Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

φιλε netrinos ο κοσμος εχει καταντησει αηδια μη τη ψαχνεις.σε φιλο του ξηλωσανε ολοκληρο το πισω υαλοκαθαριστηρα.σε μενα στο γκολφ που ειχα μου χανε παρει 3 φορεσ τη κεραια..η οποια ηταν των 4ευρω.αλλοι βρισκουν τα αμαξια τουσ στα τουβλα γιατι τους εχουν παρει τις ζαντες..γ@μ@ τα με ΜΕΓΑΛΑ γραμματα

Link to comment
Share on other sites

φιλε netrinos ο κοσμος εχει καταντησει αηδια μη τη ψαχνεις.σε φιλο του ξηλωσανε ολοκληρο το πισω υαλοκαθαριστηρα.σε μενα στο γκολφ που ειχα μου χανε παρει 3 φορεσ τη κεραια..η οποια ηταν των 4ευρω.αλλοι βρισκουν τα αμαξια τουσ στα τουβλα γιατι τους εχουν παρει τις ζαντες..γ@μ@ τα με ΜΕΓΑΛΑ γραμματα

εμενα μου το βάψανε με μαρκαδόρο και το τριβα 20 ώρες με μια μαλακια σαν το άζαξ για να φύγει

Link to comment
Share on other sites

εχω την εντυπωση οτι ειναι λιγο πιο γρηγορο απ το δικο μας.

η κανω λαθος?

''Μαμα'' παει ετσι???? :blink: Πολυ καλυτερα φαινεται να πηγαινει απο την πολαρα μας.Μπορει βεβαια απλα να φαινεται ετσι
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους!

Ενώ οδηγούσα μου άναψε το λαμπάκι του κινητήρα και check engine.Το φορτώνω λοιπόν και το πάω στην αντιπροσωπία, η διάγνωση σπασμένη ακίδα μπουζί!! με πιθανό στράβωμα βαλβίδων γιατί δεν ανέβαζε συμπίεση.

Μετά από mail του αντιπρόσωπου στα κεντρικά απάντησαν να ανοιχτεί ο κινητήρας και να διαπιστωθεί η ακριβής ζημιά που προκλήθηκε .ελπίζω να καταλάβουν ότι πρέπει να μου στείλουν καινούριο μοτέρ και όχι να κάνω επισκευή!! Είχα μόλις 14,000 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους!

Ενώ οδηγούσα μου άναψε το λαμπάκι του κινητήρα και check engine.Το φορτώνω λοιπόν και το πάω στην αντιπροσωπία, η διάγνωση σπασμένη ακίδα μπουζί!! με πιθανό στράβωμα βαλβίδων γιατί δεν ανέβαζε συμπίεση.

Μετά από mail του αντιπρόσωπου στα κεντρικά απάντησαν να ανοιχτεί ο κινητήρας και να διαπιστωθεί η ακριβής ζημιά που προκλήθηκε .ελπίζω να καταλάβουν ότι πρέπει να μου στείλουν καινούριο μοτέρ και όχι να κάνω επισκευή!! Είχα μόλις 14,000 χλμ.

κανονικα ετσι πρεπει....αλλα αντε να βγαλεις ακρη....απ οτι μου ειπαν η καινουρια τακτικη ειναι να ανοιγουν κινητηρες..ενω παλια τους αλλαζαν λογω του οτι τους εβγαινε πιο φθηνα...
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά Έχει βάλει κανείς turbo timer???αξίζει;;;;;

δεν χρειάζεσαι .Λες να μην το ειχε προεβλεψει ο κατασκευαστης?Δεν εχουμε αμαξια turbata απο μετατροπή στην δεκαετια του 80. 2012 Εχουμε.

Αν διαβάσεις το SSP για τους 1.4TSI θα δεις οτι αφου γυρισεις το κλειδι για να σβησει ο κινητηρας το κυκλομα ψύξης του turbo συνεχίζει μεχρι και 15λεπτα!!!

