anestis Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 οχι.συνθετικης βασης ισως.ποια ειναι να σου πω τι ειναι ακριβως. Ρωτησα για τα castrol 10w40 magnatec. Θα ηταν προτιμοτερο να εβαζα αυτα αντι για τα mobil 1esp formula 5w30?Ολα οσα εχω διαβασει στα διαφορα τοπικς κλινουν υπερ της χρησης full συνθετικων λαδιων εστω και αν το ιξωδες τους ειναι μικρο οταν ειναι αυτα κρυα. Να σημειωσω οτι κινουμε κυριως μεσα στην πολη αλλα οταν βγαινω εγνατια το αμαξι παει στα κοκκινα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sun_night Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 τελικα ρε παιδια τι να περιμενω απο καταναλωση οπως τα fsi ? υπαρχει κανενας με 122 -160 τελικα που δεν πινει το μοτερ του ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 ημισυνθετικα ειναι και προσωπικα δεν μου λεει κατι η σειρα magnatec.τα mobil 1 esp formula ειναι φουλ συνθετικα λαδια και ειναι τελευταιας προδιαγραφης που εχει υπερκερασει ολες τις υπολοιπες.ο κινητηρας ο δικος σου δεν απαιτει τετοιο λαδι.προσωπικα θα τα ξεχναγα ολα σε αυτο το ιξωδες.ουτε mobil(ναι καλα διαβασατε ),ουτε aral,ουτε gastrol.υπαρχει στην αγορα το απολυτο λιπαντικο στο sae 10/40. Amsoil AMO 10w-40 http://www.amsoil.com/StoreFront/amo.aspx αγορασε το απο εδω σε τιμη μοναδικη και απολαυσε ενα φουλ συνθετικο λιπαντικο στον κινητηρα σου.μετα απο αυτο στο βααααθος τα υπολοιπα και μετα το χαος (που λεει και ο τσακης). http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=39&category_id=18&option=com_virtuemart&Itemid=57〈=el&vmcchk=1&Itemid=57 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 (edited) τελικα ρε παιδια τι να περιμενω απο καταναλωση οπως τα fsi ? υπαρχει κανενας με 122 -160 τελικα που δεν πινει το μοτερ του ??? Καλα μην υπερβαλλουμε κιολας.Καταρχην ειναι φυσιολογικη η καταναλωση λαδιου ειδικα σε μοτερ υπερτροφοδοτουμενα.εμενα προσωπικα το tsi140 το πολυ πολυ να μου καταναλωσει 200ml ανα 8000-9000 που αλλαζω τα λαδια.Ποτε δεν του εχω συμπληρωσει λαδι εδω και 2.5 χρονια και με 46.000 χλμ.Αν το πηγαινεις συνεχεια στα κοκκινα θα καταναλωσει παραπανω.Σαν τα fsi δεν ειναι παντως και σε κατασταση στρωσιματος λιγο μεγαλυτερη καταναλωση ειναι φυσιολογικη. Edited February 4, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Καλα μην υπερβαλλουμε κιολας.Καταρχην ειναι φυσιολογικη η καταναλωση λαδιου ειδικα σε μοτερ υπερτροφοδοτουμενα.εμενα προσωπικα το tsi140 το πολυ πολυ να μου καταναλωσει 200ml ανα 8000-9000 που αλλαζω τα λαδια.Ποτε δεν του εχω συμπληρωσει λαδι εδω και 2.5 χρονια και με 46.000 χλμ.Αν το πηγαινεις συνεχεια στα κοκκινα θα καταναλωσει παραπανω.Σαν τα fsi δεν ειναι παντως και σε κατασταση στρωσιματος λιγο μεγαλυτερη καταναλωση ειναι φυσιολογικη. +1! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Καλα μην υπερβαλλουμε κιολας.Καταρχην ειναι φυσιολογικη η καταναλωση λαδιου ειδικα σε μοτερ υπερτροφοδοτουμενα.εμενα προσωπικα το tsi140 το πολυ πολυ να μου καταναλωσει 200ml ανα 8000-9000 που αλλαζω τα λαδια.