Alexkdef Posted November 1, 2013 Report Share Posted November 1, 2013 Πέρασα και εγω με την σειρά μου την pipercross c0176 στο αμάξι μου με inox σωλήνα και κόλαρα στις ενώσεις. Δεν μέτρησα ακόμα θερμοκρασίες.. Ένα θέμα που είχα ειναι οτι η σωλήνα ήταν βαριά και σκέφτηκα και εκανα μια βάση χειροποίητη και τώρα ειναι τέρμα σταθερή. Εκανα καλα που το στερέωσα τέρμα ; Η θέλει λάσκα να ειναι ; Και μια ερώτηση την σκούπα να την βγάλω για μ να έχει μεγαλύτερη ροή αέρα ; Η να την αφήσω για τα νερά ; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted November 2, 2013 Report Share Posted November 2, 2013 (edited) καλορίζικη,αν θες ανεβασε μια φωτογραφία για να καταλαβουμε ακριβως πως την εχεις βάλει,καλύτερα θα ήταν να είχες βάλει αλουμινένιο σωλήνα που είναι πιο ελαφρύς όπως έχει αναφερθει παραπάνω και για την ζέστη τον μονωνεις αν είναι με κάποιο τρόπο- προσωπικά την σκουπα την έχω βγάλει θερμοκρασίες δεν έχει νόημα να δεις εκτός αν έχεις κρατησει logs με το μαμα φιλτροκουτι για να συγκρίνεις στο περίπου ,αλλά δεν έχει και τόσο σημασία ,σημασία έχει η μεγαλύτερη ποσότητα αέρα που έχεις κερδίσει με την χοάνη υγ βάλε και ένα προγραμματακι Edited November 2, 2013 by DIMIV 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted November 2, 2013 Report Share Posted November 2, 2013 Για πείτε καλα μπήκε έτσι ;; Η βάση να μείνει η να την στείλω ;; Θα την Βάψω βέβαια !! Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted November 2, 2013 Report Share Posted November 2, 2013 μια χαρα μου φαινεται ,ωραία δουλεια και την βαση αστην ,την σκουπα βγάλτην όλη κατα την γνωμη μου για να μπαινει περισσότερος αερας- αν θες παρε και ενα κοματι αρμαφλεξ και ντυσε τον σωληνα και είσαι αρχηγός πολύ ωραία 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris03 Posted November 5, 2013 Report Share Posted November 5, 2013 Τι διαφορες βλεπεις στο αμαξι πλεον?γιατι τη συγκεκριμενη χοανη,ενδιαφερομαι γι αυτο ρωταω!!!μεγεια κ ωραια δουλεια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 5, 2013 Report Share Posted November 5, 2013 (edited) Καλή και τακτοποιημένη δουλειά. Στη θέση σου θα έβγαζα το πλαστικό σκουπάκι. (Όπως είπε κι ο Δημήτρης). Θα έβαζα πολύ μικρό σωλήνα αλουμινίου (περίπου το μισό απτο δικό σου) σαν ανταπτορα και μια co177 ας γεμίσει ο χώρος. Επίσης η ποσότητα μετράει περισσότερο και όχι οι 2-5 βαθμοί για να το ντύσεις, δεν χρειάζεται. Edited November 5, 2013 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted November 7, 2013 Report Share Posted November 7, 2013 Τι διαφορες βλεπεις στο αμαξι πλεον?γιατι τη συγκεκριμενη χοανη,ενδιαφερομαι γι αυτο ρωταω!!!μεγεια κ ωραια δουλεια! Σε ευχαριστώ φίλε !! Μια χαρά δουλειά έγινε όντως. Έβαψα και με χρώμα σφυρίλατου την βάση και είναι κομπλε τώρα! Από απόδοση θεωρώ ότι πήρε λίγο τα επάνω του μιας και έχω πολύ περισσότερο αέρα από πριν ! Τα τσαφ τσουφ πάνε και έρχονται φυσικά ! Και αν μετραέι σωστά το Obd Από IAT είδα ανεπαίσθητη αύξηση πίεσης από 0,64 σε 0,72. Το συνιστώ !! Καλή και τακτοποιημένη δουλειά. Στη θέση σου θα έβγαζα το πλαστικό σκουπάκι. (Όπως είπε κι ο Δημήτρης). Θα έβαζα πολύ μικρό σωλήνα αλουμινίου (περίπου το μισό