Jump to content
Judge

Passat 1.8T 2002 Service

Recommended Posts

μεγάλο forum σαγαπώ, vwclub χαιρετώ (όπως έλεγε ο ποιητής...)

Καλησπέρα παιδιά,

Στην δεύτερη μου προσπάθεια του να επικοινωνήσω μαζί σας στο forum, ελπίζω να μην κάνω post το νέο thread όπου νά ναι (ο Moderator ας δείξει κατανόηση και ας μην ας μην μου θυμώσει ;) )

Ο λόγος για οποιον επικοινωνώ έχει σχέση με την πρόθεση μου να κάνω ένα (άτυπο, εκτος service plan) service στο αμάξι στις 112.000xlm περίπου αλλάζοντας λάδι/φίλτρο λαδιού/φίλτρο αέρα. Προσπαθώντας να κάνω μια ερευνα αγοράς, παίρνοντας ενέργεια από όλους εσάς που ποστάρετε και που πραγματικά ενδιαφέρεστε για την ποιότητα κύλισης του αμαξιού σας, βρέθηκα μπροστά σε πολλά παρατράγουδα..

Κάνοντας λοιπόν μια καταδρομική κρούση για ερευνα αγοράς, σε περιοχή Θεσσαλονίκης ("ΕΤΕΑ" - VW) μου είπαν τιμή για λάδι 10-40 505.00 περί τα 17euro/λίτρο, ενώ απευθυνόμενος σε τοπική "αντριπροσοπια" στην Χαλκιδική (VW ΑΡΖΟΥΜΑΝΊΔΗΣ) μου είπαν τιμή περί τα 18euro/λίτρο, 10-40 505.00.

Φίλος που δουλεύει σε αντιπροσωπεία Seat στα Νέα Μουδανιά (Συντηρώ εκεί 3 αμάξια ήδη) μου εξήγησε ότι το αμάξι θα "επρεπρε" να φοράει ΊΣΩΣ λάδι 5-30 505.00. Εντύπωση μου προκαλεί κυρίως η τιμή αυτών την no-name λαδιών που πουλάνε οι αντιπροσωπείες VW.

Έχετε να μου προτείνεται μια μάρκα λαδιών τις προκοπης?

]Για τα φίλτρα αέρα της K&Η γνωρίζουμε κάτι? Αξίζει να βάλω και εγώ?

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας...

(Το παρακάτω "λόγκο" αφιερωμένο στον Γιάννη και τον Τριαντάφυλλο που το έστησαν μέσα σε 5 λεπτά για μένα k το VWCLUB)

gallery_13211_777_19006.jpg

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φιλε μου και καλωσορισες!!

Στο δικο μου φοραω 5-30 aral superlonglife III και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος,δεν τσιμπαει σταγονα και η λειτουργια του κινητηρα ''ακουγεται'' αψογη.

Νομιζω υπαρχει και προσφορα προς κατοχους της καρτας σχετικα με λαδια κτλ.

Επισης,μπορεις να τα βρεις αρκετα χαμηλοτερα απο τα λεφτα που αναφερεις.

Το ΚΝ ειναι μια πολυ καλη επιλογη επισης,αυτο φοραω παλι,και δεν εχω κανενα προβλημα.

Ελπιζω να σε βοηθησα.

Γραφε με μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του forum.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω με τον κωσταντινο τα ιδια εχω και εγω στο passat μπυ λαδια και φιλτρο. με το φιλτρο θα νιωσεις μια καλυτερη αναπνοη του κινητηρα και να ακουγεται λιγο καλυτερα η τουρμπινα σου.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

Εχω μια ερωτηση σχετικα με το service του turbo.Πηραμε πριν απο κανενα μηνα ενα passat 1.8t 20vt με 116.000khm και μου ειπαν πως στα 100.000khm το turbo θελει service(αλλος μου ειπε κατι για καθαρισμα)γτ αν δεν το κανω και το τρεχω συνεχως θα μου μεινει το turbo στα χερια.μιλησα με τον πρωην ιδιοκτητη του αυτοκινιτου και μου ειπε πως δεν θελει κανενα service το turbo και οτι αν το παω για service θα με παρουν κανα 400αρη $$ οπου δεν α3ιζει γτ 700$$ εχει καινουργια.Αλλο μου λεει ο 1ας αλλο αλλος..

