Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Υποθετω οτι θα ακριβύνουν το GTI για να υπαρχει λογικη :zorro:

Λογικά Γιώργο και εγώ αυτό πιστεύω ... μάλλον θα το φέρνουν με τα εξτρα με τα οποία βγαίνει στη Γερμανία (θερμαινόμενα....) με τιμή να κυμαίνεται κοντά στα 23000€ ή κ λιγότερο για τα δεδομένα της Ελλάδας... Οπότε αν βγει το GT θα είναι λογικά κοντά στα 18500€. Είδομεν....

ξέρει κανεις αν θα βγει πρόγραμμα για το polo?

η αν έχει βγει

Έχει βγει σίγουρα από REVO (από αρχές του χρόνου) και τις μεγάλες μετά (abt). O Dynamite έχει κάτι λινκ....

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι μου εχει πει ο Κωστας απο την cargate ειναι ετοιμο το file αλλα στο site της revo δεν υπαρχει ακωμη.

Υπαρχουν file ομως απο ΜΤΜ , ΑΒΤ. πρεπει να υπαρχει και απο APR.

υπαρχουν και στα site τους. google it.

Φυσικα υπαρχουν και τα custom Ελληνικα παντα σαν καλη λυση value for money.

Link to comment
Share on other sites

βασικα τωρα το θυμηθηκα..πρεπει να ειναι επειδη ο παζαροπουλος δεν συνεργαζεται πλεον με την κοσμοκαρ...αυτο για την revo μου το χουν πει και μενα...αλλα ενας φιλος μου που δουλευει στην audi μου πε οτι δινουν εγγυηση αλλα αν παθει κατι το σασμαν θα κανουν ολοι τα στραβα ματια! και ειναι και το dsg7 που λενε οτι η ροπη που αντεχει ειναι μεχρι 25.5kgm και το φοβαμαι λιγο...

εγω αυτες τις μερες παντως θα παω να του αλλαξω εξατμιση να το χω προετοιμασμενο για καθε αλλαγη :thumbsup:

O Παζαρόπουλος δεν είναι πλέον εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Είναι εξιδεικευμένο. Οπότε έτσι και αλλιώς δεν μπορεί να σου παράσχει εγγύηση. Όταν έκανα την έρευνά μου εγώ είχα ακούσει τις άπειρες μ@λ@κίες και ειδικά από Π@ζ@ρόπουλο.

Επίσης η REVO σου δίνει και καλά εγγύηση για τον εγκέφαλο. Κανείς δεν πρόκειται να σε καλύψει σε περίπτωση ''που κάτι πάει στραβά''. Εγώ πάντως και από ότι ξέρω οι περισσότεροι με τα golfakia δεν είχαμε πρόβλημα. Αν το κάνεις να έχεις στην άκρη του μυαλού σου πάντως ότι δεν είσαι καλυμμένος από άπόψη εγγύησης ότι και να σου λένε. Βάλε και ένα custom πρόγραμμα να το σετάρεις πως γουστάρεις και είσαι άρχοντας.

Το σασμαν σίγουρα αντέχει παραπάνω ροπή από 26. Με πρόγραμμα θα ανέβεις κοντά στα 28-29. ΤΟ σασμαν πιστεύω δεν έχει πρόβλημα σε αυτή την τιμή. Ποτέ δεν δίνουν αυτοκίνητα στην παραγωγή με οριακές αντοχές.

Link to comment
Share on other sites

τοσα cupra dsg παιζουν με προγραμμα και αλλα τοσα ροκο και γκολφ ντιεστζι.

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

Seat_Ibiza_Cupra_1_4TSI_Bocanegra-dynoplot.JPG

με χρηση βενζινας 100 οκτανιων κ ελευθερο φιλτρο στο κουτι του απεδωσε 30 κιλα ροπη και δεν ζορισαν πιο πολυ το μοτερ λογο του οτι εχει πολυ μικρο intercooler συμφωνα με τα λεγομενα της etuners.. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Seat_Ibiza_Cupra_1_4TSI_Bocanegra-dynoplot.JPG

με χρηση βενζινας 100 οκτανιων κ ελευθερο φιλτρο στο κουτι του απεδωσε 30 κιλα ροπη και δεν ζορισαν πιο πολυ το μοτερ λογο του οτι εχει πολυ μικρο intercooler συμφωνα με τα λεγομενα της etuners.. ;)

Φιλε μου τι προγραμμα φοραει πανω του το κουπρα μηπως ξερεις...?και τα 210 αλογα που βλεπω εκει τι ειναι...?τα ονομαστικα του προγραμματος...?γιατι απο κατω ακριβως γραφει την ιπποδυναμη της μηχανης και ειναι 196hp...

