Jump to content
spooky

Golf 5 Fsi - 5W30 Ή 10W40 Επιλογή Λαδιών

Recommended Posts

Σήμερα παρατήρησα στο βιβλιαράκι του Service (Golf V 1.6FSi) ότι μέχρι τα 75.000Km η αντιπροσωπεία μου έβαζε λάδια 5W30. Ως δια μαγείας είδα ότι στα 90.000Km και στα 105.000Km (πριν από ένα μήνα) τα άλλαξε σε 10W40. Μετά από ερώτηση στον τεχνικό-υπεύθυνο πήρα την απάντηση ότι αφού κάνω 15.000Km σε λιγότερο από ένα χρόνο μπορώ να χρησιμοποιώ χωρίς φόβο τα 10W40. Ποια είναι η άποψή σας? Μήπως να επιστρέψω στα 5W30? Μήπως τα λάδια 10W40 δεν "αντέχουν" για 15.000Km?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Φιλικά

Σάκης

Edited by spooky
Link to comment
Share on other sites

φιλε Σακη κατα την γνωμη μου κανενα λαδι δεν αντεχει για 15000 χιλιομετρα ιδιαιτερα με τις συνθηκες που επικρατουν στην Ελλαδα.να βαλεις το ιξωδες που συνιστα ο κατασκευαστης σου και που αναγραφεται στο βιβλιο αυτοκινητου.

Link to comment
Share on other sites

Ο κατασκευαστής βγάζει ένα βιβλιαράκι για όλες τις χώρες της Νότιας Ευρώπης οπότε και δεν μπορούμε να το έχουμε και ευαγγέλιο.

Από εκεί και μετά το καλύτερο είναι 5/30 για χειμώνα και 10/40 για καλοκαίρι.

Τα λάδια κανονικά δεν πρέπει να μένουν πάνω στο αμάξι για πάνω από 10000 χλμ και στα λιγότερα αλλαγή κάθε σεζόν.

Link to comment
Share on other sites

Η VW προτείνει 504 και επειδή το 5W30 πλεονεκτεί έναντι του 10W40 άποψη μου μένεις στο 5W30 Χειμώνα Καλοκαίρι.

Εξάλλου είναι κακό να αλλάζεις τη ρευστότητα του λαδιού γιατί επηρεάζονται και οι ανοχές του κινητήρα.Αν δεν σου καίει λάδι με το 5W30 δεν υπάρχει λόγος να πας σε 10W40.Αλλαγή το πολύ κάθε 10.000χλμ. αν βάζεις κάποιο από τα καλά συνθετικά.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις... Είναι γεγονός ότι με το 5W30 ο κινητήρας μου έκαιγε λάδια... Το γνωστό πρόβλημα των FSi. Με το 10W40 δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο... ¶ρα μάλλον το 10W40 είναι μονόδρομος!!! Και απ' ότι κατάλαβα αλλαγή κάθε 7.500 Km!!! (Όπως μου είχε και πει ένας γνωστός). Και πάλι ευχαριστώ για τις γρήγορες απαντήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις... Είναι γεγονός ότι με το 5W30 ο κινητήρας μου έκαιγε λάδια... Το γνωστό πρόβλημα των FSi. Με το 10W40 δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο... ¶ρα μάλλον το 10W40 είναι μονόδρομος!!! Και απ' ότι κατάλαβα αλλαγή κάθε 7.500 Km!!! (Όπως μου είχε και πει ένας γνωστός). Και πάλι ευχαριστώ για τις γρήγορες απαντήσεις.

Αν σου "έκαιγε" πολύ τότε καλά έκανες και γύρισες σε 10W40. Έχεις και αρκετά χλμ. οπότε θα σε βοηθήσει...

Πόσο όμως "έκαιγε"?

Link to comment
Share on other sites

εφοσον ο κινητηρας σου ειναι λιπαντικιων προδιαγραφων 504.00 πρεπει να βαζεις 5/30.ποτε δεν ξεφευγουμε απο το ιξωδες της προδιαγραφης του κινητηρα.μπορεις να δοκιμασεις αλλα λιπαντικα πιο δυνατα σε ιξωδες 5/30 αντι να βαλεις την ''προ'ι'στορικη'' 10/30 σε κινητηρα EURO 4 με 504.00 ωστε να μειωσεις την καταναλωση λαδιου .