απτο δικό σου) σαν ανταπτορα και μια co177 ας γεμίσει ο χώρος. Επίσης η ποσότητα μετράει περισσότερο και όχι οι 2-5 βαθμοί για να το ντύσεις, δεν χρειάζεται. Σε ευχαριστώ !!! Η σκούπα βγήκε γιατί μέτρησα και χωρίς αυτήν έχω χαμηλότερη θερμοκρασία εισαγωγής. Σχετικά με την χοάνη, στην αρχή αυτή είχα σκεφθεί αλλά όπως μου είπε κ ο δημήτρης, θεώρησα ότι ίσως να μην χωράει κιόλας και με έκανε να το ξανασκεφτώ. Θεωρείς ότι είναι καλύτερα η C0177 ? Πάντως ο σωλήνας δεν είναι και πολύ μεγάλος 13 πόντους Είπα, επίσης, να μην την ντύσω έτσι και αλλίως έιναι μικρος ο σωλήνας. Και να ρωτήσω και κάτι σχετικό με τα μείγματα... τι παίζει τώρα που έχουμε μεγαλύτερη εισροή αέρα. Είχα γράψει και σχετικά με ένα θέμα που προέκυψε και στο facebook group tsipower. με την εγκατάσταση που έκανα, κατόπιν ελέγχου με το torque, στα "test results" δλδ τις μετρήσεις των Sensors μου έβγαλε ενδείξεις στο fuel system monitor. ένας που δεν ξέρω αν ξέρει και τι ξέρει και αν είναι σίγουρος μου είπε ότι παίζει το μείγμα να είναι πλέον φτωχο (?)!!! Πάντως μετρήσεις που έκανα στο Long term και short term fuel trims μου βγάζει +2.3% με αραιά ανεβάσματα στα 3.1%!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 7, 2013 Report Share Posted November 7, 2013 (edited) αυτα τα σφαλματα τα εβγαζε και σε φιλου 1.4 tsi που ξερεις οτι ειναι τα fuel trims αυτα που βγαζει με κοκκινο?θυμαμαι στου φιλου τα ειχε βγαλει μετα απο προγραμμα .Απο το torque δεν βγαζεις ακρη. VAG COM ειναι η λυση . Οπως σου εγραψα και στ FB ο 1.4 TSI δεν εχει MAF δεν μπορει να μετρήσει τα παραπανω γραμμαρια αερα που προσφέρει μια χοάνη αν ειχε MAF θα αλλαζε το μιγμα .Αρα εφοσον εχουμε σταθερο μίγμα και εμεις του δινουμε περισσοτερο αερα εχουμε κατα συνέπεια πιο στεγνο μίγμα (απειροελαχιστη διαφορα) αρα και καλύτερη αποδοσηΟσο μεγαλώνει η αναλογια αερα-καυσιμου εχεις μεγαλυτερη αποδοση(μεχρι ενα σημειο) για αυτο ο nikdev προτεινει την CO177 ωστε να περνάνε οσο το δυνατον πειρσσοτερα γραμμαρια αερα και να εχεις μεγαλύτερη απόδοση .Κραταω μια πισινή μηπως διαβαζει γραμμαρια προσσεγιστικά μεσω του MAPΕιχες δει οταν ηταν μαμα μηπως παλι εβγαζε με κοκκινα αυτα? ισως απλα το torque δεν μπορει να διαβασει τον συγκεκριμενο αισθητηρα και το βγαζει με κοκκινο. Και στου φιλου ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια εγραφε Edited November 7, 2013 by the_winner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 αυτα τα σφαλματα τα εβγαζε και σε φιλου 1.4 tsi που ξερεις οτι ειναι τα fuel trims αυτα που βγαζει με κοκκινο?θυμαμαι στου φιλου τα ειχε βγαλει μετα απο προγραμμα . Απο το torque δεν βγαζεις ακρη. VAG COM ειναι η λυση . Οπως σου εγραψα και στ FB ο 1.4 TSI δεν εχει MAF δεν μπορει να μετρήσει τα παραπανω γραμμαρια αερα που προσφέρει μια χοάνη αν ειχε MAF θα αλλαζε το μιγμα . Αρα εφοσον εχουμε σταθερο μίγμα και εμεις του δινουμε περισσοτερο αερα εχουμε κατα συνέπεια πιο στεγνο μίγμα (απειροελαχιστη διαφορα) αρα και καλύτερη αποδοση Οσο μεγαλώνει η αναλογια αερα-καυσιμου εχεις μεγαλυτερη αποδοση(μεχρι ενα σημειο) για αυτο ο nikdev προτεινει την CO177 ωστε να περνάνε οσο το δυνατον πειρσσοτερα γραμμαρια αερα και να εχεις μεγαλύτερη