Jump to content
apollon

Scirocco 160 Vs Honda Civic / Integra Type R

Recommended Posts

ξέρετε θα ήθελα να μάθω αν merika atoma από εδώ έχουνε κάνει "φαναρομαxια" scirocco 160 με honda civic tyre R και honda integra type R 16 αρια 18 αρια και 20 αρια μιλάμε πάντα για το παλιό μοντέλο . αν όχι θα ήθελα τις εκτίμησης σας τα έχουμε , παίζεται, είμαστε κοντά να τα δοκιμάσουμε η θα ρεζιλευτούμε μιλούμε για scirocco 160 πάντα ευχάριστο

Link to comment
Share on other sites

ξέρετε θα ήθελα να μάθω αν merika atoma από εδώ έχουνε κάνει "φαναρομαxια" scirocco 160 με honda civic tyre R και honda integra type R 16 αρια 18 αρια και 20 αρια μιλάμε πάντα για το παλιό μοντέλο . αν όχι θα ήθελα τις εκτίμησης σας τα έχουμε , παίζεται, είμαστε κοντά να τα δοκιμάσουμε η θα ρεζιλευτούμε μιλούμε για scirocco 160 πάντα ευχάριστο

μην πας απο εκινησεις με αυτα τα αμαξια φευγουν πολυ δυνατα λογω αρκετων αλογων λιγης ροπης και ελαφριας καροτσας!!!!

Link to comment
Share on other sites

μην πας απο εκινησεις με αυτα τα αμαξια φευγουν πολυ δυνατα λογω αρκετων αλογων λιγης ροπης και ελαφριας καροτσας!!!!

+1000

Αυτή η καρότσα τους πια!!! 1000 - 1150 κιλά!!!

Link to comment
Share on other sites

+1000

Αυτή η καρότσα τους πια!!! 1000 - 1150 κιλά!!!

Ε ναι...

Ακόμη και με 16άρι μαμά Civic με 160 άλογα ΔΕΝ μπορεί να πατήσει το 160άρι Σιρρόκο, γιατί πάλι θα χάσει λόγω βάρους και ας έχει μεγαλύτερη ροπή.Αντε να μαζέψει τη διαφορά μετά τα 160+++ χλμ/ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Οπως είπαν και τα παιδιά, με Type-R και Integra 18άρι (με καλό οδηγό και τα δύο) δεν έχει τύχη το Scirocco από στάση. Από ρεπρίζ παίζεται, αλλά πιστεύω και πάλι οτι τα Honda θα ανοίξουν την διαφορά στα πολλά λόγω δύναμης. Βέβαια, αν είναι φίλοι σου τα παιδιά, κάνε μια δοκιμή να δούμε τις πραγματικές διαφορές.

Από τα παραπάνω αμάξια, πιστεύω οτι μόνο με το Civic Vti 160 παίζεται το θέμα από στάση. Πρέπει να είστε πολύ κοντά λογικά.

Αν πατήσετε, γράψε μας αποτελέσματα. Καλές δοκιμές!

Link to comment
Share on other sites

Οπως είπαν και τα παιδιά, με Type-R και Integra 18άρι (με καλό οδηγό και τα δύο) δεν έχει τύχη το Scirocco από στάση. Από ρεπρίζ παίζεται, αλλά πιστεύω και πάλι οτι τα Honda θα ανοίξουν την διαφορά στα πολλά λόγω δύναμης. Βέβαια, αν είναι φίλοι σου τα παιδιά, κάνε μια δοκιμή να δούμε τις πραγματικές διαφορές.

Από τα παραπάνω αμάξια, πιστεύω οτι μόνο με το Civic Vti 160 παίζεται το θέμα από στάση. Πρέπει να είστε πολύ κοντά λογικά.

Αν πατήσετε, γράψε μας αποτελέσματα. Καλές δοκιμές!

απο σταση με honda (γενικα δυνατα αροπιαστα ατμοσφαρικα) τα τουρμπατα λογω εντονου σπηνιαρισματος θα χασουν πολυ....μονο ρεπριζ παιδια η αν τα τουτουνια μας ειναι ανω των 200ων αλογων

Link to comment
Share on other sites

απο σταση με honda (γενικα δυνατα αροπιαστα ατμοσφαρικα) τα τουρμπατα λογω εντονου σπηνιαρισματος θα χασουν πολυ....μονο ρεπριζ παιδια η αν τα τουτουνια μας ειναι ανω των 200ων αλογων

Συμφωνώ απόλυτα!!! :)

Link to comment
Share on other sites

εγω με προγραμμα μονο εχω ανοιξει με 160αρι και πλ χαλαρα τον κερασα... απο αλλαγη σε δευτερες ξεκολαγα, εγω 3καβαλος και αυτος 2καβαλος! φιλος ειναι και πλ κλτρς οδηγος απο μενα και εχουμε πατησει πλς φορες παντα το ιδιο αποτελεσμα!! και με mini που ανοιξε το μινι(175 turbo) τον περναγε μετα τις 3ες-4ες...