Ποτε δεν του εχω συμπληρωσει λαδι εδω και 2.5 χρονια και με 46.000 χλμ.Αν το πηγαινεις συνεχεια στα κοκκινα θα καταναλωσει παραπανω.Σαν τα fsi δεν ειναι παντως και σε κατασταση στρωσιματος λιγο μεγαλυτερη καταναλωση ειναι φυσιολογικη. OK παιδες συμφωνω με ολα αυτα που λετε αλλα 1ον δεν ειναι υπερτροφοδοτουμενος ο κινητηρας μου αυτος μετα 75 ps ειναι αρα δεν δουλευει σε τοσο ψηλες στροφες και 2ον δηλ τα fsi ποσο λαδι καινε? Να σας πω και το ποιο αστειο?Παρατηρησα οτι πινει πολυ περισοτερο λαδι μεσα στην πολη παρα εξω.Δεν θα επρεπε να γινετε το αντιθετο?Και κατι τελευταιο, Μηπως ξερετε τι προδιαγραφη ειναι ο κινητηρας μου δηλ 502,504 κλπ 1.4 75ps AHW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Nα πω και κατι ακομα.Ξερω οτι το θεμα λιπαντικα το εχετε εξαντλησει εδω στο club ομως χωρις να θελω να γινομαι κουραστικος εμπιστευομαι πολυ περισσοτερο την γνωμη ολων σας εδω παρα των μηχανικων εξω στην πιατσα που λενε ο κθενας τους οτι τους Κ Α Τ Ε Β Ε Ι!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Nα πω και κατι ακομα.Ξερω οτι το θεμα λιπαντικα το εχετε εξαντλησει εδω κλαμπ στο ομως χωρις να θελω να γινομαι κουραστικος εμπιστευομαι πολυ περισσοτερο την γνωμη ολων σας εδω παρα των μηχανικων εξω στην πιατσα που λενε ο κθενας τους οτι τους Κ Α Τ Ε Β Ε Ι! [/ quote] Όχι φίλε μου δεν λένε ότι τους κατέβει.Αυτοί ξέρουν καλύτερα από μας από ποιο λάδι βγάζουν περισσότερα. Ε, αυτό είναι και το καλύτερο για το αυτοκίνητό μας. Το'πιασες το υπονοούμενο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 OK παιδες συμφωνω με ολα αυτα που λετε αλλα 1ον δεν ειναι υπερτροφοδοτουμενος ο κινητηρας μου αυτος μετα 75 ps ειναι αρα δεν δουλευει σε τοσο ψηλες στροφες και 2ον δηλ τα fsi ποσο λαδι καινε? Να σας πω και το ποιο αστειο?Παρατηρησα οτι πινει πολυ περισοτερο λαδι μεσα στην πολη παρα εξω.Δεν θα επρεπε να γινετε το αντιθετο?Και κατι τελευταιο, Μηπως ξερετε τι προδιαγραφη ειναι ο κινητηρας μου δηλ 502,504 κλπ 1.4 75ps AHW 501 01/502 00 για χωρις LL.για LL τοτε 504.00.οπως σου εγραψα και καπου αλλου,δεν υπαρχει λογος να βαλεις την 5/30 απο την στιγμη που ενα δυνατο 10/40 ή 5/40 κανει την δουλεια του μια χαρα.καλες οι προδιαγραφες αλλα να υποστηριζονται και απο τον κινητηρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted February 5, 2010 Author Report Share Posted February 5, 2010 Καλα μην υπερβαλλουμε κιολας.Καταρχην ειναι φυσιολογικη η καταναλωση λαδιου ειδικα σε μοτερ υπερτροφοδοτουμενα.εμενα προσωπικα το tsi140 το πολυ πολυ να μου καταναλωσει 200ml ανα 8000-9000 που αλλαζω τα λαδια.Ποτε δεν του εχω συμπληρωσει λαδι εδω και 2.5 χρονια και με 46.000 χλμ.Αν το πηγαινεις συνεχεια στα κοκκινα θα καταναλωσει παραπανω.