Jump to content
Katana

Πρόβλημα Με Esp?

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους.

Εχω ένα Golf VI TSi 160 και χθες παρατήρησα το εξής.

Υποτίθεται πως όταν πατήσουμε τον διακόπτη για να κλείσει το ESP, ανάβει το λαμπάκι του και μένει μόνιμα αναμμένο.Σε εμένα μόλις το κάνω αυτό αναβοσβήνει το λαμπάκι του, αλλά όντως βγαίνει εκτός λειτουργίας.Επίσης, δοκίμασα σπιναρίσματα κτλ με το ESP ενεργοποιημένο και όντως κόβει το σπινάρισμα, δηλαδή φαίνεται να δουλεύει σωστά.Εχετε υπόψιν σας τι γίνεται και αναβοσβήνει όταν πάω να το καταργήσω?Παλίοτερα όταν το έκανα αυτό έμενε σταθερά αναμένο, όπως και στο Golf V.

Να προσθέσω πως τον τελευταίο καιρό παρατηρώ ότι αν είμαι στην κορυφή της καμπής μιας στροφής, αν αγγίξω ελαφρά το φρένο νιώθω το ABS, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει συνήθως, αφού απλά χαιδεύω το φρένο και δεν το...τσαρουχώνω.Και το αναφέρω επειδή το ESP επηρεάζεται από το ABS, μήπως έχει κάτι το ABS.Φυσικά δοκίμασα και οριακά φρεναρίσματα και το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται υποδειγματικά, δλδ όλα φαίνονται να δουλεύουν σωστά...

Edit:

Κοιτάξτε κάτι άκυρο!

Στο ένα βιντεάκι αναβοσβήνει και στο άλλο όχι, αλλά και δύο είναι 6άρια Golf και στα δύο είναι κλειστό το ESP!

Edited by Katana
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον οταν σβηνω το ΕΣΠ αναβοσβηνη δεν μενει μονιμα αναμμενο.

Και σε ενα φιλο μου επισεις αναβοσβηνει

Οποτε δεν νομιζω να εχεις καποιο προβλημα ..

Εγω μιλαω για το 122 αλλα δεν νομιζω να εχει καμια σχεση.

Link to comment
Share on other sites

Guest ΤΟ_ΕΠΙΠΛΟ

Και στο δικο μου αναβοσβηνει.Για θυμισου ομως καλυτερα..δεν υπαρχει περιπτωση να εμενε μονιμα ανοικτο στη αρχη οπως ανεφερες.

Link to comment
Share on other sites

Tι να πω φίλε μου, είμαι σχεδόν σίγουρος!Μάλιστα μου είχε φανεί φυσιολογικό αφού είναι πρακτικά το ίδιο αυτοκίνητο με το Golf V.

Αλλωστε, αν είδατε, σε ένα από τα 2 βιντεάκια όντως μένει μόνιμα ανοικτό το λαμπάκι και είναι και τα 2 Golf VI, ενώ στο άλλο αναβοσβήνει!

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω να εχεις προβλημα.μαλλον ειναι διαφορετικα ρυθμισμενο σε σχεση με τα 5αρια και οσα ηδη γνωριζουμε.εξαλλου θα αναβε και λαμπακι σφαλαματος/προβληματος.

Link to comment
Share on other sites

Nαι και εμένα αυτή είναι η άποψή μου.Επίσης, αν είχε σφάλμα θα άναβε το λαμπάκι του ίδιου του κουμπιού ESP.Τι να πω, ίσως έχω γίνει υπερβολικά καχύποπτος με τα ηλεκτρονικά του Golf.

Edited by Katana
Link to comment
Share on other sites

για να εχετε και αλλη μια οπτικη, στο δικο μου (vi με 122) οταν το απενεργοποιεις, η ενδειξη μενει μονιμα αναμενη ( ακομα και αν το σπινιαρεις

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι άσχετο με το θέμα μας , αλλά μήπως έχει να κάνει με το ότι στα 6αρια το esp δεν απενεργοποιείται τελείως ?

Link to comment
Share on other sites

το εψαξα λιγο παραπανω....

συμφωνα με το ELSA για golf 6 με κινητηρα CAVD ισχυει αυτο >11 - Ενδεικτική λυχνία για ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESP) - Αναβοσβήνει: To ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESP) ρυθμίζει

- Ανάβει: το ESP είναι χαλασμένο ή απενεργοποιημένο

το ιδιο ισχυει και για τον κινητηρα CAXA(122).

