poen Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40999 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Nα ντύσω τη σωλήνα της εισαγωγής, από την APR και πάνω, με armaflex? Έχει νόημα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Nα ντύσω τη σωλήνα της εισαγωγής, από την APR και πάνω, με armaflex? Έχει νόημα??? Άστο για το επόμενο καλοκαίρι!! Σιγά σιγά δροσίζει ο καιρός!! Καλημέρα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Kαλά λες...Καλημέρα Μάκη!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 (edited) Παντως τα αποτελεσματα του αρμαφλεξ ειναι εντυπωσιακα... ενω τα παντα καινε στο χωρο του μοτερ...το σηκωνεις κ ακουμπας το σωληνα κ ειναι ελαχιστα ζεστος!!! Edited September 1, 2011 by FANIS-TSI- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lebowski Posted September 2, 2011 Report Share Posted September 2, 2011 (edited) Παιδιά σήμερα τελικά τοποθέτησα την εισαγωγή της K&N 57S-9501. (http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=57S-9501). Το φίλτρο που φοράει είναι πραγματικά τεράστιο!! (http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=RU-5061). Το φιλτροκούτι έχει τρύπα στο κάτω μέρος όπου προσαρμόζεται ένας εύκαμπτος σωλήνας ο οποίος πηγαίνει κατευθείαν στο προβολάκι για να τραβάει αέρα. Στο οπτικό κομμάτι δείχνει σχεδόν εργοστασιακό αφού το φιλτροκούτι μπαίνει στις εργοστασιακές θέσεις (2 κουμπώματα και 1 βίδα). Το σωληνάκι για τις αναθυμιάσεις συνδέεται κανονικά πάνω στο κολλάρο. Για την τοποθέτηση του χρειάστηκα ένα έξτρα κολλάρο από αυτά που έδινε στο κουτί της η K&N για περισσότερη σιγουριά (να μην ξεκουμπώνει ο σωλήνας από το φιλτροκούτι). Από θόρυβο από μια μικρή βόλτα έμεινα ευχαριστημένος αφού ακούγεται η σκάστρα και απουσιάζουν οι πολλοί μεταλλικοί θόρυβοι κατά την εκκίνηση!! Θα χρειαστώ επειγόντος να παραγγείλω σίτα για το προβολάκι gti ανοιχτή, κάπου το είχαμε συζητήσει ότι έχει 2 τύπων (να πηγαίνει ο αέρας οριζόντια ή προς τα πάνω) αλλά δεν μπορώ να βρω που τα λέγαμε, όποιος μπορεί και θυμάται ας βοηθήσει!!! ************************************** Απαγορευεται η αναρτηση αγγελιας,ειτε αμεση ειτε εμμεση,αν δεν υπαρχουν 30 πραγματικες δημοσιευσεις. Επισης,δεν ειναι ο καταλληλος χωρος για αγγελιες εδω. Την επομενη φορα θα υπαρξει αυξηση του warn level. Edited September 5, 2011 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted September 17, 2011 Report Share Posted September 17, 2011 παιδια τωρα που πηγα stage 2 σκεφτομαι να δωσω την forge που εβαλα πριν λιγο καιρο για να βαλω σωληνα με χοανη pipercross (πχ σαν του GROUPA http://www.groupa.gr/grtitem.php?pid=577 ) τι λετε ειναι καλυτερη απο την forge για stage 2??? help... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted September 17, 2011 Report Share Posted September 17, 2011 παιδια τωρα που πηγα stage 2 σκεφτομαι να δωσω την forge που εβαλα πριν λιγο καιρο για να βαλω σωληνα με χοανη pipercross (πχ σαν του GROUPA http://www.groupa.gr/grtitem.php?pid=577 ) τι λετε ειναι καλυτερη απο την forge για stage 2??? help... σου έχω μια πρόταση,δες το πμ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 παιδια μιας κ ολοκληρωθηκε το stage 2 (μονο i/c εμεινε) θα βγαλω απο πανω το βαρελακι της forge κ λεω να βαλω σωληνα S με φιλτροχοανη pipercross.. ποια ομως να βαλω? την C0176 δλδ την μεσαια που ειναι για 270hp η την μεγαλη CO177 που ειναι για 320... ειναι λιγο υπερβολη η CO177? μηπως θα στεγνωνει? help pls Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 (edited) το twin της forge και η dbilas οι καλυτερες δεν υπαρχει poll ειναι γεγονος τερμα η συζητηση κλειδωμα Edited September 20, 2011 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted October 13, 2011 Report Share Posted October 13, 2011 Καλημέρα παιδιά... Έφτιαξα αυτήν την εισαγωγή για το Polo GTI 6R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted October 13, 2011 Report Share Posted October 13, 2011 πολύ ωραία φίλε ! και το Heatshield πολύ καλό! με γεια ! εντυπωσεις ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 μετα το stage 2 η forge δεν δουλευε πολυ καλα και ετσι πηγαμε στην λυση της pipercross... μετρησεις με v-box... 0-400m 14,5 με εξοδο 159,6 km/h (Υπερ ευχαριστημενος!!) 0-100 6,8 ΥΓ τα λαστιχα μου ειναι σχεδον αχρηστα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 πολύ ωραία φίλε ! και το Heatshield πολύ καλό! με γεια ! εντυπωσεις ; Άριστες οι εντυπώσεις! Με το πρόγραμμα μαζί κάνει άριστη δουλειά! Και ο ήχος πλέον εντυπωσιακός! Kaklie αυτή είναι η μεγάλη της Pipercross? Έχεις και βάλει και θερμοασπίδα εκεί? Πολύ ωραία φαίνεται! Με γεια! Τελικά μας βλέπω όλους με χοάνες στο τέλος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 (edited) Άριστες οι εντυπώσεις! Με το πρόγραμμα μαζί κάνει άριστη δουλειά! Και ο ήχος πλέον εντυπωσιακός! Kaklie αυτή είναι η μεγάλη της Pipercross? Έχεις και βάλει και θερμοασπίδα εκεί? Πολύ ωραία φαίνεται! Με γεια! Τελικά μας βλέπω όλους με χοάνες στο τέλος... η πολυ μεγαλη ομως... θελουμε αερααα... θερμποασπιδα δεν εβαλα γιατι καλο ειναι ο αερας που ερχετε απο την μασκα να πηγαινει κ λιγο στην τουρμπινα που ειναι εκει κατω.. παντος εχθες με μετρησεις το i/c δεν ανεβαζε παλι πανω απο 35.. πεταμενα λεφτα ε τι λες? Edited October 14, 2011 by kaklios design Rodos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted October 14, 2011 Author Report Share Posted October 14, 2011 μετα το stage 2 η forge δεν δουλευε πολυ καλα και ετσι πηγαμε στην λυση της pipercross... μετρησεις με v-box... 0-400m 14,5 με εξοδο 159,6 km/h (Υπερ ευχαριστημενος!!) 0-100 6,8 ΥΓ τα λαστιχα μου ειναι σχεδον αχρηστα.. Από θόρυβο πως είναι η pipercross σε σχέση με την forge? Γιάννη η forge γενικά δεν αξίζει ή οι άλλες είναι καλύτερες? Είσαι ο 2ος που ακούω να μην είναι πολύ ευχαριστημένος από την forge αν και γενικά φαίνεται πολύ καλή κατασκευή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrpyro_TSi Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Παιδιά μια ερώτηση επειδή δεν ξέρω και πολλά πράγματα σκέπτομαι να βάλω αυτό το φίλτρο : http://www.streetandcircuit.gr/volkswagen-golf-golf-plus-20082010panel-filter-p-80981.html τι λέτε αξίζει ?? θα δω διαφορά ?? θα καίει περισσότερο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Παιδιά μια ερώτηση επειδή δεν ξέρω και πολλά