Symearg Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 (edited) Γειά σου spooky. πιθανολογώ οτι ο τεχνικός σου ανήκει στην παλιά σχολή που η επιλογή του λαδιού γινόταν με το μάτι. Καίει λάδια; βάζω πιο χοντρό λάδι για να μειώσω την κατανάλωση του λαδιού. Οκ. σε κάποιες περιπτώσεις (σε παλιά μοτέρ) είχε αποτέλεσμα. Στα σύγχρονα μοτέρ τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Κατ΄αρχήν έκαψες λάδια (γαλάζιος καπνός από την εξάτμιση) ή κατανάλωσες το λάδι π.χ. συνέπεια πιεστικής οδήγησης που δεν συνίθιζες στο παρελθόν? Το 5-30 καλύπτει ένα συγκεκριμένο εύρος προδιαγραφών μεταξύ των οποίων είναι η 504.00 της VW για το μοτέρ σου. Το 10-40 δεν έχει αυτή την προδιαγραφή. Έχει την 502.00 ή και την 502.01 ή και την 501.00 που είναι για τα μοτέρ της περασμένης γενιάς (όχι FSI ή TSI). Άν βάλεις 10-40 πιθανώς δεν θα καταλάβεις καμιά διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα όμως αυξάνεις το ρίσκο να μη λιπαίνονται σωστά τα "δύσκολα σημεία" ειδικά το χειμώνα. Κατά την άποψή μου με 167000 χλμ και εφ όσον σε ενδιαφέρει η μακροζωία του κινητήρα σου δεν πρέπει να κάνεις έκπτωση στην ποιότητα του λαδιού (σε ότι αφορά τις προδιαγραφές). Edited May 10, 2013 by symearg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Ελα ρε Σακη... Παλι θεμα με αυτα τα λαδια! Λοιπον, εκανες πολλα χιλιομετρα απο οτι βλεπω.. Καιρος για 5w40! Ασε τι λεει ο μηχανικος σου, ασχετως αν τα καλυβει το μοτερ, πηγαινε σε 5w40 αρχικα και μετα βλεπεις.. Το βιβλιαρακι νομιζω λεει για 500,501,502 για no longlife στον FSI, οποτε δες το ιξωδες αυτο (5w40) στις μαρκες liqui moly, aral, fuchs ή motul και εισαι οκ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spooky Posted May 10, 2013 Author Report Share Posted May 10, 2013 Γειά σου spooky. πιθανολογώ οτι ο τεχνικός σου ανήκει στην παλιά σχολή που η επιλογή του λαδιού γινόταν με το μάτι. Καίει λάδια; βάζω πιο χοντρό λάδι για να μειώσω την κατανάλωση του λαδιού. Οκ. σε κάποιες περιπτώσεις (σε παλιά μοτέρ) είχε αποτέλεσμα. Στα σύγχρονα μοτέρ τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Κατ΄αρχήν έκαψες λάδια (γαλάζιος καπνός από την εξάτμιση) ή κατανάλωσες το λάδι π.χ. συνέπεια πιεστικής οδήγησης που δεν συνίθιζες στο παρελθόν? Το 5-30 καλύπτει ένα συγκεκριμένο εύρος προδιαγραφών μεταξύ των οποίων είναι η 504.00 της VW για το μοτέρ σου. Το 10-40 δεν έχει αυτή την προδιαγραφή. Έχει την 502.00 ή και την 502.01 ή και την 501.00 που είναι για τα μοτέρ της περασμένης γενιάς (όχι FSI ή TSI). Άν βάλεις 10-40 πιθανώς δεν θα καταλάβεις καμιά διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα όμως αυξάνεις το ρίσκο να μη λιπαίνονται σωστά τα "δύσκολα σημεία" ειδικά το χειμώνα. Κατά την άποψή μου με 167000 χλμ και εφ όσον σε ενδιαφέρει η μακροζωία του κινητήρα σου δεν πρέπει να κάνεις έκπτωση στην ποιότητα του λαδιού (σε ότι αφορά τις προδιαγραφές). Καταρχήν