Jump to content
Morfie

Vw Total Care

Recommended Posts

Λοιπόν ας αναφέρω κι εδώ την περιπέτεια μου.

Αγόρασα ένα Gt με Dsg από τον Παζαρόπουλο στις 28.11.2007 και όπως πάντα, κατά την αγορά η Κοσμοκάρ προσφέρει 2 χρόνια "24ωρη ολοκληρωμένη οδική βοήθεια" μέσω του VW total care.

Στα 32.500 χλμ. πήγα στον Φιλοσίδη για να ελέγξουν έναν περίεργο ήχο που άκουγα στο αυτοκίνητο. Κατά τον έλεγχο από τον εκεί τεχνικό, μου είπαν ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονταν πιο απότομα απ' ότι θα 'πρεπε, και μια και είχα εγγύηση καλό θα ήταν να αντικαταστήσουμε τον εγκέφαλο του DSG. Παράγγειλα το ανταλλακτικό και μετά από ένα μήνα που ήρθε το ανταλλακτικό από Γερμανία (!) αντικατέστησα τον εγκέφαλο πριν από περίπου 10 μέρες.

Αφού πήρα πίσω το αυτοκίνητο δε διαπίστωσα καμία διαφορά στην οδική συμπεριφορά του.

Την Παρασκευή ανέβαινα Θεσσαλονίκη από Αθήνα με τρεις ακόμα συνεπιβάτες. Λίγο πριν το Βόλο, το αυτοκίνητο και ενώ ήδη είχε κάνει 1-2 πάρα πολύ έντονα κομπιάσματα κατά την αλλαγή ταχυτήτων, άρχισε να πατινάρει έντονα, να κολάει πολύ στις αλλαγές των ταχυτήτων και τελικά μπήκε σε safe mode (όλες οι ενδείξεις του κιβωτίου στην οθόνη αναβόσβηναν και έμπαινε νεκρά). Καμία άλλη ένδειξη δεν άναβε στην οθόνη. Έκλεισα την μηχανή δοκίμασα να εξακολουθήσω το ταξίδι, αλλά μετά από 2 λεπτά τα ίδια.

Σταμάτησα και κάλεσα την VW t;otal care στις 23:00.

Ήρθαν πήραν το αυτοκίνητο και το πήγαν στον πλησιέστερο αντιπρόσωπο που φυσικά ήταν στο Βόλο. Τότε τους ζήτησα αυτοκίνητο αντικατάστασης για να εξακολουθήσω το ταξίδι μου και φυσικά αφού δεν ήταν δυνατό να μου δώσουν την ώρα εκείνη, τους ζήτησα και ξενοδοχείο.

(Σημειωτέον για όποιον δε γνωρίζει

Καλύψεις VW totalcare

Ακινητοποίηση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, εξαιτίας μηχανικής, ηλεκτρικής, ηλεκτρονικής βλάβης:

* Ρυμούλκηση στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

* Παροχή οχήματος αντικατάστασης .

* Κάλυψη εξόδων διαμονής σε ξενοδοχείο.

* Κάλυψη εξόδων επιστροφής ή συνέχισης ταξιδιού.

* Παραλαβή ή μεταφορά του επισκευασμένου οχήματος.

* Κάλυψη εξόδων μεταφοράς ανταλλακτικών.

http://www.filippaios.gr/vw/pages/framesales.htm )

Τότε μου ανακοίνωσαν ότι οι παροχές της VW total care είναι ΔΙΑΖΕΥΚΤΙΚΕΣ δηλαδή μπορούσες να διαλέξεις μόνο μία απ' όλες, ενώ επίσης ξενοδοχείο και αυτοκίνητο αντικατάστασης σου δίναν μόνο για 5 ημέρες. Και το καλύτερο είναι ότι όλα αυτά σου λένε ότι εφαρμόζονται σύμφωνα με το συμβόλαιο που έχεις υπογράψει. Φυσικά κανένα τέτοιο συμβόλαιο δεν έχουμε υπογράψει. Η κατάρτιση της σχετικής σύμβασης γίνεται μόνο προφορικά και οι όροι της είναι αυτοί που μας λέει κάθε φορά ο εκάστοτε πωλητής. Ωστόσο πουθενά στο διαδίκτυο αλλά ούτε και οι πωλητές στις αντιπροσωπείες (το επιβεβαίωσα από τους πωλητές του Παζαρόπουλου που τους ρώτησα χθές και που το παραδέχτηκαν!) δεν αναφέρουν για τους παραπάνω περιορισμούς των παροχών που φυσικά δεν ισχύουν!

