Jump to content
alexakos90

Ιαπωνικη Καραμελα

Recommended Posts

Αντωνη μπορεις να μου πεις σε ποια μοντελα ειχε βγει η ανακληση για σκαστρα;Την εχω παραγγειλει και περιμενω να τη φερουν και να μου πουν αν θα καλυφθει απο την επεκταση εγγυησης.

Link to comment
Share on other sites

Το επάγγελμά μου είναι Μηχανολόγος Μέσων Μεταφοράς και Σχεδιαστής Εξωτερικής-Εσωτερικής εμφάνισης Οχημάτων, επειδή το έγραψες και εσύ!

Πάμε παρακάτω λοιπόν:

Πρώτα απ' όλα δεν έχετε καταλάβει ότι υπάρχουν διαφορετικά είδη ανακλήσεων! Μια Αυτοκινητοβιομηχανία θα προβεί σε ανάκληση όταν παρατηρήσει από το feedback του Επίσημου Δικτύου της οτι υπάρχει -από ένα ποσοστό και πάνω- πρόβλημα σε κάποιο ηλεκτρικό-μηχανικό μέρος ενός ή περισσότερων μοντέλων. Τα οποία μάλιστα παρουσιάζουν το πρόβλημα κάτω από Συγκεκριμένες συνθήκες!

Επόμενο:

1. Η απώλεια ισχύος δεν είναι καθόλου επικίνδυνο μπροστά "κόλλημα" γκαζιού. Όλοι μπορούμε να καταλάβουμε την διαφορά των δύο.

Η οδηγία που έχει δοθεί για την σκάστρα αφορά μερικά αυτοκίνητα ΟΧΙ όλα, οπότε δεν είναι μαζικό το κακό για να γίνει ο πανικός που γίνεται τώρα με την Toyota!

Και εμένα μου είχε πρόβλημα η σκάστρα και έχασα ΣΤΑΔΙΑΚΑ την ισχύ του κινητήρα μου σε προσπέρασμα (με 150χλμ/ώρα) αλλά δεν σκοτώθηκα! Έκανα ξανά δεξιά και ακύρωσα το προσπέρασμα!

Σε κάθε Ήπειρο πωλούνται τα ίδια μοντέλα τα οποία φτιάχνονται από Διαφορετικά Εργοστάσια και με Διαφορετικές Προδιαγραφές ανάλογα με τους νόμους-διεθνείς κανονισμούς-κλίμα-ανάγκες της κάθε Ηπείρου!

Οι ανακλήσεις -αν προσέξεις- αφορούν Συγκεκριμένο αριθμό οχημάτων με ημερομηνία έναρξης+λήξης παραγωγής και από Συγκεκριμένο εργοστάσιο παραγωγής!

Επίσης:

2. Το κλίμα, οι λακκούβες όπως το λες, και γενικότερα οι συνθήκες ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ τις πιθανές ζημιές που μπορεί να παρουσιάσει ένα μηχανικό-ηλεκτρικό σύνολο κατά ΜΕΓΑΛΟ ποσοστό!

Η περίπτωση του Γερμανού που βρήκες ο οποίος έχει το πρόβλημα του συγχρονιζέ 2ας, δεν είναι αρκετή συγκρινόμενη με τους Χιλιάδες Έλληνες που είχαν το ίδιο πρόβλημα! Την οδηγία για αλλαγή του υλικού του γραναζιού την έβγαλε η VW έπειτα από παρατηρήσεις που δέχθηκε μέσω του συστήματος ELSA από χώρες σαν την Ελλάδα, με δρόμους σαν της Ελλάδας, με μποτιλιάρισμα σαν της Ελλάδας κ.ο.κ.

Επέτρεψε μου να τα γνωρίζω λίγο καλύτερα από σένα διότι χειριζόμουν το σύστημα αυτό αρκετά χρόνια απο το 2005 και πέρα και είχα πρόσβαση σε τέτοιου είδους πληροφορίες ΕΓΚΥΡΕΣ αφού προερχόταν από την ίδια τη VW.

Όταν λοιπόν ένα άτομο σαν εμένα έχει τέτοιου είδους γνώσεις-εμπειρίες είναι Αδύνατο να εθελοτυφλώ!

Ξαναλέω ότι το κακό που κάνει ο Έλληνας είναι: Όταν ακούει κάτι για το οποίο δεν γνωρίζει το ακυρώνει και το βγάζει λάθος για να μη φανεί η άγνοια του! Και εγώ Έλληνας είμαι αλλά έχω ζήσει αρκετά χρόνια Αγγλία και έμαθα από τη λάθος συμπεριφορά μου αφού ήμουν και εγώ έτσι πριν!

Φιλικά,

Αντώνης

κοίτα να δεις δεν ειχα καμία διάθεση να συγκρίνουμε τις σπουδές μας απλά είπα τη λέξη "μηχανικός" για να σου δώσω να καταλάβεις οτι ειμαι και εγω του χωρου.... τέλος πάντων αν το θες και έτσι Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός (Ε.Μ.Π.) είμαι και ναι έχω ζήσει και εγώ στο εξωτερικό (τόσο για μεταπτυχιακές σπουδές όσο και λόγω επαγγέλματος) και ξερω πολυ καλα σε τι μπανανια ζω.

μιας και το φτάσαμε εκει το θεμα να σου πω οτι το θέμα μου δεν είναι οικονιμικο αλλα ηθικής τάξης.

