Jump to content
ACE2007

Golf 5/6 1.4 Tsi - Το Καλύτερο Κιτ Εισαγωγής

Ποια είναι η καλύτερη εισαγωγή για τα TSI?  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Revo σωστα? αντιστοιχη της forge.. απο ηχο ειναι ποοολυ γαματη αλλα απο αποδοση υπαρχον καλυτερες απο τι εχω ακουσει..παιρετερω δν ξερω. Ξερει καποιος να μας πει ποια οντως ειναι η καλυτερη εισαγωγη με βαση στοιχειων παντα? (dyno logs κτλπ)

Edited by GIANNIS_KAN
Link to comment
Share on other sites

itg ειναι η μαρκα απλα δε ξερω αν ειναι απο carbon η πλαστικο γιατι η τιμη της δεν ειναι κ πολυ κατω

Link to comment
Share on other sites

όπως έχει αναφερθεί και παλαιότερα δεν έχουμε maf (για 1,4 τσι μιλαω) οπότε δεν μπορούμε να μετρήσουμε ακριβως την ποσότητα του αερα που εισέρχεται με την εισαγωγή για να δούμε ποια από όλες τραβάει περισσότερο.

για εμένα οι μεταξύ τους διαφορες (apr carbonio, itg, forge, pipercross) είναι μικρές σε ένα αυτοκινητο φπε -

δηλαδή στο ιδιο αυτοκινητο εαν κάνεις δοκιμες και απλα αλλάζειες την εισαγωγή δεν θα καταλα΄βεις διαφορα ,ίσως σε dyno να υπάρχουν μικροδιαφορές.

Link to comment
Share on other sites

όπως έχει αναφερθεί και παλαιότερα δεν έχουμε maf (για 1,4 τσι μιλαω) οπότε δεν μπορούμε να μετρήσουμε ακριβως την ποσότητα του αερα που εισέρχεται με την εισαγωγή για να δούμε ποια από όλες τραβάει περισσότερο.

για εμένα οι μεταξύ τους διαφορες (apr carbonio, itg, forge, pipercross) είναι μικρές σε ένα αυτοκινητο φπε -

δηλαδή στο ιδιο αυτοκινητο εαν κάνεις δοκιμες και απλα αλλάζειες την εισαγωγή δεν θα καταλα΄βεις διαφορα ,ίσως σε dyno να υπάρχουν μικροδιαφορές.

Eσύ που έχεις ψαχτεί πολύ με το tuning του golf ποια θα πρότεινες δημήτρη;

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια αποκλειετε να μην μετριετε του αερα η ποσοτητα..σιγουρα θα υπαρχει καποιος τροπος..

Link to comment
Share on other sites

Eσύ που έχεις ψαχτεί πολύ με το tuning του golf ποια θα πρότεινες δημήτρη;

σίγουρα υπάρχουν άτομα που έχουν ψαχτει πολύ παραπανω απο εμενα και σαφώς γνωρίζουν το αντικειμενο πολύ καλυτερα-

εάν θες την γνωμη μου πολύ ευχαριστως να στην πω :

για εμενα λοιπον είναι όλα σχεση τιμη απόδοσης -τι πληρώνεις και τι παιρνεις σε δύναμη -

όπως είπα δεν πιστευω οτι μια εισαγωγη από μονη της σε σχε΄ση με μια αλλη έχει τρελες διαφορες-

για εμενα πήγαινε φτιαξε μια σωλήνα αλουμινενια τύπου s σε οποιοδήποτε εξατμισα και κότσαρε πάνω μία Piper 177 -συνολικο κόστος 140 ευρω περιπου (κανα 50αρι ο σωλήνας και 90 περιπου η χοάνη)

Η συγκεκριμένη αναμφισβήτητα τραβαει πολύ αέρα με αποτέλεσμα να δουλευει καλυτερα και πιο ξεκουραστα η μηχανη-

όσο για τις σκόνες ,εάν ρίξεις λίγο με το ειδικο σπρευ που κάνει ένα λεπτο στρώμα και εμποδίζει σκονες και μικροσωματίδια να περνανε δεν έχεις κα΄νενα πρόβλημα

περνας και τον σωλήνα με ένα μονωτικο για την ζέστη (πχ αρμαφλεχ ,κοστος 5 ευρω) και είσαι οκ-

τα υπολοιπα κιτ κοστίζουν από 280-350 ευρω

αυτα όμως όλα εάν είσαι με πρόγραμμα,εξατμιση κλπ και θες τα μέγιστα από το αυτοκινητο σου -

για μαμα ή απλα για προγραμμα με ένα πιο ελευθερο φιλτρο είσαι μια χαρα!

