Jump to content
ACE2007

Golf 5/6 1.4 Tsi - Το Καλύτερο Κιτ Εισαγωγής

Ποια είναι η καλύτερη εισαγωγή για τα TSI?  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Δηλαδή; Ειναι δυνατός ή αδιάφορος; Εγω έχω ακουσει πολυ καλά λόγια. Άσχετο, ρε παιδια δικαιολογουνται ίχνη απο λάδια πάνω στην εισαγωγη;Από που σκ... βγαίνουν;

για βάλε καμια φωτό ,σε ποιο σημειο της ειαγωγής ; κανονικα δεν δικαιολογούνται

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή; Ειναι δυνατός ή αδιάφορος; Εγω έχω ακουσει πολυ καλά λόγια. Άσχετο, ρε παιδια δικαιολογουνται ίχνη απο λάδια πάνω στην εισαγωγη;Από που σκ... βγαίνουν;

πολυ καλος ηχος ;)

αυτο το βιντεακι ειναι οταν ειχα την dtm πανω, η apr εκανε λιγο λιγοτερο...

Link to comment
Share on other sites

πολυ καλος ηχος!!εισαγωγη της dtm ειχες και φιλτροχοανη pipercross να φανταστω? πολυ καλος ηχος... εγω παντως θα σου προτεινα να ριξεις και μια ματια στην itg. πλεον η revo αυτες βαζει..οποτε κατι θα ξερουν...!

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με αυτό τον απαίσιο ήχο από τον κομπρέσορα που δημιουργείται απο την αλλαγή εισαγωγής έχουμε κανένα βιντεάκι????Για να καταλάβουμε αν πρόκειται για τον ίδιο. Επίσης αυτός ο ήχος εμφανίζεται σε όλες τις εισαγωγές? Έβαλα βαρελάκι BMC σε TSI 160 και μου τον κάνει. Μπορώ να πω πως με ξενερώνει έως και με φοβίζει γιατί ακούγεται αρκετά παράξενος.

Υ.Γ. Απο την στιγμή που θα τοποθετηθεί η εισαγωγή, το αμάξι πρέπει να δουλέψει κάποια χλμ ώστε να ανταποκριθεί ο εγκέφαλος στα νέα δεδομένα παροχής αέρα, σωστά?Για πόσα μιλάμε? ακόμη ήχο δεν είδα απο την εισαγωγή αλλά δεν το δούλεψα και καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάντως βρε παιδια αυτό τον ήχο δεν τον ακουω ,μου φανηκε ότι κατι ακουσα στιγμιαια μια δυο φορες

αλλα και πάλι δεν είμαι σίγουρος ότι ήταν αυτο που περιγράφετε..

ούτε με τον dtm τον σωλήνα που έχω ε΄δω και 7 μηνες ουτε πριν με τον carbon σωλήνα που είχα !

και τα δύο με χοάνες μπροστα΄..:huh:

Link to comment
Share on other sites

εγω τον ηχο αυτον ειχα και με την dtm και με την apr σε λιγοτερο βαθμο η δευτερη... χωρις να ειναι υπερβολικος η ασχημος.. για την itg οκ αλλα 360-380€ ειναι κλεψια....

Link to comment
Share on other sites

Με την πρωτη ευκαιρία θα ανεβασω video για τον προαναφερόμενο ήχο. Να ξεκαθαριστει ότι ακουγεται μονο με ανοιχτα παράθυρα και γενικα εκτος αυτοκινητου. Παντως στις περισσοτερες αντιπροσωπειες ειναι ασχετοι. Το πηγα στη Θεσ-νικη και μου είπαν ότι κακως εβαλα εισαγωγη:huh: και ότι ο ήχος ακουγεται μεσα απο αυτήν κάτι που δεν ισχύει (ακουγεται και με βγαλμενη εισαγωγη μονο με τον σωληνα).

Edited by Kans
Link to comment
Share on other sites

H itg επειδή από όσο έχω δεί μόλις βγήκε σχετικά είναι καινούργια άρα? Λογικό να είναι ψηλά.Εκτός από αυτό είναι και βερελάκι. Που πάντα είναι πιο ακριβά...!

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να μου πεί κάποιος αν μετά απο την τοποθέτηση χοάνης σε golf gt αυτοκίνητο χωρίς πρόγραμμα έχει δει αυξομείωση της πίεσης σταθερή και over και πόσο? Ευχαριστώ...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η εισαγωγή της ITG δείχνει αρκετά μελετημένη και παίρνει απευθείας φρέσκο αέρα από την μετώπη όπως της APR.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η εισαγωγή της ITG δείχνει αρκετά μελετημένη και παίρνει απευθείας φρέσκο αέρα από την μετώπη όπως της APR.

ναι βρε συμφωνω αλλα οχι για 380€ !!!!!! ειναι παρα πολλα...

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά σκέφτομαι να βάλω το βαρελάκι της forge σε 1.4 τσι με revo

και θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για το συγκεκριμένο κιτ και αν

γνώριζετε τι μάρκα φίλτρο έχει???

