Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Παιδια,καλησπερα κ απο μενα,καινουργιος στο forum κ επιδοξος αγοραστης του καινουργιου Polo Gti,μαλλον για γεναρη του 2012!Εχω αρκετες αποριες,δεν ειμαι κ guru των αυτοκινητων :pardon:,κ θελω τα φωτα σας οσοι κ οσα γνωριζετε :p :

1.Απο προβληματα βγαζει τπτ το ανησυχητικο?Διαβασα κυριως για λαδια..Η μηπως παιζει ρολο κ η παρτιδα?Υπαρχει καποιος που να χει παρει το polακι του 2011?

2.Βγαινει ΜΟΝΟ με ημιαυτοματο κιβωτιο?Ποση διαφορα εχει με το παραδοσιακο μηχανικο?

3.Ο χρονος παραδοσης ειναι μεγαλος?Ενδιαφερομαι για τη 5θυρη εκδοση.Καπου διαβασα για 3 μηνες κ κατι..

4.Βενζινη θελει μονο 100αρα?

5.Εχετε να μου προτεινετε καποιο συγκεκριμενο αντιπροσωπο?Υπαρχουν δλδ διαφορες στο τροπο χρηματοδοτησης η δεν ειναι διαπραγματευσιμο το επιτοκιο(για το easy credit της VW που δα ειναι 3,4 κ 8,4 % για 1η-2η περιοδο).Π.χ αν δωσω μια πολυ γερη προκαταβολη ανω του 50 % ,η ακομα κ ντουκου το ποσο υπαρχει καποια εκπτωση?Εδω να πω οτι θα αποσυρω το θρυλικο μου Sunny του '90,οποτε γλυτωνω κ 1 χιλιαρικο...

Sorry για τις πολλες ερωτησεις,θα προκυψουν κ αλλες νομιζω :console: ,αλλα θα'ναι η πρωτη μου αγορα αυτοκινητου κ θελω να μαι οσο πιο σιγουρος γινεται!!Απο οσα γραφεται ομως νιωθω οτι αξιζει τα λεφτα του :rolleyes::blush:

Καλως ηρθες και απο εμενα!

Εγω το πληρωσα μετρητοις το polακι αλλα δεν τους ενδιαφερει αυτο.

Αν το παρεις με δοσεις, θα πληρωσεις τοκο (ειναι δικο σου μονο το θεμα)

Αυτο που τους απασχολει ειναι τι θα σου δωσουν σαν "δωρα".

Αν δεν θελεις τιποτα (οπως εγω γιατι τα εβαλα ολα εργοστασιακα) τοτε θα σου κοψουν χρηματα.

Στην δικη μου περιπτωση, καλοκαιρι (2010) στην Κερκυρα μου "εκοψαν" 600!!!€ , οταν γυρισα ομως στην Θεσσαλονικη η μια αντιπροσωπεια "εκοψε" 450 και η αλλη 500€.

Και οταν λεω αντιπροσωπεια, εννοω τον υπαλληλο(!!) διοτι στην ουσια κοβει απο το κερδος του προκειμενου ΚΑΙ να παρει εστω μειωμενα αλλα σιγουρα χρηματα ΚΑΙ θα φανει οτι κανει καλα την δουλεια του σαν πωλητης...

Οποτε, ρωτα ολους και να τους πιεζεις

Edited by iorgos
Link to comment
Share on other sites

ναι σίγουρη είμαι γιατί? λες να μην ξέρω πότε "γεννήθηκε" το μωρό μου? :p:growl: το παρήγγειλα ακριβώς 1 χρόνο πριν και ήταν στη βδομάδα παραγωγής του τότε (αρχές σεπ 2010). Θα το έπερνα τέλη σεπτεμβρίου αλλά εξαιτίας τότε απεργιών κτλ το παρέλαβα μέσα οκτώβρη. Πάντως είναι λες και το πήρα χθες δεν το έχω βαρεθεί καθόλου και με ενθουσιάζει το ίδιο όπως και τις πρώτες μέρες που το οδηγούσα.

ααααα....εγω νομιζα οτι το πηρες σεπτεμβρη γι αυτο...γιατι κ γω απο σεπτεμβρη κ το πηρα οκτωβρη...

Link to comment
Share on other sites

Πως σας φαινεται αυτο το polακι???

Για να μην χαλασω την μεταφραση το παραθετω στα αγγλικα (σορρυ για αυτο :p )

The transaction involved the installation of a set of stiff springs and dampers that lower the car by 20 mm front and 30 mm at the rear. In addition, the elements are adjustable, which allows the Polo GTI to be lowered to 45 mm.

A further refinement of the H & R care consists of assembling the stabilizer bars and four-Trak + spacers duralumin.

post-18772-0-77623700-1315179421_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Πως σας φαινεται αυτο το polακι???