ρε παιδια αποκλειετε να μην μετριετε του αερα η ποσοτητα..σιγουρα θα υπαρχει καποιος τροπος..

στο block 003 οπου βλέπει τον μετρητη μάζα αέρας σε g/s σε εμας βλέπει απόλυτη πίεση στην πολλαπλή εισαγωγής(γιατι έχουμε map sensor)

έχω διαβασει ότι υπάρχει και κάποιο άλλο block όπου μπορεις να δεις την μέτρηση το οποίο όμως το βγάζει μέσω άλλης μέτρησης και όχι άμεσα από αισθητηρα που μετραει αερα και δεν ξέρουν πόσο ακριβές είναι

Link to comment
Share on other sites

Την εισαγωγή αυτήν την έχω εγώ εδώ και πολλά χιλιόμετρα.. Την έβαλα από όταν είχε βγει σχεδόν. πολύ καλή είναι . Είναι πολυ΄ευχαριστημένος και ειδικά από ήχο που άφησε την μαμά σκάστρα να ακούγεται. Την έχω τοποθετήσει χωρίς την μικρή σκουπίτσα που έχει μπροστά για να μην μου κλείσει και άλλο τον ήχο της σκάστρας. Δείτε εδώ το σχετικό post από όταν την έβαλα. http://www.vwclub.gr...ic=32776&st=880 . Δείτε το Post με νούμερο 891

Επίσης να σημειώσω για κάποιον που ρώτησε ότι δεν είναι ούτε carbon ούτε πλαστικό. Μέταλλο είναι.

Edited by mihalis19
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ετσι οπως βλεπω τις εισαγωγες κτλπ.. αν στο μαμα φιλτροκουτι απλα ανοιξουμε μπροστα με καποιο κοπτακι το πλαστικο κοντα στους 10 ποντους οπως αντοιστιχα στις εισαγωγες το ιδιο αποτελεσμα δν θα εχουμε(με ενα ΚΝ πανελακι και βγαλσιμο πνιχτη)? Ενας φιλος μου με Tjet punto το 122αρι εκανε μια πατεντα παρομοια στο μαμα φιλτροκουτι και πραγματικα εκει π παταγαμε και δεν ειχαμε επαφη τωρα ολη την δευτερα μου παμε κοπιο.. μετα του ανοιγω στην τριτη..Γενικα με 0 ευρω το παιδι πηρε σχεδον παντου...

Link to comment
Share on other sites

σίγουρα υπάρχουν άτομα που έχουν ψαχτει πολύ παραπανω απο εμενα και σαφώς γνωρίζουν το αντικειμενο πολύ καλυτερα-

εάν θες την γνωμη μου πολύ ευχαριστως να στην πω :

για εμενα λοιπον είναι όλα σχεση τιμη απόδοσης -τι πληρώνεις και τι παιρνεις σε δύναμη -

όπως είπα δεν πιστευω οτι μια εισαγωγη από μονη της σε σχε΄ση με μια αλλη έχει τρελες διαφορες-

για εμενα πήγαινε φτιαξε μια σωλήνα αλουμινενια τύπου s σε οποιοδήποτε εξατμισα και κότσαρε πάνω μία Piper 177 -συνολικο κόστος 140 ευρω περιπου (κανα 50αρι ο σωλήνας και 90 περιπου η χοάνη)

Η συγκεκριμένη αναμφισβήτητα τραβαει πολύ αέρα με αποτέλεσμα να δουλευει καλυτερα και πιο ξεκουραστα η μηχανη-

όσο για τις σκόνες ,εάν ρίξεις λίγο με το ειδικο σπρευ που κάνει ένα λεπτο στρώμα και εμποδίζει σκονες και μικροσωματίδια να περνανε δεν έχεις κα΄νενα πρόβλημα

περνας και τον σωλήνα με ένα μονωτικο για την ζέστη (πχ αρμαφλεχ ,κοστος 5 ευρω) και είσαι οκ-

τα υπολοιπα κιτ κοστίζουν από 280-350 ευρω

αυτα όμως όλα εάν είσαι με πρόγραμμα,εξατμιση κλπ και θες τα μέγιστα από το αυτοκινητο σου -

για μαμα ή απλα για προγραμμα με ένα πιο ελευθερο φιλτρο είσαι μια χαρα!

