midkin Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Μπορεί να μου δώσει κάποιος λινκ του forge για golf mk6; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Μπορεί να μου δώσει κάποιος λινκ του forge για golf mk6; http://www.streetandcircuit-shop.biz/forge-motorsport---vw-golf-14-tsi-induction-kit-97165-p.asp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 http://www.streetandcircuit-shop.biz/forge-motorsport---vw-golf-14-tsi-induction-kit-97165-p.asp Ευχαριστώ. Δεν μπορούσα να το βρω πουθενά. Βασικά είμαι μεταξύ APR και FORGE. Μπορεί κανείς να με βοηθήσει;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 εγω θα σου ελεγα καλυτερα APR. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 (edited) Αυτό το έχει δεί κανείς;Φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον και ακριβό H foto είναι από ΕΔΩ Edited November 30, 2009 by zoo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 30, 2009 Author Report Share Posted November 30, 2009 Είναι το κιτ της Forge για το GOLF GTI. Ανήκει σε μέλος νομίζω του golfvclub.com. Το βάψιμο στα καπάκια του κινητήρα αν θυμάμαι καλά το έχει κάνει μόνος του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KOSSI1 Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 (edited) καλημέρα παίδες...!!! να ρωτήσω αυτά τα keep in touch μπορούν να μπούν k στο gt???? Edited December 1, 2009 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Είναι παράξενο πάντως που η Forge κατέφυγε σε βαρελάκι για το κιτ εισαγωγής της. Ευελπιστώ μέσα σε μερικές ημέρες να τους ρίξω μια δύο ιδέες, γιατί θα μπορούσαν κάλλιστα να κατασκευάσουν σωληνωτά κιτ εισαγωγής αντίστοιχα με αυτά των ΜΚ5. Πιθανότατα να μην ήθελαν να μπλέξουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 1, 2009 Author Report Share Posted December 1, 2009 Μάλλον θα εννοείς το παρακάτω για το ΜΚ5 GTI : Το βαρελάκι πιθανότατα να το επέλεξαν ως καλύτερο για TSI σε σχέση με το TFSI? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitro2550 Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 egw twra pou eimai anamesa se varelaki bmc kai forge ?? poio na protimisw??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 egw twra pou eimai anamesa se varelaki bmc kai forge ?? poio na protimisw??? Την εισαγωγή της APR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 2, 2009 Author Report Share Posted December 2, 2009 egw twra pou eimai anamesa se varelaki bmc kai forge ?? poio na protimisw??? Για το bmc έχουμε τουλάχιστον 2-3 μέλη που το έχουν τοποθετήσει και όλοι έχουν πει καλά λόγια. Για το forge ναι μεν καλές απόψεις αλλά δεν το έχει βάλει κανείς νομίζω. Εγώ πάντως αν έβαζα βαρελάκι θα πήγαινα στον πρωτοπόρο >>>> B.M.C. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 Το ίδιο και εγώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 Εχουν το Forge ο peolinio και ο attnos νομιζω... μπορεις να τους ρωτησεις.. εγω εχω το BMC και ειναι ΜΑΚΡΑΝ καλυτερο απο ολα οσα εχω δοκιμασει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex7 Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 Εχουν το Forge ο peolinio και ο attnos νομιζω... μπορεις να τους ρωτησεις.. εγω εχω το BMC και ειναι ΜΑΚΡΑΝ καλυτερο απο ολα οσα εχω δοκιμασει Ναι αλλά δεν έχεις δοκιμάσει το Forge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 ούτε τις APR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 (edited) Ναι αλλά δεν έχεις δοκιμάσει το Forge ούτε τις APR ειπα οτι ειναι καλυτερο απο οτι εχω δοκιμασει!!! πιστευω οτι με το forge δεν πρεπει να υπαρχουν μεγαλες διαφορες. απλα η bmc ηταν η πρωτη που εφτιαξε βαρελακι γιαυτο και την επελεξα. καθως και γιατι βγαζει αρκετα βαρελια αναλογα με το μοτερ και τις απετησεις. Midkin το εχω