mourh Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 κακλιε χαλια η εισαγωγη..πουλα την οσο ειναι καιρος(σε μενα) καλοριζικη!!περιμενω να ακουσω ηχο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 κακλιε χαλια η εισαγωγη..πουλα την οσο ειναι καιρος(σε μενα) καλοριζικη!!περιμενω να ακουσω ηχο... χαχαχαχαχαχαχα, μολις βγει το αμαξι απο το συνεργειο γιατι αλλαζω αναρτησεις (suchs perfomance coilover) θα ανεβασω βιντεακι... το καλυτερο σε ηχο που εχει αυτη η εισαγωγη ειναι η αλλαγη απο 1η σε 2α... αχχχχχ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted July 3, 2011 Report Share Posted July 3, 2011 δεκτες ολες οι γνωμες ΠΑΝΤΑ!!! θα το κοιταξω... να σας πω.. τωρα με εισαγωγη και cat back μπορω να γυρισω το revo σε revo2 ? θα μου δωσει καθολου η πρεπει οπωσδηποτε να μπει dp... καλημέρα ,για stg 2 ζητανε οπωσδήποτε dp με καταλυτη 200αρη και προαιρετικα cooler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted July 15, 2011 Report Share Posted July 15, 2011 c0176 pipercross ή c0177 για μαμα golf GT 170?θελω να βαλω την c0177 αλλα μηπως ειναι μεγαλη για εμενα και δεν δουλευει καλα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted July 15, 2011 Report Share Posted July 15, 2011 (edited) c0176 pipercross ή c0177 για μαμα golf GT 170?θελω να βαλω την c0177 αλλα μηπως ειναι μεγαλη για εμενα και δεν δουλευει καλα..... Στο παρακάτω site λέει ότι η c0176 είναι μέχρι 270 άλογα και η c0177 είναι μέχρι 320 άλογα. Η διαφορά τους αν δεν κάνω λάθος είναι στην διάμετρο μόνο. http://www.streetandcircuit-shop.biz/pipercross-filters-greece---pipercross-cone-filters---pipercross-viper-kits-30527-c.asp Edited July 15, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted August 2, 2011 Report Share Posted August 2, 2011 (edited) Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει στα παρακάτω: 1. Που μπορώ να βρώ κάποια σκούπα; Όλες είναι πάνω από 300€; 2. Έχει κανείς κάποιο τηλέφωνο καταστήματος; πχ την APR που μπορώ να τη βρώ; 3. Έχω ήδη πρόγραμμα..χρειάζεται κάποια αναβάθμιση ή όχι; Edited August 3, 2011 by ΕΛΛΗΝ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 γεια σου ΕΛΛΗΝ 1.θεωρρω οτι οι carbon σκουπες ειναι ολες ακριβες... 2.η APR εχει βγαλει για 2.0 lt αν και μερικοι τα βαλανε κ στα 1.4.μονο που ισως χρειαστει κοψιμο το καπακι το πλαστικο της μηχανης.επισης επειδη τραβαει πολυ αερα ισως χασεις στα χαμηλα και κερδισεις στα ψηλα αν και τα revo στα χαμηλα δεν τα πανε κ τοσο καλα εξαιτιας του κομπρεσορα(δεν πειραζουν την ροπη στα χαμηλα για ασφαλεια) 3.απο οτι βλεπω εχεις REVO και δε νομιζω αν βαλεις μονο μια εισαγωγη να θελει αν αλλαξεις το stage file σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 (edited) γεια σου ΕΛΛΗΝ 1.θεωρρω οτι οι carbon σκουπες ειναι ολες ακριβες... 2.η APR εχει βγαλει για 2.0 lt αν και μερικοι τα βαλανε κ στα 1.4.μονο που ισως χρειαστει κοψιμο το καπακι το πλαστικο της μηχανης.επισης επειδη τραβαει πολυ αερα ισως χασεις στα χαμηλα και κερδισεις στα ψηλα αν και τα revo στα χαμηλα δεν τα πανε κ τοσο καλα εξαιτιας του κομπρεσορα(δεν πειραζουν την ροπη στα χαμηλα για ασφαλεια) 3.