Jump to content
c3250

Προβλημα Εκκινησης Passat 2.0 Tfsi

Recommended Posts

Καλησπερα σας

Εδω και μερες εχω ενα προβλημα με την εκκινιση του πασσατ μου παει να παρει μπροστα και μου το σβηνει μετα απο 3-5 φορες μου βγαζει ενα μυνημα του τυπου (((sterring coloum lock defective))) και πρεπει να τα εχω ολα κλειστα και το ραδειο και μετα απο 2-5 φορες να παρει μπροστα.το εχει παθει κανεις αυτο ,η ξερει τιποτα κανενας φιλος..... με το τι συμβαινει????

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας

Εδω και μερες εχω ενα προβλημα με την εκκινιση του πασσατ μου παει να παρει μπροστα και μου το σβηνει μετα απο 3-5 φορες μου βγαζει ενα μυνημα του τυπου (((sterring coloum lock defective))) και πρεπει να τα εχω ολα κλειστα και το ραδειο και μετα απο 2-5 φορες να παρει μπροστα.το εχει παθει κανεις αυτο ,η ξερει τιποτα κανενας φιλος..... με το τι συμβαινει????

Ευχαριστω

Γειά σου φίλε μου!!!Δυστυχώς τα πράγματα τα βλέπω δύσκολα.Εύχομαι να έχεις ακόμη εγγύηση γιατί αν τελικά η βλάβη είναι ίδια μ΄αυτήν που έπαθα εγώ το κόστος είναι υψηλό γιατί πρέπει ν΄αλλάξεις κολώνα τιμονιού και εγκέφαλο άνεσης.Σε παραπέμπω σε 2 link:http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3656214

http://www.vwclub.gr...showtopic=27839

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Δυστιχως δεν εχω εγγυηση γιατι κλεινω τον 3ο χρονο τον αλλο μηνα ,πως μπορω να βρω αυτο το εγγραφο απο το ΥΜΕ σχετικα με την ανακληση για να μας το φτιαξουν τζαμπα τα λαμογια που δεν λενε τιποτα .........??????????

Σύμφωνα με τo υπ΄αριθμ.Ζ3-5529/28.11.08 έγγραφο της Δ/νση Τεχνικού ελέγχου και το 18.12.2006 Δελτίο τύπου του Γρ.Τύπου του Υπ.Ανάπτυξης, δημοσιεύουμε τον παράκατω πίνακα που αναγράφονται τα στοιχεία του προιόντος που ανακαλείται.

Κατηγορία : Επιβατικά οχήματα

Μάρκα : VOLKSWAGEN

Μοντέλο : PASSAT

Χώρα Προέλευσης : Γερμανία

Στοιχεία Παραγωγού/Διανομέα : KOSMOCAR

Όνομα αρμοδίου, θέση,Διεύθυνση Τηλέφωνο :

Παληβογιάννης Αναστάσιος

Υπεύθυνος Εγγυήσεων & Επανορθωτικών Εξορμήσεων

Οδός Κων/πόλεως

Περιοχή Παπακώστα Μάνδρα Αττικής

210 5506538

Στοιχεία του ΕΓΓΕΝΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ : Σε ορισμένα εκ των αναφερομένων οχημάτων , ενδέχεται λόγω κάποιας βλάβης σε έναν πυκνωτή του εγκεφάλου συστήματος διεύθυνσης να προκληθεί δυσλειτουργία του συστήματος διεύθυνσης.

Ενέργεια : Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων , θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής , ώστε ν απροσέλθουν στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα συνεργεία της VW για να γίνει έλεγχος και πιθανή αντικατάσταση της κρεμαγέρας.

Περιγραφή : Πλαίσια Η ανάκληση αφορά 9 οχήματα πανελλαδικά.

Το εχει Κανεις μηπως?????

