Jump to content
moytro

Ιμάντες χρονισμού Golf 4

Recommended Posts

Εxω τo GOLF4 και μου αλλάξαν τους ιμάντες χρονισμού (σε μή εξουσιοδοτημένο συνεργείο) στις 60.000 Κμ. Ξέρει κάποιος στα πόσα τους αλλάζουν κανονικά?? άκουσα για 90.000! ισχύει κάτι τέτοιο?

Link to comment
Share on other sites

Δεν παιζει τετοιο σεναριο.Μαλλον ακουσες οτι μπορει να κρατησουν και μεχρι 90.000 οι ιμαντες , προληπτικα ομως ολες οι αντιπροσωπειες εχουν οδηγια να τον αλλαζουν καθε 60.000 khm

Link to comment
Share on other sites

Εxω τo GOLF4 και μου αλλάξαν τους ιμάντες χρονισμού (σε μή εξουσιοδοτημένο συνεργείο) στις 60.000 Κμ. Ξέρει κάποιος στα πόσα τους αλλάζουν κανονικά?? άκουσα για  90.000! ισχύει κάτι τέτοιο?

Ποια χρονιά ειναι κατασκευασμένο το golf σου?

Για αυτά μετά το 2002 (2001??) τους άλλαζαν στα 90Κ όπως και στο Golf IV.

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου GOLF IV (05/1999) λέει ξεκάθαρα για αλλαγή στις 60.000 Χλμ. Η αντιπροσωπεία που ρώτησα μου είπαν οτι υπάρχει οδηγία από την μαμά για αλλαγή στις 75.000 Χλμ. Τα ίδια ισχύουν και για το 9Ν

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά έκαναν και στους άλλαξαν σε αυτά τα χλμ , δεν αποκλείεται να σου άλλαξαν και ρουλεμάν! Μην βασίζεστε σε αυτά που γράφουν τα εγχειρίδια οδηγιών, αν το κρίνει ο εκάστοτε μηχανικός, πρέπει να γίνει η αλλαγή, ανάλογα με τη χρήση του αυτοκινήτου κ.α...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που βγαζει η αντιπροσωπεια ειναι μεση τιμη λαμβανοντας υποψιν της ολες τις αποκλισεις μικρες και μεγαλες...ετσι μπορει να εχουμε πχ 10 δειγματα κινητηρων που ο ιμαντας σπαει στα 90 , 70 , 60 ,50 , 40 , 65 , 45.000khm κ.ο.κ και η μεση τιμη αυτων να βγαινει στα 60.000khm , οποτε η αντιπροσωπεια για να μην εχει μεγαλες αποκλισεις βγαζει αυτη την οδηγια (βεβαια αποκλισεις και προβληματα θα υπαρχουν παντα).Mε λιγα λογια την κατασκευαστρια εταιρεια την ενδιαφερουν τα νουμερα κατα βαση.Στα 200.000 και 300.000 κομματια που παραγει να εχει αστοχια υλικου ενα πολυ μικρο ποσοστο πχ 2-3% γιαυτο εφαρμοζει τις οδηγιες προς τα εξουσιοδοτημενα συνεργεια.Ειναι λαθος να λεει καποιος οτι επειδη σε αυτον κρατησε πχ ο ιμαντας 100.000 χλμ οτι πρεπει να το κανει και ο επομενος.Σε αυτον μπορει να μην κρατησει τοσο , αλλα σιγουρα αν κανει την αλλαγη πριν τα 60.000χλμ πχ στα 58000 χλμ εχει πολυ μικροτερη πιθανοτητα να την παθει απο ιμαντα συγκριτικα με καποιον που θα πει ω ρε αδελφε μου και τι εγινε τον αλλαζω στα 70.000χλμ και οτι γινει!

Εν κατακλειδι οι οδηγιες αυτες ειναι πολυ σημαντικες και πρεπει να τις ακολουθουμε κατα βαση, βασιζονται σε μια πολυ σοβαρη επιστημη την Στατιστικη και συγκεκριμενα την δειγματοληψια , εχουν γινει μελετες και μελετες ωστε να καταληξουν σε αυτο το νουμερο που ευκολα μπορει να το αμφισβητησουμε λεγοντας στον διπλανο μας : Ρε ΧΧΧ γιατι να τον αλλαξω στα Χ χιλιομετρα αφου ο ΨΨΨ τον αλλαξε στα Χ+5? (Αν δεν επαινεσουμε το σπιτι μας να πεσει να μας πλακωσει - το λεω επειδη τελειωνω το Στατιστικο στον Πειραια :) )

Φιλικα,

Δημητρης

Edited by dpan_a3
Link to comment
Share on other sites

Σωστόοοος... Συνήθως χρησιμοποιείται αυτό που ονομάζουμε μια "χαρακτηριστική τιμή", δηλαδή 2% ή 5% ή ξέρω γώ τί άλλο, δηλαδή άν στα 100 αμάξια 98 (ή 95) ιμάντες χρονισμού σπάνε μετά τις 60000 χλμ, θα σου πούνε άλλαξέ τον τότε... Πάντα όμως υπάρχει μιά μικρή πιθανότητα... ¶αααχ οι κατανομές... Έ dpan_A3?