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

Δλδ σε εμένα ρυθμίζει?Εννοείς πως κόβει τον κινητήρα εκείνη τη στιγμή?Γιατί σε εμένα και σταματημένος να είμαι αναβοσβήνει αν το έχω απενεργοποιήσει...

ΜΠΕΡΔΕΜΑ!

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω πως τον τελευταίο καιρό παρατηρώ ότι αν είμαι στην κορυφή της καμπής μιας στροφής, αν αγγίξω ελαφρά το φρένο νιώθω το ABS, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει συνήθως, αφού απλά χαιδεύω το φρένο και δεν το...τσαρουχώνω.Και το αναφέρω επειδή το ESP επηρεάζεται από το ABS, μήπως έχει κάτι το ABS.Φυσικά δοκίμασα και οριακά φρεναρίσματα και το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται υποδειγματικά, δλδ όλα φαίνονται να δουλεύουν σωστά...

Οταν βρισκεσαι στην κορυφη της στροφης οπως λες και τσιμπας το φρενο, αν εχεις μπει με αρκετα χιλιομετρακια τοτε οχι μονο το πατημα του φρενου αλλα και μονο το αφημα του γκαζιου μπορει να αποσταθεροποιησει την ουρα.Εκεινη τη στιγμη το ESP σε συνεργασια με το ABS φρεναρει τον τροχο που κρινει σωστο ωστε να κοψει το γλυστριμα της ουρας.Τωρα αν αλλες φορες δεν στο εκανε αυτο και τωρα στο κανει, λαβε υποψιν σου οτι τις αλλες φορες μπορει να μην εμπαινες με τοση ταχυτητα, μπορει να ηταν σε καλυτερη θερμοκρασια τα λαστιχα σου ή το οδοστρωμα και συνεπως να μην χρειαζοταν η παρεμβαση του ESP.Μην ανησυχεις παντως.Αν ειχε προβλημα θα σου εβγαζε ενδειξη στο καντραν.

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω, ίσως έχω γίνει υπερβολικά καχύποπτος με τα ηλεκτρονικά του Golf.

+10000 Εγω να δεις ποσο καχυποπτος εχω γινει με τα ηλεκτρονικα του!

Link to comment
Share on other sites

Οταν βρισκεσαι στην κορυφη της στροφης οπως λες και τσιμπας το φρενο, αν εχεις μπει με αρκετα χιλιομετρακια τοτε οχι μονο το πατημα του φρενου αλλα και μονο το αφημα του γκαζιου μπορει να αποσταθεροποιησει την ουρα.Εκεινη τη στιγμη το ESP σε συνεργασια με το ABS φρεναρει τον τροχο που κρινει σωστο ωστε να κοψει το γλυστριμα της ουρας.Τωρα αν αλλες φορες δεν στο εκανε αυτο και τωρα στο κανει, λαβε υποψιν σου οτι τις αλλες φορες μπορει να μην εμπαινες με τοση ταχυτητα, μπορει να ηταν σε καλυτερη θερμοκρασια τα λαστιχα σου ή το οδοστρωμα και συνεπως να μην χρειαζοταν η παρεμβαση του ESP.Μην ανησυχεις παντως.Αν ειχε προβλημα θα σου εβγαζε ενδειξη στο καντραν.

+1 Νάσο! Πολύ σωστός.

Βρε σεις, αφού στα 6άρια το ESP ΔΕΝ απενεργοποιείται πλήρως, τί ψάχνετε; sillyhorse1rb5.gif

Όταν ανάβει το λαμπάκι σημαίνει ότι το σύστημα βρίσκεται σε λειτουργία για να διορθώσει τα κακώς κείμενα.

Προφανώς θα ανάβει στις στροφές, ειδικά σε όσες μπαίνετε πατημένοι!

Link to comment
Share on other sites

Οταν βρισκεσαι στην κορυφη της στροφης οπως λες και τσιμπας το φρενο, αν εχεις μπει με αρκετα χιλιομετρακια τοτε οχι μονο το πατημα του φρενου αλλα και μονο το αφημα του γκαζιου μπορει να αποσταθεροποιησει την ουρα.Εκεινη τη στιγμη το ESP σε συνεργασια με το ABS φρεναρει τον τροχο που κρινει σωστο ωστε να κοψει το γλυστριμα της ουρας.Τωρα αν αλλες φορες δεν στο εκανε αυτο και τωρα στο κανει, λαβε υποψιν σου οτι τις αλλες φορες μπορει να μην εμπαινες με τοση ταχυτητα, μπορει να ηταν σε καλυτερη θερμοκρασια τα λαστιχα σου ή το οδοστρωμα και συνεπως να μην χρειαζοταν η παρεμβαση του ESP.Μην ανησυχεις παντως.Αν ειχε προβλημα θα σου εβγαζε ενδειξη στο καντραν.