απόδοση . Κραταω μια πισινή μηπως διαβαζει γραμμαρια προσσεγιστικά μεσω του MAP Ειχες δει οταν ηταν μαμα μηπως παλι εβγαζε με κοκκινα αυτα? ισως απλα το torque δεν μπορει να διαβασει τον συγκεκριμενο αισθητηρα και το βγαζει με κοκκινο. Και στου φιλου ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια εγραφε Οταν είδα τα σφάλματα αυτά, έψαξα στο Internet και διάβασα σε διάφορα forum οτι οι ενδείξεις σχετίζονται με τα fuel trims! Παντως όσον αφορά τα trims ειμαι μέσα στα όρια του +- 3% οπότε σίγουρα δεν ειναι προβλημα αυτό όπως μου είπαν τα παιδιά και στο fb group. Αν θυμάμαι καλα παντως πριν κάνω τις αλλαγές δεν υπηρχε εκει κανένα σφάλμα, ωστόσο ψάχνωντας περαιτέρω συνειδητοποίησα πως όντως πρέπει οι ενδείξεις αυτές του torque να ειναι λάθος! Κυριως γιατι δεν εχουμε στα αυτοκίνητα μας 2o bank! Αυτο υπάρχει μόνο σε κινητήρες με πάνω απο 4 κυλίνδρους Σε καθε περίπτωση ήδη παρηγγειλα vagcom για να εχω τα σωστά νούμερα!! Σε ευχαριστω πολυ ομως για την ενημέρωση γιατι τώρα κατάλαβα αναλυτικά με το τι παίζει με τα μείγματα! Οταν το παραλάβω Γιάννη θα σε ρωτήσω τι blocks πρέπει να μέτρησω για να δώ και με τον σωστό τροπο τι παίζει!! Υ.Γ. : σκέφτομαι σαν ιδέα να περάσω το μαμά φίλτρο πάνω και να κάτσω να δώ αν καθαρίσουν οι λάθος ενδείξεις! Επίσης ελπίζω να μην ειμαι οff topic :-/ Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atsoumpalos Posted November 15, 2013 Report Share Posted November 15, 2013 Ξέρετε . Να σας ρωτήσω έχω pipercross c0177 αλλα όταν θα την τοποθετήσω θέλω να βάλω και heat shielsd . Δεν βρίσκω κάτι στο internet που κοιτάζω . Κάπου διάβασα ότι μπορείς να το κατασκευάσεις μονος σου. Υπάρχει κάπου να εξήγα πως και με τι υλικά? Θέλω να κλini και στα πλαγια όχι μονο από κάτω και στο ύψος να είναι όσο η σωλήνα το πάχος τις . Ευχάριστw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 15, 2013 Report Share Posted November 15, 2013 Δες για τις εισαγωγές BSH και CTS Turbo Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabbit-Mk5 Posted November 15, 2013 Report Share Posted November 15, 2013 Άσχετο!Ποιος είναι καλός μάστορας στην Θεσσαλονίκη και σε καλές τιμές να φτιάξω σωληνώσεις?(cooler,turbo,εισαγωγή) Στείλτε μου ένα π.μ αν γνωρίζει κανείς.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 18, 2013 Report Share Posted November 18, 2013 Άσχετο!Ποιος είναι καλός μάστορας στην Θεσσαλονίκη και σε καλές τιμές να φτιάξω σωληνώσεις?(cooler,turbo,εισαγωγή) Στείλτε μου ένα π.μ αν γνωρίζει κανείς.... Αν θελεις πες μου για σωληνωσεις.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias mikros Posted November 23, 2013 Report Share Posted November 23, 2013 Καλησπέρα παιδιά,μόλις έβαλα φιλτροχοανη στο golf v ( χειροποίητη σωλήνα ινοξ και προς το παρόν μια simota 70αρα) Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν είναι φυσιολογικό το οτι τα πάντα ακούγονται απο τη φιλτροχοανη,πχ τα ξεφισιματα και μου κάνει μετά απο αυτα ένα μεταλλικό ήχο Είναι φυσιολογικό;ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted November 23, 2013 Report Share Posted November 23, 2013 Καλησπέρα παιδιά,μόλις έβαλα φιλτροχοανη στο golf v ( χειροποίητη σωλήνα ινοξ και προς