Jump to content
ACE2007

Golf 5/6 1.4 Tsi - Το Καλύτερο Κιτ Εισαγωγής

Ποια είναι η καλύτερη εισαγωγή για τα TSI?  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Εννοειται πως δεν υπαρχει θεμα παρεξηγησης...

Γιατι βγαζουμε το μαμα φιλτοκουτι; Γιατι χρειαζομεστε περιστοτερο αερα,και ακομα καλυτερα κρυο αερα...

Μα τον περισσότερο αέρα μπορείς να τον πάρεις με αλλαγή στο μαμα φιλτροκουτι με ενα αλλο aftermarket panel και εχεις και ολη την κατασκευη που δημιουργεί θερμομόνωση + κρυος αέρας απο την μετώπη + ειναι πολυ μακριά απο το DP

Μάκη το ξεψιρίζω το θεμα εισαγωγης το ξέρω αλλα με εχει πιάσει μια μανια και καθομαι και τα σκεφτομαι απο πλευράς φυσικής και μηχανολογίας και θελω να ρωτησω τους πιο εμπειρους αν αυτα που εχω στο μυαλο μου σαν θεωρια αν ισχυουν και στην πράξη ..

Εκει που εχω καταλήξει ειναι οτι

α) και ζεστος να ειναι ο αερας εχουμε το intercooler

β) οσο πιο κρυο αερα ρουφάμε ισως να διευκολύνουμε το intercooler κατα 1-2 βαθμούς

γ) οτι ,κερδος δεν υπάρχει απο καμια εισαγωγη σαν διαταξη(Cold air intakes,εισαγωγη στο μαμα κουτι,σωληνας+χωανη) αλλα το μέσω φιλτραρισματος

Link to comment
Share on other sites

Artigas φίλε μην το ψάχνεις για apr δεν κάνει καμία για μας τους 122. Χτυπά μια της k&n την εχει λιγο πιο πισω στις σελίδες ο Στέλιος. Τώρα αν θέλεις βαρέλακι έχω ξαναπεί ο poen aka dynamite είχε βάλει το βαρέλακι της bmc, cda νομίζω, και τραβούσε αέρα από το προβολακι. Γενικά το 122 δεν έχει τρέλα πράγματα για stage 1

και εγω το σκεφτομουνα φιλε αλλα δεν καταλαβαινω τι διαφορα εχει απο το μαμα φιλτροκουτι.ξερει κανεις απο ηχο εστω αν ακουγεται καλυτερα?απο θερμοκρασια αερα λογικα δεν θα αλλαζει κατι, αλλα απο ποσοτητα θα ρουφαει περισσοτερο απο ενα ελευθερο φιλτρο πχ?

Link to comment
Share on other sites

Μιας και έχουμε τα ίδια αμάξια Γιάννη να σου πω απο θέμα κατανάλωσης δεν θα έχεις θέμα!

Σε δρόμο χωρίς κλίση και χωρίς να το πατάς στα 100 θα βλέπεις κοντα στα 6 για να μην πω λιγότερα και φάω κράξιμο:)

Απο θέμα απόδοσης πάλι έχει διάφορα σε σχέση με τη εργοστασιακή.

Και Εμφάνιση για εμένα σούπερ!

Ήχος πολυ διακριτικός!καμια σχέση με

Χοανη που μετα απο λίγο προσωπικά με κουράζει!

Στα ξαναλέω,μην το ψάχνεις τόσο πολυ Μιας και δεν πρόκειται να φτάσεις το αμάξι στο τέρμα για να σκέφτεσαι τα γραμμάρια του αέρα και την μικρή,ίσως, διάφορα θερμοκρασίας απο αλλες εισαγωγές!

Πιστεύω μια APR,ITG ή οποια αλλη σκούπα ανάλογης ποιότητας θα σε ευχαριστήσει!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ρε γιαννακη tsi γιατι τα ευκολα τα κανεις δυσκολα μπορεις να μου πεις ?χαχαχαχαχαχαχα περνεις ρε φιλε απευθειας την εβομς που ειναι για τα καινουργια 1.8tsi-2,0tsi και ειναι ετοιμη κομμενη και δεν χρειαζεται να κανεις τιποτα φιλε και την περνεις με 260-270 ευωρ με τα μεταφορικα απο εδω καινουργια http://www.parts4euro.com/DCShop/product_info.php?cPath=1_462_472&products_id=904&osCsid=25e9f061b16d31b6eb006b6fea594bc0 και εισαι αρχοντας

Link to comment
Share on other sites

270 ευρω για μια γωνια σωληνα και μια χοανη και μια θερμοασπιδα? δεν παμε καλα .....

Και στα 1.4tsi θες να φτιαξεις και μια γωνια σωληνα για να συνεχίσεις να κουμπωσει πανω

Ξέρει κανεις που μπορώ να βρω της BSH True Seal Intake? εχει φοβερη θερμοασπιδα η εν λογω εισαγωγη που λεω

edit την βρήκα

http://www.parts4euro.com/DCShop/product_info.php?products_id=705{17}108

μπορεί κάποιος που ειναι μελος στο συγκεκριμενο site πόσα μεταφορικά βγάζει για αυτη την εισαγωγή?

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

Στα 300 350 ευρω,μπορεις να παρεις μια μεταχειρισμενη EVMOS v-flow απο Tfsi...

39 βαθμους Θ. Περιβαλλοντος 36 βαθμους εισαγωγη...

Αυτό δεν είναι δυνατό φίλε μου.