σ' ευχαριστώ για την απάντηση... Είναι γεγονός ότι πριν τα 160.000Km ήμουν συντηρητικός στην οδήγηση, μέχρι 120-130 Km/h στις εθνικές οδούς, eco driving στις πόλεις. Μετά τα 160.000km χρειάστηκε 2-3 φορές να το "πιέσω" στις εθνικές οδούς 160-180 Km/h Καστοριά-Θεσσαλονίκη. Δε νομίζω από 2 φορές να είχα τόσο διαφορά στην κατανάλωση λαδιού. Όσον αφορά το γαλάζιο καπνό δεν έχω παρατηρήσει κάτι... Βλέποντας και κάνοντας! Συνεχίζω με 5w30 για τα επόμενα 7.500km και μετά ανάλογα το αποτέλεσμα θα πράξω! Πάντως από αυτό το topic προκύπτει η χρήση ΜΟΝΟ 5w30 λαδιών! Ελα ρε Σακη... Παλι θεμα με αυτα τα λαδια! Λοιπον, εκανες πολλα χιλιομετρα απο οτι βλεπω.. Καιρος για 5w40! Ασε τι λεει ο μηχανικος σου, ασχετως αν τα καλυβει το μοτερ, πηγαινε σε 5w40 αρχικα και μετα βλεπεις.. Το βιβλιαρακι νομιζω λεει για 500,501,502 για no longlife στον FSI, οποτε δες το ιξωδες αυτο (5w40) στις μαρκες liqui moly, aral, fuchs ή motul και εισαι οκ.. Έλα ρε Billgr4... τι μου κάνεις; Να σου πω την αλήθεια τώρα με μπέρδεψες... 5w30, 10w40, 5w40... Τι να πρωτοδιαλέξω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Ολα καλα φιλε μου, εσυ;;; Αυτο που θελω να σου πω εγω ειναι οτι πλεον το αυτοκινητο σου εχει διανυσει αρκετα χιλιομετρα.. Απο τη στιγμη που οπως πολυ σωστα εχεις αρχισει ηδη τις αλλαγες λαδιων καθε 7.500χλμ τοτε δεν χρειαζεσαι longlife λαδι, δηλαδη ιξωδες 5w30!Το βιβλιαρακι σου αν κοιταξεις, λεει οτι για αλλαγες καθε 7.500 χλμ το προτεινομενο λαδι πρεπει να καλυβει τις προαναφερθεισες προδιαγραφες -> post 77, δηλαδη no longlife ( 5w40 κυριως αν και υπαρχουν λαδια με ιξωδες 10w40)..Συμπερασματικα λοιπον ολων αυτων, καλο ειναι να μεταβεις στο ιξωδες 5w40, αφου σου καταναλωνει το 5w30, αρχικα κι αν δεις οτι δε σε καλυβει λογω του οτι το χειμωνα εκει στην Καστορια οι θερμοκρασιες πεφτουν πολυ χαμηλα να μεταβεις μετεπειτα και στο εντος προδιαγραφων 10w40 (αν και προσωπικα το θεωρω υπερβολη).. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Θα συμφωνήσω και γω με τον Βασίλη για χρήση λαδιών 5w40. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatebos Posted May 11, 2013 Report Share Posted May 11, 2013 Επανέρχομαι στο θέμα 5w30 ή 10w40 (Golf V 1.6FSi 10/2004) Στα 160.000 έκανα αλλαγή λαδιών Mobil 1 ESP Formula 5w30. Να σημειώσω ότι η αλλαγή λαδιών γίνεται κάθε 7.500km με το Mobil να χρησιμοποιείται από τα 100.000km. Χθες και έχοντας φτάσει τα 167.000km μου άναψε το κίτρινο λαμπάκι που με ειδοποιεί για χαμηλή στάθμη λαδιού. Γυρνούσα από Θεσσαλονίκη και ήμουν στο "ανέβασμα" από Βέροια προς Κοζάνη, μέσα στα tunnel! Σταμάτησα σε ένα parking και όταν μετά από 10 λεπτά τα μέτρησα είδα ότι μου έδειχνε το 1/4 της ένδειξης, από 4/4. Σήμερα το πρωί, ήταν τέρμα κάτω, σαν να μην είχα καθόλου!!! Συμπλήρωσα λάδι, και από βδομάδα θα κάνω αλλαγή λαδιών. Ο τεχνικός μου μου πρότεινε να πάω σε 10w40. Να συνεχίσω με 5w30 ή να τον ακούσω; Πρώτη