TITOY!!! Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 Να σου πω τωρα μια λύση... Λύσε το όλο και ξανα βάλτο..! φιλε μου ειναι πολυ απλο για να εχω κανει κατι λαθος..θα το βγαλω κ θα το ξαναβαλω ετσι για το γαμωτο αλλα δεν νομιζω να γινει κατι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 η μόνη διαφορα που βλέπω είναι ότι η βάση της χοανης είναι μεταλικη και ακουμπαει σε μεταλικο σωλήνα ενώ πχ οι piper είναι λαστιχενιες- μήπως εκει γινεται καποιος συντονισμος και ακους αυτον τον ηχο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A3aderfos Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Εισαγωγή δεν έχω στο γκολφ μου(tsi 160 superchips) αλλά το σκέφτομαι, έχω βγάλει μονό τον πνίχτη. Ωστόσο κάτι με απασχολεί τελευταία. Αν και με το πνίχτη έξω ένιωσα το αμάξι να αναπνέει λίγο καλύτερα ψιλά, χαμηλά ακούω ένα βουητό, ένα μπάσο σφύριγμα. Υπάρχει κάποιος που έχει πνίχτη έξω και ακούει το ίδιο πράγμα(όχι φουλ εισαγωγή πνίχτη ή πνίχτη πάνελ); Δεν νομίζω ότι είναι προβληματικό, Έχω την αίσθηση ότι ροικά η εισαγωγή δουλεύει καλύτερα τώρα (ψιλά). Αλλά ο ήχος είναι σπαστικός και μόνο με φίλτρο πάνελ που προσανατολιζόμουν δεν ξέρω αν θα φύγει…. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TITOY!!! Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 η μόνη διαφορα που βλέπω είναι ότι η βάση της χοανης είναι μεταλικη και ακουμπαει σε μεταλικο σωλήνα ενώ πχ οι piper είναι λαστιχενιες- μήπως εκει γινεται καποιος συντονισμος και ακους αυτον τον ηχο φιλε μου δεν ακουμπαει μεταλο με μεταλο εχει ανταπτορα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 να προτεινω κάτι ,βάλε μία άλλη χοάνη για να δουμε εάν έχει διαφορα- σορρυ που επιμένω αλλά η μόνη διαφορά στο όλο κιτ σε σχεση με άλλα παρόμοια είναι ότι η συγκεκριμενη χοανη έχει κάτι σαν μεταλλικη βάση.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Argie58 Posted February 19, 2011 Report Share Posted February 19, 2011 Μια ερώτηση! Ας μου πει κάποιος αν βάζοντας εισαγωγή αλλά ή φιλτρο ελευθέρας μέσα στο μαμά φιλτροκούτι είδε μπούκωμα στο τελίκιασμα....δηλαδή κατεβάζει όσα και πρίν....Ένα φιλαράκι μου με πατέντα είχε "φυτέψει" μια φιλτροχοάνη bmc με πατέντα μέσα στο μαμά φιλτροκούτι αλλά απο εκεί που τελίκιαζε στα 220 σχεδόν τωρα στα είναι 205..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted February 19, 2011 Report Share Posted February 19, 2011 Eγω με k&n σε μαμά εισαγωγή χωρίς πνιχτη χτυπάω κόφτη τελικής στα 220 (κοντερ πάντα) όπως και πριν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Argie58 Posted February 19, 2011 Report Share Posted February 19, 2011 Eγω με k&n σε μαμά εισαγωγή χωρίς πνιχτη χτυπάω κόφτη τελικής στα 220 (κοντερ πάντα) όπως και πριν... Και κάτι τελευταίο!Όταν το δίνεις για τελίκιασμα πόση κατανάλωση έχεις;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted February 19, 2011 Report Share Posted February 19, 2011 Και κάτι τελευταίο!Όταν το δίνεις για τελίκιασμα πόση κατανάλωση έχεις;;; Για να φτάσω στα 220 δείχνει μεχρι 25 νομίζω, η στιγμιαία ισως μια ιδέα πάνω/μια ιδέα κάτω δεν ειμαι σίγουρος, εχω καιρό να τελικιάσω. Οταν τα φτάσει και μετά κρατάει σταθερά τελική, δείχνει 12-13 lt στιγμίαια. Ολα αυτά σε 140αρι μοτερ χωρίς κάποιο πείραγμα περα απο το φίλτρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mick Posted March 5, 2011 Report Share Posted March 5, 2011 (edited) παιδια εβαλα μια χοανη itg με αλουμηνιου σωληνα σε σιροκο 1.4tsi ,μεταξυ 900-1100στροφων κανει εναν μεταλικο θορυβο κατι σαν κουδουνισμα (με πατημενο συμπλεκτη..