Link to comment
Share on other sites

ΞΕΚΑΘΑΡΑ το λεει πως φοραει προγραμμα Ε-Tuners.

υπαρχει και cupra DSG 250 αλογα με hybrid turbo k04.

η Corrected ειναι η Μετριση που κοιταμε παντα, βγαινει κατα ISO η DIN διορθωση ωστε αν μετρησουμε ενα αμαξι στη θαλασσα και ενα στο βουνο να μην εχουν αποκλισεις λογο ατμοσφαιρικης πιεσης κλπ.

ετσι λοιπον το corrected ειναι αυτο που κοιταμε, εχει τυχει πολλες φορες το corrected να ειναι μικροτερο απο το Engine power λογο ευνοικων συνθηκων κατα τη διαρκια της δυναμομετρισης. (και σε εμενα εχει τυχει το corrected να ειναι μικροτερο απο το Εngine power)

το MAHA LPS 3000 μετραει την ισχυ στον τροχο και μεσω μαθιματιων υπολογισμων βγαζει το ενδεικνύμενο έργο κινητηρα.

;)

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

ΞΕΚΑΘΑΡΑ το λεει πως φοραει προγραμμα Ε-Tuners.

υπαρχει και cupra DSG 250 αλογα με hybrid turbo k04.

η Corrected ειναι η Μετριση που κοιταμε παντα, βγαινει κατα ISO η DIN διορθωση ωστε αν μετρησουμε ενα αμαξι στη θαλασσα και ενα στο βουνο να μην εχουν αποκλισεις λογο ατμοσφαιρικης πιεσης κλπ.

ετσι λοιπον το corrected ειναι αυτο που κοιταμε, εχει τυχει πολλες φορες το corrected να ειναι μικροτερο απο το Engine power λογο ευνοικων συνθηκων κατα τη διαρκια της δυναμομετρισης. (και σε εμενα εχει τυχει το corrected να ειναι μικροτερο απο το Εngine power)

το MAHA LPS 3000 μετραει την ισχυ στον τροχο και μεσω μαθιματιων υπολογισμων βγαζει το ενδεικνύμενο έργο κινητηρα.

;)

ξεκαθαρη απαντηση...σ'ευχαριστω φιλε μου...μηπως ξερεις ποσο πηγε το μαλλι..?

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωριζω φιλε μου!

μπορεις να θεσεις ενα ερωτημα στους E-tuners

το site ειναι www.e-tuners.gr

Πανος

Link to comment
Share on other sites

Kaλησπερα σε ολους..ειμαι καινουργιος στο club..Σπυρος λεγομαι απο Αθηνα αλιμο.Πρωτα να πω ενα μεγαλο μπραβο για το site ειναι απλα εξαιρετικο.Τωρα στο ψητο,σκευτομαι να παρω ενα πολο GTI...μηπως γνωριζει κανεις εαν υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα εντος Αττικης?Επισεις σκευτομαι να το παρω με leasing μηπως υπαρχουν τιποτα παγηδες που πρεπει να προσεξω γιατι μου τα λενε πολυ ροδινα και δεν ξερω το φοβηθηκα λιγο.

Link to comment
Share on other sites

Kaλησπερα σε ολους..ειμαι καινουργιος στο club..Σπυρος λεγομαι απο Αθηνα αλιμο.Πρωτα να πω ενα μεγαλο μπραβο για το site ειναι απλα εξαιρετικο.Τωρα στο ψητο,σκευτομαι να παρω ενα πολο GTI...μηπως γνωριζει κανεις εαν υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα εντος Αττικης?Επισεις σκευτομαι να το παρω με leasing μηπως υπαρχουν τιποτα παγηδες που πρεπει να προσεξω γιατι μου τα λενε πολυ ροδινα και δεν ξερω το φοβηθηκα λιγο.