Η VW total care ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (στη δική μου περίπτωση:

ταξί για Βόλο, Ξενοδοχείο για 4 άτομα για μία νύχτα στο Βόλο (ήδη το κάλυψαν), αυτοκίνητο αντικατάστασης από το Σάββατο μέχρι να μου φέρουν τ' αμάξι (έχω μισθώσει αυτοκίνητο), μεταφορά του αυτοκινήτου μου από Βόλο. )

Τώρα έχω στείλει επιστολή διαμαρτυρίας στην Κοσμοκαρ την οποία έχω κοινοποιήσει στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στο συνήγορο του καταναλωτή και στο ΙΝ.ΚΑ.

Να γνωρίζετε ότι η άρνησή τους δεν έχει καμία νομική βάση και να επιμένετε μέχρι τέλους στην ικανοποίησή σας αν ποτέ σας συμβεί το ίδιο.

P.S. Συγνώμη για το σεντόνι.

Edited by Morfie
Link to comment
Share on other sites

Ο Φιλοσίδης αφού μου πλήρωσε το μισθωμένο αυτοκίνητο, μου έδωσε αυτοκίνητο αντικατάστασης. Χθες με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο και να πήγαινα να το παραλάβω!!

Αρνήθηκα και τους είπα ότι έχουν υποχρέωση να μου το φέρουν Αθήνα. Τώρα μόλις ενημερώθηκα ότι πηγαίνει νταλίκα να παραλάβει το αυτοκίνητό μου και να το κατεβάσει..........

Link to comment
Share on other sites

Σου συνέβη το PRNDS flash of death. closedeyes.gif Ανησυχώ για το συγκεκριμένο θέμα μιας και έχει γίνει χαμός στην Αμερική και μάλιστα έχουν πετύχει (?) εγγύηση 100.000 μιλίων για το κιβώτιο. Βέβαια εκεί παρουσιάστηκαν τα προβλήματα περισσότερο σε αυτοκίνητα 2008-2009 και όχι του 2007. Η βλάβη περιγράφεται ως bad MU (Mechatronics Unit) ή προβληματικοί σένσορες θερμοκρασιών. Σε ό,τι αφορά το TOTAL CARE καλά τους έκανες, αλλά εκτός εγγύησης ο εγκέφαλος MU είναι πανάκριβος. Τρέμω μόνο με την ιδέα (είμαι εκτός εγγύησης και παραγωγή 12ος του 2006).

Πολύ θα ήθελα να ξέρω αν έχεις περάσει πρόγραμμα στο αμάξι, αν το έχεις χαμηλωμένο, αν γενικώς το σκίζεις κτλ...

Ρίξε μια ματιά και εδώ DSG and S-tronic Transmission

Αν θέλεις μπορείς να ανοίξεις και θέμα στη μετάδοση του Golf...

Εύχομαι να μην υπάρχουν άλλα προβλήματα και να πετάει το αμάξι όπως πριν...

Link to comment
Share on other sites

Σου συνέβη το PRNDS flash of death. closedeyes.gif Ανησυχώ για το συγκεκριμένο θέμα μιας και έχει γίνει χαμός στην Αμερική και μάλιστα έχουν πετύχει (?) εγγύηση 100.000 μιλίων για το κιβώτιο. Βέβαια εκεί παρουσιάστηκαν τα προβλήματα περισσότερο σε αυτοκίνητα 2008-2009 και όχι του 2007. Η βλάβη περιγράφεται ως bad MU (Mechatronics Unit) ή προβληματικοί σένσορες θερμοκρασιών. Σε ό,τι αφορά το TOTAL CARE καλά τους έκανες, αλλά εκτός εγγύησης ο εγκέφαλος MU είναι πανάκριβος. Τρέμω μόνο με την ιδέα (είμαι εκτός εγγύησης και παραγωγή 12ος του 2006).

Πολύ θα ήθελα να ξέρω αν έχεις περάσει πρόγραμμα στο αμάξι, αν το έχεις χαμηλωμένο, αν γενικώς το σκίζεις κτλ...

Ρίξε μια ματιά και εδώ DSG and S-tronic Transmission

Αν θέλεις μπορείς να ανοίξεις και θέμα στη μετάδοση του Golf...