Τελικα θελει η δεν θελει?και αν θελει ποιο θα ειναι το κοστος?

Ελπιζω να μην χαλαω το topic.ειδα service και μπηκα :D

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

Εχω μια ερωτηση σχετικα με το service του turbo.Πηραμε πριν απο κανενα μηνα ενα passat 1.8t 20vt με 116.000khm και μου ειπαν πως στα 100.000khm το turbo θελει service(αλλος μου ειπε κατι για καθαρισμα)γτ αν δεν το κανω και το τρεχω συνεχως θα μου μεινει το turbo στα χερια.μιλησα με τον πρωην ιδιοκτητη του αυτοκινιτου και μου ειπε πως δεν θελει κανενα service το turbo και οτι αν το παω για service θα με παρουν κανα 400αρη $$ οπου δεν α3ιζει γτ 700$$ εχει καινουργια.Αλλο μου λεει ο 1ας αλλο αλλος..

Τελικα θελει η δεν θελει?και αν θελει ποιο θα ειναι το κοστος?

Ελπιζω να μην χαλαω το topic.ειδα service και μπηκα :whistling:

Καλησπερα και καλωσορισες!!

Θεωρητικα καλο ειναι να κανεις service στο turbo,αλλα δεν συμφερει οικονομικα γιατι θα στοιχισει αρκετα με τα εργατικα,ενω με πολυ λιγα λεφτα βρισκεις ενα μτχ σε καλη κατασταση με λιγοτερα χιλιομετρα και το βαζεις απανω.

Ολα αυτα ΑΝ σου καιει λαδια,δεν κραταει πιεση κτλ κτλ.

Αν παρακολουθεις τα λαδια και δεις οτι δεν εχεις μεγαλες καταναλωσεις τοτε μην πειραξεις τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Καλως σας βρηκα παιδια,

Αρα ισχυει αυτο που μου ειχε πει ο πρωην ιδιοκτητης.θα το ψαξω λιγο ακομα για το θεμα του turbo γτ εχω ακουσει πολλα.Το αμαξι οπως ειναι φυσικο καει λιγο λαδακι αλλα σε λογικα πλαισια.Σε 2.000khm θα το παω για ενα μικρο service και απο εκει και μετα θα το προσεχω για λαδια.Τωρα που θυμηθηκα εχω ακομα μια ερωτηση.Οταν το τρεχω για αρκετη ωρα,προσεξα οτι το turbo και η εξαγωγη του πυρονεται αυτο ειναι καλο η κακο?υπαρχει κανενα προβλημα οταν γινετε αυτο?

Ειναι το πρωτο αμα3ι turbo και μου φενονται περιεργα μερικα πραματα :blush:

Ελπιζω να μην σας κουρασα με τις ερωτησεις μου.

Link to comment
Share on other sites

λογίκο αμα η τουρμπίνα γύριζει κάποιοες αρκετές χίλιαδες στροφές... και λογικό να θέλει service. και στο δικό μου Passat είθελε αλλα δεν ασχολίθικά με την Κ03 που φορούσε από μαμά, έβαλα Κ04 τότε... Να κάνεις τακτικές αλαγές λαδιών, και σώστο ζεστάμα πρίν το σκίσεις και πάντα πρίν το σβήσεις άστο 2 λεπτά να κρυώσει η τουρμπίνα (να πέσει σε σωστή θερμόκρασια) και μετά σβίστο :blush: εάν τα κάνεις όλα αυτά, να ξέρεις δεν θα σου βγάλει πρόβλημα!

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω με τα παιδια το δικο μου το passat εχει 180.000κμ και δεν εχω προβλημα το προσεχω στα service και σαυτα ειναι τα παντα αν εισαι τακτικως δεν θα εχεις θεμα σε καθε αλλαγη στα λαδια καθε 7.000κμ με aral 5-30 loipoyn 100-150gr νομιζω πως εναι λογικο...