Καλώς ήρθες στο club και καλά γραψίματα!! thumbsup.png

Ετοιμοπαράδοτα δεν νομίζω να βρεις εύκολα, αλλά λογικά έρχονται ανά καιρούς διάφορα με τον standard εξοπλισμό. Αν παραγγείλεις με εξτρά τότε περίμενε γύρω στους 3-6 μήνες ανάλογα με τα εξτρά που θα βάλεις και βέβαια ανάλογα με την αντιπροσωπία. Επίσης μπορεί να πετύχεις κανένα από καμία ακύρωση, όπως έτυχε σε εμένα (candy white με εξτρά μόνο τα φιμέ πίσω εργοστασιακά κ απενεργοποίηση αερόσακου συνοδηγού) και δεν χρειάστηκε να περιμένω ούτε ένα μήνα...

Από προβλήματα τώρα, είμαστε όλοι στην αναμονή για να δούμε τελικά τι θα προκύψει.... Προσωπικά πιστεύω ότι εκτός από τα γνωστά προβλήματα που βγάζει κάθε αμάξι με τον καιρό, δεν θα βγάλει εξτρά πρόβλημα, αλλά από εκεί και πέρα είναι και με την χρήση που κάνει ο καθένας....whistling.gifwhistling.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στο club και καλά γραψίματα!! thumbsup.png

Ετοιμοπαράδοτα δεν νομίζω να βρεις εύκολα, αλλά λογικά έρχονται ανά καιρούς διάφορα με τον standard εξοπλισμό. Αν παραγγείλεις με εξτρά τότε περίμενε γύρω στους 3-6 μήνες ανάλογα με τα εξτρά που θα βάλεις και βέβαια ανάλογα με την αντιπροσωπία. Επίσης μπορεί να πετύχεις κανένα από καμία ακύρωση, όπως έτυχε σε εμένα (candy white με εξτρά μόνο τα φιμέ πίσω εργοστασιακά κ απενεργοποίηση αερόσακου συνοδηγού) και δεν χρειάστηκε να περιμένω ούτε ένα μήνα...

Από προβλήματα τώρα, είμαστε όλοι στην αναμονή για να δούμε τελικά τι θα προκύψει.... Προσωπικά πιστεύω ότι εκτός από τα γνωστά προβλήματα που βγάζει κάθε αμάξι με τον καιρό, δεν θα βγάλει εξτρά πρόβλημα, αλλά από εκεί και πέρα είναι και με την χρήση που κάνει ο καθένας....whistling.gifwhistling.gif

Εσενα φιλε μου εχει δηλαδη το RNS310???? Αν καταλαβα σωστα αυτο ειναι στον standar.. Λογικα και τα xenon ειναι στον standar?

Link to comment
Share on other sites

Εσενα φιλε μου εχει δηλαδη το RNS310???? Αν καταλαβα σωστα αυτο ειναι στον standar.. Λογικα και τα xenon ειναι στον standar?

Οχι, Σπυρο δεν ειναι στανταρντ. Συνιστω μια επισκεψη πρωτα σε αντιπροσωπεια, να παρεις και την λιστα των εξτρα, και ο,τι αποριες εχεις, εδω ειμαστε να στις λυσουμε.

Παντως το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο αν εξαιρεσουμε το χαμηλο προφιλ των ελαστικων (το οποιο προσωπικα λατρευω). Και για να μην με παρεξηγησει κανεις, το λεω μονο γιατι εχουμε τρισαθλιους δρομους με κρατηρες (ουτε καν τρυπες). Εγω χτες ειχα την πρωτη κακη εμπειρια. Πανω σε στροφη σε στενο, στριβοντας με 10kh/h περιπου γνωριστηκα με μια θανατηφορα τρυπα. Μετα τον πρωτο κοπανημα, ειδα οτι, μαλλον γλυτωσε η ζαντα, αλλα το λαστιχο πεταξε καρουμπαλο... Αρχισαν να μου λενε οτι εχω δικαιωμα να διεκδικησω αποζημιωση απο τον δημο, αλλα εδω ειναι Ελλαδισταν... Εσεις τι λετε???