Εύχομαι να μην υπάρχουν άλλα προβλήματα και να πετάει το αμάξι όπως πριν...

Το θέμα κυρίως το άνοιξα, γιατί πολλοί δε γνωρίζουν τί να κάνουν όταν η VW αρνείται να τους παρέχει ΠΛΗΡΗ οδική κάλυψη όπως έχει υποχρέωση και όπως διαφημίζει. Ούτως ή άλλως στο θέμα θα υπάρξει και συνέχεια μιας και πλέον έχει επιληφθεί η Γ.Γ. Καταναλωτή, ο Συνήγορος του Καταναλωτή και το ΙΝ.ΚΑ.

Σχετικά με τα σχόλιά σου:

Δεν έχω περάσει κανένα πρόγραμμα στ' αμάξι ούτε καμία άλλη αλλαγή. Το αμάξι είναι Golf V GT170 DSG, και παραμένει ακριβώς όπως το αγόρασα. Η αλήθεια είναι πάντως ότι το πατάω αρκετά. Στις 28.11.2009 λήγει η εγγύηση και αρχίζει η επέκταση της εγγύησης.

Να σε ρωτήσω όμως. Πράγματι την πρώτη φορά στο Φιλοσίδη έγινε αλλαγή machatronic, σ' αυτό το πρόβλημα αναφέρεσαι ως "PRNDS flash of death"? Εμένα πάντως τότε δε μου είχε φανεί κάτι σοβαρό και από τη στιγμή που το διέγνωσε τυχαία ο τεχνικός του Φιλοσίδη, το αλλαξα (πριν δέκα μέρες) μετά από σχεδόν 2 μήνες χωρίς να έχω κανένα θέμα.

Όσον αφορά το τωρινό πρόβλημα, από το Βόλο που επισκευάστηκε το αυτοκίνητο μου είπαν ότι είχε φύγει η τάπα του κιβωτίου και είχε αδειάσει από λάδια το κιβώτιο.

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο πρόβλημα που είχες με τις απότομες αλλαγές και το δεύτερο με το flash PRNDS σχετίζονται. Πιστεύω ότι δεν λύθηκε το πρόβλημα από την αντιπροσωπεία. Οσο για την τάπα του κιβωτίου και το άδειασμα του λαδιού, νομίζω ότι μας περνούν για αμερικανάκια. Επίσης, χωρίς να είμαι 100% σίγουρος βέβαια, νομίζω ότι μεγαλύτερο θέμα είναι το κιβώτιο παρά το total care. Οποιαδήποτε δυσλειτουγία παρατηρήσεις (φυσικά εύχομαι να μην υπάρχει καμία) στο εξής ποστάρισέ την πλιζ. Τσέκαρες το λινκ?

Link to comment
Share on other sites

Το είδα λίγο αλλά πρέπει να το μελετήσω εκτενέστερα.

Απ' όσο κατάλαβα το flash PRNDS είναι ξεχωριστό πρόβλημα? Γιατί όταν άρχισαν να αναβοσβήνουν τα PRNDS, εγώ κατάλαβα ότι ήταν ο τρόπος του DSG να σ' ενημερώνει ότι έχει γενικά κάποιο πρόβλημα ή οτι μπήκε σε safe mode.

Θέλω να πω, αν πράγματι όπως μου λένε έλειπε η τάπα και άδειασε το κιβώτιο από λάδια, τί ένδειξη θα μου έβγαζε?

Εσύ είχες παρόμοιο ζήτημα?

(Μάλλον πρέπει να μεταφερθεί η κουβέντα σε άλλη ενότητα)

edit. Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα που μου παρουσιάστηκε

Edited by Morfie
Link to comment
Share on other sites

Στο μεταξύ όσο περισσότερο διαβάζω, έχω αρχίσει να επανέρχομαι σε ενδείξεις δυσλειτουργίας που από πολύ νωρίς (πριν την αλλαγή του mechatronic unit) μου είχαν εμφανιστεί και δεν είχα δώσει καθόλου σημασία:

1ον. δυσκολία εισαγωγής όπισθεν και έντονο γκουπ κατά τη σύμπλεξη (πολύ συχνά)

2ον. σε πολύ χαμηλές ταχυτητες κόμπιασμα (πότε-πότε)

3ον. πολύ έντονο κόμπιασμα σε απότομο τέρμα πάτημα του γκαζιού (πολύ σπάνια).