Eντάξει, επειδή έχω μάθει το αυτοκίνητο καλύτερα, υπάρχει περίπτωση να μπαίνω με πολύ περισσότερα χλμ από πριν.

Link to comment
Share on other sites

Eντάξει, επειδή έχω μάθει το αυτοκίνητο καλύτερα, υπάρχει περίπτωση να μπαίνω με πολύ περισσότερα χλμ από πριν.

αν και δεν ειναι του παροντος θεματος, εχω να πω με βαση αυτα που διαβαζω οτι η στροφη εχει ενα οριο χιλιομετρων που μπορει να παρθει.οτι αμαξι και να εχεις αν το ξεπερασεις αυτο το οριο τοτε αυτη θα σε πεταξει απο τον δρομο ή θα σε προειδοποιησει οτι θα το κανει οταν τα χιλιομετρα αρχιζουν να το ξεπερνουν(υποστροφη-υπερστροφη).αυτο ειναι κανονας της φυσικης και κανενα αυτοκινητο με οσα ηλεκτρονικα και αν εχει δεν μπορει να τον αποφυγει.επειδη διαβασα για φρενα και γκαζια στην στροφη που ειναι εντελως λαθος και επικινδυνο,το σωστο ειναι πατημα φρενου και κατεβασμα ταχυτητας πριν την στροφη,στριβουμε ομαλα μεσα στην στροφη χωρις να παταμε τιποτα και τελος στην εξοδο της στροφης αρχιζουμε να παταμε γκαζι γλυκα και καθε φορα λιγο περισσοτερο οταν το αμαξι ισιωνει στον δρομο ολο και πιο πολυ(μειωση γωνιας τιμονιου).αρα λοιπον.παταμε-αφηνουμε-παταμε ακολουθωντας ομως παντα το δυνατοτερο την ιδανικη γραμμη κατα την διαρκεια οποιας στροφης ωστε να αυξηθει ο συντελεστης ασφαλειας και να μειωθουν φαινομενα εκτροπης απο τον δρομο.

για ολα τα παραπανω υπεθυνος ειναι αυτος ο νομος της φυσικης F = m.υ²/R.η ταχυτητα στο τετραγωνο(υ²) ειναι που κανει ολη την ζημια...

Link to comment
Share on other sites

αν και δεν ειναι του παροντος θεματος, εχω να πω με βαση αυτα που διαβαζω οτι η στροφη εχει ενα οριο χιλιομετρων που μπορει να παρθει.οτι αμαξι και να εχεις αν το ξεπερασεις αυτο το οριο τοτε αυτη θα σε πεταξει απο τον δρομο ή θα σε προειδοποιησει οτι θα το κανει οταν τα χιλιομετρα αρχιζουν να το ξεπερνουν(υποστροφη-υπερστροφη).αυτο ειναι κανονας της φυσικης και κανενα αυτοκινητο με οσα ηλεκτρονικα και αν εχει δεν μπορει να τον αποφυγει.επειδη διαβασα για φρενα και γκαζια στην στροφη που ειναι εντελως λαθος και επικινδυνο,το σωστο ειναι πατημα φρενου και κατεβασμα ταχυτητας πριν την στροφη,στριβουμε ομαλα μεσα στην στροφη χωρις να παταμε τιποτα και τελος στην εξοδο της στροφης αρχιζουμε να παταμε γκαζι γλυκα και καθε φορα λιγο περισσοτερο οταν το αμαξι ισιωνει στον δρομο ολο και πιο πολυ(μειωση γωνιας τιμονιου).αρα λοιπον.παταμε-αφηνουμε-παταμε ακολουθωντας ομως παντα το δυνατοτερο την ιδανικη γραμμη κατα την διαρκεια οποιας στροφης ωστε να αυξηθει ο συντελεστης ασφαλειας και να μειωθουν φαινομενα εκτροπης απο τον δρομο.

για ολα τα παραπανω υπεθυνος ειναι αυτος ο νομος της φυσικης F = m.υ²/R.η ταχυτητα στο τετραγωνο(υ²) ειναι που κανει ολη την ζημια...

