Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

καλά με την πρώτη μέρα 237? τις επόμενες τι στόχο θα βάλεις? τα 300???? :hyper::shocked:

εγώ μια φορά έπιασα τα 230 και αυτό κοντά στα 3000χλμ..και μετά από ζεσταμα.. σίγουρα πιάνει και παραπάνω απλά θέλει λίγη κατηφόρα. Πάντως κοντά στα 190-200 το βλέπω ότι ζορίζεται λίγο είναι στο peak του εκεί..

xaxaxaxaxa

240 το χω πάει και ήτανε λίγο πάνω λίγο κάτω από 6.000 στροφές δεν σου λέω σίγουρο γιατί δεν θυμάμαι.

άρα είχε κιαλο να δώσει.

εμενα δεν μου ζορίζεται

αλλα έχω παρατηρήσει ότι το S είναι για επιτάχυνσης όχι για τελικές γιατί με το παραμικρό σου βάζει 6 και έτσι δεν μπορεί να δώσει.

μια φορα βραδυ αττική άδειος ο δρόμος με το S πάνω από 220 δεν ανέβαινε.

ενώ με το D ανεβαίνει πολύ παραπάνω εύκολα.

απλά με το S τα 200 τα χει για πρωινό :p

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, εχω φωτο απο χτεσινο τρακαρισμα. Απο Λαρισα, ασπρο 3θυρο GTI με ηλιοροφη. Μου την εστειλε φιλος, και πονεσε η ψυχη μου για αυτον που το ειχε...

Ας μου απαντησει καποιος MODERATOR η υπευθυνος, αν επιτρεπεται να την δειξω, :hyper: εκτος αν ειναι καποιου απο την παρεα, οποτε αφηνω την αποφαση σ'αυτον :shocked:

Link to comment
Share on other sites

xaxaxaxaxa

240 το χω πάει και ήτανε λίγο πάνω λίγο κάτω από 6.000 στροφές δεν σου λέω σίγουρο γιατί δεν θυμάμαι.

άρα είχε κιαλο να δώσει.

εμενα δεν μου ζορίζεται

αλλα έχω παρατηρήσει ότι το S είναι για επιτάχυνσης όχι για τελικές γιατί με το παραμικρό σου βάζει 6 και έτσι δεν μπορεί να δώσει.

μια φορα βραδυ αττική άδειος ο δρόμος με το S πάνω από 220 δεν ανέβαινε.

ενώ με το D ανεβαίνει πολύ παραπάνω εύκολα.

απλά με το S τα 200 τα χει για πρωινό :hyper:

εχεις υποψην σου οτι τα γραναζια δεν αλλαζουν τoy κιβωτιου σχεσεων...δηλ τι s τι d σε μια απολυτη ευθεια δεν δικαιολογειται να μην πιασει την ιδια τελικη και με τα δυο mode(ασχετα χρονου)...τουλαχιστον σε εμνα τα 250 ειναι και στα δυο(ανεξαρτητου χρονου παντα)απλα σαν νουμερο τελικης πχ...

πρωτη φορα ακουω να πιανει αλλα κλμ με το ενα και αλλα με το αλλο σε ευθεια παντα(ανεξαρτητου χρονου)

Link to comment
Share on other sites

Εχεις πιασει κοντερισια 250 με τι αμαξι polo ?

στη φωτο της υπογραφης μου εχω γκολφ...

Link to comment
Share on other sites

εχεις υποψην σου οτι τα γραναζια δεν αλλαζουν τoy κιβωτιου σχεσεων...δηλ τι s τι d σε μια απολυτη ευθεια δεν δικαιολογειται να μην πιασει την ιδια τελικη και με τα δυο mode(ασχετα χρονου)...τουλαχιστον σε εμνα τα 250 ειναι και στα δυο(ανεξαρτητου χρονου παντα)απλα σαν νουμερο τελικης πχ...

πρωτη φορα ακουω να πιανει αλλα κλμ με το ενα και αλλα με το αλλο σε ευθεια παντα(ανεξαρτητου χρονου)

δεν είπα ότι ήταν αυθεία για αυτό.

εξήγησα ότι στο S λίγο να αφήσεις το γκάζι κατεβάζει

τέλος πάντων σε ευθεία και εγώ πιστεύω ότι ισχύει αυτό που λες εσύ

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, εχω φωτο απο χτεσινο τρακαρισμα. Απο Λαρισα, ασπρο 3θυρο GTI με ηλιοροφη. Μου την εστειλε φιλος, και πονεσε η ψυχη μου για αυτον που το ειχε...

