Jump to content
ACE2007

Golf 5/6 1.4 Tsi - Το Καλύτερο Κιτ Εισαγωγής

Ποια είναι η καλύτερη εισαγωγή για τα TSI?  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

ή θα την αγορασεις έτοιμη

ή θα τη φτιαξεις μόνο σου!

Ετοιμη θελω να αγορασω φιλε μου αλλα δεν μπορω να βρω στο ιντερνετ..

Ξερεις καμια σελιδα που να εχει?

Link to comment
Share on other sites

πήγαινε σε έναν εξατμισα και θα στην φτιαξει ακριβως όπως θες ,να του πεις να σου κανει και υποδοχή για το σωληνάκι όπως έιναι στη μαμα εισαγωγη

Link to comment
Share on other sites

Αλουμινιο βαλε οχι inox.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εχω φιλτρο bmc και παιρνει αερα απο μετοπη οπου εχω αφησει το μαμα σκουπακι πλαστικο...που μπορω να βρω η να φτιαξε απο μεταλο η πλαστικο ενα σκουπακι που να τελιωνει σε κυκλακι και να συνδεεται με το bmc με κολαρο?τωρα απλα η τρυπα του φιλτρο καταληγει 4 εκατοστα πισω απο το μαμα σκουπακι δεν θα ναι καλυτερα ετσι?απλα που?σε εξατμισα?

λεω να παω στη hercules

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

παιδια λιγη βοηθεια!δεν βρισκω γωνια κολαρο που να τεριαζει ακριβως ωστε να βγαλω το πλαστικο πανω απο το φιλτρο το μαμα!λετε να το κανω αλουμινενιο?το μαμα που ειναι μαλακο κτλ μας χανει σε αποδοση?η σιλικονατες γωνιες ειναι λιγο μικρες σε μηκος....

Link to comment
Share on other sites

Ωραία είναι ... Απλά είμαι της γνώμης ότι θα μπορούσες να φτιάξεις ένα μονοκόμματο σωλήνα σε έναν εξατμισά ώστε να μην χαλάς την ροή αέρα με το ενδιάμεσο κολάρο ... Θα σου πήγαινε και πιο φθηνά.

Οταν λες μονοκομματο σωληνα τι εννοεις?να μην εχει την σιλικονη?πως μπορουμε να το κανουμε αυτο?απλα να παρουμε ενα σωληνα μηκους οσο ειναι στη φοτο και να παμε σε εξατμισα να την στριψει??εχεις καποιον υποψη?γιατι η λυση του φιλου φαινεται πολυ ενδιαφερουσα

Link to comment
Share on other sites

Παιδες που θα βρω τετοιο σωληνα?και ποσο στοιχιζει περιπου ξερουμε?

φιλε Γιωργο και εγω θελω εναν τετοιο σωληνα αν βρεις παρε.

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω αν αξιζει να φερεις απο Αμερικη μονο το σωληνα,που ειναι φτιαγμενος κ για αλλο αμαξι με κινδυνο να μη ταιριαζει κιολας!

με 120Ε βρισκεις κ Ελλαδα ολο το κιτακι http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/view/2219704/

(ο συγκεκριμενος μαλιστα πουλαει μονο το σωληνα+σφυχτηρες κτλ χωρις δλδ τη χοανη που ειναι αμφιβολου ποιοτητας !!! 90ε!)

το θεμα ειναι σεναν εξατμισα να στο φτιαξει με ελαχιστα χρηματα!!!

Edited by FANIS-TSI-
Link to comment
Share on other sites

επειδη και εγω το ψαχω,βλεπω πως πιος ο λογος ο σωληνας να ειναι μεταλλικος?

Για να ψύχει όσο πιο πολύ μπορεί τον αέρα

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω αν αξιζει να φερεις απο Αμερικη μονο το σωληνα,που ειναι φτιαγμενος κ για αλλο αμαξι με κινδυνο να μη ταιριαζει κιολας!

με 120Ε βρισκεις κ Ελλαδα ολο το κιτακι http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/view/2219704/

(ο συγκεκριμενος μαλιστα πουλαει μονο το σωληνα+σφυχτηρες κτλ χωρις δλδ τη χοανη που ειναι αμφιβολου ποιοτητας !!! 90ε!)