φορά μου συμβαίνει να κάψω τόσο πολύ λάδι. Να σημειώσω ότι δεν υπάρχει διαρροή ή κάποιο άλλο τεχνικό πρόβλημα. Σε περίπτωση που επιλέξω 10w40 έχετε να προτείνετε κάποια μάρκα; Να πω και γω το ασχετο μου . Εισαι σιγουρος οτι δεν εχεις διαρροη απο πουθενα ; Μια φορα το επαθα, να "καψω" τοσο πολυ λαδι ,συμπληρωσα και μετα απο λιγο καιρο το "ξεναεκαψα" . Εγινε ελεγχος για διαρροες δεν εδειχνε τπτ οποτε ξανασυμπληρωσα και μετα απο αρκετο καιρο ειδα οτι ειχε κοπει η στιμουχα στο ψυγειο του λαδιου , το υποτιθεμενο "καμενο" λαδι του πετουσε με τοση πιεση στον δρομο που δεν μου λερωνε πουθενα τη μηχανη !!!! Απο τοτε που εχω το αμαξι του βαζω τα ARAL 5w30 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spooky Posted May 12, 2013 Author Report Share Posted May 12, 2013 (edited) Ολα καλα φιλε μου, εσυ;;; Αυτο που θελω να σου πω εγω ειναι οτι πλεον το αυτοκινητο σου εχει διανυσει αρκετα χιλιομετρα.. Απο τη στιγμη που οπως πολυ σωστα εχεις αρχισει ηδη τις αλλαγες λαδιων καθε 7.500χλμ τοτε δεν χρειαζεσαι longlife λαδι, δηλαδη ιξωδες 5w30! Το βιβλιαρακι σου αν κοιταξεις, λεει οτι για αλλαγες καθε 7.500 χλμ το προτεινομενο λαδι πρεπει να καλυβει τις προαναφερθεισες προδιαγραφες -> post 77, δηλαδη no longlife ( 5w40 κυριως αν και υπαρχουν λαδια με ιξωδες 10w40).. Συμπερασματικα λοιπον ολων αυτων, καλο ειναι να μεταβεις στο ιξωδες 5w40, αφου σου καταναλωνει το 5w30, αρχικα κι αν δεις οτι δε σε καλυβει λογω του οτι το χειμωνα εκει στην Καστορια οι θερμοκρασιες πεφτουν πολυ χαμηλα να μεταβεις μετεπειτα και στο εντος προδιαγραφων 10w40 (αν και προσωπικα το θεωρω υπερβολη).. Billgr4 καλησπέρα... Μετά την απάντησή σου στο πρόβλημά μου με έβαλες σε σκέψεις. Αν τελικά δεν χάνω από κάπου τα λάδια, που σημαίνει ότι τα "καίω" μου προτείνεις τα 5w40. Έχεις κάποια μάρκα υπόψη σου, ή καλύτερα εσύ ποια χρησιμοποιείς. Θα πρέπει να ξέρεις ότι εδώ στην Καστοριά έχουμε χαμηλές θερμοκρασίες από Νοέμβριο - Φεβρουάριο. Αν τελικά επιλέξω τα 5w40 τι θα πρέπει να προσέξω; Τι είναι αυτό που μπορεί τελικά να με οδηγήσει στα 10w40; Ευχαριστώ για το χρόνο σου... Υ.Γ. Αλήθεια εσύ πόσα km έχεις; Έχεις κινητήρα FSi; Να πω και γω το ασχετο μου . Εισαι σιγουρος οτι δεν εχεις διαρροη απο πουθενα ; Μια φορα το επαθα, να "καψω" τοσο πολυ λαδι ,συμπληρωσα και μετα απο λιγο καιρο το "ξεναεκαψα" . Εγινε ελεγχος για διαρροες δεν εδειχνε τπτ οποτε ξανασυμπληρωσα και μετα απο αρκετο καιρο ειδα οτι ειχε κοπει η στιμουχα στο ψυγειο του λαδιου , το υποτιθεμενο "καμενο" λαδι του πετουσε με τοση πιεση στον δρομο που δεν μου λερωνε πουθενα τη μηχανη !!!! Απο τοτε που εχω το αμαξι του βαζω τα ARAL 5w30 . Θα το έχω στα υπόψη μου όταν θα πάω για service μέσα στην εβδομάδα. Πάντως από το συμπλήρωμα λαδιού και μετά έκανα γύρω στα 500Km σε αυτοκινητόδρομο και δεν παρατήρησα κάποια μείωση στο δείκτη λαδιού... Edited May 12, 2013 by