Link to comment
Share on other sites

Δεν είχα μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα. Λατρεύω το DSG. Γενικά, επειδή κουβαλάω τα παιδιά μου, δεν σκίζω το αυτοκίνητο. Καμία δυσλειτουργία μέχρι τώρα. Διαβάζοντας τα προβλήματα των άλλων, κυρίως αμερικανών, έχω συνάγει (από τα συμφραζόμενα) ότι:

1. Υπάρχει ένα ποσοστό με βλάβη MU που εμφανίζεται στα πρώτα 10.000 μίλια λόγω αστοχίας υλικών από το εργοστάσιο κυρίως σε αυτοκίνητα 2008-2009.

2. Η VW γνωρίζει το θέμα και έχει κάνει κινήσεις για την διόρθωσή του προς τους dealers. Το θέμα είναι ότι οι τελευταίοι δεν γνωρίζουν και πολλά για το κιβώτιο λόγω της πολυπλοκότητάς του.

3. Στην Αμερική προτιμούν τα αυτόματα γι'αυτό και υπάρχει μεγάλος αριθμός παραπόνων. Σαν ποσοστό βέβαια πρέπει να είναι εξαιρετικά μικρό. Σχεδιάζεται όμως ανάκληση που αφορά 60.000 αυτοκίνητα!!! ανεξάρτητα αν έχουν πρόβλημα ή όχι.

4. Αν χρησιμοποιείς συχνά LC, έχεις πουσάρει τον κινητήρα, έχεις φλασάρει το ίδιο το κιβώτιο για περαιτέρω αύξηση ροπής, ή σέρνεσαι σαν σαύρα από το πολύ χαμήλωμα, πας γυρεύοντας να πάρεις το κιβώτιο στο χέρι. Οι Αμερικανοί κάνουν όλα τα παραπάνω ταυτοχρόνως.

5. Προσωπικά, χρησιμοποιώ κυρίως της θέση D και τα paddles στο Μ. Δεν έχω παρατηρήσει ποτέ δυνατό κατέβασμα, ανέβασμα πολύ αργό με πατινάρισμα, σκορτσαρίσματα με 1η ή R (κλασσικά MU προβλήματα) ή το PRNDS flash. Βέβαια δεν είναι και το καλύτερό μου να είμαι στην αριστερή λωρίδα και ξαφνικά το κιβώτιο να επιλέγει Ν από μόνο του... thumbsdown.gif αφήνοντάς σε χωρίς γκάζι. Εφόσον σου έχει συμβεί ήδη μία φορά, έχε το νου σου. Με την ασφάλειά μας δεν παίζουμε...

6. Στο κλαμπ έχει αναφερθεί παρόμοιο πρόβλημα με καινούριο Scirocco DSG7 (2009).

Αν έχει την καλοσύνη κάποιος mod να μεταφέρει το θέμα στη μετάδοση του Golf, γιατί έχει ενδιαφέρον, αφήνοντας το πρώτο ποστ στα Γενικά Θέματα...

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ όπως σου προανέφερα, δεν έχω βάλει πρόγραμμα, δεν έχω κάνει χαμηλώματα, ούτε τίποτα. Το αυτοκίνητό μου είναι πέρα από απλό μέσο μεταφοράς και εργαλείο δουλειάς.

Το οδηγώ πάντα στο D, πολύ σπάνια έως ποτέ στο S. Η μόνη σχετική υπερβολή είναι ότι το πατάω λίγο αλλά όχι τίποτα τρελό. Και φυσικά δε μιλάμε για κόντρες και τέτοιες αρλούμπες.

Πάντως (και χωρίς να ξέρω σε τι δίνη προβλημάτων μπλέκω πλεον μετά απ'αυτό το πρόβλημα που μου έχει παρουσιαστεί και αν αύριο θα μετανοιώσω την κουβέντα που θα ξεστομίσω τώρα) πάντως το golf λόγω του DSG, είναι μακράν το πιο απολαυστικό αλλά και ξεκούραστο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει ποτέ και δεν ξέρω αν θα μπορέσω να έχω στο εξής αυτοκίνητο χωρίς αυτό....(αυτό το τελευταίο θα το μετανοιώσω σίγουρα)

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ όπως σου προανέφερα, δεν έχω βάλει πρόγραμμα, δεν έχω κάνει χαμηλώματα, ούτε τίποτα. Το αυτοκίνητό μου είναι πέρα από απλό μέσο μεταφοράς και εργαλείο δουλειάς.