Link to comment
Share on other sites

για χαρα θα ηθελα να ρωτήσω κατι για το πασσατ του πατερα μου..1.8τ 2002 μοντ 115.000 χλμ...χωρις σκισιμο...προσφατα δλδ πριν 6 μηνες καναμε γενικο σερβισε (καθε 2 χρονια)ολα καλα αλλα σε 4500 χλμ..εκαcε 1 λιτρο λαδι (5-30 ,divinol) και με ανυσηχισε...εχετε κατι υποψη σας? φιλος μου ειπε πως εχει φθαρει(ψιλοσπασει) μια βαλβιδα υποπιεσης η οποια βρισκετε πισο απο το φιλτροκουτι αλλα δεν αλαχτηκε στο σερβις..λετε να πεζει ρολο?

Link to comment
Share on other sites

Για αρχη ελεγξε την βαλβιδα αυτη που σου ειπε ο φιλος σου.

Οι φλαντζες στο καπακι κτλ ειναι ΟΚ?Μηπως θελουν αλλαγη?

Μετα λογικα θα κοιταξεις για κανα ρηγμα σε καπακι αλλα ψιλοχλωμο μου φαινεται.

Link to comment
Share on other sites

Για αρχη ελεγξε την βαλβιδα αυτη που σου ειπε ο φιλος σου.

Οι φλαντζες στο καπακι κτλ ειναι ΟΚ?Μηπως θελουν αλλαγη?

Μετα λογικα θα κοιταξεις για κανα ρηγμα σε καπακι αλλα ψιλοχλωμο μου φαινεται.

εχω παρατηρισει λαδομα εντονο στην ταπα που βαζουμε τα λαδια..λες να τα χανει απο τιν ταπα??κ εμενα χλομο μου φενετε χλομο γιατι το εχουμε "προσεγμενο"..

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

εχω παρατηρισει λαδομα εντονο στην ταπα που βαζουμε τα λαδια..λες να τα χανει απο τιν ταπα??κ εμενα χλομο μου φενετε χλομο γιατι το εχουμε "προσεγμενο"..

Ναι γιαυτο λεω κι εγω χλωμο γιατι ειπες οτι ειναι προσεγμενο το αυτοκινητο.

Δειτε επισης την ταπα λαδιου γιατι πολλες φορες πετσικαρει η ταπα και χανει λαδι απο το τσιμουχακι που εχει.

Μετα ελεγξε φλατζα ψευτοκαπακου αν ειναι χαλασμενη.

Link to comment
Share on other sites

Μετα ελεγξε φλατζα ψευτοκαπακου αν ειναι χαλασμενη.

υστερα απο 1200χλμ..ξαναεκαψε περι τα 700μλ(shell 5-30 )

μπορείς να μου πεις που ακριβός βρίσκετε?(έχω κάτι στο νου μου άλλα θέλω να μάθω)γτ δεν εχω ιδεα ουτε τι ειναι το ψευτοκαπακο...το ξέρω ωστόσο οτι κάποτε αυτές οι φλατζες θέλουν αλαγμα...(φυσικη φθορά) οπός και το λimνιασμα τον υγρών του υδραυλικού τιμονιού(πάλι φυσική φθορά)...

η ταπα καθαρίστηκε απο τα καμένα λαδια και επανατοποθετήθηκε χωρίς να έχει "μπόσικα"..

Link to comment
Share on other sites

υστερα απο 1200χλμ..ξαναεκαψε περι τα 700μλ(shell 5-30 )

μπορείς να μου πεις που ακριβός βρίσκετε?(έχω κάτι στο νου μου άλλα θέλω να μάθω)γτ δεν εχω ιδεα ουτε τι ειναι το ψευτοκαπακο...το ξέρω ωστόσο οτι κάποτε αυτές οι φλατζες θέλουν αλαγμα...(φυσικη φθορά) οπός και το λimνιασμα τον υγρών του υδραυλικού τιμονιού(πάλι φυσική φθορά)...

