Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

καλησπέρα και καλός όρισες.

το gti με το κούπρα είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα και δεν πάει 230 άλογα με πρόγραμμα μονο,

για να πάει 230 άλογα θέλει και εξάτμιση . έχω βάλει πρόγραμμα και είναι γύρο στα 205-210 άλογα και τι διαφορα μη νομίζεις την καταλαβαίνεις μετά τα 160 γιατί ανεβάζει πιο γρήγορα,αλλα η καταλαλωση μου πλέον είναι γύρο στο 12 :whistling:

όσο για τον ήχο..

xaxaxa σκατά ήχο κάνει το μπουρδέλο!!!!:p

μηχανή ακούς και στις χαμηλές στροφές λίγο βουυυυυυυυυυυ δεν είναι κάτι το φοβερό εκτος αν είναι συνήθεια απ το προηγούμενο αμάξι μου

χαχαχαχαχα...σκεψου οτι κ γω που αλλαξα εξατμιση στις χαμηλες στροφες ακουω μηχανη...και η μλκια ειναι οτι ακουω μηχανη 1400 :whistling:

με προγραμμα απο unitronic 240 HP...

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχαχα...σκεψου οτι κ γω που αλλαξα εξατμιση στις χαμηλες στροφες ακουω μηχανη...και η μλκια ειναι οτι ακουω μηχανη 1400 :no:

με προγραμμα απο unitronic 240 HP...

μια χαρά σε βρίσκω!

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχαχα...σκεψου οτι κ γω που αλλαξα εξατμιση στις χαμηλες στροφες ακουω μηχανη...και η μλκια ειναι οτι ακουω μηχανη 1400 :no:

με προγραμμα απο unitronic 240 HP...

μετρησες 240 hp με πρωτο σταδιο ;

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχαχα...σκεψου οτι κ γω που αλλαξα εξατμιση στις χαμηλες στροφες ακουω μηχανη...και η μλκια ειναι οτι ακουω μηχανη 1400 :no:

με προγραμμα απο unitronic 240 HP...

240 εκανες δυναμομετρηση?? το προγραμμα που το εβαλες? στον cupraman?

Link to comment
Share on other sites

μετρησες 240 hp με πρωτο σταδιο ;

δεν το χω βαλει ακομα...αλλα πηγα κ μου ειπε οτι με αλλη εξατμιση κ 100αρα βενζινη παει στα 240...

κατι μου λεγε οτι δεν ειναι το απλο πρωτο σταδιο..

240 εκανες δυναμομετρηση?? το προγραμμα που το εβαλες? στον cupraman?

στον cupraman ναι...

Link to comment
Share on other sites

παιδιά φιλη μου με gti

τις άναβε το λαμπάκι τις μηχανής .το πήγε φιαξανε κάτι και τις είπαν ότι μάλλον θα το στείλουν γερμανία να αλλάξουν τι μηχανή!!

να αρχίσω να ανησυχώ που μου ανάβει και μενα στα γρήγορα ξεκινήματα?

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω φίλε μου οτι χρειάζεται και αλλαγές στην εξαγωγή εκτός από πρόγραμμα για να φθάσει στα 230 άλογα.Απλά για λόγους συντομίας δεν το ανέφερα στο post μου.

Όσο για τον ήχο θα διαφωνήσω, αλλά μάλλον τελικά είναι θέμα με το τι έχει συνηθίσει ο καθένας. Εγώ βλέπεις με το Ibiza πριν αυτό που άκουγα ήταν ένα αγκομαχητό καθώς προσπαθούσε το καημένο αλλά δεν μπορούσε...

Πάντως σκέφτομαι να βάλω την οθόνη αφής με την πλοήγηση καθώς και μεμβράνες στα τζάμια. Μετά το άσπρο μου Polo θα είναι κομπλέ...

Link to comment
Share on other sites

Εχω μια απορια:Γιατι το πολο gti ειναι ποιο γρηγορο στα χαρτια τουλαχιστον απο το ibiza cupra ενω εχουν τον ιδιο κινητηρα και ειναι λιγο ποιο βαρυ?Καθαρα για λογους marketing η παιζει κατι αλλο?

Link to comment
Share on other sites

Εχω μια απορια:Γιατι το πολο gti ειναι ποιο γρηγορο στα χαρτια τουλαχιστον απο το ibiza cupra ενω εχουν τον ιδιο κινητηρα και ειναι λιγο ποιο βαρυ?Καθαρα για λογους marketing η παιζει κατι αλλο?

αυτη την απορια εχω κ γω :tongue:

μπορει να παιζει ρολο και το μαρκετινγκ τι να σου πω. παντως εχω οτι συγκρισεις εχουν γινει απο περιοδικα μεταξυ τους, αυτο που λενε οι περισσοτεροι η διαφορα τους ειναι περισσοτερο στο dsg. καλυτερη αποκριση στο gti γρηγοροτερες αλλαγες δηλαδη. θεμα λογισμικου προφανως. ουσιαστικα τα ιδια πραγματα ειναι παντως, το ιμπιζα ειναι νομιζω λιγο ελαφρυτερο οπως ειπες. 1170 κιλα το ιμπιζα, νομιζω τα παταει τα 1200 το gti.

