Jump to content
isangel76

Καίει Λάδια Ο Tsi Τελικά;

Recommended Posts

Εμενα ζεστο κανα 5λεπτο και μετα σβησμενο ειναι πολυ κατω απο το κανονικο ενω κρυο κανονικα εκει που πρεπει να ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα ζεστο κανα 5λεπτο και μετα σβησμενο ειναι πολυ κατω απο το κανονικο ενω κρυο κανονικα εκει που πρεπει να ειναι.

Το λάδι του κινητήρα πρέπει να μετριέται όταν ο κινητήρας είναι τελείως παγωμένος.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Εγώ μεχρί τώρα είχε μικρές απώλειες λαδιού από αλλαγή σε αλλαγή (ανά το πολύ 15000 Km). Είμαι στα 62000 Km και πρώτη φορά είδα αρκετά κάτω την βέργα (όχι κάτω από το όριο πάντως) και συμπλήρωσα 1lt περίπου. Δεν θεωρώ τραγική την κατανάλωση. Είχα Skoda Fabia και έκαιγε σαν τρελό. Το Golfάκι είναι ΟΚ.

Edited by Vagelis231
Link to comment
Share on other sites

Εγώ (Golf vi 160 revo εδώ και 40.000 Km) στις 95.000 Km αισίως και δεν λείπει σταγόνα!! Βέβαια τα σέρβις πριν τις 10.000 κι οχι ανά 15.000.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν έχετε δει τι καίνε τα Peugeot γι αυτο ακούω κάτι τρέλα "καίει το αμαξι χρειάστηκε 1 λίτρο στις 30.000"...

1 λίτρο ήθελα κάθε 4-5000 στο 207 και όλες οι αντιπροσωπείες σου έλεγαν ότι είναι πολυ φυσιολογικό για αυτούς τους κινητήρες.

Είχα γίνει ο καλύτερος φιλος του λαδεμπορα..

Link to comment
Share on other sites

Eπαναφερω το  θεμα (να μην ανοιγω νεο) με μια απορια.Εκανα στα  71500 χλμ  ανοιγμα κυλινδοκεφαλης, καθαρισμα βαλβιδες , αλλαγη καδενας κτλπ.Μεχρι τοτε  μου βαζαν στην VW 5-40 castrol (εντος προδιαγραφων) και δεν εκαιγε σταγονα  με προγραμμα το  αμαξι απο τα 38000 χλμ.Μετα την επισκευη εβαλα  για πρωτη φορα MOBIL 5-30 esp F1 τα γνωστα. Τωρα  εχω 77000 χλμ  και μου εχει καψει  350ml περιπου ειναι φυσιολογικο? Μου ειπαν οτι απο την αλλαγη λαδιου σε πιο ψιλο ειναι λογικο την πρωτη φορα  να καψει.Αλλος μαστορας μου ειπε  οτι λογω της επισκευης για  1-2 αλλαγες λαδιου θα εχω απωλειες.Πιστευετε οτι ισχυει κατι απο τα παραπανω?Η να ψαχτω παραπερα...

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

Ναι ισχύουν αυτά που σου είπαν.Κάνε υπομονή μην βιαστείς.Δες και την επόμενη αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μεχρί τώρα είχε μικρές απώλειες λαδιού από αλλαγή σε αλλαγή (ανά το πολύ 15000 Km). Είμαι στα 62000 Km και πρώτη φορά είδα αρκετά κάτω την βέργα (όχι κάτω από το όριο πάντως) και συμπλήρωσα 1lt περίπου. Δεν θεωρώ τραγική την κατανάλωση. Είχα Skoda Fabia και έκαιγε σαν τρελό. Το Golfάκι είναι ΟΚ.

Συμπληρώνω. Το πήγα για κάποια μικρή βλάβη (P2015 Intake manifold flap error) και είπα για την κατανάλωση λαδιού που έχω. Τώρα είμαι στα 78000 Km και έχω υπολογίσει απώλεια 1 lt / 10000 Km. Ο μάστορας τσέκαρε οπτικά το τούρμπο (βγάζωντας την εισαγωγή αέρα) και μου είπε ότι έχει κάποιο τζόγο και καλό θα είναι μετά τις 100000 km να σκάσω 250Ε για επισκευή τουρμπίνας και ότι μάλλον από εκεί καίω το λάδι. Επίσης, είπε να το αλλάξω στις 10000 Km και όχι στις 15000 Km, όπως κάνω μέχρι τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.