απο οτι βλεπω εχεις REVO και δε νομιζω αν βαλεις μονο μια εισαγωγη να θελει αν αλλαξεις το stage file σου Σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Για 1.4 tsi δηλαδή δεν έχει βγει; Από καμία εταιρεία; Στα χαμηλά έχει δώσει αρκετή ροπή το revo καθώς στις 2.500 στροφές έχω max ροπή περίπου 31. Edited August 5, 2011 by ΕΛΛΗΝ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 αν θυμαμαι καλα υπαρχουν προτασεις απο forge, itg, dtm (σχετικα "προσιτες" να μην αναφερω κατι εξωπραγματικο, αν και εγω μαλλον θα κανω custom σωληνα με θερμομονωτικη ταινια και μανιταρι) αν εχεις κομπρεσορα 1.4twincharged και οχι το απλο μου φαινεται περιεργο οτι στα χαμηλα σου σκαει τοσο ροπη καθως σε συζητησεις ειπωθηκε οτι στα χαμηλα το ρεβο δεν καμπανιαζει για να μην σκορπισει καμια τροχαλια.τωρα δε ξερω τι παιζει με σενα.ισως κ εγω να τα λεω λαθος.σε καθε περιπτωση ομως μια που λεμε για εισαγωγες επειδη για πολυ καιρο το κοιταξα το θεμα δεν βρηκα καποια που να μου γεμισει το ματι κ να σκασω 350-400 ευρω.ακομα κ κατι τερατα GTI με 400 αλογα αλλα κ κατι GT με αλλαγμενες τουρμπινες με custom εισαγωγη κυκλοφορουνε..τωρα τι να σου πω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwstas77 Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 Παιδιά για golf 6 tsi 122 τι λετε να βάλω? υπάρχει κάτι αξιόπιστο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 Σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Για 1.4 tsi δηλαδή δεν έχει βγει; Από καμία εταιρεία; Στα χαμηλά έχει δώσει αρκετή ροπή το revo καθώς στις 2.500 στροφές έχω max ροπή περίπου 31. έτσι είναι με την ροπη,εγώ ε΄χω 327,3nm στις 3950 ενώ στις 2500 στρ έχω 310 nm με revo - για εισαγωγές όπως είπε ο φίλος παραπάνω (forge,dtm,ή custom σωλήνα με χοάνη) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted August 13, 2011 Report Share Posted August 13, 2011 Για να έχουμε ενα μέτρο σύγκρισης ... Γνωρίζει κανεις ... Με μαμά εισαγωγή... η διαφορα της εξωτερικής θερμοκρασίας με αυτη που βλεπεις στο vag com στην εισαγωγη , ποιά ειναι, δλδ αν εξωτερικη θερμοκρασία (περιβάλλοντος) ειναι 30 βαθμοί στην εισαγωγη ποιο είναι το λογικό να βλέπεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 13, 2011 Report Share Posted August 13, 2011 Εγω παντως με εισαγωγη barelaki forge που την φορεσα για 300 χιλ ..δεν ειδα καμια διαφορα ...Ουτε στο 50-150 με 3η ...Ουτε στο 0-100 που εχω στανταρ μετρησεις...οι μετρησεις εγιναν μετα το adaptation ..βασικα ισως πηγαινε και χειροτερα... φατιει που δεν εχω βαλει προγραμμα ε? Δεν προκειται να βαλω εξαλου ποτε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted August 13, 2011 Author Report Share Posted August 13, 2011 Εγω παντως με εισαγωγη barelaki forge που την φορεσα για 300 χιλ ..δεν ειδα καμια διαφορα ...Ουτε στο 50-150 με 3η ...Ουτε στο 0-100 που εχω στανταρ μετρησεις...οι μετρησεις εγιναν μετα το adaptation ..βασικα ισως πηγαινε και χειροτερα... φατιει που δεν εχω βαλει προγραμμα ε? Δεν προκειται να βαλω εξαλου ποτε Έχω ξανακούσει ότι το βαρελάκι δεν κάνει μεγάλη διαφορά, η απορία είναι πως στο site της forge δίνουν +17 ίππους με την τοποθέτηση της εισαγωγής + το intercooler της ίδιας εταιρείας. http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=260702&product=FMINTSC14 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted August 13, 2011 Report Share Posted August 13, 2011 (edited) Εγω παντως με εισαγωγη barelaki forge που την φορεσα για 300 χιλ ..δεν ειδα καμια διαφορα ...Ουτε στο 50-150 με 3η ...Ουτε στο 0-100 που εχω στανταρ μετρησεις...οι μετρησεις εγιναν μετα το adaptation ..