το θεμα ειναι σεναν εξατμισα να στο φτιαξει με ελαχιστα χρηματα!!!

Μαγκα μου πηρα τηλεφωνο 90 ευρω μονο σωληνας.Δεν ειναι κακη τιμη..Σιγουρο,ετοιμο χωρις ενωσεις και μαλακιες και κολλαρα σιλικονης στις στροφες και τετοια.νομιζω 90 ευρω αξιζουν γιατι απο κει και περα χωνεις πανω οτι χωανη θες.70αρις ειναι και ειναι για golf v 1.4.Λεω να το παρω
Link to comment
Share on other sites

αραγε κανει διαφορα μια εισαγωγη? Μηπως το μαμα φιλτροκουτι με ενα καλο Panel και καλη μονωση με armaflex σε ολο το κουτι + τις σωληνωσεις ειναι καλυτερα.?

Παντως για το μαμα φιλτροκουτι ο ''πνιχτης'' ισα ισα ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ . Ειναι πολυ μελετημενο και μονο πνιχτης δεν ειναι. Ειναι μια γρυλια που το καθε flap εχει ετσι σχεδιαστει ωστε να ωθει τον αέρα προς τα πανω που βρίσκεται το φιλτρο .Επίσης λογω της στενωσης ο αερας μαζευεται κατω απο τον πνιχτη και ετσι δημιουργείτε μεγαλύτερη πίεση και ταχύτητα μόλις περνάει απο αυτον . Οπότε περνάει και με μεγαλύτερη ταχυτητα απο το φιλτρο .

Πρωτη αναβαθμιση μου στο φιλτρο θα ειναι Panel Foam Pipercross και θα ντυσω ολη την σωληνωση μεχρι το turbo + το κουτι με armaflex .

Πως σας φαινεται?

Link to comment
Share on other sites

αραγε κανει διαφορα μια εισαγωγη? Μηπως το μαμα φιλτροκουτι με ενα καλο Panel και καλη μονωση με armaflex σε ολο το κουτι + τις σωληνωσεις ειναι καλυτερα.?

Παντως για το μαμα φιλτροκουτι ο ''πνιχτης'' ισα ισα ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ . Ειναι πολυ μελετημενο και μονο πνιχτης δεν ειναι. Ειναι μια γρυλια που το καθε flap εχει ετσι σχεδιαστει ωστε να ωθει τον αέρα προς τα πανω που βρίσκεται το φιλτρο .Επίσης λογω της στενωσης ο αερας μαζευεται κατω απο τον πνιχτη και ετσι δημιουργείτε μεγαλύτερη πίεση και ταχύτητα μόλις περνάει απο αυτον . Οπότε περνάει και με μεγαλύτερη ταχυτητα απο το φιλτρο .

Πρωτη αναβαθμιση μου στο φιλτρο θα ειναι Panel Foam Pipercross και θα ντυσω ολη την σωληνωση μεχρι το turbo + το κουτι με armaflex .

Πως σας φαινεται?

Σου προτείνω προτού κάνεις κάτι,να πάρεις μετρήσεις για το πως είσαι τώρα...πχ IAT και γενικά διάφορες μετρήσεις!Έτσι όταν κάνεις την αναβάθμιση να ξαναμετρήσεις για να δεις αν κέρδισες ή αν έμεινες ως έχειν ;)

Σαν ιδέα το να ντύσεις το μαμά κουτί δεν μου ακούγεται και πολύ καλή :S

Προσωπικά αργότερα θα βάλω την εισαγωγή της APR που παίρνει αέρα απο μπροστά και το υπόλοιπο σωλήνα θα τον αλλάξω(αν γίνεται όλος) και θα τον ντύσω με άρμαφλεξ ;)

Link to comment
Share on other sites

Το μαμα φιλτροκουτι παίρνει αερα και αυτο απο εκει που θα έπερνε ενα APR Carbonio . Απλα ενα μερος το στέλνει και μεσα στ μηχανοστασιο για ψυξη . Γιατι δεν σου ακουγεται καλη ιδεα να ντυσω με αρμαφλεξ το φιλτροκουτι και την στοκ σωληνα ?