οπως και να εχει,δικο σου ειναι το αμαξι και εσυ αποφασιζεις τι θα κανεις :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

εφοσον ο κινητηρας σου ειναι λιπαντικιων προδιαγραφων 504.00 πρεπει να βαζεις 5/30.ποτε δεν ξεφευγουμε απο το ιξωδες της προδιαγραφης του κινητηρα.μπορεις να δοκιμασεις αλλα λιπαντικα πιο δυνατα σε ιξωδες 5/30 αντι να βαλεις την ''προ'ι'στορικη'' 10/30 σε κινητηρα EURO 4 με 504.00 ωστε να μειωσεις την καταναλωση λαδιου .

οπως και να εχει,δικο σου ειναι το αμαξι και εσυ αποφασιζεις τι θα κανεις :D

Ναι δίκιο έχεις ως προς το 10...εγώ εννοούσα κυρίως το 40αρι που υπάρχουν πολύ καλές επιλογές αλλά σε 5w40 που δεν διαφέρουν και τόσο...

Αmsoil AFL 5-40

BP Visco 7000 sport 5-40

Castrol Edge sport 0-40

Elf Excellium LDX 5-40

Fuchs Titan Supersyn SL 5-40

Valvoline Synpower 0-40 και 5-40

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

Όλα ενδιαφέροντα αυτά που λέτε, με βάλατε σε σκέψεις αλλά μπερδεύτηκα και λίγο...

Το βιβλιαράκι του κατασκευαστή για το Golf V 1.6FSi αναφέρει τα εξής για τα λάδια:

Για αυτοκίνητα με Long Life Service προτείνει, ελαφρύ συνθετικό λάδι πολλαπλής διαβάθμισης VW 503.00.

Για αυτοκίνητα χωρίς Long Life Service προτείνει, ελαφρύ συνθετικό λάδι πολλαπλής διαβάθμισης VW 500.00, VW 501.00, VW 502.00.

Επίσης αναφέρει ότι οι πιο πάνω προδιαγραφές ισχύουν για την χρονική περίοδο (2004) που εκδόθηκε το manual του κατασκευαστή, λόγω του ότι οι εξελίξεις στις προδιαγραφές λαδιών αλλάζουν.

Και επειδή έχω κρατήσει όλα τα παραστατικά από τα service που έχω κάνει σας παραθέτω τα στοιχεία όπως αναγράφονται σε αυτά:

02/2005 7500km Λάδι VWnorm/ 10W40 Shell (Αντιπροσωπεία Καστοριάς)

05/2005 15.000km Λάδι Long Life 5W30 VW-5030 (Αντιπροσωπεία Καστοριάς)

11/2005 30.000km Λάδι Long Life Shell VW-5030 (Αντιπροσωπεία Ρόδος)

06/2006 45.000km Λάδι Long Life Apal 5W30 (Αντιπροσωπεία Ιωάννινα)

02/2007 60.000km Λάδι Long Life 5W30 VW-5040 (Αντιπροσωπεία Καστοριάς)

11/2007 75.000Km Λάδι 10W40 VW-50101/50500 (Αντιπροσωπεία Καστοριάς) όχι Long Life

11/2008 90.000Km Λάδι 10W40 VW-50101/50500 (Αντιπροσωπεία Καστοριάς) όχι Long Life

9/2009 105.000Km Λάδι 10W40 VW-50101/50500 (Αντιπροσωπεία Καστοριάς) όχι Long Life

Επομένως? Τι είναι το πιο σωστό AYTH τη στιγμή για το αυτοκίνητό μου?

Αλλαγή λαδιών στα 112.500Km και 5W30?

Kαι στη συνέχεια ανά 7500km?

Edited by spooky
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σου έλεγα αν το αυτοκίνητό σου τσιμπάει περίπου 500ml κάθε 7500Km να βάζεις 5w30 (1η επιλογή MOBIL 1 5W30 ESP).

Αν οι απώλειες σου είναι 1000ml και πάνω για κάθε 7500Km τότε διάλεξε ένα καλό 40αρι (0-40 ή 5-40) που να είναι VW 502 (σαν αυτά που σου έγραψα).

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

η προδιαγραφη 503.00 εχει αντικατασταθει απο την 503.01 η οποια φαινεται να ειναι νεωτερη της προηγουμενης αλλα για την ιδια ουσιαστικα χρηση.

ηταν προδιαγραφη που δημιουργηθηκε για κινητηρες τουρμπο και συγκεκριμενα για τα 1.8Τ μοτερια.το ιξωδες της ειναι το 0/30.

τις προδιαγραφες VW 500.00 και VW 501.00 δεν εχει νοημα να τις αναφερουμε καθολου.ειναι προδιαγραφες 15ετιας και βαλε και που αντικατασταθηκαν απο την 502.00...