βασικα ισως πηγαινε και χειροτερα... φατιει που δεν εχω βαλει προγραμμα ε? Δεν προκειται να βαλω εξαλου ποτε Εγώ πάντως τα' χω πει ξανά και ξανά σε άλλα topics και κόντεψα να φανώ και "κάπως"! Τα βαρελάκια και οι χοάνες αν δεν έχεις "σοβαρή" βελτίωση στο μοτέρ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ! Είναι για θόρυβο, χαβαλέ "κεφαλογυρίσματα" από περίεργους κι ό,τι άλλο θες εκτός από καθαρή απόδοση. Εξάλλου <<το ένα ζητά το άλλο>> και πάει λέγοντας!Π.χ Τί να την κάνεις την εισαγωγή, αν δεν έχεις -εκτός βέβαια από πρόγραμμα- και εξάτμιση; Μετά βλέπεις ότι θες π.χ intercooler γιατί το πρόγραμμα το καλοκαίρι δεν αποδίδει κ.κπ, κ.λπ. Νομίζω ότι κάποιος που δε θέλει να προγραμματίσει το αμάξι του αλλά θέλει κάποια σοβαρή "ανάσα", είναι προτιμότερο να βάλει ένα ελεύθερο down pipe και πιο ελεύθερα καζάνια με sport καταλύτη με ίδια όμως διατομή σωλήνων, παρά να αλλάζει εισαγωγές και να προσπαθεί μετά το μανήσιο softwareο του κινητήρα να "μαζεύει τα αμάζευτα" "διαβάζοντας" άλλα μίγματα αέρα σε σχέση με χάρτινο φίλτρο να "διορθώνει" κ.λπ. Αν πάλι σώνει και καλά θέλει κανείς ένα ποιοτικότερο φίλτρο, ας βάλει ένα ελεύθερο στο φιλτροκούτι, να βγάλει τυχόν "πνίχτες" ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ. (Δεν θα πάρει απόδοση αλλά θα επιταχύνει λίιιιιγο καλύτερα στις μεσαίες (πάντα βέβαια με κάποια κίνδυνο κάποιας μικρής απώλειας ισχύος/ροπής στα "ψηλά"!) Αλλά βαρελάκια κ.λπ σε νορμάλ... Edited August 13, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 13, 2011 Report Share Posted August 13, 2011 Οπως τα λες ειναι φιλε. Εγω το αμαξακι δεν το πειραζω ...μου ειναι αρκετα τα 160.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted August 14, 2011 Report Share Posted August 14, 2011 Ακόμα και μαμά βγάζοντας το πνίχτη κ βάζοντας ενα φιλτρο τύπου γάζας κερδίζεις (κάτι ελαχιστο βέβαια) και δεν βρισκω λογο να μην το κάνει κάποιος, εκτός βέβαια αν δεν κινήτε σε πόλη αλλα σε χωματόδρομους οπότε το χαρτινο φίλτρο κραταει περισσοτερο τη σκονη και καλο είναι να παραμείνει! Η λογικη είναι οτι αυξανεται λιγο ο εισερχομενος αερας, οποτε ο εγκεφαλος μπορει να 'διορθωσει'κ το αμαξι να πηγαινει καλυτερα! Αν καποιος παλι παει σε χοανη/σκουπα ο εισερχομενος αερας είναι πολυς κ ο εγκεφαλος δεν μπορει να 'διορθωσει' απο μόνος του,οποτε το αμαξι ή παει χειροτερα ή βαζεις προγραμμα που θα ρυθμισει τον παραπανω αερα κ ετσι εχεις κερδος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted August 14, 2011 Report Share Posted August 14, 2011 (edited) Ακόμα και μαμά βγάζοντας το πνίχτη κ βάζοντας ενα φιλτρο τύπου γάζας κερδίζεις (κάτι ελαχιστο βέβαια) και δεν βρισκω λογο να μην το κάνει κάποιος, εκτός βέβαια αν δεν κινήτε σε πόλη αλλα σε χωματόδρομους οπότε το χαρτινο φίλτρο κραταει περισσοτερο τη σκονη και καλο είναι να παραμείνει! Η λογικη είναι οτι αυξανεται λιγο ο εισερχομενος αερας, οποτε ο εγκεφαλος μπορει να 'διορθωσει'κ το αμαξι να πηγαινει καλυτερα! Αν καποιος παλι παει σε χοανη/σκουπα ο εισερχομενος αερας είναι πολυς κ ο εγκεφαλος δεν μπορει να 'διορθωσει' απο μόνος του,οποτε το αμαξι ή παει χειροτερα ή βαζεις προγραμμα που θα ρυθμισει τον παραπανω αερα κ ετσι εχεις κερδος! Ακριβώς έτσι είναι φίλε μου! Ελπίζω να το καταλάβουν τα νέα παιδιά που μπαίνουν στο χώρο και κάποιοι επιτήδειοι εκμεταλλεύονται τη "λαχτάρα" τους για λίγη "ζωντάνια" στο μοτέρ (που τις περισσότερες φορές με