Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

φιλε iliasd, Ειμαι Μηχανολος οχι οτι παιζει ρολο αλλα ξερω 5 πράγματα...Φυσικα και λεω οτι δεν αντεχει οσο θελω το σασμαν.Ο πολυδισκος κοστίζει 640 ευρώ χωρις εργατικα εχω φιλο μηχανικό στην VW και εχει δουλεψει και στα κεντρικα στην Γερμανια. Και αν χαλασει και ειμαι εκτος εγγυησης δεν θα κατσω να ακουσω τα παραμυθια με τα 6000 ευρώ ,εκτος εγγυησης ειμαι οτι θελω αλλαζω! Και υπαρχουν και ατομα εκτος αντιπροσωπειας που λυνουν και δενουν DSG χρόνια τωρα πολύ καλύτερα από την αντιπροσωπεια...Πέρνω το ανταλλακτικο και παω και μου το περναει και του δινω και 50 ευρώ επειδη ειναι μαστόρι τρελό.!!! Φυσικα και ξερω οτι ειναι ξηρου τυπου οι δισκοι του και δεν αντεχουν τρελή ροπή αλλα αν το πας σαν ταριφας ο δισκος αντε γεια!!!! Αρχιζουν σκορτσαρισματα και τα λοιπά... Και οτι εσπασε ενα DSG(δεν γινεται, μονο πολύδισκος χαλαει και αντε κανενα DMF, Dual Mass Flywheel) γραναζι μεσα στο κιβωτιο να σπασει δεν εχει γινει σε κανενα DSG απο το Golf V R32 που κυκλοφορησε το 2004. Τα θεματα που συζητω εδώ, στο sciroccoclub και στο seatclub ειναι για να μαθω σε ποσους το κανει γιατι το κανει και γενικα πληροφοριες αλλα και να βοηθησω. Δεν ειμαι τυπος που βελτιωνει ενα αμαξι ,ουτε επικροτώ την βελτιωση ουτε τιποτα απλα λεω τα πραγματα λογικα... Και συνεχιζεις να γραφεις για αυξηση ροπής και ιπποδυναμης ενω εγω αναφερθικα σε φλασαρισμα DSG για αλλη χαρτογραφηση των Modes ... Ποιος σου ειπε οτι κοστιζει 6000 ευρώ το κιβώτιο? Το να αλλαξεις εναν πολύδισκο δεν ειναι τρελη επιστήμη . Που να αλλαξεις δηλαδη και τα δισκακια μεσα στον πολυδισκο.... Ναι το να αλλαξεις τα δισκακια του πολυδισκου μπορει να μην ξερουν αλλα ολος ο πολυδισκος ειναι παιχνιδακι.Εχουν αλλαξει ενα σωρο ατομα πολυδισκο

Φίλε μου στο λέω ξανά το αυτοκίνητο είναι προσωπική περιουσία του καθενός και μπορεί να κάνει ότι του κατέβει στο κεφάλι.Πάντως να είσαι σίγουρος ότι πολλά μαστόρια στην Ελλάδα δεν έχουν ιδέα από τη λύση και την αρμολόγηση του καινούριου dsg7.Προσωπικά βλέποντας τι επικρατεί έξω δεν θα εμπιστευόμουν σε κανέναν να μου ανοίξει το κιβώτιο και να αλλάξει έστω και πολυδίσκους.Επίσης να σου πω ότι το πρώτο dsg κυκλοφόρησε το 2003 με την έκδοση του golf r32 και φυσικά δεν είναι αυτό που φοράει το σιρόκο και το πόλο αλλά είναι το εξατάχυτο dsg το οποίο είχε σχεδιαστεί με γνώμονα τις επιδόσεις.Το καινούριο dsg7 έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την χαμηλή κατανάλωση και αυτό από μόνο του λέει πολλά.Από εκεί και πέρα οποιοδήποτε εξάρτημα σε οποιοδήποτε αυτοκίνητου δουλεύει στο όριο του κάποια στιγμή θα αρχίσει να παρουσιάζει προβλήματα.Οι Γερμανοί το έβγαλαν στα 25.5 κιλά ροπής αν θέλει κάποιος μπορεί να το φτάσει στα 35 αλλά δεν νομίζω να περιμένει να βγάλει πολλά και...απροβλημάτιστα χιλιόμετρα με το κιβώτιο.Ακόμα και αυτό το προγραμματάκι του dsg7 είναι μια παρεμβολή στην ομαλή εργοστασιακή λειτουργία του αυτοκινήτου και αυτό που προσπαθεί να κάνει είναι ένα dsg7 που θα μπορεί να προσφέρει πλέον και επιδόσεις....Όπως είπα και παραπάνω ο καθένας πράττει ανάλογα με τα θέλω του και την τσέπη του.Οπότε δεν θα κατηγορήσω κάποιον που έχει βάλει πρόγραμμα είτε έχει φλασάρει την μονάδα mechatronic του κιβωτίου