Link to comment
Share on other sites

Οχι, Σπυρο δεν ειναι στανταρντ. Συνιστω μια επισκεψη πρωτα σε αντιπροσωπεια, να παρεις και την λιστα των εξτρα, και ο,τι αποριες εχεις, εδω ειμαστε να στις λυσουμε.

Παντως το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο αν εξαιρεσουμε το χαμηλο προφιλ των ελαστικων (το οποιο προσωπικα λατρευω). Και για να μην με παρεξηγησει κανεις, το λεω μονο γιατι εχουμε τρισαθλιους δρομους με κρατηρες (ουτε καν τρυπες). Εγω χτες ειχα την πρωτη κακη εμπειρια. Πανω σε στροφη σε στενο, στριβοντας με 10kh/h περιπου γνωριστηκα με μια θανατηφορα τρυπα. Μετα τον πρωτο κοπανημα, ειδα οτι, μαλλον γλυτωσε η ζαντα, αλλα το λαστιχο πεταξε καρουμπαλο... Αρχισαν να μου λενε οτι εχω δικαιωμα να διεκδικησω αποζημιωση απο τον δημο, αλλα εδω ειναι Ελλαδισταν... Εσεις τι λετε???

Link to comment
Share on other sites

Kaλησπερα σε ολους..ειμαι καινουργιος στο club..Σπυρος λεγομαι απο Αθηνα αλιμο.Πρωτα να πω ενα μεγαλο μπραβο για το site ειναι απλα εξαιρετικο.Τωρα στο ψητο,σκευτομαι να παρω ενα πολο GTI...μηπως γνωριζει κανεις εαν υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα εντος Αττικης?Επισεις σκευτομαι να το παρω με leasing μηπως υπαρχουν τιποτα παγηδες που πρεπει να προσεξω γιατι μου τα λενε πολυ ροδινα και δεν ξερω το φοβηθηκα λιγο.

και εγώ με leasing το πήρα

βγαίνει 16.000 για 3 χρονια και προσωπικά πιστεύω αξίζει γιατί αμάξια με τόσα λίγα κυβικά και τόσο μεγάλη δύναμη δεν κρατάνε παραπάνω,τουλάχιστον με τη χρήση που τους κάνω εγώ

όσο για τα xenon εγώ του έβαλα

η μικρή σκάλα έκανε 25 euro

αλλα επειδή είναι λίγο περίεργο με τα καινούργια αμάξια μεσαία και μικρή μου στοίχισε γύρο στα 300.

επίσης νομίζω το στάνταρ είναι το 210 όχι το 310.

Οχι, Σπυρο δεν ειναι στανταρντ. Συνιστω μια επισκεψη πρωτα σε αντιπροσωπεια, να παρεις και την λιστα των εξτρα, και ο,τι αποριες εχεις, εδω ειμαστε να στις λυσουμε.

Παντως το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο αν εξαιρεσουμε το χαμηλο προφιλ των ελαστικων (το οποιο προσωπικα λατρευω). Και για να μην με παρεξηγησει κανεις, το λεω μονο γιατι εχουμε τρισαθλιους δρομους με κρατηρες (ουτε καν τρυπες). Εγω χτες ειχα την πρωτη κακη εμπειρια. Πανω σε στροφη σε στενο, στριβοντας με 10kh/h περιπου γνωριστηκα με μια θανατηφορα τρυπα. Μετα τον πρωτο κοπανημα, ειδα οτι, μαλλον γλυτωσε η ζαντα, αλλα το λαστιχο πεταξε καρουμπαλο... Αρχισαν να μου λενε οτι εχω δικαιωμα να διεκδικησω αποζημιωση απο τον δημο, αλλα εδω ειναι Ελλαδισταν... Εσεις τι λετε???

αστο ρε δεν είναι κατάσταση αυτή.

η ελλάδα δεν είναι για χαμηλό αυτοκίνητο

δεν φαντάζεσαι πως μου λείπει το jeep.

2 καλους δρόμους έχουμε και αυτοί είναι καλοί σε σχέση με τους άλλους.

βουλιαγμένης ειδικά προς το τέλος ( προς αθηνα )

χτυπάει κάθε 5 δευτερόλεπτα.

χθες στην αμφιθέας εκεί που είναι οι γραμμές του tram το αμάξι απογειώθηκε.

