Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Για να το τσιγκλησουμαι λιγο λοιπον...Εβαλα φρενα στο polακι γιατι μετα απο μια καλη κατηφορικη στο μπραλο αναψανε και τελειωσανε... επιτελους φρεναρο... απο την αρχη δεν τα συμπαθησα τα μαμμα...

Αλλαξες μονο τακκακια ή εβαλες και δισκοπλακες;γιατι και εγω μολις τα ζορισα λιγο σε κατι κατηφορες μυρισανε.

Edited by chris 76
Link to comment
Share on other sites

Ο Μπράλλος και κάθε Μπράλλος θέλει προσοχή... Όσο κι αν εκείνες οι φουρκέτες προς Ιτέα σου κλείνουν το μάτι. Προφανώς σε κάποια σημεία του Μπράλλου του έκλεισες κι εσύ το μάτι και τη γλίτωσες φθηνά, μόνο με αλλαγή φρένων.

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα ηταν αλλα οχι τοσο αποτελεσματικο οσο επρεπε. Οσο για τα ματακια εχουμαι γνωθεις ευατον και δεν την γλιτωνουμαι φτηνα ετσι απλα οπως λες στρατο!

Για την ιστορια εβαλα τετραπιστονα monoblock της brembo με τακακια ferodo ds 2000 και δισκους 312 με σωληνακια υψηλης και το αμαξι εχει σαφεστατα πολυ ποιο ασφαλες φρεναρισμα....

Link to comment
Share on other sites

Ζητώ συγγνώμη αν σε προσέβαλλα, δεν το είχα σκοπό και δυστυχώς το πληκτρολόγιο μας κάνει επιρρεπείς σε τέτοιου είδους λάθη.

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα ηταν αλλα οχι τοσο αποτελεσματικο οσο επρεπε. Οσο για τα ματακια εχουμαι γνωθεις ευατον και δεν την γλιτωνουμαι φτηνα ετσι απλα οπως λες στρατο!

Για την ιστορια εβαλα τετραπιστονα monoblock της brembo με τακακια ferodo ds 2000 και δισκους 312 με σωληνακια υψηλης και το αμαξι εχει σαφεστατα πολυ ποιο ασφαλες φρεναρισμα....

Ποσο πηγε το κοστολογιο;

Link to comment
Share on other sites

Δεν πειραζει φηλε στρατο! Καλη καρδια!

Χρηστο δεν μπωρο να σου πω αντικημενικες τιμες γιατι ειμαι μηχανικος και τα περνω ολα κοστος με εργασεια δικια μου, αλλα πιστευω σε εναν ιδιωτη θα πηγενε απο 1200-1500 με ολα καινουρια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ειχα καιρο να οδηγησω το πολο (φανταστειτε πριν τις μεγαλες ζεστες) και σημερα εκει που πηγαινα με χαμηλη ταχυτητα και ανοιχτα παραθυρα (ταχυτητα 20-40 χλμ) οταν περναγα κανενα σαμαρακι , βασικα οχι σαμαρακι αλλα αυτες τις λακουβες στυλ γραμμες καθετες με τον δρομο που εχουν δημιουργηθει απο διαφορα εργα και καλωδια που εχει περασει ο οτε δεη κλπ. ακουγα ενα ψιλο μεταλλικο θορυβο οταν περναγαν οι πισω ροδες(μαλλον απο την αριστερη ροδα) στυλ ντιν σαν ενα μικρο κουδουνισματακι,.πολυ ψιλο ηχο με κλειστα παραθυρα η αν εχω μουσικη δεν ακουω τιποτα.το περιεργο ειναι οτι το ακουω μονο οταν περναω τετοιου στυλ λακουβες (αυτες που διασχιζουν καθετα τους δρομους εχουν παχος κανα 2-3 εκατοστα και καποιο βαθος) στις αλλες λακουβες μεγαλες μικρες σαμαρακια δεν το κανει ουτε οταν διασχιζω γραμμες τρενου η οτιδηποτε αλλο.θα μου πειτε πως εκατσα και το παρατηρησα. αφορμη ηταν η σημερινη διαγνωση οτι το αμαξι φιλου μου θελει πισω αξονα αλλα εκεινο κοπαναγε ολοκληρο ακουγονταν λες και εσερνε κατσαρολες οταν πεφτει σε λακουβα και απο τοτε εγινα πολυ καχυποπτος και ακομα πιο ψειρας απο οτι ημουν.