Link to comment
Share on other sites

Καινουργιο σασμαν δεν εχει ουτε 1.750 ευρώ ούτε 6.000 ευρώ. Λες δυο εχουν αλλαξει σασμαν... για ποιο λογο να αλλαξεις σασμαν ενω ολο δεν εχει παθει τιποτα εκτος από τον συμπλέκτη του.... Ενω εντος εγγυησης σου αλλαζουν πολυδισκο εσυ εκτος εγγυησης θα πας να αλλαξεις σασμαν? Σορρυ αλλα αυτος που το εκανε ειναι κοροιδο. Ξανα λεω το να αλλαξεις πολυδισκο ειναι κατι πολυ απλο ειναι οπως αλλαζεις δισκο πλατο σε κανονικο σασμαν και ακόμη πιο ευκολο... Εχω το Self Study Programm της VW/Audi που δειχνει βημα βημα πως γινεται η αλλαγη και ειναι πανευκολη .

Επίσης το σασμαν το DSG το 6αρι που ηταν μεχρι το Golf 5 ήταν για τα πανηγυρια ,μπορει να ηταν με λαδι οπως λες και φυσικα και το ξερω αλλα πιστεψε με δεν ηταν για επιδοσεις οι αλλαγες του ειναι τραγικα αργες μπροστα στο 7αρι που κυκλοφορει τωρα. Εχει φιλος μου Golf 5 με DSG6 και ειναι απογοητευτικά αργό. Τωρα αν λες για το DSG6 που μπαινει στο Scirocco R ,Golf R κλπ ναι αυτό ειναι για επιδόσεις αλλα μην ξεχναμε οτι ολο το αυτοκινητο ειναι επιδόσεων!!!

Το DSG6 που εμπενε στα κλασικα αυτοκίνητα ήταν το ιδιο με το DSG7 και ακόμη χειρότερο.

Το προγραμματακι δεν κανει το DSG7 να προσφέρει επιδόσεις μάλλον δεν διαβαζεις καλα τα λόγια της εταιριας..... Στο manual mode καταργει το kickdown και το upshift δηλαδη πλεον ειναι τελειως manual το Mode αυτό τώρα αν εσυ εισαι κουλος ή οποιοςδηποτε και δεν κανει αλλαγη στο manual mode και πηγαινει συνεχεια με κοφτη και σπασει μοτερ ε δεν σου φταιει το προγραμμα.

Κάτι αλλο, εχεις DSG?

Συμφωνω πολλά μαστορια στην Ελλάδα δεν ξερουν καν να ξεσφυγκουν μια βιδα αλλα πιστεψε με υπαρχουν ατομα με μεράκι που αγαπανε αυτο που κανουν και ξερουν παρα πολλά....οχι μονο στο σασμανακι το DSG7 αλλά και πανω σε σασμαν της porche .

Παρουσιαζεις το DSG λες και ειναι εξαρτημα της NASA .

Επίσης ο Γερμανος πουθενα δεν γραφει οτι το οριο ροπής του ειναι 25.5 κιλά ,τουλαχιστον στο Self Study Programm που εχω και αναλυει τα παντα για αυτο το σασμαν δεν γραφει κατι τετοιο ,ουτε καν στο φυλλαδιο που παρουσιαζει το αυτοκινητο στην αντιπροσωπεια δεν το λεει. Απλά αναφερει οτι αυτο το σασμαν τοποθετείται σε κινητηρες του group με ροπή μεχρι 25 κιλα.Το ποσο αντέχει δεν στο αναφέρει όπως δεν στο αναφερει και σε ενα κλασσικο σασμαν.Δεν υπαρχει λόγος να στο αναφέρει.