Ευχαριστω και παλι

Γειά σου φίλε μου!!!Δυστυχώς τα πράγματα τα βλέπω δύσκολα.Εύχομαι να έχεις ακόμη εγγύηση γιατί αν τελικά η βλάβη είναι ίδια μ΄αυτήν που έπαθα εγώ το κόστος είναι υψηλό γιατί πρέπει ν΄αλλάξεις κολώνα τιμονιού και εγκέφαλο άνεσης.Σε παραπέμπω σε 2 link:http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3656214

http://www.vwclub.gr...showtopic=27839

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας

Εδω και μερες εχω ενα προβλημα με την εκκινιση του πασσατ μου παει να παρει μπροστα και μου το σβηνει μετα απο 3-5 φορες μου βγαζει ενα μυνημα του τυπου (((sterring coloum lock defective))) και πρεπει να τα εχω ολα κλειστα και το ραδειο και μετα απο 2-5 φορες να παρει μπροστα.το εχει παθει κανεις αυτο ,η ξερει τιποτα κανενας φιλος..... με το τι συμβαινει????

Ευχαριστω

Παίδια καλυσπέρα

Είμαι νέος στο forum και είπα να κάνω το πρώτο μου post εδώ

Φίλε Νικόλα να πάς το αυτοκίνητο σε αντιπρώσοπο όσο είναι νωρίς ακόμη. Σαν έπόμενο στάδιο μπορεί να μη πάρει μπροστά ξανά το αυτοκίνητο που σημαίνει οδική και στι χειρότερη να σου κλειδώσει τελείως όμως (να μή λείνει χειρόφρενο και σχετικά). ¶μα το τρέξουνε σε ένα διαγνωστικό θα δούνε το πρόβλημα σου στην κολώνα τιμονιού και αν δε κάνω λάθος πρέπει να έχει κάλυψη για 3 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε το ιδιο ειχα παθει και γω πριν περιπου ενα χρονο,δεν επαιρνε μπροστα αμεσως και κανα δυο φορες εκανε και ενα δυνατο σκασιμο.Προλαβα και το πηγα αντιπροσωπεια πριν κλειδωσει τελειως οπως σωστα λεει ο φιλος πιο πανω και μου αλλαξανε κολονα τιμονιου και εγκεφαλο ανεσης.Ευτυχως που ειχα εγγυηση γιατι απ οτι εχω μαθει το κοστος ειναι ιδιαιτερα τσιμπημενο και απο αυτο το συμβαν αποφασισα και εκανα και την επεκταση της εγγυησης γιατι ποτε δεν ξερεις... :)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

θα μου πεις ποιο αναλυτικα τι ακριβως σου κανανε για να ξερω τι θα αντιμετωπεισω ???

Γιατι βλεπω να τρεχουμε !!!!!!!!!!!!!!

Ευχαριστω

Φιλε το ιδιο ειχα παθει και γω πριν περιπου ενα χρονο,δεν επαιρνε μπροστα αμεσως και κανα δυο φορες εκανε και ενα δυνατο σκασιμο.Προλαβα και το πηγα αντιπροσωπεια πριν κλειδωσει τελειως οπως σωστα λεει ο φιλος πιο πανω και μου αλλαξανε κολονα τιμονιου και εγκεφαλο ανεσης.Ευτυχως που ειχα εγγυηση γιατι απ οτι εχω μαθει το κοστος ειναι ιδιαιτερα τσιμπημενο και απο αυτο το συμβαν αποφασισα και εκανα και την επεκταση της εγγυησης γιατι ποτε δεν ξερεις... :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι παιζει αυτο,πρεπει να το τσεκαρω και να σου πω?

Αυτό το πρόβλημα με την εκκίνηση στο κάνει κάθε φορά που πας να βάλεις μπροστά ή όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο?

Link to comment
Share on other sites

Μετά από αρκετό καιρό που έχει διαγνωσθεί βλάβη αποφάσισα να πάω να αλλάξω ΜΟΝΟ το lock control module και αυτό γιατί η VW έβγαλε καινούρια έκδοση και δεν χρειάζεται καμία άλλη αλλαγή. Μόλις θα το φέρουν και γίνει η αλλαγή και ο προγραμματισμός των 2 κλειδιών θα υπάρξει ενημέρωση.

Link to comment
Share on other sites

Προσοχή! Έχει αλλάξει η διαδικασία επισκευής του εν λόγω προβλήματος και στοιχίζει πολύ λιγότερο από ότι στο παρελθόν. Μιλάμε για περίπου το 1/6 του κόστους, δλδ γύρω στα 200 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Δώστε περισσότερες λεπτομέρειες ρε παιδιά...

εμένα μου είχαν αλλάξει το μισό αυτοκίνητο...