Οποτε δεν χρειάζεσαι turbo timer ...απλα μην το σβήνεις κατευθείαν περίμενε 40 δευτερα-1 λεπτο σβηστο και εισαι κομπλέ .

ΑΑΑ και καλό ζεσταμα για αυτο δεν εχει προβλέψει κατι ο κατασκευαστης και ισχυει ειτε εχεις τουρμο ειτε ατμοσφαιρικο

Link to comment
Share on other sites

δεν χρειάζεσαι .Λες να μην το ειχε προεβλεψει ο κατασκευαστης?Δεν εχουμε αμαξια turbata απο μετατροπή στην δεκαετια του 80. 2012 Εχουμε.

Αν διαβάσεις το SSP για τους 1.4TSI θα δεις οτι αφου γυρισεις το κλειδι για να σβησει ο κινητηρας το κυκλομα ψύξης του turbo συνεχίζει μεχρι και 15λεπτα!!!

Οποτε δεν χρειάζεσαι turbo timer ...απλα μην το σβήνεις κατευθείαν περίμενε 40 δευτερα-1 λεπτο σβηστο και εισαι κομπλέ .

ΑΑΑ και καλό ζεσταμα για αυτο δεν εχει προβλέψει κατι ο κατασκευαστης και ισχυει ειτε εχεις τουρμο ειτε ατμοσφαιρικο

καλό ζέσταμα εννοείς να πέσουν οι στροφές και εφυγες? μαζι με τις στροφες και η στιγμιαια καταναλωση αν την κοιτας στο trip, που πηγαινει απο 2.6-2.8 στο 0.6-0.9

και για να περιμενεις πριν το σβησεις κανα μισολεπτο εως λεπτο εννοεις οταν το εχεις ζοριζει ? πχ στην εθνικη πριν σταματησεις για φαγητο που πριν ετρεχες και οι αλλαγες ηταν λιγο ζορικες... (εως "κοφτερες") ενω στην πολη λιγο πριν φτασεις ειτε αναζητεις παρκαρισμα και πηγαινεις χαλαρα ειτε δεν χρειαζεται να τρεξεις αφου ειναι στενακια δεν χρειαζεσαι να το αφησεις να μεινει αναμμενο και το σβηνεις κατευθειαν. σωστα?

ε εαν δεν ειναι σωστο κατι απο τα παραπανω πειτε γιατι εγω αυτα κανω εδω και 1 1/2 χρονο που εχω το TSI 1.2.

ευχαριστω :)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους!

Ενώ οδηγούσα μου άναψε το λαμπάκι του κινητήρα και check engine.Το φορτώνω λοιπόν και το πάω στην αντιπροσωπία, η διάγνωση σπασμένη ακίδα μπουζί!! με πιθανό στράβωμα βαλβίδων γιατί δεν ανέβαζε συμπίεση.

Μετά από mail του αντιπρόσωπου στα κεντρικά απάντησαν να ανοιχτεί ο κινητήρας και να διαπιστωθεί η ακριβής ζημιά που προκλήθηκε .ελπίζω να καταλάβουν ότι πρέπει να μου στείλουν καινούριο μοτέρ και όχι να κάνω επισκευή!! Είχα μόλις 14,000 χλμ.

ελπιζω φιλε μου να βγαλεις ακρη και οσο πιο ανωδυνα γινεται σε τετοιες περιπτωσεις..υπομονη!απλα ζητα τους να σε ενημερωνουν πριν κανουν οποιαδηποτε κινηση γιατι παιρνουν πολλες πρωτοβουλιες αυτοι απο μονοι και δεν πρεπει..

