pathanb Posted November 24, 2009 Report Posted November 24, 2009 (edited) Καλησπέρα παιδιά, Η ιστορία Από όταν ήμουν μικρός το οικογενειακό μας αυτοκίνητο ήταν ένα παλαίμαχο polo MK1 900cc του '76. Το αυτοκινητάκι αυτό, αδιαμαρτύρητα και χωρίς σωστή συντήρηση, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα και κολλητός μου για σχεδόν 10 χρόνια. Ήταν το "παπί" για να πηγαίνω στην εκάστοτε κοπέλα μου, το πιστό "γαιδουράκι" με το οποίο πήγαινα κάμπινγκ στα χειρότερα κατσάβραχα στις διακοπές από τη σχολή, η παρέα μου στο στρατό. Αποσύρθηκε με θλίψη και τιμές αρχηγού κράτους πριν 2 χρόνια (σε άριστη μηχανική κατάσταση), γιατί είχε καταλήξει να έχει περισσότερη σκουριά παρά λαμαρίνα. Το ζητούμενο Τώρα έχω ένα Polo 6Ν2, αλλά έχω μια αγάπη για τα VW εκείνης της εποχής, οπότε τελικά αποφάσισα ότι πρέπει να αποκτήσω ένα (όσο υπάρχουν ακόμα), περισσότερο για παρέα παρά για όχημα. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θέλω να μπορεί να κυκλοφορήσει νόμιμα όμως! Στις αγγελιές βρήκα λίγα VW τόσο παλιά, και σχεδόν όλα έχουν κάποιου είδους επιπλοκές. 1. Κάποια έχουν αποσύρει τις πινακίδες τους: Όταν παίρνεις ένα μεταχειρισμένο, ποιά είναι η διαδικασία για να του επανεκδόσεις πινακίδες; Παίρνει καινούριες ή τις παλιές του; Καταλαβαίνω ότι αυτό σημαίνει ότι δεν έχει πληρώσει ΚΤΕΟ-κάρτα καυσαερίων-τέλη. Υπάρχουν άλλες παγίδες στα αυτοκίνητα που δεν έχουν πινακίδες; 2. Οταν ένα αυτοκίνητο δεν έχει τον αρχικό του κινητήρα αλλά στην άδεια κυκλοφορίας αναφέρεται ο αρχικός (είτε ίδιου τύπου, είτε διαφορετικός) υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη μεταβίβαση; Υποχρεούται ο ιδιοκτήτης να δηλώσει την αλλαγή; Πως γίνεται όλο αυτό; θα διαβάζω καλύτερα τα προϋπάρχοντα posts άλλη φορά... Οι ευχαριστίες Σε ότι από αυτά μπορείτε να βοηθήσετε καλό θα ήταν, αλλά και αν έχετε υπ' όψιν κάτι άλλο σχετικό με αυτό που θέλω να κάνω σας παρακαλώ πείτε το γιατί είμαι τελείως άσχετος. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια. Edited November 24, 2009 by polo_panos Quote