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση. Ένα μαμά polo gti τι τελική έχει; Στην συνάντηση στο Μέτσοβο άκουσα 245 και μου φάνηκε περίεργο. Πάει όντως τόσο;

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση. Ένα μαμά polo gti τι τελική έχει; Στην συνάντηση στο Μέτσοβο άκουσα 245 και μου φάνηκε περίεργο. Πάει όντως τόσο;

248 έφτασα εγώ αλλα ήταν λίγο κατηφόρα..πολύ λίγο όμως στην αττική οδό προς βάρη

Link to comment
Share on other sites

240 έχω ακουμπήσει εγώ....δεν θα πω που...και είχε κι άλλο...

ότι έχει και άλλες στροφές να δώσει έχει..

αλλα δεν νομίζω ότι έχει άλλη δύναμη γενικά εκτος αν είναι κατηφόρα.

Link to comment
Share on other sites

Και με 6ταχύτητα η φορτώνει και την 7? :p

Link to comment
Share on other sites

Παιδια κατι ασχετο , σημερα μετα απο αρκετο ταξιδι μεσα στην ζεστη αφου εκανα καμια 300αρια χιλιομετρα με 30+ βαθμουσ αναψε το λαμπακι πιεσησ ελαστικων.. Σταματησα στην ακρη και κρατησα πατημενο το σετ απο το ντουλαπακι και μετα εξαφανιστηκε αυτο σε πρωτη φαση ομωσ γιατι αναψε? Κοιταξα τα λαστιχα και ηταν στουσ 42 psi τα μπροστα κ 45psi τα πισω. Ολα αυτα λογο ζεστησ να φανταστω?

Link to comment
Share on other sites

Ασχετα με το λαμπακι δεν ξερω γιατι στο εβγαλε..

Μηπως ειναι ΠΟΛΥ φουσκωμενα?

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

32 34 τα εχω κανονικα ρε.. εκτοσ αν λογο θερμοκρασιασ κτλπ ανεβηκανε για εκεινη την συγκεκριμενη στιγμη.. δν ξερω ακριβωσ θα τα δω και αυριο . ισωσ ηταν χαλασμενοσ ο μετρητησ..

Edited by Andreasf2
Link to comment
Share on other sites

τα λαστιχα οταν ειναι ζεστα δειχνουν παντα πολυ μεγαλυτερη πιεση. Αυτος ειναι και ο λογος που λενε οτι πρεπει να τσεκαρουμε τον αερα στα λαστιχα οταν αυτα ειναι κρυα ή τουλαχιστον πριν να εχουν ανεβασει μεγαλες θερμοκρασιες.

Link to comment
Share on other sites

τα λαστιχα οταν ειναι ζεστα δειχνουν παντα πολυ μεγαλυτερη πιεση. Αυτος ειναι και ο λογος που λενε οτι πρεπει να τσεκαρουμε τον αερα στα λαστιχα οταν αυτα ειναι κρυα ή τουλαχιστον πριν να εχουν ανεβασει μεγαλες θερμοκρασιες.

:cool:

Link to comment
Share on other sites

Παιδια κατι ασχετο , σημερα μετα απο αρκετο ταξιδι μεσα στην ζεστη αφου εκανα καμια 300αρια χιλιομετρα με 30+ βαθμουσ αναψε το λαμπακι πιεσησ ελαστικων.. Σταματησα στην ακρη και κρατησα πατημενο το σετ απο το ντουλαπακι και μετα εξαφανιστηκε αυτο σε πρωτη φαση ομωσ γιατι αναψε? Κοιταξα τα λαστιχα και ηταν στουσ 42 psi τα μπροστα κ 45psi τα πισω. Ολα αυτα λογο ζεστησ να φανταστω?

Από ότι γνωρίζω και διορθώστε με αν κάνω λάθος, η ένδειξη πίεσης ελαστικών ανάβει στην περίπτωση που πέσει η τιμή της πίεσης από την αρχική που έχουμε ορίσει πατώντας το set.

Άρα για να ανάψει σημαίνει ότι είχε πέσει η πίεση.

Με βάση όμως τα παραπάνω κάτι δεν πάει καλά.

Link to comment
Share on other sites

Αρα τι παιζει και εγινε ετσι ? Μηπωσ επειδη εδειξε πολυ υψυλη πιεση ελαστικου με προειδοποοιησε ?

Edited by Andreasf2
Link to comment
Share on other sites

Πλησιάζουν οι μέρες παραλαβής του πολυαναμενόμενου gti.

Με ειδοποίησαν ότι το αυτοκίνητο έφθασε και σε δέκα εργάσιμες ημέρες ( εκτελωνισμός, πινακίδες ) θα το έχω στα χέρια μου.

Link to comment
Share on other sites

Από ότι γνωρίζω και διορθώστε με αν κάνω λάθος, η ένδειξη πίεσης ελαστικών ανάβει στην περίπτωση που πέσει η τιμή της πίεσης από την αρχική που έχουμε ορίσει πατώντας το set.

Άρα για να ανάψει σημαίνει ότι είχε πέσει η πίεση.

Με βάση όμως τα παραπάνω κάτι δεν πάει καλά.

H ένδειξη ανάβει ''εαν αλλάξει κάτι'' από την ρύθμιση που έδωσες...είτε είναι πάνω είτε είναι κάτω(απ' όσο ξέρω).

Υπάρχει νούμερο ασφαλείας όμως δεν ανάβει με το παραμικρό.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.