Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

μα τι σχεση εχει το 2.0 TFSI με το 1.4 TSI.

τι σχεση εχουν τα 22 23000 με τα 28000 του cupra???

μιλαμε για τα ιδια χρηματα στην ΙΔΙΑ κατηγορια με τα ιδια κυβικα περιπου οχι 1400-2000

εγω βλεπω μια απαξιοση σε ολα τα αλλα εκτως του polo. αν εχεις διαβασει καθολου αυτα που γραφω δεν εχω φανατιστει ποτε με τοιποτα εδω μεσα και γενικα στη ζωη μου η αυτο ειναι αμαξι η προγραμματισης η οτι αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Ρε πανο δεν θα βγαλουμε ακρη απο το πληκτρολογιο.

Αστο τα ιδια λεμε αλλα δεν καταλαβαινομαστε. Παμε παρακατω να πουμε κατι αλλο

εδω εχουμε ρεβο-νεα

Edited by GiorgioPap - GTI
Link to comment
Share on other sites

Στο βιβλίο οδηγιών αναφέρεται κάποιο "σετ επισκευής ελαστικών" (σελ. 303)

Πού είναι και δεν το βρίσκω; Δεν υπάρχει στο gti;

Ρε παίδες κάποια απάντηση;;;

Θα πάω στην αντιπροσωπεία αύριο για την επέκταση εγγύησης, να ξέρω τι να τους πω, πριν περάσει κι άλλος καιρός.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παίδες κάποια απάντηση;;;

Θα πάω στην αντιπροσωπεία αύριο για την επέκταση εγγύησης, να ξέρω τι να τους πω, πριν περάσει κι άλλος καιρός.

Αρχηγέ αυτό το set ούτε εγώ το βρίσκω πουθενά.... Το manual πάντως είναι ένα και μεταφράζεται σε όλες τις γλώσσες .

Λογικά στην γερμανική έκδοση του polo υπάρχει, εφόσον βγαίνει με επιπλέον εξτρά αλλά και παραπάνω τιμή....

Σε εμάς δεν νομίζω να το βάζαν.dry.gif

Link to comment
Share on other sites

Ρε παίδες κάποια απάντηση;;;

Θα πάω στην αντιπροσωπεία αύριο για την επέκταση εγγύησης, να ξέρω τι να τους πω, πριν περάσει κι άλλος καιρός.

Ρεζέρβα έχει το αμάξι ή όχι ?

Στο βιβλίο δεν περιγράφεται ο εξοπλισμός του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Περιγράφεται το σύνολο του εξοπλισμού σταθερού ή επιπρόσθετου με τον οποίο μπορεί να εξοπλιστεί οποιοδήποτε αυτοκίνητο του συγκεκριμένου μοντέλου.

Link to comment
Share on other sites

μα τι σχεση εχει το 2.0 TFSI με το 1.4 TSI.

τι σχεση εχουν τα 22 23000 με τα 28000 του cupra???

μιλαμε για τα ιδια χρηματα στην ΙΔΙΑ κατηγορια με τα ιδια κυβικα περιπου οχι 1400-2000

εγω βλεπω μια απαξιοση σε ολα τα αλλα εκτως του polo. αν εχεις διαβασει καθολου αυτα που γραφω δεν εχω φανατιστει ποτε με τοιποτα εδω μεσα και γενικα στη ζωη μου η αυτο ειναι αμαξι η προγραμματισης η οτι αλλο.

Επειδή διάβασα την κουβέντα και τον διαπληκτισμό σας δεν μπορώ να κρατηθω να μην απαντήσω.

Αν μπει κανείς στην διαδικασία να συγκρίνει το GTI Με το scirroco νομίζω πως δεν θα βρει νικητή.

