Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Λοιπόν σήμερα κατέβηκα Αθήνα απο Ηγουμενίτσα, με 120 χιλ . το πολύ ( και όμως το κατάφερα) και λίγο πριν φτάσω στο σπίτι μου μου έδειχνε το τριπ επάρκεια ακόμα 150 χιλιόμετρα. Άρα συνολικά υπολογίστε γύρω στα 600 χιλ. αυτονομία. Η μέση κατανάλωση έπαιζε μεταξύ 6,6 - 7,3 l/100.

Μάλιστα... Καθόλου άσχημα θα έλεγα για το polaki. Με το cruise control πάντως θα είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σήμερα κατέβηκα Αθήνα απο Ηγουμενίτσα, με 120 χιλ . το πολύ ( και όμως το κατάφερα) και λίγο πριν φτάσω στο σπίτι μου μου έδειχνε το τριπ επάρκεια ακόμα 150 χιλιόμετρα. Άρα συνολικά υπολογίστε γύρω στα 600 χιλ. αυτονομία. Η μέση κατανάλωση έπαιζε μεταξύ 6,6 - 7,3 l/100.

Μάλιστα... Καθόλου άσχημα θα έλεγα για το polaki. Με το cruise control πάντως θα είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα...

Πολυ καλα μαντατα ειναι αυτα για το πολο. Βεβαια το πηγαινες πολυ χαλαρα αλλα παλι καλα ειναι. Ποσα ειναι τα λιγοτερα χιλιομετρα που εχεις βγαλει

με ενα ρεζερβουαρ? Για να καταλαβεις γιατι ρωταω, με το δικο μου (1,6 FSI) που εχει 10 λιτρα παραπανω ρεζερβουαρ εντος πολης με σκισιμο βγαζω 350 το με τα 50 λιτρα λιγο πριν φτασει ρεζερβα. Δηλαδη μιλαμε για καταναλωση 14 λτ/100χλμ!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σήμερα κατέβηκα Αθήνα απο Ηγουμενίτσα, με 120 χιλ . το πολύ ( και όμως το κατάφερα) και λίγο πριν φτάσω στο σπίτι μου μου έδειχνε το τριπ επάρκεια ακόμα 150 χιλιόμετρα. Άρα συνολικά υπολογίστε γύρω στα 600 χιλ. αυτονομία. Η μέση κατανάλωση έπαιζε μεταξύ 6,6 - 7,3 l/100.

Μάλιστα... Καθόλου άσχημα θα έλεγα για το polaki. Με το cruise control πάντως θα είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα...

Έλα ρε φίλε!!! Και γαμ@!! Χαλαρό ταξιδάκι, άνετο με το polo και αυτονομία super!! :thumbsup:

Αυτά είναι! Μετράει άγρια το αμάξι....

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σήμερα κατέβηκα Αθήνα απο Ηγουμενίτσα, με 120 χιλ . το πολύ ( και όμως το κατάφερα)

Αυτό δεν το κανα που να με πληρώνανε :super: Πολύ καλή η κατανάλωση πάντως:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλα μαντατα ειναι αυτα για το πολο. Βεβαια το πηγαινες πολυ χαλαρα αλλα παλι καλα ειναι. Ποσα ειναι τα λιγοτερα χιλιομετρα που εχεις βγαλει

με ενα ρεζερβουαρ? Για να καταλαβεις γιατι ρωταω, με το δικο μου (1,6 FSI) που εχει 10 λιτρα παραπανω ρεζερβουαρ εντος πολης με σκισιμο βγαζω 350 το με τα 50 λιτρα λιγο πριν φτασει ρεζερβα. Δηλαδη μιλαμε για καταναλωση 14 λτ/100χλμ!

Δεν το έχω σκίσει ποτέ ρε Γίωργαρε τόσο πολύ το αμάξι αλλά ακόμα και το έσκιζα για ένα ολόκληρο ρεζερβουάρ πιστεύω ότι δεν θα έφτανε τα 14 λίτρα. Βέβαια μιλάμε και για διαφορετική καρότσα σε σχέση με το Golf...:super:

Έλα ρε φίλε!!! Και γαμ@!! Χαλαρό ταξιδάκι, άνετο με το polo και αυτονομία super!! :thumbsup:

Αυτά είναι! Μετράει άγρια το αμάξι....

Ναι ,σήμερα ήμουν πολύ Easy Rider...

