Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Με βρήκες εεε??? Τι να κάνω? Έχω μάθει "άπτεστα" Αγγλικά και Γερμανικά για να δω πως θα γίνει να βάλουμε ctuise control στο GTI!!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Με βρήκες εεε??? Τι να κάνω? Έχω μάθει "άπτεστα" Αγγλικά και Γερμανικά για να δω πως θα γίνει να βάλουμε ctuise control στο GTI!!! :laugh:

Φίλε Τσολιά μην τρελένεσαι νε το cruise control δεν είναι και τίποτα τρελό!

Εντάξει είναι ξεκούραστο στο ταξίδι και δεν μπριζόνεσαι ναι πατήσεις αλλα νομίζω οτι καίει περισότερο με αυτό γιατί στις ανηφόρες πατάει γκάζι για να κρατήσει την ταχύτητα που του έχεις ορίσει.δεν χάνεις και τίποτα που δεν το έχεις!

Link to comment
Share on other sites

Με βρήκες εεε??? Τι να κάνω? Έχω μάθει "άπτεστα" Αγγλικά και Γερμανικά για να δω πως θα γίνει να βάλουμε ctuise control στο GTI!!! :laugh:

σε βρηκαααα :thumbsup2: ψαχνομαι και γω γενικα οπως καταλαβες..!στην αρχη πιστευα για το cruise οτι ειναι αχρηστο και οτι θα με κανει να νυσταζω αλλα τελικα ειναι χρησιμο σε κατι ταξιδια σε πατρα και αρτα που κανω απο αθηνα..εβγαλες ακρη τελικα?μπορουμε να το κανουμε?γιατι τ ψηνω και γω!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά,

πριν κανά μήνα απέκτησα και εγώ το δικό μου GTI! Είμαι ενθουσιασμένος αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι στα 1700 χιλιόμετρα μου άναψε το λαμπάκι για τα λάδια...οπότε του πρόσθεσα 1L.

Το στρώσιμο το κανα με ανοιγματάκια μέχρι 4.500 στροφές στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα και μετά μέχρι τα 1500 ανέβαζα σταδιακά 5-6-7.000 στροφές (όπως περιγράφει ο κατασευαστής).

Ελπίζω να μη χρειαστεί να τρέχω στις αντιπροσωπείες για το γνωστό θέμα με τα ελατήρια...

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά,

πριν κανά μήνα απέκτησα και εγώ το δικό μου GTI! Είμαι ενθουσιασμένος αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι στα 1700 χιλιόμετρα μου άναψε το λαμπάκι για τα λάδια...οπότε του πρόσθεσα 1L.

Το στρώσιμο το κανα με ανοιγματάκια μέχρι 4.500 στροφές στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα και μετά μέχρι τα 1500 ανέβαζα σταδιακά 5-6-7.000 στροφές (όπως περιγράφει ο κατασευαστής).

Ελπίζω να μη χρειαστεί να τρέχω στις αντιπροσωπείες για το γνωστό θέμα με τα ελατήρια...

Καλοριζικο και σε σενα!! Λαμπακι στα 1.700 χλμ;;;!!!... Αυτο ειναι πολυ συντομο... Ειπαμε να μην το πηγαινεις στο ριλαντι, αλλα μου δινεις την αισθηση οτι το ζοριζεις, οχι περιστασιακα, αλλα μονιμα. Οποτε η γνωμη μου ειναι να το παρεις με την φυσιολογικη (μεση) οδηγηση της πολης για καμμια 500ρια χλμ και ξαναδες την σταθμη. Αν δεις σοβαρη μειωση λαδιου και τοτε ,... ετοιμασου να υποδεχτεις τα νεα ελατηρια. Προσοχη: πηγαινε ΠΡΩΤΑ ΑΠ' ΟΛΑ στην αντιπροσωπεια να σημειωσουν την σταθμη λαδιου (θα σ'το φουλαρουν) και τα χλμ του αυτοκινητου για να εχεις δικαιωμα να σ'τα αλλαξουν δωρεαν.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια μην τρελαινεστε με τα λαδια...η VW λεει οτι μπορει να καψει μεχρι κ 2 λιτρα στα 1000 χλμ...