Link to comment
Share on other sites

απο σταση με honda (γενικα δυνατα αροπιαστα ατμοσφαρικα) τα τουρμπατα λογω εντονου σπηνιαρισματος θα χασουν πολυ....μονο ρεπριζ παιδια η αν τα τουτουνια μας ειναι ανω των 200ων αλογων

Εγώ με το Variant Tsi (195ps) με Saxo φίλου καλό 1ο στάδιο, σε απανωτές δοκιμές τον έπαιρνα και από στάση. Και το παιδί είχε φέρει πολύ καλά αποτελέσματα με το Saxo, δεν ήταν κανένας χτεσινός.

Θέλει προπόνηση από στάση παιδιά, και να διαβάζεις την πρόσφυση συνέχεια. Α, και βέβαια με antispin off.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ με το Variant Tsi (195ps) με Saxo φίλου καλό 1ο στάδιο, σε απανωτές δοκιμές τον έπαιρνα και από στάση. Και το παιδί είχε φέρει πολύ καλά αποτελέσματα με το Saxo, δεν ήταν κανένας χτεσινός.

Θέλει προπόνηση από στάση παιδιά, και να διαβάζεις την πρόσφυση συνέχεια. Α, και βέβαια με antispin off.

Θέλει το γκαζάκι παίξιμο δεν είναι on off.

Link to comment
Share on other sites

εγω με προγραμμα μονο εχω ανοιξει με 160αρι και πλ χαλαρα τον κερασα... απο αλλαγη σε δευτερες ξεκολαγα, εγω 3καβαλος και αυτος 2καβαλος! φιλος ειναι και πλ κλτρς οδηγος απο μενα και εχουμε πατησει πλς φορες παντα το ιδιο αποτελεσμα!! και με mini που ανοιξε το μινι(175 turbo) τον περναγε μετα τις 3ες-4ες...

Με mini 160 εχω ανοιξει και εγω για 600m περιπου.Το mini μονο με φιλτρο και εγω tsi 140 με ελευθερο φιλτρο εξατμιση απο domn pipe και πισω και i/c s3.Απο την αρχη μεχρι το τελος ημασταν διπλα διπλα και στα 3 ανοιγματα που καναμε!

Link to comment
Share on other sites

Με mini 160 εχω ανοιξει και εγω για 600m περιπου.Το mini μονο με φιλτρο και εγω tsi 140 με ελευθερο φιλτρο εξατμιση απο domn pipe και πισω και i/c s3.Απο την αρχη μεχρι το τελος ημασταν διπλα διπλα και στα 3 ανοιγματα που καναμε!

160 ηταν το civic, το mini 200(175 με προγραμμα)...

Link to comment
Share on other sites

Επειδη τα honda τα ζω καθημερινα..παρακαλαω ολους τους Hondaκηδες να μου βρουνε ενα civic type-r ep3 να ανοιξω απο σταση...για 400μ..!Αυτο που μου λενε ολοι ειναι οτι θα ειμαι μπροστα..απλα γιατι αν και το honda εχει καπου στα 18ps παραπανω απο εμενα+χαμηλο βαρος,δεν εχει πατημα για να ξεκινησει...ειναι θεμα στησιματος καθαρα!π.χ. το scirocco εχει πολυ καλο 0-18μ για προσθιοκινητο ενω το honda.."κλαυτα χαραλαμπε!!!".

Και μου λενε...να ανοιξεις με το ιαπωνικο civic jdm το οποιο εχει 225ps και μπλοκε διαφορικο...ααα...και ειναι καμια 30 kg κατω απο το ελληνικο!

Link to comment
Share on other sites

Επειδη τα honda τα ζω καθημερινα..παρακαλαω ολους τους Hondaκηδες να μου βρουνε ενα civic type-r ep3 να ανοιξω απο σταση...για 400μ..!Αυτο που μου λενε ολοι ειναι οτι θα ειμαι μπροστα..απλα γιατι αν και το honda εχει καπου στα 18ps παραπανω απο εμενα+χαμηλο βαρος,δεν εχει πατημα για να ξεκινησει...ειναι θεμα στησιματος καθαρα!π.χ. το scirocco εχει πολυ καλο 0-18μ για προσθιοκινητο ενω το honda.."κλαυτα χαραλαμπε!!!".

Και μου λενε...να ανοιξεις με το ιαπωνικο civic jdm το οποιο εχει 225ps και μπλοκε διαφορικο...ααα...και ειναι καμια 30 kg κατω απο το ελληνικο!

Ε ανοιξε και με το ιαπωνικο μπας και φας μεγαλυτερη **** μπας και ησυχασεις

Το λεξιλογιο που χρησιμοποιεις δεν ταιριαζει καθολου στον χαρακτηρα του forum στο οποιο εισαι μελος.

Γινεται αυξηση του warn level κατα 10%.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Επειδη τα honda τα ζω καθημερινα..παρακαλαω ολους τους Hondaκηδες να μου βρουνε ενα civic type-r ep3 να ανοιξω απο σταση...για 400μ..!Αυτο που μου λενε ολοι ειναι οτι θα ειμαι μπροστα..απλα γιατι αν και το honda εχει καπου στα 18ps παραπανω απο εμενα+χαμηλο βαρος,δεν εχει πατημα για να ξεκινησει...ειναι θεμα στησιματος καθαρα!π.χ. το scirocco εχει πολυ καλο 0-18μ για προσθιοκινητο ενω το honda.."κλαυτα χαραλαμπε!!!".