μετα τις 1100 στρωνει..μου ειπαν οτι ειναι απο τον κομπρεσορα αλλα γιατι κανει ετσι?? οσοι εχετε χοανη κανει ετσι? οτι εισαγωγη κ αν βαλουμε θα κανει ετσι δηλαδη? αμα βγαλω την αλουμινενια σωληνα κ βαλω πλαστικια η βαλω καρμπονιο η κατι αλλο τελος παντων θα κανει αυτο το κουδυνισμα??? Φιλε και σε μενα τον ιδιο θορυβο κανει εχω golf gt και οταν εβαλα το κιτ εισαγωγης της k&n ξεκηνισε να κανει αυτον τον θορυβο δεν ξερω γιατι.Αν ξερει καπιος ας μας απαντησει, εγω εχω πλαστικο σωληνα Edited March 5, 2011 by mick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 5, 2011 Author Report Share Posted March 5, 2011 παιδια εβαλα μια χοανη itg με αλουμηνιου σωληνα σε σιροκο 1.4tsi ,μεταξυ 900-1100στροφων κανει εναν μεταλικο θορυβο κατι σαν κουδουνισμα (με πατημενο συμπλεκτη..μετα τις 1100 στρωνει..μου ειπαν οτι ειναι απο τον κομπρεσορα αλλα γιατι κανει ετσι?? οσοι εχετε χοανη κανει ετσι? οτι εισαγωγη κ αν βαλουμε θα κανει ετσι δηλαδη? αμα βγαλω την αλουμινενια σωληνα κ βαλω πλαστικια η βαλω καρμπονιο η κατι αλλο τελος παντων θα κανει αυτο το κουδυνισμα??? Φίλε αυτό είναι κιτάκι για tsi ή universal?? Η σωλήνα από ποια εταιρεία είναι? Πάντως όπως τα λέει ο DIMIV, με DTM & GROUP-R/PIPERCROSS κιτάκια δεν υπάρχει θόρυβος. Κάποιος συντονισμός πάντως πρέπει να είναι, από λάθος π.χ. τοποθέτηση - εφαρμογή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mick Posted March 5, 2011 Report Share Posted March 5, 2011 Φίλε αυτό είναι κιτάκι για tsi ή universal?? Η σωλήνα από ποια εταιρεία είναι? Πάντως όπως τα λέει ο DIMIV, με DTM & GROUP-R/PIPERCROSS κιτάκια δεν υπάρχει θόρυβος. Κάποιος συντονισμός πάντως πρέπει να είναι, από λάθος π.χ. τοποθέτηση - εφαρμογή. Έναι κιτ τις k&n για golf gt, δεν έιναι από λάθος γιάτι οταν εβγαλα εντελώς το φίλτρο και το άφησα με την πλαστική εργοστασιακή σωλήνα έκανε τον ίδιο θορυβο οταν έιχα πατημένο τον συμπλέχτη. ίσως ειναι ο ήχος του κομπέσορα? Απο τι γνωρίζω ο κομπρέσορας δουλεύει μόνο οταν έχεις πατημένο τον συμπλέχτη σωστά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Χθές τοποθετήθηκε στο Golf (tsi 160 revo) & η εισαγωγή ITG Maxogen. Δεν μπορώ να πώ ότι έχει και τρελή διαφορά, απλά μια πιο δυνατή- γεμάτη αίσθηση στο πάτημα του γκαζιού και τον εντονότερο ήχο της σκάστρας. Ίσως μετά απο μερικά χλμ να δουλέψει καλύτερα προσαρμοσμένη στα νεα δεδομένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Γενικώς, οι εισαγωγές δεν προσφέρουν και τρελές διαφορές... Είδες διαφορά σε θερμοκρασίες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Γενικώς, οι εισαγωγές δεν προσφέρουν και τρελές διαφορές... Είδες διαφορά σε θερμοκρασίες? ρε παιδια διαβασα τοσες σελιδες αυτη την εισαγωγη την εχει βαλει κανεις πιστευω κιολας οτι καθεται και κουτι http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=4743 για δεστε την λιγο πιστευω πως ειναι πολυ καλη και καλη λυση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 19, 2011 Author Report Share Posted March 19, 2011 ρε παιδια διαβασα τοσες σελιδες αυτη την εισαγωγη την εχει βαλει κανεις πιστευω κιολας οτι καθεται και κουτι http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=4743 για δεστε την λιγο πιστευω πως ειναι πολυ καλη και καλη λυση Κορυφαία εισαγωγή της Evoms, αλλά για δίλιτρα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Κορυφαία εισαγωγή της Evoms, αλλά για δίλιτρα.. αυτο το ειδα ρε φιλε και η apr για διλιτρα αλλα την βαζετε και αυτη μηπως κανει για ψαξτε το λιγο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 20, 2011 Author Report Share Posted March 20, 2011 (edited) αυτο το ειδα ρε φιλε και η apr για διλιτρα αλλα την βαζετε και αυτη μηπως κανει για ψαξτε το λιγο Της APR όμως μπορείς να πεις ότι είναι διαφορετική σαν κατασκευή, σχεδίαση, κλπ κλπ, οπότε υπήρχε κίνητρο να γίνουν πατέντες για να τοποθετηθεί στα tsi. Της evoms δεν μπορείς να πεις ότι διαφέρει αρκετά από της groupr π.