πραγματικά πρέπει να σηκώθηκε 30 πόντους.

Link to comment
Share on other sites

Το εχω στο προγραμμα μου να περασω απο μια αντιπροσωπεια αλλα λογο δουλειας δεν εχω προλαβει ακομα :clapping: κατι για το leasing γνωριζετε γιατι μου τα παρουσιαζουν πολυ ευκολα!! :o

Link to comment
Share on other sites

Το εχω στο προγραμμα μου να περασω απο μια αντιπροσωπεια αλλα λογο δουλειας δεν εχω προλαβει ακομα :clapping: κατι για το leasing γνωριζετε γιατι μου τα παρουσιαζουν πολυ ευκολα!! :o

τι ακριβώς θες να μάθεις?

Link to comment
Share on other sites

Οχι, Σπυρο δεν ειναι στανταρντ. Συνιστω μια επισκεψη πρωτα σε αντιπροσωπεια, να παρεις και την λιστα των εξτρα, και ο,τι αποριες εχεις, εδω ειμαστε να στις λυσουμε.

Παντως το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο αν εξαιρεσουμε το χαμηλο προφιλ των ελαστικων (το οποιο προσωπικα λατρευω). Και για να μην με παρεξηγησει κανεις, το λεω μονο γιατι εχουμε τρισαθλιους δρομους με κρατηρες (ουτε καν τρυπες). Εγω χτες ειχα την πρωτη κακη εμπειρια. Πανω σε στροφη σε στενο, στριβοντας με 10kh/h περιπου γνωριστηκα με μια θανατηφορα τρυπα. Μετα τον πρωτο κοπανημα, ειδα οτι, μαλλον γλυτωσε η ζαντα, αλλα το λαστιχο πεταξε καρουμπαλο... Αρχισαν να μου λενε οτι εχω δικαιωμα να διεκδικησω αποζημιωση απο τον δημο, αλλα εδω ειναι Ελλαδισταν... Εσεις τι λετε???

Φιλε μου ψαχτο αυτο με την αποζημιωση ,ενας γνωστος μου καταφερε να παρει 90 ευρω (1 λαστιχο) απο ταφρο σε πολυ κεντρικο δρομο της αθηνας(δημοκρατιας στο χαιδαρι)αλλα να ξες οτι θα σε ταλαιπωρισουν αρκετα...ειδικα τωρα που υπαρχει κριση.

τι ακριβώς θες να μάθεις?

Εαν υπαρχουν τιπορα "ψηλα"γραμματα η παγιδες ολα ευκολα μου τα λενε...ουτε service ουτε ασφαλειες ουτε τιποτα....εγω μεσω limitles εχω παρει προσφορα και μου βγαινει 410 πεπιπου τον μηνα για 5 χρονια χωρις δικαιωμα εξαγορας μετα..εσυ με πια εταιρια το εκανες αν επιτρεπεται

Link to comment
Share on other sites

Οχι, Σπυρο δεν ειναι στανταρντ. Συνιστω μια επισκεψη πρωτα σε αντιπροσωπεια, να παρεις και την λιστα των εξτρα, και ο,τι αποριες εχεις, εδω ειμαστε να στις λυσουμε.

Παντως το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο αν εξαιρεσουμε το χαμηλο προφιλ των ελαστικων (το οποιο προσωπικα λατρευω). Και για να μην με παρεξηγησει κανεις, το λεω μονο γιατι εχουμε τρισαθλιους δρομους με κρατηρες (ουτε καν τρυπες). Εγω χτες ειχα την πρωτη κακη εμπειρια. Πανω σε στροφη σε στενο, στριβοντας με 10kh/h περιπου γνωριστηκα με μια θανατηφορα τρυπα. Μετα τον πρωτο κοπανημα, ειδα οτι, μαλλον γλυτωσε η ζαντα, αλλα το λαστιχο πεταξε καρουμπαλο... Αρχισαν να μου λενε οτι εχω δικαιωμα να διεκδικησω αποζημιωση απο τον δημο, αλλα εδω ειναι Ελλαδισταν... Εσεις τι λετε???

Να κανεις.