το εχει παρατηρησει κανεις αλλος αυτος το ηχο οταν περνατε απο τετοιου ειδους <<λακουβες>>?

Edited by pipis13
Link to comment
Share on other sites

Δεν πειραζει φηλε στρατο! Καλη καρδια!

Χρηστο δεν μπωρο να σου πω αντικημενικες τιμες γιατι ειμαι μηχανικος και τα περνω ολα κοστος με εργασεια δικια μου, αλλα πιστευω σε εναν ιδιωτη θα πηγενε απο 1200-1500 με ολα καινουρια.

ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

ειχα καιρο να οδηγησω το πολο (φανταστειτε πριν τις μεγαλες ζεστες) και σημερα εκει που πηγαινα με χαμηλη ταχυτητα και ανοιχτα παραθυρα (ταχυτητα 20-40 χλμ) οταν περναγα κανενα σαμαρακι , βασικα οχι σαμαρακι αλλα αυτες τις λακουβες στυλ γραμμες καθετες με τον δρομο που εχουν δημιουργηθει απο διαφορα εργα και καλωδια που εχει περασει ο οτε δεη κλπ. ακουγα ενα ψιλο μεταλλικο θορυβο οταν περναγαν οι πισω ροδες(μαλλον απο την αριστερη ροδα) στυλ ντιν σαν ενα μικρο κουδουνισματακι,.πολυ ψιλο ηχο με κλειστα παραθυρα η αν εχω μουσικη δεν ακουω τιποτα.το περιεργο ειναι οτι το ακουω μονο οταν περναω τετοιου στυλ λακουβες (αυτες που διασχιζουν καθετα τους δρομους εχουν παχος κανα 2-3 εκατοστα και καποιο βαθος) στις αλλες λακουβες μεγαλες μικρες σαμαρακια δεν το κανει ουτε οταν διασχιζω γραμμες τρενου η οτιδηποτε αλλο.θα μου πειτε πως εκατσα και το παρατηρησα. αφορμη ηταν η σημερινη διαγνωση οτι το αμαξι φιλου μου θελει πισω αξονα αλλα εκεινο κοπαναγε ολοκληρο ακουγονταν λες και εσερνε κατσαρολες οταν πεφτει σε λακουβα και απο τοτε εγινα πολυ καχυποπτος και ακομα πιο ψειρας απο οτι ημουν.

το εχει παρατηρησει κανεις αλλος αυτος το ηχο οταν περνατε απο τετοιου ειδους <<λακουβες>>?

 

τελικα πηγα στην αντιπροσωπεια να μου μετρησουν και τα λαδια επειδη εκανα 3000 χλμ και τους το ειπα και αυτο. το πηγαμε δοκιμη αλλα δεν ακουστηκε τιποτα.

 

εχω τωρα μια απορια (τροπος του λεγειν)

πως γινεται το πρωι πριν ξεκινησω να παω στην αντιπροσωπεια να ελεγχω τα λαδια (για να ξερω τι μου γινεται και τι θα μου πουν) και να βλεπω οτι θελει συμπληρωμα σκαρτα 200 ml, ο δεικτης πανω απο τη μεση στα 3/4 περιπου και πιο πανω και μετα παω στην αντιπροσωπεια και μου λενε οτι θελει συμπληρωμα 600ml . δεν μιλησα απλα οταν με ρωτησαν αν θελω να μου συμπληρωσουν τα 600 ml τους ειπα οχιιιιιι σκεπτομενος απο μεσα μου οτι εγω τα μετρησα και ελειπαν 200ml αν αυτοι βαλουν 600 ml δηλαδη 400 ml σχεδον μισο λιτρο παραπανω απο οτι πρεπει τι θα γινει?οποτε τους λεω αφηστε το οπως ειναι μιας και εχω κανει 8600 χλμ και θα τα αλλαξουμε στις 10000 χλμ που θα ερθω για σερβις.