το παρόν μια simota 70αρα) Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν είναι φυσιολογικό το οτι τα πάντα ακούγονται απο τη φιλτροχοανη,πχ τα ξεφισιματα και μου κάνει μετά απο αυτα ένα μεταλλικό ήχο Είναι φυσιολογικό;ευχαριστω ο μεταλλικός ήχος δεν είναι φυσιολογικός. μήπως δεν έχει μπει σωστά και κάπου βρίσκει και χτυπάει ? Κανένας άλλος θόρυβος πλην θορύβου του αέρα δεν πρέπει να βγαίνει απ την οποιαδήποτε εισαγωγή-φίλτρο-μανιτάρι,σκούπα, γλάστρα κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias mikros Posted November 23, 2013 Report Share Posted November 23, 2013 Δηλαδη που μπορεί να μην έχει κουμπώσει καλα;αυτό γινετε μετά απο ξερογκαζιες και μετά απο ξεφυσηματα στο τέλος αφήνει ένα μεταλλικό ξυσιμο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted November 23, 2013 Report Share Posted November 23, 2013 Δηλαδη που μπορεί να μην έχει κουμπώσει καλα;αυτό γινετε μετά απο ξερογκαζιες και μετά απο ξεφυσηματα στο τέλος αφήνει ένα μεταλλικό ξυσιμο Εμένα μου ακουγεται μεταλλικός ήχος οταν φουσκώνει η τουρμπίνα παντως ... Και επειδη η απόσταση απο τις φτερωτες στα 122 ειναι παρα πολυ μικρή θεωρώ πως προέρχεται απο τις φτερωτες !! Βέβαια θα πάω κ σε τουρμπίνα να το τσεκάρει να ειμαι σίγουρος !! Sent from my iPhone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias mikros Posted November 23, 2013 Report Share Posted November 23, 2013 Ακριβώς αυτό!στο παρκάρισμα για παράδειγμα σε ξερογκαζιες ακούγετε πολυ έντονα ένας μεταλλικός Ηχος στο τέλος τους ξεφυσηματος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 23, 2013 Report Share Posted November 23, 2013 Ο κομπρεσσορας ειναι αν εχεις twincharge Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias mikros Posted November 23, 2013 Report Share Posted November 23, 2013 Τι είναι το twincharger?σε συνεργείο που ρώτησα μου είπαν οτι δεν έχει πρόβλημα και το ποιο λογικό που κανει αυτό ο μεταλλικό ήχο φταίει ο σωλήνας!ειναι μεγάλος σε διάμετρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Αν εχεις TSI με κομπρέσορα ειναι ο κομπρέσορας όπως ειπε ο Nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias mikros Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Αυτό έχω ναι!δηλαδη ειναι φυσιολογικό σωστά; Επίσης στην όπισθεν γιατι ειναι αρκετά ποιο έντονος ο όλος Ηχος της εισαγωγής; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Κάτι τετοιο ακους? Και με μαμα φιλτροκουτι ακουγεται απλα οχι τοσο εντονα. Παρατήρησε καποιο TSI να παρκάρει και να ξεπαρκάρει και θα το ακούσεις ...Ακούγεται το κλαπέτο της εισαγωγής, ο συμπλέκτης του κομπρέσορα που κανει συμπλεξη και λιγο ο κομπρέσορας . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias mikros Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Ναι στο τέλος ακριβός αυτός ο Ηχος ακούγετε! Άρα δεν ανησυχώ για πρόβλημα τουρμπινας η λάθος διάμετρο σωληνα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted November 24, 2013 Report Share Posted November 24, 2013 Ναι στο τέλος ακριβός αυτός ο Ηχος ακούγετε! Άρα δεν ανησυχώ για πρόβλημα τουρμπινας η λάθος διάμετρο σωληνα Όχι φίλε όλα έτσι κάνουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...