Jump to content
isangel76

Καίει Λάδια Ο Tsi Τελικά;

Recommended Posts

απ όσο μου λεει ο δείκτης σταθμης λαδιού εδω και 52500 χλμ δεν καιει σταγόνα...

για tsi 122

Link to comment
Share on other sites

Κάπου διάβασα ότι ο κινητήρας TSI του Golf (και όχι μόνο) καίει πολλά λάδια. Ισχύει κάτι τέτοιο; Δείτε εδώ.

Μηπως εχεις TOYOTA η κανενα HONDA???

Γιατι αυτοι με τα γιαπωνεζικα ρωτανε τετοια απο τα πρωτα τους ποστ.Παντως ουτε και εμενα δεν καιει σταγονα.39.000 χλμ.

Να ζησουν τα VTEC!!!! sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Μηπως εχεις TOYOTA η κανενα HONDA???

Γιατι αυτοι με τα γιαπωνεζικα ρωτανε τετοια απο τα πρωτα τους ποστ.Παντως ουτε και εμενα δεν καιει σταγονα.39.000 χλμ.

Να ζησουν τα VTEC!!!! sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

worthy.gifworthy.gif

Ούτε εμένα καίει (53,000 χλμ)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Εχω ένα VW Touran 1.4 TSI (140 ίπποι) του 2006 με 40000χιλ.

Δε μου καίει σταγόνα λάδι.

Βέβαια αλλάζω λάδια κάθε 15.000χιλ και όχι κάθε 30.000 χιλ που λέει η αντιπροσωπία.

Εννοείτε οτι δέν πάω στην αντιπροσωπία για την αλλαγή λαδιών

αλλα πάντα βάζω λάδια

5w-30 long life III με προδιαγραφή vw504 00

ή 5w-40 με προδιαγραφή vw503 01

και πάντα αλλάζω και το φίλτρο λαδιού.

Αυτά απο προσωπική εμπειρία.

Link to comment
Share on other sites

το ιδιο και εμενα.δεν καει καθολου.πανε αυτες οι εποχες.τα λαδια πανε σε αλλη ηπειρο τωρα..... sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Εχω ένα VW Touran 1.4 TSI (140 ίπποι) του 2006 με 40000χιλ.

Δε μου καίει σταγόνα λάδι.

Βέβαια αλλάζω λάδια κάθε 15.000χιλ και όχι κάθε 30.000 χιλ που λέει η αντιπροσωπία.

Εννοείτε οτι δέν πάω στην αντιπροσωπία για την αλλαγή λαδιών

αλλα πάντα βάζω λάδια

5w-30 long life III με προδιαγραφή vw504 00

ή 5w-40 με προδιαγραφή vw503 01

και πάντα αλλάζω και το φίλτρο λαδιού.

Αυτά απο προσωπική εμπειρία.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ πιστεύω ότι με ένα πολύ καλό στρώσιμο του αυτοκινήτου χωρίς υπερβολές στο στροφόμετρο στα πρώτα χιλιόμετρα και τακτική αλλαγή λαδιών με καλής ποιότητας λάδια δημιουργούν τις συνθήκες για ένα μοτέρ που δεν θα καίει λάδια. Ίσως μερικοί άτυχοι, όμως, να πέφτουν σε τυχόν κατασκευαστικές αστοχίες. Δεν υπάρχει και αυτή η πιθανότητα;

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ένα φιλαράκι που έχει το Golf GT με 40.000km του κατεβάζει μερικά λαδάκια και συμπληρώνει κάθε 2.000Km περίπου μισό λίτρο

Link to comment
Share on other sites

Ουτε εμενα μου καιει.Ενος γνωστου απλα του τσιμπαει απο αλλαγη σε αλλαγη (καθε 15.000 χλμ).Εγω πλεον εχω παψει να το ελεγχω καθε τρεις και λιγο οπως εκανα στην αρχη λογω διαφορων φημων περι καψιματος.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ένα φιλαράκι που έχει το Golf GT με 40.000km του κατεβάζει μερικά λαδάκια και συμπληρώνει κάθε 2.000Km περίπου μισό λίτρο

Συγνώμη κιόλας φίλε αλλά αυτό δυσκολεύομαι πολύ να το πιστέψω, ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ...

Link to comment
Share on other sites

αλλαξα τα λαδια στρωσιματος στα 5κ χιλιομετρα και δεν ειχε καψει καθολου.εκανα την αλλαγη απο τα 5κ μεχρι τα 15κ χιλιομετρα με mobil 1 esp formula.σε αυτο το διαστημα των 10κ χιλιομετρων μου εκαψε ακριβως 300 γραμμαρια.στα 15κ αλλαξα παλι λαδια με το ιδιο λιπαντικο και μεχρι τωρα στα 18κ χιλιομετρα δεν εχει καψει σταγονα.πιστευω οτι δεν τιθεται επουδενη θεμα λαδιων!

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη κιόλας φίλε αλλά αυτό δυσκολεύομαι πολύ να το πιστέψω, ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ...