Και αν ηταν να στο αναφερει δεν ειναι χαζος να στο παρουσιασει οτι παιζει οριακα το σασμαν. 25κιλα ροπής βγαζει το αμαξι λες να εβγαινε και να ελεγε οτι αντεχει 25κιλα ροπής?θα σου ελεγε αντεχει 30 για να εισαι ησυχος.. Σκεψου μονο σε ανηφορα φουλ φορτομενο το αμαξι τη ροπή διαχειριζεται ο δισκος.

Τα 25κιλα ροπής ειναι λόγια τρίτων. Πουθενα δεν γραφει ο κατασκευαστης ξερεις κατι το σασμαν σου αντεχει 25κιλα ροπής.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δεν κάνει το αμάξι να έχει επιδόσεις αλλά καταργεί το upsift και το Kickdown στο manual ε;;Κατάλαβες τι είπες τώρα.Πολύ απλά κάθε πιτσιρικάς που είναι πορωμένος με τις κόντρες και θέλει να φτάσει το αυτοκίνητο 400 άλογα παρότι είναι 1400 και είναι ήδη πιεσμένο θα φορέσει το προγραμματάκι και θα αλλάζει ταχύτητα στα κόκκινα.Άλλωστε η πλειοψηφία των οδηγών του πόλο αλλά και του σιρόκο είναι άτομα νεαρά σε ηλικία που θέλουν ένα αμάξι γρήγορο και για αυτό κουλοί ή όχι θα το λιώνουν το αμάξι και θα το έχουν στα κόκκινα.Απο εκεί και πέρα να σου πω ότι δεν νομίζω να είμαι κουλός γιατί τυχαίνει να έχω στην κάτοχή μου ένα γαλλικό αυτοκίνητο που θέλει και λίγο δεξιοτεχνία για να το στρίψεις και να το οδηγήσεις.Έχω μπει στο τριπάκι της βελτίωσης στο γαλλικό γιατί δεν μπορούσα να πάρω την έκδοση cup και έτσι θέλησα να αυξήσω την ροπή έτσι ώστε αυτή να βγει καλύτερα στον δρόμο παρότι από της 2000 στροφές ήδη έχει το 80% της ροπής διαθέσιμο.Χαίρομαι λοιπόν που έχω ένα αυτοκίνητο που το μόνο που με ενδιαφέρει είναι πως θα το στρίψω και μου προσφέρει τόνους οδηγικής απόλαυσης,χωρίς να σκέφτομαι να βάλω πάνω πρόγραμμα για το κιβώτιο ή οτιδήποτε άλλο και να το φτάσω στα 550 άλογα ή να κάνει τις αλλαγές στις 7500 στροφές.

Να είσαι σίγουρος φίλε μου ότι όλα τα dsg7 που δουλεύον στα 30 και άνω κιλά ροπής θα αντέξουν λιγότερο από αυτά που δουλεύουν στα 25.Τώρα αν κάποιος έχει κολλητό μάστορα και γουστάρει μετά τα 3-4 χρόνια να είναι στα συνεργεία καλώς να πράξει.Άλλωστε στο βωμό του ένα φτερό και ένα κενό μπροστά και στο 0-100 κάτι χιλιοστά του δευτερόλεπτου λιγότερο θυσιάζουμε περιουσία 20 χιλιάδων ευρώ και άνω.Προσωπικά σαν Ηλία μου αρκούν τα 192 άλογα που έχει το πολάκι και το dsg7 μου προσφέρει άνεση χαμηλή κατανάλωση και αρκετά ξεκούραστη οδήγηση από ότι το γαλλικό που είναι περίεργο αυτοκίνητο και δεν κάνει και τόσο για μέσα στην πόλη.Ποτέ δεν με ενδιέφερε αν θα είμαι κάποια κενά και κάποια φτερά μπροστά,αν και κάνω τις κόντρες μου και εγώ για να διασκεδάσω περισσότερο!Ο κατασκευαστής λοιπόν δεν γράφει πουθενά σε κανένα τεχνικό εγχειρίδιο ότι το dsg7 μπορεί να διαχειριστεί μόνο 25 κιλά ροπής αλλά φυσικά δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι θα κρατήσει όσο στις τεχνικές δοκιμές αν εσύ πας και το φτάσεις στα 35...Επίσης πληροφοριακά το golf r32 ήταν κλασικό αμάξι επιδόσεων και σε αυτό το 2003 μπήκε πρώτα το εξάρι dsg.Άρα σκέφτηκαν σε ένα αμάξι επιδόσεων να βάλουν ένα αντίστοιχο κιβώτιο οι Γερμανοί και φυσικά το 6άρι όπως τελείως αφελέστατα υποστηρίζεις δεν ήταν καθόλου για τα πανηγύρια και παραμένει ένα από τα κορυφαία κιβώτια μαζί με το καινούριο dsg7 το οποίο μπορεί να μην είναι πολύπλοκο ούτε επιστήμη της ΝΑΣΑ αλλά επειδή είσαι και μηχανολόγος θα ξέρεις ότι αποτελείται ούτε λίγο ούτε πολύ από 400 μόνο εξαρτήματα...