εγω προσωπικα το σκιζω..λογικο ειναι να καψει...

επισης δεν σου αλλαζουν ελατηρια ετσι απλα...αμα ειναι μεσα στα ορια που δινει η VW δεν σου αλλαζουν τπτ...

επισης το να αλλαξεις ελατηρια σημαινει οτι θα μεινεις καποιες μερες χωρις αμαξι..εγγυηση εχουμε..οποτε αν ειναι να παθει κατι κ να χρειαστει αλλο κινητηρα μια η αλλη...παλι θα μεινεις για καποιες μερες χωρις αμαξι οπως με το αν θ αλλαζες ελατηρια...κ γω προτιμω να εχω καινουριο κινητηρα παρα εναν ανοιγμενο...

Link to comment
Share on other sites

2 λιτρα στα 1000 χιλιομετρα δεν ειναι φυσιολογικο και ας λεει η φουαβε οτι θελει.

Φιλικα

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

γραφει εως κ 2 λιτρα....αμα το πηγαινεις κοφτες ολη την ωρα 2-3-4 κατεβασματα κ μπλα μπλα μπλα...μπορει να καψει εως κ 2 λιτρα...ετσι γραφει...αλλα εφοσον δεν εμπιστευεσται το manual βαλτε πιο χοντρο λαδι για να μην καει τοσο...

Link to comment
Share on other sites

το θεμα δεν ειναι εκει.

το θεμα ειναι να μην εθελοτυφλουμε..

ειναι υπεροχο αμαξι , απο τα ποιο ωραια για εμενα της κατηγοριας και οτι πρεπει για την εποχη μας.

πολυ δυνατο.

Υπαρχει ομως ενα προβλημα και δεν πρεπει να το αγνοούμε και να κανουμε πως δεν υπαρχει, τουλαχιστων οποιος το κανει αυτο καλο θα ειναι να μην παρασύρει και αλλους σε μια "λαθος" αντικειμενικα αντιμετωπιση.

υπαρχει και χαλαει το γενικο συνολο.

αυτο το μοτερ δεν ειναι καινουριο υπαρχει απο το GOLF V GT και εχει φορεθει οσο δεν παει σε μοντελ του Group.

αυτο το προβλημα δεν εχει παρουσιαστει ΠΟΥΘΕΝΑ αλλου σε τετοια εκταση.

τα 2 λιτρα λοιπον ΔΕΝ ειναι φυσιολογικα οπως επισης δεν ειναι φυσιολογικο που αναψε λαμπακι στον φιλο μετα απο 1700 χιλιομετρα.

οι κατεργασίες των μεταλλων ειναι τέτοιες πλεων που τα μοτερ βγαίνουν "στρωμένα" απο το εργοστάσιο.

το ποιο χοντρό λαδι εχει αποδειχθει λαθος. 5-30 και μονο.

καλο κουράγιο

Link to comment
Share on other sites

το θεμα δεν ειναι εκει.

το θεμα ειναι να μην εθελοτυφλουμε..

ειναι υπεροχο αμαξι , απο τα ποιο ωραια για εμενα της κατηγοριας και οτι πρεπει για την εποχη μας.

πολυ δυνατο.

Υπαρχει ομως ενα προβλημα και δεν πρεπει να το αγνοούμε και να κανουμε πως δεν υπαρχει, τουλαχιστων οποιος το κανει αυτο καλο θα ειναι να μην παρασύρει και αλλους σε μια "λαθος" αντικειμενικα αντιμετωπιση.

υπαρχει και χαλαει το γενικο συνολο.

αυτο το μοτερ δεν ειναι καινουριο υπαρχει απο το GOLF V GT και εχει φορεθει οσο δεν παει σε μοντελ του Group.

αυτο το προβλημα δεν εχει παρουσιαστει ΠΟΥΘΕΝΑ αλλου σε τετοια εκταση.

