fanisgenius Posted May 21, 2011 Report Share Posted May 21, 2011 καλησπέρα και καλός όρισες. το gti με το κούπρα είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα και δεν πάει 230 άλογα με πρόγραμμα μονο, για να πάει 230 άλογα θέλει και εξάτμιση . έχω βάλει πρόγραμμα και είναι γύρο στα 205-210 άλογα και τι διαφορα μη νομίζεις την καταλαβαίνεις μετά τα 160 γιατί ανεβάζει πιο γρήγορα,αλλα η καταλαλωση μου πλέον είναι γύρο στο 12 όσο για τον ήχο.. xaxaxa σκατά ήχο κάνει το μπουρδέλο!!!! μηχανή ακούς και στις χαμηλές στροφές λίγο βουυυυυυυυυυυ δεν είναι κάτι το φοβερό εκτος αν είναι συνήθεια απ το προηγούμενο αμάξι μου χαχαχαχαχα...σκεψου οτι κ γω που αλλαξα εξατμιση στις χαμηλες στροφες ακουω μηχανη...και η μλκια ειναι οτι ακουω μηχανη 1400 με προγραμμα απο unitronic 240 HP... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 χαχαχαχαχα...σκεψου οτι κ γω που αλλαξα εξατμιση στις χαμηλες στροφες ακουω μηχανη...και η μλκια ειναι οτι ακουω μηχανη 1400 με προγραμμα απο unitronic 240 HP... μια χαρά σε βρίσκω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 (edited) χαχαχαχαχα...σκεψου οτι κ γω που αλλαξα εξατμιση στις χαμηλες στροφες ακουω μηχανη...και η μλκια ειναι οτι ακουω μηχανη 1400 με προγραμμα απο unitronic 240 HP... μετρησες 240 hp με πρωτο σταδιο ; Edited May 22, 2011 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntrekos Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 χαχαχαχαχα...σκεψου οτι κ γω που αλλαξα εξατμιση στις χαμηλες στροφες ακουω μηχανη...και η μλκια ειναι οτι ακουω μηχανη 1400 με προγραμμα απο unitronic 240 HP... 240 εκανες δυναμομετρηση?? το προγραμμα που το εβαλες? στον cupraman? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanisgenius Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 μετρησες 240 hp με πρωτο σταδιο ; δεν το χω βαλει ακομα...αλλα πηγα κ μου ειπε οτι με αλλη εξατμιση κ 100αρα βενζινη παει στα 240... κατι μου λεγε οτι δεν ειναι το απλο πρωτο σταδιο.. 240 εκανες δυναμομετρηση?? το προγραμμα που το εβαλες? στον cupraman? στον cupraman ναι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntrekos Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 οποτε εισαι φπε? ξερεις τι πιεση σηκωνεις οβερ και ποσο κρατας στο κοφτη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 παιδιά φιλη μου με gti τις άναβε το λαμπάκι τις μηχανής .το πήγε φιαξανε κάτι και τις είπαν ότι μάλλον θα το στείλουν γερμανία να αλλάξουν τι μηχανή!! να αρχίσω να ανησυχώ που μου ανάβει και μενα στα γρήγορα ξεκινήματα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrisdsg7 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Το ξέρω φίλε μου οτι χρειάζεται και αλλαγές στην εξαγωγή εκτός από πρόγραμμα για να φθάσει στα 230 άλογα.Απλά για λόγους συντομίας δεν το ανέφερα στο post μου. Όσο για τον ήχο θα διαφωνήσω, αλλά μάλλον τελικά είναι θέμα με το τι έχει συνηθίσει ο καθένας. Εγώ βλέπεις με το Ibiza πριν αυτό που άκουγα ήταν ένα αγκομαχητό καθώς προσπαθούσε το καημένο αλλά δεν μπορούσε... Πάντως σκέφτομαι να βάλω την οθόνη αφής με την πλοήγηση καθώς και μεμβράνες στα τζάμια. Μετά το άσπρο μου Polo θα είναι κομπλέ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Εχω μια απορια:Γιατι το πολο gti ειναι ποιο γρηγορο στα χαρτια τουλαχιστον απο το ibiza cupra ενω εχουν τον ιδιο κινητηρα και ειναι λιγο ποιο βαρυ?Καθαρα για λογους marketing η παιζει κατι αλλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Εχω μια απορια:Γιατι το πολο gti ειναι ποιο γρηγορο στα χαρτια τουλαχιστον απο το ibiza cupra ενω εχουν τον ιδιο κινητηρα και ειναι λιγο ποιο βαρυ?Καθαρα για λογους marketing η παιζει κατι αλλο? αυτη την απορια εχω κ γω μπορει να παιζει ρολο και το μαρκετινγκ τι να σου πω. παντως εχω οτι συγκρισεις εχουν γινει απο περιοδικα μεταξυ τους, αυτο που λενε οι περισσοτεροι η διαφορα τους ειναι περισσοτερο στο dsg. καλυτερη αποκριση στο gti γρηγοροτερες αλλαγες δηλαδη. θεμα λογισμικου προφανως. ουσιαστικα τα ιδια πραγματα ειναι παντως, το ιμπιζα ειναι νομιζω λιγο ελαφρυτερο οπως ειπες. 