isangel76 Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Κάπου διάβασα ότι ο κινητήρας TSI του Golf (και όχι μόνο) καίει πολλά λάδια. Ισχύει κάτι τέτοιο; Δείτε εδώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 απ όσο μου λεει ο δείκτης σταθμης λαδιού εδω και 52500 χλμ δεν καιει σταγόνα... για tsi 122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Κάπου διάβασα ότι ο κινητήρας TSI του Golf (και όχι μόνο) καίει πολλά λάδια. Ισχύει κάτι τέτοιο; Δείτε εδώ. Μηπως εχεις TOYOTA η κανενα HONDA??? Γιατι αυτοι με τα γιαπωνεζικα ρωτανε τετοια απο τα πρωτα τους ποστ.Παντως ουτε και εμενα δεν καιει σταγονα.39.000 χλμ. Να ζησουν τα VTEC!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Μηπως εχεις TOYOTA η κανενα HONDA??? Γιατι αυτοι με τα γιαπωνεζικα ρωτανε τετοια απο τα πρωτα τους ποστ.Παντως ουτε και εμενα δεν καιει σταγονα.39.000 χλμ. Να ζησουν τα VTEC!!!! Ούτε εμένα καίει (53,000 χλμ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgatc Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Καλημέρα, Εχω ένα VW Touran 1.4 TSI (140 ίπποι) του 2006 με 40000χιλ. Δε μου καίει σταγόνα λάδι. Βέβαια αλλάζω λάδια κάθε 15.000χιλ και όχι κάθε 30.000 χιλ που λέει η αντιπροσωπία. Εννοείτε οτι δέν πάω στην αντιπροσωπία για την αλλαγή λαδιών αλλα πάντα βάζω λάδια 5w-30 long life III με προδιαγραφή vw504 00 ή 5w-40 με προδιαγραφή vw503 01 και πάντα αλλάζω και το φίλτρο λαδιού. Αυτά απο προσωπική εμπειρία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 το ιδιο και εμενα.δεν καει καθολου.πανε αυτες οι εποχες.τα λαδια πανε σε αλλη ηπειρο τωρα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isangel76 Posted November 26, 2009 Author Report Share Posted November 26, 2009 Καλημέρα, Εχω ένα VW Touran 1.4 TSI (140 ίπποι) του 2006 με 40000χιλ. Δε μου καίει σταγόνα λάδι. Βέβαια αλλάζω λάδια κάθε 15.000χιλ και όχι κάθε 30.000 χιλ που λέει η αντιπροσωπία. Εννοείτε οτι δέν πάω στην αντιπροσωπία για την αλλαγή λαδιών αλλα πάντα βάζω λάδια 5w-30 long life III με προδιαγραφή vw504 00 ή 5w-40 με προδιαγραφή vw503 01 και πάντα αλλάζω και το φίλτρο λαδιού. Αυτά απο προσωπική εμπειρία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isangel76 Posted November 26, 2009 Author Report Share Posted November 26, 2009 Και εγώ πιστεύω ότι με ένα πολύ καλό στρώσιμο του αυτοκινήτου χωρίς υπερβολές στο στροφόμετρο στα πρώτα χιλιόμετρα και τακτική αλλαγή λαδιών με καλής ποιότητας λάδια δημιουργούν τις συνθήκες για ένα μοτέρ που δεν θα καίει λάδια. Ίσως μερικοί άτυχοι, όμως, να πέφτουν σε τυχόν κατασκευαστικές αστοχίες. Δεν υπάρχει και αυτή η πιθανότητα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isangel76 Posted November 26, 2009 Author Report Share Posted November 26, 2009 Πάντως ένα φιλαράκι που έχει το Golf GT με 40.000km του κατεβάζει μερικά λαδάκια και συμπληρώνει κάθε 2.000Km περίπου μισό λίτρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Ουτε εμενα μου καιει.Ενος γνωστου απλα του τσιμπαει απο αλλαγη σε αλλαγη (καθε 15.000 χλμ).Εγω πλεον εχω παψει να το ελεγχω καθε τρεις και λιγο οπως εκανα στην αρχη λογω διαφορων φημων περι καψιματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtgs Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Πάντως ένα φιλαράκι που έχει το Golf GT με 40.000km του κατεβάζει μερικά λαδάκια και συμπληρώνει κάθε 2.000Km περίπου μισό λίτρο Συγνώμη κιόλας φίλε αλλά αυτό δυσκολεύομαι πολύ να το πιστέψω, ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 αλλαξα τα λαδια στρωσιματος στα 5κ χιλιομετρα και δεν ειχε καψει καθολου.εκανα την αλλαγη απο τα 5κ μεχρι τα 15κ χιλιομετρα με mobil 1 esp formula.σε αυτο το διαστημα των 10κ χιλιομετρων μου εκαψε ακριβως 300 γραμμαρια.στα 15κ αλλαξα παλι λαδια με το ιδιο λιπαντικο και μεχρι τωρα στα 18κ χιλιομετρα δεν εχει καψει σταγονα.πιστευω οτι δεν τιθεται επουδενη θεμα λαδιων! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Συγνώμη κιόλας φίλε αλλά αυτό δυσκολεύομαι πολύ να το πιστέψω, ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ... Δε νομιζω οτι ο φιλος του εχει λογο να του πει ψεματα.Πιστευω ομκως οτι πρεπει να του ριχνει πολυ σκισιμο.