Ας μου απαντησει καποιος MODERATOR η υπευθυνος, αν επιτρεπεται να την δειξω, :thumbsup: εκτος αν ειναι καποιου απο την παρεα, οποτε αφηνω την αποφαση σ'αυτον :tongue:

Για μενα καλυτερα να μην την ανεβασεις.

Εαν ομως θελησεις θα σε παρακαλουσα να σβησεις τις πινακιδες.

Επισης ευχομαι να μην εχει τραυματιστει ο οδηγος οποιος και να ναι και πιο πολυ να μην ειναι απο το vwclub.

Προσοχη σε ολους παιδια.

Δεν ειναι παιχνιδι η οδηγηση.

Link to comment
Share on other sites

Για μενα καλυτερα να μην την ανεβασεις.

Εαν ομως θελησεις θα σε παρακαλουσα να σβησεις τις πινακιδες.

Επισης ευχομαι να μην εχει τραυματιστει ο οδηγος οποιος και να ναι και πιο πολυ να μην ειναι απο το vwclub.

Προσοχη σε ολους παιδια.

Δεν ειναι παιχνιδι η οδηγηση.

Ok. Σεβαστό.

Τοσο καινουριο και εγινε το μπαμ ?

Τοσο χαλια ειναι δηλαδη ?

Αρκετά...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια,δευτερα με το καλο παραγγελνω και το polaki...λευκο η μαυρο(οτι μου ερθει εκεινη την στιγμη) με ξενον και το mp3 με την ενχρωμη οθωνη χωρις το navi...ελπιζω να μην ακουσω κανενα 2μηνο...το περνω με leasing και μου ειπαν οτι και καλα δινουν Προτεραιοτητα...μουφες λεω εγω αλλα μακαρι!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως αποφάσισα....Παρασκευή κλείστηκε ραντεβού με Κρίτωνα για προγραμματάκι....

Θα κάνω σετάρισμα με 95άρα και θα γίνει την ίδια στιγμή και δυναμομέτρηση στα Σπάτα.....

Υπολογίζουμε ασφαλές σετάρισμα σε 30nm και 200+ άλογα.....

Παίδες δύσκολοι καιροί για κατοστάρα......

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως αποφάσισα....Παρασκευή κλείστηκε ραντεβού με Κρίτωνα για προγραμματάκι....

Θα κάνω σετάρισμα με 95άρα και θα γίνει την ίδια στιγμή και δυναμομέτρηση στα Σπάτα.....

Υπολογίζουμε ασφαλές σετάρισμα σε 30nm και 200+ άλογα.....

Παίδες δύσκολοι καιροί για κατοστάρα......

ωραίος.

από λεφτά ποσο αν επιτρέπεται?

και να μας πεις πως πάει μπας και βάλω και εγώ απλά επειδή είναι με leasing θα πρέπει να το βγάλω μετά.

και δη ξέρω αν αξίζει.

Link to comment
Share on other sites

ωραίος.

από λεφτά ποσο αν επιτρέπεται?

και να μας πεις πως πάει μπας και βάλω και εγώ απλά επειδή είναι με leasing θα πρέπει να το βγάλω μετά.

και δη ξέρω αν αξίζει.

Το βγάζεις και το βάζεις όποτε γουστάρεις....

Από ιπποδύναμη δεν δίνει τρομερά πράγματα αλλά στην ροπή είναι η σημαντική διαφορά...

400

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως αποφάσισα....Παρασκευή κλείστηκε ραντεβού με Κρίτωνα για προγραμματάκι....

Θα κάνω σετάρισμα με 95άρα και θα γίνει την ίδια στιγμή και δυναμομέτρηση στα Σπάτα.....

Υπολογίζουμε ασφαλές σετάρισμα σε 30nm και 200+ άλογα.....

Παίδες δύσκολοι καιροί για κατοστάρα......

Η διαφορα αν υπολογισεις με φτηνη 100αρα που εχει 10 λεπτα πανω απο απλη ειναι στα 40 λιτρα στο γεμισμα περιπου 4 ευρω.

Η τιμη ειναι ετσι κι αλλιως μεγαλη της βενζινης , στα 4 ευρω το γεμισμα θα κολλησουμε ???

Δεν αξιζει να βαζεις απλη πλεον. Τι 70 ευρω το γεμισμα τι 74 και εχεις και το κεφαλι σου ησυχο.

Αποψη μου παντα .

