Jump to content
ACE2007

Golf 5/6 1.4 Tsi - Το Καλύτερο Κιτ Εισαγωγής

Ποια είναι η καλύτερη εισαγωγή για τα TSI?  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

350 μου ειπαν .οσο εχει και η apr εισαγωγη.χαμηλα σου εχει κοψει?140 ειναι το δικο σου?εχεισ κοψει και λιγο το καπακι για να χωρεσει.αν εχεισ καμια φωτο αανεβασε

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μη δίνετε περιττά λεφτά, οι καιροί είναι δύσκολοι....Την ΚΝ την βρίσκεις 250. Το πέρασμα φυσικά μόνος σου αφού είναι βάλε βγάλε δουλειά!

http://www.ebay.de/i...=item25760e669b

Αν θές την έχει 260 από Αγγλία (επειδή το πρώτο link είναι δημοπρασία)

http://www.ebay.co.uk/itm/57S-9501-K-N-PERFORMANCE-INTAKE-KIT-VARIOUS-VW-AUDI-SEAT-SKODA-2003-2012-/271090302162?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f1e3dbcd2

Edited by xaros
Link to comment
Share on other sites

350 μου ειπαν .οσο εχει και η apr εισαγωγη.χαμηλα σου εχει κοψει?140 ειναι το δικο σου?εχεισ κοψει και λιγο το καπακι για να χωρεσει.αν εχεισ καμια φωτο αανεβασε

350 euro για την Κ&Ν ? xaxaxaaxaxaxaxaxxaxaaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaaxax

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

350 μου ειπαν .οσο εχει και η apr εισαγωγη.χαμηλα σου εχει κοψει?140 ειναι το δικο σου?εχεισ κοψει και λιγο το καπακι για να χωρεσει.αν εχεισ καμια φωτο αανεβασε

Tο 160αρι εχω φιλε μου, εχει κοπει λιγο το καπακι για να μην ακουμπαει η εισαγωγη. Δες τις φωτο που επισυναπτω:

p4100070.jpg

Uploaded with ImageShack.us

p4100043.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link to comment
Share on other sites

που κaλε μου!!!!??

H τιμη της αλλάζει όπως τους ερθει,τους πέρνεις τηλ κ καθε φορα σου λένε άλλα... στα περιοδικα γραφουν τιμη 300Ε αλλα απο κοντα παει στα 350 επειδη είναι για το 1,4 δλδ μια τρυπίτσα στη χρεωνουν 50αρικο,κ σου κανουν κ τους δυσκολους οτι υπαρχει ελλειψη κ υπαρχει ενα τελευταιο κομματι (τόσους μηνες το ίδιο κομματι είναι?!)

Aυτη τη στιγμη η καλυτερη τιμη είναι απο Θεσσαλονικη με 330 (για γειτονικο club,αλλα δε νομιζω να σου πουν οχι!)

APR Thessaloniki

Σίνδος - 57400

2310 799353 / 697 6742267

http://www.aprthessaloniki.gr/

http://www.facebook.com/APR.Tuned.Thessaloniki

στην Αθηνα

goapr.gr (δε ξερω τι τιμη θα σου πουν σημερα αλλα το 350 είναι σίγουρο)

Επιλογη να την φερεις απο Αγγλία για 2L TFSI κ κανεις μονος σου την τρυπα για τις αναθυμιασεις

http://www.awesomegti.com

Link to comment
Share on other sites

H τιμη της αλλάζει όπως τους ερθει,τους πέρνεις τηλ κ καθε φορα σου λένε άλλα... στα περιοδικα γραφουν τιμη 300Ε αλλα απο κοντα παει στα 350 επειδη είναι για το 1,4 δλδ μια τρυπίτσα στη χρεωνουν 50αρικο,κ σου κανουν κ τους δυσκολους οτι υπαρχει ελλειψη κ υπαρχει ενα τελευταιο κομματι (τόσους μηνες το ίδιο κομματι είναι?!)

Aυτη τη στιγμη η καλυτερη τιμη είναι απο Θεσσαλονικη με 330 (για γειτονικο club,αλλα δε νομιζω να σου πουν οχι!)

APR Thessaloniki

Σίνδος - 57400

2310 799353 / 697 6742267

http://www.aprthessaloniki.gr/

http://www.facebook....ed.Thessaloniki

στην Αθηνα

goapr.gr (δε ξερω τι τιμη θα σου πουν σημερα αλλα το 350 είναι σίγουρο)

Επιλογη να την φερεις απο Αγγλία για 2L TFSI κ κανεις μονος σου την τρυπα για τις αναθυμιασεις

http://www.awesomegti.com

Σωστός

Link to comment
Share on other sites

ο σωληνας ομως τον TFSI δεν κανει το S που χρειαζομαστε στα TSI πως θα κουμπώσει αφου ειναι ετσι

2.0vflowintake.jpg

τον κόβεις και τον ενώνεις με κολαρο?

Η V-Flow απο που ρουφάει αέρα μεσα απο το μηχανοστάσιο δεν ρουφάει τον ζεστο αερα?

Ολη την δουλεια την κανει το intercooler στην μειωση της θερμοκρασιας ! Απλα εμεις αν ρουφαει κρυο αερα του διευκολυνουμε το εργο του.

Πιστευω οτι η Carbonio που ρουφαει κατευθειαν απο την μετωπη εχει πιο κρυο αερα εισαγωγης

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

Επειδη ολες οι εισαγωγες βγαινουν για το 160αρι.εχει βρει κανεις καποια για 122αρι?αλλα οχι σε φιλτροχοανη η οτιδηποτε που παιρνει αερα απο παντου.στην ουσια να παιρνει αερα απο εκει που παιρνει και η μαμα εισαγωγη και οι υπολοιπες αλα ο σωληνας αντι να κανει τον γυρο για να πει απο πισω να ειναι ενα ευθυ κομματι προς τα αριστερα ετσι οπως το κοιταμε περιπου στα 30-40 εκατοστα

Link to comment
Share on other sites

Ναι φιλος..Την κοβεις και την ενωνεις με κολαρο...

