Jump to content
ACE2007

Golf 5/6 1.4 Tsi - Το Καλύτερο Κιτ Εισαγωγής

Ποια είναι η καλύτερη εισαγωγή για τα TSI?  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ευχαριστώ. Δεν μπορούσα να το βρω πουθενά.

Βασικά είμαι μεταξύ APR και FORGE. Μπορεί κανείς να με βοηθήσει;;;

Link to comment
Share on other sites

Είναι το κιτ της Forge για το GOLF GTI.

Ανήκει σε μέλος νομίζω του golfvclub.com.

Το βάψιμο στα καπάκια του κινητήρα αν θυμάμαι καλά το έχει κάνει μόνος του.

Link to comment
Share on other sites

Είναι παράξενο πάντως που η Forge κατέφυγε σε βαρελάκι για το κιτ εισαγωγής της.

Ευελπιστώ μέσα σε μερικές ημέρες να τους ρίξω μια δύο ιδέες, γιατί θα μπορούσαν κάλλιστα να κατασκευάσουν σωληνωτά κιτ εισαγωγής αντίστοιχα με αυτά των ΜΚ5.

Πιθανότατα να μην ήθελαν να μπλέξουν.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον θα εννοείς το παρακάτω για το ΜΚ5 GTI :

forgegolfvgti.jpg

forgegolfvgti2.jpg

Το βαρελάκι πιθανότατα να το επέλεξαν ως καλύτερο για TSI σε σχέση με το TFSI?

Link to comment
Share on other sites

egw twra pou eimai anamesa se varelaki bmc kai forge ?? poio na protimisw???

Για το bmc έχουμε τουλάχιστον 2-3 μέλη που το έχουν τοποθετήσει και όλοι έχουν πει καλά λόγια.

Για το forge ναι μεν καλές απόψεις αλλά δεν το έχει βάλει κανείς νομίζω.

Εγώ πάντως αν έβαζα βαρελάκι θα πήγαινα στον πρωτοπόρο >>>> B.M.C.

Link to comment
Share on other sites

Εχουν το Forge ο peolinio και ο attnos νομιζω...

μπορεις να τους ρωτησεις..

εγω εχω το BMC και ειναι ΜΑΚΡΑΝ καλυτερο απο ολα οσα εχω δοκιμασει

Link to comment
Share on other sites

Εχουν το Forge ο peolinio και ο attnos νομιζω...

μπορεις να τους ρωτησεις..

εγω εχω το BMC και ειναι ΜΑΚΡΑΝ καλυτερο απο ολα οσα εχω δοκιμασει

Ναι αλλά δεν έχεις δοκιμάσει το Forge ;)

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά δεν έχεις δοκιμάσει το Forge :good:

ούτε τις APR :p

ειπα οτι ειναι καλυτερο απο οτι εχω δοκιμασει!!!

πιστευω οτι με το forge δεν πρεπει να υπαρχουν μεγαλες διαφορες. απλα η bmc ηταν η πρωτη που εφτιαξε βαρελακι

γιαυτο και την επελεξα.

καθως και γιατι βγαζει αρκετα βαρελια αναλογα με το μοτερ και τις απετησεις.

Midkin το εχω πει πολλες φορες πως αν μου το επετρεπε η διαταξη της μηχανης μου (εχω το 122) θα εβαζα ΣΙΓΟΥΡΑ την εισαγωγη της APR γιατι την εχω δει και απο κοντα και απο ηχο και αποδωση ειναι αψογη.

απλα δεν μπορω να τη βαλω 2ερη επιλογη μου ειναι το BMC.

αυτα

Edited by poenstar
Link to comment
Share on other sites

βγαζεις τη χωανη κ τη πλενεις με χλιαρο νερο,αν θελεις μπορεις να τη κανεις κ μπουγαδα με σαπουνι,την αφηνεις να στεγνωσει,τη ψεκαζεις με το ειδικο λαδακι που ειναι για να κραταει τη σκονη και ειναι κομπλε...