1170 κιλα το ιμπιζα, νομιζω τα παταει τα 1200 το gti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Μια ερώτηση. Ένα μαμά polo gti τι τελική έχει; Στην συνάντηση στο Μέτσοβο άκουσα 245 και μου φάνηκε περίεργο. Πάει όντως τόσο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Μια ερώτηση. Ένα μαμά polo gti τι τελική έχει; Στην συνάντηση στο Μέτσοβο άκουσα 245 και μου φάνηκε περίεργο. Πάει όντως τόσο; 248 έφτασα εγώ αλλα ήταν λίγο κατηφόρα..πολύ λίγο όμως στην αττική οδό προς βάρη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 240 έχω ακουμπήσει εγώ....δεν θα πω που...και είχε κι άλλο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 240 έχω ακουμπήσει εγώ....δεν θα πω που...και είχε κι άλλο... ότι έχει και άλλες στροφές να δώσει έχει.. αλλα δεν νομίζω ότι έχει άλλη δύναμη γενικά εκτος αν είναι κατηφόρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 Και με 6ταχύτητα η φορτώνει και την 7? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 250 κοντερισια στα 2.800χλμ , στο πρωτο καλο μου ανοιγμα στην εθνικη προς χαλκιδα σε ελαφρια κατηφορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 Παιδια κατι ασχετο , σημερα μετα απο αρκετο ταξιδι μεσα στην ζεστη αφου εκανα καμια 300αρια χιλιομετρα με 30+ βαθμουσ αναψε το λαμπακι πιεσησ ελαστικων.. Σταματησα στην ακρη και κρατησα πατημενο το σετ απο το ντουλαπακι και μετα εξαφανιστηκε αυτο σε πρωτη φαση ομωσ γιατι αναψε? Κοιταξα τα λαστιχα και ηταν στουσ 42 psi τα μπροστα κ 45psi τα πισω. Ολα αυτα λογο ζεστησ να φανταστω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 (edited) Ασχετα με το λαμπακι δεν ξερω γιατι στο εβγαλε.. Μηπως ειναι ΠΟΛΥ φουσκωμενα? Edited May 24, 2011 by diMake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 (edited) 32 34 τα εχω κανονικα ρε.. εκτοσ αν λογο θερμοκρασιασ κτλπ ανεβηκανε για εκεινη την συγκεκριμενη στιγμη.. δν ξερω ακριβωσ θα τα δω και αυριο . ισωσ ηταν χαλασμενοσ ο μετρητησ.. Edited May 24, 2011 by Andreasf2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
no_fear Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 τα λαστιχα οταν ειναι ζεστα δειχνουν παντα πολυ μεγαλυτερη πιεση. Αυτος ειναι και ο λογος που λενε οτι πρεπει να τσεκαρουμε τον αερα στα λαστιχα οταν αυτα ειναι κρυα ή τουλαχιστον πριν να εχουν ανεβασει μεγαλες θερμοκρασιες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 τα λαστιχα οταν ειναι ζεστα δειχνουν παντα πολυ μεγαλυτερη πιεση. Αυτος ειναι και ο λογος που λενε οτι πρεπει να τσεκαρουμε τον αερα στα λαστιχα οταν αυτα ειναι κρυα ή τουλαχιστον πριν να εχουν ανεβασει μεγαλες θερμοκρασιες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmike Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 Παιδια κατι ασχετο , σημερα μετα απο αρκετο ταξιδι μεσα στην ζεστη αφου εκανα καμια 300αρια χιλιομετρα με 30+ βαθμουσ αναψε το λαμπακι πιεσησ ελαστικων.. Σταματησα στην ακρη και κρατησα πατημενο το σετ απο το ντουλαπακι και μετα εξαφανιστηκε αυτο σε πρωτη φαση ομωσ γιατι αναψε? Κοιταξα τα λαστιχα και ηταν στουσ 42 psi τα μπροστα κ 45psi τα πισω. Ολα αυτα λογο ζεστησ να φανταστω? Από ότι γνωρίζω και διορθώστε με αν κάνω λάθος, η ένδειξη πίεσης ελαστικών ανάβει στην περίπτωση που πέσει η τιμή της πίεσης από την αρχική που έχουμε ορίσει πατώντας το set. Άρα για να ανάψει σημαίνει ότι είχε πέσει η πίεση. Με βάση όμως τα παραπάνω κάτι δεν πάει καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 (edited) Αρα τι παιζει και εγινε ετσι ? Μηπωσ επειδη εδειξε πολυ υψυλη πιεση ελαστικου με προειδοποοιησε ? Edited May 25, 2011 by Andreasf2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmike Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 Πλησιάζουν οι μέρες παραλαβής του πολυαναμενόμενου gti. Με ειδοποίησαν ότι το αυτοκίνητο έφθασε και σε δέκα εργάσιμες ημέρες ( εκτελωνισμός, πινακίδες ) θα το έχω στα χέρια μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 Από ότι γνωρίζω και διορθώστε με αν κάνω λάθος, η ένδειξη πίεσης ελαστικών ανάβει στην περίπτωση που πέσει η τιμή της πίεσης από την αρχική που έχουμε ορίσει πατώντας το set. Άρα για να ανάψει σημαίνει ότι είχε πέσει η πίεση. Με βάση όμως τα παραπάνω κάτι δεν πάει καλά. H ένδειξη ανάβει ''εαν αλλάξει κάτι'' από την ρύθμιση που έδωσες...είτε είναι πάνω είτε είναι κάτω(απ' όσο ξέρω). Υπάρχει νούμερο ασφαλείας όμως δεν ανάβει με το παραμικρό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...