Μόνο αν ψεκάζεις νερό πάνω στο intercooler ή νερό/μεθανόλη μέσα στην εισαγωγή.

Link to comment
Share on other sites

ok. Αν έχεις κάποια επιστημονική εξήγηση για αυτό, ειμαι πολύ περίεργος.

Ρουφάς ατμοσφαιρικό αερα, τον περνάς απο τις ζεστες σωληνώσεις του μηχανοστασίου, τον περνάς από την καυτή τουρμπίνα που τον συμπιέζει και τον υπρθερμαίνει, τον περνάς από το intercooler που τον ψύχει χρησιμοποιώντας ως μέσο ψύξης τον ίδιο ατμοσφαιρικό αέρα που ρούφηξες (άρα δεν μπορεί να του ρίξει τη θερμοκρασία κάτω από την ατμοσφαιρική όσο τεράστιο και αν είναι) και καταλήγεις στην εισαγωγή με μικρότερη θερμοκρασία από την αρχική?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, δεν εχω καποια επιστημονικη εξηγηση , απλα αν το VagCom και το θερμομετρο δειχνουν οτι να ναι, σας λεω και εγω με την σειρα μου ψεματα....

36 βαθμους Θ. Περιβαλλοντος 39 βαθμους εισαγωγη...

Sorry παιδες λαθος...Τα γραψα αντιστροφα

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, δεν εχω καποια επιστημονικη εξηγηση , απλα αν το VagCom και το θερμομετρο δειχνουν οτι να ναι, σας λεω και εγω με την σειρα μου ψεματα....

36 βαθμους Θ. Περιβαλλοντος 39 βαθμους εισαγωγη...

Sorry παιδες λαθος...Τα γραψα αντιστροφα

Έτσι κάτι γίνεται. :good:

Link to comment
Share on other sites

Μεγεια φιλε!ο ηχος ειναι υπερβολικος?υπαρχει αισθητη διαφορα με πριν σε σχεση με την αποδοση?εχω golf v tsi με προγραμμα γυρω στα 197 hp και σκεφτομαι να κανω κατι με εισαγωγη αλλα ειναι μπερδεμενος ακομη και δεν ξερω που θα καταληξω!που την εβαλες και ποσο το μαλλι?

Link to comment
Share on other sites

Ο ηχος ωραιος κ ποιοτικος!οχι υπερβολικος..φυσικα ακουγεται η εισαγωγη..επειδη εγω εχω αλλαξει κ τελικο εξατμησης δεν τον ακουω κ παντα..στην apr αγορα..470€!εγω ηθελα μια εισαγωγη τυπου σκουπας..κ προτιμησα αυτη γιατι εχω ακουσει πολυ καλα λογια..!

Link to comment
Share on other sites

και γω εχω βαλει μεσαιο τελικο απο golf 6αρι gti που απο ηχο ειναι οτι ακριβως περιμενα οποτε τωρα σκεφτομαι για εισαγωγη,διαφορα σε τραβηγμα παρατηρησες καθολου?

Link to comment
Share on other sites

Λιγο περισσοτερο απο μια βδομαδα την εχω..τωρα εντυπωσεις ειναι λιγο νωρις..αλλα μπορω να πω οτι νιωθω..φυσικα μπορει να ειναι καθαρα ψυχολογικο ετσι..στις πιο υψηλες στροφες οτι σαν να ροπαρει το αμαξι ελαφρως περισσοτερο,μεγαλητερη διαρκεια..φυσικα κ μπορει να ειναι η ιδεα μου..κ μιλαω γ ελαχιστοτατα παραπανω απο πριν!την αξια της η εισαγωγη θα την δειξει αφου βαλω προγραμμα..

Link to comment
Share on other sites

Up

η 187 έχει 80αρη λαιμο ενω ο δικος μας σωλήνας έχει 70mm διάμετρο ,η co 177 είναι η μεγαλύτερη που μπορεις να βάλεις και είναι για μέχρι 320αλογα

Link to comment
Share on other sites

η 187 έχει 80αρη λαιμο ενω ο δικος μας σωλήνας έχει 70mm διάμετρο ,η co 177 είναι η μεγαλύτερη που μπορεις να βάλεις και είναι για μέχρι 320αλογα

Δλδ η μονη διαφορα τους ειναι στον λαιμο;με κολαρο δεν μπορουμε να την βαλουμε;εσυ λες την 177 καλυτερα;

Link to comment
Share on other sites

part no neck id od overall height

co177 70mm 200mm 200 mm

co187 80mm 200mm 200mm

η μόνη διαφορά είναι ο λαιμός ,αν στενέψεις το λαιμο την κάνεις co 177 ,οπότε παίρνεις απο την αρχή την co177 χωρίς αντάπτορα κλπ

φίλε vassilaki αν ρωτάς την γνωμη μου παρτην με κλειστα μάτια

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

part no neck id od overall height

co177 70mm 200mm 200 mm

co187 80mm 200mm 200mm

η μόνη διαφορά είναι ο λαιμός ,αν στενέψεις το λαιμο την κάνεις co 177 ,οπότε παίρνεις απο την αρχή την co177 χωρίς αντάπτορα κλπ

φίλε vassilaki αν ρωτάς την γνωμη μου παρτην με κλειστα μάτια

Σε ευχαριστω για ολα φιλος σσσσσσσωραιος,την πηρα τελικα σημερα το μεσημερι,την 177.θα την βαλω και θα πω εντυπωσεις.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.