GIANNIS_KAN Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Εμενα ζεστο κανα 5λεπτο και μετα σβησμενο ειναι πολυ κατω απο το κανονικο ενω κρυο κανονικα εκει που πρεπει να ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 (edited) Εμενα ζεστο κανα 5λεπτο και μετα σβησμενο ειναι πολυ κατω απο το κανονικο ενω κρυο κανονικα εκει που πρεπει να ειναι. Το λάδι του κινητήρα πρέπει να μετριέται όταν ο κινητήρας είναι τελείως παγωμένος. Edited January 15, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Και εγω κρυο το κοιταω παντα..Μηχανικος στην VW μου ειχε πει να το κοιταω και ετσι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted July 26, 2012 Report Share Posted July 26, 2012 (edited) Εγώ μεχρί τώρα είχε μικρές απώλειες λαδιού από αλλαγή σε αλλαγή (ανά το πολύ 15000 Km). Είμαι στα 62000 Km και πρώτη φορά είδα αρκετά κάτω την βέργα (όχι κάτω από το όριο πάντως) και συμπλήρωσα 1lt περίπου. Δεν θεωρώ τραγική την κατανάλωση. Είχα Skoda Fabia και έκαιγε σαν τρελό. Το Golfάκι είναι ΟΚ. Edited December 5, 2013 by Vagelis231 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 Εγώ (Golf vi 160 revo εδώ και 40.000 Km) στις 95.000 Km αισίως και δεν λείπει σταγόνα!! Βέβαια τα σέρβις πριν τις 10.000 κι οχι ανά 15.000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dartaholics Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 Μάλλον δεν έχετε δει τι καίνε τα Peugeot γι αυτο ακούω κάτι τρέλα "καίει το αμαξι χρειάστηκε 1 λίτρο στις 30.000"... 1 λίτρο ήθελα κάθε 4-5000 στο 207 και όλες οι αντιπροσωπείες σου έλεγαν ότι είναι πολυ φυσιολογικό για αυτούς τους κινητήρες. Είχα γίνει ο καλύτερος φιλος του λαδεμπορα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted December 1, 2013 Report Share Posted December 1, 2013 (edited) Eπαναφερω το θεμα (να μην ανοιγω νεο) με μια απορια.Εκανα στα 71500 χλμ ανοιγμα κυλινδοκεφαλης, καθαρισμα βαλβιδες , αλλαγη καδενας κτλπ.Μεχρι τοτε μου βαζαν στην VW 5-40 castrol (εντος προδιαγραφων) και δεν εκαιγε σταγονα με προγραμμα το αμαξι απο τα 38000 χλμ.Μετα την επισκευη εβαλα για πρωτη φορα MOBIL 5-30 esp F1 τα γνωστα. Τωρα εχω 77000 χλμ και μου εχει καψει 350ml περιπου ειναι φυσιολογικο? Μου ειπαν οτι απο την αλλαγη λαδιου σε πιο ψιλο ειναι λογικο την πρωτη φορα να καψει.Αλλος μαστορας μου ειπε οτι λογω της επισκευης για 1-2 αλλαγες λαδιου θα εχω απωλειες.Πιστευετε οτι ισχυει κατι απο τα παραπανω?Η να ψαχτω παραπερα... Edited December 1, 2013 by jim75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted December 1, 2013 Report Share Posted December 1, 2013 Ναι ισχύουν αυτά που σου είπαν.Κάνε υπομονή μην βιαστείς.Δες και την επόμενη αλλαγή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 Εγώ μεχρί τώρα είχε μικρές απώλειες λαδιού από αλλαγή σε αλλαγή (ανά το πολύ 15000 Km). Είμαι στα 62000 Km και πρώτη φορά είδα αρκετά κάτω την βέργα (όχι κάτω από το όριο πάντως) και συμπλήρωσα 1lt περίπου. Δεν θεωρώ τραγική την κατανάλωση. Είχα Skoda Fabia και έκαιγε σαν τρελό. Το Golfάκι είναι ΟΚ. Συμπληρώνω. Το πήγα για κάποια μικρή βλάβη (P2015 Intake manifold flap error) και είπα για την κατανάλωση λαδιού που έχω. Τώρα είμαι στα 78000 Km και έχω υπολογίσει απώλεια 1 lt / 10000 Km. Ο μάστορας τσέκαρε οπτικά το τούρμπο (βγάζωντας την εισαγωγή αέρα) και μου είπε ότι έχει κάποιο τζόγο και καλό θα είναι μετά τις 100000 km να σκάσω 250Ε για επισκευή τουρμπίνας και ότι μάλλον από εκεί καίω το λάδι. Επίσης, είπε να το αλλάξω στις 10000 Km και όχι στις 15000 Km, όπως κάνω μέχρι τώρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...