Αυτό δεν το κανα που να με πληρώνανε :super: Πολύ καλή η κατανάλωση πάντως:super:

XAXAXA! Άσε ρε φίλε.... απορώ ακόμα πως άντεξα.... Speeeeeeed!!!:super::poke::super:

Edited by TSOLIAS30
Link to comment
Share on other sites

Ημουνα Φιλοσιδη για να δω 1η εικονα το πολο gti που παρηγγειλα και αναφερθηκε απο μηχανικο οτι υπαρχει απο revo ετοιμο πακετο για το πολο που καλυπτεται απο την εγγυηση του φιλοσιδη για το αμαξι.

Δευτερα που θα ειναι ετοιμο με ολα τα εξτρα και τα δωρα πανω και θα το παραλαβω στα χερια μου θα ρωτησω λεπτομερως τα παντα για revo.

Κανενας αλλος καποιο νεο ?

Link to comment
Share on other sites

Γεια σε ολους!

Εχω το polo gti απο τα μεσα Δεκεμβρη,και γενικα ειμαι ευχαριστημενος,ειδικα με το dsg.

Ερχομαι στο "προβλημα".Τριξιμο στην επενδυση της οροφης,πισω απο το ανοιγμα της ηλιοροφης και στην πλευρα του συνοδηγου.....η ταπετσαρια τριζει και κανει ενα ενοχλητικο τσικ-τσικ ειδικα στις εντονες κλισεις.Δεν ειναι κακη συναρμολογηση γιατι δεν φενεται να τρεμει,αλλα μαλλον θεμα υλικου,γιατι ακομα και οταν την πιεζω με το χερι μου,κανει αυτο τον ηχο.

Εχω βεβαια και το αγνωστης προελευσης ντουκ,που ακουγεται πολυ ηπια ειναι αληθεια στην περιχοχη της δεξιας πλαινης κολωνας ή λιγο πιο πισω,και οχι παντα,αλλα κυριως σε σταματηματα η κατακορυφες αναπηδησεις (οχι παντα ομως).

Εχει παρατηρησει κανεις παρμομοια ηχητικα εφε;

Θα μπορουσα να τα ειχα γραψει κατα λεξη ακριβως τα ιδια και γω!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ημουνα Φιλοσιδη για να δω 1η εικονα το πολο gti που παρηγγειλα και αναφερθηκε απο μηχανικο οτι υπαρχει απο revo ετοιμο πακετο για το πολο που καλυπτεται απο την εγγυηση του φιλοσιδη για το αμαξι.

Δευτερα που θα ειναι ετοιμο με ολα τα εξτρα και τα δωρα πανω και θα το παραλαβω στα χερια μου θα ρωτησω λεπτομερως τα παντα για revo.

Κανενας αλλος καποιο νεο ?

αυτό με την εγγύηση ξέχασέ το...και σε εμένα τα ίδια έλεγαν με το golf....

Θα μπορουσα να τα ειχα γραψει κατα λεξη ακριβως τα ιδια και γω!!!!

Τουλάχιστον για το τρίξιμο στην κολώνα....διαβάστε 3-4 σελίδες πίσω.....

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σήμερα κατέβηκα Αθήνα απο Ηγουμενίτσα, με 120 χιλ . το πολύ ( και όμως το κατάφερα) και λίγο πριν φτάσω στο σπίτι μου μου έδειχνε το τριπ επάρκεια ακόμα 150 χιλιόμετρα. Άρα συνολικά υπολογίστε γύρω στα 600 χιλ. αυτονομία. Η μέση κατανάλωση έπαιζε μεταξύ 6,6 - 7,3 l/100.

Μάλιστα... Καθόλου άσχημα θα έλεγα για το polaki. Με το cruise control πάντως θα είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα...

εγω εχω μεχρι στιγμης 360χλμ και ειναι μια γραμμη κατω απο τη μεση!!!για να δουμε ποσα θα βγαλει

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα παιδιά.καινούργιος είμαι εδώ.

σε λίγες μέρες θα έχω polo gti και εγώ!διάβασα σχεδόν όλες τις σελίδες και το μονο που κατάλαβα είναι ότι είστε όλοι ευχαριστημένοι με το polo εκτος από κάποια μικροπροβληματα.αλλα δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο για αυτό που ήθελα οποτε θα ρωτισω..