και αυτό γιατί όταν συγκρίνεις τα δεδομένα για να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο πρέπει να έχεις σφαιρική άποψη και όχι να μετράς όποιον παράγοντα σε συμφέρει. Δηλ...το Scirocco είναι μεγαλύτερη κατηγορία ..πιο τούμπανο ααα είναι καλύτερο....Και τα 2 αυτοκίνητα είναι απίστευτα. Όποιος τα έχει οδηγίσει και τα 2 μπορεί να έχει άποψη. Κάπου υστερεί το ένα κάπου υστερεί το άλλο. Σαφώς και οι κατηγορίες διαφέρουν αλλά μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για ένα GTI και όχι για μια απλή έκδοση του πόλο. Εμένα προσωπικά παρόλο που το σιρόκο έχει τρομερή αίσθηση οδήγισης με τράβιξε το GTI για πάρα πολλούς λόγους. Δεν θα τους αναφέρω γιατί θα πέσετε να με φάτε αλλά πραγματικά με έχουν σταματήσει στο δρόμο πάνω από 10 άτομα και με ρωτάνε ενθουσιασμένοι για το GTI. Ισως κάποια παιδιά να γράφουν και στο φόρουμ και να μπορούν να το επιβεβαιώσουν. Θεωρώ ότι το GTI πλην των χώρων του δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα μεγαλύτερα αδέρφια του. .....και η χαμηλή του τιμή μπορεί να κάνει τον αγοραστή του να είναι περισσότερο χαρούμενος. Αν ρωτάτε ένα άνθρωπο που χρειάζεται οικονομικό γρήγορο αμάξι, που μπορεί να κινείται και να παρκάρει άνετα στην πόλη, να είναι όμορφο με άριστη ποιότητα υλικών - συναρμογής και που όταν χρειάζεται να δείχνει τα δόντια του ...τότε σας απαντάω και σας λέω ότι μιλάτε σίγουρα για ένα GTI. Τώρα άν ζητάτε ένα αμάξι σβέλτο, με απίστευτα κρατήματα, που για να κυκλοφορήσετε και να παρκάρετε στην πόλη χρειάζεται να αγοράσετε ένα seisento, που θα κάνετε γαμάτα - υπέρτατα ταξίδια 2 φορές τον χρόνο (γιατί λεφτά υπάρχουν) και που θα γουστάρετε να μπαίνετε και για να ανοίξετε τον καθρέφτη του συνοδηγού θα πρέπει να είστε τουλάχιστον 2 μέτρα....τότε σίγουρα μιλάτε για το sciroco....αααααα και ξέχασα και θα πρέπει να διαθέσετε και 5 χιλιαρικάκια ακόμα για να είναι αξιοπρεπές..(και όχι πολύ όμορφο).

Μπορείτε να με κράξετε ελεύθερα τώρα...... =@

Link to comment
Share on other sites

Επειδή διάβασα την κουβέντα και τον διαπληκτισμό σας δεν μπορώ να κρατηθω να μην απαντήσω.

Αν μπει κανείς στην διαδικασία να συγκρίνει το GTI Με το scirroco νομίζω πως δεν θα βρει νικητή.

και αυτό γιατί όταν συγκρίνεις τα δεδομένα για να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο πρέπει να έχεις σφαιρική άποψη και όχι να μετράς όποιον παράγοντα σε συμφέρει. Δηλ...το Scirocco είναι μεγαλύτερη κατηγορία ..πιο τούμπανο ααα είναι καλύτερο....Και τα 2 αυτοκίνητα είναι απίστευτα. Όποιος τα έχει οδηγίσει και τα 2 μπορεί να έχει άποψη. Κάπου υστερεί το ένα κάπου υστερεί το άλλο. Σαφώς και οι κατηγορίες διαφέρουν αλλά μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για ένα GTI και όχι για μια απλή έκδοση του πόλο. Εμένα προσωπικά παρόλο που το σιρόκο έχει τρομερή αίσθηση οδήγισης με τράβιξε το GTI για πάρα πολλούς λόγους. Δεν θα τους αναφέρω γιατί θα πέσετε να με φάτε αλλά πραγματικά με έχουν σταματήσει στο δρόμο πάνω από 10 άτομα και με ρωτάνε ενθουσιασμένοι για το GTI. Ισως κάποια παιδιά να γράφουν και στο φόρουμ και να μπορούν να το επιβεβαιώσουν. Θεωρώ ότι το GTI πλην των χώρων του δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα μεγαλύτερα αδέρφια του. .....και η χαμηλή του τιμή μπορεί να κάνει τον αγοραστή του να είναι περισσότερο χαρούμενος. Αν ρωτάτε ένα άνθρωπο που χρειάζεται οικονομικό γρήγορο αμάξι, που μπορεί να κινείται και να παρκάρει άνετα στην πόλη, να είναι όμορφο με άριστη ποιότητα υλικών - συναρμογής και που όταν χρειάζεται να δείχνει τα δόντια του ...τότε σας απαντάω και σας λέω ότι μιλάτε σίγουρα για ένα GTI. Τώρα άν ζητάτε ένα αμάξι σβέλτο, με απίστευτα κρατήματα, που για να κυκλοφορήσετε και να παρκάρετε στην πόλη χρειάζεται να αγοράσετε ένα seisento, που θα κάνετε γαμάτα - υπέρτατα ταξίδια 2 φορές τον χρόνο (γιατί λεφτά υπάρχουν) και που θα γουστάρετε να μπαίνετε και για να ανοίξετε τον καθρέφτη του συνοδηγού θα πρέπει να είστε τουλάχιστον 2 μέτρα....τότε σίγουρα μιλάτε για το sciroco....αααααα και ξέχασα και θα πρέπει να διαθέσετε και 5 χιλιαρικάκια ακόμα για να είναι αξιοπρεπές..(και όχι πολύ όμορφο).