στοιχειώδεις-πρόχειρες "κινήσεις" ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ... ) Edited August 14, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geotag Posted August 18, 2011 Report Share Posted August 18, 2011 Μετά απο τοποθέτηση χοάνης , με σώλήνα αλουμινίου σε Golf gt σκέφτικα το εξής. Το αλουμίνιο ειναι καλώς αγωγός της θερμότητας οπότε θεωρητικά ειναι λάθος η τοποθέτηση αλουμινίου σωλήνα για αυτό τον σκοπό διότι ζεστένεται απο την μηχανή ο σωλήνας και δεν ειναι το ιδανικό. Εσέις τι σωλήνα έχετε τοποθετήσει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted August 19, 2011 Author Report Share Posted August 19, 2011 Όπως το λες είναι, το αλουμίνιο είναι καλός αγωγός της θερμότητας όπως γενικότερα είναι όλα τα μέταλλα. Καλύτερη θερμική αγωγιμότητα έχουν σωληνώσεις από ανθρακόνημα, καρμπόν κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 Μια ερωτηση. Φιλτρo πανελ K&N σε αντιθεση με μια εισαγωγη βαρελακι η σκουπα υπαρχει μεγαλη διαφορα σε αποδοση αλογα και ροπες?αν ναι περιπου ποσο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 Μετά απο τοποθέτηση χοάνης , με σώλήνα αλουμινίου σε Golf gt σκέφτικα το εξής. Το αλουμίνιο ειναι καλώς αγωγός της θερμότητας οπότε θεωρητικά ειναι λάθος η τοποθέτηση αλουμινίου σωλήνα για αυτό τον σκοπό διότι ζεστένεται απο την μηχανή ο σωλήνας και δεν ειναι το ιδανικό. Εσέις τι σωλήνα έχετε τοποθετήσει ? συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, βγάζουμε το πλαστικό για να βάλουμε αλουμίνιο, στο προηγούμενο αμάξι μου οτι καλώδιο ήταν γυρω απο το σωλήνα έλιωσε πάντως!!! η καλύτερη λύση αν δεν κάνω λάθος είναι σωλήνας απο ανθρακώνημα... εγω υιοθέτησα τη φτηνη λύση που είδα και απο άλλα μέλη στο club έντυσα το σωλήνα με αρμαφλέξ (3Ε κόστος) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Παιδιά σήμερα τελικά τοποθέτησα την εισαγωγή της K&N 57S-9501. (http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=57S-9501). Το φίλτρο που φοράει είναι πραγματικά τεράστιο!! (http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=RU-5061). Το φιλτροκούτι έχει τρύπα στο κάτω μέρος όπου προσαρμόζεται ένας εύκαμπτος σωλήνας ο οποίος πηγαίνει κατευθείαν στο προβολάκι για να τραβάει αέρα. Στο οπτικό κομμάτι δείχνει σχεδόν εργοστασιακό αφού το φιλτροκούτι μπαίνει στις εργοστασιακές θέσεις (2 κουμπώματα και 1 βίδα). Το σωληνάκι για τις αναθυμιάσεις συνδέεται κανονικά πάνω στο κολλάρο. Για την τοποθέτηση του χρειάστηκα ένα έξτρα κολλάρο από αυτά που έδινε στο κουτί της η K&N για περισσότερη σιγουριά (να μην ξεκουμπώνει ο σωλήνας από το φιλτροκούτι). Από θόρυβο από μια μικρή βόλτα έμεινα ευχαριστημένος αφού ακούγεται η σκάστρα και απουσιάζουν οι πολλοί μεταλλικοί θόρυβοι κατά την εκκίνηση!! Θα χρειαστώ επειγόντος να παραγγείλω σίτα για το προβολάκι gti ανοιχτή, κάπου το είχαμε συζητήσει ότι έχει 2 τύπων (να πηγαίνει ο αέρας οριζόντια ή προς τα πάνω) αλλά δεν μπορώ να βρω που τα λέγαμε, όποιος μπορεί και θυμάται ας βοηθήσει!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 λιγο υπομονη να μπω απο το mac γιατι απο το iphone δεν μπορω να ψαχνω και θα εχεις ολα τα λινκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 λιγο υπομονη να μπω απο το mac γιατι απο το iphone δεν μπορω να ψαχνω και θα εχεις ολα τα λινκ Να είσαι καλά φιλαράκι περιμένω με αγωνία!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...