1. Αρχίζουμε τα ωραία του τύπου "σε σχέση με το άλλο" τι σχέση έχει αυτό;; επειδή το ένα είναι πιο επικίνδυνο απο το αλλο ή επειδή εσυ δε επαθες τιποτα αυτο συνεπάγεται οτι δεν πρέπει να γίνει ανάκληση τι λογική ειναι αυτή;; (προσωπικά ενώ ηταν στις 4,000rpm κανει ενα "μπραφ" και πεφτει στις 2,500rpm ε μάλλον ηταν απότομη απώλεια...) εδώ ο άλλος σου λεέι μπορεί να βγει το πατάκι από το άγκιστρο και να εχεις πρόβλημα με τα πεντάλ αρα κανω ανάκληση και εσυ μου λες οτι "ελα μωρε και εμενα μου ετυχε και δεν επαθα κατι"

ε προφανώς αν η πληροφόρηση που έχουν και οι γερμανοι απο τους ελληνες εινα αυτου του τυπου δε δίνουν καμία οδηγία.

αυτή είναι η διαφορά, συνεργείων και ενώσεων καταναλωτών, μεταξύ ελλαδας και υπολοίπου κόσμου (αν είχες εμπειρίες από την απέναντι μεριά του Ατλαντικού θα ήξερες τι σημαίνει customer sevice - εκει βεβαια φτάνουν στο αλλο άκρο μερικές φορές).

οσο για τον αγγλο εε κοίτα δεν κατέβασα και ολο το internet για να βρω ποιος άλλος εχει πρόβλημα ανα την ευρωπη. 5 λεπτά έψαξα και βρήκα ενα παράδειγμα... μιας και μου ειπες οτι δεν υπάρχει τέτοιο...

2. προφανώς και επηρεάζουν την κατάσταση του αυτοκίνητου (ναι το ελληνικό μπορεί να γίνει κουδουνίστρα πιο σύντομα απο το γερμανικό να φθαρει το συστμα αναρτησης πιο γρηγορα) αλλα δε μπορεί να επηρεάζουν σε ΟΛΑ τα γκολφ το συγχρόνιζε της δευτέρας. αυτο το τοσο απλο λεω και εσυ αδυνατεις να το καταλάβεις. και το πόλο που εχω εχει κανει 100,000+km στους ιδιους δρομους οπως και το Α4 1.8Τ (εξίσου δυνατο) 70,000 παλι στους ιδιους δρόμους, αλλα το συγχρόνιζε τους εκει βράχος... Τα γκολφ (140-170) όμως επηρεαζεται απο τη ζεστη και τις λακουβες και μαλιστα στης 2ας... (αληθεια τα gti που είναι πιο δυνατα ακομα και οδηγουνται και αυτα στους ιδιους ελληνικους δρομους εχουν τετοιο θεμα;;; -δε το γνωριζω απλά ρωτω)

3. Το πιο σοβαρό απο ολα που εμμέσως πλην σαφώς αποδεικνύει ότι έχουν λερωμένη τη φωλιά τους ειναι ο συμβιβασμός που προτείνουν.

μιας και εχεις περασει απο εκει πες μου γιατι το κανουν;;

αν απο λάθος μου κανω κατέβασμα και παρω πιστόνια και βαλβίδες στο χερι θα μου πουν το ιδιο ή θα πουν "το κατέστρεψες πλήρωνε"

απλα ειναι τα πράγματα ειτε ειναι ελαττωματικό ειτε οχι.

κοινη λογική θελει και τίποτα παραπάνω.

Edited by vwgt
Link to comment
Share on other sites

Αντωνη μπορεις να μου πεις σε ποια μοντελα ειχε βγει η ανακληση για σκαστρα;Την εχω παραγγειλει και περιμενω να τη φερουν και να μου πουν αν θα καλυφθει απο την επεκταση εγγυησης.

Πρόκειται για μοντέλα με κινητήρα BMY και BMG των οχημάτων TSI τα οποία έχουν πωληθεί απο Σεπτέμβριο 2006 έως Σεπτέμβριο 2008 διότι έπειτα έβαζαν απο κατασκευής τη μεταλλική σκάστρα.

κοίτα να δεις δεν ειχα καμία διάθεση να συγκρίνουμε τις σπουδές μας απλά είπα τη λέξη "μηχανικός" για να σου δώσω να καταλάβεις οτι ειμαι και εγω του χωρου.... τέλος πάντων αν το θες και έτσι Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός (Ε.Μ.Π.) είμαι και ναι έχω ζήσει και εγώ στο εξωτερικό (τόσο για μεταπτυχιακές σπουδές όσο και λόγω επαγγέλματος) και ξερω πολυ καλα σε τι μπανανια ζω.

μιας και το φτάσαμε εκει το θεμα να σου πω οτι το θέμα μου δεν είναι οικονιμικο αλλα ηθικής τάξης.

1. Αρχίζουμε τα ωραία του τύπου "σε σχέση με το άλλο" τι σχέση έχει αυτό;; επειδή το ένα είναι πιο επικίνδυνο απο το αλλο ή επειδή εσυ δε επαθες τιποτα αυτο συνεπάγεται οτι δεν πρέπει να γίνει ανάκληση τι λογική ειναι αυτή;; (προσωπικά ενώ ηταν στις 4,000rpm κανει ενα "μπραφ" και πεφτει στις 2,500rpm ε μάλλον ηταν απότομη απώλεια...) εδώ ο άλλος σου λεέι μπορεί να βγει το πατάκι από το άγκιστρο και να εχεις πρόβλημα με τα πεντάλ αρα κανω ανάκληση και εσυ μου λες οτι "ελα μωρε και εμενα μου ετυχε και δεν επαθα κατι"

ε προφανώς αν η πληροφόρηση που έχουν και οι γερμανοι απο τους ελληνες εινα αυτου του τυπου δε δίνουν καμία οδηγία.

αυτή είναι η διαφορά, συνεργείων και ενώσεων καταναλωτών, μεταξύ ελλαδας και υπολοίπου κόσμου (αν είχες εμπειρίες από την απέναντι μεριά του Ατλαντικού θα ήξερες τι σημαίνει customer sevice - εκει βεβαια φτάνουν στο αλλο άκρο μερικές φορές).

