and64 Posted May 31, 2011 Report Share Posted May 31, 2011 ειτε κρατατε πατημενο το δεξι αυτακι για 2 δευτερολεπτα Γι αυτό γράφει off το δεξί paddle, ή τουλάχιστον για να σε υποψιάσει και να ανοίξεις το manual Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted May 31, 2011 Report Share Posted May 31, 2011 Μπορείτε να αφιερώσετε λίγο χρόνο τώρα στην αρχή διαβάζοντας το εγχειρίδιο ώστε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Εκτός κι αν σας αρέσουν οι ανακαλύψεις...έστω και καθυστερημένες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iorgos Posted May 31, 2011 Report Share Posted May 31, 2011 Γι αυτό γράφει off το δεξί paddle, ή τουλάχιστον για να σε υποψιάσει και να ανοίξεις το manual Δεν αμφιβαλω οτι το γραφει, (οπως αλλωστε και σχεδον ολα τα προηγουμενα θεματα που συζηταμε), απλα, εγω δεν θυμαμαι να το εντοπισα καπου. Ισως να διευκολυνω καποιον που ειναι στην θεση μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted May 31, 2011 Report Share Posted May 31, 2011 Δεν αμφιβαλω οτι το γραφει, (οπως αλλωστε και σχεδον ολα τα προηγουμενα θεματα που συζηταμε), απλα, εγω δεν θυμαμαι να το εντοπισα καπου. Ισως να διευκολυνω καποιον που ειναι στην θεση μου Οι ανακαλύψεις ποτέ δεν είναι κακές, άλλωστε αν τα μάθεις ολα απο την πρώτη μέρα με τι θα έχεις να παίζεις στη συνέχεια;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iorgos Posted May 31, 2011 Report Share Posted May 31, 2011 Μπορείτε να αφιερώσετε λίγο χρόνο τώρα στην αρχή διαβάζοντας το εγχειρίδιο ώστε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Εκτός κι αν σας αρέσουν οι ανακαλύψεις...έστω και καθυστερημένες. Passater, ειμαι σιγουρος οτι εισαι μια ιδιοφυια και αποστηθιζεις τα εγχειριδια. Επισης βλεπω οτι παλι μολις ανοιξες το στομα σου, αρχισες τις "φιλικες συμβουλες". Αν δεν εχεις να πεις κατι χρησιμο, μην δινεις οδηγιες πως θα ζει ο κοσμος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted May 31, 2011 Report Share Posted May 31, 2011 Καλά τα είχε πει ο Jung... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iorgos Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 Οι ανακαλύψεις ποτέ δεν είναι κακές, άλλωστε αν τα μάθεις ολα απο την πρώτη μέρα με τι θα έχεις να παίζεις στη συνέχεια;;;; Σωστα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 Επειδή τυχαίνει να οδηγώ καθημερινά σε στροφιλίκια σου λέω ότι είναι μια χαρά. Εγώ κάθε πρωί απολαμβάνω την οδήγηση στην δουλειά μου. Κι εγώ, κι εγώ! (Γι' αυτό στην πρωινη διαδρομη γράφω μέση κατανάλωση 9, 10, 11, 12... ) Πάντως παιδιά ακούω ένα θόρυβο σε ανηφορικές κλειστές στροφές (δεξιές και αριστερές). Δεν μπορώ να τον προσδιορίσω ούτε να τον περιγράψω με ακρίβεια. Σαν να έρχεται πίσω από το τιμόνι, σαν κάτι να "ρυθμίζει". Μήπως είναι ο νορμάλ θόρυβος του dsg που έχει αναφερθεί και παλιότερα; Είπα να μην το γράψω στα προβλήματα, γιατί ευελπιστώ πως δεν είναι πρόβλημα. Μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zafevolution Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 (edited) Κι εγώ, κι εγώ! (Γι' αυτό στην πρωινη διαδρομη γράφω μέση κατανάλωση 9, 10, 11, 12... ) Πάντως παιδιά ακούω ένα θόρυβο σε ανηφορικές κλειστές στροφές (δεξιές και αριστερές). Δεν μπορώ να τον προσδιορίσω ούτε να τον περιγράψω με ακρίβεια. Σαν να έρχεται πίσω από το τιμόνι, σαν κάτι να "ρυθμίζει". Μήπως είναι ο νορμάλ θόρυβος του dsg που έχει αναφερθεί και παλιότερα; Είπα να μην το γράψω στα προβλήματα, γιατί ευελπιστώ πως δεν είναι πρόβλημα. Μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος; Όπως αυτό που