πει πολλες φορες πως αν μου το επετρεπε η διαταξη της μηχανης μου (εχω το 122) θα εβαζα ΣΙΓΟΥΡΑ την εισαγωγη της APR γιατι την εχω δει και απο κοντα και απο ηχο και αποδωση ειναι αψογη. απλα δεν μπορω να τη βαλω 2ερη επιλογη μου ειναι το BMC. αυτα Edited December 2, 2009 by poenstar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 τελικα θα μου απαντησει καποιος πως καθαριζω το βαρελακι της forge? Το βαζω σε κουβα με νερο ? Ξυλωνω μονο την χωανη και την πλενω? Τι σκατα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 βγαζεις τη χωανη κ τη πλενεις με χλιαρο νερο,αν θελεις μπορεις να τη κανεις κ μπουγαδα με σαπουνι,την αφηνεις να στεγνωσει,τη ψεκαζεις με το ειδικο λαδακι που ειναι για να κραταει τη σκονη και ειναι κομπλε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 βγαζεις τη χωανη κ τη πλενεις με χλιαρο νερο,αν θελεις μπορεις να τη κανεις κ μπουγαδα με σαπουνι,την αφηνεις να στεγνωσει,τη ψεκαζεις με το ειδικο λαδακι που ειναι για να κραταει τη σκονη και ειναι κομπλε... και αν δεν εχω αυτο το ειδικο λαδακι ? μονο με νερο κανει δουλεια ? Η το αφηνω για αλλη φορα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 2, 2009 Author Report Share Posted December 2, 2009 βγαζεις τη χωανη κ τη πλενεις με χλιαρο νερο,αν θελεις μπορεις να τη κανεις κ μπουγαδα με σαπουνι,την αφηνεις να στεγνωσει,τη ψεκαζεις με το ειδικο λαδακι που ειναι για να κραταει τη σκονη και ειναι κομπλε... Την σωλήνωση που έχεις στην εισαγωγή σου από που την έχεις προμηθευτεί? Έχουν ενδιαφερθεί και κάποια άλλα μέλη όπως ο Playmaker κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 Με το BMC είμαι πολύ ευχαριστημένος, αλλά τώρα θα επέλεγα APR, κυρίως γιατί έχει πολύ καλή εφαρμογή στην γριλια μπροστά, στο αημείο δλδ που εγώ συνέχεια ψάχνομαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 οχι δε τρεχει τπτ αμα δεν εχεις το λαδακι απλως αν το ειχεσ κ αυτο θα ηταν καλυτερα...οπως εγραψα το λαδι κραταει τη πολυ ψιλη σκονη που δε καταφερνει να συγκρατισει η χωανη... J.P :τη σωληνα την εχω παρει απ το ebay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 (edited) Η Forge όμως έχει ένα μειονέκτημα κατά την γνώμη μου, είναι πιο κοντά στον κινητήρα από οποιοδήποτε άλλο κιτ εισαγωγής. Και δεν είναι και οι καλύτερες θερμοκρασίες εκεί που τοποθετείται όσο καλή θερμομόνωση και αν έχει. Μου θυμίζει στο Polo 1,4 16V 101PS την παρακάτω φιλτροχοάνη "σφουγγάρι" της Pipercross που την τοποθετούσαν πίσω και πάνω ακριβώς από το μοτέρ (σε Kerosun σόμπα δίπλα αν την έβαζαν πιο κρύο αέρα θα τράβαγε) : Ενώ στις άλλες εισαγωγές που έχουν μακρυά το βαρελάκι: παίρνουν πιο κρύο αέρα και τον ψήνουν μετά αφού οι "μεταλλικοί ή λαστιχένιοι" σωλήνες περνάνε και αυτοί κολλητά από τον κινητήρα Τουλάχιστον το βαρελάκι είναι από carbon-fibre που αντιστέκεται πολύ περισσότερο σε υψηλές θερμοκρασίες απο το λάστιχο και το μέταλλο Ο αέρας έτσι και αλλιώς θα μπει πιο κρύος από ότι με τα απλά χάρτινα φίλτρα γιατί όσο επιταχύνουμε την ροή του αέρα τόσο ρίχνουμε την θερμοκρασία του, βάσει απλής φυσικής, κι ως γνωστό οι φιλτροχοάνες-βαρελάκια έχουν αυτή την ιδιότητα! Χωρίς παρεξήγηση αλλά............. Edited December 2, 2009 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 οχι δε τρεχει τπτ αμα δεν εχεις το λαδακι απλως αν το ειχεσ κ αυτο θα ηταν καλυτερα...οπως εγραψα το λαδι κραταει τη πολυ ψιλη σκονη που δε καταφερνει να συγκρατισει η χωανη... J.P :τη σωληνα την εχω παρει απ το ebay Έχεις κρατησει ποτε φιλτροχοανη κοντρα στο φως να δεις τι μεγαλες τρυπες εχει στην πλεξη της? Αυτες που ειναι σχεδιασμενες να δουλευουν με λαδι χρειαζονται λαδι αλλα δε θελει να το παρακανουμε γιατι το υπερβλικο λαδωμα καταστρεφει τον MAF. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...