Link to comment
Share on other sites

Πλέον αντικαθίσταται ένα μόνο αν θυμάμαι καλά ανταλλακτικό και με κωδικοποίηση και προγραμματισμό λύνεται το πρόβλημα.

Μάλλον είναι αυτό που λέει ο Γιάννης (pescarus).

Γιάννη όταν τελειώσεις με το θέμα, ενημέρωσε για το τι άλλαξε τελικά και πόσο κόστισε...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά σήμερα έγινε η αντικατάσταση του εγκεφάλου άνεσης ΑΛΛΑ και της κολώνας τιμονιού. Επειδή είχε παλαιό κωδικό για κολωνα τιμονιού (08/2006) αναγκαστικά έγινε και αυτό αλλαγή. Προγραμματίστηκαν και τα 2 κλειδιά. Πιστέυω να μην υπάρξει πλέον πρόβλημα. Όχι οτι μου δημιούργησε κάτι αλλά στα 3 χρόνια που το έχω να εμφανίστηκε 4-5 φορές. Απλά επειδή είχα επέκταση εγγύησης το άλλαξα.

Κάτι άλλο για τις απαράδεκτες ελληνικές αντιπροσωπείες. Όταν άλλαξα σκάστρα και την Ν75 έπρεπε να μου αλλάξουν και ένα σωληνάκι. Δεν το έκαναν παρόλο που το TSB το λέει ξεκάθαρα. Τελικά έσκασα 14 ευρώ για το σωληνάκι και έγινε αντικατάσταση. Τελεταίο, οι απαράδεκτοι ζήτησαν 70 ευρώ εργατικά + κόστος ανταλλακτικού για να αλλάξουν με καινούρια version το ποτηράκι από την HPFP.....

Link to comment
Share on other sites

Τελεταίο, οι απαράδεκτοι ζήτησαν 70 ευρώ εργατικά + κόστος ανταλλακτικού για να αλλάξουν με καινούρια version το ποτηράκι από την HPFP.....

Που χάθηκες εσύ ρε?? Καλά, δεν σου είχα πει ότι το ποτηράκι αλλάζει γελοιοδώς εύκολα???? Γιατί πήγες σε αυτούς? 5 λεπτά δουλειά είναι και θέλει 1 allen κι 1 γερμανικό κλειδί.... :D

Link to comment
Share on other sites

Που χάθηκες εσύ ρε?? Καλά, δεν σου είχα πει ότι το ποτηράκι αλλάζει γελοιοδώς εύκολα???? Γιατί πήγες σε αυτούς? 5 λεπτά δουλειά είναι και θέλει 1 allen κι 1 γερμανικό κλειδί.... :p

Καλά με πέρασες για κορόιδο και θα τους δώσω τα ευρά. Περιμένω από USA το ποτηράκι της KMD και μόλις έρθει θα πάμε μαζί να το αλλάξω

Link to comment
Share on other sites

Τελικά σήμερα έγινε η αντικατάσταση του εγκεφάλου άνεσης ΑΛΛΑ και της κολώνας τιμονιού. Επειδή είχε παλαιό κωδικό για κολωνα τιμονιού (08/2006) αναγκαστικά έγινε και αυτό αλλαγή. Προγραμματίστηκαν και τα 2 κλειδιά. Πιστέυω να μην υπάρξει πλέον πρόβλημα. Όχι οτι μου δημιούργησε κάτι αλλά στα 3 χρόνια που το έχω να εμφανίστηκε 4-5 φορές. Απλά επειδή είχα επέκταση εγγύησης το άλλαξα.

Κάτι άλλο για τις απαράδεκτες ελληνικές αντιπροσωπείες. Όταν άλλαξα σκάστρα και την Ν75 έπρεπε να μου αλλάξουν και ένα σωληνάκι. Δεν το έκαναν παρόλο που το TSB το λέει ξεκάθαρα. Τελικά έσκασα 14 ευρώ για το σωληνάκι και έγινε αντικατάσταση. Τελεταίο, οι απαράδεκτοι ζήτησαν 70 ευρώ εργατικά + κόστος ανταλλακτικού για να αλλάξουν με καινούρια version το ποτηράκι από την HPFP.....