αναφέρω εδώ: [Polo 6R] Σύστημα Διεύθυνσης (Περίεργος ήχος) ?? Edited June 1, 2011 by zafevolution Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted June 2, 2011 Report Share Posted June 2, 2011 Όχι, δεν είναι το ίδιο. Είχα δει το θέμα που παραθέτεις, αλλά δεν το έγραψα εκεί, γιατί στη δική μου περίπτωση δε γίνεται με πολύ στρίψιμο, ούτε ακούγεται σε ευθεία ή κατηφόρα. Μόνο σε ανηφόρα, και όχι πάντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo6r1 Posted June 2, 2011 Report Share Posted June 2, 2011 (edited) Na shmeiw8ei oti to amaksi mexri ta 15000 ekaige 1lt ana 5000km kai twra sta 20000 kaiei 1lt/1000km Sxetika meta ladia allh mia fora Prin 1000 eixa yperbolikh katanalwsh ladiwn, phga sto service mou ebalan ladi kategrapsan ta xiliometra kai mou eipan na perasw meta apo 1000km. Meta apo 1000km to apotelesma einai na leipei 1lt ladi oso akribws mou eipan oti den dikaiologei h VW. Aurio pernaw pali apo to service gia na mou poun ti 8a ginei... Edited June 2, 2011 by vw polo6r1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@riosgti Posted June 2, 2011 Report Share Posted June 2, 2011 (edited) Παιδια σήμερα το πρωί μου άναψε για πρώτη φορά το κίτρινο λαμπάκι λαδιών(δεν είχε ανάψει μέχρι τώρα γιατί συμπλήρωνα). Έκαψε 1 λίτρο στα 2100χλμ που είχα κάνει. Πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν να αλλάξω έμβολα(πιστόνια) και ελατήρια. Όπως καταλαβαίνετε δεν είμαι και ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος(χοντρή ζημιά με μεγαλό ρίσκο κατά την γνώμη μου). Θέλω την γνώμη σας.. Εύχομαι να λυθεί σε όλους μας το πρόβλημα με τα λάδια χωρίς περαιτέρω συνέπειες. Edited June 3, 2011 by m@rios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tas Posted June 2, 2011 Report Share Posted June 2, 2011 (edited) ΕΧΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. POLO GTI ΠΑΡΑΛΑΒΗ 3/2011 ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ 0.5 LT ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 1.ΟΟΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ 1LT ΕΠΟΜΕΝΑ 1.500. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΥΧΗΣ ΕΡΓΟ ΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΣ, ΑΦΟΥ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΑΡΤΙΔΑ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΗ., ΠΡΟΦΑΝΩΣ Η ΛΕΞΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΦΟΒΙΖΕΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΟΜΩΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ MARKETING ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ. ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΑΦΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ. Edited June 2, 2011 by tasb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A-Polo Posted June 3, 2011 Report Share Posted June 3, 2011 Αν και κάτοχος ενός 1.2 TSI έχω παρόμοια εμπειρία με υπερβολική κατανάλωση λαδιού στα πρώτα 5000 χλμ. Και σε μένα κάποια ωραία μέρα άναψε το κίτρινο λαμπάκι προειδοποίησης για χαμηλή στάθμη λαδιού. Πρόσθεσα 1 λίτρο λάδι (προδιαγραφών VW πάντα και άσε τους κατά τόπους μάστορες να λένε τα δικά τους) και έκτοτε, μέχρι σήμερα με 22000+ χλμ στο καντράν, δεν έχω ξανασυμπληρώσει. Η δε στάθμη είναι ακόμα σε υψηλά επίπεδα (υπολογίζω να έχει κάψει 0,25 λίτρα από τότε). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sdvoudouris Posted June 3, 2011 Report Share Posted June 3, 2011 Παιδιά, αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα στο GTI της γυναίκας μου κι έχω κάνει post στο Polo>Προβλήματα με τίτλο "Polo GTI - Σημαντικό πρόβλημα SOS! στις 18.3.2011: " Τέλη Ιανουαρίου παραλάβαμε το GTI. Σήμερα, μετά από 2.598 ήρεμα χιλιόμετρα (μέση κατανάλωση από την παραλαβή 8.2 λίτρα/100 χλμ.) έχουμε ήδη συμπληρώσει τρεις φορές λάδι (στα 1.200 1 λίτρο, στα 2.000 700 ml. και σήμερα ξανά 1 λίτρο), κατόπιν σχετικής ενδείξεως στο MFD!!! Ούτε wankel του RX-8 να ήταν... Μας είπαν από την Karenta ότι εάν το αυτοκίνητο ξαναζητήσει λάδια εντός 1.000 χιλιομέτρων, θα γίνει αντικατάσταση εμβόλων, καθώς υπάρχει σχετική τεχνική οδηγία από το εργοστάσιο ως προς τον συγκεκριμένο κινητήρα (μόνον στην έκδοση του GTI, δηλ. όχι των 150, 160 ή 170 ίππων που φορούν άλλα μοντέλα του Group) για ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΜΒΟΛΩΝ σε περίπτωση που η -αρχικά ανεκτή- κατανάλωση λαδιού δεν σταματήσει μετά τα 3.000 χλμ.! Νομίζω ότι νομοτελειακά δεν θα την αποφύγουμε την αλλαγή... Έχει αντιμετωπίσει κανείς τέτοιο πρόβλημα ή έχει ακούσει τα περί αντικαταστάσεως εμβόλων;" Το τελευταίο post μου εκεί είναι το εξής: " Προσωπικά, θεώρησα ότι η αντικατάσταση κινητήρα είναι περισσότερο πολύπλοκη διαδικασία και άρα πιό επικίνδυνη, ειδικά για να γίνει από οποιονδήποτε τεχνίτη στην Ελλάδα, και προτίμησα την αντικατάσταση ελατηριών ΚΑΙ εμβόλων (επειδή το ελατήριο "κουμπώνει" στο έμβολο και δεν ήθελα να αποσυναρμολογούν και συναρμολογούν). Προτίμησα την λύση αυτή ως "plug and play" κι επειδή ενέχει την ελάχιστη δυνατή επέμβαση και "πασπάτεμα" στον κινητήρα. Σε δύο ημέρες είχαμε παραλάβει. Ωστόσο, συμφωνώ με την λογική της απομείωσης της αξίας του αυτοκινήτου, λόγω του είδους και της έκτασης της επέμβασης και δεν αποκλείω την κίνηση σε επίπεδο νομικό. " Τονίζω τρία πράγματα: 1. Το εργοστάσιο ζητούσε την αντικατάσταση των ελατηρίων. Προτίμησα την αντικατάσταση ΚΑΙ εμβολων για τους λόγους που αναφέρω παραπάνω. 2. Φαίνεται ότι το αυτοκίνητο λειτουργεί καλύτερα (πιό γεμάτο χαμηλά, καλύτερη κατανάλωση, δείτε τις εντυπώσεις μου στο άλλο post). 3. Πιστεύω ότι τίθεται θέμα απομείωσης της εμπορικής αξίας αυτοκινήτου, λόγω του είδους της επέμβασης που έγινε. ΥΓ Συμφωνώ απόλυτα με tasb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntrekos Posted June 3, 2011 Report Share Posted June 3, 2011 εμενα η γνωμη μου ειναι μεχρι τα πρωτα 5000 χλμ να μην κανετε καμια κινηση.. στα πρωτα χλμ λογικο ειναι να καψει μερικα λαδια.. η να ειναι χαμηλη η στα8μη τους.. αυτο συμβαινει σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα.. αν μετα τα 5000χλμ συνεχιζει και καει τοσο πολυ λαδι τοτε ναι.. να το ψαξετε το θεμα.. και εμενα εχει κατεβει λιγο η στα8μη των λαδιων αλλα εχω μονο 1.700 χλμ.. και οταν ξεπερασω τα 5000 8α αρχισω να το κοιταω πιο ανησυχητικα το θεμα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted June 3, 2011 Report Share Posted June 3, 2011 Άλλο να κάψει λάδι και άλλο να δουλεύει φριτέζα-τέζα..... εάν έχει υπερβολική κατανάλωση κοιτάξτε το γρήγορα... τα λεφτά μας πήρανε στο κάτω κάτω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tas Posted June 3, 2011 Report Share Posted June 3, 2011 ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ 1 ΛΙΤΡΟ ΣΕ 1000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ! ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΜΑΜΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ. ΟΣΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΙ ΛΕΡΩΝΕΙ ΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΥΣΗΣ. ΕΤΣΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΓΩ. ΔΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΘΕΤΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo6r1 Posted June 3, 2011 Report Share Posted June 3, 2011 εμενα η γνωμη μου ειναι μεχρι τα πρωτα 5000 χλμ να μην κανετε καμια κινηση.. στα πρωτα χλμ λογικο ειναι να καψει μερικα λαδια.. η να ειναι χαμηλη η στα8μη τους.. αυτο συμβαινει σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα.. αν μετα τα 5000χλμ συνεχιζει και καει τοσο πολυ λαδι τοτε ναι.. να το ψαξετε το θεμα.. και εμενα εχει κατεβει λιγο η στα8μη των λαδιων αλλα εχω μονο 1.700 χλμ.. και οταν ξεπερασω τα 5000 8α αρχισω να το κοιταω πιο ανησυχητικα το θεμα.. Ετσι ελεγα και εγω μεχρι τα 18000χλμ που τα επαιξε τελειως και καει περισσοτερο λαδι απο βενζινη. Τωρα περιμενω απαντηση απο το εργοστασιο, ο αριθμος πλαισιου δεν εβγαζε καποια γνωστη αντικατασταση, οσο για το θεμα της μεταπωλητης αξιας ειναι μεγαλο. Ποιος απο εσας θα αγοραζε ενα polo gti με αλλαγη ελατηριων/εμβολων? Και αν ηταν γνωστο το προβλημα στην VW γιατι με αφησαν να κανω 20000χλμ ενω γνωστοποιησα το προβλημα στα 5000χλμ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted June 3, 2011 Report Share Posted June 3, 2011 Αρχηγέ tabs γράφε με μικρά γράμματα και όχι greeklish (κανόνες του φορουμ) Φιλικά Γιώργος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted June 3, 2011 Report Share Posted June 3, 2011 συμβουλή.... να συμπληρώνει λάδι μόνο ο μηχανικός στην αντιπροσωπεία και να σημειώνει πόσα ml και σε ποια χιλιόμετρα στο βιβλιαράκι του σέρβις. για να ξέρετε πόσο λάδι συμπληρώσετε και τι κυριότερο αν αύριο σας κάνουν τον κινέζο να έχετε αποδείξεις ότι αυτοί συμπληρώσανε και όχι εσείς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted June 3, 2011 Report Share Posted June 3, 2011 +1000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gileraslag Posted June 4, 2011 Report Share Posted June 4, 2011 Παιδια σήμερα το πρωί μου άναψε για πρώτη φορά το κίτρινο λαμπάκι λαδιών(δεν είχε ανάψει μέχρι τώρα γιατί συμπλήρωνα). Έκαψε 1 λίτρο στα 2100χλμ που είχα κάνει. Πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν να αλλάξω έμβολα(πιστόνια) και ελατήρια. Όπως καταλαβαίνετε δεν είμαι και ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος(χοντρή ζημιά με μεγαλό ρίσκο κατά την γνώμη μου). Θέλω την γνώμη σας.. Εύχομαι να λυθεί σε όλους μας το πρόβλημα με τα λάδια χωρίς περαιτέρω συνέπειες. Φιλε μου καλησπερα, θελω να σου κανω μια ερωτηση. Το αυτοκινητο το εστρωσες για 1500 χλμ που λεει ο κατασκευαστης η οχι? ρωταω για να δω αν παιζει τελικα ρολο το στρωσιμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmike Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 Άλλο ένα GTI προστέθηκε στην παρέα μας από την Παρασκευή 3 Ιουνίου. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι άριστες, η αίσθηση που σου δίνει είναι ότι οδηγείς ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, πολύ δυνατό με τσίμπημα γκαζιού και το κιβώτιο ένα πραγματικό τεχνολογικό επίτευγμα, μια μεγάλη εξέλιξη στη τεχνική και στον τρόπο οδήγησης, μετά από πολλά χρόνια στασιμότητας και επανάπαυσης στη φιλοσοφία του αυτόματου κιβωτίου. Θέλω να πιστεύω ότι έχουν διορθωθεί τα προβλήματα περί λαδιών και ότι άλλο στραβό από την αρχική παραγωγή. Το συγκεκριμένο κατασκευάστηκε 27/04/11, για την ιστορία και για τις διαπιστώσεις μας σε σχετικές παρατηρήσεις στο μέλλον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tas Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 Καλοτάξιδο Ενημέρωσέ μας για τη στάθμη λαδιού . Καλά ασφαλή και πολλά χιλιόμετρα ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...