Fotis Liosis Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 Διαροή στην ένωση του σασμάν με τον κυνητίρα σε 2 μήνες αμάξι? Το μόνο θετικό οτι είναι στην εγγύηση. Αλλά και η Karenta...1 μήνα το αμάξι στο service!Μέχρι να βρεί το πρόβλημα και νάρθει το σασμάν απο Γερμανία... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios_pd Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 φιλε μου τι σασμαν εχεις? χειροκινητο η Dsg ? ποσα χλμ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 Να σε ρωτησω.. Το προβλημα εγινε ξαφνικα ή παρουσιαζε απο πριν καποιο προβλημα που δεν εδωσες σημασια ή τους το ειπες και ειπαν το γνωστο... Δεν ειναι τιποτα? Επειδη μου κανει κατι παιχνιδια το σαζμαν μια στο τοσο π.χ η 3η μπαινει σχετικα δυσκολα αλλα μου ειπε Χλρα μην ανχωνεσε δεν ειναι τιποτα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Φιλε τι συμπτωματα ειχε ? Και εμενα ρε παιδια μπαινου δυσκολα ...απο σασμαν ειμαστε χαλια γενικα το vag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 αμα το χειριζεστε το σασμαν σαν να ειναι τρακτερ δεν φταιει το σασμαν στα VAG.. αν δυσκολεύεστε να χειριστείτε τις ταχυτητες υπαρχει και το κορυφαιο DSG με κανα 1000 παραπάνω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Εγώ αυτό που έχω παρατηρήσει τον τελευταίο μήνα είναι ότι όταν χρησιμοποιήσω το αμάξι μετά από 4-7 ημέρες ακινησίας δεν μπαίνει εύκολα 1η και 2η ταχύτητα. Την τελευταία φορά πήγα να γίνω ρεζίλι βγαίνοντας με όπισθεν από το γκαράζ πάω να βάλω 1η για να κάνω μανούβρα αλλά δεν ήθελε να μπει με τίποτα!!! Να φταίει ότι έπιασαν τα κρύα?? Και στα προηγούμενα 2 αυτοκίνητα που είχα με ίδιες ημέρες ακινησίας δεν είχα πρόβλημα. Και στο σασμάν κάνω ήπιες αλλαγές και χειρισμό σχεδόν πάντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 ακομα να το καταλαβετε ρε? απλα η vw τα κανει ολα αυτα επιτηδες για να παιρνουν ολοι dsg και να κονομαει.!!!! θα μας σπασει τα νευρα με αυτην την αηδια!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Καλα οκ εμεις δεν ξερουμε να χειροζομαστε το συμπλεκτη ... Η αληθεια ειναι ΜΙΑ. ΤΟ σασμαν ειναι κατασκευασμενο με ελλατωματα εξ αρχης εδω και πολλα χρονια . Εχει μεγαλες διαδρομες ...αμφιβολου ποιοτητας υλικα .ειναι τραγικο ....ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ. Για να βαλεις οπισθεν μετα απο ακινησια η πρωτο αναμα βαζεις πρωτα πρωτη ...και μετα οπισθεν αλλιως ακουν τον υπεροχο ηχο ΓΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ Η πρωτη ταχυτητα ειναι μια αλλη ιδιαιτεροτητα του αυτοκινητου μας ...οταν εχει κεφια ειναι οκ...Αλλιως σε κοροιδευουν στα φαναρια χωρις κανεις να ξερει το λογο που αργεις να ξεκινησεις.Ενας μαστορας στο μανδυλα μου ειπε...να μην τη βγαζεις τη πρωτη στο φαναρι κρατα συμπλεκτη .Ωραια λυση ρε ρεμαλια . Βεβαια ...του διλιτρου ...ειναι ενα αλλο κιβωτιο πολυ καλυτερο απο τα υπολοιπα . Τωρα τι να λεμε...