Σαν τα fsi δεν ειναι παντως και σε κατασταση στρωσιματος λιγο μεγαλυτερη καταναλωση ειναι φυσιολογικη. τα tsi και τα fsi στην ουσια ειναι το ιδιο. απλα με το που εβαλαν τουρμπο ηταν ποιο ευκολο να τα ονομασουν tsi αντι tfsi. στην ουσια ειναι το ιδιο πραγμα. τα δε fsi δεν καινε πολυ λαδι οπως εχει αποδειχτει ενω τα τουρμπο καινε περισοτερο. απο την αλλη τα παλιοτερα φαινεται να καινε περισσοτερο γιατι πολυ απλα εχουν περισσοτερα χιλ. πχ αναφερω ξανα εμενα ως παραδειγμα. στα πρωτα 15000 που αλλαξα λαδι ειχα καψει 1 λιτρο και αυτη η καταναλωση συνεχιστηκε μεχρι τα 50000χιλ. μετα αρχισε να καταναλωνει περισσοτερο. οποτε μην βγαζετε συμπερασμα για καταναλωση απο τα πρωτα χιλ. και εγω μεχρι τα 50.000 ελεγα πως δεν εχω καταναλωση. και φυσικα θα το ξαναπω πως πολυ λιγο με απασχολει αυτη η καταναλωση γιατι προτιμω να λιπαινεται σωστα το αμαξι παρα να μην λιπαινεται και να εχω μεγαλυτερες τρθβες. τελος για να ακουσω τη γνωμη σας για τα προσθετα που βαζουν στο λαδι, ενοω αυτα που διαφημιζουν στην τηλεοραση οπως στο καναλι 902 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 για δωσε λεπτομερειες...ποιο καναλι ειναι αυτο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Kαταρχην να σας ευχαριστησω για τις απαντησεις σας και να σε ρωτησω φιλε joop κατι τελευταιο .AMSOIL 10W40 η MOBIL 1 0W40.Τι θα εβαζες στην θεση μου.Θελω να καταληξω σε καποιο λαδι και να μην μεινω απο κινητηρα. Θενκιου βερυ ματς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 τα tsi και τα fsi στην ουσια ειναι το ιδιο. απλα με το που εβαλαν τουρμπο ηταν ποιο ευκολο να τα ονομασουν tsi αντι tfsi. στην ουσια ειναι το ιδιο πραγμα. τα δε fsi δεν καινε πολυ λαδι οπως εχει αποδειχτει ενω τα τουρμπο καινε περισοτερο. απο την αλλη τα παλιοτερα φαινεται να καινε περισσοτερο γιατι πολυ απλα εχουν περισσοτερα χιλ. πχ αναφερω ξανα εμενα ως παραδειγμα. στα πρωτα 15000 που αλλαξα λαδι ειχα καψει 1 λιτρο και αυτη η καταναλωση συνεχιστηκε μεχρι τα 50000χιλ. μετα αρχισε να καταναλωνει περισσοτερο. οποτε μην βγαζετε συμπερασμα για καταναλωση απο τα πρωτα χιλ. και εγω μεχρι τα 50.000 ελεγα πως δεν εχω καταναλωση. και φυσικα θα το ξαναπω πως πολυ λιγο με απασχολει αυτη η καταναλωση γιατι προτιμω να λιπαινεται σωστα το αμαξι παρα να μην λιπαινεται και να εχω μεγαλυτερες τρθβες. τελος για να ακουσω τη γνωμη σας για τα προσθετα που βαζουν στο λαδι, ενοω αυτα που διαφημιζουν στην τηλεοραση οπως στο καναλι 902 Οι Tsi δεν ειναι τουρμπισμενοι fsi φιλε Γιαννη.Αυτο το ελεγαν καποιοι και ειχε βγει ως φημη.Ποια κοινα σημεια εχουν για να πουμε κατι τετοιο;Ουτε καν το μπλοκ τους δεν ειναι ιδιο.Δεν πηραν εναν fsi και του πεταξαν πανω ενα κομπρεσσορα και μια τουρμπινα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Kαταρχην να σας ευχαριστησω για τις απαντησεις σας και να σε ρωτησω φιλε joop κατι τελευταιο .AMSOIL 10W40 η MOBIL 1 0W40.Τι θα εβαζες στην θεση μου.Θελω να καταληξω σε καποιο λαδι και να μην μεινω απο κινητηρα. Θενκιου βερυ ματς. αλλη προδιαγραφη το ενα και αλλη το αλλο(501.01 με 502.00).το mobil θα μπορουσαμε να το διαλεξουμε μεταξυ του amsoil european formula 5/40(AFL) ή και του castrol edge sport 0/40.πολυ καλα λιπαντικα ολα!προσωπικα,αν ειχα μπροστα μου τα 4 αυτα λιπαντικα θα διαλεγα να βαλω το amsoil 10/40.ειναι το δυνατοτερο ολων.ακολουθει στην προτιμηση μου το amsoil european formula AFL,το Castrol edge sport 0/40 και τελος το mobil 1 0/40. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 αλλη προδιαγραφη το ενα και αλλη το αλλο(501.01 με 502.00).το mobil θα μπορουσαμε να το διαλεξουμε μεταξυ του amsoil european formula 5/40(AFL) ή και του castrol edge sport 0/40.πολυ καλα λιπαντικα ολα!προσωπικα,αν ειχα μπροστα μου τα 4 αυτα λιπαντικα θα διαλεγα να βαλω το amsoil 10/40.ειναι το δυνατοτερο ολων.ακολουθει στην προτιμηση μου το amsoil european formula AFL,το Castrol edge sport 0/40 και τελος το mobil 1 0/40. Φιλε joop ευχαριστω πολυ α το δοκιμασω και θα επανερθω με εντυπωσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fullahead Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 ρε παιδια το νεο πολο 2009 85 ιππους 1.4..τι λαδια παιρνει;καμια προταση; αμα η ενδειξη του λαδιου ειναι σχεδον στο minimum μεχρι να αναψει η λυχνια ποσα χιλιομετρα βγαζεις ακομα περιπου; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 ρε παιδια το νεο πολο 2009 85 ιππους 1.4..τι λαδια παιρνει;καμια προταση; αμα η ενδειξη του λαδιου ειναι σχεδον στο minimum μεχρι να αναψει η λυχνια ποσα χιλιομετρα βγαζεις ακομα περιπου; τι προδιαγραφες αναφερονται στο manual;το λαδι δεν ειναι βενζινη....σου αναβει το λαμπακι και πας να φουλαρεις,αν δεν προλαβεις δεν τρεχει και τιποτα αν μεινεις.... αν μεινεις απο λαδι ξεκινας απο αντλια λαδιου μεχρι κινητηρα.συμπληρωσε λαδι το συντομοτερο αν δεν θες να εχεις σοβαρα προβληματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fullahead Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 τι προδιαγραφες αναφερονται στο manual;το λαδι δεν ειναι βενζινη....σου αναβει το λαμπακι και πας να φουλαρεις,αν δεν προλαβεις δεν τρεχει και τιποτα αν μεινεις.... αν μεινεις απο λαδι ξεκινας απο αντλια λαδιου μεχρι κινητηρα.συμπληρωσε λαδι το συντομοτερο αν δεν θες να εχεις σοβαρα προβληματα. εχει τις παρακατω προδιαγραφες: vw 501 01 vw 502 00 vw 504 00 δεν εχει long-life service και συνιστα castrol. Να παω στο βενζιναδικο να παρω ενα λαδακι και να συμπληρωσω ή να παω στην αντιπροσωπεια; τι λαδακι;κ ποση ποσσοτητα; κανα λιτρο; το αυτοκινητο εχει κανει γυρω στα 7000 km και στα 15000 εχει service Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratis3098 Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 Ρε παιδια τι λετε για λαδακι 0w40 ή 5w40 για να κοψει η καταναλωση λαδιου σε tsi? Βαζω Castrol να παω σε Mobil 1 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 δοκιμασε το και βλεπεις.5/30 ιξωδες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratis3098 Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 Αυτο σκοπευω να κανω αν και αργει λιγο μολις κανω την αλλαγη ποσταρω για αποτελεσματα . Ας ελπισω θετικά. Τελικα μονο εγω απ οτι καταλαβα εχω προβλημα με τα λαδια!