Μπορείτε να με κράξετε ελεύθερα τώρα...... :)

Aυτα πιστευω και εγω Γιωργο

Link to comment
Share on other sites

Επίσης πρέπει να πω και κάτι άλλο που ξέχασα να αναφέρω πιο πάνω για τον φίλο Dynamite.

Επειδή έχει τύχει να έχω παρακολουθήσει κουβέντες του και να έχει συμμετέχει και σε δικά μου Post κτλ, δίνει πάντα πολύ εύστοχες απαντήσεις - παρατηρήσεις και είναι από τα άτομα στο φόρουμ που προσφέρουν. Στο φινάλε δεν μπορούμε να συμφωνούμε και στα πάντα.....όπως επίσης και πολλές φορές ο γραπτός λόγος παρεξηγείται....

Αυτά είχα να πω.

Link to comment
Share on other sites

τωρα η σταθμη ειναι στα μεσα προσ το κατω οποτε υπολογιζω οτι εκαψε 2 λιτρα περιπου σε 6000κμ.

Αντρέα,

περίπου 600ml έχει κάψει,αν είχε κάψει 2 λίτρα δέν θα φαινόταν στον δείκτη!

Αντρεα οπως λεει και ο φιλος 600μλ ειναι το σωστο.

Ο δεικτης δν ειναι για το συνολο λαδιου αλλα για 1 λιτρο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχηγέ αυτό το set ούτε εγώ το βρίσκω πουθενά.... Το manual πάντως είναι ένα και μεταφράζεται σε όλες τις γλώσσες .

Λογικά στην γερμανική έκδοση του polo υπάρχει, εφόσον βγαίνει με επιπλέον εξτρά αλλά και παραπάνω τιμή....

Σε εμάς δεν νομίζω να το βάζαν.dry.gif

Στο βιβλίο δεν περιγράφεται ο εξοπλισμός του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Περιγράφεται το σύνολο του εξοπλισμού σταθερού ή επιπρόσθετου με τον οποίο μπορεί να εξοπλιστεί οποιοδήποτε αυτοκίνητο του συγκεκριμένου μοντέλου.

Σας ευχαριστώ. Προφανώς το βιβλίο δεν αναφέρεται αποκλειστικά στο συγκεκριμένο μοντέλο. Γι' αυτό ρώτησα αν το έχει κάποιος.

Υπάρχει και μια θήκη άδεια δίπλα στα εργαλεία (αριστερά από τον εφεδρικό τροχό) και ψάρωσα. Νόμισα ότι θα έπρεπε να βρίσκεται εκεί.

Link to comment
Share on other sites

οχι φιλε μου η θηκη η αδεια που λες μου εφαγε πολυ χρονο την ημερα που το αγορασα μεχρι να δω το αντιστοιχο γερμανικο εχουν ενα κουτακι ακομα το οποιο αν δεν κανω λαθος πρεπει να εχει το "μπουλονι" μεσα ... αν κανω λαθος sorry αλλα σιγουρα εδω στην Ελλαδα δεν βαζουν κατι σε εκεινο το σημειο... :)

Link to comment
Share on other sites

Αντρεα οπως λεει και ο φιλος 600μλ ειναι το σωστο.