ας τα χαιρομαστε και ετσι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Καλα οκ εμεις δεν ξερουμε να χειροζομαστε το συμπλεκτη ... Η αληθεια ειναι ΜΙΑ. ΤΟ σασμαν ειναι κατασκευασμενο με ελλατωματα εξ αρχης εδω και πολλα χρονια . Εχει μεγαλες διαδρομες ...αμφιβολου ποιοτητας υλικα .ειναι τραγικο ....ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ. Για να βαλεις οπισθεν μετα απο ακινησια η πρωτο αναμα βαζεις πρωτα πρωτη ...και μετα οπισθεν αλλιως ακουν τον υπεροχο ηχο ΓΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ Η πρωτη ταχυτητα ειναι μια αλλη ιδιαιτεροτητα του αυτοκινητου μας ...οταν εχει κεφια ειναι οκ...Αλλιως σε κοροιδευουν στα φαναρια χωρις κανεις να ξερει το λογο που αργεις να ξεκινησεις.Ενας μαστορας στο μανδυλα μου ειπε...να μην τη βγαζεις τη πρωτη στο φαναρι κρατα συμπλεκτη .Ωραια λυση ρε ρεμαλια . Βεβαια ...του διλιτρου ...ειναι ενα αλλο κιβωτιο πολυ καλυτερο απο τα υπολοιπα . Τωρα τι να λεμε...ας τα χαιρομαστε και ετσι Αυτό είναι πραγματικότητα & ήσουν άκρως περιγραφικός. Γενικότερα οι μεγαλύτερες εκδόσεις όπως τα 2λιτρα έχουν καλύτερα υλικά αφού είναι η ναυαρχίδα ενός μοντέλου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundcrash Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 αμα το χειριζεστε το σασμαν σαν να ειναι τρακτερ δεν φταιει το σασμαν στα VAG.. αν δυσκολεύεστε να χειριστείτε τις ταχυτητες υπαρχει και το κορυφαιο DSG με κανα 1000 παραπάνω Mπαινει το dsg? τι αλλο χρειαζεται? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 Παντως εγω οσο ειχα το μηχανικο κιβωτιο δεν ειχα κανενα προβλημα, ουτε χρειαστηκε να αλλαξω συγχρονιζε 2ας οπως πολλα tsi, απλα ειχα βρει το σετ δισκο/πλατω αρκετα αδυναμο και συγχρονως σκληρυνε αρκετα μετα απο λιγο. Με το dsg απλα ειμαι αλλου και ας στενοχωρω τον φιλο playmaker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 Mπαινει το dsg? τι αλλο χρειαζεται? Αν εννοεις να κανεις τραμπα το μηχανικο με ενα dsg ουτε να το σκεφτεσαι. Αν θες δωστο οπως ειναι και παρε ενα με dsg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundcrash Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 Αν εννοεις να κανεις τραμπα το μηχανικο με ενα dsg ουτε να το σκεφτεσαι. Αν θες δωστο οπως ειναι και παρε ενα με dsg. Πολυπλοκο η πολλα εξοδα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 δε συμφαιρει φιλε.. εγω ειπα αν δεν βολευουν τα μηχανικα στα 14αρια υπάρχουν και τα dsg αλλα απ το εργοστασιο οχι να το βαλεις μετα.. δε συμφαιρει με την καμια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 Eγώ γιατί δεν έχω κανένα πρόβλημα με 6άρι χειροκίνητο? Το πρωί θέλει προσοχή η πρώτη και η όπισθεν γιατί το μοτέρ είναι κρύο και έχει υψηλές στροφές.Επίσης, για να βάλετε όπισθεν, να κάνετε την κίνηση του μοχλού και να περιμένετε 1-2'' να πέσουν οι στροφές και μετά μπαίνει πολύ γλυκά η ταχύτητα. Ούτε το 140άρι μου έχει πρόβλημα, ούτε το 170άρι του θείου μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 φιλε θα σε δυσαρεστησω ...ενα τετοιο αυτοκινητο σπορ ...επρεπε να ειχε και το αναλογο σασμαν.Μια φορ ατο εβαλα πιστα και δοκιμασα να οδηγησω στα ορια ..