η ταπα καθαρίστηκε απο τα καμένα λαδια και επανατοποθετήθηκε χωρίς να έχει "μπόσικα"..

Μολις βγαλεις το πλαστικο προστατευτικο της μηχανης,βλεπεις το ψευτοκαπακο.Αυτο αν λυθει και βγει,εχει μια φλατζα απο κατω που το ''δενει'' με το καπακι.

Ελεγξτε αν αυτη η φλατζα τα εχει παιξει.

Link to comment
Share on other sites

Μολις βγαλεις το πλαστικο προστατευτικο της μηχανης,βλεπεις το ψευτοκαπακο.Αυτο αν λυθει και βγει,εχει μια φλατζα απο κατω που το ''δενει'' με το καπακι.

Ελεγξτε αν αυτη η φλατζα τα εχει παιξει.

είναι χιλιολαδομενη περιμετρικά αυτή η φλάντζα σήμερα το "εμπέδωσα"το μάθημα μου τα περί ψευτοκαπακου...

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου αποκλειετε να εχασε 700μλ απο το καπακι των βαλβιδων-ψευτοκαπακο, αν εχανε απο εκει ολο το μοτερ σου θα ητανε μεσα στα λαδια και χωρια θα σου εσταζε και κατω λαδια, το ποιο πιθανον ειναι τα λαδια να φευγουν απο τον αξονα της τουρμπινας στην εισαγωγη και να καιγονται...

ΥΓ. την βαλβιδα υποπιεσης που λες ποιο πανω την αλαξες?? Μηπως ενοεις την βαλβιδα αναθυμιασεων???

αφού στην πίσω πλευρά του μοτέρ στην πλευρά προς την καμπίνα είναι ψιλοχαλια ρε σι...η φλάντζα περιμετρικά εχει λάδι ... προχτές που το άνοιξα το κάπο το είδα...δεν νομίζω να είναι τουρμπίνα γτ πολύ άπλα είναι ζήτημά να έχουμε ανοίξει το αμάξι πάνω απο 5 φορές σε 120000χλμ...δεν το έχουμε σκίσει οπότε καταλαβενεις..+δεν έχει αλλαχτεί ποτε....+ βγενει οφφ η φλαντζα αυτη σε ολα σχεδόν τα 20 vt μου το είπε φίλος που δουλεύει σε σέρβις του ομίλου...

δεν ξέρω αν αυτή είναι των αναθυμιάσεων...εχει φθαρεί απο τα χρονιά το πλαστικό περίβλημα αρκετά στις ενώσεις τις... αυτή βρίσκετε πίσω απο το φιλτροκουτι και ακριβός κάτω απο το καλιμα του.. βέβαια εχω διαμήκη τοποθετημένο μοτέρ κ αλλάζει ενδεχομένως με τα αλλα...

κ μια ερωτηση¨στα ποσα ειναι η αλλαγη δισκου πλατο? με νορμαλ χρήση γτ ειναι αρκετα ψιλα πλεον η συμπλεξη κ πατινάρει ελαφρα οχι τραγικα ολα αυτα στα 120000χλμ...(εμενα προσωπικά με κουράζει το ν πάτερα μου οχι)

Link to comment
Share on other sites

Αρα μπορει να ειναι καποια αλλη βαλβιδα, αλλα δες αν ειναι η βαλβιδα τον αναθυμιασεων πρεπει να την αλαξεις, μπορει απο εκει αν ειναι σπασμενη δεν κληνει και σου ρουφαει αναθυμιασεις, η δικια μου ειναι ετσι My link το στρογγυλο στην φοωτο

Μακαρι να ειναι απο εκει, την αλαζεις και βλεπεις, δεν εχει κοστος μεγαλο γυρω στα 25 ευρω εχει την εχω αλαξει γιατι η δικια μου εσταζε απο την πισω μερια πανω σε ενα κολαρο και το παρουσιασε μολις μετα που του ειχα βαλει προγραμμα, το μυαλο μου πηγαινε για φλαντζα κεφαλης αλλα ηταν η φλαντζα απο το καπακι.