θα παω να τα ξανακοιταξω το απογευμα αλλα αποκλειται να πεφτω μισο λιτρο εξω, εγω πιστευω οτι επειδη εκανα 40 χλμ μεχρι να παω στην αντιπροσωπεια δεν τα αφησαν πολυ ωρα να κατσουν (ουτε 10 λεπτα) και τα μετρησαν λαθος

Edited by pipis13
Link to comment
Share on other sites

Αν το μέτρησες κρύο το αυτοκίνητο ήταν όλα τα λάδια κάτω και γι' αυτό εσύ βρήκες 200ml. Εγώ μια ζωή ήξερα ότι τα μετράμε κρύα τα λάδια κι έτσι τα μετρούσα και τα μετράω. Βασικά πρέπει να αποφασίσεις ποιον τρόπο θα υιοθετήσεις ώστε να έχεις πάντα ένα μέτρο σύγκρισης.

Link to comment
Share on other sites

Μεταφέρω το post μου κι εδώ, γιατί ίσως υπάρχει μεγαλύτερη ανταπόκριση. Το ΄χω στείλει αρχικά στο κεφάλαιο Κινητήρας για POLO. 

 

Τελικά το ερώτημα για το ποιο είναι το όριο της ένδειξης θερμοκρασίας λαδιού, παραμένει αναπάντητο.

Πάντως, έχω παρατηρήσει σε ταξίδι, ότι η θερμοκρασία λαδιού ανεβαίνει εύκολα. Πρόσφατα, σε κανονικούς ρυθμούς ταξιδιού και όχι με πολλά χιλιόμετρα είδα τη θερμοκρασία να φτάνει 113 βαθμούς κελσίου, και αν δεν έκοβα θα ανέβαινε, ανέβαινε. Και μόνο που έχω την προσοχή μου στην ένδειξη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, με κουράζει αφόρητα. Και τελικά, γιατί να υπάρχει η ένδειξη αυτή, όταν δεν ξέρεις που πρέπει να κυμαίνεται? Εξάλλου, δεν είχε πει ο κατασκευαστής μην το πιέζεις πολύ και πρόσεχε τη θερμοκρασία ώστε να κόβεις. Αν ήταν έτσι, γιατί πήρα το gti, για να προσέχω μην καεί ?

Η απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα από μεγάλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο ήταν, μην σε απασχολεί καθόλου, αν είναι να γίνει κάτι θα ανάψει κόκκινη ένδειξη στο μοτέρ, οπότε πάπαλα, αλλά δεν σε νοιάζει κιόλας γιατί το αμάξι είναι στην εγγύηση, εφόσον έχεις κάνει επέκταση. 

Τέλος, σε μια σχετική συζήτηση μου πρότειναν να συμπληρώσω ένα είδος ενισχυτικού λαδιού, που το χρησιμοποιούν πολύ σε αυτοκίνητα turbo, με αποτέλεσμα να κρατάει τη θερμοκρασία λαδιού σε κατώτερα όρια. Μου είπαν ότι θα δω μεγάλη διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

εμενα παντως και σε ταξιδι που εχω κανει γυρω στα 250 χλμ πανω απο 100-102 βαθμους δεν ανεβηκε και ουτε μου εχει ανεβει ποτε.με ταχυτητες απο 100-130