τι καεί το polo με πραγματικό σκίσιμο και τι καίει normal?είστε ευχαριστημένοι απ την κατανάλωση?

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα παιδιά.καινούργιος είμαι εδώ.

σε λίγες μέρες θα έχω polo gti και εγώ!διάβασα σχεδόν όλες τις σελίδες και το μονο που κατάλαβα είναι ότι είστε όλοι ευχαριστημένοι με το polo εκτος από κάποια μικροπροβληματα.αλλα δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο για αυτό που ήθελα οποτε θα ρωτισω..

τι καεί το polo με πραγματικό σκίσιμο και τι καίει normal?είστε ευχαριστημένοι απ την κατανάλωση?

νορμαλ καει νορμαλ και με σκισιμο θελει να πιει ολο το βοσπορο!!!! :thumbsu: :thumbsu: :tongue::thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

όλο όμως?αυτό είναι πρόβλημα!δηλαδή σε λίτρα πες μου τι λέει η οθόνη!

θα δω αυριο και θα σου πω

οταν το παταω δεν κοιταω οθονη.κοιταω μπροστα μου.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Γιατι να ξεχασω την εγγυηση /??

Εννοώ ότι δεν σου παρέχει εγγύηση σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά....Πρόκειται για εξωτερική παρεμβαση..

Ασε που είναι και πιο ακριβό από την REVO....την έχουν ψηλιαστεί και τα λένε...

Εμένα μου βάζαν το πρόγραμμα με 850 ευρώ και το αμάξι ανέβαινε 180άλογα. Στην REVO με 650 έγινε 205.

Διαλέγεις και παίρνεις. Πάντως γν'ωρισε λίγο το αμάξι πριν συζητάς για προγράμματα....Μπορεί να μην σου είναι απαραίτητο.

νορμαλ καει νορμαλ και με σκισιμο θελει να πιει ολο το βοσπορο!!!! :thumbsu: :thumbsu: :tongue::thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Βασικά δεν θα το έλεγα νορμαλ....Νορμαλ θα μπορούσες να το πεις σε σχέση με το ότι είναι ένα αμάξι με 180άλογα τούρμπο...

με βάσει τα λεγόμενα του κατασκευαστή είναι πολλά.....

Με σκίσιμο απλά καταπίνει.....

Εγώ το περίμενα καλυτερο.....Το TSI GOLF που είχα πριν είχε μικρότερη κατανάλωση, ήταν βαρύτερο και είχε περισσότερα άλογα ...βέβαια με πρόγραμμα....

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ ότι δεν σου παρέχει εγγύηση σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά....Πρόκειται για εξωτερική παρεμβαση..

Ασε που είναι και πιο ακριβό από την REVO....την έχουν ψηλιαστεί και τα λένε...

Εμένα μου βάζαν το πρόγραμμα με 850 ευρώ και το αμάξι ανέβαινε 180άλογα. Στην REVO με 650 έγινε 205.

Διαλέγεις και παίρνεις. Πάντως γν'ωρισε λίγο το αμάξι πριν συζητάς για προγράμματα....Μπορεί να μην σου είναι απαραίτητο.

Βασικά δεν θα το έλεγα νορμαλ....Νορμαλ θα μπορούσες να το πεις σε σχέση με το ότι είναι ένα αμάξι με 180άλογα τούρμπο...

με βάσει τα λεγόμενα του κατασκευαστή είναι πολλά.....

Με σκίσιμο απλά καταπίνει.....

Εγώ το περίμενα καλυτερο.....Το TSI GOLF που είχα πριν είχε μικρότερη κατανάλωση, ήταν βαρύτερο και είχε περισσότερα άλογα ...βέβαια με πρόγραμμα....

με το tsi που ειχα μαμα 140αρι εβγαζα τουλαχιστον 800 χλμ με νορμαλ κατασταση.

για αυτο και μου φαινεται νορμαλ η καταναλωση του πολο.το πολο στο ρελαντι λεει 0,6 ενω το golf ελεγε 0.4 μερικες φορες και 0,3...για εμενα αν σκεφτεισ οτι μιλαμε για 40 αλογα παραπανω νορμαλ μου φαινεται,δεν εχω παραπονο.ενος φιλου μου το octavia rs 240 αλογα του λεει 0,8 η 0,9 οταν ειναι ρελαντι

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ ότι δεν σου παρέχει εγγύηση σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά....Πρόκειται για εξωτερική παρεμβαση..