αλλα το σασμαν ειναι τραγικο ...χειροτερο απο αυτο του ford focus που οδηγησα καπακι και απο του νεου pegeout gt. Απαραδεκτοι για τοσα πολλα χρηματα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 H σπορτίφ αίσθηση ή η αντοχή στην οριακή οδήγηση είναι ένα άλλο θέμα.Εγώ μίλησα καθαρά για καθημερινή χρήση. Για πίστα, θέλει σίγουρα άλλο σετ συμπλέκτη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 Εγω δεν εχω κανενα προβλημα με το κουμπωμα.Σημερα μαλιστα το κινησα μετα απο 5 μερες ακινησιας χωρις προβλημα.Οσο για την οπισθεν εκτος του να βαζεις πρωτη κ μετα οπισθεν μπορει κανεις να μενει λιγο παραπανω χρονο με τον συμπλεκτη πατημενο και μετα να βαζει ταχυτητα.Εγω αυτο κανω.Παντως το προβλημα πιστευω δεν ειναι τοσο το σασμαν οσο οι βαλβολινες.Εγω δεν θα τις κρατησω για πολυ ακομα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundcrash Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 Το αυτοκινητο μου (gti v) το πιανω μια φορα την εβδομαδα και αν..!! δηλαδη καθεται 7 μερες++ και ποτε δεν παρατηρησα το παραμικρο η αισθηση στο κουμπωμα της ταχυτητας ειναι μια χαρα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 Ετσι ειναι και τα περισσοτερα μακραν. Οσο για την οπισθεν δεν κουμπωνει αμεσως αν δεν πεσουν οι στροφες γιατι δεν ειναι συγχρονιζε οπως οι αλλες. Εντελως φυσιολογικο. Αν βιαζεσαι τον 'ακουμπας' λιγο στην πρωτη και μετα μπαινει αμεσως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mezzanine Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 φιλε θα σε δυσαρεστησω ...ενα τετοιο αυτοκινητο σπορ ...επρεπε να ειχε και το αναλογο σασμαν.Μια φορ ατο εβαλα πιστα και δοκιμασα να οδηγησω στα ορια ..αλλα το σασμαν ειναι τραγικο ...χειροτερο απο αυτο του ford focus που οδηγησα καπακι και απο του νεου pegeout gt. Απαραδεκτοι για τοσα πολλα χρηματα . Ποιό είναι το σπορ αυτοκίνητο; Το Golf; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 (edited) golf gt170 -scirocco160-golf 160 ...To ιδιο σασμαν εχουνε ... Εαν ειανι στημενο ναι θα το ελεγα με χαρακτηρα σπορ .Μεχρι εκει... Αλλα για τετοια τιμη αυτοκινητο εχει απαισιο σασμαν... Edited November 20, 2009 by thanos katsas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 Αποψή μου είναι πως υπερβάλλεις. Προσωπικά θεωρώ κορυφαία την αίσθηση του σασμάν για ένα μεσαίας κατηγορίας όχημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 Αποψή μου είναι πως υπερβάλλεις. Προσωπικά θεωρώ κορυφαία την αίσθηση του σασμάν για ένα μεσαίας κατηγορίας όχημα. Τα σασμαν των Γερμανικων θεωρουνται απο τα καλυτερα σε αισθηση.Και ειναι.Πολυ σαφη και χωρις μεγαλες διαδρομες.Εγω προσωπικα τα θεωρω αψογα σε αισθηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted November 21, 2009 Report Share Posted November 21, 2009 Παιδια τι να σας παω ...ισως ειμαι απο τους ατυχους ...Εχω οδηγησει πολλα γολφλιγα ηταν με οκ το κιβωτιο .Πολλα εοχυν εκ παραγωγης προβληματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...