Δίνω και πιθανότητες-στατιστική σε λίγες μέρες... πας να δώσεις για μένα???? Απο θεωρία καλά πάμε, αλλά αν μου δώσεις ασκήσεις... Βράστα....

Link to comment
Share on other sites

Ειναι λαθος να λεει καποιος οτι επειδη σε αυτον κρατησε πχ ο ιμαντας 100.000 χλμ οτι πρεπει να το κανει και ο επομενος.

εχεις 100% δικιο σ αυτο που λες.

ομως εγω εννοουσα πως ειχε ΕΓΓΥΗΣΗ για 100.000κμ. B)

Link to comment
Share on other sites

Off topic πάλι... Και μέχρι την Poisson, κανονικές και λοιπά καλά πάμε... Απο κεί και πέρα τα χάνω λίγο, με σ.π.π. και το πιό "αναλυτικό" κομμάτι της στατιστικής...

Link to comment
Share on other sites

Quasar αυτα ειναι τα ευκολα... , παρε μια Poisson για πρωινο και εισαι ωραιος B)

Off topic πάλι... Και μέχρι την Poisson, κανονικές και λοιπά καλά πάμε... Απο κεί και πέρα τα χάνω λίγο, με σ.π.π. και το πιό "αναλυτικό" κομμάτι της στατιστικής...

μπλιαααααααααχ!!!ευτυχως τα περασα και υσηχασα!!!!

σορι για το οφ τοπικ!

Link to comment
Share on other sites

χαχαχα ειμαστε η χαρα του offtopic βλεπω...

Οfftopic και γω : Quasar τυποποιημενη κανονικη κατανομη και ξερο ψωμι ε? Φ(Ζ) καια τα ρεστα μου B) Αυτα ειναι τα γελοια..Ελα να κανεις μεμειγμενες κατανομες και αναλογιστικα μαθηματικα να δεις ποσο μικρο ειναι το μυαλουδακι μας που δεν μπορει να τα καταλαβει ουτε στον αιωνα τον απαντα ! LOL :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

που 250?????????/ σε αντιπροσωπια το λιγοτερο 6 κατοσταρικα το σερβις 60 χιλιαδων που περιλαμβανει κ αλλαγη ιμαντα.

Οπως μου ειχαν πει και εμενα εδω στο φορουμ καποτε, να μην λεμε καθολου για αντιπροσωπιες οταν θελουμε να παρουμε μια ιδεα για ποσά σε ευρώ. Καλυτερα να λεμε για τον Αλη Μπαμπα και τους 40 ΚΛΕΦΤΕΣ.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά είπε ο φίλος πως αν και το εγχειρίδιο αναφέρει η αλλάγή να γίνεται στισ 60000 km, αυτή γίνεται στις 75000 km-σύμφωνα με οδηγία της VW.εγώ τους άλλαξα στις 72000 km καθώς τότε έτυχε να περνώ από γενικό service(τα πρώτα τα είχα κάνει σε λιγότερα km από αυτά που αναφέρει το βιβλίο του αυτοκινήτου).Όσο δια το κόστος, η αντιπροσωπία μαζί με service θέλει γύρω στα 550-600 Ευρώ ενώ εξιδεικευμένο συνεργείο δια τις ίδιες εργασίες στον κινητήρα περί τα 300-350.

Link to comment
Share on other sites

ΣΥΓΝΩΜΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΜΑΝΤΑΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ 300 €, ΑΠΟ ΧΡΥΣΑΦΙ???????

ΕΓΩ ΕΧΩ 80.000 ΠΑΤΗΜΕΝΑ ( ΠΑΡΑΚΙΝΔΥΝΕΥΜΕΝΟ )ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΙΜΑΝΤΑ(50€ ΑΓΟΡΑ + 50 € ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ),ΛΑΔΙΑ + ΦΙΛΤΡΟ (40 € ).

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΩΣΟΠΙΕΣ ΚΑΙ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΑΣ ΚΛΕΒΕΙ.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.