Δε νομιζω οτι ο φιλος του εχει λογο να του πει ψεματα.Πιστευω ομκως οτι πρεπει να του ριχνει πολυ σκισιμο.Και Ισως κιολας ο 170αρης να ειναι λιγο πιο επιρεπης στο καψιμο λαδιου.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ένα φιλαράκι που έχει το Golf GT με 40.000km του κατεβάζει μερικά λαδάκια και συμπληρώνει κάθε 2.000Km περίπου μισό λίτρο

Αρα να πεις το φιλαρακι σου να παρει κανενα Auris.Και εαν δεν θελει να του πεις να μην ξαναλλαξει λαδια παρα μονο φιλτρο.Γιατι εαν βαζει μισο λιτρο στα 2000χλμ τοτε στις 15000 εχει κανει μια ολοκληρωμενη αλλαγη λαδιων.Με το φιλτρο αυτο το μοτερ θελει 3,6 λιτρα για να καταλαβεις. sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Ρώτώντας τους μηχανικούς της αντιπροσωπείας, κατόχους VW και ως μηχανικός αυτοκινήτων (πτυχιούχος φυσικά) που και ο ίδιος είμαι κάτοχος VW μέχρι 250-300 ml είναι φυσιολογικό να καίει ένας κινητήρας TSI. Μην ξεχνάτε ότι τα λάδια που ,χρησιμοποιώ τουλάχιστον εγώ και, προτείνει η VW ( 5w-30 ) είναι λεπτά για να λιπαίνεται όσο πιο καλά γίνεται πηγαίνοντας και στα πιο απίθανα σημεία του κινητήρα. Οπότε και να καίει λιγάκι υπαρχει μια λογική.

Link to comment
Share on other sites

Αρα να πεις το φιλαρακι σου να παρει κανενα Auris.Και εαν δεν θελει να του πεις να μην ξαναλλαξει λαδια παρα μονο φιλτρο.Γιατι εαν βαζει μισο λιτρο στα 2000χλμ τοτε στις 15000 εχει κανει μια ολοκληρωμενη αλλαγη λαδιων.Με το φιλτρο αυτο το μοτερ θελει 3,6 λιτρα για να καταλαβεις. sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

Σωστός +1

Link to comment
Share on other sites

Και όμως καίει και δεν έχω λόγο να λέω ψέματα. μαζί πήγαμε στο τελευταίο service και το διαπίστωσε και ο τεχνικός. Όμως το αυτοκίνητο πάει συχνά στα κόκκινα και δεν νομίζω ότι χρησιμοπιείται με σύνεση. Ίσως να φταίει και αυτό. Πάντως είναι πραγματικό εργαλείο...

Link to comment
Share on other sites

πάντως στην διεύθυνση My link βρήκα διάφορα σχόλια από δυσαρεστημένους κατόχους σχετικά με τα λάδια..Τί να πω και καθότι ψάχνω για αγορά καινούριου το σκέφτομαι...Ποια η γνώμη σας; Επίσης δεν θέλω να διαθέσω περισσότερα από 18.000, για βασική έκδοση 122 ΤΣΙ

Link to comment
Share on other sites

Και όμως καίει και δεν έχω λόγο να λέω ψέματα. μαζί πήγαμε στο τελευταίο service και το διαπίστωσε και ο τεχνικός. Όμως το αυτοκίνητο πάει συχνά στα κόκκινα και δεν νομίζω ότι χρησιμοπιείται με σύνεση. Ίσως να φταίει και αυτό. Πάντως είναι πραγματικό εργαλείο...

ΟΚ φίλε εφόσον το επισημαίνεις δεύτερη φορά δεν έχω λόγο να μη σε πιστέψω, το δικό μου 140άρι έκαψε στην πρώτη αλλαγή 350 mg και στην δεύτερη τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

πάντως στην διεύθυνση My link βρήκα διάφορα σχόλια από δυσαρεστημένους κατόχους σχετικά με τα λάδια..Τί να πω και καθότι ψάχνω για αγορά καινούριου το σκέφτομαι...Ποια η γνώμη σας; Επίσης δεν θέλω να διαθέσω περισσότερα από 18.000, για βασική έκδοση 122 ΤΣΙ

Συγνώμη το σωστό link είναι http://autocarnet.blogspot.com/2009/01/vw-golf-vi-tsi-122ps-light.htmlαυτό

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Και όμως καίει και δεν έχω λόγο να λέω ψέματα. μαζί πήγαμε στο τελευταίο service και το διαπίστωσε και ο τεχνικός. Όμως το αυτοκίνητο πάει συχνά στα κόκκινα και δεν νομίζω ότι χρησιμοπιείται με σύνεση. Ίσως να φταίει και αυτό. Πάντως είναι πραγματικό εργαλείο...

Φιλε μου φταιει που το πηγαινει συνεχεια στα κοκκινα.Ειναι αυτο που λεμε του πινει το λαδι.Πες του να δειξει λιγη συνεση με το δεξι του ποδι και θα ειναι οκ.Και μεις με το TSI να μη μας καιει, αν το πηγαινουμε στα κοκκινα σε ολους μας θα καψει ειναι δεδομενο.

Link to comment
Share on other sites

Τα φαντάσματα του παρελθόντος ξαναχτυπούν... new_spam.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.