η προδιαγραφη 502.00 ειναι για αυτοκινητα με μεγαλη καταπονηση και σκληρη χρηση.αν σε καλυπτει η χρηση τους η γκαμα των ιξωδη της προδιαγραφης αυτης ειναι με λαδια SAE 0w/40,5w/40 και 10w/40.

συμφωνα λοιπον με το βιβλιαρακι σου/οδηγιες κατασκευαστη και με τα παραπανω εχουμε και λεμε>τα λιπαντικα που σε καλυπτουν ειναι SAE 0w/40,5w/40, 10w/40,0/30

ολες αυτες μεχρι και το 2004 οπως γραφει το βιβλιαρακι σου αφου απο τοτε ολες υπερκεραστηκαν απο την τελευταια 504.00 και το ιξωδες 5/30.αυτο σημαινει οτι η προδιαγραφη αυτη υπερκαλυπτει ολες τις προηγουμενες.οποια λοιπον και να επιλεξεις απο ολες αυτες κανουν για το μοτερ σου με την προυποθεση βεβαια οτι το λιπαντικο που θα βαλεις να εχεις αποφασισει και για ποσο θα το κρατησεις,δηλαδη,τι διαστηματα service θα ακουλουθησεις ωστε να βαλεις και το καταλληλο ιξωδες.

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις γρήγορες απαντήσεις...

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου μην ευχαριστεις,χαιρομαστε να βοηθαμε ο ενας τον αλλον.το θεμα ειναι να επιλεξεις αυτο που σου ταιριαζει και που κανει στο μοτερ σου και στην χρηση που του κανεις.εγω προσωπικα οπως ανεφερα και μερικα τοστ πιο πανω,θα επελεγα την 5/30 ως οντας νεωτερη προδιαγραφη απο ολες.απλα επειδη σου καιει λαδι οπως τα περισσοτερα fsi,θα επελεγα ενα δυνατο λιπαντικο οπως το mobil 1 esp formula.τα shell και τα aral ειναι καλα μεν αλλα δεν....

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σου έλεγα αν το αυτοκίνητό σου τσιμπάει περίπου 500ml κάθε 7500Km να βάζεις 5w30 (1η επιλογή MOBIL 1 5W30 ESP).

Αν οι απώλειες σου είναι 1000ml και πάνω για κάθε 7500Km τότε διάλεξε ένα καλό 40αρι (0-40 ή 5-40) που να είναι VW 502 (σαν αυτά που σου έγραψα).

Στην παρατήρηση σου να αναφέρω ότι το αυτοκίνητό μου έκαιγε κάτω από 1000ml στο διάστημα από 10.000-15.000km (άρα 1η περίπτωση)

Επομένως σύμφωνα και με τους δυο σας (Black V GTi και joop) το 5W30 είναι η καλύτερη επιλογή και αλλαγή κάτω από τα 10.000Km.

Και το λάδι που μου προτείνεις είναι μάλλον αυτό https://www.g-market.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=1217&category_id=52&option=com_virtuemart&Itemid=100002

φιλε μου μην ευχαριστεις,χαιρομαστε να βοηθαμε ο ενας τον αλλον.το θεμα ειναι να επιλεξεις αυτο που σου ταιριαζει και που κανει στο μοτερ σου και στην χρηση που του κανεις.εγω προσωπικα οπως ανεφερα και μερικα τοστ πιο πανω,θα επελεγα την 5/30 ως οντας νεωτερη προδιαγραφη απο ολες.απλα επειδη σου καιει λαδι οπως τα περισσοτερα fsi,θα επελεγα ενα δυνατο λιπαντικο οπως το mobil 1 esp formula.τα shell και τα aral ειναι καλα μεν αλλα δεν....

Ευχαριστώ και πάλι... Και μια τελευταία ερώτηση? Εσείς αλλάζετε λάδια σε αντιπροσωπεία VW? Αν ναι, μπορείτε να επιλέξετε δικά σας λάδια (λιπαντικά το σωστότερο) και να σας τα αλλάξουν χωρίς να παραπονεθούν? Γιατί από το παραπάνω site https://www.g-market.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=1217&category_id=52&option=com_virtuemart&Itemid=100002 βλέπω ότι είναι και φθηνότερα από αυτά που βάζουν οι αντιπροσωπείες!!!

