Jump to content
Fotis Liosis

πρόβλημα σασμάν σε Gti Mk6

Recommended Posts

Διαροή στην ένωση του σασμάν με τον κυνητίρα σε 2 μήνες αμάξι?

Το μόνο θετικό οτι είναι στην εγγύηση.

Αλλά και η Karenta...1 μήνα το αμάξι στο service!Μέχρι να βρεί το πρόβλημα και νάρθει το σασμάν απο Γερμανία...

Link to comment
Share on other sites

Να σε ρωτησω..

Το προβλημα εγινε ξαφνικα ή παρουσιαζε απο πριν καποιο προβλημα που δεν εδωσες σημασια ή τους το ειπες και ειπαν το γνωστο... Δεν ειναι τιποτα?

Επειδη μου κανει κατι παιχνιδια το σαζμαν μια στο τοσο π.χ η 3η μπαινει σχετικα δυσκολα αλλα μου ειπε Χλρα μην ανχωνεσε δεν ειναι τιποτα..

Link to comment
Share on other sites

Φιλε τι συμπτωματα ειχε ?

Και εμενα ρε παιδια μπαινου δυσκολα ...απο σασμαν ειμαστε χαλια γενικα το vag

Link to comment
Share on other sites

αμα το χειριζεστε το σασμαν σαν να ειναι τρακτερ δεν φταιει το σασμαν στα VAG.. αν δυσκολεύεστε να χειριστείτε τις ταχυτητες υπαρχει και το κορυφαιο DSG με κανα 1000 παραπάνω

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που έχω παρατηρήσει τον τελευταίο μήνα είναι ότι όταν χρησιμοποιήσω το αμάξι μετά από 4-7 ημέρες ακινησίας δεν μπαίνει εύκολα 1η και 2η ταχύτητα. Την τελευταία φορά πήγα να γίνω ρεζίλι βγαίνοντας με όπισθεν από το γκαράζ πάω να βάλω 1η για να κάνω μανούβρα αλλά δεν ήθελε να μπει με τίποτα!!!

Να φταίει ότι έπιασαν τα κρύα??

Και στα προηγούμενα 2 αυτοκίνητα που είχα με ίδιες ημέρες ακινησίας δεν είχα πρόβλημα. :rolleyes::huh:

Και στο σασμάν κάνω ήπιες αλλαγές και χειρισμό σχεδόν πάντα.

Link to comment
Share on other sites

ακομα να το καταλαβετε ρε?

απλα η vw τα κανει ολα αυτα επιτηδες για να παιρνουν ολοι dsg και να κονομαει.!!!!

θα μας σπασει τα νευρα με αυτην την αηδια!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλα οκ εμεις δεν ξερουμε να χειροζομαστε το συμπλεκτη ...

Η αληθεια ειναι ΜΙΑ. ΤΟ σασμαν ειναι κατασκευασμενο με ελλατωματα εξ αρχης εδω και πολλα χρονια .

Εχει μεγαλες διαδρομες ...αμφιβολου ποιοτητας υλικα .ειναι τραγικο ....ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ.

Για να βαλεις οπισθεν μετα απο ακινησια η πρωτο αναμα βαζεις πρωτα πρωτη ...και μετα οπισθεν αλλιως ακουν τον υπεροχο ηχο ΓΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

Η πρωτη ταχυτητα ειναι μια αλλη ιδιαιτεροτητα του αυτοκινητου μας ...οταν εχει κεφια ειναι οκ...Αλλιως σε κοροιδευουν στα φαναρια χωρις κανεις να ξερει το λογο που αργεις να ξεκινησεις.Ενας μαστορας στο μανδυλα μου ειπε...να μην τη βγαζεις τη πρωτη στο φαναρι κρατα συμπλεκτη .Ωραια λυση ρε ρεμαλια .

Βεβαια ...του διλιτρου ...ειναι ενα αλλο κιβωτιο πολυ καλυτερο απο τα υπολοιπα .

Τωρα τι να λεμε...ας τα χαιρομαστε και ετσι

Link to comment
Share on other sites

Καλα οκ εμεις δεν ξερουμε να χειροζομαστε το συμπλεκτη ...

Η αληθεια ειναι ΜΙΑ. ΤΟ σασμαν ειναι κατασκευασμενο με ελλατωματα εξ αρχης εδω και πολλα χρονια .

Εχει μεγαλες διαδρομες ...αμφιβολου ποιοτητας υλικα .ειναι τραγικο ....ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ.

Για να βαλεις οπισθεν μετα απο ακινησια η πρωτο αναμα βαζεις πρωτα πρωτη ...και μετα οπισθεν αλλιως ακουν τον υπεροχο ηχο ΓΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

Η πρωτη ταχυτητα ειναι μια αλλη ιδιαιτεροτητα του αυτοκινητου μας ...οταν εχει κεφια ειναι οκ...Αλλιως σε κοροιδευουν στα φαναρια χωρις κανεις να ξερει το λογο που αργεις να ξεκινησεις.Ενας μαστορας στο μανδυλα μου ειπε...να μην τη βγαζεις τη πρωτη στο φαναρι κρατα συμπλεκτη .Ωραια λυση ρε ρεμαλια .

Βεβαια ...του διλιτρου ...ειναι ενα αλλο κιβωτιο πολυ καλυτερο απο τα υπολοιπα .

Τωρα τι να λεμε...ας τα χαιρομαστε και ετσι

Αυτό είναι πραγματικότητα & ήσουν άκρως περιγραφικός. :huh:

Γενικότερα οι μεγαλύτερες εκδόσεις όπως τα 2λιτρα έχουν καλύτερα υλικά αφού είναι η ναυαρχίδα ενός μοντέλου.