Το βγάζεις και το βάζεις όποτε γουστάρεις....

Από ιπποδύναμη δεν δίνει τρομερά πράγματα αλλά στην ροπή είναι η σημαντική διαφορά...

400

400 ευρω προγραμμα e-tuners ?

Λοιπον, εχω φωτο απο χτεσινο τρακαρισμα. Απο Λαρισα, ασπρο 3θυρο GTI με ηλιοροφη. Μου την εστειλε φιλος, και πονεσε η ψυχη μου για αυτον που το ειχε...

Ας μου απαντησει καποιος MODERATOR η υπευθυνος, αν επιτρεπεται να την δειξω, :rolleyes: εκτος αν ειναι καποιου απο την παρεα, οποτε αφηνω την αποφαση σ'αυτον :whistling:

Xειροτερο απο αυτο που επαθα εγω με το συγχωρεμενο το type-r μου την 1-1-2011 , 8 το πρωι που το εδωσα να το οδηγησει φιλος και εγω ημουνα συνοδηγος δεν γινεται να ειναι.

Νωπες μνημες ακομα.

Για μενα καλυτερα να μην την ανεβασεις.

Εαν ομως θελησεις θα σε παρακαλουσα να σβησεις τις πινακιδες.

Επισης ευχομαι να μην εχει τραυματιστει ο οδηγος οποιος και να ναι και πιο πολυ να μην ειναι απο το vwclub.

Προσοχη σε ολους παιδια.

Δεν ειναι παιχνιδι η οδηγηση.

+ 10000000 :goodjob: :goodjob: :goodjob::thumbsup: :thumbsup:

Edited by GiorgioPap - GTI
Link to comment
Share on other sites

Η διαφορα αν υπολογισεις με φτηνη 100αρα που εχει 10 λεπτα πανω απο απλη ειναι στα 40 λιτρα στο γεμισμα περιπου 4 ευρω.

Η τιμη ειναι ετσι κι αλλιως μεγαλη της βενζινης , στα 4 ευρω το γεμισμα θα κολλησουμε ???

Δεν αξιζει να βαζεις απλη πλεον. Τι 70 ευρω το γεμισμα τι 74 και εχεις και το κεφαλι σου ησυχο.

Αποψη μου παντα .

Κάνω σχεδόν 1,5 με 2 γεμίσματα την εβδομάδα.

και 8€ κέρδος την εβδομάδα Χ 4 + 32€ το μήνα κέρδος.

Ασε που δεν είναι τόσο μικρή η διαφορά...Εγώ βάζω με 1.78 / 71,2€ φτηνή κατοστάρα και φτηνή 95άρα βρίσκω με 1,55 / 62€.

Αρα έχουμε 9€ κέρδος στο γέμισμα. 9€+4,5€ (1,5γέμισμα την εβδομάδα) =13,5€ την εβδομάδα. 13.5Χ4=54€ το μηνα (σημαντικό ποσό) τουλάχιστον για εμένα που κάνω πολλά χιλιόμετρα. Αν ξέρεις από που βάζεις δεν έχεις πρόβλημα τόσα παιδιά με TSI βάζουν 95άρα τόσα χρόνια χωρίς πρόβλημα. Εγώ γνωρίζω το βενζινάδικο που βάζω γιατί έχουμε τα εταιρικά αυτοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

Κάνω σχεδόν 1,5 με 2 γεμίσματα την εβδομάδα.

και 8€ κέρδος την εβδομάδα Χ 4 + 32€ το μήνα κέρδος.

Ασε που δεν είναι τόσο μικρή η διαφορά...Εγώ βάζω με 1.78 / 71,2€ φτηνή κατοστάρα και φτηνή 95άρα βρίσκω με 1,55 / 62€.

Αρα έχουμε 9€ κέρδος στο γέμισμα. 9€+4,5€ (1,5γέμισμα την εβδομάδα) =13,5€ την εβδομάδα. 13.5Χ4=54€ το μηνα (σημαντικό ποσό) τουλάχιστον για εμένα που κάνω πολλά χιλιόμετρα. Αν ξέρεις από που βάζεις δεν έχεις πρόβλημα τόσα παιδιά με TSI βάζουν 95άρα τόσα χρόνια χωρίς πρόβλημα. Εγώ γνωρίζω το βενζινάδικο που βάζω γιατί έχουμε τα εταιρικά αυτοκίνητα.

Εσυ δεν κανεις κανονικη χρηση φιλε.

Ουτε ταξι τοσα χιλιομετρα.