Για να μην χαλασω την μεταφραση το παραθετω στα αγγλικα (σορρυ για αυτο :whistling: )

The transaction involved the installation of a set of stiff springs and dampers that lower the car by 20 mm front and 30 mm at the rear. In addition, the elements are adjustable, which allows the Polo GTI to be lowered to 45 mm.

A further refinement of the H & R care consists of assembling the stabilizer bars and four-Trak + spacers duralumin.

Αρκετα σεξι μπορω να πω!! B):roadrage::D

Link to comment
Share on other sites

Είσαι από Αθήνα ?

Εμένα μου κόψανε γύρω στα 2,000ευρώ . Αγορά cash φεβρουάριο 2011

Φιλε,απο αθηνα ειμαι.Δλδ ποσο σου πηγε?Μπορεις να μου στειλεις πμ απο που το πηρες,δε χρειαζεται να κανουμε κ διαφημιση κιολας.... :roadrage::D

Link to comment
Share on other sites

Πως σας φαινεται αυτο το polακι???

Για να μην χαλασω την μεταφραση το παραθετω στα αγγλικα (σορρυ για αυτο :roadrage: )

The transaction involved the installation of a set of stiff springs and dampers that lower the car by 20 mm front and 30 mm at the rear. In addition, the elements are adjustable, which allows the Polo GTI to be lowered to 45 mm.

A further refinement of the H & R care consists of assembling the stabilizer bars and four-Trak + spacers duralumin.

τις γλυκοκοιταζα καιεγω αυτες τις αναρτησεις..αλλα δεν ειδα τιμη.. παντως εχουν βγει kw3 για το ibiza to cupra οποτε λογικα και για μας...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε,απο αθηνα ειμαι.Δλδ ποσο σου πηγε?Μπορεις να μου στειλεις πμ απο που το πηρες,δε χρειαζεται να κανουμε κ διαφημιση κιολας.... :whistling::roadrage:

Ρώτα παντού πρώτα και άμα απογασίσεις να το πάρεις μου στέλνεις πμ και σε πάω να σε συστήσω προσωπικά και θα σου κάνει σίγουρα έκπτωση. Πόσο τώρα δεν ξέρω να σου πω. Εδώ είμαι και θα τα λέμε.

Link to comment
Share on other sites

τις γλυκοκοιταζα καιεγω αυτες τις αναρτησεις..αλλα δεν ειδα τιμη.. παντως εχουν βγει kw3 για το ibiza to cupra οποτε λογικα και για μας...

Εχουν βγει, φιλε μου. Τις εχω βαλει εγω απ’ το Φεβρουαριο. KW inox line Variant 3. Παραθετω και link με φωτογραφιες να ριξεις μια ματια. Όσο για την ποιοτητα τους, μονο 2 λεξουλες θα πω: Ουδεν σχολιον!..

http://www.siriocenter.gr/details2.php?lang=1&wh=1&the1id=136&the2id=1383&theid=1383&open1=136&open2=1383&thepid=4915&page=1

Link to comment
Share on other sites

Εχουν βγει, φιλε μου. Τις εχω βαλει εγω απ’ το Φεβρουαριο. KW inox line Variant 3. Παραθετω και link με φωτογραφιες να ριξεις μια ματια. Όσο για την ποιοτητα τους, μονο 2 λεξουλες θα πω: Ουδεν σχολιον!..

http://www.siriocenter.gr/details2.php?lang=1&wh=1&the1id=136&the2id=1383&theid=1383&open1=136&open2=1383&thepid=4915&page=1

Ωραίο το πολάκι σου!

Πες μας πόσο σου πήγε περίπου η ανάρτηση?

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο το πολάκι σου!

Πες μας πόσο σου πήγε περίπου η ανάρτηση?

1.750 ευρω εδωσα για τις αναρτησεις (συμπεριλαμβανομενων και των εργατικων για την τοποθετηση, τα οποια δεν θυμαμαι ακριβως ποσα ηταν, αλλωστε, περασε και καμποσος καιρος απο τοτε) και γυρω στα 800 ευρω, αν θυμαμαι καλα, για τις ζαντες, για την τοποθετηση των οποιων παλι μου ζητηθηκαν καποια λεφτα, τα οποια επισης δεν θυμαμαι ποσα ηταν. Συνολικα τελος παντων εδωσα σιγουρα παρα πολλα φραγκα για την ολη φαση, το ξερω, αλλα χαλαλι γιατι το ηθελα και στο τελος τελος αξιζε τον κοπο. Οι αναρτησεις ειναι απλως κορυφαιες και οι σπορ ζαντες με το μαυρο χρωμα και την κοκκινη ριγα περιμετρικα να κανουν την αντιθεση με το λευκο του αυτοκινητου ειναι... ολα τα λεφτα! :p