Ασε που είναι και πιο ακριβό από την REVO....την έχουν ψηλιαστεί και τα λένε...

Εμένα μου βάζαν το πρόγραμμα με 850 ευρώ και το αμάξι ανέβαινε 180άλογα. Στην REVO με 650 έγινε 205.

Διαλέγεις και παίρνεις. Πάντως γν'ωρισε λίγο το αμάξι πριν συζητάς για προγράμματα....Μπορεί να μην σου είναι απαραίτητο.

Βασικά δεν θα το έλεγα νορμαλ....Νορμαλ θα μπορούσες να το πεις σε σχέση με το ότι είναι ένα αμάξι με 180άλογα τούρμπο...

με βάσει τα λεγόμενα του κατασκευαστή είναι πολλά.....

Με σκίσιμο απλά καταπίνει.....

Εγώ το περίμενα καλυτερο.....Το TSI GOLF που είχα πριν είχε μικρότερη κατανάλωση, ήταν βαρύτερο και είχε περισσότερα άλογα ...βέβαια με πρόγραμμα....

το πολο ειναι μολις 20 κιλα ελαφρυτερο απο το golf οποτε ειναι μηδαμινη η διαφορα....

Link to comment
Share on other sites

το κιτ υγραεριο ειναι ετοιμο και στισ 15 φεβρουαριου θα τοποθετηθει στο gti. αποτελειται απο την δεξαμενη καλωδιωσεισ εγκεφαλο και εναν εναλακτη ο οποιος με ανταπτορα συνδεεται στην αντλια υψηλης. οποτε και εκει γινεται η αλλαγη βενζινης και υγραεριου σε υγρη μορφη. ξεκιναει κατευθειαν με υγραεριο ή βενζινα. δουλευει με τα ιδια μπεκ ψεκασμου. οποτε το υγραεριο πηγαινει κατευθειαν στο χωρο καυσης χωρις να υπαρχει προβλημα στον κινιτηρα και βαλβιδες. οποτε οταν γινει η καυση ολα τα αλλα ειναι το ιδιο . ειναι καλυτερο και απο τα συστηματα τα οποια μπαινουν στην πολαπλη γιατι εκεινα περνανε αππο βαλβιδεσ και καταληγουν στον χωρο καυσησ. σαν καυσιμο ποιο καθαρο, ανοθευτο και 110 οκτανια και σουπερ τιμη 0,785 στην φλωρινα η βενζινα 1,62 κυριοι και κυριες.

Edited by GIANNIS75
Link to comment
Share on other sites

Εννοώ ότι δεν σου παρέχει εγγύηση σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά....Πρόκειται για εξωτερική παρεμβαση..

Ασε που είναι και πιο ακριβό από την REVO....την έχουν ψηλιαστεί και τα λένε...

Εμένα μου βάζαν το πρόγραμμα με 850 ευρώ και το αμάξι ανέβαινε 180άλογα. Στην REVO με 650 έγινε 205.

Διαλέγεις και παίρνεις. Πάντως γν'ωρισε λίγο το αμάξι πριν συζητάς για προγράμματα....Μπορεί να μην σου είναι απαραίτητο.

Βασικά δεν θα το έλεγα νορμαλ....Νορμαλ θα μπορούσες να το πεις σε σχέση με το ότι είναι ένα αμάξι με 180άλογα τούρμπο...

με βάσει τα λεγόμενα του κατασκευαστή είναι πολλά.....

Με σκίσιμο απλά καταπίνει.....

Εγώ το περίμενα καλυτερο.....Το TSI GOLF που είχα πριν είχε μικρότερη κατανάλωση, ήταν βαρύτερο και είχε περισσότερα άλογα ...βέβαια με πρόγραμμα....

ποπό και εγώ που νόμιζα ότι θα καίει λίγο.

παιδιά το grand cherokee που είχα(πριν το σπάσω) πάταγα τέρμα το γκάζι και έλεγε 99 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα :clapping:

δεν έχει κοιτάξει κανεις να δει τι λέει όταν το γαμάς?