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Σκέφτομαι να αγοράσω και εγώ το polo gti και θα ήθελα τις γνώμες σας σχετικά με τις αντιπροσωπείες και το πώς σας φέρθηκαν, όχι μόνο κατά την αγορά του αυτοκινήτου αλλά και για το after sales καθώς με ενδιαφέρει εξίσου.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Σκέφτομαι να αγοράσω και εγώ το polo gti και θα ήθελα τις γνώμες σας σχετικά με τις αντιπροσωπείες και το πώς σας φέρθηκαν, όχι μόνο κατά την αγορά του αυτοκινήτου αλλά και για το after sales καθώς με ενδιαφέρει εξίσου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Πάρε αλλο μοντέλο όχι το gti

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πάρε αλλο μοντέλο όχι το gti

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Να φανταστώ το λες για το γνωστό θέμα με τα λάδια...

Η αλήθεια είναι πως αυτό με προβληματίζει αρκετά αλλά προσπαθώ να το δω αισιόδοξα και να πιστέψω το γεγονός ότι τα μοντέλα από το 13' και μετά δεν καίνε, όπως έχω ακούσει.

Link to comment
Share on other sites

τελικα ειναι θεμα τυχης. Το δικο μου, μοντελο του 11 δεν εχει καψει τιποτα ποτε. μετα απο 20000 και μικτη οδηγηση ουτε σταλα δεν εχει καει. Οποτε, ειναι θεμα ζαριας...

Link to comment
Share on other sites

Να φανταστώ το λες για το γνωστό θέμα με τα λάδια...

Η αλήθεια είναι πως αυτό με προβληματίζει αρκετά αλλά προσπαθώ να το δω αισιόδοξα και να πιστέψω το γεγονός ότι τα μοντέλα από το 13' και μετά δεν καίνε, όπως έχω ακούσει.

Ναι σε αυτό αναφέρομαι. Απο αντιπροσωπείες σου είπαν οτι δεν καίει πλέον ; Αν ναι μην του πιστεύεις.

Δεν νομίζω να έχει αλλάξει αυτή η κατάσταση. Και εγω για εκει πήγαινα αλλα με αυτά που διάβασα τελευταία στιγμή ευτυχώς άλλαξα γνώμη. Προτείνω να δώσεις 2.000 παραπάνω και να πάρεις κατι σε golf με τα 140 πχ.

Αν απο την άλλη δεν σε ενδιαφέρει και αν πεις οτι θα αλλάζεις και λάδια τακτικά. πχ καθε 7.500 χλμ τότε μην σε νοιάζει. Βέβαια με τις επικαθησεις δεν ξέρω τι παίζει στον κινητήρα. Γενικά μιλάμε για κινητήρα - τοστιερα της χρόνιας.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

μετα απο αλλαγη κινητηρα και σχεδον κοντα στις 10000 χλμ.(9000 εχω κανει) η καταναλωση λαδιου ειναι 700-800 ml.δηλαδη παω για 1 λιτρο στα 10000 οποτε ειναι πολυ ικανοποιημενος σε σχεση με το 1 λιτρο καθε 1500χλμ που ειχα πριν

Link to comment
Share on other sites

Το golf είναι άλλη κατηγορία η οποία δεν με ενδιαφέρει για να είμαι ειλικρινής.

Σχετικά με το αν μου το είπαν σε αντιπροσωπεία για τα νέα μοντέλα, ναι. Για την ακρίβεια σε αντιπροσωπεία στο Μαρούσι στη κλασική ερώτηση που έκανα σχετικά με τα λάδια, η απάντηση του πωλητή ήταν " Ποιο καίει λάδι; Δεν ισχύει κάτι τέτοιο." Γέλασα από μέσα μου και φεύγοντας είπα πως δεν πρόκειται να απευθυνθώ ξανά σε αυτούς. 