επισης αυτο που λετε για ζεσταμα-κρυωμα.εγω νομιζω το σωστο ειναι φορτωμα αφου το λαδι φτασει 88-90 και οχι οταν δουμε 90 στο νερο.γτ τοτε το λαδι παιζει γυρω στους 50-55 εκεινη τη στιγμη(για τα μη gti που δεν εχουν θερμοκρασια λαδιου νομιζω υπολογιζουμε 10-15 λεπτα αφου παει 90 το νερο).και στο κρυωμα σε παραδειγμα οπως αυτο του φιλου greg ειναι κανα 5λεπτο πριν σταματησεις να πηγαινεις λιγο πιο χαλαρα δηλαδη το λαδι να πεσει αναμεσα σε 90-95.

μια φορα ειχα δει τη τουρμπινα μετα απο δυο συνεχομενα πατηματα και ηταν κατακκοκινηηηηηη!!!

Edited by dimaras
Link to comment
Share on other sites

δεν χρειάζεσαι .Λες να μην το ειχε προεβλεψει ο κατασκευαστης?Δεν εχουμε αμαξια turbata απο μετατροπή στην δεκαετια του 80. 2012 Εχουμε.

Αν διαβάσεις το SSP για τους 1.4TSI θα δεις οτι αφου γυρισεις το κλειδι για να σβησει ο κινητηρας το κυκλομα ψύξης του turbo συνεχίζει μεχρι και 15λεπτα!!!

Οποτε δεν χρειάζεσαι turbo timer ...απλα μην το σβήνεις κατευθείαν περίμενε 40 δευτερα-1 λεπτο σβηστο και εισαι κομπλέ .

ΑΑΑ και καλό ζεσταμα για αυτο δεν εχει προβλέψει κατι ο κατασκευαστης και ισχυει ειτε εχεις τουρμο ειτε ατμοσφαιρικο

λες οτι δεν χρειαζεται turbo timer απλα να περιμεμει 40 δευτερα πριν σβησει τ αμαξι....μα το turbo timer αυτο ακριβως κανει...κραταει τον κινητηρα σε λειτουρεια για να πεσουν τα λαδια...
Link to comment
Share on other sites

ε τωρα αν δεν μπορεις να περιμένεις 40 δευτερα τοτε θες turbo timer και σε ατμοσφαιρικό....

Σε κινητηρες ΟΤΤΟ είναι κανονας να ζεσταίνεται το μοτερ καλά και να μην σβήνεται αμέσως είτε ειναι turbo είτε ειναι ατμοσφαιρικο....Δεν τρεχει κατι να το σβήσεις αμεσως αλλα μετα απο πιεση ή ζορι περιμενε λιγα δευτερολεπτα μεχρι να παρεις το κινητο σου,να κλήσεις το rcd,a/c,να παρεις τσιγάρα μπουφαν εισαι κομπλέ!

Link to comment
Share on other sites

http://www.goapr.com.au/media/mm-june2011.pdf

κοιτάξτε λίγο την βελτίωση που έκανε σε Polo GTI 6R η APR... Εχουν βάλει της παναγιάς τα μάτια για να το φτάσουν στα 221 άλογα και κάνει το 0-100 σε 5,96 sec. Τι παίζει?? Τόσο safe ήταν το πρόγραμμα?? Στο site της APR λένε ότι με απλό πρόγραμμα ξεπερνά του 200 ίππους για λίγο και στοιχίζει 1200 δολλάρια (900 € )!!! Στο φυλλάδιο λέει επίσης ότι το Powerpack( ΦΠΕ , ic ..) κάνει 6580 δολλάρια (4,922.88€)?? Καημένε αμερικάνε!!! Πλήρωνε!!

Link to comment
Share on other sites

http://www.goapr.com...mm-june2011.pdf

κοιτάξτε λίγο την βελτίωση που έκανε σε Polo GTI 6R η APR... Εχουν βάλει της παναγιάς τα μάτια για να το φτάσουν στα 221 άλογα και κάνει το 0-100 σε 5,96 sec. Τι παίζει?? Τόσο safe ήταν το πρόγραμμα?? Στο site της APR λένε ότι με απλό πρόγραμμα ξεπερνά του 200 ίππους για λίγο και στοιχίζει 1200 δολλάρια (900 € )!!! Στο φυλλάδιο λέει επίσης ότι το Powerpack( ΦΠΕ , ic ..) κάνει 6580 δολλάρια (4,922.88€)?? Καημένε αμερικάνε!!! Πλήρωνε!!