Link to comment
Share on other sites

@thewinner, εντελώς πληροφοριακά το dsg6 που φοράει ενα r32 ή scirocco/golf 2lt είναι ακριβώς ίδιο με αυτό που εχω στο 140αρι tsi μου ;) Και σίγουρα δεν το λες αργό....

Είναι όντως πιο αργό απο το 7αρι υγρό dsg που φοράει η audi στα μοντέλα της με διαμήκη τοποθέτηση κινητήρα (a4, a5, q5, q3 κλπ και οχι στα μικρά, a3, a1) αλλά αμφιβάλω οτι ειναι πιο αργό απο το ξηρό dsg7 που φοράνε τα "μικρά" vag (μεχρι 1.8 ) Εχω κάνει μια βόλτα με scirocco dsg7 και στα κατεβάσματα σε manual mode μου φάνηκε αρκετά αργότερο απο το δικό μου dsg6...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

εγω δεν καταλαβαινω γιατι γινεται όλος αυτος ο ντόρος???Ειπα εγω οτι θελω να βαλω προγραμμα? είπα εγω οτι ειμαι μονιμος κατοικος στο Ολυμπιακο Χωριο και κανω κόντρες? Ουτε εγω ειμαι αυτης της αποψης και συμφωνω μαζί σου!!!!

Προσωπικα αν θα κανω κατι στο δικό μου θα ειναι φλασαρισμα με αυτο το προγραμματακι στο dsg αφου πρωτα δοκιμαστει σε αλλα για να δω τι παίζει. Και δεν θα το κανω γιατι θελω να αλλαζω στα κόκκινα ουτε να το φτασω 400 αλογα Απλα θελω το manual mode να ειναι οντως MANUAL! ... Αν ειχα σκοπό να περάσω τα 250 αλογα δεν θα επαιρνα DSG7 θα επαιρνα manual (οχι οτι εκει αντεχει το δισκο πλατό αλλα οκ)

Ισως ηταν βαρια η εκφραση που ειπα για τα πανηγυρια και ζητω συγνωμη απλα εχω οδηγησει του φιλου μου Golf 5 με DSG6 και εχω οδηγησει και Polo GTI και το DSG7 μου φάνηκε πολύ πιο γρηγορο στις αλλαγες του , βεβαια αλλο το DSG6 που μπαίνει στα R μοντέλα και στα GTI(εκτός Polo Που φοραει το 7αρι) και αλλο στις απλες εκδόσεις (τοτε, πλεον φορανε το 7αρι)

Αδικα καταναλωνουμε χρονο μιας και λεμε περιπου τα ιδια...Συμφωνω οτι ενα αμαξι με προγραμμα θα εχει περισσοτερες φθορες με ενα χωρις προγραμμα.Βεβαια υπάρχει και η περιπτωση λαχειο γιατι τυχαινει να εισαι οσο μαμα δεν παει και να πηγαινεις σαν ταριφας και να εχεις προβλήματα με το DSG7 όπως σκορτσαρισματα που εχουν οι περισσοτεροι ενω αλλος με προγραμμα φιλτρο εξατμιση και συνεχεια πρωτες δευτερες να μην εχει κανει ΚΙΧ και να το ευχαριστιεται.Και τα στατηστικα στα φορουμς αυτα δειχνουν οτι οποιος ειναι πιο μαμα και απο μαμα και το παει τελειως χαλαρα και το προγραμμα του αυτοκινητου εχει κανει adaption σε αυτο το στυλ οδηγησης και βαζει 2α με μολις 1200 στροφές και 5 χιλιομετρα στο κοντερ εχει σκορτσαρισματα .Ο λόγος? νωρις αλλαγη σε 2α τρωει ζορι ο δισκος ,γυαλίζει και πατηνάρει ,μερική απώλεια της τριβής.