Εσυ οντως εχεις πολυ διαφορα.

Για μενα που κανω 1-2 το πολυ γεμισματα τον μηνα ειναι μικρη η διαφορα για να το σκεφτω.

Link to comment
Share on other sites

:wacko:

Εσυ δεν κανεις κανονικη χρηση φιλε.

Ουτε ταξι τοσα χιλιομετρα.

Εσυ οντως εχεις πολυ διαφορα.

Για μενα που κανω 1-2 το πολυ γεμισματα τον μηνα ειναι μικρη η διαφορα για να το σκεφτω.

...Δυστυχώς δουλεύω Καμίνια και μένω Μάκρη.. ;)

ΤΟ αμάξι είναι η 2η κατοικία μου... -_-

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν μου είπαν απ τι v.w ότι του βάζουν πρόγραμμα και το καλύπτει η εγγύηση τουσ.

και μου είπαν να το πάω να δουν τον εγκέφαλο γιατί το κάθε polo θέλει αλλα πράγματα.

το κόστος γύρο στα 700 euro και δεν ξέρει ακόμα ποσα άλογα θα δώσει.

ρώτησα αν μιλάμε για πάνω από 30-40 άλογα και μου είπε σίγουρα..και ότι σε χειροκίνητα που το χει δοκιμάσει ( όχι polo ) ότι η καταναλώσει η έχει μείνει ίδια περίπου η ότι πολλές φορες πέφτει κιόλας

αξίζει?

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν μου είπαν απ τι v.w ότι του βάζουν πρόγραμμα και το καλύπτει η εγγύηση τουσ.

και μου είπαν να το πάω να δουν τον εγκέφαλο γιατί το κάθε polo θέλει αλλα πράγματα.

το κόστος γύρο στα 700 euro και δεν ξέρει ακόμα ποσα άλογα θα δώσει.

ρώτησα αν μιλάμε για πάνω από 30-40 άλογα και μου είπε σίγουρα..και ότι σε χειροκίνητα που το χει δοκιμάσει ( όχι polo ) ότι η καταναλώσει η έχει μείνει ίδια περίπου η ότι πολλές φορες πέφτει κιόλας

αξίζει?

Σε ποια αντιπροσωπια στο ειπαν αυτο φιλε μου...?

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν μου είπαν απ τι v.w ότι του βάζουν πρόγραμμα και το καλύπτει η εγγύηση τουσ.

και μου είπαν να το πάω να δουν τον εγκέφαλο γιατί το κάθε polo θέλει αλλα πράγματα.

το κόστος γύρο στα 700 euro και δεν ξέρει ακόμα ποσα άλογα θα δώσει.

ρώτησα αν μιλάμε για πάνω από 30-40 άλογα και μου είπε σίγουρα..και ότι σε χειροκίνητα που το χει δοκιμάσει ( όχι polo ) ότι η καταναλώσει η έχει μείνει ίδια περίπου η ότι πολλές φορες πέφτει κιόλας

αξίζει?

Μάθε και την ροπή και συγκρινε με κάποιους γνωστούς βελτιωτές αν και μπορεί η αντιπροσωπεια να συνεργάζεται με REVO,ABT(δύσκολα γιατι κάνει 1.490ε λέει στο site της ΑΒΤ) κ.τ.λ και για αυτό να σου είπε για εγγύηση

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν μου είπαν απ τι v.w ότι του βάζουν πρόγραμμα και το καλύπτει η εγγύηση τουσ.

και μου είπαν να το πάω να δουν τον εγκέφαλο γιατί το κάθε polo θέλει αλλα πράγματα.

το κόστος γύρο στα 700 euro και δεν ξέρει ακόμα ποσα άλογα θα δώσει.

ρώτησα αν μιλάμε για πάνω από 30-40 άλογα και μου είπε σίγουρα..και ότι σε χειροκίνητα που το χει δοκιμάσει ( όχι polo ) ότι η καταναλώσει η έχει μείνει ίδια περίπου η ότι πολλές φορες πέφτει κιόλας

αξίζει?

Φίλε μου δν ισχύει σε καμία περίπτωση αυτό που σου είπαν. Απο την στιγμή που κάνεις επέμβαση στο αμάξι χάνεις (θεωρητικά) την εγγύηση. Παρόλα αυτά η γνώμη μου είναι να μην ρισκάρεις με τους άσχετους...Δεν ξέρουν ροπή - δεν ξέρουν άλογα....τι ξέρουν δηλαδή...Αν δεν ξέρουν τι σου πουλάνε φαντάσου να στο τοποθετήσουν....Άσε που 700.......