Ο δεικτης δν ειναι για το συνολο λαδιου αλλα για 1 λιτρο.

ΑλενΧχΧ δεν το ειχα διαβασει το ποστ σου. dMk σε εσενα ποσο εχει καψει?

Edited by Andreasf2
Link to comment
Share on other sites

Παιδια, καλημερα και χρονια πολλα. Ευχομαι καλο Πασχα σε ολους, ειτε φυγουν για καπου ειτε οχι. Σημερα παρατηρησα οτι απεκτησα το πρωτο μου καρουμπαλακι στο λαστιχο του μπροστινου αριστερου τροχου. Δηλωνω ενας περηφανος... κατοχος καρουμπαλακιου! Χα χα χα χα!! Σε τετοιους δρομους που εχουμε σ’ αυτη τη χωρα αλλωστε ειναι κομματακι δυσκολο να μη γινει η μακακια. Δεν ειμαι σιγουρος για το ποτε συνεβη αυτο, γιατι γενικοτερα προσεχω παρα πολυ πως οδηγω, ειδικα σε δρομους που ξερω οτι υπαρχει σοβαρο προβλημα κακοτεχνιας. Σημερα το πρωι το παρατηρησα. Μπορει να συνεβη πριν απο μερικες ημερες, μπορει να συνεβη και πριν απο κανα διμηνο. Τι να πω; Δεν ξερω... Ενδεικτικα αναφερω οτι η πιεση που εχω στα ελαστικα ειναι η προτεινομενη απ’ τον κατασκευαστη (39 στους μπροστινους τροχους, 36 στους πισω). Αυτο που ηθελα να ρωτησω ειναι το εξης: να το ψαξω εκτενως το θεμα (εννοω να παω σε καποιον λαστιχα να το δει εκεινος:whistling: ή να μην ασχοληθω με ενα απλο καρουμπαλακι; Η αληθεια ειναι οτι ειναι πολυ μικρο. Δηλαδη θελει να συγκεντρωθει κανεις και να ξερει που να κοιταξει πολυ προσεκτικα για να το εντοπισει. Με την πρωτη ευκαιρια, θα κοιταξω να το βγαλω μια φωτογραφια με μπολικο zoom και να το ποσταρω εδω για να εχετε και εσεις μια εικονα και να μου πειτε μια γνωμη. Οπως και να ’χει, θεωρειτε σκοπιμο να ψαχτω ή οχι; Οσοι εχουν προσωπικη εμπειρια, ας μου δωσουν τα φωτα τους. Ευχαριστω εκ των προτερων...

Link to comment
Share on other sites

ΑλενΧχΧ δεν το ειχα διαβασει το ποστ σου. dMk σε εσενα ποσο εχει καψει?

Τιποτις.. Μονο στην αρχη ειχα παει να συμπληρωσω λογο του οτι "βαζουν λιγοτερα απο το εργοστασιο" απο τοτε μελι γαλα

Link to comment
Share on other sites

Τιποτις.. Μονο στην αρχη ειχα παει να συμπληρωσω λογο του οτι "βαζουν λιγοτερα απο το εργοστασιο" απο τοτε μελι γαλα

:thumbsup:

@ttdoumpa

Νομιζω οτι κουμπωνει κανονικα υπαρχει σχετικο θεμα

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, καλημερα και χρονια πολλα. Ευχομαι καλο Πασχα σε ολους, ειτε φυγουν για καπου ειτε οχι. Σημερα παρατηρησα οτι απεκτησα το πρωτο μου καρουμπαλακι στο λαστιχο του μπροστινου αριστερου τροχου. Δηλωνω ενας περηφανος... κατοχος καρουμπαλακιου! Χα χα χα χα!! Σε τετοιους δρομους που εχουμε σ’ αυτη τη χωρα αλλωστε ειναι κομματακι δυσκολο να μη γινει η μακακια. Δεν ειμαι σιγουρος για το ποτε συνεβη αυτο, γιατι γενικοτερα προσεχω παρα πολυ πως οδηγω, ειδικα σε δρομους που ξερω οτι υπαρχει σοβαρο προβλημα κακοτεχνιας. Σημερα το πρωι το παρατηρησα. Μπορει να συνεβη πριν απο μερικες ημερες, μπορει να συνεβη και πριν απο κανα διμηνο. Τι να πω; Δεν ξερω... Ενδεικτικα αναφερω οτι η πιεση που εχω στα ελαστικα ειναι η προτεινομενη απ’ τον κατασκευαστη (39 στους μπροστινους τροχους, 36 στους πισω). Αυτο που ηθελα να ρωτησω ειναι το εξης: να το ψαξω εκτενως το θεμα (εννοω να παω σε καποιον λαστιχα να το δει εκεινος:thumbsup: ή να μην ασχοληθω με ενα απλο καρουμπαλακι; Η αληθεια ειναι οτι ειναι πολυ μικρο. Δηλαδη θελει να συγκεντρωθει κανεις και να ξερει που να κοιταξει πολυ προσεκτικα για να το εντοπισει. Με την πρωτη ευκαιρια, θα κοιταξω να το βγαλω μια φωτογραφια με μπολικο zoom και να το ποσταρω εδω για να εχετε και εσεις μια εικονα και να μου πειτε μια γνωμη. Οπως και να ’χει, θεωρειτε σκοπιμο να ψαχτω ή οχι; Οσοι εχουν προσωπικη εμπειρια, ας μου δωσουν τα φωτα τους. Ευχαριστω εκ των προτερων...

Πήγαινε καλύτερα σε λαστιχά να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο!

Hail!rock.gifrock.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδες σε ολους.....ακομη ενα πολο gti ειναι στους δρομους της αθηνας και ειναι δικο μου εδω και 2 βδομαδες....εχω κανει ηδη 2,500 χλμ και απλα με εχει αφησει αφωνο....τα θετικα στοιχεια που βρηκα ειναι απειρα και ειναι και τα γνωστα...τα αρνητικα ομως ειναι τα εξης:

1.οταν βαζεις μπροστα (δεν εχει σημασια αν ειναι κρυο ή ζεστο) και ξεκινησεις για πρωτη φορα τη διαδρομη σου αν προσεξεις στα 20-25 χλμ/ωρα ακουγεται κατι σαν ραουλο που γυριζει και τελικα κλειδωνει....το εψαξα και βρηκα οτι ειναι το κλαπετο-ηχειο που μεταφερει τον ηχο της μηχανης στο εσωτερικο της καμπινας για να εχει καλυτερη αντιληψη της μηχανης ο οδηγος (το εχει και το προηγουμενο golf gti,δεν ξερω για το καινουριο),θεωρω οτι δεν θα επρεπε να ακουγεται..

2.στην οπισθεν το λευκο φως που βγαζει ο λαμπτηρας ειναι ειναι αρκετα μικρο και το βραδυ δεν εχεις καθολου καλη ορατοτητα για βραδινο παρκαρισμα (ευτυχως που εχω παρκ παιλοτ,χεχε),λεπτομερια θα μου πειτε αλλα σημαντκη..χεχε

3.οταν το πρωτοπηρα εκανε ενα θορυβο-τριξιμο το παραθυρο του οδηγου,σκεφτηκα οτι ειναι καινουριο κα ειναι μεχρι να στρωσουν τα λαστιχα αλλα τελικα δεν ηταν αυτο...μου ανοιξαν τη πορτα και το εφτιαξαν...μια βεργα λεει ηταν η οποια ερχεται απο το εργοστασιο στραβη...μπορει να φαινομαι περιεργος αλλα δεν θελω να αρχισουν να ανοιγονται πορτες ταπετσαριες και πλαστικα γιατι σε λιγο θα αρχισουν να τριζουν και θα τα παρω....χεχε....

το μεγαλο καλο βεβαια εκτος του οτι ειναι πυραυλος και καμτσικωσα για πλακα 2-3 ραλακια χωρις να ζοριστω ιδιαιτερα ειναι οτι αμα γουσταρεις κανει τρελη οικονομια....620χλμ με ενα γεμισμα 95αρα....σε μεικτο δρομο πολη,επαρχιακο και εθνικη...τα περισσοτερα επαρχιακο...