Link to comment
Share on other sites

αμα το χειριζεστε το σασμαν σαν να ειναι τρακτερ δεν φταιει το σασμαν στα VAG.. αν δυσκολεύεστε να χειριστείτε τις ταχυτητες υπαρχει και το κορυφαιο DSG με κανα 1000 παραπάνω

Mπαινει το dsg? τι αλλο χρειαζεται?

Link to comment
Share on other sites

Παντως εγω οσο ειχα το μηχανικο κιβωτιο δεν ειχα κανενα προβλημα, ουτε χρειαστηκε να αλλαξω συγχρονιζε 2ας οπως πολλα tsi, απλα ειχα βρει το σετ δισκο/πλατω αρκετα αδυναμο και συγχρονως σκληρυνε αρκετα μετα απο λιγο.

Με το dsg απλα ειμαι αλλου και ας στενοχωρω τον φιλο playmaker.

Link to comment
Share on other sites

δε συμφαιρει φιλε.. εγω ειπα αν δεν βολευουν τα μηχανικα στα 14αρια υπάρχουν και τα dsg αλλα απ το εργοστασιο οχι να το βαλεις μετα.. δε συμφαιρει με την καμια

Link to comment
Share on other sites

Eγώ γιατί δεν έχω κανένα πρόβλημα με 6άρι χειροκίνητο?

Το πρωί θέλει προσοχή η πρώτη και η όπισθεν γιατί το μοτέρ είναι κρύο και έχει υψηλές στροφές.Επίσης, για να βάλετε όπισθεν, να κάνετε την κίνηση του μοχλού και να περιμένετε 1-2'' να πέσουν οι στροφές και μετά μπαίνει πολύ γλυκά η ταχύτητα.

Ούτε το 140άρι μου έχει πρόβλημα, ούτε το 170άρι του θείου μου.

Link to comment
Share on other sites

φιλε θα σε δυσαρεστησω ...ενα τετοιο αυτοκινητο σπορ ...επρεπε να ειχε και το αναλογο σασμαν.Μια φορ ατο εβαλα πιστα και δοκιμασα να οδηγησω στα ορια ..αλλα το σασμαν ειναι τραγικο ...χειροτερο απο αυτο του ford focus που οδηγησα καπακι και απο του νεου pegeout gt. Απαραδεκτοι για τοσα πολλα χρηματα .

Link to comment
Share on other sites

H σπορτίφ αίσθηση ή η αντοχή στην οριακή οδήγηση είναι ένα άλλο θέμα.Εγώ μίλησα καθαρά για καθημερινή χρήση.

Για πίστα, θέλει σίγουρα άλλο σετ συμπλέκτη!

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν εχω κανενα προβλημα με το κουμπωμα.Σημερα μαλιστα το κινησα μετα απο 5 μερες ακινησιας χωρις προβλημα.Οσο για την οπισθεν εκτος του να βαζεις πρωτη κ μετα οπισθεν μπορει κανεις να μενει λιγο παραπανω χρονο με τον συμπλεκτη πατημενο και μετα να βαζει ταχυτητα.Εγω αυτο κανω.Παντως το προβλημα πιστευω δεν ειναι τοσο το σασμαν οσο οι βαλβολινες.Εγω δεν θα τις κρατησω για πολυ ακομα.

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητο μου (gti v) το πιανω μια φορα την εβδομαδα και αν..!!

δηλαδη καθεται 7 μερες++ και ποτε δεν παρατηρησα το παραμικρο η αισθηση στο κουμπωμα της ταχυτητας ειναι μια χαρα..

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι και τα περισσοτερα μακραν.

Οσο για την οπισθεν δεν κουμπωνει αμεσως αν δεν πεσουν οι στροφες γιατι δεν ειναι συγχρονιζε οπως οι αλλες.

Εντελως φυσιολογικο. Αν βιαζεσαι τον 'ακουμπας' λιγο στην πρωτη και μετα μπαινει αμεσως.

Link to comment
Share on other sites

φιλε θα σε δυσαρεστησω ...ενα τετοιο αυτοκινητο σπορ ...επρεπε να ειχε και το αναλογο σασμαν.Μια φορ ατο εβαλα πιστα και δοκιμασα να οδηγησω στα ορια ..αλλα το σασμαν ειναι τραγικο ...χειροτερο απο αυτο του ford focus που οδηγησα καπακι και απο του νεου pegeout gt. Απαραδεκτοι για τοσα πολλα χρηματα .

Ποιό είναι το σπορ αυτοκίνητο; Το Golf;

Link to comment
Share on other sites

golf gt170 -scirocco160-golf 160 ...To ιδιο σασμαν εχουνε ...

Εαν ειανι στημενο ναι θα το ελεγα με χαρακτηρα σπορ .Μεχρι εκει...

Αλλα για τετοια τιμη αυτοκινητο εχει απαισιο σασμαν...

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Αποψή μου είναι πως υπερβάλλεις.

Προσωπικά θεωρώ κορυφαία την αίσθηση του σασμάν για ένα μεσαίας κατηγορίας όχημα.

Τα σασμαν των Γερμανικων θεωρουνται απο τα καλυτερα σε αισθηση.Και ειναι.Πολυ σαφη και χωρις μεγαλες διαδρομες.Εγω προσωπικα τα θεωρω αψογα σε αισθηση.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια τι να σας παω ...ισως ειμαι απο τους ατυχους ...Εχω οδηγησει πολλα γολφλιγα ηταν με οκ το κιβωτιο .Πολλα εοχυν εκ παραγωγης προβληματα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.