Edited by spooky
Link to comment
Share on other sites

εγω τα αλλαζω στις αντ/πιες και μαλιστα τα αλλαξα πριν ενα μηνα περιπου.τους εδωσα ενα τετραλιτρο mobil 1 esp formula αγορασμενο απο το g-market και μου ειπαν και ευχαριστω.δεν παραπονεθηκαν καθολου.τα περισσοτερα μελη αγοραζουν τα λαδια τους απο εξω και τα δινουν στην αντ/πια για αλλαγη.κανεις δεν ειχε προβλημα.το κερδος ειναι σημαντικα μεγαλο!επισης μπορεις να τους πας και τα φιλτρα λαδιου,βενζινης,αερος,καμπινας,μπουζι κλπ κλπ και να πληρωσεις μονο εργασια.εσυ ομως δεν εχεις εγγυηση πλεον,ειναι οικονομικοτερο να το πας σε ενα εξειδικευμενο συνεργειο που γνωριζεις παρα σε επισημη αντ/πια.θα χρεωθεις λιγοτερα εργατικα.

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

Στην παρατήρηση σου να αναφέρω ότι το αυτοκίνητό μου έκαιγε κάτω από 1000ml στο διάστημα από 10.000-15.000km (άρα 1η περίπτωση)

Επομένως σύμφωνα και με τους δυο σας (Black V GTi και joop) το 5W30 είναι η καλύτερη επιλογή και αλλαγή κάτω από τα 10.000Km.

Και το λάδι που μου προτείνεις είναι μάλλον αυτό https://www.g-market.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=1217&category_id=52&option=com_virtuemart&Itemid=100002

Ευχαριστώ και πάλι... Και μια τελευταία ερώτηση? Εσείς αλλάζετε λάδια σε αντιπροσωπεία VW? Αν ναι, μπορείτε να επιλέξετε δικά σας λάδια (λιπαντικά το σωστότερο) και να σας τα αλλάξουν χωρίς να παραπονεθούν? Γιατί από το παραπάνω site https://www.g-market.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=1217&category_id=52&option=com_virtuemart&Itemid=100002 βλέπω ότι είναι και φθηνότερα από αυτά που βάζουν οι αντιπροσωπείες!!!

Η γνώμη μου είναι αλλαγή κάθε 7500 εκτός αν τα κάνεις πολύ γρήγορα οπότε ανα 6-8μηνο. Εγγύηση δεν έχεις άρα δεν βλέπω τον λόγο να πηγαίνεις για αλλάγή λαδιών στην αντιπροσωπεία...

Παρόλα αυτά ακόμα και οι αντιπροσωπείες είναι υποχρεωμένες να σου βάλουν ότι λάδια τους πας αφού είναι VW approved(το έχω κάνει 2-3 φορές).

Το Mobil ESP είναι από τα κορυφαία αν όχι το κορυφαίο..Μια άλλη οικονομική αλλά πολύ καλή και φθηνή λύση (το χρησιμοποιούν και οι αντιπροσωπείες) είναι FUCHS TITAN GT 1 LL III 5W30 4 LT

Link to comment
Share on other sites

¶ρα το τελικό συμπέρασμα για Golf V 1.6FSi

Λιπαντικά 5W30

Αλλαγή κάθε 7.500Km ή 6-8 μήνες (ανάλογα ποιο θα έρθει πρώτο)

Προτεινόμενο λιπαντικό Mobil 1 SAE 5W30 Formula https://www.g-market.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=1217&category_id=52&option=com_virtuemart&Itemid=100002

Ευχαριστώ για άλλη μια φορά...

Σας ευχαριστεί και το αυτοκίνητό μου...

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστό το συμπέρασμα που έβγαλες.wink.gif Ας το ενισχύσω και γω αφού χρησιμοποιώ το παραπάνα λάδι.Μόνη ένστασή μου είναι η αλλαγή τους.Εγώ λοιπόν θα πρότεινα αλλαγή κάθε 15000 χλμ. ή μια φορά τον χρόνο.smile.gif

Link to comment
Share on other sites

SHELL HELIX ULTRA 5W-40 100% συνθετικό τις τελευταίες δύο αλλαγές στο δικό μου 1.6fsi . Η αλλαγή έγινε από την αντιπροσωπεία χωρίς να με ρωτήσουν καν !! Μου είπαν ότι δεν υπάρχει λόγος για 5-30 σε 1.4 και 1.6fsi . Λάδι δεν έχει κάψει ποτέ με κανένα από τα δυο λάδια τα τελευταία 5 χρόνια .Στο επόμενο service που είναι κοντά να επιστρέψω σε 5-30 ή να μείνω με αυτά ?? Τι λέτε ? :)

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ την παρέα...Έχω ένα Golf V TSI 140. Τον άλλο ΄μηνα πάω για αλλάγη λαδιών την 4η από την αγορά. Όλες οι προηγούμενες αλλάγες έγιναν με τα mobil esp formula 5W-30...Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος απο το συγκεκρίμενο λιπαντικό αλλά τα χλμ που κάνω μέσα στον χρόνο (7-8 χιλιάδες) δεν είναι ασφαλές δείγμα. Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι να συνεχείσω με τα ίδια ή παιζει τίποτα καλύτερο από θέμα λαδιου;;; Πάντα σε 5W-30...