οσο για τον αγγλο εε κοίτα δεν κατέβασα και ολο το internet για να βρω ποιος άλλος εχει πρόβλημα ανα την ευρωπη. 5 λεπτά έψαξα και βρήκα ενα παράδειγμα... μιας και μου ειπες οτι δεν υπάρχει τέτοιο...

2. προφανώς και επηρεάζουν την κατάσταση του αυτοκίνητου (ναι το ελληνικό μπορεί να γίνει κουδουνίστρα πιο σύντομα απο το γερμανικό να φθαρει το συστμα αναρτησης πιο γρηγορα) αλλα δε μπορεί να επηρεάζουν σε ΟΛΑ τα γκολφ το συγχρόνιζε της δευτέρας. αυτο το τοσο απλο λεω και εσυ αδυνατεις να το καταλάβεις. και το πόλο που εχω εχει κανει 100,000+km στους ιδιους δρομους οπως και το Α4 1.8Τ (εξίσου δυνατο) 70,000 παλι στους ιδιους δρόμους, αλλα το συγχρόνιζε τους εκει βράχος... Τα γκολφ (140-170) όμως επηρεαζεται απο τη ζεστη και τις λακουβες και μαλιστα στης 2ας... (αληθεια τα gti που είναι πιο δυνατα ακομα και οδηγουνται και αυτα στους ιδιους ελληνικους δρομους εχουν τετοιο θεμα;;; -δε το γνωριζω απλά ρωτω)

3. Το πιο σοβαρό απο ολα που εμμέσως πλην σαφώς αποδεικνύει ότι έχουν λερωμένη τη φωλιά τους ειναι ο συμβιβασμός που προτείνουν.

μιας και εχεις περασει απο εκει πες μου γιατι το κανουν;;

αν απο λάθος μου κανω κατέβασμα και παρω πιστόνια και βαλβίδες στο χερι θα μου πουν το ιδιο ή θα πουν "το κατέστρεψες πλήρωνε"

απλα ειναι τα πράγματα ειτε ειναι ελαττωματικό ειτε οχι.

κοινη λογική θελει και τίποτα παραπάνω.

Ούτε εγώ θεωρώ σωστό να γεμίζω το φόρουμ με τα δύο πτυχία και το μεταπτυχιακό μου!

Δεν μιλάω από τη δική μου εμπειρία μόνο αλλά και από τους "εκατοντάδες πελάτες" που αντιμετώπισα-εξυπηρέτησα όλα αυτά τα χρόνια ως τεχνικός σύμβουλος!

1. Την σοβαρότητα των προβλημάτων την αποφασίζει η ίδια η VW και όχι ο Έλληνας, ο Βούλγαρος, η κάποιος άλλος! Προφανώς αυτό που δεν κατάλαβες ακόμα είναι ότι στη Γερμανία είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις του συγχρονιζέ σε σχέση με την Ελλάδα, την Τουρκία, τη Βουλγαρία κ.ο.κ.

2. Το συγκεκριμένο σασμάν που χρησιμοποιείται σε συνδιασμό με τους κινητήρες BMY και BLG στα χρονικά όρια κατασκευής που γράφω και στον 'NASOS_ea' είχαν πρόβλημα στο γρανάζι-συγχρονιζέ 2ης ταχύτητας λόγο του υλικού που χρησιμοποιούσε ο Γερμανός το οποίο φθειρόταν παραπάνω, κάτω από συχνότερη χρήση σε χώρες όπου ο οδηγός χρησιμοποιεί το κιβώτιο του, το πολύ μέχρι την 3η σχέση λόγω συχνών μποτιλιαρισμάτων. Ως γνωστό οι συγκεκριμένοι κινητήρες βγάζουν αρκετή ροπή στην φάση αλλαγής από 1η σε 2η σχέση! Όταν λοιπόν κατά την πλειοψηφία της χρήσης του αμαξιού σου, αλλάζεις απο 1η σε 2α τότε καταπονείς περισσότερο το συγχρονιζέ της 2ας σε σχέση με τον Γερμανό, τον Άγγλο, τον Σουηδό κ.ο.κ. Γι' αυτό λοιπόν άλλαξε το υλικό κατασκευής του γραναζιού αυτού σε κράμα τιτανίου για να αντέχει κάτω απο αυτές τις συνθήκες!!! Το σχήμα δεν έχει αλλάξει καθόλου. Μάλιστα ο Γερμανός δικαιολόγησε το "παλαιό" υλικό οτι το χρησιμοποιούσε και για μείωση θορύβου! Μπορεί κάποιοι οδηγοί μετά την αλλαγή του συγχρονιζέ να έχουν παρατηρήσει ότι "ακούγεται-θορυβεί" λίγο παραπάνω το κιβώτιο όταν έχεις τη 2η σχέση κουμπωμένη!

Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα στα GTI διότι χρησιμοποιούν άλλο σασμάν από σχεδιαστικής άποψης.

3. Όπως κάνουν και άλλες εταιρίες όπως οι Ford, Volvo, Citroen, Renault... για τις οποίες έχω δουλέψει το Σύστημα Εγγυήσεων Εργοστασίου τους έτσι και η VW δεν θα καλύψει ΠΑΝΤΑ στο 100% της ζημιάς έπειτα από τα 2 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις μάλλιστα όπου το εργοστάσιο θα καλύψει το 40% της ζημιάς και (αν ο πελάτης έχει αγοράσει "προνομιακή" εγγύηση [+2 χρόνια]) η ασφαλιστική να καλύψει το άλλο 60% ή λιγότερο. Υπάρχουν πολλοί συνδιασμοί που μπορεί να γίνουν με τον τελικό πελάτη να μην πληρώνει τίποτα ή να πληρώνει ένα ποσοστό της ολικής ζημιάς!

Αυτή είναι στρατηγική του κάθε Εργοστασίου ανάλογα με τα κέρδη-ζημιές που έχει από το Κύκλωμα Εγγυήσεών της! Αυτός είναι και λόγος που ήθελες να μάθεις.