Και ξαναλεω οτι συμφωνω σε οσα λες αλλα σε οχι τοσο τραγικό βαθμό δεν ειναι απο πορσελανη για να σπασουν τοσο ευκολα και ουτε αντεχει μονο 25κιλα ροπής... Αλλα από ενα σημειο και μετα εισαι στο οριο και παλι και το οριο να περασεις το σασμαν δεν κανει ΚΙΧ μονο ο πολυδισκος, το ιδιο δεν συμβαινει και στα χειροκινητα? Δισκο πλατο τρώνε οι περισσοτεροι στα βελτιωμενα .

Εχω 140.000χμ σε Golf 4 1.6 με εργοστασιακο δισκο πλατο και φυσικα καμια ζημεια στο αμαξι. Οσοι το εχουν βελτιωσει το συγκεκριμενο καθε 40.000 αλλαζαν δισκο πλατο. Το ιδιο συμβαινει και στο DSG7 σε βελτιωμενο θα χριαστεις λιγο νωριτερα πολυδισκο, αλλα οχι σασμαν

Υ.Γ Στα κόκκινα αλλάζει και στο S Mode δεν εχεις λογο να το πας ακόμη πιο ψηλα στις στροφες,ετσι κ αλλιως μετα ροπή δεν εχεις

Απλα στο Manual mode καλο θα ηταν οντως manual να μην κανει upshift δεν υπαρχει λογος να κατεβασεις την βελώνα στις 7 κ 8 χιλιαδες στροφες..Αν καποιος το κανει αυτο σε χειροκινητο απλα δεν ξερει να οδηγαει(εκτος και αν εχει πολυστροφο κινητηρα)

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

Ισως ηταν βαρια η εκφραση που ειπα για τα πανηγυρια και ζητω συγνωμη απλα εχω οδηγησει του φιλου μου Golf 5 με DSG6 και εχω οδηγησει και Polo GTI και το DSG7 μου φάνηκε πολύ πιο γρηγορο στις αλλαγες του , βεβαια αλλο το DSG6 που μπαίνει στα R μοντέλα και στα GTI(εκτός Polo Που φοραει το 7αρι) και αλλο στις απλες εκδόσεις (τοτε, πλεον φορανε το 7αρι)

Θα το ξαναγράψω γιατί μάλλον δεν το διάβασες: στα vag μεχρι και το 2008, απο 3.2 λιτρα μέχρι και 1.4 όλα είχαν το ίδιο 6αρι dsg! R, gti, tsi, 170, 140, 122 ολα είχαν το ίδιο ακριβώς κιβώτιο...

http://en.wikipedia....#Transverse_DSG

Προφανώς λόγω αυξημένου κότους χρήσης αλλά και κατασκευής φτιάξανε το ξηρό 7αρι μετα τοι οποίο μπήκε και στα τελευταία 5αρια golf tsi που κυκλοφόρησαν πριν έρθει το 6αρι (αν και νομίζω μονο στα 122 και οχι στα twincharged, δεν είμαι σίγουρος γι αυτο)

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

αυριο θα παω αντιπροσωπεια να αφησω το αμαξι για προβλημα με τα λαδια.εαν μου πουν οτι προκειται για εργοστασιακο λαθος η προβλημα η οτι σκατα πουν πρωτη μου απαιτηση θα ειναι να αντικαταστησουν το αμαξι μου με καινουργιο.δεν θα δεχτω ανταλακτικο γιατι το θεωρω μεγαλη απατεωνια να δινεις 20000 χιλαιρικα και σουν λενε συγνωμη λαθος θα το φτιαξουμε.εαν δεν γινει αντικατασταση θα προβω σε δημοσιευμα σε εφημεριδα και θα τους κανω ρομπες αφου πρωτα ενημερωσω δικηγορο μου και κοσμοκαρ βεβαιως......μονο μην τολμησουν και μου πουν συγνωμη ελλατωματικο εξαρτημα :diablo:

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

αυριο θα παω αντιπροσωπεια να αφησω το αμαξι για προβλημα με τα λαδια.εαν μου πουν οτι προκειται για εργοστασιακο λαθος η προβλημα η οτι σκατα πουν πρωτη μου απαιτηση θα ειναι να αντικαταστησουν το αμαξι μου με καινουργιο.δεν θα δεχτω ανταλακτικο γιατι το θεωρω μεγαλη απατεωνια να δινεις 20000 χιλαιρικα και σουν λενε συγνωμη λαθος θα το φτιαξουμε.εαν δεν γινει αντικατασταση θα προβω σε δημοσιευμα σε εφημεριδα και θα τους κανω ρομπες αφου πρωτα ενημερωσω δικηγορο μου και κοσμοκαρ βεβαιως......μονο μην τολμησουν και μου πουν συγνωμη ελλατωματικο εξαρτημα :diablo:

Αντικατάσταση αυτοκινήτου ? Καλό...

Μπορείς να αρχίσεις από τώρα να "κλαις" το χαμένο χρόνο και τα πεταμένα λεφτά που θα δώσεις στο δικηγόρο σου, στην καλύτερη περίπτωση...

Link to comment
Share on other sites

να σε ρωτησω κατι?αν αγορασεις π.χ ενα κινητο τηλεφωνο και σου βγει αποδεδειγμενα ελατωματικο απο τη μανα του σου το φτιαχνουν η σου δινουν καινουργιο???(ενα παραδειγμα εφερα)και νομιζεις οτι αν τους χαλασεις το <<image>> δεν θα τους τσουξει???????εννοειται πως θα παω μπροστα τους διαβασμενος αφου ρωτησω δικηγορο γνωστο μου και φιλαρακι.το εχουν παρακανει...και ποιος μου λεει εμενα (αν το δουμε στην υπρβολη ) οτι το συγκεκριμενο προβλημα δεν μπορει να μου δημιουργησει προβλημα την ωρα που θα ειμαι καθ οδον με το αμαξι μου ????η οτι το συγκεκριμενο προβλημα δεν εχει δημιουργησει προβλημα και σε αλλα εξαρτηματα του αμαξιου???τι ειναι το αμαξι για να το λεινουμε και να το δενουμε ολη την ωρα, playmobil η lego?????

Link to comment
Share on other sites

να σε ρωτησω κατι?αν αγορασεις π.χ ενα κινητο τηλεφωνο και σου βγει αποδεδειγμενα ελατωματικο απο τη μανα του σου το φτιαχνουν η σου δινουν καινουργιο???(ενα παραδειγμα εφερα)και νομιζεις οτι αν τους χαλασεις το <<image>> δεν θα τους τσουξει???????εννοειται πως θα παω μπροστα τους διαβασμενος αφου ρωτησω δικηγορο γνωστο μου και φιλαρακι.το εχουν παρακανει...και ποιος μου λεει εμενα (αν το δουμε στην υπρβολη ) οτι το συγκεκριμενο προβλημα δεν μπορει να μου δημιουργησει προβλημα την ωρα που θα ειμαι καθ οδον με το αμαξι μου ????η οτι το συγκεκριμενο προβλημα δεν εχει δημιουργησει προβλημα και σε αλλα εξαρτηματα του αμαξιου???τι ειναι το αμαξι για να το λεινουμε και να το δενουμε ολη την ωρα, playmobil η lego?????

Κι εγώ θα ήθελα να γίνεται αυτό που λες. Τέλειο. Αντικατάσταση αυτοκινήτου με καινούριο λόγω προβλήματος. Υπέροχο θα ήταν ...

Δεν ανέφερα προσωπική άποψη προηγουμένως. Μίλησα ρεαλιστικά για να μην έχεις υψηλές προσδοκίες και απογοητευτείς. Πολύ απλά αυτό που λες δε γίνεται.

Έχεις διάθεση να αντιμετωπίσεις νομικώς πολυεθνική με ένα δικηγόρο φιλαράκι σου ? Εντάξει, καλό κουράγιο.