Σ ευχαριστώ πολύ δημήτρη για την άμεση απάντηση σου,και εγώ γιαυτη την λύση σκέφτομαι εδώ και καιρό!!!εσύ ποια φοράς τώρα?

Και αν κάποιο άλλο μέλος θέλει ας πει καμιά καλή λύση!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ετσι οπως βλεπω τις εισαγωγες κτλπ.. αν στο μαμα φιλτροκουτι απλα ανοιξουμε μπροστα με καποιο κοπτακι το πλαστικο κοντα στους 10 ποντους οπως αντοιστιχα στις εισαγωγες το ιδιο αποτελεσμα δν θα εχουμε(με ενα ΚΝ πανελακι και βγαλσιμο πνιχτη)? Ενας φιλος μου με Tjet punto το 122αρι εκανε μια πατεντα παρομοια στο μαμα φιλτροκουτι και πραγματικα εκει π παταγαμε και δεν ειχαμε επαφη τωρα ολη την δευτερα μου παμε κοπιο.. μετα του ανοιγω στην τριτη..Γενικα με 0 ευρω το παιδι πηρε σχεδον παντου...

Aυτη δεν ειναι καινουργια ιδεα,αλλα πολυ πολυ παλια...όσοι είχαμε punto gt ήταν η πρωτη βελτιωση...τρυπημα στο φιλτροκουτι!!!

Link to comment
Share on other sites

Δλδ πιανει ρε φανη? εσυ τι λες? μηπως τελικα ειναι τζαμπα λεφτα οι χοανες κτλπ και γλυτωνεις λεφτα για +2 αλογα διαφορα? (Χρονια πολλα και για χθες αγορινα)

Link to comment
Share on other sites

Σ ευχαριστώ πολύ δημήτρη για την άμεση απάντηση σου,και εγώ γιαυτη την λύση σκέφτομαι εδώ και καιρό!!!εσύ ποια φοράς τώρα?

εγώ φοράω αυτην που σου περιεγραψα ,την εισαγωγη τύπου πορτατιφ :laugh:

IMAG0310-1.jpg

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

δεν είναι τόσο μεγάλη όσο φαίνεται στην φωτό ,είναι η ληψη από γωνία και δείχνει έτσι 8)

Link to comment
Share on other sites

δεν είναι τόσο μεγάλη όσο φαίνεται στην φωτό ,είναι η ληψη από γωνία και δείχνει έτσι 8)

Επειδή με ενδιαφερει και μενα αυτη η εισαγωγη, το σωληνακι των αναθυμιασεων που το τοποθετησες? Το μονωτικό υλικο που το βρίσκουμε? Η χοανη είναι η co177, σωστά?

Link to comment
Share on other sites

Επειδή με ενδιαφερει και μενα αυτη η εισαγωγη, το σωληνακι των αναθυμιασεων που το τοποθετησες? Το μονωτικό υλικο που το βρίσκουμε? Η χοανη είναι η co177, σωστά?

-έχει υποδοχή ο σωλήνας στο σημείο προς την μηχανη ,εκεί περίπου που κουμπωνε και εργοστασιακά

-ναι η co 177 είναι

-το μονωτικο το βρισκεις σε μαγαζί με ειδη υδραυλικων,εγώ το πηρα απο ΣΕΥΔΑΠ ,υπάρχει σε διαφορα φ

Θες θερμοασπίδα Δημήτρη. :)

το είχα ψάξει αρκετα ,μάλιστα έχω πάρει και υλικό για να το έκανα custom αλλά εγκατέλειψα την ιδέα -

η χοάνη είναι αρκετα άκρη και δεν ζεσταίνεται όσο ο σωλήνας ο οποίος είναι ήδη προστατευμένος από την ζεστη της μηχανης-

αυτα μιλαμε όταν είναι σε σταση το αυτοκινητο και μόνο τότε

αλλά τελικα δεν έχει τόσο σημασία ,όπως έχω γραψει και πιο παλια όταν ο αερας θα συμπιεστεί είτε στον κομπρεσορα είτε στην τουρμπινα θα φτασει τους 200 βαθμους ,οπότε είναι δώρον άδωρον είτε είναι 20 είτε 40 βαθμους όταν περασει την χοάνη αφου πάλι η θερμοκρασία του πριν το i/c θα είναι πολύ ψηλότερη

Link to comment
Share on other sites

εγω νομιζω πως η θερμοκρασια του εισερχομενου αερα είναι σημαντικη!!! εμπειρικα δες πως οσο πιο πολυ κρυο εχει εξω τοσο καλυτερα παει το αμαξι, κ στον καυσωνα παλι σερνεται, κ i/c που βάλαμε,παλι έχει πτωση αποδοσης ...αλλα λιγότερο!