Μετα απο 6 χρονια εμεις πηραμε 1500 ευρο απο τον Δημο αφου εσπασε το καρτερ απο λακουβα σε ενα αλφα ρομεο που ειχαμε. θα περασει καιρος αλλα θα τα παρεις

Link to comment
Share on other sites

Να κανεις.

Μετα απο 6 χρονια εμεις πηραμε 1500 ευρο απο τον Δημο αφου εσπασε το καρτερ απο λακουβα σε ενα αλφα ρομεο που ειχαμε. θα περασει καιρος αλλα θα τα παρεις

Ευχαριστω για τις απαντησεις. Αν γνωριζει καποιος που να απευθυνθω (γιατι αν ειχαν ενα γραφειο ξεκαθαρα για τετοιου ειδους ζημιες, θα είχαν πολληηηη κινηση), ας με διευκολυνει :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου ψαχτο αυτο με την αποζημιωση ,ενας γνωστος μου καταφερε να παρει 90 ευρω (1 λαστιχο) απο ταφρο σε πολυ κεντρικο δρομο της αθηνας(δημοκρατιας στο χαιδαρι)αλλα να ξες οτι θα σε ταλαιπωρισουν αρκετα...ειδικα τωρα που υπαρχει κριση.

Εαν υπαρχουν τιπορα "ψηλα"γραμματα η παγιδες ολα ευκολα μου τα λενε...ουτε service ουτε ασφαλειες ουτε τιποτα....εγω μεσω limitles εχω παρει προσφορα και μου βγαινει 410 πεπιπου τον μηνα για 5 χρονια χωρις δικαιωμα εξαγορας μετα..εσυ με πια εταιρια το εκανες αν επιτρεπεται

leaseplan

500 το μηνα για 3 χρονια

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τις απαντησεις. Αν γνωριζει καποιος που να απευθυνθω (γιατι αν ειχαν ενα γραφειο ξεκαθαρα για τετοιου ειδους ζημιες, θα είχαν πολληηηη κινηση), ας με διευκολυνει :whistling:

Απο τον δημο στον οποιο εγινε η ζημια...αλλα μετα θα σε στηλουν στο υπεχωδε αν θυμαμε σωστα..η σε οποια αλλη αρμοδια υπηρεσια(δεν θα την ξερουν αλλα προσπαθησε)λογικα ειναι μικρο ποσο σχετικα...οποτε μπορει να μην σε κουρασουν πολι...εγω μια αποζημιοση προσπαθω να παρω εδω και 2 χρονια κοντα για ενα σπιτι που μου μου καηκε το καλοκαιρι του 2009 και καθε φορα που παω μου ζητανε και καποιο αλλο χαρτι.. :wacko:

Link to comment
Share on other sites

παιδιά κάποιος που έχει εμπειρία με το πολακι σε βουνο ας μου πει την γνώμη του.. σήμερα είπα να το κάνω βόλτα για πρώτη φορά σε ανηφόρες κατηφόρες και στροφές.. και κατεβαίνοντας από Διόνυσο προς Νέα Μάκρη το DSG μου έκανε κάτι περίεργα... δεν μπορούσα να το τρέξω όσο ήθελα γιατί μπροστά μου είχα άλλα αμάξια οπότε αναγκαστικά το πήγαινα λίγο τσιγκελωτά και με φρένο.. κάθε φορά που κατηφόριζε όμως ο δρόμος περισσότερο.. αυτό από 6η-7η μου κατέβαζε ξαφνικά σε 3η (χωρίς να πατήσω φρένο!!!) και ανέβαζε απότομα στροφές!!! :whistling: πάταγα γκάζι και δεν έβγαινε απο την 3η!!!!ανέβαζε στροφές μέχρι 4500-5000 για να ανεβάσει με το ζόρι 4η! και ενώ είμουν με 70-80km/h περίπου.. ποτέ ξανά δεν το έχει κάνει αυτό.. οπότε αναγκαστικά κατέβηκα το βουνό με manual. Στην ανηφόρα τώρα δεν είχε κανένα πρόβλημα καταλάβαινε μόνο του ότι πρέπει να κάνει πιο αργά τις αλλαγές και να ανεβάζει στροφές για να μπορέσει να σηκώσει το αμάξι..παντώς γενικά έχω παρατηρήσει ότι στις κατηφόρες συγκρατεί και φρενάρει κατεβάζοντας ταχύτητα...