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!! :thumbsup:

Υ.Γ.

Δεν μου καίει τίποτα μέχρι στιγμής. Λογικό γιατί δεν κάνω και πολλά χλμ ώστε να καταπονείται το μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ την παρέα...Έχω ένα Golf V TSI 140. Τον άλλο ΄μηνα πάω για αλλάγη λαδιών την 4η από την αγορά. Όλες οι προηγούμενες αλλάγες έγιναν με τα mobil esp formula 5W-30...Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος απο το συγκεκρίμενο λιπαντικό αλλά τα χλμ που κάνω μέσα στον χρόνο (7-8 χιλιάδες) δεν είναι ασφαλές δείγμα. Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι να συνεχείσω με τα ίδια ή παιζει τίποτα καλύτερο από θέμα λαδιου;;; Πάντα σε 5W-30...

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!! :thumbsup:

Υ.Γ.

Δεν μου καίει τίποτα μέχρι στιγμής. Λογικό γιατί δεν κάνω και πολλά χλμ ώστε να καταπονείται το μοτέρ.

Γειά σου Karlo.Μια χαρά είσαι με τα λάδια που βάζεις τα οποία είναι κορυφαία.Συνέχισε λοιπόν να βάζεις τα ίδια.

Καλά Χριστούγεννα.:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Κάποια 1.6FSI καίνε λιγάκι λάδι. Πρόσφατα γνωστός μου επειδή είχε αυτό το πρόβλημα αγόρασε 10W-30 και συγκεκριμένα τα Castrol Syntec

http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=101&category_id=25&option=com_virtuemart&Itemid=57〈=el

http://www.castrol.com/castrol/productdetail.do?categoryId=82915479&contentId=6030819

Τι παίζει μ αυτά? Το κακό είναι ότι δεν αναγράφουν την VW Norm (502.00, 504.00 κλπ)

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ την παρέα...Έχω ένα Golf V TSI 140. Τον άλλο ΄μηνα πάω για αλλάγη λαδιών την 4η από την αγορά. Όλες οι προηγούμενες αλλάγες έγιναν με τα mobil esp formula 5W-30...Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος απο το συγκεκρίμενο λιπαντικό αλλά τα χλμ που κάνω μέσα στον χρόνο (7-8 χιλιάδες) δεν είναι ασφαλές δείγμα. Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι να συνεχείσω με τα ίδια ή παιζει τίποτα καλύτερο από θέμα λαδιου;;; Πάντα σε 5W-30...

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!! =@

Υ.Γ.

Δεν μου καίει τίποτα μέχρι στιγμής. Λογικό γιατί δεν κάνω και πολλά χλμ ώστε να καταπονείται το μοτέρ.

Γιατι ψαχνεσαι να αλλαξεις αφου εισαι μια χαρα με το συγκεκριμενο λαδι, το οποιο απ'οσο εχουμε πει πολλακις ειναι απο τα κορυφαια;

Link to comment
Share on other sites

Γιατι ψαχνεσαι να αλλαξεις αφου εισαι μια χαρα με το συγκεκριμενο λαδι, το οποιο απ'οσο εχουμε πει πολλακις ειναι απο τα κορυφαια;

Τελαυταία λόγω δουλειάς δεν παρακολουθώ το φόρουμ όπως παλιά...εσύ ίσως με θυμάσαι!!!

Για αυτό ρώτησα μήπως και υπάρχει κάτι σε λάδι καλύτερο. Οπότε συνεχείζουμε με mobil.. :p

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα αγόρασα από τo g-market 4 lit Mobil 1 ESP Formula 5W30 για το Golf V 1.6 FSi (σύμφωνα με το συμπέρασμα που βγάλαμε πιο πάνω). Η ερώτηση που έχω να κάνω είναι η εξής και αφορά την τιμή... Σε όσα βενζινάδικα (ΕΚΟ) ρώτησα μου είπαν τιμές από 18-22 Euro το lit. Πώς είναι δυνατόν το g-market να πουλάει τόσο φθηνά 12,5 Euro το lit? Και με δωρεάν απoστολή με ACS!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.