Jump to content
ACE2007

Golf 5/6 1.4 Tsi - Το Καλύτερο Κιτ Εισαγωγής

Ποια είναι η καλύτερη εισαγωγή για τα TSI?  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Για το awa και το gruppo m εχουμε κανένα link για αγορά και στοιχεία;

η gruppe m θα πωλείται χρυσάφι. sillyhorse1rb5.gif

PipperCross Viper απο μένα

Link to comment
Share on other sites

Για το awa και το gruppo m εχουμε κανένα link για αγορά και στοιχεία;

Για το gruppe m το link είναι το εξής :

https://www.gruppem.co.jp/onlinestore_en/index.php?main_page=about_ram

Για την AWE το link είναι :

http://www.awe-tuning.com/pages/shared/part_detail.cfm?PMaI=3&PMoI=38&PEI=25&PP=mk5gj_20t_drivetrain.cfm&PPT=Drivetrain&IL=20T_CCB

Εγώ θέλω την εισαγωγή των etuners!

Έχεις καθόλου στοιχεία για την εισαγωγή των e tuners?? φωτογραφία, τιμή κλπ Στο site τους την έχουν στα προιόντα αλλά δεν έχουν καθόλου στοιχεία.

η gruppe m θα πωλείται χρυσάφι. sillyhorse1rb5.gif

PipperCross Viper απο μένα

Αν θυμάμαι καλά το κιτ της gruppe m έχει γύρω στα 750 ευρώ.

Καλό το κιτ εισαγωγής της Pipercross Viper αλλά παλαιότερα που το είχα δοκιμάσει στην Group A έκανε πολύ θόρυβο!

Ένα λινκ της forge παρακαλώ;

To link της Forge είναι το εξής :

http://www.forgemotorsport.com/

Εδώ και χρόνια τα προιόντα της Forge τα εισάγει στην Ελλάδα η AVC Weber :

http://www.avcweber.gr/index.php?co=vendors&id=9

Edited by J.P.
Ενώθηκαν όλα μαζί σε ένα ποστ
Link to comment
Share on other sites

Έχεις καθόλου στοιχεία για την εισαγωγή των e tuners?? φωτογραφία, τιμή κλπ Στο site τους την έχουν στα προιόντα αλλά δεν έχουν καθόλου στοιχεία.

Αν θυμάμαι καλά κάνει γύρω στα 160Ε και παίρνει αέρα ακριβώς πίσω από το αριστερό προβολάκι.

Από κριτικές που έχω ακούσει πρέπει να 'ναι καλή.

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά κάνει γύρω στα 160Ε και παίρνει αέρα ακριβώς πίσω από το αριστερό προβολάκι.

Από κριτικές που έχω ακούσει πρέπει να 'ναι καλή.

Η εισαγωγή αυτή ειναι τύπου ΑΕΜ και είναι το μονο part μέχρι στιγμής που κατάλαβα τη διαφοράστη ροπή αμέσως σε όλες τις ταχύτητες σε συνδιασμό με το πρόγραμμα φυσικά ...........και σε όποιον αρέσει να σκάει και λίγο, πιστεύω θα μείνει ικανοποιημένος...!!

Αν θυμάμαι καλά η τιμή της πρέπει να ειναι ίσως λίγο παραπάνω ....δεν θυμάμαι καλα !!....πάντως ανοίγει με διαφορές

Θα ανεβάσω φωτό σύντομα γιατί έρχονται αλλαγές.... :)

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια στο bmc αυτο το ασημενιο που μπαινιε πριν το φιλτρο που το βρισκεις?εχω φαει το κοσμο

Υποθετω μπορει να το φτιαξει οποιοσδηποτε εξατμισας ..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ με BMC είμαι και ένιωσα διαφορά στη ροπή.Επίσης κάνει περισσότερα σκασίματα.

Ψάχνω να βρω ένα ''χωνάκι'' για να τραβάει τον αέρα από τη γρίλια στη σωλήνα του φίλτρου αλλά δεν ξέρω που να τη βρω.

Link to comment
Share on other sites

Υποθετω μπορει να το φτιαξει οποιοσδηποτε εξατμισας ..

j.p. Που βρικες τι photo του Βmc το χει βαλει κανενα παιδι στο forum με αυτο το τροπο?θελωα και εγω αυτο το σωληνα....

Link to comment
Share on other sites

Ε ειναι APR.... η ARP φτιαχνει βίδες.....

Ooops!!!!! :D Kostas έχεις δίκιο είχε γίνει κατά λάθος ένας μικρός αναγραμματισμός (τι μικρός δηλ. όσοι διάβαζαν ARP θα λέγανε άλλαξε όνομα η εταιρεία!!).

Τουλάχιστον η φωτογραφία ήταν σωστή, διορθώθηκε και η ονομασία!. :o

Link to comment
Share on other sites

j.p. Που βρικες τι photo του Βmc το χει βαλει κανενα παιδι στο forum με αυτο το τροπο?θελωα και εγω αυτο το σωληνα....

Playmaker την βρήκα στο Google με αναζήτηση, προφανώς κάποιο μέλος είναι που την έχει τοποθετήσει.