και κάτι άλλο που παρατήρησα όταν η θερμοκρασία έπιασε 4 βαθμούς άρχισε να αναβοσβήνει ένδειξη για χιόνι.. στην αρχή νόμιζα ότι κάτι έγινε αλλά μετα το κατάλαβα οτι όλα ήταν οκ..μόνο για να με τρομάξει ήταν..

Επίσης στις αλλαγές ταχυτήτων έχετε ακούσει ποτέ σαν κάτι να ξεφυσάει ώρες ώρες????

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup:

παιδιά κάποιος που έχει εμπειρία με το πολακι σε βουνο ας μου πει την γνώμη του.. σήμερα είπα να το κάνω βόλτα για πρώτη φορά σε ανηφόρες κατηφόρες και στροφές.. και κατεβαίνοντας από Διόνυσο προς Νέα Μάκρη το DSG μου έκανε κάτι περίεργα... δεν μπορούσα να το τρέξω όσο ήθελα γιατί μπροστά μου είχα άλλα αμάξια οπότε αναγκαστικά το πήγαινα λίγο τσιγκελωτά και με φρένο.. κάθε φορά που κατηφόριζε όμως ο δρόμος περισσότερο.. αυτό από 6η-7η μου κατέβαζε ξαφνικά σε 3η (χωρίς να πατήσω φρένο!!!) και ανέβαζε απότομα στροφές!!! :wacko: πάταγα γκάζι και δεν έβγαινε απο την 3η!!!!ανέβαζε στροφές μέχρι 4500-5000 για να ανεβάσει με το ζόρι 4η! και ενώ είμουν με 70-80km/h περίπου.. ποτέ ξανά δεν το έχει κάνει αυτό.. οπότε αναγκαστικά κατέβηκα το βουνό με manual. Στην ανηφόρα τώρα δεν είχε κανένα πρόβλημα καταλάβαινε μόνο του ότι πρέπει να κάνει πιο αργά τις αλλαγές και να ανεβάζει στροφές για να μπορέσει να σηκώσει το αμάξι..παντώς γενικά έχω παρατηρήσει ότι στις κατηφόρες συγκρατεί και φρενάρει κατεβάζοντας ταχύτητα...

και κάτι άλλο που παρατήρησα όταν η θερμοκρασία έπιασε 4 βαθμούς άρχισε να αναβοσβήνει ένδειξη για χιόνι.. στην αρχή νόμιζα ότι κάτι έγινε αλλά μετα το κατάλαβα οτι όλα ήταν οκ..μόνο για να με τρομάξει ήταν..

Επίσης στις αλλαγές ταχυτήτων έχετε ακούσει ποτέ σαν κάτι να ξεφυσάει ώρες ώρες????

Αυτο το ξεφυσημα λογικα θα ειναι η σκαστρα..αλλα εφοσων ειναι dsg υποτιθετε πως στις αλλαγες το γκαζι μενει ανοιχτο!!!εκτος αν ειναι απο το DSG παντως δεν νομιζω να ειναι καποιο προβλημα.Τωρα αυτο με τις ανηφορες και τις κατηφορες αν το παρουμε λογικα θα ειναι καποιο συστημα προφυλαξης παθητικης ασγαλειας ουσιαστικα φρεναρει το αυτοκινητο με την μηχανη...δεν εχω πολο απλως μιλαω με την λογικη..ασ μην σκευτουμε αμεσως καποιο προβλημαα!! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

και κάτι άλλο που παρατήρησα όταν η θερμοκρασία έπιασε 4 βαθμούς άρχισε να αναβοσβήνει ένδειξη για χιόνι.. στην αρχή νόμιζα ότι κάτι έγινε αλλά μετα το κατάλαβα οτι όλα ήταν οκ..μόνο για να με τρομάξει ήταν..

από τους 4 βαθμους και κάτω αναβει το σηματακι για το χιονι για να σε προειδοποιήσει για πιθανόν

παγωμένο οδόστρωμα ,όταν δε πέσει η θερμοκρασία 0 και κάτω η συγκεκριμένη ένδειξη αλλάζει και χρώμα (νομίζω πορτοκαλί)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.