Link to comment
Share on other sites

post no #863.....διαβαζω με προσοχη τις αποψεις αλλα και τις παραθεσεις εικονων απο διαφορες εγκαταστασεις ,ωστοσω δεν εχω ακομα κατασταλαξει σε τι εφαρμογη να παω. Δηλαδη..να κρατησω το μαμα ,να αφαιρεσω τον πνιχτη και μεσα να βαλω ενα ελευθερας?? Αν ναι ποιο ελευθερας απο τα ελευθερα ειναι το ποιο "αερατο" **ισως καποιο συκγκριτικο θα βοηθουσε **.

Επειτα..με βαση τιμη/αποδοση σε εφαρμογη τυπου apr,bmc,dtm κ.α...ειναι τοσο αναγκαιο? Διαβαζω οτι δεν ειναι αμαν και ντε κατι τρελλο να μπει στο μοτερ επανω εκτος αν θελω να ακουω το τσαφ τσουφ και ισως να αρπαξω καπως στα χαμηλα.Θα πρεπει οπωσδηποτε να μονωσω τον σωληνα με αλουμινοταινια ή αρμαφλεξ??Δηλαδη τι θελω να πω...ενταξει παει καποιος σκαει 350ε παιρνει μια εισαγωγη...με μπριζωνει και εμενα...δεν την παιρνω τλκ..και μετα απο μια βδομαδα βλεπω την εισαγωγη στις αγγελιες επειδη τλκ "δεν μας κανει"..ωραια,την πουλαει αλλα τι θα παρει μετα..κατι το οποιο ηταν 50/50 για αυτον σε 1,2,5,10 παραπανω post??To καλυτερο κατ εμεν..ειναι ο καθε ενας απο εδω μεσα να μας πει προσωπικα για την καθε εισαγωγη τελικα ποσο τον βοηθησε,ποσο τον δυσκολεψε και κατα ποσο ΔΕΝ εκλαψε τα λεφτα του. Ωστε να αρχισουμε να βγαζουμε μια ολοκληρωμενη αποψη.

Παναγιωτης.Κ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε είναι απλά τα πράγματα και μην μπερδεύεσαι. Σαν βασικά θα έλεγα τα εξής :

1. Δεν αποφασίζουμε με το τι κάνουν οι άλλοι αλλά με τι πλάνο έχουμε εμείς για το αμάξι μας. Επομένως αν δεν αλλάξεις φουλ εξάτμιση και δεν πας σε stage 2 πρόγραμμα, με ένα φίλτρο είσαι μία χαρά.

2. Σχετικά με τα φίλτρα είναι μικρή η βελτίωση, ειδικά αν δεν συνδυαστεί με πρόγραμμα, πάντως δεν έχουν τεράστιες διαφορές, αν επιλέξεις kn, bmc, pipercross λίγο πολύ τα ίδια είναι.

3. Σχετικά με τις εισαγωγές κριτήριο είναι το δυναμόμετρο για τα οφέλη και όχι αν μου αρέσει εμένα το χρώμα της itg ή στον χ το logo της apr και πάει λέγοντας. Το να βλέπεις στις αγγελίες εισαγωγές είναι γιατί κάποιοι την ψάχνουν και στοχεύουν να πάνε από το καλό στο καλύτερο, για αυτό κάνουν αλλαγές και π.χ. ενώ πήραν την χ εισαγωγή μία δεδομένη στιγμή στην συνέχεια την πουλάνε για να πάρουν την ψ.

Πάντως εγώ αν έβαζα εισαγωγή θα με ενδιέφερε να είναι bolt-on στο αμάξι και όχι να κόβω κολλάρα και να κάνω πατέντες. Και πάλι όμως λέω ότι τα πράγματα πρέπει να συνδυάζονται σωστά μεταξύ τους. Και στα Golf 6 TSI 160 από τα μέλη που έχουν προχωρήσει σε ολοκληρωμένες βελτιώσεις η (σωστή) τετράδα είναι η εξής :

1. Πρόγραμμα stage 2.

2. Εισαγωγή.

3. Εξάτμιση (επώνυμη ή χειροποίητη).

4. IC από S3.

Επομένως ή τα κάνεις όλα (σωστά) ή δεν κάνεις τίποτα. Αν έχεις σκοπό να πας stage 1 210ps, με φίλτρο - πρόγραμμα είσαι κομπλέ και δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο.

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

Φίλε είναι απλά τα πράγματα και μην μπερδεύεσαι. Σαν βασικά θα έλεγα τα εξής :

1. Δεν αποφασίζουμε με το τι κάνουν οι άλλοι αλλά με τι πλάνο έχουμε εμείς για το αμάξι μας. Επομένως αν δεν αλλάξεις φουλ εξάτμιση και δεν πας σε stage 2 πρόγραμμα, με ένα φίλτρο είσαι μία χαρά.

2. Σχετικά με τα φίλτρα είναι μικρή η βελτίωση, ειδικά αν δεν συνδυαστεί με πρόγραμμα, πάντως δεν έχουν τεράστιες διαφορές, αν επιλέξεις kn, bmc, pipercross λίγο πολύ τα ίδια είναι.