Δισκος εγω αυτην την στιγμη εχω 155.000κμ, και δεν πατηναρει, και το ζοριζω και πολυ, ενας φιλος μου πηρε πριν λιγο καιρο ενα 18αρι και αυτος μεταχειρησμενο με 200000κμ+ και εκεινο δεν εχει αλαξει δισκο και αλλο ενα αμαξι που ξερω το εδωσε με 220000κμ+ και μηρε 6αρι και εκεινος δεν ειχε αλαξει δισκο αλλα αυτος ηταν ψειρας δεν το ετρωγε, καθολου.

Στο 1600 που ειχα στις 170000 αφου κατεβασα μοτερ ο δισκος ειχε αλλα 1-1,5 χιλιοστα πριν ποιασει πρετσινια, αλλα τον αλαξα.

η βαλβιδα ειναι αυτη που ειναι κyκλομενη me ble στιν φοτο http://musasabi.h4xful.net/misc/cars/passat/enginebaycolored.jpg

για τον δισκο μαλλον θα θελει λιγο ρυθμισμα ο συμπλεκτης κ εμενα μου φενοντε λιγα τα 120.000χλμ αλλα δεν πατιναρει κ πολυ μονο οταν ειμαι φουλ φορτομενος σε καμια ανηφοριτσα το νοιοθω...πιστευω αλλα 40.οοο τα βγαζει...

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

Αυτη με το μπλε ειναι μαλλον ειναι η βαλβιδα απο της αναθυμιασεις του ρεζερβουαρ, καλα ειναι να την αλαξεις γιατι ειναι βαλβιδα μιας διοδους, οταν δουλευει υποπιεση ειναι ανοιχτη και οταν δουλευει με πιεση σφραγιζει. Αν ειναι αυτη που λεω.

αυτη ειναι .. τον νοεμβριο βλέπω τον πάτερα μου να ξαναπαθενει "εγγεφαλικο" στο σέρβις...κανα 800 8α ξανασκασουμε το κοβο...πολλα μαζεματα..μια βαλβιδα εδω..να δουνε κ τι σκ@τ@ ειναι αυτο με το λαδι...λεω (εγω φλατζα ψευτοκαπακου ειναι ομως? το απεύχομαι για τπτ σοβαροτερο) να κανει κ το σερβις του..αν αλλαξει κ αμορτισερ που πλεει το αμαξι...καλα είμαστε...

Link to comment
Share on other sites

επανέρχομαι υστέρα απο διακοπες κ λοιπα ταξιδια αλλα 7000χλμ..εκαψε περι 1λιτρο κ κατι...ακομα δεν μπορω αν το παω συνεργειο το αμαξι καθώς μετακινούμαστε κ θα γινει μια κ καλη το σερβις(αποψη του φαδερ,εγω ειμαι καθετος κ λεω να το παει για σερβις οπος ειναι τωρα)

εχω παρατηρήσει στις 1800-1900rpms με χαλαρη οδηγιση κ ανεβασμα στροφων ενα στιγμιαιο μεταλικο θορυβο σαν "κλακ"...εχει κανεις ιδεα τι μπορει να ειναι..επισης ακουω κ τιν σκαστρα να σφυριζει ελαφρος(μια ιδεα) πιο εντονα απ οτι πριν..

υποψιαζομε για σκαστρα κ ν75..? δεν εχουν αλαχτει ποτε (122000χλμ)!!?!!? πτωση στιν αποδοση υπαρχει...αλλα δεν ξερω αν ειναι απ αυτο η απο δισκο πλατο(πατηναρει ελαχιστα)..

σημερα που εκανα μετρισεις εβλεπα πιεσης 1570μβαρ στις 2000ρπμς..με ατμοσφερικη πιεση στα 0980μβαρ..επισης η ζητουμενη με τιν πραγματικη πιεση ειχαν μια μικρη αποκλιση τις ταξεως του0020μβαρ....οποτε νομιζω οτι απο θεμα πιεσεων ειναι μια χαρα! με προβληματισε η θερμοκρασια του εισερχομενου αερα 45 βαθμοι κελσιου ενω εκσω εχει με το ζωρι 16!!

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.