αυτααααααα.................

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φιλε μου,εχω την εντυπωση,νομιζω εχει γραφτει και παλιοτερα,οτι ο ηχος που ακουμε μεχρι τα 20 χλμ και ''κλειδωνει΄΄ ειναι το ABS που ''οπλιζει''...ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, καλημερα και χρονια πολλα. Ευχομαι καλο Πασχα σε ολους, ειτε φυγουν για καπου ειτε οχι. Σημερα παρατηρησα οτι απεκτησα το πρωτο μου καρουμπαλακι στο λαστιχο του μπροστινου αριστερου τροχου. Δηλωνω ενας περηφανος... κατοχος καρουμπαλακιου! Χα χα χα χα!! Σε τετοιους δρομους που εχουμε σ’ αυτη τη χωρα αλλωστε ειναι κομματακι δυσκολο να μη γινει η μακακια. Δεν ειμαι σιγουρος για το ποτε συνεβη αυτο, γιατι γενικοτερα προσεχω παρα πολυ πως οδηγω, ειδικα σε δρομους που ξερω οτι υπαρχει σοβαρο προβλημα κακοτεχνιας. Σημερα το πρωι το παρατηρησα. Μπορει να συνεβη πριν απο μερικες ημερες, μπορει να συνεβη και πριν απο κανα διμηνο. Τι να πω; Δεν ξερω... Ενδεικτικα αναφερω οτι η πιεση που εχω στα ελαστικα ειναι η προτεινομενη απ’ τον κατασκευαστη (39 στους μπροστινους τροχους, 36 στους πισω). Αυτο που ηθελα να ρωτησω ειναι το εξης: να το ψαξω εκτενως το θεμα (εννοω να παω σε καποιον λαστιχα να το δει εκεινος:yahoo: ή να μην ασχοληθω με ενα απλο καρουμπαλακι; Η αληθεια ειναι οτι ειναι πολυ μικρο. Δηλαδη θελει να συγκεντρωθει κανεις και να ξερει που να κοιταξει πολυ προσεκτικα για να το εντοπισει. Με την πρωτη ευκαιρια, θα κοιταξω να το βγαλω μια φωτογραφια με μπολικο zoom και να το ποσταρω εδω για να εχετε και εσεις μια εικονα και να μου πειτε μια γνωμη. Οπως και να ’χει, θεωρειτε σκοπιμο να ψαχτω ή οχι; Οσοι εχουν προσωπικη εμπειρια, ας μου δωσουν τα φωτα τους. Ευχαριστω εκ των προτερων...

Εννοείται το αλλάζεις.

Μάλλον έσκασες σε μεγάλη λακούβα...

και εγώ πριν 20 μέρες άλλαξα το μπροστινό από καρούμπαλο.

Όσους βουλκανιζατεράδες ρώτησα μου είναι και διαφορετικά πράγματα.

Ένα είναι το point. Αλλάζεις λάστιχο και προσέχεις τις λακούβες.

Με καρουμπαλάκι το λάστιχο σε ενδεχόμενη πίεση από εσένα μπορεί να κάνει μπουμ:thumbsup::sword::zoro:

Link to comment
Share on other sites

συγχωρεστεμε αν γραφω σε λαθος σημειο μολις σημερα εγινα μελος....χθες παραγγειλα και εγω το πολο λευκο gti με xenon, ηλιοροφη, υποβραχιονι,ο rcd-510, χειριστηρια στο τιμονι, εργοστασιακο συναγερμο, και πακετο ανεσης cruise control kai park pilot και εχω ξετρελαθειιιιιιιιιι....δεν μπορω να περιμενω 4-5 μηνεεεςςςςς......καλως σας βρηκα κιολλας!!!

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται το αλλάζεις.

Μάλλον έσκασες σε μεγάλη λακούβα...

και εγώ πριν 20 μέρες άλλαξα το μπροστινό από καρούμπαλο.

Όσους βουλκανιζατεράδες ρώτησα μου είναι και διαφορετικά πράγματα.

Ένα είναι το point. Αλλάζεις λάστιχο και προσέχεις τις λακούβες.