ασχετο αλλα ειδα την πιστα στο λινκ που εβαλες και σκετηκα οτι εχω καιρο να παω καρτ

Link to comment
Share on other sites

ε τωρα αν δεν μπορεις να περιμένεις 40 δευτερα τοτε θες turbo timer και σε ατμοσφαιρικό....

Σε κινητηρες ΟΤΤΟ είναι κανονας να ζεσταίνεται το μοτερ καλά και να μην σβήνεται αμέσως είτε ειναι turbo είτε ειναι ατμοσφαιρικο....Δεν τρεχει κατι να το σβήσεις αμεσως αλλα μετα απο πιεση ή ζορι περιμενε λιγα δευτερολεπτα μεχρι να παρεις το κινητο σου,να κλήσεις το rcd,a/c,να παρεις τσιγάρα μπουφαν εισαι κομπλέ!

εγω εχω ενα προβλημα με τον χρονο....οπου θελω να παω αργω....οποτε...ουτε να ζεσταθει περιμενω...το πιεζω για να φτασω πιο γρηγορα...κ το σβηνω αμεσως :p

http://www.goapr.com...mm-june2011.pdf

κοιτάξτε λίγο την βελτίωση που έκανε σε Polo GTI 6R η APR... Εχουν βάλει της παναγιάς τα μάτια για να το φτάσουν στα 221 άλογα και κάνει το 0-100 σε 5,96 sec. Τι παίζει?? Τόσο safe ήταν το πρόγραμμα?? Στο site της APR λένε ότι με απλό πρόγραμμα ξεπερνά του 200 ίππους για λίγο και στοιχίζει 1200 δολλάρια (900 € )!!! Στο φυλλάδιο λέει επίσης ότι το Powerpack( ΦΠΕ , ic ..) κάνει 6580 δολλάρια (4,922.88€)?? Καημένε αμερικάνε!!! Πλήρωνε!!

μεχρι στιγμης εχω αλλαξει μπουζι κ σκαστρα..η οποια απο ηλεκτρονικη εγινε μηχανικη..εβαλα φιλτρο...κ εχει διαβαστει κ ο εγκεφαλος..την τεταρτη παω να βαλω το ιντερκουλερ κ πεμπτη περναμε το file...μου ειπε για 240+...για να δουμε....

κ απο λεφτα.... εξατμιση 1.500....μπουζι 50....σκαστρα 270...φιλτρο 80...ιντερκουλερ 250..προγραμμα 700

Edited by fanisgenius
Link to comment
Share on other sites

εγω εχω ενα προβλημα με τον χρονο....οπου θελω να παω αργω....οποτε...ουτε να ζεσταθει περιμενω...το πιεζω για να φτασω πιο γρηγορα...κ το σβηνω αμεσως :p

μεχρι στιγμης εχω αλλαξει μπουζι κ σκαστρα..η οποια απο ηλεκτρονικη εγινε μηχανικη..εβαλα φιλτρο...κ εχει διαβαστει κ ο εγκεφαλος..την τεταρτη παω να βαλω το ιντερκουλερ κ πεμπτη περναμε το file...μου ειπε για 240+...για να δουμε....

κ απο λεφτα.... εξατμιση 1.500....μπουζι 50....σκαστρα 270...φιλτρο 80...ιντερκουλερ 250..προγραμμα 700

ανεβασε ενα βιντεο να ακουσουμε εξατμιση απο ποπαυ! :thumbsup:

επισης μπουζι τι εβαλες?ενα βα8μο ψυχροτερα η ιριδιου?

εχεις θεματα με το λαδι εσυ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.