τα 2 λιτρα λοιπον ΔΕΝ ειναι φυσιολογικα οπως επισης δεν ειναι φυσιολογικο που αναψε λαμπακι στον φιλο μετα απο 1700 χιλιομετρα.

οι κατεργασίες των μεταλλων ειναι τέτοιες πλεων που τα μοτερ βγαίνουν "στρωμένα" απο το εργοστάσιο.

το ποιο χοντρό λαδι εχει αποδειχθει λαθος. 5-30 και μονο.

καλο κουράγιο

Ποια είναι για εσένα η σωστή αντιμετώπιση του προβληματος.

Αφού όλοι πηγαμε στην αντιπροσωπία και κάνουν την κότα! τι να κάνουμε?

Στην τελική, τι θα πάθει το μοτέρ αν καιει λάδι? 4 χρονια εγγυηση εχουμε αν παθει κατι σοβαρο θα μας το φτιάξουν!

φιλικά

Edited by AlenXxX
Link to comment
Share on other sites

Για εμενα σωστή αντιμετώπιση ειναι οργάνωση και ομαδική δικαστικη κίνηση.

το μοτερ αν καίει λάδια μπορει να πάθει πολλα πιστεύεις οτι χρειάζεται τεχνική αναλυση?

δεν ειναι φριτέζα, ΜΕΚ και μεσα στην φυσιλογικη λειτουργία του δεν ειναι να καίει 2 λιτρα στα 1000 χιλιόμετρα.

αν θελετε να περιμένετε να παθει κατι για να σας το φτιάξουν κάντε το.

μακάρι ομως να μην συμβεί αυτο στις διακοπές καποιου ή καποια στιγμή που θα εχει πραγματική και επιτακτική ανάγκη νε μετακινηθεί με το αμάξι των 20000+ ευρο που αγόρασε καινούριο.

και να πω και κατι αλλο, οσο και αν δεν ειναι στο χαρακτήρα καποιου αυτο στη χώρα που ζούμε αν δεν αγριέψεις λιγο και δεν χτυπήσεις το χερι στο τραπέζι με την ανάλογη φωνη τη δουλεία σου δεν θα την κανεις.

Link to comment
Share on other sites

Για εμενα σωστή αντιμετώπιση ειναι οργάνωση και ομαδική δικαστικη κίνηση.

το μοτερ αν καίει λάδια μπορει να πάθει πολλα πιστεύεις οτι χρειάζεται τεχνική αναλυση?

δεν ειναι φριτέζα, ΜΕΚ και μεσα στην φυσιλογικη λειτουργία του δεν ειναι να καίει 2 λιτρα στα 1000 χιλιόμετρα.

αν θελετε να περιμένετε να παθει κατι για να σας το φτιάξουν κάντε το.

μακάρι ομως να μην συμβεί αυτο στις διακοπές καποιου ή καποια στιγμή που θα εχει πραγματική και επιτακτική ανάγκη νε μετακινηθεί με το αμάξι των 20000+ ευρο που αγόρασε καινούριο.

και να πω και κατι αλλο, οσο και αν δεν ειναι στο χαρακτήρα καποιου αυτο στη χώρα που ζούμε αν δεν αγριέψεις λιγο και δεν χτυπήσεις το χερι στο τραπέζι με την ανάλογη φωνη τη δουλεία σου δεν θα την κανεις.

Δεν μιλάμε για 2 λίτρα ανα 1000χλμ εκει σιγουρα το κυνηγας!

μιλάμε για περίπτωση όπως η δική μου που καίει 150-200 γραμ ανα 1000χλμ.

Που και πάλι θεωρείτε κακό αλλά εκεί δεν μπορείς να τους πείς τίποτα είναι καλυμένοι απο το manual!!

Link to comment
Share on other sites

για αυτο το λογο μιλάω για οργάνωση και μαζική κίνηση.