Δεν ειναι ανοξειδωτη για να ανεβαζει θερμοκρασιες,ειναι πλαστικο...Οποτε μιλαμε για μικροτερες θερμοκρασιες...

Δεν περνει αερα απ το μηχανοστασιο περνει απο κει που περνει και η APR...+ απο το προβολακι πλεον στο δικο μου...

Η παλια εισαγωγη μου ανεβαζε μεγαλες θερμοκρασιες...Ενω τωρα απολυτως τιποτα...

Σκεψου πως η APR ειναι ακριβως διπλα στην τουρμπινα,με αποτελεσμα να ¨ψηνεται¨ παρ οτι περνει αερα απ εξω...

Link to comment
Share on other sites

Artigas φίλε μην το ψάχνεις για apr δεν κάνει καμία για μας τους 122. Χτυπά μια της k&n την εχει λιγο πιο πισω στις σελίδες ο Στέλιος. Τώρα αν θέλεις βαρέλακι έχω ξαναπεί ο poen aka dynamite είχε βάλει το βαρέλακι της bmc, cda νομίζω, και τραβούσε αέρα από το προβολακι. Γενικά το 122 δεν έχει τρέλα πράγματα για stage 1

Link to comment
Share on other sites

Ναι φιλος..Την κοβεις και την ενωνεις με κολαρο...

Δεν ειναι ανοξειδωτη για να ανεβαζει θερμοκρασιες,ειναι πλαστικο...Οποτε μιλαμε για μικροτερες θερμοκρασιες...

Δεν περνει αερα απ το μηχανοστασιο περνει απο κει που περνει και η APR...+ απο το προβολακι πλεον στο δικο μου...

Η παλια εισαγωγη μου ανεβαζε μεγαλες θερμοκρασιες...Ενω τωρα απολυτως τιποτα...

Σκεψου πως η APR ειναι ακριβως διπλα στην τουρμπινα,με αποτελεσμα να ¨ψηνεται¨ παρ οτι περνει αερα απ εξω...

Συμφωνώ σε όλα!! Δηλαδή πλαστικός σωλήνας οπότε ειναι τοσο θερμο-αγώγιμος οσο τα μεταλλα(ειναι οντως πλαστικος?) ρουφάει αερα με θερμοασπιδα απο την μετώπη ολα ωραια και καλά

ΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΒΓΆΖΟΥΜΕ ΤΟ STOCK ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ?

Ολη η μαμα κατασκευη ειναι πλαστική οπότε ειναι θερμικά μονομένη , ρουφάει αέρα από την μετώπη (οχι 100% αλλα φτιαχνεται αυτο) , βάζεις ενα ελευθερο φίλτρο και εχεις τα ιδια αποτλεσματα . Σωστα? Στο θεωρητικό κομμάτι κάνω καπου λάθος?

Στο πρακτικό κομματι με logs τα εχει συγκρίνει ολα αυτα ή απλά βαζουμε μια εισαγωγη και νομιζουμε οτι ειναι καλύτερη απο την μαμα?

H APR Ρουφάει απο την μετώπη και οπως λες ειναι δίπλα απο τον κώλο της τουρμπίνας ΑΛΛΑ το υλικο ειναι carbon δεν φανταζεσαι τι μόνωση κανει αυτο το πράγμα απο εξω θα ζεματάει και μεσα θα ειναι χλιαρό . ΕΠΙΣΗΣ ο αέρα εισέρχεται με ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ πανω στο φιλτρο σε σχεση με την θερμοασπιδα που διαρεεει ενα μερος στο μηχανοστασιο .

Για να μην παρεξηγηθω giannakis_tsi δεν τα γραφω για εσενα απλα προσπαθώ να καταλήξω σε μια εισαγωγή και τα συγκρίνω ολα και δεν μου κάθονται κάποια πράγματα καλά , οκ ολες οι εισαγωγές θα ρουφάνε περισσότερο αέρα γιατι το μαμα χαρτινο φιλτρο ειναι πολύ ''κλειστό'' αλλα σαν κατασκευη η εισαγωγη μας πιστευω δεν εχει να ζηλεψει κατι σε σχεσει με cold air intakes και εισαγωγες τυπου σωληνα+χωανη+θερμοασπιδα

Link to comment
Share on other sites

Μην το αναλύεις τόσο πολύ Γιάννη(winner)...

Φόρεσε την APR ή οποια άλλη θέλεις και θα είσαι ευχαριστημένος!

Δεν νομίζω να κυνηγας και το τελευταίο άλογο!

Εγώ έβαλα APR και ησυχασα!θορυβος και απόδοση ικανοποιημένος!

Δεν θα κάτσω να ψάχνω και 2 χρόνια τι εισαγωγή να φορεσω:)

Link to comment
Share on other sites

Εννοειται πως δεν υπαρχει θεμα παρεξηγησης...

Γιατι βγαζουμε το μαμα φιλτοκουτι; Γιατι χρειαζομεστε περιστοτερο αερα,και ακομα καλυτερα κρυο αερα...

Σιγουρα η APR περνει με ταχυτητα τον αερα,αλλα οπως και να χει ειναι ακριβως διπλα και εινια και κλειστο το φιλτρο μεσα στη σκουπα...

Δεν λεω πως δεν ειναι καλη,αλλα δεν μου κολαει πολυ το οτι εινaι διπλα στο dp...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.