Και Ισως κιολας ο 170αρης να ειναι λιγο πιο επιρεπης στο καψιμο λαδιου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 23000km κ δε μου εχει καψει σταγονα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Πάντως ένα φιλαράκι που έχει το Golf GT με 40.000km του κατεβάζει μερικά λαδάκια και συμπληρώνει κάθε 2.000Km περίπου μισό λίτρο Αρα να πεις το φιλαρακι σου να παρει κανενα Auris.Και εαν δεν θελει να του πεις να μην ξαναλλαξει λαδια παρα μονο φιλτρο.Γιατι εαν βαζει μισο λιτρο στα 2000χλμ τοτε στις 15000 εχει κανει μια ολοκληρωμενη αλλαγη λαδιων.Με το φιλτρο αυτο το μοτερ θελει 3,6 λιτρα για να καταλαβεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μανώλης Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Ρώτώντας τους μηχανικούς της αντιπροσωπείας, κατόχους VW και ως μηχανικός αυτοκινήτων (πτυχιούχος φυσικά) που και ο ίδιος είμαι κάτοχος VW μέχρι 250-300 ml είναι φυσιολογικό να καίει ένας κινητήρας TSI. Μην ξεχνάτε ότι τα λάδια που ,χρησιμοποιώ τουλάχιστον εγώ και, προτείνει η VW ( 5w-30 ) είναι λεπτά για να λιπαίνεται όσο πιο καλά γίνεται πηγαίνοντας και στα πιο απίθανα σημεία του κινητήρα. Οπότε και να καίει λιγάκι υπαρχει μια λογική. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtgs Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Αρα να πεις το φιλαρακι σου να παρει κανενα Auris.Και εαν δεν θελει να του πεις να μην ξαναλλαξει λαδια παρα μονο φιλτρο.Γιατι εαν βαζει μισο λιτρο στα 2000χλμ τοτε στις 15000 εχει κανει μια ολοκληρωμενη αλλαγη λαδιων.Με το φιλτρο αυτο το μοτερ θελει 3,6 λιτρα για να καταλαβεις. Σωστός +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 ουτε σταγονα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isangel76 Posted November 26, 2009 Author Report Share Posted November 26, 2009 Και όμως καίει και δεν έχω λόγο να λέω ψέματα. μαζί πήγαμε στο τελευταίο service και το διαπίστωσε και ο τεχνικός. Όμως το αυτοκίνητο πάει συχνά στα κόκκινα και δεν νομίζω ότι χρησιμοπιείται με σύνεση. Ίσως να φταίει και αυτό. Πάντως είναι πραγματικό εργαλείο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isangel76 Posted November 26, 2009 Author Report Share Posted November 26, 2009 πάντως στην διεύθυνση My link βρήκα διάφορα σχόλια από δυσαρεστημένους κατόχους σχετικά με τα λάδια..Τί να πω και καθότι ψάχνω για αγορά καινούριου το σκέφτομαι...Ποια η γνώμη σας; Επίσης δεν θέλω να διαθέσω περισσότερα από 18.000, για βασική έκδοση 122 ΤΣΙ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtgs Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Και όμως καίει και δεν έχω λόγο να λέω ψέματα. μαζί πήγαμε στο τελευταίο service και το διαπίστωσε και ο τεχνικός. Όμως το αυτοκίνητο πάει συχνά στα κόκκινα και δεν νομίζω ότι χρησιμοπιείται με σύνεση. Ίσως να φταίει και αυτό. Πάντως είναι πραγματικό εργαλείο... ΟΚ φίλε εφόσον το επισημαίνεις δεύτερη φορά δεν έχω λόγο να μη σε πιστέψω, το δικό μου 140άρι έκαψε στην πρώτη αλλαγή 350 mg και στην δεύτερη τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isangel76 Posted November 26, 2009 Author Report Share Posted November 26, 2009 (edited) πάντως στην διεύθυνση My link βρήκα διάφορα σχόλια από δυσαρεστημένους κατόχους σχετικά με τα λάδια..Τί να πω και καθότι ψάχνω για αγορά καινούριου το σκέφτομαι...Ποια η γνώμη σας; Επίσης δεν θέλω να διαθέσω περισσότερα από 18.000, για βασική έκδοση 122 ΤΣΙ Συγνώμη το σωστό link είναι http://autocarnet.blogspot.com/2009/01/vw-golf-vi-tsi-122ps-light.htmlαυτό Edited November 28, 2009 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Και όμως καίει και δεν έχω λόγο να λέω ψέματα. μαζί πήγαμε στο τελευταίο service και το διαπίστωσε και ο τεχνικός. Όμως το αυτοκίνητο πάει συχνά στα κόκκινα και δεν νομίζω ότι χρησιμοπιείται με σύνεση. Ίσως να φταίει και αυτό. Πάντως είναι πραγματικό εργαλείο... Φιλε μου φταιει που το πηγαινει συνεχεια στα κοκκινα.Ειναι αυτο που λεμε του πινει το λαδι.Πες του να δειξει λιγη συνεση με το δεξι του ποδι και θα ειναι οκ.Και μεις με το TSI να μη μας καιει, αν το πηγαινουμε στα κοκκινα σε ολους μας θα καψει ειναι δεδομενο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Εγώ έχω 21.000 ευτυχισμένα χλμ και δεν λείπει ουτε σταγόνα απο τα 160 τρελαμένα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 Τα φαντάσματα του παρελθόντος ξαναχτυπούν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...