Kaklios design Rodos Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 αυριο περιμενω το φιλτρο της Κ&Ν και εχω την εξης απορια, βγαζουμε τελικα τον πνιχτη ( το πλαστικο κατω απο το εργοστασιακο φιλτρο) η οχι??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 αυριο περιμενω το φιλτρο της Κ&Ν και εχω την εξης απορια, βγαζουμε τελικα τον πνιχτη ( το πλαστικο κατω απο το εργοστασιακο φιλτρο) η οχι??? Στην αρχή που είχα βάλει το ίδιο φίλτρο δεν είχα βγάλει τον πνίχτη. Μετά απο ένα χρόνο τον έβγαλα και έτσι το έχω ακόμη. Γενικότερα με την αλλαγή του φίλτρου θα δεις μεγάλη διαφορά και στην απόδοση (αρκετά καλύτερη) και στην κατανάλωση (μικρότερη). Τώρα, για τον πνίχτη, μην περιμένεις να δεις τρελή διαφορά. Κάτι λίγο δίνει πάντως σε αέρα και θόρυβο (πολύ λίγο θόρυβο). Είχα ακούσει και μια άποψη ότι ο πνίχτης ισοκατανέμει τον εισερχόμενο αέρα για πιάνει όλο το φίλτρο...Δεν ξέρω κατα πόσο αληθεύει... Η απόφαση δική σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Ακριβώς τις ίδιες απορίες είχα και εγώ μιας και περιμένω το K&N και τελικά με προλάβατε παιδιά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallakias Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Εχω κάνει την ιδια ακριβώς πατέντα.Εβαλα το K&N φιλτρο και μετα απο καιρο ,εβγαλα τον πνίχτη.Ενα θα σας πω:ειδα μεγαλύτερη διαφορα βγάζωντας τον πνίχτη παρά βάζοντας μόνο το φίλτρο! Σε κάθε περιπτωση ειναι τοσο ευκολο να μπουν και να βγούν που μπορεις να δοκιμασεις και να καταληξεις όπως νομιζεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 ναι φιλε μου να το βγαλεις το πλαστικο....ειναι οντως πνιχτης!!αλλα απ οτι βλεπω εχεις βαλει προγραμματακι στο αμαξακι σου...γιατι δε σκευτεσαι να βαλεις καποια εισαγωγη κ να βγαλεις τελειως το εργοστασιακο φιλτροκουτι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosaitis Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 (edited) Είχα ακούσει και μια άποψη ότι ο πνίχτης ισοκατανέμει τον εισερχόμενο αέρα για πιάνει όλο το φίλτρο...Δεν ξέρω κατα πόσο αληθεύει αληθεύει,πιστεύω ότι και μόνο με το φίλτρο αποδίδει καλύτερα Edited November 26, 2009 by ski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted November 26, 2009 Author Report Share Posted November 26, 2009 ναι φιλε μου να το βγαλεις το πλαστικο....ειναι οντως πνιχτης!!αλλα απ οτι βλεπω εχεις βαλει προγραμματακι στο αμαξακι σου...γιατι δε σκευτεσαι να βαλεις καποια εισαγωγη κ να βγαλεις τελειως το εργοστασιακο φιλτροκουτι? εχεις δικιο αλλα προς στιγμη λεω να βαλω το φιλτρο και αργοτερα να βαλω εισαγωγη oettinger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted November 26, 2009 Author Report Share Posted November 26, 2009 ok παιδια thank u!!! το σαββατο που θα βαλω το φιλτρο πανω αφαιρωντας πρωτα τον πνιχτη θα σας πω εντυπωσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted November 27, 2009 Report Share Posted November 27, 2009 Το εχω πει και αλλου. Εχω κανει μετρηση στα Σπατα (εκει πηγε και ο rallakias), δυο με πνιχτη και δυο χωρις πνιχτη την ιδα μερα και ωρα. Χωρις πνιχτη, ροπη 27 κιλα περιπου και 203 αλογα.Με τον πνιχτη η ροπη ηταν 1.5 κιλα λιγωτερη και 12 αλογα λιγωτερο. Παραξενο αλλα αληθινο. Οταν αφαιρεις τον πνιχτη ειναι σαν να εχεισ αρκετα πιο ελευθερη εισαγωγη αερος. Με τον πνιχτη το αυτοκινητο μετα τις 6000 στροφες επεφτε αρκετα, χωρις πνιχτη ανεβαζε και μετα μεχρι σχεδον κοφτη. Το αυτοκινητο φυσικα ειναι με προγραμμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 27, 2009 Report Share Posted November 27, 2009 Το εχω πει και αλλου. Εχω κανει μετρηση στα Σπατα (εκει πηγε και ο rallakias), δυο με πνιχτη και δυο χωρις πνιχτη την ιδα μερα και ωρα. Χωρις πνιχτη, ροπη 27 κιλα περιπου και 203 αλογα.