Το οδηγώ πάντα στο D, πολύ σπάνια έως ποτέ στο S. Η μόνη σχετική υπερβολή είναι ότι το πατάω λίγο αλλά όχι τίποτα τρελό. Και φυσικά δε μιλάμε για κόντρες και τέτοιες αρλούμπες.

Πάντως (και χωρίς να ξέρω σε τι δίνη προβλημάτων μπλέκω πλεον μετά απ'αυτό το πρόβλημα που μου έχει παρουσιαστεί και αν αύριο θα μετανοιώσω την κουβέντα που θα ξεστομίσω τώρα) πάντως το golf λόγω του DSG, είναι μακράν το πιο απολαυστικό αλλά και ξεκούραστο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει ποτέ και δεν ξέρω αν θα μπορέσω να έχω στο εξής αυτοκίνητο χωρίς αυτό....(αυτό το τελευταίο θα το μετανοιώσω σίγουρα)

+1. Δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω πουθενά...

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο ήρθε από την αντιπροσωπεία του Βόλου στο Φιλοσίδη και μόλις το παρέλαβα απ' αυτόν.

Απ' ότι μου είπαν και στο Φιλοσίδη, το πρόβλημα πρέπει όπως είπαν και από το Βόλο να ήταν η τάπα του DSG που ελειπε με αποτέλεσμα να χάσει τα λάδια το κιβώτιο.

Απ' ότι μου είπε ο τεχνικός του Φιλοσίδη, το αναβόσβημα του PRNDS είναι η γενική ένδειξη ότι έχει πρόβλημα το DSG. Ότι δηλαδή και αν αύριο ξαναχάσει τα λάδια του το DSG αυτό θα ανάψει. Ελπίζω να είναι έτσι.

Πάντως και με τον τεχνικό που το οδήγησα και τώρα το αυτοκίνητο φαίνεται απολύτως οκ.

Σε κάθε περίπτωση, οι τεχνικοί του Φιλοσίδη, πολύ εξυπηρετικοί και με υπομονή άκουσαν ότι τους έλεγα απ' αυτά που διάβασα online.

Επίσης να πω ότι ο Φιλοσίδης σε αντίθεση με την VW total care,στην όλη αυτή υπόθεση με εξυπηρέτησε με επαγγελματισμό και δέχθηκε να μου δώσει αυτοκίνητο αλλά και να πληρώσει το μεσθωμένο ΠΡΙΝ ΔΕΧΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ Η VW ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ.

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο ήρθε από την αντιπροσωπεία του Βόλου στο Φιλοσίδη και μόλις το παρέλαβα απ' αυτόν.

Απ' ότι μου είπαν και στο Φιλοσίδη, το πρόβλημα πρέπει όπως είπαν και από το Βόλο να ήταν η τάπα του DSG που ελειπε με αποτέλεσμα να χάσει τα λάδια το κιβώτιο.

Απ' ότι μου είπε ο τεχνικός του Φιλοσίδη, το αναβόσβημα του PRNDS είναι η γενική ένδειξη ότι έχει πρόβλημα το DSG. Ότι δηλαδή και αν αύριο ξαναχάσει τα λάδια του το DSG αυτό θα ανάψει. Ελπίζω να είναι έτσι.

Πάντως και με τον τεχνικό που το οδήγησα και τώρα το αυτοκίνητο φαίνεται απολύτως οκ.

Σε κάθε περίπτωση, οι τεχνικοί του Φιλοσίδη, πολύ εξυπηρετικοί και με υπομονή άκουσαν ότι τους έλεγα απ' αυτά που διάβασα online.

Επίσης να πω ότι ο Φιλοσίδης σε αντίθεση με την VW total care,στην όλη αυτή υπόθεση με εξυπηρέτησε με επαγγελματισμό και δέχθηκε να μου δώσει αυτοκίνητο αλλά και να πληρώσει το μεσθωμένο ΠΡΙΝ ΔΕΧΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ Η VW ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ.

Εύχομαι ολόψυχα να ήταν και το τελευταίο πρόβλημα που αντιμετώπισες με το αυτοκίνητο. :good: Καλές βόλτες.