Link to comment
Share on other sites

Εχουν βγει, φιλε μου. Τις εχω βαλει εγω απ’ το Φεβρουαριο. KW inox line Variant 3. Παραθετω και link με φωτογραφιες να ριξεις μια ματια. Όσο για την ποιοτητα τους, μονο 2 λεξουλες θα πω: Ουδεν σχολιον!..

http://www.siriocenter.gr/details2.php?lang=1&wh=1&the1id=136&the2id=1383&theid=1383&open1=136&open2=1383&thepid=4915&page=1

Ωραιο!! :frantics::lol:

Οσο αφορα τις ζαντες στην αρχικη φωτο μου (οι ασπρες), πρεπει να ειναι της eta beta, αλλα βγαινουν μονο απο 18". Λετε να μπαινουν και 18αρες στο polακι???

Link to comment
Share on other sites

Την Δευτερα μπαινει στο ... χειρουργειο το polακι...

Θα του αλλαξουν τα ελατηρια. 4,5 λιτρα λαδι στα 8.500χλμ. :frantics::lol:

Ερωτηση 1 σε οποιον ξερει να μου πει σιγουρα: οσο δεν κλεινουν καλα τα ελατηρια, σημαινει και απωλεια δυναμης του κινητηρα ή δεν επηρεαζεται απο εκεινο το σημειο???

Ερωτηση 2: χρειαζονται στρωσιμο τα νεα ελατηρια ή οχι???

Edited by iorgos
Link to comment
Share on other sites

Εξαρτατε.Μια μετρηση συμπιεση στους κυλινδρους θα τα πει ολα.Τα περισοτερα αμαξια εχουν στα πιστονια 2 ελατηρια για την στεγανοποιηση της συμπιεσης και ενα για τα λαδια.

Περι στρωσιματος η γνωμη μου ειναι οχι,οπως και απο καινουργιο δεν θελει στρωσιμο αλλα ελενχομενο πλακωμα γιατι μετα ειναι απλο,καιει λαδια.

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση: μεχρι τα 5000 που λεει το manual οτι ειναι φυσιολογικα 1 Λιτρο ανα 2000χλμ, εσεις ποσα καψατε? εγω στα 3000κατι ψιλα εχω συμπηρωσει 1,3 περιπου.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως έχοντας ήδη 2500 χιλιόμετρα στο πολάκι έχω κάψει μόνο 200ml περίπου.Το αυτοκίνητο το πιέζω αρκετά με πατήματα μέσα σε λογικά πλαίσια πάντα.Βέβαια ακόμα δεν εφυσηχάζω μιας και σε αρκετούς το πρόβλήμα εμφανίστηκε και μετά τα 6000 ή 7000 χιλιόμετρα!

Link to comment
Share on other sites

εμενα για τα τακάκια θα μου πει κανένας? :p

Τα αλλάζεις όταν αρχίσουν να πετάν σπινθύρες τα δισκόφρενα!!! :notfair::startle:=@

Σοβαρά τώρα, το τακάκι φαίνεται με το μάτι αν έχει φθαρεί αρκετά ή όχι. Αν σε προβληματίζει καλύτερα να τα δείξεις σε κάποιον έμπιστο φρενά για να σου πεί. Αν σου πει ότι θέλουν αλλαγή πήγαινε βέβαια αντιπροσωπία για να μην έχεις πρόβλημα με την εγγύηση! Λογική τιμή θα έλεγα ότι είναι κανένα 80άρι ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Τα αλλάζεις όταν αρχίσουν να πετάν σπινθύρες τα δισκόφρενα!!! :tongue: :tongue: :tongue:

Σοβαρά τώρα, το τακάκι φαίνεται με το μάτι αν έχει φθαρεί αρκετά ή όχι. Αν σε προβληματίζει καλύτερα να τα δείξεις σε κάποιον έμπιστο φρενά για να σου πεί. Αν σου πει ότι θέλουν αλλαγή πήγαινε βέβαια αντιπροσωπία για να μην έχεις πρόβλημα με την εγγύηση! Λογική τιμή θα έλεγα ότι είναι κανένα 80άρι ευρώ.

:thumbsup:

έτσι και αλλιώς με leasing είναι αυτοί πληρώνουνε.

αλλα και πάλι δεν είναι μες στην εγγύηση αυτό?

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ σήμερα μπαίνω στο αμάξι και μου βγαίνει ρε παιδιά ο αεραγωγός που βγάζει αέρα για το καλοριφέρ κτλπ.

αν είναι δυνατών ούτε alfa romeo να είχα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.