Στην ίδια ερώτηση σε πωλητή αντιπροσωπίας στην Αγία Παρασκευή η απάντηση που πήρα ήταν πως πλέον το πρόβλημα έχει επιλυθεί. Δεν ξέρω αν ήταν ειλικρινής απάντηση, τουλάχιστον δεν ήταν τόσο μεγάλο ψέμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το golf είναι άλλη κατηγορία η οποία δεν με ενδιαφέρει για να είμαι ειλικρινής.

Σχετικά με το αν μου το είπαν σε αντιπροσωπεία για τα νέα μοντέλα, ναι. Για την ακρίβεια σε αντιπροσωπεία στο Μαρούσι στη κλασική ερώτηση που έκανα σχετικά με τα λάδια, η απάντηση του πωλητή ήταν " Ποιο καίει λάδι; Δεν ισχύει κάτι τέτοιο." Γέλασα από μέσα μου και φεύγοντας είπα πως δεν πρόκειται να απευθυνθώ ξανά σε αυτούς.

Στην ίδια ερώτηση σε πωλητή αντιπροσωπίας στην Αγία Παρασκευή η απάντηση που πήρα ήταν πως πλέον το πρόβλημα έχει επιλυθεί. Δεν ξέρω αν ήταν ειλικρινής απάντηση, τουλάχιστον δεν ήταν τόσο μεγάλο ψέμα.

Δυστυχώς δεν έχει επιλυθεί. Γιαυτο σου λέω στις αντιπροσωπείες πουλάνε φουμαρα. Το μόνο που κατάφεραν ειναι να μειώσουν τα ml που καίει ο κινητήρας στις "προδιαγραφές" δλδ σε όσα γράφει το βιβλίο.... Αλλα για μένα αυτό δεν ειναι σωστό.. Γιατί και πάλι αλλο να γράφει το βιβλίο μπορεί να κάψει και αλλο να καίει σίγουρα.

Με τις επικαθησεις δεν μας είπανε τι γίνεται ....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν έχει επιλυθεί. Γιαυτο σου λέω στις αντιπροσωπείες πουλάνε φουμαρα. Το μόνο που κατάφεραν ειναι να μειώσουν τα ml που καίει ο κινητήρας στις "προδιαγραφές" δλδ σε όσα γράφει το βιβλίο.... Αλλα για μένα αυτό δεν ειναι σωστό.. Γιατί και πάλι αλλο να γράφει το βιβλίο μπορεί να κάψει και αλλο να καίει σίγουρα.

Με τις επικαθησεις δεν μας είπανε τι γίνεται ....

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Τι να σου πω. Πάντως συμφωνώ με το φίλο mosses. Είναι και τι θα σου τύχει.

Link to comment
Share on other sites

τελικα ειναι θεμα τυχης. Το δικο μου, μοντελο του 11 δεν εχει καψει τιποτα ποτε. μετα απο 20000 και μικτη οδηγηση ουτε σταλα δεν εχει καει. Οποτε, ειναι θεμα ζαριας...

Το έχεις πιέσει καθόλου φίλε ;; Γιατί αυτό παρατηρήσαμε με τα παιδιά όταν το πατάς πετάει λάδι τρέλα μέσα και το καίει σαν τρελό!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

μικτη οδηγηση. υπολογισε οτι το αμαξι κανει τακτικα αθηνα επιδαυρο. Γενικα μ'αρεσει να στριβω οποτε μετα την κορινθο του αλλαζω τα φωτα.ουτε καπνιλες εχω δει ουτε εχει μαυρισει η εξατμιση. Ισως ειμαι υπερτυχερος της VW... ξερω γω... μπορει να το βαλουν στο μουσειο τους αμα τους το πω!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω. Πάντως συμφωνώ με το φίλο mosses. Είναι και τι θα σου τύχει.

Υπάρχει ένα σχετικό topic, "Ικανοποιημένοι ή όχι με την αγορά του POLO GTI". Εκεί θα δεις σχετικές αναφορές. 

Όσον αφορά στα λάδια, και το δικό μου δεν καίει τίποτα, με μεικτή οδήγηση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.