Link to comment
Share on other sites

Είχα παρόμοια προβλήματα με την TOTAL CARE τον Δεκεμβριο του 2007. Το αμάξι έμεινε έξω από τη Λειβαδια. Επέμεναν στο διαζευκτικο αυτοκίνητο αντικατάστασης ή ή ή. Μετά από 3:30 ώρες καυγά. Να ναι καλά η EUROSOS που πήρε το αμάξι και μας βοήθησαν παρά πολύ στο να βρεθεί λύση. Τελικά βρέθηκε ενοικιαζόμενο από Ιτεα. Πηραμε ΤΑΞΙ από Λειβαδια-Ιτεα 60¤ τα οποία με χίλια τηλέφωνα κλπ τα πήραμε πίσω. Η μέγιστη γυφτια ήταν όταν με πίεζαν να παραλάβω μετά από 4 μέρες το αυτοκίνητο από Λειβαδια ακριβώς στις 4:00 και τους είπα ότι θα μπορέσω να είμαι 6:30 το νωριτερο. Μου απάντησαν ότι θα είχα χρέωση για την αργοπορια . . . . . Τέλος πάντων έγινε η δουλεια μου αλλά μου βγάλαμε το λάδι.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το θέμα έκλεισε συμβιβαστικά, ενώπιον του Συνηγόρου του Καταναλωτή, με την Κοσμοκαρ να με αποζημιώνει για την ηθική βλάβη που μου προκάλεσε!

Edited by Morfie
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσες να δώσεις κάποια στοιχεία περισσότερα;

Επίσης, τελικά αξίζει η παραμονή στο VW TOTAL CARE ή σε μια ασφαλιστική;

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
57 λεπτά πριν , alej said:

Θα μπορούσες να δώσεις κάποια στοιχεία περισσότερα;

Επίσης, τελικά αξίζει η παραμονή στο VW TOTAL CARE ή σε μια ασφαλιστική;

Καλημέρα φίλε. Θεωρώ πως είτε Total Care επιλέξεις ή μια επώνυμη ασφαλιστική, στον καιρό και στη χώρα που ζούμε, το ίδιο πράγμα είναι.

Από δική μου εμπειρία που έχω αναφέρει σε ξεχωριστό θέμα στα Polo, το 1 έτους αυτοκίνητο μου έμεινε από δίσκο-πλατό (υπήρχε ανάκληση σε ισχύ & δεν χρεώθηκα) 400 χιλιόμετρα μακριά από Αθήνα.

Ενημερώθηκα πως καλύπτομαι για έξοδα μετακίνησης με ΚΤΕΛ, εγώ & τα μέλη που με συνοδεύουν.

Επίσης ενημερώθηκα πως το αυτοκίνητο δε θα ερχόταν "καρφί" στην Αθήνα, αλλά με 3 ενδιάμεσες μεταβιβάσεις σε 3 περίπου μέρες. Το προηγούμενο είναι πλέον κανόνας στις ασφαλιστικές & στις οδικές τους βοήθειες.

Για να μην τα πολυλογώ, όταν παρελήφθη το αυτοκίνητο, είχε 100 περίπου χιλιόμετρα παραπάνω. Το συνεργείο είπε πως δεν είχε λόγο να "δοκιμάσει" το αυτοκίνητο για 100 χιλιόμετρα μετά την εργασία, ήταν λογικό και τους πίστεψα. Τα χιλιόμετρα είχαν τελικά γίνει από τη μεταφορική, από το αρχικό μέρος που βρισκόμουν προς τον πρώτο ενδιάμεσο σταθμό.

Άκρη δεν έβγαλα, θεωρώ πολύ σοβαρό αυτό που μου έκαναν, αλλά δεν έδωσα περισσότερη σημασία γιατί δεν είχα καθόλου χρόνο τότε.

Μπορεί να ευθυνόταν ο συνεργάτης τους & όχι απευθείας η Total Care, αλλά νομίζω παντού & πάντα ισχύει το "δείξε μου το φίλο σου"...

Αυτά από εμένα, εννοείται δεν ξανασχολήθηκα με Total Care. 

Link to comment
Share on other sites

Εμένα το δικό μου Golf 4 δεν έχει τέτοιο αυτοκόλλητο επάνω στην πόρτα την πίσω μπορώ να το ζητήσω από την αντιπροσωπεία που το πηγαίνω και για να ενεργοποιήσω την υπηρεσία πόσα λεφτά κοστίζει και για πόσο καιρό είναι? Πάντως εγώ έχω βάλει ασφάλεια Allianz με Οδική Βοήθεια Και δεν είχα κανένα πρόβλημα

Edited by BILL5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.