πράγματα σκέπτομαι να βάλω αυτό το φίλτρο : http://www.streetand...er-p-80981.html τι λέτε αξίζει ?? θα δω διαφορά ?? θα καίει περισσότερο?? Οι διαφορές θα είναι μικρές. Το μόνο που θα σε συμβουλέψω είναι να το πάρεις από κανένα ebay! Μπορείς να το βρεις κάτω από το μισό της τιμής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrpyro_TSi Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 Μπορεις σε παρακαλω να στειλεις κανενα λινκ γιατι δεν βρικα και πολλα και ολα εχαν διαφορα γυρω στα 6€.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted October 14, 2011 Author Report Share Posted October 14, 2011 Παιδιά μια ερώτηση επειδή δεν ξέρω και πολλά πράγματα σκέπτομαι να βάλω αυτό το φίλτρο : http://www.streetand...er-p-80981.html τι λέτε αξίζει ?? θα δω διαφορά ?? θα καίει περισσότερο?? Placebo είναι, άντε 1-2 άλογα που λένε και λίγο ροπή.. ..εμένα αυτά τα 1-2 άλογα από το φίλτρο χαχα είναι τα πιο τεμπέλικα, ρε να φωνάζω τα άλλα 160 και τα 2 του φίλτρου να μην ξυπνάνε και να μην έρχονται λέμε.. ...ακόμα τα ψάχνω! Δεν καίει παραπάνω πάντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 Από θόρυβο πως είναι η pipercross σε σχέση με την forge? Γιάννη η forge γενικά δεν αξίζει ή οι άλλες είναι καλύτερες? Είσαι ο 2ος που ακούω να μην είναι πολύ ευχαριστημένος από την forge αν και γενικά φαίνεται πολύ καλή κατασκευή. ειναι πιο ησυχη κ πιο ωραια σε ηχο σε σχεση με την forge.. η forge ειναι μια απο τις καλυτερες επιλογες για stage 1.. απο την στιγμη ομως που περασαμε το revo 2 δε επαρκουσε ο αερας.. δοκιμασαμε την pipercross φιλου για 2 μερες κ το αμαξι αλλαξε πολυ.. οποτε και πηγαμε στην λυση αυτη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrpyro_TSi Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 (edited) Παιδιά αξίζει να πάρω το φίλτρο αέρα της K&N για τον παπά με 39,51€ ή pipercross με 40,10€ ???? Θα δω τίποτα διαφορές έστω και λίγο???? Μπορεί να μου εξηγήσεις κάποιος αφού θα μπαίνει περισσότερος αέρας πως δεν θα καίει περισσότερη βενζίνη???? Edited October 16, 2011 by andrpyro_TSi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrpyro_TSi Posted October 17, 2011 Report Share Posted October 17, 2011 κανεις ρε παιδια δεν ξερει???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted October 17, 2011 Report Share Posted October 17, 2011 Σε τέρμα γκάζι θα καις ΕΛΑΧΙΣΤΑ περισσότερο. Σε μισό γκάζι και γενικά καθημερινή οδήγηση το λ είναι 1 οπότε δεν θα καις παραπάνω... Αξίζει να το βάλεις και ταυτόχρονα να αφαιρέσεις και την πλαστική σίτα (τον πνίχτη) κάτω από το μαμά φίλτρο μιας και το μοτέρ θα αναπνέει αρκετά καλύτερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrpyro_TSi Posted October 17, 2011 Report Share Posted October 17, 2011 Σε τέρμα γκάζι θα καις ΕΛΑΧΙΣΤΑ περισσότερο. Σε μισό γκάζι και γενικά καθημερινή οδήγηση το λ είναι 1 οπότε δεν θα καις παραπάνω... Αξίζει να το βάλεις και ταυτόχρονα να αφαιρέσεις και την πλαστική σίτα (τον πνίχτη) κάτω από το μαμά φίλτρο μιας και το μοτέρ θα αναπνέει αρκετά καλύτερα! Ευχαριστω παρα πολυ για την αμεση απαντηση. Αλλα Κ&N ή Pipercross ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...