spooky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted May 12, 2013 Report Share Posted May 12, 2013 Billgr4 καλησπέρα... Μετά την απάντησή σου στο πρόβλημά μου με έβαλες σε σκέψεις. Αν τελικά δεν χάνω από κάπου τα λάδια, που σημαίνει ότι τα "καίω" μου προτείνεις τα 5w40. Έχεις κάποια μάρκα υπόψη σου, ή καλύτερα εσύ ποια χρησιμοποιείς. Θα πρέπει να ξέρεις ότι εδώ στην Καστοριά έχουμε χαμηλές θερμοκρασίες από Νοέμβριο - Φεβρουάριο. Αν τελικά επιλέξω τα 5w40 τι θα πρέπει να προσέξω; Τι είναι αυτό που μπορεί τελικά να με οδηγήσει στα 10w40; Ευχαριστώ για το χρόνο σου... Υ.Γ. Αλήθεια εσύ πόσα km έχεις; Έχεις κινητήρα FSi; Ελα Σακη, σου ειπα στο πιο πανω post καλες μαρκες που θα σου συνιστουσα να κοιταξεις.. Προσωπικα, τωρα χρησιμοποιω Motul, δοκιμαστικα αλλα και λογω οικονομικης διαφορας απο αυτα που εβαζα.. (Απο τα 30.000 χλμ σχεδον χρησιμοποιουσα τα Power Oil)... Αυτο που πρεπει να προσεξεις ειναι να τηρει τις προδιαγραφες, τιποτα αλλο.. Σαν ιξωδες, πιστευω θα σε καλυψει και στις πολυ χαμηλες θερμοκρασιες της Καστοριας.. Αν παλι δεν... μονο τοτε πηγαινε στο, εντος προδιαγραφων παντα, 10w40.. Οσον αφορα τα χιλιομετρα μου, εφτασα αισιως τα 206.000 χλμ ("τσιτωμενα" απο τα 120.000χλμ).. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted May 12, 2013 Report Share Posted May 12, 2013 Βασίλη το 5-40 είναι συνθετικό ; Αν δοκιμάζαι το Mobil το 0-40 το new ?σφου είναι κ Καστοριά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted May 13, 2013 Report Share Posted May 13, 2013 Συνθετικο ειναι Πανο... Εγω προτεινω 5w40 γιατι ειναι δοκιμασμενο σε αυτον τον κινητηρα.. Τωρα, οπως καταλαβαινει ο καθενας.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILIASTHREEGOODS Posted February 5, 2014 Report Share Posted February 5, 2014 (edited) καλησπέρα παιδιά!είμαι κατοχος polo 1.4(9n3) το έχω απο το 2008 και μέχρι τώρα έχω κάνει ακριβώς 33261 κμ..τις δυο πρώτες χρονιές που το πήγα στην αντιπροσωπεία μου έβαζε λάδι castrol magnatec 10w40.τις αμέσως επόμενες 2 χρονιές που το πήγα εκτός αντιπροσωπείας μου έβαλε τα castrol slx longlife III 5w30 τα οποία είναι συνθετικά σωστά?δηλαδή μου έβαζε λάδι συνθετικό δεδομένου οτι εγώ δεν έκανα πολλά χμ.σκεφτείτε δηλαδή οτι είχα κάνει σε ένα χρόνο μόνο 4500κμ και αυτός μου έβαλε πάλι αυτά.μόλις σήμερα άλλαξα λάδια και έβαλα castrol magnetic Α3/Β3 10w40 εννοείται πάντα με αλλαγή φίλτρου.οι προδιαγραφές που έχει το βιβλιαράκι μου είναι οι εξής: για longlife vw 50400, vw 50300 και χωρίς longlife 501001 50200 50300. 1)τελικά ποιο είναι το σωστό λάδι που πρέπει να βάζω και σε ποιο ιξώδες??? 2)πρέπει να είναι ημισυνθειτικό, συνθετικό, ή full συνθετικό??δε παίζει ρόλο και με το πόσα κμ κάνεις το χρόνο? 3)ήταν σωστά αυτά που έβαζα μέχρι τώρα δηλαδή σε 10w40 και 5w30? και σήμερα που έβαλα τα castrol magnatec A3/B3 10W40? παρακαλώ αν μπορείτε να με βοηθήσετε γιατί έχω ακούσει και ακούω πολλά και άκρη δε μπορώ να βγάλω έτσι ώστε να ξέρουμε επακριβώς τί χρειάζεται. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Edited February 5, 2014 by ilias1987 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted February 28, 2014 Report Share Posted February 28, 2014 (edited) καλησπέρα παιδιά!είμαι κατοχος polo 1.4(9n3) το έχω απο το 2008 και μέχρι τώρα έχω κάνει ακριβώς 33261 κμ..τις δυο πρώτες χρονιές που το πήγα στην αντιπροσωπεία μου έβαζε λάδι castrol magnatec 10w40.τις αμέσως επόμενες 2 χρονιές που το πήγα εκτός αντιπροσωπείας μου έβαλε τα castrol slx longlife III 5w30 τα οποία είναι συνθετικά σωστά?δηλαδή μου έβαζε λάδι συνθετικό δεδομένου οτι εγώ δεν έκανα πολλά χμ.σκεφτείτε δηλαδή οτι είχα κάνει σε ένα χρόνο μόνο 4500κμ και αυτός μου έβαλε πάλι αυτά.μόλις σήμερα άλλαξα λάδια και έβαλα castrol magnetic Α3/Β3 10w40 εννοείται πάντα με αλλαγή φίλτρου.οι προδιαγραφές που έχει το βιβλιαράκι μου είναι οι εξής: για longlife vw 50400, vw 50300 και χωρίς longlife 501001 50200 50300. 1)τελικά ποιο είναι το σωστό λάδι που πρέπει να βάζω και σε ποιο ιξώδες??? 2)πρέπει να είναι ημισυνθειτικό, συνθετικό, ή full συνθετικό??δε παίζει ρόλο και με το πόσα κμ κάνεις το χρόνο? 3)ήταν σωστά αυτά που έβαζα μέχρι τώρα δηλαδή σε 10w40 και 5w30? και σήμερα που έβαλα τα castrol magnatec A3/B3 10W40? παρακαλώ αν μπορείτε να με βοηθήσετε γιατί έχω ακούσει και ακούω πολλά και άκρη δε μπορώ να βγάλω έτσι ώστε να ξέρουμε επακριβώς τί χρειάζεται. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Φιλε, οπως μπορεις να καταλαβεις το λαδι του κινητηρα ειναι μεγαλη ιστορια και χωραει πολυ αναλυση. 1. Πρεπει να τηρεις της προδιαγραφες που σου θετει ο κατασκευαστης με τα standard VW (504 η 502) και το ιξωδες (5-30 , 10-40 κτλ) που σου προτεινει και αναλογα με τι διαστημα service (longlife η οχι) που ακολουθεις. Οποτε το σωστο ειναι λαδι 504 για Longlife διαστημα και 502/503 για απλο διαστημα αλλαγης. Με βαση αυτα διαλεγεις 5-30 ή 10-40 επιλογες που υπαρχουν. 2. Συνθετικα/full συνθετικα λαδια χρησιμοποιουν τα αυτοκινητα νεας τεχνολογιας, ειναι πιο προηγμενα προιοντα - να τα προτιμας. Τα 5-30 ειναι συνθετικα ή full συνθετικα, υπαρχουν βαθμιδες διαβαθμισης (grades) που γινονται μερικα παπατζιλικια απο τις εταιριες για marketing ,αλλα μην σε μπερδεψω πολυ. Γενικοτερα ειναι λαδια προηγμενα και βοηθανε στην οικονομια καυσιμου. Τα προτιμουν οι περισσοτεροι, σε μερικους τσιμπανε λιγο αλλα εξαρτατε απο πολλους παραγοντες. Τα 10-40 ειναι συνθετικα αν και μπορεις να βρεις ημισυνθετικα, που αμα ειναι καλης εταιριας δεν εχεις να φοβασε τιποτα. Δεν εχει σχεση με τα χιλιομετρα σου. 3. Μια χαρα εισαι δεν θα εχεις θεμα. Εφοσον κανεις λιγα χιλιομετρα, να αλλαζεις λαδια με βαση το χρονικο οριο που προτεινει ο κατασκευαστης. Αν θες να το ψαξεις περισσοτερο μπορεις να κανεις αλλαγες λαμβανοντας υποψην αναρτησεις που εχουν προηγηθει και να πας σε πχ 