Link to comment
Share on other sites

Έχει προστεθεί στις επιλογές και το κιτ εισαγωγής της Oettinger.

Γενικότερα πιστεύω ότι λύσεις όπως της APR ή της Oettinger που είναι μελετημένες "στα μέτρα" του αυτοκινήτου είναι καλύτερες.

Είναι ταλαιπωρία να κάθεται κάποιος και να σπάει το κεφάλι του ή να προβληματίζεται που θα βγάλει σωλήνα για αέρα, αν θα είναι επικίνδυνο να τραβήξει νερά κλπ κλπ

Καλύτερα μία λύση customization ειδικά για τον κινητήρα TSI, την τοποθετείς και ξενοιάζεις.

Και αυτό το λέω γιατί παλαιότερα και εγώ είχα πειραματιστεί με φιλτροχοάνες (δεν υπήρχαν κιτ με θερμοπαγίδα) και ψάχναμε τρόπους να την βγάλουμε μακρυά από το μοτέρ να μην ρουφάει ζεστό αέρα, μετά έκανα πατέντες με εύκαμπτο σωλήνα που έβαλα πάνω στην χοάνη με tire up για να φέρνει κρύο αέρα κλπ κλπ

Link για την Oettinger :

http://www.oettinger.de/en/product-88/volkswagen-1/golf_6-56/engine_accessories-245/oettinger_ram_air-498.html

Edited by J.P.
Link to comment
Share on other sites

bmc cda sp-13s 204eyro + εξοδα αποστολης.

οτι καλυτερο εχω δοκιμασει στο αμαξι μου. (μεταξυ αλλων εχω δοκιμασει βαρελακι και χωανη pipercross , χωανη k&n , βαρελακι carbon απο μη γνωστη εταιρια)

golf tsi 122 + remap.

διαφορα στη ροπη χαμηλα και απο ηχο ακριβως αυτο που πρεπει. ακωμα βλεπω 0.1 μεγαλυτερη πιεση απο πριν.

απολυτα ευχαρηστιμενος.

Link to comment
Share on other sites

bmc cda sp-13s 204eyro + εξοδα αποστολης.

οτι καλυτερο εχω δοκιμασει στο αμαξι μου. (μεταξυ αλλων εχω δοκιμασει βαρελακι και χωανη pipercross , χωανη k&n , βαρελακι carbon απο μη γνωστη εταιρια)

golf tsi 122 + remap.

διαφορα στη ροπη χαμηλα και απο ηχο ακριβως αυτο που πρεπει. ακωμα βλεπω 0.1 μεγαλυτερη πιεση απο πριν.

απολυτα ευχαρηστιμενος.

Poen επειδή έχεις κάνει τόσες δοκιμές από θόρυβο πως είναι το BMC σε σχέση με τα άλλα?

Ποιοτικώς δεν το συζητάμε είναι πάρα πολύ καλό αλλά ήταν και πραγματικά πρωτοποριακό όταν παρουσιάστηκε στην αγορά (υπήρχαν μόνο χοάνες, φίλτρα και σκούπες), για αυτό και αντιγράφηκε από άλλες εταιρείες που δεν είχαν την ποιότητα του όμως (Simota κλπ).

Edited by J.P.
Link to comment
Share on other sites

απο ηχο ακους σκασιματα οπως με μια χωανη απλα ποιο πνιγμενο τον ηχο.

ακωμα και σε αφημα του γκαζιου ακους σκασιμο δεν εχει τον λιγο καγκουρικο για εμενα ηχο της χωανης αλλα ενα ποιο σπορ κοφτο ηχο!

ο ηχος ειναι αναμεσα σε μαμα εισαγωγη με

ελευθερο φιλτρο και μια χωανη. ετσι θα το ελεγα!

μακη τωρα βλεπω ~ 1.1 (με τριτη απο τις ~ 2100) στις 4000 εχω 0.8 περιπου

συντομα θα κανω και νεο dyno αφου μπει εξατμιση που μαλον τελικα θα φτιαχτει κομματι κομματι

(καταλυτη hjs , επονυμο τελικο , χειροποιητο downpipe

Link to comment
Share on other sites

Poen για να γίνω πιο συγκεκριμένος :

1) Κάνει πολύ θόρυβο & φασαρία?

2) Στο ταξίδι στην εθνική αντέχεται?

thanks.

Link to comment
Share on other sites

Κάνει σπορ θόρυβο, όχι κάτι που δεν αντέχεται.Οσο πιο πολύ ανεβαίνουν τα χλμ, τόσο λιγότερο ακούγεται, οπότε και στην ΕΟ είναι άνετο το ταξίδι.

Link to comment
Share on other sites

Κάνει σπορ θόρυβο, όχι κάτι που δεν αντέχεται.Οσο πιο πολύ ανεβαίνουν τα χλμ, τόσο λιγότερο ακούγεται, οπότε και στην ΕΟ είναι άνετο το ταξίδι.

Ok Katana :thumbsup:

Αν είναι απλά ένα διακριτικό μπάσο είναι οκ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.