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 (edited) Ρε παιδια τι λετε για λαδακι 0w40 ή 5w40 για να κοψει η καταναλωση λαδιου σε tsi? Βαζω Castrol να παω σε Mobil 1 ? Τα λιπαντικά που αναφέρεις είναι για 15,000km, πότε κάνεις την αλλαγή και πόσο σου καίει? τι χιλιόμετρα έχεις στο αυτοκίνητο σου? όλα αυτά πρέπει να τα λάβουμε υπ όψιν. Οι νέου τύποι κινητήρες και νέας τεχνολογίας λιπαντικών πλέον δεν τσιμπάνε λάδι, απλά εξαερώνονται τα λάδια, αυτό συμβαίνει κυρίως σε λιπαντικά 5w-30 long life 504.00 & 507.00, παίζει ρόλο και τι ανοχές δίνει ο κατασκευαστής στην απώλεια λιπαντικού. Edited June 8, 2010 by bill1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 καλησπερα....παιδια μην το ψαχνετε ειναι πολυ μπερδεμενη η υποθεση με την καταναλωση λαδιου και δυσκολα βγαζεις ακρη..εγω το fsi mou 1600 το εστρωσα ευλαβικα μεχρι τα 5.000 και μεχρι 3-3500 στρ το πολυ.τωρα εχω περιπου 40.000 ..ουδεποτε συμπληρωσα η ασχοληθηκα με τα λαδια...αλαγες στις 10.000 πανω κατω...πηραμε και μια mito και τη στρωνουμε με τον ιδιο τροπο και λιγο καλυτερα μπορω να πω... ε καταναλωνει σχεδον 200γρ λαδι καθε 1000χλμ απο καινουργιο....φανταστειτε οτι το προηγουμενο μοτερ της μιτο που ειναι και τουρμπατο στα φορουμ της alfa σπανια ακους για καταναλωση λαδιου και συνηθως μιλανε για μηδενικη καταναλωση η αμελητεα περιπου 100-200 ml στα 15000χλμ και εμας που ειναι καινουργιας τεχνολογιας μοτερ και ατμοσφαιρα εχουμε συνεχεια θεμα με τα λαδια....θελουμε να παμε ενα ταξιδι θεσσαλονικη π.χ και πρεπει να εχουμε λαδια στο πορτμπαγκαζ...εαν ειναι δυνατον σε 20.000 ευρ αυτοκινητο... εχουμε και ενα σταρλετ στην οικογενεια το οποιο το πηραμε με 60.000 χλμ....αλαγες λαδιου καθε 5.000χλμ και βλεπουμε συνεχεια καταναλωση μεχρι την αλαγη περιπου 200-250μλ....μεχρι τωρα και με 117.000χλμ η καταναλωση ειναι η ιδια ουτε παρακατω ουτε παραπανω....και του πινουμε το αιμα....τα ποιο φτηνα λαδια το φορτωνουμε συνεχεια πραγματα...το σκιζουμε συνεχεια.. αυτο εκει ιδια καταναλωση... δεν μπορεσα ποτε να βγαλω λογικο συμπερασμα για την καταναλωση...ακουω πολλα και εχω δει πολλα κατακαιρους απο αυτοκινητα που ειχαμε στην κατοχη μας..... εαν θα ελεγα κατι αυτο θα ηταν στρωσιμο μεχρι το πολυ 5.000 με λειτουργια 3.500 στρ το πολυ αλαγες λαδιου καθε 8 αντε 10 το πολυ και αν σου κατσει η στραβη......ΖΕΙΣΕ ΜΕ ΑΥΤΟ!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 εγω στο δικο μου στα 7000-7500 χλμ ειχα βαλει καπου 200ml...καπου στα 12500χλμ ειχα ξαναβαλει 200ml...τωρα ειμαι στα 13500 κατι χλμ και δεν το εχω κοιταξει ακομα... υποθετω οτι επειδη ειναι τα πρωτα λαδια εχω αυτη την καταναλωση αλλιως δεν ξερω τι να πω... Off Topic panosss, ποιο σταρλετακι εχεις?εγω στο δικο μου,του 98 μοντελο, του συμπληρωνα 100-150 ml καθε 4-5000χλμ,αλλα το πηγαινα σχεδον καθημερινα με κοφτες.πιστευω λογικο ειναι το καψιμο λαδιου εκει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 Off Topic panosss, ποιο σταρλετακι εχεις?εγω στο δικο μου,του 98 μοντελο, του συμπληρωνα 100-150 ml καθε 4-5000χλμ,αλλα το πηγαινα σχεδον καθημερινα με κοφτες.πιστευω λογικο ειναι το καψιμο λαδιου εκει. του 96 το 16βαλβιδο.... το δοκιμασαμε και με πολυ ηπια οδηγηση παλι σταθερη καταναλωση ........ sory gia to offtopic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...