πχ: Στα VW Polo του 2002 είχε παρουσιαστεί πάρα-πολύ συχνό πρόβλημα με τους πολλαπλασιαστές - βραχυκύκλωναν και οι 4 ο ένας μετά τον άλλον, έτσι η VW τους κάλυπτε 100% με εργοστασιακή εγγύηση για 5 χρόνια! Μόνο για τους πολλαπλασιαστές και εργασία τους. Αυτό όμως δεν το είχε αποφασίσει από την αρχή (το 2002) αλλά έπειτα από feedback που έπαιρνε από τους εισαγωγείς κάθε χώρας!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Καταλαβα Αντωνη.Θα εχουμε φασαριες....Δε με ειδοποιησε κανεις για τη σκαστρα.Εχω TSI του 2007.Τωρα ειμαι εκτος εργοστασιακης εγγυησης και εχω επεκταση.Θα περιμενω απαντηση για το αν θα το καλυψουν και σε αρνητικη περιπτωση θα κινηθω αλλιως.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Καταλαβα Αντωνη.Θα εχουμε φασαριες....Δε με ειδοποιησε κανεις για τη σκαστρα.Εχω TSI του 2007.Τωρα ειμαι εκτος εργοστασιακης εγγυησης και εχω επεκταση.Θα περιμενω απαντηση για το αν θα το καλυψουν και σε αρνητικη περιπτωση θα κινηθω αλλιως.

Θα στο καλύψει (η Allianze), δεν θα έχεις πρόβλημα!

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη ρε παιδια εχω δεν εχω προβλημα επειδη εχω την παλια πρεπει να μου την αλλαξουν ?

Φανταζομαι απο τωρα τις φατσες τους , και θα μου πουν ελα να στην αλλαξουμε οταν θα σ βγαλει προβλημα χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη ρε παιδια εχω δεν εχω προβλημα επειδη εχω την παλια πρεπει να μου την αλλαξουν ?

Φανταζομαι απο τωρα τις φατσες τους , και θα μου πουν ελα να στην αλλαξουμε οταν θα σ βγαλει προβλημα χαχαχα

Αν ηταν recall επρεπε να στην ειχαν αλλαξει.Δε μπορουν να σου πουν ελα οταν σου βγαλει προβλημα.Το recall δεν εχει αυτη την εννοια.

Link to comment
Share on other sites

2. Το συγκεκριμένο σασμάν που χρησιμοποιείται σε συνδιασμό με τους κινητήρες BMY και BMG στα χρονικά όρια κατασκευής που γράφω και στον 'NASOS_ea' είχαν πρόβλημα στο γρανάζι-συγχρονιζέ 2ης ταχύτητας λόγο του υλικού που χρησιμοποιούσε ο Γερμανός το οποίο φθειρόταν παραπάνω, κάτω από συχνότερη χρήση σε χώρες όπου ο οδηγός χρησιμοποιεί το κιβώτιο του, το πολύ μέχρι την 3η σχέση λόγω συχνών μποτιλιαρισμάτων. Ως γνωστό οι συγκεκριμένοι κινητήρες βγάζουν αρκετή ροπή στην φάση αλλαγής από 1η σε 2η σχέση! Όταν λοιπόν κατά την πλειοψηφία της χρήσης του αμαξιού σου, αλλάζεις απο 1η σε 2α τότε καταπονείς περισσότερο το συγχρονιζέ της 2ας σε σχέση με τον Γερμανό, τον Άγγλο, τον Σουηδό κ.ο.κ. Γι' αυτό λοιπόν άλλαξε το υλικό κατασκευής του γραναζιού αυτού σε κράμα τιτανίου για να αντέχει κάτω απο αυτές τις συνθήκες!!! Το σχήμα δεν έχει αλλάξει καθόλου. Μάλιστα ο Γερμανός δικαιολόγησε το "παλαιό" υλικό οτι το χρησιμοποιούσε και για μείωση θορύβου! Μπορεί κάποιοι οδηγοί μετά την αλλαγή του συγχρονιζέ να έχουν παρατηρήσει ότι "ακούγεται-θορυβεί" λίγο παραπάνω το κιβώτιο όταν έχεις τη 2η σχέση κουμπωμένη!

Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα στα GTI διότι χρησιμοποιούν άλλο σασμάν από σχεδιαστικής άποψης.

3. Όπως κάνουν και άλλες εταιρίες όπως οι Ford, Volvo, Citroen, Renault... για τις οποίες έχω δουλέψει το Σύστημα Εγγυήσεων Εργοστασίου τους έτσι και η VW δεν θα καλύψει ΠΑΝΤΑ στο 100% της ζημιάς έπειτα από τα 2 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις μάλλιστα όπου το εργοστάσιο θα καλύψει το 40% της ζημιάς και (αν ο πελάτης έχει αγοράσει "προνομιακή" εγγύηση [+2 χρόνια]) η ασφαλιστική να καλύψει το άλλο 60% ή λιγότερο. Υπάρχουν πολλοί συνδιασμοί που μπορεί να γίνουν με τον τελικό πελάτη να μην πληρώνει τίποτα ή να πληρώνει ένα ποσοστό της ολικής ζημιάς!

Αυτή είναι στρατηγική του κάθε Εργοστασίου ανάλογα με τα κέρδη-ζημιές που έχει από το Κύκλωμα Εγγυήσεών της! Αυτός είναι και λόγος που ήθελες να μάθεις.

πχ: Στα VW Polo του 2002 είχε παρουσιαστεί πάρα-πολύ συχνό πρόβλημα με τους πολλαπλασιαστές - βραχυκύκλωναν και οι 4 ο ένας μετά τον άλλον, έτσι η VW τους κάλυπτε 100% με εργοστασιακή εγγύηση για 5 χρόνια! Μόνο για τους πολλαπλασιαστές και εργασία τους. Αυτό όμως δεν το είχε αποφασίσει από την αρχή (το 2002) αλλά έπειτα από feedback που έπαιρνε από τους εισαγωγείς κάθε χώρας!