Με καρουμπαλάκι το λάστιχο σε ενδεχόμενη πίεση από εσένα μπορεί να κάνει μπουμ:thumbsup::frantics::frantics:

Δεν εχεις αδικο... και εγω αυτο σκεφτηκα, απλως ελεγα επειδη ειναι μικρο σε ογκο, ισως και να μην ειναι τοσο απαραιτητο να αλλαχθει το λαστιχο. Απ’ ο,τι λες, ομως, εχεις προσωπικη εμπειρια, οποτε δεν μπορω να πω τιποτα. Επι τη ευκαιρια, ποσα εδωσες για να αλλαξεις το καρουμπαλιασμενο λαστιχο;

Στις προσεχεις ημερες θα προσπαθησω να βρω λιγο χρονο και να ποσταρω μια φωτογραφια με το καρουμπαλακι, για να μου πεις και μια γνωμη αφου πρωτα εχεις εικονα του τι συνεβη. Αν και δεν το βλεπω να γλιτωνω το... μοιραιο, αλλα λεμε τωρα. Παντως, σ’ ευχαριστω για το tip και θα επανελθω συντομα με photo απ’ το... κατορθωμα μου!

Edited by Kothaar
Link to comment
Share on other sites

συγχωρεστεμε αν γραφω σε λαθος σημειο μολις σημερα εγινα μελος....χθες παραγγειλα και εγω το πολο λευκο gti με xenon, ηλιοροφη, υποβραχιονι,ο rcd-510, χειριστηρια στο τιμονι, εργοστασιακο συναγερμο, και πακετο ανεσης cruise control kai park pilot και εχω ξετρελαθειιιιιιιιιι....δεν μπορω να περιμενω 4-5 μηνεεεςςςςς......καλως σας βρηκα κιολλας!!!

με το καλο να το παρεις και καλοταξιδο

Link to comment
Share on other sites

όπως είχα πει και εγώ παιδιά ήμουν ανάμεσα στο rocco και polo gti...η επιλογή έγινε και είναι polo gti!!! όχι λόγω χρηματικού ποσού αλλά λόγω δυο αρνητικών που είχα για το rocco.βεβαία θα το παραγγείλω λίγο πριν την 22βδομάδα (21η20η19βδομάδα δλδ σε 2,5 με βδομαδες) διότι πάντα η VW κάνει κάποιες αλλαγές στα μοντέλα της απ'οτι γνωρίζω.έτσι μου είπε και ο πωλητής.και η αντιπροσωπείες ενημερώνονται ένα μηνά πριν περίπου στο τι αλλαγές θα κάνουν σε ένα μοντέλο και τι extra θα μπουν επιπλέον.βεβαία εμένα μου έβγαλε μια προσφορά να γνωρίζω πάνω κάτω.κάτι που θέλω να ρωτήσω προς όλους είναι για τα χειριστήρια στο τιμόνι, γνωρίζω ότι είναι extra και τα έβαλα βεβαία γιατί εκτός ότι είναι χρηστικά είναι και όμορφα και αν θυμάμαι είναι κάπου στα 250Ε,στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι είναι μονό στην μια μεριά του τιμονιού και συγκεκριμένα μου είπαν αριστερά αν θυμάμαι,εγώ βεβαία έχω δει φωτογραφία από πολο gti στο ιντερνετ και έχει και αριστερά και δεξιά και έτσι τα θέλω και μου αρέσουν βεβαία..παρακαλώ όποιος από τους κατόχους polo gti dsg έχει χειριστήρια στο τιμόνι ας μου πει πως είναι η οποίος άλλος γνωρίζει γενικά ας βάλει και καμιά φωτογραφία να τους την πάω να την δουν για να μάθουν κάτι και αυτοί και να γνωρίζω και εγώ.

συγνωμη δεν ειπα και κατι συμαντικο....χρονια πολλα για τις μερες που εχουμε,,να εχουμε μια ομορφη ανασταση με την οικογενεια μας η οποιον αλλον θελουμε και το πασχα της κυριακης βεβαια να το γλεντησουμε οσο μπορουμε με φαγητο,αλκοολ μουσικη κ.α... παλι να ειμαστε καλα και χρονια πολλα!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.