σκέψου το καλά....Άποψή μου ...don't.

Link to comment
Share on other sites

πηγα να κανω τα καθισματα δερματινα στο πολο. καθως ξηλωναμε το υφασμα τι ειδαμε!! στο καθισμα του συνοδυγου υπηρχαν αντιστασεισ απο κατω κανονικα με καλωδειωση . στου οδηγου δεν ειχε τιποτα. το πολο μου δεν το εχω παρει με θερμαινομενα. κατω απο το καθισμα υπαρχει μια φυσα με τρεις υποδοχες η μια υποδοχη ειναι μπλε και μπαινει εκει ο αεροσακος, η αλλη μαυρη και μπαινει η ζωνη και η τριτη παρασινη που κουμπωνει η αντισταση που βρικαμε στο καθισμα. στου συνοδηγου ειναι κουμπομενη η καλωδιωση ενω στου οδηγου δεν υπαρχει τιποτα. τωρα τη συμβαινει μου λετε? η λαθος του εργοστασιου βαλανε ενα θερμαινομενο απο αλλο αυτοκινιτο και καποιος το κλαιει, η τι αλλο ? θελω την βοηθεια σας μηπως μπορει καποιος που εχει θερμενομενα να δει την φυσα απο κατω απο το καθισμα, η καποιος που δεν εχει να δει αν υπαρχει στο καθισμα απο κατω στην πρασινη φυσα καποιο καλωδιο? αν τελικα εχει γινει λαθος μηπως γνωριζει καποιος αν υπαρχει ανταλλακτικο για να βαλω και στου οδηγου αντισταση και τον διακοπτη βεβαια στο ταμπλο. ευχαριστω

Edited by GIANNIS75
Link to comment
Share on other sites

πηγα να κανω τα καθισματα δερματινα στο πολο. καθως ξηλωναμε το υφασμα τι ειδαμε!! στο καθισμα του συνοδυγου υπηρχαν αντιστασεισ απο κατω κανονικα με καλωδειωση . στου οδηγου δεν ειχε τιποτα. το πολο μου δεν το εχω παρει με θερμαινομενα. κατω απο το καθισμα υπαρχει μια φυσα με τρεις υποδοχες η μια υποδοχη ειναι μπλε και μπαινει εκει ο αεροσακος, η αλλη μαυρη και μπαινει η ζωνη εκει που κουμπονει και η τριτη παρασινη ειναι που κουμπωνει η αντισταση που βρικαμε στο καθισμα. στου συνοδηγου ειναι κουμπομενη η καλωδιωση ενω στου οδηγου δεν υπαρχει τιποτα. τωρα τη συμβαινει μου λετε? η λαθος του εργοστασιου βαλανε ενα θερμαινομενο απο αλος αυτοκινιτο και καποιος το κλαιει, η τι αλλο ? θελω την βοηθεια σας μηπως μπορει καποιος που εχει θερμενομενα την φυσα απο κατω απο το καθισμα, η καποιος που δεν εχει να δει αν υπαρχει στο καθισμα απο κατω στην φυσα κουμπομενα στο πρασινο καποιο καλωδιο? αν τελικα εχει γινει λαθος μηπως γνωριζει καποιος αν υπαρχει ανταλλακτικο για να βαλω και στου οδηγου αντισταση και τον διακοπτη βεβαια στο ταμπλο. ευχαριστω

Είσαι σίγουρος ότι αυτό που είδατε δεν είναι ο αισθητήρας κατάληψης θέσης (ζυγαριά) για τον αερόσακο - ζώνη ?

Link to comment
Share on other sites

Είσαι σίγουρος ότι αυτό που είδατε δεν είναι ο αισθητήρας κατάληψης θέσης (ζυγαριά) για τον αερόσακο - ζώνη ?

δεν θα ειχε και στον οδηγο τετοιο. και υστερα καταλυψη θεσεως για ποιον αεροσακο το πλαινο? θα ειχε και στου οδηγου. για τον μπροστινο ? αφου εχει κουμπι απενεργοποιησης στο ντουλαπακι. στο ml που εχω εχει συστημα καταληψης θεσεως αλλα δεν εχει κουμπι απαενεργοποιησης. αλιως δεν θα ειχε κουμπι απενεργοποιησης. τι να το κανει αφουα θα ενεργιποιοταν αυτοματα.

Edited by GIANNIS75
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.