Τώρα μάλιστα αρχίζουμε να μιλάμε...

Καταλήγουμε λοιπόν στο ότι το εν λόγω εξάρτημα δεν ήταν αυτό που περίμεναν και ενώ είχαν καλό και ευγενή στόχο (μείωση θορύβου) τελικά δεν τους βγήκε.

Μια χαρά μέχρι εδώ και τίποτα μεμπτό μιας και shit happens.

Επειδή μάλιστα η χρήση που κανώ δεν είναι μέσα στην πόλη (με την κλασική έννοια του όρου) δεν το έπαθα νωρίς αλλά στα 3 + χρόνια και στα 43,000km (τότε το πρωτο-έκανε)

Πάμε λοιπόν παρακάτω, στο θέμα του συμβιβασμού,

Το εργοστάσιο αποφασίζει να αλλάξει το εν λόγω εξάρτημα μιας και ήταν κατώτερο των περιστάσεων (θέλω να πω πως δεν ήταν βελτίωση/εξέλιξη του υπάρχοντος)

Το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης (δεν έχω επέκταση)

Μου ζητάνε συμμετοχή 30%. Με ποια λογική;; εδώ εχω κολλήσει αφού όλες τους οι κινήσεις δείχνουν ότι έκαναν λάθος γιατί με βάζουν συμμέτοχο στο ΔΙΚΟ τους λάθος;;

Αν δηλαδή ένας κάτοχος προξενήσει ζημιά απο δικιά του κακή εκτίμηση θα τους πει «ενταξυ ρε παιδιά έκανα λάθος αλλά πληρώστε και εσείς κατι».

Με βάση τα παραπάνω μου δημιουργείται η αίσθηση ότι τελικά όσοι συμπεριφέρθηκαν πιο άτσαλα στο όχημα τους τελικά «επιβραβεύθηκαν» μιας και το έπαθαν νωρίτερα, οπότε και ήταν εντός εγγύησης, ενώ οι υπόλοιποι που είτε το αντιμετώπισαν ως ένα αυτοκίνητο με κατανάλωση μικρότερη του 2.0lt FSI και υψηλοτερη ιπποδύναμη (όπως άλλωστε πλασαρίστηκε) είτε δεν έκαναν πολλά km εντός πόλης, καλούνται να πληρώσουν.

αυτό είναι το πρόβλημά μου...

Όσο αυτό που λες για το πολο ναι και στο Α4 άλλαξαν τους πολλαπλασιαστές όπως ακριβώς περιγράφεις.

Edited by vwgt
Link to comment
Share on other sites

Σωστο το σκεπτικο σου.Εμενα δεν εχει παρουσιασει ακομα προβλημα στο συγχρονιζε (μοντ. 2007 46.000 Km) επειδη κι εγω δεν το δουλευω πολυ εντος πολεως.Παντως οταν ειχε ξανασυζητηθει καποτε το θεμα, ειχε αναφερθει οτι στα μοντελα του 2007 και μετεπειτα ειχε διορθωθει το προβλημα.Ραδιοαρβυλα ηταν τελικα....

Link to comment
Share on other sites

Αφού καθείς λέει την γνώμη του...να πω και εγώ την δικιά μου...

Καταρχήν δεν υπάρχει Ιαπωνική Καραμέλα και Γερμανική Τσίχλα...υπάρχει μία υψηλή αξιοπιστία στα Ιαπωνικά μοντέλα...η οποία φθείνει...και μία αυξητική τάση στην αξιοπιστία των vw που στο παρελθόν παρουσίαζαν αρκετά προβλήματα...εκείνο που ακόμη έχει η Toyota στην Ελλάδα, είναι το after sales...εγώ έχω golf...η γυναίκα μου yaris...υπάρχει διαφορετικη αντιμετώπιση στα συνεργεία των αντιπροσωπειών...

Τώρα για το θέμα της ανάκλησης...μακάρι όλες οι εταιρίες να έκαναν συνεχείς ανακλήσεις...είναι σημάδι βελτίωσης και ενδιαφέροντος...δεν υπάρχει τέλειο μηχάνημα...δεν υπάρχει ίδιο μηχάνημα με το διπλανό του...δεν υπάρχει ίδιος οδηγός...όλα παίζουν τον ρόλο τους...

Από το GOLF είμαι πολύ ευχαριστημένος...το επέλεξα την χρονική στιγμή που το έκανα, ως την καλύτερη επιλογή...απέριψα το auris που τρίζει...αλλά για πείτε μου: αν πριν 2 χρόνια αγοράζατε αυτοκίνητο...τι θα πέρνατε? yaris ή polo?? Όλα είναι θέμα timing...και τι ζητάει ο καθένας...και πόσα δίνει...

Οι μόνοι που δεν δικαιούνται να μιλάνε για αξιοπιστία, είναι αυτοί που πάνε στην "Μπαρμπά Μήτσος" εταιρία και επεμβένουν στον αυτοκίνητο, γιατί πιστεύουν ότι ο μαστρο-Γιώργος ξέρει καλύτερα από αυτου΄ς που το έφτιαξαν...και με τα μαγικά του χέρια θα το κάνει να πετάει...θα πετάξει...αλλά μετά θα χαλάσει...

Κλείνωντας θα σας πω κάτι: τα μονοθέσια F1 αντέχουν για 2 αγώνες...πλέον τα αυτοκίνητα τα φτιάχνουν να αντέχουν λιγότερο από ότι παλιά...είναι πιο περίπλοκα, και λιγότερο αξιόπιστα...

Link to comment
Share on other sites

Τώρα μάλιστα αρχίζουμε να μιλάμε...

Καταλήγουμε λοιπόν στο ότι το εν λόγω εξάρτημα δεν ήταν αυτό που περίμεναν και ενώ είχαν καλό και ευγενή στόχο (μείωση θορύβου) τελικά δεν τους βγήκε.