Link to comment
Share on other sites

Το μαμα φιλτροκουτι παίρνει αερα και αυτο απο εκει που θα έπερνε ενα APR Carbonio . Απλα ενα μερος το στέλνει και μεσα στ μηχανοστασιο για ψυξη . Γιατι δεν σου ακουγεται καλη ιδεα να ντυσω με αρμαφλεξ το φιλτροκουτι και την στοκ σωληνα ?

αυτο με το μηχανοστασιο ,τι θες να πεις γιατι δεν το καταλαβα-

armaflex στον μαμα σωλήνα δεν έχει νόημα γιατί σαν υλικο δεν τραβάει την ζέστη όπως ένας αλουμινένιος σωλήνας -

όλα αυτα μικρη σημασία έχουν όταν μετα την τουρμπινα ο συμπιεσμένος αερας φτανει τους 200 βαθμους πηγαίνοντας στο i/c-

Link to comment
Share on other sites

στην μετωπη εκει που παει το μαμα φιλτοκουτι για να παρει αερα απο το περιβαλλον το S (σπασιμο) που κανει το πλαστικο κομματι για να στειλει τον αερα στο κουτι δεν ειναι τελειως κλειστο , ενα μερος του αερα το αφήνει να φυγει μεσα στο μηχανοστασιο.

Ναι ο μαμα σωληνας δεν τραβαει ζεστη αλλα τραβαει γενικά, αν τον ντυσεις με αρμαφλεξ δεν θα εχεις ακομη χαμηλότερη θερμοκρασια?

Ψαχνομαι για S3 Cooler να το βαλω μεσα στο καλοκαιρι . Εστω και μαμα που ειμαι ...

Link to comment
Share on other sites

στην μετωπη εκει που παει το μαμα φιλτοκουτι για να παρει αερα απο το περιβαλλον το S (σπασιμο) που κανει το πλαστικο κομματι για να στειλει τον αερα στο κουτι δεν ειναι τελειως κλειστο , ενα μερος του αερα το αφήνει να φυγει μεσα στο μηχανοστασιο.

Ναι ο μαμα σωληνας δεν τραβαει ζεστη αλλα τραβαει γενικά, αν τον ντυσεις με αρμαφλεξ δεν θα εχεις ακομη χαμηλότερη θερμοκρασια?

Ψαχνομαι για S3 Cooler να το βαλω μεσα στο καλοκαιρι . Εστω και μαμα που ειμαι ...

φιλε η μαμα εισαγωγη ειναι παρα πολυ καλη,αφαιρεση πνιχτη κ φιλτρο πανελ ειναι μια καλη κ φτηνη επιλογη εδω κ χρονια!!!!! τωρα αν ψαχνεις το μεγιστο,θελεις χοανη,αν μετρησεις με vag com θα καταλαβεις! (κ εγω ενω ειχα χοανη τωρα εχω φιλτρο πανελ,το προτιμώ)

τωρα το αρμαφλεξ εχει αξια για να μειωσει τη θερμοκρασια σε σωληνα,να ντησεις όλο το κουτι,τι Φ θα βαλεις δλδ ή θα το κοψεις κομματακια κ θα το κολλησεις με ταινία???!!! πολυ ταλαιπορια,χρηματα,με άσχημο αισθητικο αποτέλεσμα νομίζω κ αμφίβολο αν θα κερδίσεις κάτι....

Link to comment
Share on other sites

Για τον ''πνιχτη'' εχω τις αμφιβολιες μου ως μηχανολογος αν η αφαιρεση του βοηθάει .Εξηγησα πιο πανω γιατι . Η δικια μου γνωμη ειναι οτι βοηθαει στην αυξηση πιεσης και ταχυτητας του εισερχομενου αερα αλλα και την καθοδηγηση του προς τα πανω(φιλτρο)

Αν παρατηρησεις τον πνιχτη οι γρυλιες του εχουν καμπύλη προς τα πανω . Οποτε ολος ο αερας που μαζευεται πριν τον πνιχτη λογω στενωσης συμπιέζεται και αυξανεται η ταχυτητα του προσκρουει στις γρυλιες και φευγει με μεγαλυτερη ταχυτητα προς το φιλτρο .