5-30 ή 5-40 αλλα εφοσον εισαι ευχαριστημενος μεινε ετσι. Edited February 28, 2014 by granset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 (edited) Μια ερωτηση κι απο εμενα, διαβαζοντας ολο το αρθρο, ζηλεψα και θελω να μου προτινετε ενα λαδι σωστο για τον 1.8Τ ΜΚ4 GTI. Κανει αυτο ? CASTROL EDGE FST 5W30 4LT. http://www.trade-wind.gr/car/lubricants/brand/castrol/castrol-edge-fst-5w30-280.html Edited March 10, 2014 by jimakos75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 Κανει φιλε, οποιο λαδι ειναι επωνυμο και εχει τις προδιαγραφες του κατασκευαστη ειναι ΟΚ. Τωρα απο κει και περα υπαρχουν προτιμησεις οπως διαπιστωσες απο το διαβασμα του topic. Διαλεξε και παρε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted April 20, 2014 Report Share Posted April 20, 2014 Αυτο το vw 500 501 504 , δεν καταλαβαινω, τι πρεπει να εχει για να κανει στον 20VT GTI MK4 Golf του 2000 ετος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 Αφενός βλέπεις το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου σου τι προδιαγραφές πρέπει να καλύψει το λάδι που θα αγοράσεις.. VW 503 ? VW 504 ? κλπ Αφετέρου, επιλέγεις το λάδι που θέλεις το οποίο πρέπει να αναγράφει πάνω, έστω μία από τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου σου..Very simple!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 (edited) Αν ειχα το βιβλιαρακι, δεν θα το κοιταζα? Αν ειναι ευκολο σε καποιον που εχει το βιβλιαρακι με το μοντελο του 2000 1.8T MK4 GTI, ας μου πει σαςπαρακαλω, τις προδιαγραφες που πρεπει να εχει το λαδι για να δω ποιο 10-30 πρεπει να παρω. Ευχαριστω. Edited April 21, 2014 by jimakos75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 (edited) Αν ειχα το βιβλιαρακι, δεν θα το κοιταζα? Αν ειναι ευκολο σε καποιον που εχει το βιβλιαρακι με το μοντελο του 2000 1.8T MK4 GTI, ας μου πει σαςπαρακαλω, τις προδιαγραφες που πρεπει να εχει το λαδι για να δω ποιο 10-30 πρεπει να παρω. Ευχαριστω. 5w40 η 5w30 castrol Με 502 η/ και 504 προδιαγραφες και θα εισαι ενταξει. Castrol magnatec σε 5w40 εχει και καλη τιμη. Αλλαγη ανα 7500 η ετος. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited April 21, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted April 22, 2014 Report Share Posted April 22, 2014 Εδώ όμως μου βγάζει σαν κατάλληλο το χρυσό castrol οχι το μπλε. http://magnatec.castrol.com/gr/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AE-%CE%BB%CE%B9%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 22, 2014 Report Share Posted April 22, 2014 (edited) Η castrol η ιδια σου αναφερει αυτο που σου ειπα πιο πανω edge 5w30 η 5w40 magnatec.(εναλλακτικο) Το λινκ ειναι νεκρο. Αλλα εβαλα golf gti 20vt και εβγαλε αυτα που σου ειπα και πριν. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited April 22, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 (edited) Το link δουλευει κανονικα, στην επιλογη καταλληλου λιπαντικου οτι επιλογη κι αν βαζω στον κινητηρα μου βγαζει το χρυσο οχι το μπλε. Ειτε QG0/2 ειτε QG1 κινητηρα εχω το ιδιο αποτελεσμα. Golf 1.8T 20V Turbo, Sport (QG0/2 - 1 Golf 1.8T 20V Turbo, Sport (QG1 - 110/132 Golf 1.8T GTi 20V Turbo (QG0/2 - 110/1 Golf 1.8T GTi 20V Turbo (QG1 - 110/132k Κανω κατι λαθος? EDIT: Ως εναλλακτικο λεει το magnetic. Ναι σωστα λες και για αυτο το λαδι. Edited April 23, 2014 by jimakos75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 (edited) Το link δουλευει κανονικα, στην επιλογη καταλληλου λιπαντικου οτι επιλογη κι αν βαζω στον κινητηρα μου βγαζει το χρυσο οχι το μπλε. Ειτε QG0/2 ειτε QG1 κινητηρα εχω το ιδιο αποτελεσμα. Golf 1.8T 20V Turbo, Sport (QG0/2 - 1 Golf 1.8T 20V Turbo, Sport (QG1 - 110/132 Golf 1.8T GTi 20V Turbo (QG0/2 - 110/1 Golf 1.8T GTi 20V Turbo (QG1 - 110/132k Κανω κατι λαθος? EDIT: Ως εναλλακτικο λεει το magnetic. Ναι σωστα λες και για αυτο το λαδι. Το λινκ δουλευει σε εσενα κανονικα. Ισως λογω κρατημενου cookie. 2 δοκιμες που εκανα δεν ανοιγει παει στη σελιδα της castrol αλλα οχι εκει που θες. Εν πασει περιπτωσει νομιζω ειδες και συ οτι αυτα τα δυο ιξωδη προτεινονται. Edge 5w30 vw504 και magnatec 5w40 vw502. Στα προτεινα για εχω και 20vt αμαξι χρονια τωρα. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited April 24, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted April 24, 2014 Report Share Posted April 24, 2014 Οκ τα είδα ναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightwish1975 Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 (edited) Καλημέρα σας. Λόγω οικονομικής στενότητας και όντας κάτοχος ένος αξιόπιστου GOLF V 1600fsi με 219000 χλμ αγόρασα τα εν λόγω λάδια (made in Germany) όταν τα είδα σε ράφι ενός LIDL σε εξαιρετική τιμή (15€ τα 5lt), για να τα βάλω στο αμάξι για 6.000χλμ μέχρι το επόμενο μεγάλο service. Δεν το έκανα όμως ακομη γιατί με έπιασε γενικότερη αμφιβολία για την πραγματική ποιότητα τους αν και πληρούν τις παρακάτω προδιαγραφές: API SL/CF, ACEA A3/B3, A3/B4, MB229.1, VW 505 00, VW 501 01. Μπορεί κάποιος γνώστης να μου πει αν είμαι οκ ή θα προκαλέσω ζημιά στο αυτοκίνητο? Είμαι γενικά οπαδός του Value 4 money και δεν με ενδιαφέρει απλά η ετικέτα καθώς η εμπειρία μου έχει δείξει ότι συχνά πληρώνεις παραπάνω απλά και μόνο για το όνομα ενώ το περιεχόμενο είναι το ίδιο Edited August 5, 2015 by nightwish1975 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 5, 2015 Report Share Posted August 5, 2015 Προσωπική μου γνώμη,επειδή ειναι δυσκολοι οι καιροί,για ζημιές με τετραψήφιο νουμερο,δεν θα τα έβαζα. όταν μπορώ να πάρω ιμισυνθετικά Castrol 10w40 με 22 ευρω. http://www.skroutz.gr/s/6138331/Castrol-Magnatec-10W-40-A3-B4-4L.html Υ.Γ Δεν ξερουν αν κανουν τα συγκεκριμένα για το δικο σου,ωστόσο τόσο παιζουν πανω κατω σε τιμή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...