3. Σχετικά με τις εισαγωγές κριτήριο είναι το δυναμόμετρο για τα οφέλη και όχι αν μου αρέσει εμένα το χρώμα της itg ή στον χ το logo της apr και πάει λέγοντας. Το να βλέπεις στις αγγελίες εισαγωγές είναι γιατί κάποιοι την ψάχνουν και στοχεύουν να πάνε από το καλό στο καλύτερο, για αυτό κάνουν αλλαγές και π.χ. ενώ πήραν την χ εισαγωγή μία δεδομένη στιγμή στην συνέχεια την πουλάνε για να πάρουν την ψ.

Πάντως εγώ αν έβαζα εισαγωγή θα με ενδιέφερε να είναι bolt-on στο αμάξι και όχι να κόβω κολλάρα και να κάνω πατέντες. Και πάλι όμως λέω ότι τα πράγματα πρέπει να συνδυάζονται σωστά μεταξύ τους. Και στα Golf 6 TSI 160 από τα μέλη που έχουν προχωρήσει σε ολοκληρωμένες βελτιώσεις η (σωστή) τετράδα είναι η εξής :

1. Πρόγραμμα stage 2.

2. Εισαγωγή.

3. Εξάτμιση (επώνυμη ή χειροποίητη).

4. IC από S3.

Επομένως ή τα κάνεις όλα (σωστά) ή δεν κάνεις τίποτα. Αν έχεις σκοπό να πας stage 1 210ps, με φίλτρο - πρόγραμμα είσαι κομπλέ και δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο.

.....χμμμμμμμμμμ σιγουρα με βαση τις απαιτησεις του καθενος χωνεις και το αναλογο χρημα...με βλεπω για πανελ οποτε φιλτρακι... :-)

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως δεν θεωρω κακη ιδεα να εχεις προγραμμα stage 1 και να βαλεις εισαγωγη..εγω τουλαχιστον αυτο θα κανω...δηλαδη δεν ειναι απαραιτητο αν εχεις σκοπο να μεινεις εκει να ΜΗΝ βαλεις εισαγωγη...εγω θα μεινω εκει...revo + ενα τελικο με διπλη μπουκα για να φαινεται ωραιο (golf 5 tsi ) και μαι εισαγωγη! πανελ εχω μεχρι τωρα..

ACE2007 νομιζω ειναι 5 τα βηματα και το πεμπτο ειναι η αντλια υψηλης...αν δεν κανω λαθος..!

Edited by mihalis19
Link to comment
Share on other sites

εγω παντως δεν θεωρω κακη ιδεα να εχεις προγραμμα stage 1 και να βαλεις εισαγωγη..εγω τουλαχιστον αυτο

ACE2007 νομιζω ειναι 5 τα βηματα και το πεμπτο ειναι η αντλια υψηλης...αν δεν κανω λαθος..!

στο 6αρι ,είναι οκ η αντλία υψηλής και δεν χρειαζεται αλλαγή

Link to comment
Share on other sites

στο 6αρι ,είναι οκ η αντλία υψηλής και δεν χρειαζεται αλλαγή

+1 είναι αναβαθμισμένη η αντλία και δεν έχει θέμα. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

ατιμα 6αρια!δεν θελετε ανλτια και οι μικροεπεμβασεις στο μοτερ σας μας κανουν να μν σας φτανουμε στα ιδια σταδια!οπως και να εχει με ιδια χαρτογραφηση και ιδια περιφερειακα παντα τα 6αρια 8α εχουν 1-5 αλογα παραπανω και μια αναλογη διαφορα ροπης! :wink::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

παιδια sos......... βρηκα μια εισαγωγη κ σκεφτομαι να την παρω.. για πειτε μου γνωμες..

Την είδα και εγώ αυτή την εισαγωγή αλλά αν δεις συζητήσεις όλοι λένε ότι τα βαρελάκια (BMC, FORGE) δεν δουλεύουν τόσο καλά σε τουρμπάτα μοτέρ και ιδίως στο tsi και μια φιλτροχοάνη προσεκτικά τοποθετημένη τα καταφέρνει πολύ καλύτερα..

Link to comment
Share on other sites

παιδια sos......... βρηκα μια εισαγωγη κ σκεφτομαι να την παρω.. για πειτε μου γνωμες..

Την εισαγωγή αυτή την είχα δει τοποθετημένη σε Golf 6 tsi 160ps από το παιδί που πούλαγε το φίλτρο pipercross που αγόρασα. Από όσο μου είπε δεν είδε τόσο μεγάλη διαφορά σε σχέση με αυτήν που περίμενε, ενώ είχε ήδη περασμένο και το πρόγραμμα της revo. Δεν είχε κάνει δυναμομέτρηση ήταν απλά η προσωπική του εκτίμηση.

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

Kαλησπερα, ειμαι ετοιμος να βαλω την εισαγωγη(carbonio) της apr σε ενα golf vi με προγραμμα apr. To θεμα ειναι οτι εχω ακουσει οτι χαμηλα εχει καποια υστερηση ενω η μεγαλη διαφορα φαινεται σχετικα ψηλα. Ισχυει κατι τετοιο, να προχωρησω τι λετε?

Edited by alex_peir
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.