Οχι νόμιζες πως θα την γλύτωνες ε??:whistling:

Μεγειές.....:p

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Περιμένω από USA το ποτηράκι της KMD και μόλις έρθει θα πάμε μαζί να το αλλάξω

Από πιο μακριά δεν βρήκες να το φέρεις ρε?? Σου είπα 15-20 ευρώ κάνει εδώ το γνήσιο. Αυτό από Αμερική πόσο θα βγει?

Link to comment
Share on other sites

Από πιο μακριά δεν βρήκες να το φέρεις ρε?? Σου είπα 15-20 ευρώ κάνει εδώ το γνήσιο. Αυτό από Αμερική πόσο θα βγει?

44 euro κοστίζει εδώ το γνήσιο. τα ίδια λεφτά της KMD από USA

Edited by pescarus
Link to comment
Share on other sites

44 euro κοστίζει εδώ το γνήσιο. τα ίδια λεφτά της KMD από USA

Σε ποιόν κλέφτη πήγες ρε και σου ζήτησε 44Ε???? :thumbsup: Κι εγώ το γνήσιο πήρα, κάπου στα 15-20Ε. Έχω και το κουτάκι του κρατημένο, γιατί έχω μέσα το παλιό...

Την αντλία την έβγαλες?? Το τσέκαρες ότι θέλει αλλαγή ή το αλλάζεις για καλό και για κακό?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξεχασμένο το thread αλλά όσοι το δουν θα τους ήμουν υπόχρεος να με ενημερώσουν για κάποια πράγματα:

Έχω κι εγώ συχνά πυκνά την ένδειξη sterring coloum lock defective κατά την εκκίνηση. Το πρόβλημα λύνεται εάν βάζοντας μπρος μαρσάρω κατευθείαν σε μεσαίες στροφές (αν το έχω σανιδωμένο μαρσάρει μια και ξανασβήνει) και το κρατάω εκεί μερικά δευτερόλεπτα.

Το αυτοκίνητό μου είναι εκτός εγγύησης και αυτό που θέλω να μάθω είναι αν κανένας μάγκας κατάφερε να του αντικαταστήσουν κολώνα και εγκέφαλο χωρίς να πληρώσει (και εκτός εγγύησης εννοείται). Είδα το έγγραφο του υπουργείου, ωστόσο δεν κατάφερα (μέσω ιντερνετ τουλάχιστον) να βρω τα πλαίσια των αυτοκινήτων που είναι προβληματικά. Ωστόσο θεωρώ απίθανο να βρω το δικό μου μέσα.

Υπάρχει τρόπος να γλιτώσω το κουστούμι του χιλιάρικου (και πάνω);

Ευχαριστώ!

Edited by tomtom44
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξεχασμένο το thread αλλά όσοι το δουν θα τους ήμουν υπόχρεος να με ενημερώσουν για κάποια πράγματα:

Έχω κι εγώ συχνά πυκνά την ένδειξη sterring coloum lock defective κατά την εκκίνηση. Το πρόβλημα λύνεται εάν βάζοντας μπρος μαρσάρω κατευθείαν σε μεσαίες στροφές (αν το έχω σανιδωμένο μαρσάρει μια και ξανασβήνει) και το κρατάω εκεί μερικά δευτερόλεπτα.

Το αυτοκίνητό μου είναι εκτός εγγύησης και αυτό που θέλω να μάθω είναι αν κανένας μάγκας κατάφερε να του αντικαταστήσουν κολώνα και εγκέφαλο χωρίς να πληρώσει (και εκτός εγγύησης εννοείται). Είδα το έγγραφο του υπουργείου, ωστόσο δεν κατάφερα (μέσω ιντερνετ τουλάχιστον) να βρω τα πλαίσια των αυτοκινήτων που είναι προβληματικά. Ωστόσο θεωρώ απίθανο να βρω το δικό μου μέσα.

Υπάρχει τρόπος να γλιτώσω το κουστούμι του χιλιάρικου (και πάνω);

Ευχαριστώ!

Εγώ προσπάθησα φίλε μου πριν περίπου 6 μήνες αλλά δεν μπόρεσα να βγάλω κάποια άκρη αν και πήρα τηλ στην Cosmocar δεν έβγαλα άκρη και έτσι εχω μείνει με το πρόβλημα.Κρίμα πάντως τα λεφτά ειναι πάρα πολλά και φυσικά ποιός θα ασχοληθεί μαζί μας τώρα μετα από τόσο καιρό?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.