Ο άλλος είχε παρκάρει το ταξί του με αφίσες έξω από το εργοστάσιο ....δεν νομίζω να κέρδισε κάτι τελικώς.

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν καταλαβαινω γιατι δεν κινήστε μαζικά ...τόσοι εχετε το πρόβλημα....

το ιδιο ειχα προτεινει και σε οσους εχουν θεμα με το dsg οι οποιοι ειναι παααρα πολλοι...Το προτεινα αλλα ολο λογια ειναι...

Καντε κατι μαζικα!!!!!

Link to comment
Share on other sites

1,7 μεχρι 8000 και τωρα στα 12000 ο δεικτης ειναι ενα σταδιο πριν αναψει λαμπακι

Κι εγώ θα ήθελα να γίνεται αυτό που λες. Τέλειο. Αντικατάσταση αυτοκινήτου με καινούριο λόγω προβλήματος. Υπέροχο θα ήταν ...

Δεν ανέφερα προσωπική άποψη προηγουμένως. Μίλησα ρεαλιστικά για να μην έχεις υψηλές προσδοκίες και απογοητευτείς. Πολύ απλά αυτό που λες δε γίνεται.

Έχεις διάθεση να αντιμετωπίσεις νομικώς πολυεθνική με ένα δικηγόρο φιλαράκι σου ? Εντάξει, καλό κουράγιο.

Ο άλλος είχε παρκάρει το ταξί του με αφίσες έξω από το εργοστάσιο ....δεν νομίζω να κέρδισε κάτι τελικώς.

μηπως λεω να τους παρακαλεσω κιολας να μου το φτιαξουν???δεν εχω προβλημα θα τους κανω ρεζιλι παντου.επισης προβλεπεται απο αρθρο να γινεται αναστροφη πωλησεως σε τετοιες περιπτωσεις.....και στο κατω κατω οι πολυεθνικες υπαρχουν με τα λεφτα μου τα λεφτα σου και γενικα τα λεφτα ολων.πιστευεις πως δεν του νοιαζει αν παρει εκταση το ολο θεμα?γιατι παντα τους ελληνε να μας περνανε για μαλακες δεν νομιζω παρομοιο προβλημα σε χωρα εξωτερικου να ειχε αυτη την αντιμετωπιση

δεν καταλαβαινω γιατι να φοβαμαι μια πολυεθνικη?τα λεφτα μου εδωσα δεν μου το χαρισαν...εννοειται πως δεν ζηταω να μου δωσουν ενα αμαξι που δεν θα καει καθολου.αλλα αν ειναι απο αλλαγη σε αλλαγη να καει 3 λιτρα και καθε φορα πριν παω βολτα να κοταω το δεικτη ελεος.τζιμινιερα πηρα?

κατανοω οτι το να τα βαζεις με τετοια εταιρεια δεν ειναι και το ποιο ευκολο πραγμα αλλα αν θα ξεκινησω διαδικασια με εξωδικα θα ενημερωσω και παιδια απο εδω μηπως παμε ολοι μαζι

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

Φίλε και εγω μαζί σου!!! Ετσι θελουν να τους κανετε ρεζιλι οχι μονο την Ελληνική αντιπροσωπεια αλλα και την ιδια την VW Γερμανιας..Αλλα κανεις δεν το εχει κανει μεχρι τωρα! Ουτε για τα προβληματα του DSG ούτε για τα λαδια που καινε τα GTI σας...

Για να αγριεψετε και οι υπολοιποι!!!!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε και εγω μαζί σου!!! Ετσι θελουν να τους κανετε ρεζιλι οχι μονο την Ελληνική αντιπροσωπεια αλλα και την ιδια την VW Γερμανιας..Αλλα κανεις δεν το εχει κανει μεχρι τωρα! Ουτε για τα προβληματα του DSG ούτε για τα λαδια που καινε τα GTI σας...

Για να αγριεψετε και οι υπολοιποι!!!!

Πίσω στο 2008...

http://alkiviadischantzaras.blogspot.com/

Link to comment
Share on other sites

Φίλε και εγω μαζί σου!!! Ετσι θελουν να τους κανετε ρεζιλι οχι μονο την Ελληνική αντιπροσωπεια αλλα και την ιδια την VW Γερμανιας..Αλλα κανεις δεν το εχει κανει μεχρι τωρα! Ουτε για τα προβληματα του DSG ούτε για τα λαδια που καινε τα GTI σας...