χ. (με εξαίρεση την θερμοασπίδα που έχει). Evoms : GroupR : APR : Edited June 8, 2012 by Λευ kouliss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Της APR όμως μπορείς να πεις ότι είναι διαφορετική σαν κατασκευή, σχεδίαση, κλπ κλπ, οπότε υπήρχε κίνητρο να γίνουν πατέντες για να τοποθετηθεί στα tsi. Της evoms δεν μπορείς να πεις ότι διαφέρει αρκετά από της groupr π.χ. (με εξαίρεση την θερμοασπίδα που έχει). Evoms : GroupR : APR : αυτο ακριβως απλως της groupr φτανει εως επανω ενω η εβομς εως εκει που ξεκουμπονει για ναβγει ο παπας μεχρι εκεινο το κολαρο παει αρα πρεπει να καθεται κουτι σωστα και χωρις πατεντες απλως πρεπει να φταιξεις ενα κολαρο για να συνεχιστει εως πανω που φτανει η groupr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 εσεις με τα twincharged και τα 1.8 εχετε ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΑ πολλες επιλογες σε σχεση με εμας τα 122αρια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Γενικώς, οι εισαγωγές δεν προσφέρουν και τρελές διαφορές... Είδες διαφορά σε θερμοκρασίες? Μέχρι στιγμής όχι αλλά πιστεύω ότι θα υπάρχει διαφορα σίγουρα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Φίλε αυτό είναι κιτάκι για tsi ή universal?? Η σωλήνα από ποια εταιρεία είναι? Πάντως όπως τα λέει ο DIMIV, με DTM & GROUP-R/PIPERCROSS κιτάκια δεν υπάρχει θόρυβος. Κάποιος συντονισμός πάντως πρέπει να είναι, από λάθος π.χ. τοποθέτηση - εφαρμογή. Κι εγώ με εισαγωγη itg ακούω εναν μεταλλικό ήχο με το άνοιγμα του κομπρέσορα μεχρι τις 1200 περίπου!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Κι εγώ με εισαγωγη itg ακούω εναν μεταλλικό ήχο με το άνοιγμα του κομπρέσορα μεχρι τις 1200 περίπου!! Αυτό που ακούτε είναι ο μαγνητικός συμπλέκτης του κομπρέσσορα, που ακούγεται πια όταν δουλεύει, γιατί ο μαμά παπάς είναι φτιαγμένος για "χαμηλά" decibel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geotag Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Τo κιτακι 57i intake kit 57 - 0618-1 το έχει βάλει κανεις? http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=57-0618-1 Το έχω βρει 138 euro με ματαφορικά και λέω να το πάρω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted March 26, 2011 Report Share Posted March 26, 2011 Αυτό που ακούτε είναι ο μαγνητικός συμπλέκτης του κομπρέσσορα, που ακούγεται πια όταν δουλεύει, γιατί ο μαμά παπάς είναι φτιαγμένος για "χαμηλά" decibel Ακουγεται πολυ ασχημα σαν να τριβονται μεταξυ τους μεταλλικα αντικείμενα (στιγμιαία), μου φαινεται πολυ παραξενο για να ναι φυσιολογικο. Το θέμα είναι ότι ξεκίνησε με την τοποθέτηση της εισαγωγής. Θελω να ρωτίσω για τα υπολοιπα μέλη με άλλες εισαγωγές ακούν τίποτα ανάλογο ή όχι;;; Φιλε και σε μενα τον ιδιο θορυβο κανει εχω golf gt και οταν εβαλα το κιτ εισαγωγης της k&n ξεκηνισε να κανει αυτον τον θορυβο δεν ξερω γιατι.Αν ξερει καπιος ας μας απαντησει, εγω εχω πλαστικο σωληνα Κι εγώ το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...