Nαι βρε, τα ξέρω όλα αυτά.Εχω ξοδέψει περιουσίες στα Μέγαρα και στις Αφιδνές...Εγώ αναφέρομαι στο σημείο πολύ πριν της απώλειας της πρόσφυσης, το οποίο οφείλεται καθαρά στην εμπιστοσύνη που αναπτύσσεται στο ίδιο το αυτοκίνητο.

Edited by Katana
Link to comment
Share on other sites

αν και δεν ειναι του παροντος θεματος, εχω να πω με βαση αυτα που διαβαζω οτι η στροφη εχει ενα οριο χιλιομετρων που μπορει να παρθει.οτι αμαξι και να εχεις αν το ξεπερασεις αυτο το οριο τοτε αυτη θα σε πεταξει απο τον δρομο ή θα σε προειδοποιησει οτι θα το κανει οταν τα χιλιομετρα αρχιζουν να το ξεπερνουν(υποστροφη-υπερστροφη).αυτο ειναι κανονας της φυσικης και κανενα αυτοκινητο με οσα ηλεκτρονικα και αν εχει δεν μπορει να τον αποφυγει.επειδη διαβασα για φρενα και γκαζια στην στροφη που ειναι εντελως λαθος και επικινδυνο,το σωστο ειναι πατημα φρενου και κατεβασμα ταχυτητας πριν την στροφη,στριβουμε ομαλα μεσα στην στροφη χωρις να παταμε τιποτα και τελος στην εξοδο της στροφης αρχιζουμε να παταμε γκαζι γλυκα και καθε φορα λιγο περισσοτερο οταν το αμαξι ισιωνει στον δρομο ολο και πιο πολυ(μειωση γωνιας τιμονιου).αρα λοιπον.παταμε-αφηνουμε-παταμε ακολουθωντας ομως παντα το δυνατοτερο την ιδανικη γραμμη κατα την διαρκεια οποιας στροφης ωστε να αυξηθει ο συντελεστης ασφαλειας και να μειωθουν φαινομενα εκτροπης απο τον δρομο.

για ολα τα παραπανω υπεθυνος ειναι αυτος ο νομος της φυσικης F = m.υ²/R.η ταχυτητα στο τετραγωνο(υ²) ειναι που κανει ολη την ζημια...

Για ενα συγκεκριμενο αυτοκινητο ομως η υπαρξη του ESP αυξανει το οριο των χιλιομετρων με τα οποια μπορει να παρει μια στροφη.Χαρακτηριστικο παραδειγμα στο παρακατω βιντεακι στο δευτερο τεστ που μπαινει στην παρατεταμενη δεξια στροφη.Τεραστια διαφορα...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους παιδιά!

Είμαι κάτοχος ενός Golf 6 122ps. Να ρωτήσω κάτι και εγώ κάτι για το esp. Μετά από ένα γέμισμα σε βενζινάδικο έβαλα μπροστά τη μηχανή πριν ολοκληρωθεί ο έλεγχος των συστημάτων. Στιγμιαία έγραψε στην οθόνη "ESP FAULT", μετά "TCS OFF" και τέλος "TCS ON". Μάλλον έγινε γιατί έβαλα αμέσως μπροστά τη μηχανή, σφάλμα δεν υπάρχει γιατί δεν ανάβει το λαμπάκι του ESP στο καντάν που προειδοποιεί για βλάβη. Με την ανησυχία που με έπιασε μου δημιουργήθηκαν δύο απορίες:

1. Όταν πατάτε το κουμπί "ESP OFF" στην οθόνη δείχνει "TCS OFF" ή "ESP OFF"; (Σύμφωνοι, κλείνει μόνο το traction control και όχι το esp, αλλά είχα την εντύπωση πως αρχικά μου έβγαζε "ESP OFF")

2. Το κουμπί "ESP OFF" φωτίζεται με κόκκινο χρώμα όπως και τα υπόλοιπα κουμπάκια. Όταν το πατάτε αλλάζει το χρώμα του σε πορτοκαλί όπως συμβαίνει π.χ. στο κουμπί με το κλείδωμα των θυρών;

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση. Μάλλον το κάθε γκολφάκι έχει δική του ψυχή και αντιδρά με τον δικό του, διαφορετικό τρόπο σε κάθε κατάσταση! Στην οθόνη εμένα γράφει TCS ON/OFF.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.