Jump to content
Dark Angel

Vw Polo R

Recommended Posts

Υπάρχει 1.8 kai 2.0 tsi?

Εντάξει δέν υπάρχει λόγος να κάνετε ανάλυση άν θα το πάρει κανείς με 26000,ας βγεί πρώτα και βλέπουμε,όποιος έχει λεφτά τα παίρνει αυτά τα αυτοκίνητα παιδιά!

Link to comment
Share on other sites

παίδες χλωμό το κόβω για το R, το GTI είναι αρκετό. αλλά μακάρι

Μεσα επεσες.. Volkswagen says no to hot 200bhp Polo R

Kαι ειχα μια ελπιδα τουλαχιστον για το μικρο και οικονομικο απο ολες τις πλευρες R .. closedeyes.gif

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

Τελικά θα βγει και μάλιστα με 210 άλογα το VW Polo R !!!

Είναι γνωστό ότι η VW δημιούργησε το ξεχωριστό τμήμα R GmbH ώστε να εξελίσσει η ίδια τα γρήγορα μοντέλα της, κατά τα πρότυπα των αντίστοιχων βελτιωτικών τμημάτων AMG της Mercedes και M της BMW. Όπως όλα δείχνουν το επόμενο δημιούργημα του τμήματος R θα είναι το μικρό Polo.

Έτσι μετά τα Golf R και Scirocco R που παρουσιάστηκαν πρόσφατα, το επόμενο αυτοκίνητο που θα περιποιηθεί ο οίκος R GmbH θα είναι το Polo. To VW Polo R, θα αποτελεί την πιο γρήγορη έκδοση του Polo και θα παρουσιαστεί μέσα στο 2012. Έως τώρα η ταχύτερη έκδοση του μοντέλου είναι η GTI που θα δούμε το καλοκαίρι, με τους 180 ίππους από το διτούρμπινο μοτέρ των μόλις 1,4 λίτρων (το οποίο έχουμε ήδη γνωρίσει στο Seat Ibiza Cupra με παραπλήσια ιπποδύναμη). Οι φήμες θέλουν το Polo R να χρησιμοποιεί μοτέρ στα 1,6 λίτρα φυσικά με τούρμπο, και την ιπποδύναμη να αγγίζει ακόμη και αυτή του Golf GTI φτάνοντας τους 210 ίππους! Φυσικά η κίνηση θα μεταδίδεται αποκλειστικά εμπρός και όχι στους τέσσερις τροχούς όπως στο Golf R, ενώ σχεδόν σίγουρο είναι ότι θα χρησιμοποιεί το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

πηγή autotriti.gr

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/95780.asp

Link to comment
Share on other sites

λογικά κανένα 1.6 FSI με ποιό ανθεκτικότερα εντόσθια + τουρμπίνα και έτοιμο το Project R.

Link to comment
Share on other sites

Eξελίξεις:

Η VW μετά τη συμμετοχή της στο WRC ξαναφέρνει το θέμα για την παραγωγή του Polo R.

The Polo R’s version of the motor is likely to produce considerably more than the GTI’s 177bhp. Expect a figure north of 200bhp. Four-wheel drive is unlikely, although the car could use the same system as Audi’s forthcoming S1, helping to justify the development costs of making the set-up work on that platform.

Το άρθρο αναφέρει ότι το Polo R θα έχει περίπου 200 bhp (όταν το GTI έχει 177 bhp)

Τετρακίνηση πιθανότατα δεν θα έχει.

Αυτά από το 2013 μεριά.

Ορίστε και ολόκληρο το άρθρο.

http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/256973/

Link to comment
Share on other sites

Eξελίξεις:

Η VW μετά τη συμμετοχή της στο WRC ξαναφέρνει το θέμα για την παραγωγή του Polo R.

The Polo R’s version of the motor is likely to produce considerably more than the GTI’s 177bhp. Expect a figure north of 200bhp. Four-wheel drive is unlikely, although the car could use the same system as Audi’s forthcoming S1, helping to justify the development costs of making the set-up work on that platform.

Το άρθρο αναφέρει ότι το Polo R θα έχει περίπου 200 bhp (όταν το GTI έχει 177 bhp)

Τετρακίνηση πιθανότατα δεν θα έχει.

Αυτά από το 2013 μεριά.

Ορίστε και ολόκληρο το άρθρο.

http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/256973/

Aν θα έχει τον 1,4 tsi χωρίς τετρακίνηση τότε καλύτερα κάποιος να επιλέξει το gti που με ένα πρόγραμμα φτάνει άνετα τα 200ps αλλιώς άν υπάρχουν τα χρήματα ολοκληρωμένη λύση είναι το s1 μελλοντικά...

Link to comment
Share on other sites

ας βάλουν 1800 έστω για να μη σπάσει δεν χρειάζεται 2000. αλλα το 1400 είναι ξεφτίλα εδώ δεν αντέχει καλά καλά τα άλογα του gti

μαλλον δεν ξερεις τι αμαξι αγορασες.

Φιλικα.

Link to comment
Share on other sites

αμα φτιαξει το καθεστως με τα κυββικα θα μου πειτε μετα αν θα παραμεινει ο ελληνας στα 1.4..φουλ ολοι για 2 και 2.5 θα παμε....

Link to comment
Share on other sites

πιστευω οτι θα βγει παραγωγή τέλος του 2011 αρχές του 2012 (1.6 tsi 210ps) με κοστος ~25κ και σταδιακα θα καταργηθεί το twin turbo 1.4

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι περίεργο να καταργήσουν τον 1.4 Twincharged.

μετρα 5 χρονια ζωης απο το 2006 δεν ειναι και λιγα για την εποχη που ζουμε.

παραμένει ενα φοβερο μοτερ :D

Link to comment
Share on other sites

δεν θα καταργήσουν το μονοτουρμπινο το 122 ..πιστευω οτι θα καταργήσουν μονο το 160 και θα βγαλουν το 1.6 tsi (που θα το βαλουν και στο golf το 7 το 2013 με 180~190 αλογα)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.