Για να αγριεψετε και οι υπολοιποι!!!!

για αρχη ενημερωσα την κοσμοκαρ για το προβλημα μου και μου ειπαν πηγαινε το στην αντιπροσωπεια να δουμε τι εχει...για αιντε να δουμε λοιπον.με ηρεμει και το γεγονος οτι ο υπευθυνος του συνεργειου ειναι συγγενης φιλου μου και το παιδι που θα το κοιταξει ειναι πρωτος μου ξαδερφος.μεχρι και εκει βισμα θα βαζουμε σε τουτη τη χωρα.τραγικο.....

εχω μετανιωσει που πουλησα το golfaki.το κακομοιρο 300 γραμμαρια του συμπληρωνα απο αλλαγη σε αλλαγη.

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

πήγα σαν λογικός άνθρωπος γνωρίζοντας ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω εκτος απ το να μου τα αλλάξουνε.

βρήκα κάποιον που μου άρεσε η φάτσα του και του εμπιστευτικά ότι ΕΙΧΑ πρόγραμμα και μου λέει πας να το βγάλεις και το φέρνεις να στα αλλάξουμε.είχα και κάτι missfires και safe mode και μου pe ότι ήταν απ τα ελατήρια και μαζί με το πρόγραμμα είχε λαλήσει το αμάξι

Link to comment
Share on other sites

το προβλημα το εχουν και εξω φιλε σπυρο γιατι διαβαζω κατα καιρους και ξενα φορουμ.και στην αγγλια και στην αυστραλια τα ιδια εχουν.και το περισσοτερο που εχουν καταφερει ειναι αλλαγη μοτερ.τι να πουν και οι αυστραλοι που περιμενουν 9 μηνες για το αμαξι τους και τους ερχεται ελλατωματικο..το μεγαλυτερο τοπικ στο vwwatercooled λεγεται ''your tracking progress''.

φαντασου

Link to comment
Share on other sites

Ναι εχω διαβασει και εγω σε ξενα φορουμς τα ιδια προβλήματα με εδω στην Ελλάδα οχι μόνο για το Polo Gti αλλα και για αλλα μοντελα...

Εγω αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι συνεχιζουν να βγαζουν και καινουργια αυτοκινητα τα ιδια προβλήματα...οκ το δεχομαι να ειμαστε beta testers των εταιριων αλλα θελω εφοσον ειμαι beta tester από το feedback Που παίρνουν απο εμενα(καποια βλάβη) τα επόμενα να μην βγάζουν τα ιδια προβλήματα.....

Βλέπω συνεχώς τα ιδια!! GTI/Cupra να καινε λάδια

και DSG7 σε Golf/Scirocco/Passat/Polo να εχουν σκορτσαρίσματα....

Βεβαια θα μου πεις στο φορουμ τι θα διαβασεις οταν καποιος μπαινει να ζητησει βοηθεια? Οκ αλλα πόσοι υπαρχουν εκει εξω που δεν ξερουν το vwclub και το καθε club ενω εχουν πρόβλημα?

Ειναι ορισμενα πραγματα που δεν μπορω να τα καταλαβω και ειναι αυτα που με εκνευριζουν....Βέβαια μπορει και ολο αυτο να γινεται επιτηδες, δεν γινεται τα μισα να μην καινε λαδια και τα αλλα μισα να καινε, το ιδιο μηχανημα τα βγάζει. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ.......

Ευχομαι να σας πανε ολα καλα ,ευχομαι σε οσους δεν εχουν προβληματα να μην τους παρουσιασει τιποτα και ευχομαι και το δικο μου να μου βγει καλό. Το ρημάδι ειναι ερωτας αλλα με ολα αυτα που διαβαζω τρεμει η καρδια μου

Link to comment
Share on other sites

vw πυργου: μου ειπαν να το παω στις 27 του μηνα.

vw πατρας: αφηστε μου το τηλεφωνο σας και σας παιρνουμε σε λιγο.ακομα τιποτα.βαβαια το <<σε λιγο>> εχει υποκειμενικη εννοια.

ειμαι παραλογος εαν πω οτι με δουλευουν?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.