και απο το vag com βλεπεις τη θερμοκρασια εισερχομενου αερα,κ είναι μια ενδειξη αν η χοανη-σκουπα που έβαλε κάποιος είναι σωστη επιλογη!

Link to comment
Share on other sites

η θερμοκρασία που βλέπεις στο vag com είναι μετά το i/c οταν εισερχεται στην μηχανη -

όλη την δουλεια την κάνει το i/c -

με s3 i/c αυτη την εποχή είναι μέχρι 5 βαθμους παραπανω απο την εξωτερικη σε απανωτα πατηματα

και το καλοκαιρι 10 παραπανω απο την εξωτερικη και στα πολλά πατηματα δεν ξεπερνα τους 12-14 βαθμους (απο την εξωτερικη)

-με το μαμα στο δευτερο πατημα επιανε τους 50 απο το 2ο πατημα -

για αυτο και λέω όταν το αυτοκινητο είναι στασιμο (γιατι όταν κινειται παιρνει αερα απο μπροστα ,απο το φαναρι και απο φρενα) και να ρουφήξει αερα 40 ή 50 βαθμων τι σημασια έχει αφου μετα την τουρμπινα θα γίνει σίγουρα 200 βαθμους είτε έχεις ασπιδα είτε δεν έχεις, είτε είναι carbon κλπ κλπ

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

η θερμοκρασία που βλέπεις στο vag com είναι μετά το i/c οταν εισερχεται στην μηχανη -

όλη την δουλεια την κάνει το i/c -

με s3 i/c αυτη την εποχή είναι μέχρι 5 βαθμους παραπανω απο την εξωτερικη σε απανωτα πατηματα

και το καλοκαιρι 10 παραπανω απο την εξωτερικη και στα πολλά πατηματα δεν ξεπερνα τους 12-14 βαθμους (απο την εξωτερικη)

-με το μαμα στο δευτερο πατημα επιανε τους 50 απο το 2ο πατημα -

για αυτο και λέω όταν το αυτοκινητο είναι στασιμο (γιατι όταν κινειται παιρνει αερα απο μπροστα ,απο το φαναρι και απο φρενα) και να ρουφήξει αερα 40 ή 50 βαθμων τι σημασια έχει αφου μετα την τουρμπινα θα γίνει σίγουρα 200 βαθμους είτε έχεις ασπιδα είτε δεν έχεις, είτε είναι carbon κλπ κλπ

και τότε γιατί έβαλες το αρμαφλεξ? κ γιατί αφού μόνο το i/c παίζει ρόλο αν αλλάξεις εισαγωγη βλέπεις άλλη θερμοκρασια στο vag com?

εγω ξερω πως όλη η προσπαθεια είναι για δυο λόγους:

την ποσότητα του εισερχομενου αερα,κ τη θερμοκρασια

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω απόλυτα για την ποσότητα του εισερχόμενου αερα ,για αυτο άλλαξα εισαγωγη-

αρμαφλεξ έβαλα γιατι ο σωλήνας (που ειναι δίπλα στη μηχανη) καθως και αλουμινενιος

ζεμάταγε και μετέφερε την ζέστη και στην χοάνη -μετα την μόνωση ο σωλήνας έχει μια θερμοκρασία πολύ ανεκτή

και η χοάνη είναι "χλυαρή¨στο λαιμο της και στο μπροστινό μερος ανέπαφη -

στο vag com βλέπω άλλες θερμοκρασίες εξαιτίας του s3 i/c και όχι της εισαγωγής -

απλά πιστεύω ότι και να υπάρχει διαφορα με θερμοασπίδα ή χωρίς είναι απειροελάχιστη και πολύ δυσκολα αντιληπτη και αυτό μόνο όταν το αυτοκινητο μείνει στασιμο αρκετη ωρα με αναμένη την μηχανη που και πάλι μόλις ξεκινησεις ο φρεσκος αερας

που εισερχεται με την ταχυτητα του αυτοκινητου εξομαλύνει οποιεσδήποτε διαφορες θερμοκρασίας.

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.