Link to comment
Share on other sites

το κιτ υγραεριο ειναι ετοιμο και στισ 15 φεβρουαριου θα τοποθετηθει στο gti. αποτελειται απο την δεξαμενη καλωδιωσεισ εγκεφαλο και εναν εναλακτη ο οποιος με ανταπτορα συνδεεται στην αντλια υψηλης. οποτε και εκει γινεται η αλλαγη βενζινης και υγραεριου σε υγρη μορφη. ξεκιναει κατευθειαν με υγραεριο ή βενζινα. δουλευει με τα ιδια μπεκ ψεκασμου. οποτε το υγραεριο πηγαινει κατευθειαν στο χωρο καυσης χωρις να υπαρχει προβλημα στον κινιτηρα και βαλβιδες. οποτε οταν γινει η καυση ολα τα αλλα ειναι το ιδιο . ειναι καλυτερο και απο τα συστηματα τα οποια μπαινουν στην πολαπλη γιατι εκεινα περνανε αππο βαλβιδεσ και καταληγουν στον χωρο καυσησ. σαν καυσιμο ποιο καθαρο, ανοθευτο και 110 οκτανια και σουπερ τιμη 0,785 στην φλωρινα η βενζινα 1,62 κυριοι και κυριες.

Ναι αγορινα κι εγω ετσι τα ξερω...με το που παραλλαβω εχω κλεισει ραντεβου για τοποθετηση....το μονο που τσουζει ειναι τα 2500 Ε .... :clapping:

Link to comment
Share on other sites

ποπό και εγώ που νόμιζα ότι θα καίει λίγο.

παιδιά το grand cherokee που είχα(πριν το σπάσω) πάταγα τέρμα το γκάζι και έλεγε 99 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα :clapping:

δεν έχει κοιτάξει κανεις να δει τι λέει όταν το γαμάς?

επίσης μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι ακριβώς γίνετε όταν μπαίνει στο S γιατί δεν είχα τέτοια εμπειρία ποτε.

Link to comment
Share on other sites

ευγε για το κιτ και αφησε και τηλ να σε παρουμε σε 5 χρονια να μας πεις ζημιες που προεκυψαν...

Link to comment
Share on other sites

ευγε για το κιτ και αφησε και τηλ να σε παρουμε σε 5 χρονια να μας πεις ζημιες που προεκυψαν...

ασε εσυ τηλθα σε παρω μετα απο 5 χρονια οταν η βενζινα θα εχει 5 ευρω (και το πολο μονο θα το βλεπεις δεμν θα το καβαλας) και το αεριο 2,5 για να σου δωσω το δικο μου κιτ γιατι τοτε θα εχει 5000 ευρω (προκαλεις φιλε)

Edited by GIANNIS75
Link to comment
Share on other sites

ποπό και εγώ που νόμιζα ότι θα καίει λίγο.

παιδιά το grand cherokee που είχα(πριν το σπάσω) πάταγα τέρμα το γκάζι και έλεγε 99 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα :pardon:

δεν έχει κοιτάξει κανεις να δει τι λέει όταν το γαμάς?

αν θυμαμαι καλα πρεπει να λεει περιπου 35-40 λιτρα....

ασε εσυ τηλθα σε παρω μετα απο 5 χρονια οταν η βενζινα θα εχει 5 ευρω (και το πολο μονο θα το βλεπεις δεμν θα το καβαλας) και το αεριο 2,5 για να σου δωσω το δικο μου κιτ γιατι τοτε θα εχει 5000 ευρω (προκαλεις φιλε)

αληθεια θα παει 5 ευρω???τοτε παω να αγορασω τωρα 100000 λιτρα με 1.83 για να ειμαι κ κερδισμενος οταν το αεριο θα εχει 2.5....

μπορω να κανω κ επενδυση βεβαια...να την πουλαω με 3 ευρω....

με τα 2.500 χιλιαρικα που εδωσες για να το βαλεις εγω θα βαζω βενζινη για 2 χρονια!!!κ σε 2 χρονια εσυ θα εχεις χαλασει 1.000+ για το αεριο...οποτε αλλος ενας χρονος για μενα....στα 3 χρονια δηλαδη ειμαστε το ιδιο....εγω μετα λεω να το πουλησω!!!!!

επίσης μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι ακριβώς γίνετε όταν μπαίνει στο S γιατί δεν είχα τέτοια εμπειρία ποτε.

οταν μπαινει στο S αλλαζει ταχυτητα στις 3.500 στροφες...κ γενικα ειναι πιο νευρικο το αμαξι...εκει που στο D δηλαδη θα εχει 5η αμα το βαλεις στο S θα βαλει 3η..

Edited by fanisgenius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.