Και μου λενε...να ανοιξεις με το ιαπωνικο civic jdm το οποιο εχει 225ps και μπλοκε διαφορικο...ααα...και ειναι καμια 30 kg κατω απο το ελληνικο!

Ας είμαστε αντικειμενικοί... Δηλαδή δεν βρίσκεις τάπερ να πατήσει μαζί από στάση? ¶ντε ρεπρίζ να το συζητήσουμε, που και πάλι δεν παίζει... αλλά από στάση τα τάπερ πάνε καλά...

Link to comment
Share on other sites

Ας είμαστε αντικειμενικοί... Δηλαδή δεν βρίσκεις τάπερ να πατήσει μαζί από στάση? ¶ντε ρεπρίζ να το συζητήσουμε, που και πάλι δεν παίζει... αλλά από στάση τα τάπερ πάνε καλά...

Δεν καταλαβες....δεν βρισκω normal type-r να πατησω σταση...

Το ξερω οτι πανε πολυ καλα απο σταση και ρεπριζ αν και ατμοσφαιρικα!

Link to comment
Share on other sites

μαγκες εγω βρηκα ενα civic coupe στο δρομο με τα 160 αλογα (μαλλον μαμα κατα τα αλλα) και πηγαιναμε μαζι απο σταση φαναρι φαναρι..και εγω εχω και dsg

Edited by exo_polo
Link to comment
Share on other sites

μαγκες εγω βρηκα ενα civic coupe στο δρομο με τα 160 αλογα (μαλλον μαμα κατα τα αλλα) και πηγαιναμε μαζι απο σταση φαναρι φαναρι..και εγω εχω και dsg

Για το ibiza fr μιλαμε?

Link to comment
Share on other sites

Το type r (ep3) συγκεκριμενα μολις ειχε κυκλοφορησει συζητουσαν ολοι (περιοδικα,κοντρακιδες κτλ) αν φοραει μπλοκε η οχι.Το ευρωπαικο σαφως κ δεν φοραει,αλλα σκεψου λιγο ποσο καλα μπορει να ξεκινησει για να ειχε γινει θεμα...Μιλαμε παντα για εναν οδηγο ο οποιος το γνωριζει το αμαξι κ δεν θα ξεκινησει στις 1000 κ θα βγει απο το v-tec στη δευτερα...Με το scirocco,χωρις υπερβολες,η διαφορα θα ειναι χαωδης..Δεν εχω τπτ με το αυτοκινητο,αλλα ειναι -40 αλογα κ +170-200 κιλα...Απλα ειναι διαφορετικη κατηγορια και εχουν διαφορετικο προσανατολισμο τα αυτοκινητα..Στο type r πληρωνες 29000 για πραγματα π δεν φαινονται με το ματι,αλλα ΜΟΝΟ στην οδηγηση,για αυτο αλλωστε κ η λιτοτητα του εσωτερικου του...

Link to comment
Share on other sites

Με μαμα Scirocco ειναι φυσιολογικο θα μενει πισω απο type R.

Με προγραμμα ομως το 160αρι παει στα 210 και 30+ ροπη και εκει φυσιολογικα θα γινεται μαχη.

Το ξερω γιατι φιλου μου 160αρι με προγραμμα πραγματικα ειναι αλλο αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το Type-R είναι υπολογίσιμος αντίπαλος, ανεξάρτητα αν κάποιοι VAG κοκορεύονται..

Από Στάση με Type-R EP3 220 αλόγων έχουν αρκετό ζόρι Tsi 210-230 αλόγων. Δεν είναι εύκολα τα

πράγματα, το R έχει πολύ καλή 4η και ξεκινάει πολύ καλά.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Πάντως το Type-R είναι υπολογίσιμος αντίπαλος, ανεξάρτητα αν κάποιοι VAG κοκορεύονται..

Από Στάση με Type-R EP3 220 αλόγων έχουν αρκετό ζόρι Tsi 210-230 αλόγων. Δεν είναι εύκολα τα

πράγματα, το R έχει πολύ καλή 4η και ξεκινάει πολύ καλά.

Πολυ σωστος...

Για να χτυπηθει απο σταση ενα type-r το (φιλτρο cai,χταποδι+ολοσωμη(60mm),Ecu παραλληλη...)δηλαδη κοντα στα 225ps...αντιπαλος του καλος ειναι μονο ενα ibiza cupra (Φ.Π.Ε.)

Απο εκει και μετα με πολλαπλη εισαγωγης rbc,χταποδι dcsport(63.5) ή bodyclub(70mm)+ολοσωμη εξατμιση(70mm)+ανοιγμενη πεταλουδα...εκει δεν εχει πολλα ps παραπανω...kapoy sta 235-240ps...μιαω παντα για το ιδιο δυναμομετρο...

αλλα στον δρομο και ειδικα απο σταση πολυ δυσκολα χτυπιεται!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.