POLO1023 Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Την Κυριακή νύχτα πήγα να πάρω το polaki μου, δυστυχώς δεν έπαιρνε μπρος. ¶ναψε κανονικά το ταμπλώ γύρισα το κλειδί ακούστηκε ένα μ ίζα δε γυρνούσε καθόλου και έσβησαν όλα τα φωτάκια.Ξαναπροσπάθησα τίποτε. Το πρωί κανονικά πήρε μπροστά και πήγα στη δουλειά 20km.Μόλις σχόλασα τίποτε, αλλά με τη βοήθεια άλλου αυτοκινήτου το έβαλα μπροστά και επέστρεψα κανονικά .Χρειάστηκε να το ξαναπάρω σήμερα το μεσημέρι να πάω για ψώνια (1ΚΜ) , όλα κανονικά.Πάω να το πάρω από το πάρκινγκ μπροστά τα ίδια ,μίζα δεν γυρνάει καθόλου.Σε λίγο παίρνει και πάω σπίτι. Ξαναδοκιμάζω δεν παίρνει με τίποτε. Μίζα δεν γυρνάει και τα φωτάκια ταμπλού σβήνουν για 10-15 ΄Ά και δεν υπάρχει καμία ένδειξη για ρεύμα. Μετράω την μπαταρία ,κλειστού τύπου δείχνει περίπου 13 v, το ματάκι της πράσινο .Μηδένισε η ώρα και ο χιλιομετρητής μικρών αποστάσεων αλλά και μετά την αφάιρεση του κλειδιού εμφανίζονται οι ενδείξεις ώρας και χιλιομετρητή. Καμία ένδειξη δεν εμφανίζεται για την ύπαρξη ενδεχόμενης βλάβης. Δε δοκίμασα να το ακόμη να το βάλω μπροστά με άλλο αυτοκίνητο. Από Δευτέρα που έχω άδεια θα τοπάωσυνεργείο. Τι άραγε συμβαίνει¨?? Μπαταρία ή μίζα ή γρίππη των χοίρων … Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gpap Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 (edited) Για αρχη καθαρισε τους πολους και τους ακροδεκτες λογικα θα στρωσει, αλλα σιγα-σιγα να κοιταζεις για μπαταρια... Edited November 26, 2009 by Gpap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
POLO1023 Posted November 26, 2009 Author Report Share Posted November 26, 2009 Για αρχη καθαρισε τους πολους και τους ακροδεκτες λογικα θα στρωσει, αλλα σιγα-σιγα να κοιταζεις για μπαταρια... Πριν ένα μήνα το έκανα servis και μου τους κθάρισαν τους πόλους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 (edited) εφοσον μετρησες την μπαταρια και ειναι 13volt (με σβηστη την μηχανη υποθετω)εισαι ο.κ αλλου ειναι το προβλημα. Edited November 26, 2009 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
POLO1023 Posted November 26, 2009 Author Report Share Posted November 26, 2009 Ναι, η μέτρηση έγινε με σβηστή τη μηχανή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 ο.κ τοτε.πανω απο 12 εισαι αρχοντας.συνηθως δειχνουν 12.4 volt για μια καλη ενος ετους μπαταρια κλειστου τυπου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 ο.κ τοτε.πανω απο 12 εισαι αρχοντας.συνηθως δειχνουν 12.4 volt για μια καλη ενος ετους μπαταρια κλειστου τυπου. Μηπως εχεις επάνω κανενα κινεζικο multimedia?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
POLO1023 Posted November 27, 2009 Author Report Share Posted November 27, 2009 ο.κ τοτε.πανω απο 12 εισαι αρχοντας.συνηθως δειχνουν 12.4 volt για μια καλη ενος ετους μπαταρια κλειστου τυπου. [/quot ....όχι δεν έχει τίποτε Κινέζικο πάνω , εκτός τα της μαμάς του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μανώλης Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 Προφανως κάτι θα παίζει με την καλωδίωση του.Κακή επαγή, βραχυκύκλωμα ή φθαρμένα καλώδια.Δεν εξηγείται αλλιώς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 Βγάλε τον πόλο, βαλε σε σειρά ενα αμπερόμετρο (χωρις το κλειδι στον διακόπτη και χωρις καταναλώσεις ολα σβηστά) μέτρα την ενταση του ρεύματος που καταναλώνει και πες μας πόσο είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
POLO1023 Posted November 30, 2009 Author Report Share Posted November 30, 2009 Κατ΄ αρχήν ευχαριστω όλους πο ασχολήθηκαν με το προβλημά μου.Ιδιαίτερα τους και . NIKO δεν τη μέτρησα με αμπερόμετρο γιατί δεν είχα , αλλά και γιατί είχα πάρει την απόφαση σήμερα να το πάω συνεργείο. ΜΑΝΟ έκανες σωστή διάγνωση....Σήμερα το πρωί ενώ είχα φέρει δίπλα το άλλο αυτοκίνητο και είχα βγάλει τα καλώδια για βοηθητική εκκίνηση, δοκιμάζω μήπως πάρει μόνο του αλλά τα ίδια. Ανοίγω καπώ και κάνω έλεγχο στα καλωδια και διαπιστώνω ότι ένας σφιχτήρας στον πόλο (-) της μπαταριας είχε χαλαρώσει πολύ λίγο.Τον έσφιξα και αυτό ήταν.....σπίρτο αδελφέ με το γύρισμα του κλειδιού όπως πρώτα.Και έτσι αντί για συμεργείο πήγα εκδρομή..... Σας ευχαριστ΄όλους να είστε καλά!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Κατ΄ αρχήν ευχαριστω όλους πο ασχολήθηκαν με το προβλημά μου.Ιδιαίτερα τους και . NIKO δεν τη μέτρησα με αμπερόμετρο γιατί δεν είχα , αλλά και γιατί είχα πάρει την απόφαση σήμερα να το πάω συνεργείο. ΜΑΝΟ έκανες σωστή διάγνωση....Σήμερα το πρωί ενώ είχα φέρει δίπλα το άλλο αυτοκίνητο και είχα βγάλει τα καλώδια για βοηθητική εκκίνηση, δοκιμάζω μήπως πάρει μόνο του αλλά τα ίδια. Ανοίγω καπώ και κάνω έλεγχο στα καλωδια και διαπιστώνω ότι ένας σφιχτήρας στον πόλο (-) της μπαταριας είχε χαλαρώσει πολύ λίγο.Τον έσφιξα και αυτό ήταν.....σπίρτο αδελφέ με το γύρισμα του κλειδιού όπως πρώτα.Και έτσι αντί για συμεργείο πήγα εκδρομή..... Σας ευχαριστ΄όλους να είστε καλά!!!!!! Αν ειχες ακούσει τον φίλο @Gpap απο το πρωτο ποστ θα γλιτώναμε και εμείς απο την αγωνία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Πριν ένα μήνα το έκανα servis και μου τους κθάρισαν τους πόλους. προφανως δεν τον εσφιξαν καλα .εχει ξανασυμβει σε αλλο μελος ή θυμαμαι λαθος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...