γιατι το δικο σου θεμα μαζι με κάποιου αλλου που καίει πχ 1 λιτρο και κάποιου που καίει 2 κλπ, μπορεί να πετυχει κατι.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδεια περημενω το καινουριο μου πολακι στα μεσα δεκεμβρη και με ολα αυτα που γραφονται εδω μεσα εχω αρχισει και ανοισηχω επικηνδυνα. Μηπως να αρχιζω να το μετανιωνω και να παρω πισω την προκαταβολη μου? Δεν υπαρχει καποιος ο οποιος να μην εχει αντιμετοπηση το θεμα με τα λαδια? και αν ναι γιατι σε καποιους συμβαινει και σε καποιους οχι.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λεει ο φιλος Dynamite ειναι πολυ σωστό ...Πρεπει να μαζευτείτε και να κινηθείτε νομικά...Το ιδιο κανουν και τα παιδια στο sciroccoclub σχετικα με το DSG7 αρχιζουν να μαζευονται για να κινηθουν μαζικα και νομικά .Οποτε αν εχει καποιος θεμα με το DSG7 καλό θα ηταν να γραφτει και αυτος εκει για να μαζευτουν πολλοί....

@Xaris13

Φιλε και εγω εχω παραγγειλει το Scirocco με DSG7 και γινεται χαμος με το συγκεκριμενο σασμαν ......

Εσεις με τα Polo ειστε μια χαρα με το σασμαν και εμεις με τα Scirocco εχουμε καλο μοτέρ και μαπα σασμαν...Ειλικιρνα δεν ξερω τι συμβαίνει με την VW...

Τοσα κρουσματα με GTI και Cupra και συνεχίζει με τα ιδια μοτερ και ακομα βγαζουν προβληματα και καινουργιες παρτιδες.

Τοσα κρουσματα με DSG7 και παλι το συνεχιζει και μαλιστα μερικα μοντελα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ DSG7... TI ΝΑ ΠΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!

Καλα δεν εχουν βλεπουν οτι χανουν πελατες?Μιας και γινεται χαμος με τα κρουσματα?

Link to comment
Share on other sites

Tο manual πάντως δε λέει για 2L αλλά για 1L ανά 2000 χιλιόμετρα. Και αυτό παρατηρείται μέχρι τα πρώτα 5000 χιλιόμετρα (μπορεί και παραπάνω)

Το αμάξι δεν το έσκιζα, γενικά οδηγώ χαλαρά, και το ανοίγω που και που για να ξεμουδιάζουν τα άλογα :)

Αν δω πάντως τη στάθμη του λαδιού να παίρνει την κατηφόρα πάω αντιπροσωπεία...

Κατά τα άλλα το αμάξι είναι έρωτας!!!!

Link to comment
Share on other sites

Τελικα αυτο για το δευτερο εξαμηνο του 2011 και για τους κωδικους πλαισιου με c οτι και καλα ειναι αλαγμενα τα ελατηρια αληθευει η ειναι ραδιο αρβιλα?

Link to comment
Share on other sites

o κωδικος C ειναι απλα οτι ειναι MY 2012.... και εμενα το δικο μου χθες πηρα τον αριθμο πλαισιου(καμια σχεση με polo) εχει μεσα στον αριθμο πλαισιου το γραμμα C το γραμμα C συμβολίζει το Model Year βάσει ISO ειναι 1982 και 2012!

Link to comment
Share on other sites

Το συμπερασμα λοιπον ειναι μου ερχετε και κανω το σταυρο μου! Εγω το θεωρω αδιανοητο παντως να εχει περασει πανω απο ενα χρονο με το αυτοκινητο στη μαζικη παραγωγη και να μην εχουν διορθωση το προβλημα. Ηθελα να ξερα τι συμφροντα παιζονται....

Link to comment
Share on other sites

καλημερα παιδιά τι λεει;λοιπον εγώ του άλλαξα ελατηρια γιατί εκαψε 1,5λ σε 1000 κμ.το κρατησανε μέσα για 3 μέρεϛ και μου ειπανε στρωσιμο για 2.000 κμ.αλλα δεν τουϛ πολιακουσα :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.