Link to comment
Share on other sites

βγαζεις τη χωανη κ τη πλενεις με χλιαρο νερο,αν θελεις μπορεις να τη κανεις κ μπουγαδα με σαπουνι,την αφηνεις να στεγνωσει,τη ψεκαζεις με το ειδικο λαδακι που ειναι για να κραταει τη σκονη και ειναι κομπλε...

και αν δεν εχω αυτο το ειδικο λαδακι ? μονο με νερο κανει δουλεια ? Η το αφηνω για αλλη φορα?

Link to comment
Share on other sites

βγαζεις τη χωανη κ τη πλενεις με χλιαρο νερο,αν θελεις μπορεις να τη κανεις κ μπουγαδα με σαπουνι,την αφηνεις να στεγνωσει,τη ψεκαζεις με το ειδικο λαδακι που ειναι για να κραταει τη σκονη και ειναι κομπλε...

Την σωλήνωση που έχεις στην εισαγωγή σου από που την έχεις προμηθευτεί?

Έχουν ενδιαφερθεί και κάποια άλλα μέλη όπως ο Playmaker κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Με το BMC είμαι πολύ ευχαριστημένος, αλλά τώρα θα επέλεγα APR, κυρίως γιατί έχει πολύ καλή εφαρμογή στην γριλια μπροστά, στο αημείο δλδ που εγώ συνέχεια ψάχνομαι.

Link to comment
Share on other sites

οχι δε τρεχει τπτ αμα δεν εχεις το λαδακι απλως αν το ειχεσ κ αυτο θα ηταν καλυτερα...οπως εγραψα το λαδι κραταει τη πολυ ψιλη σκονη που δε καταφερνει να συγκρατισει η χωανη...

J.P :τη σωληνα την εχω παρει απ το ebay

Link to comment
Share on other sites

Η Forge όμως έχει ένα μειονέκτημα κατά την γνώμη μου, είναι πιο κοντά στον κινητήρα από οποιοδήποτε άλλο κιτ εισαγωγής. Και δεν είναι και οι καλύτερες θερμοκρασίες εκεί που τοποθετείται όσο καλή θερμομόνωση και αν έχει.

Μου θυμίζει στο Polo 1,4 16V 101PS την παρακάτω φιλτροχοάνη "σφουγγάρι" της Pipercross που την τοποθετούσαν πίσω και πάνω ακριβώς από το μοτέρ (σε Kerosun σόμπα δίπλα αν την έβαζαν πιο κρύο αέρα θα τράβαγε) :

polowithpipercrossh.jpg

Ενώ στις άλλες εισαγωγές που έχουν μακρυά το βαρελάκι: παίρνουν πιο κρύο αέρα και τον ψήνουν μετά αφού οι "μεταλλικοί ή λαστιχένιοι" σωλήνες περνάνε και αυτοί κολλητά από τον κινητήρα new_killpc.gifthumbsdown.gif

Τουλάχιστον το βαρελάκι είναι από carbon-fibre που αντιστέκεται πολύ περισσότερο σε υψηλές θερμοκρασίες απο το λάστιχο και το μέταλλο :spiteful::db:

Ο αέρας έτσι και αλλιώς θα μπει πιο κρύος από ότι με τα απλά χάρτινα φίλτρα γιατί όσο επιταχύνουμε την ροή του αέρα τόσο ρίχνουμε την θερμοκρασία του, βάσει απλής φυσικής, κι ως γνωστό οι φιλτροχοάνες-βαρελάκια έχουν αυτή την ιδιότητα!

Χωρίς παρεξήγηση αλλά.............

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

οχι δε τρεχει τπτ αμα δεν εχεις το λαδακι απλως αν το ειχεσ κ αυτο θα ηταν καλυτερα...οπως εγραψα το λαδι κραταει τη πολυ ψιλη σκονη που δε καταφερνει να συγκρατισει η χωανη...

J.P :τη σωληνα την εχω παρει απ το ebay

Έχεις κρατησει ποτε φιλτροχοανη κοντρα στο φως να δεις τι μεγαλες τρυπες εχει στην πλεξη της?

Αυτες που ειναι σχεδιασμενες να δουλευουν με λαδι χρειαζονται λαδι αλλα δε θελει να το παρακανουμε γιατι το υπερβλικο λαδωμα καταστρεφει τον MAF.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.