Μια χαρά μέχρι εδώ και τίποτα μεμπτό μιας και shit happens.

Επειδή μάλιστα η χρήση που κανώ δεν είναι μέσα στην πόλη (με την κλασική έννοια του όρου) δεν το έπαθα νωρίς αλλά στα 3 + χρόνια και στα 43,000km (τότε το πρωτο-έκανε)

Πάμε λοιπόν παρακάτω, στο θέμα του συμβιβασμού,

Το εργοστάσιο αποφασίζει να αλλάξει το εν λόγω εξάρτημα μιας και ήταν κατώτερο των περιστάσεων (θέλω να πω πως δεν ήταν βελτίωση/εξέλιξη του υπάρχοντος)

Το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης (δεν έχω επέκταση)

Μου ζητάνε συμμετοχή 30%. Με ποια λογική;; εδώ εχω κολλήσει αφού όλες τους οι κινήσεις δείχνουν ότι έκαναν λάθος γιατί με βάζουν συμμέτοχο στο ΔΙΚΟ τους λάθος;;

Αν δηλαδή ένας κάτοχος προξενήσει ζημιά απο δικιά του κακή εκτίμηση θα τους πει «ενταξυ ρε παιδιά έκανα λάθος αλλά πληρώστε και εσείς κατι».

Με βάση τα παραπάνω μου δημιουργείται η αίσθηση ότι τελικά όσοι συμπεριφέρθηκαν πιο άτσαλα στο όχημα τους τελικά «επιβραβεύθηκαν» μιας και το έπαθαν νωρίτερα, οπότε και ήταν εντός εγγύησης, ενώ οι υπόλοιποι που είτε το αντιμετώπισαν ως ένα αυτοκίνητο με κατανάλωση μικρότερη του 2.0lt FSI και υψηλοτερη ιπποδύναμη (όπως άλλωστε πλασαρίστηκε) είτε δεν έκαναν πολλά km εντός πόλης, καλούνται να πληρώσουν.

αυτό είναι το πρόβλημά μου...

Όσο αυτό που λες για το πολο ναι και στο Α4 άλλαξαν τους πολλαπλασιαστές όπως ακριβώς περιγράφεις.

Η βασικότερη δικαιολογία τους είναι ότι "είσαι εκτός διετίας"....

Οπότε γιατί να σε καλύψουμε στο 100%?

Αν το πάθαινες μέσα στην διετία δεν θα πλήρωνες τίποτα!

Τώρα σε καλύπτει ένα μικρό ποσοστό (το 30% που λες) για να μην επωμιστείς εσύ όλο το κόστος της βλάβης για την οποία η VW φταίει σε ποσοστό 30% επειδή είσαι 3 χρόνια μετά απο την αγορά του οχήματος! Τόσο το δικαιολογεί η VW λόγο παλαιότητας του οχήματος, όπως κάνει δηλαδή μια ασφαλιστική εταιρία.

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Εγω έχω Golf V GT 2006 μοντελο με 60000 χλμ και μεχρι στιγμης εχουν αλαχθει:

Κεντρικος αεραγωγος κλιματισμου

Κλιπς ζωνων οδηγου συνοδηγου

αισθητηρας βαρους καθισματος συνοδηγου

γραναζι στο κιβωτιο για την δευτερα ( προληπτικα γιατι εβγαλαν προβλημα )

σκαστρα

τρομπα νερου

στεγανοποιηση στο καπακι ( γιατι ειχα διαρροη λαδιων )

πολλαπλασιαστες

ολα εγγυηση , με τα 4 τελευταια μεσα στην επεκταση

Edited by Nik GT
Link to comment
Share on other sites

Αφού καθείς λέει την γνώμη του...να πω και εγώ την δικιά μου...

Καταρχήν δεν υπάρχει Ιαπωνική Καραμέλα και Γερμανική Τσίχλα...υπάρχει μία υψηλή αξιοπιστία στα Ιαπωνικά μοντέλα...η οποία φθείνει...και μία αυξητική τάση στην αξιοπιστία των vw που στο παρελθόν παρουσίαζαν αρκετά προβλήματα...εκείνο που ακόμη έχει η Toyota στην Ελλάδα, είναι το after sales...εγώ έχω golf...η γυναίκα μου yaris...υπάρχει διαφορετικη αντιμετώπιση στα συνεργεία των αντιπροσωπειών...

Τώρα για το θέμα της ανάκλησης...μακάρι όλες οι εταιρίες να έκαναν συνεχείς ανακλήσεις...είναι σημάδι βελτίωσης και ενδιαφέροντος...δεν υπάρχει τέλειο μηχάνημα...δεν υπάρχει ίδιο μηχάνημα με το διπλανό του...δεν υπάρχει ίδιος οδηγός...όλα παίζουν τον ρόλο τους...

Από το GOLF είμαι πολύ ευχαριστημένος...το επέλεξα την χρονική στιγμή που το έκανα, ως την καλύτερη επιλογή...απέριψα το auris που τρίζει...αλλά για πείτε μου: αν πριν 2 χρόνια αγοράζατε αυτοκίνητο...τι θα πέρνατε? yaris ή polo?? Όλα είναι θέμα timing...και τι ζητάει ο καθένας...και πόσα δίνει...

Οι μόνοι που δεν δικαιούνται να μιλάνε για αξιοπιστία, είναι αυτοί που πάνε στην "Μπαρμπά Μήτσος" εταιρία και επεμβένουν στον αυτοκίνητο, γιατί πιστεύουν ότι ο μαστρο-Γιώργος ξέρει καλύτερα από αυτου΄ς που το έφτιαξαν...και με τα μαγικά του χέρια θα το κάνει να πετάει...θα πετάξει...αλλά μετά θα χαλάσει...