Χωρις τον πνιχτη θα πηγαινει περισσοτερος αέρας στο φιλτρο ΑΛΛΑ ακανόνιστος χωρις αυξημένη πίεση και ταχύτητα .

Για αρμαφλεξ σκεφτομαι να ντυσω ολο το φιλτροκουτι απο κατω και πλαγια (οχι απο πανω) με ταινια αυτοκολλητη αρμαφλεξ .

Την σωληνα θα μετρήσω διαμετρους και θα παρω αρμαφλεξ ....

Link to comment
Share on other sites

Για τον ''πνιχτη'' εχω τις αμφιβολιες μου ως μηχανολογος αν η αφαιρεση του βοηθάει .Εξηγησα πιο πανω γιατι . Η δικια μου γνωμη ειναι οτι βοηθαει στην αυξηση πιεσης και ταχυτητας του εισερχομενου αερα αλλα και την καθοδηγηση του προς τα πανω(φιλτρο)

Αν παρατηρησεις τον πνιχτη οι γρυλιες του εχουν καμπύλη προς τα πανω . Οποτε ολος ο αερας που μαζευεται πριν τον πνιχτη λογω στενωσης συμπιέζεται και αυξανεται η ταχυτητα του προσκρουει στις γρυλιες και φευγει με μεγαλυτερη ταχυτητα προς το φιλτρο .

Χωρις τον πνιχτη θα πηγαινει περισσοτερος αέρας στο φιλτρο ΑΛΛΑ ακανόνιστος χωρις αυξημένη πίεση και ταχύτητα .

Για αρμαφλεξ σκεφτομαι να ντυσω ολο το φιλτροκουτι απο κατω και πλαγια (οχι απο πανω) με ταινια αυτοκολλητη αρμαφλεξ .

Την σωληνα θα μετρήσω διαμετρους και θα παρω αρμαφλεξ ....

Πολλα λικε!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ψαχνομαι για S3 Cooler να το βαλω μεσα στο καλοκαιρι . Εστω και μαμα που ειμαι ...

η καλυτερη κίνηση ,μεγαλες διαφορες στην IAT με το μαμα -

με το s3 κραταει για πολυ ωρα 10 βαθμους πάνω απο την εξωτερικη ενω με το μαμα ξεπερναει τους 25+ απο την εξωτερικη απο το 2ο κιολας πάτημα

το μονο ίσως είναι ότι χωρίς πρόγραμμα μπορει να σε κόψει μια ιδέα

-τέλος η ταινία αρμαφλεξ με την ζεστη ψιλοξεκολλαει και θα σου σπασει λίγο τα νευρα -έχω δοκιμασει διαφορες ποιοτητες ,μαλιστα

σε φίλο που ειχε ντυσει το heatshield έλιωσε στην κυριολεξία απο την ζεστη που προερχόνταν απο το dp-

εγω στον σωλήνα έχω βαλει κανονικο χοντρο αρμαφλεξ και δεν καταλαβαινει τίποτα ,σε μερικα σημεια όμως που είχα βάλει ταινία με την ζεστη μαλακωνε σαν τσίχλα και σε μερικα σηεμια ξεκόλλαγε

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

μια πολυ καλη λυση που εχει κανει φιλος ειναι ελευθερο φιλτρο και τρυπες στο μαμα φιλτροκουτι για να τραβαει περισσοτερο αερα.. εχει δει διαφορα με το vagcom και το ακους βεβαια δλδ ακους την σκαστρα παραπανω οπως ακριβως οταν βαλεις χοανη σε μικροτερο βαθμο.. ειναι μια φθηνη καλη δοκιμασμενη λυση

Link to comment
Share on other sites

Ο πνίχτης είναι πνίχτης και κόβει άλογα! Το πρόγραμματατο αμάξι θέλει όγκο άερα, ούτε συμπιεσμένο, ούτε καθοδηγούμενο ούτε απαραίτητα κρύο!

Ένα παιδί είχε κάνει σε αμάξι με πρόγραμμα δυναμομεμτρήσεις με και χωρίς πνίχτη και το αμάξι κέρδιζε ΠΟΛΥ! 7-9 άλογα στα 210!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.