Κλείνωντας θα σας πω κάτι: τα μονοθέσια F1 αντέχουν για 2 αγώνες...πλέον τα αυτοκίνητα τα φτιάχνουν να αντέχουν λιγότερο από ότι παλιά...είναι πιο περίπλοκα, και λιγότερο αξιόπιστα...

ποιος λεει οτι τα παλια VW δεν αντεχαν;;;

εδω υπαρχουν ακομα και τωρα vw 20-30ετιας που ακομα λειτουργουν!!

το παλιο μου GTI II του 1989 ακομα και τωρα που το εχει γνωστος μου, κερναει τσαγακια. απο το 89 μεχρι τωρα μονο αντλια βενζινης αλλαχτηκε!!

Link to comment
Share on other sites

ποιος λεει οτι τα παλια VW δεν αντεχαν;;;

εδω υπαρχουν ακομα και τωρα vw 20-30ετιας που ακομα λειτουργουν!!

το παλιο μου GTI II του 1989 ακομα και τωρα που το εχει γνωστος μου, κερναει τσαγακια. απο το 89 μεχρι τωρα μονο αντλια βενζινης αλλαχτηκε!!

+100000000000000000000000

Eγώ αναρωτιέμαι το εξής, ανεξάρτητα από μάρκες μοντέλα ktlp, πιο αυτοκίνητο από τα καινούρια θα κυκλοφορεί και θα μοιράζει τσάγια όπως είπε ο φίλος πριν όπως τα παλιά golf gti (και μερικά αλλα) που έχουν τραβήξει τα απίστευτα από όλους εμάς που τα κάναμε πόρνες, το κάθε ένα από αυτά έχει αλλάξει τουλάχιστον 4 ιδιοκτητες και πολλές φορες πολύ πιο πόλους και να μην πω για την ελλιπή συντήρηση που είχαν και όμως αυτά ακόμα πάνε και πάνε αξιοπρεπέστατα και είναι και πιο γρήγορα από αρκετά αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας.

Tο συμπέρασμα είναι πως τίποτα δεν φτιάχνεται όπως παλιά

Link to comment
Share on other sites

Μηχανολογικα τα καινουργια ειναι ασυγκριτα καλυτερα απο τα παλαιοτερα.

Η μειωση ρυπων και καταναλωσης ομως τα εχουν κανει ηλεκτρονικα πιο περιπλοκα και αυτο ειναι κυριως το θεμα που βασιζονται οι περισσοτερες συγχρονες βλαβες.

Μην ξεχναμε και οτι πλεον πουλιουνται σχεδον πενταπλασια αυτοκινητα καθε χρονο σε σχεση με 15 χρονια πριν και σε συναρτηση με το ιντερνετ και τα φορουμ οι βλαβες ΄φαινονται' πιο πολυ.

Σε αλλους καιρους δεν θα μαθαινες τιποτα σχεδον εκτος απο λιγες περιπτωσεις που θα ησουν παρων η απο το ραδιο αρβυλα που δεν εχει και πολυ σχεση με την πραγματικοτητα.

Το αδιαμφισβητητο γεγονος ομως ειναι οτι τα VW (απο Σκαραβαιο μεχρι Γκολφ) γεννιοντουσαν για να ασελγουν πανω τους, καθοτι και η πλειοψηφια που συνηθως τα επαιρνε (και δεν μιλαω για Ελλαδα γιατι εδω ηταν λογω λησταρχικης φορολογιας, παντα ακριβα) τα επαιρνε και με την προοπτικη να τα 'φτειαξει' απο πασης αποψεως. Οι βιασμοι τους ηταν και ειναι καθημερινο φαινομαινο. Κανενα αλλο αυτοκινητο δεν δεχοταν ουτε δεχεται τετοια κακοποιηση.

Το δε 'ατου' τους κυριως στα τελευταιας δεκαετιας μοντελα ηταν η καθιερωση των τουρμπο σε αυτα (και κομπρεσσορα απο το Corrado μεχρι τα σημερινα 140/150/160/170 tsi) με τα γνωστα φαινομενα καννιβαλισμου των. Αυτη ομως ηταν και η συνταγη της επιτυχιας των ασχετα αν ηταν πιο ζημιαρικα απο τα γιαπωνεζικα. Πιο γιαπωνεζικο ομως προσφερε αυτη τη χαρα της βελτιωσης (με σχετικα μικρο κοστος) και περισσοτερο αποδοσης. Κυριως κανενα γιατι οι γιαπωνεζοι, εκτος ελαχιστων περιπτωσεων, δεν θελησαν να μπλεχτουν πολυ με τα τουρμπο γιατι εμφανως εκει η παραδοσιακη αξιοπιστια τους θα ετιθετο υπο αμφισβητηση. Αυτο ομως σημερα τους εχει βγει λιγο αναποδα γιατι πλεον η αξιοπιστια δεν ειναι μονο δικο τους προνομιο αλλα εχει προχωρησει εφαμιλλα και σε ολους σχεδον τους κατασκευαστες.

Τεχνολογικα εκτος απο την υβριδικη τεχνολογια, εχουν μεινει αρκετα πισω.

Σε λιγο οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες θα αποτελουν μουσειακα εκθεματα.

Και δεν ειναι αλλος απο την VW που πριν 5 χρονοα επενδυσε και ρισκαρε σε νεας γενιας μικρου κυβισμου τουρμπο κινητηρες (ποιος θα ξεχασει το τι κραξιμο εφαγε και τι γελιο επεφτε περιμενοντας ολοι οι ανταγωνιστες να τα βλεπουν να σπανε το ενα μετα το αλλο!) και τωρα ολοι τρεχουν να προλαβουν να κανουν τα ιδια.

Το τι τσιτωμα τρωνε αυτα τα καινουργια 1400αρκια αλλα και τα μεγαλυτερα 1.8 και 2.0 δεν λεγεται. Ποιος αλλος κατασκευαστης εχει εστω και στο ελαχιστο κατι αναλογο?

Απλα κανεις!

Link to comment
Share on other sites

http://www.sportdrive.gr/2010/2/9/toyota-recalls-3rd-generation-of-prius

τι γινεται με τα toyota ρε παιδια σε αλλα κολαει το γκαζι σε αλλα το φρενο και λενε τα γερμανικα ζημιαρικα τουλαχιστον δεν ειναι επικινδυνα!!!!....και μου την ελεγε ενας με ενα Auris τωρα στο δρομο ουτε να μου μιλησει αλλαζει δρομο :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

http://www.topgear.com/uk/car-news/prius-recall-2010-02-09

Toyota recall: now it’s the Prius

The saintly Prius has been dragged into the Toyota recall vortex.

It seems that in certain circumstances the ABS system gives too much kickback through the brake pedal. Drivers tend to think this means braking action is delayed. It isn't - if they don't lift their foot they'll find the brakes work as normal.

But a software re-flash of the affected cars will change the feedback in the circumstances in question, and everyone should be happy.

It affects only the Mk3 Prius, and only the first few months' production. Brand-new ones are fine.

That's because Toyota recognised the issue some while ago after some customer comments. It modified the software on Priuses built after a certain date. Older cars will now get a simple upgrade to this new software.

There was no recall at the time. Toyota didn't think it was a safety issue - the brakes always work fine. But I guess Prius drivers aren't the type to habitually drive right up to the ragged edge, so they don't know what ABS intervention feels like. When they experience it, they're spooked.

And now, because everything Toyota says and does is viewed through the lens of ‘safety' and ‘recalls', the company has to be super-cautious. It gets badgered by the media if it doesn't act. In normal circumstances this wouldn't be a recall.

Seen from the outside, Toyota seems to be having a PR catastrophe. But remember, the company has built its business on loyal customers. It has just taken delivery of its first batch of redesigned accelerator parts from the main accelerator recall. This has taken just days. It has made contact with owners, again in days.

Most recalls take months. And it's not as if recalls are unusual. There are about a million recalled cars in the UK each year.

Dealers and the HQ have been working overnight and at weekends. It's a mammoth effort, and it's directed not at finessing the media but at fixing the cars. People who buy Toyotas trust Toyota and its dealers. That's where they choose to get their information, not from scare stories in the tabloids.

Toyota is trusting that this will be the way to ensure the damage of the recalls - both to the customers and to its own reputation - gets healed rapidly.

Edited by uni-mkII16v
Link to comment
Share on other sites

Ωραιο παραμυθακι!

Θα το διαβαζω στα παιδια μου πριν κοιμηθουν για να ακουν πως η Toyota σκοτωσε το κακο πενταλ, συγγνωμη τον κακο λυκο ηθελα να πω, και ζησαν αυτοι καλα και εμεις καλυτερα. Εκτος βεβαια απο αυτους που ειχαν την ατυχια να αποδημησουν εις Κυριον λογω του ελαττωματικου πενταλ.

Link to comment
Share on other sites

Εκει που οδηγας δλδ εχεις και αεροσακοεπαφες 3ου τυπου :thumbsup:

¶ρχισαν τα όργανα ... new_sugkrotima.gif

Και ακομα....

ασε που για να παρεις 20-30 αλογα στον γιαπωνεζο πρεπει να σκασεις τουλαχιστον 3000 ευρα

Να μου ζησεις vw!!! :):blink:

Link to comment
Share on other sites

http://new.e-go.gr/wmotors/article.asp?catid=15704&subid=2&pubid=1968005

αλλη μια εταιρεια που αντιγραφει τον κορυφαιο διλιτρο κινητηρα μας και το κιβωτιο που εφερε επανασταση με τον διπλο του συμπλεκτη!

και υστερα απορεις ακομα περισοτερο που καομα υπαρχουν ανθρωποι που αγοραζουν ατμοσφαιρικα αμαξια.... μιλαμε για μεγαλα θυματα.

και φυσικα δεν μπορω να ξεχασω πως πριν 4 χρονια μολις αγορασα το GTI και καταλαβα τι απιζιε και ελεγα σε ολους πως το μελον ειναι οι τουρμπο και ολοι γελαγανε και μου ελεγαν πως θα καιει πολυ θα σπαει καθε χρονο κτλ. επισης τους ελεγα για το απιστευτο κιβωτιο κια γελαγανε. τωρα ολοι αντιγραφουν

Link to comment
Share on other sites

http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?NEWS_DATA_ID=94240

γραψτε και εσεις την γνωμη σας γιατ ιεχω βαρεθει να ακουω για αξιοπιστια κτλ των ιαπωνων οταν στην οικογενεια ειχαμε αρκετα toyota τα οποια ολο προβληματα ειχαν

τα τελευταια 4 χρονια που ολοι ξεραμε ποσο ηχηρο ηταν το χτυπημα της vw με τα τουρμπο,

εκεινοι ελεγαν πως θα σπασουν. τωρα ολοι τρεχουν καιαντιγραφουν.

οι γερμανοι αγοραζουν για πλακα οποια εταιρεια θελουν. οι αλλοι δηλωνουν ζημιες, κοντευουν να φαληρισουν κ εμεις αγοραζουμε εταιρειες!

τωρα ολοι αντιγραφουν, οσοι μπορουν , και οι ιαπωνες ακομα δεν μπορουν....

και τωρα που η νισαν ανακοινωσε και εκεινη τουρμπο, τωρα λενε πως κ καλα ηταν κατα των τουρμπο των γερμανικων.... βλακες σε ολο το μεγαλειο της. ολοοι οι φιλοι μου ελεγαν θα καιω 30λιτρα, θα σπασει η τουρμπινα καθε χρονο κτλ. τωρα ολοι θελουν τουρμπο.

αλλοι λενε δε θελουν παρα 100 αλογα γιατι τα φοβουνται τα πολλα αλογα.....

μπειτε κ γραψτε την γνωμη σας.

Edited by DrYannisK
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.