Με τον πνιχτη η ροπη ηταν 1.5 κιλα λιγωτερη και 12 αλογα λιγωτερο. Παραξενο αλλα αληθινο. Οταν αφαιρεις τον πνιχτη ειναι σαν να εχεισ αρκετα πιο ελευθερη εισαγωγη αερος. Με τον πνιχτη το αυτοκινητο μετα τις 6000 στροφες επεφτε αρκετα, χωρις πνιχτη ανεβαζε και μετα μεχρι σχεδον κοφτη. Το αυτοκινητο φυσικα ειναι με προγραμμα. Στις aftermarket εισαγωγές (APR, FORGE, κ.λ.π.) ο πνίχτης βγαίνει, έτσι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted November 27, 2009 Author Report Share Posted November 27, 2009 Στις aftermarket εισαγωγές (APR, FORGE, κ.λ.π.) ο πνίχτης βγαίνει, έτσι; ναι αφου βγαινει ολο το φιλτροκουτι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted November 27, 2009 Author Report Share Posted November 27, 2009 Το εχω πει και αλλου. Εχω κανει μετρηση στα Σπατα (εκει πηγε και ο rallakias), δυο με πνιχτη και δυο χωρις πνιχτη την ιδα μερα και ωρα. Χωρις πνιχτη, ροπη 27 κιλα περιπου και 203 αλογα.Με τον πνιχτη η ροπη ηταν 1.5 κιλα λιγωτερη και 12 αλογα λιγωτερο. Παραξενο αλλα αληθινο. Οταν αφαιρεις τον πνιχτη ειναι σαν να εχεισ αρκετα πιο ελευθερη εισαγωγη αερος. Με τον πνιχτη το αυτοκινητο μετα τις 6000 στροφες επεφτε αρκετα, χωρις πνιχτη ανεβαζε και μετα μεχρι σχεδον κοφτη. Το αυτοκινητο φυσικα ειναι με προγραμμα. ok KIRRA thank u!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted November 30, 2009 Author Report Share Posted November 30, 2009 (edited) λοιπον σημερα τοποθετησα το φιλτρο! εβγαλα και τον πνιχτη. το αμαξι το νιωθεις να τραβαει καλυτερα στα ψηλα, απο ηχο τιποτα μονο η σκαστρα (forge adapter) ακουγεται πιο δυνατα. οριστε και οι φοτο http://img192.imageshack.us/img192/5751/dsc01647h.jpg ( γνησιο φιλτρο- φιλτρο Κ&Ν) http://img17.imageshack.us/img17/5936/dsc01644cc.jpg (εικονα οταν βγαζουμε μονο το φιλτρο) http://img192.imageshack.us/img192/4549/dsc01643w.jpg (ο πνιχτης) http://img22.imageshack.us/img22/3490/dsc01642f.jpg ( εικονα οταν βγαζουμε και τον πνιχτη) http://img17.imageshack.us/img17/9179/dsc01641rx.jpg ( το φιλτρο τοποθετημενο) Edited November 30, 2009 by kaklios design Rodos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Ετσι ακριβως. Με δυναμομετρο βλεπεις και λιγη διαφορα στις μεσαιες αλλα μετα τις 6000 ειναι που πραγματικα δινει. Απλο κολπο και χωρις κανενα εξοδο.Εγω το εχω με το μαμα φιλτρο να φανταστεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Ετσι ακριβως. Με δυναμομετρο βλεπεις και λιγη διαφορα στις μεσαιες αλλα μετα τις 6000 ειναι που πραγματικα δινει. Απλο κολπο και χωρις κανενα εξοδο.Εγω το εχω με το μαμα φιλτρο να φανταστεις. ενταξει τι να πω μπορει σε σας κατι να δινει και η αφαιρεση του πνιχτη αλλα εμενα τουλαχιστον μονο στον θορυβο ηταν αισθητη η διαφορα. παντως ο πνιχτης "βοηθαει" τα μαμα φιλτρα, δεν βοηθαει στην αποδοση των ελευθερων φιλτρων οποτε καλα ειναι να τον βγαζουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 ενταξει τι να πω μπορει σε σας κατι να δινει και η αφαιρεση του πνιχτη αλλα εμενα τουλαχιστον μονο στον θορυβο ηταν αισθητη η διαφορα. παντως ο πνιχτης "βοηθαει" τα μαμα φιλτρα, δεν βοηθαει στην αποδοση των ελευθερων φιλτρων οποτε καλα ειναι να τον βγαζουμε Το θέμα είναι, τι κίνδυνος υπάρχει βγάζοντας τον ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAVVASGT Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Το θέμα είναι, τι κίνδυνος υπάρχει βγάζοντας τον ??? Δεν Υπάρχει Κανένας Κίνδυνος,Απλά Αν Δεν Φοράς Φίλτρο Panel Καλό Είναι Να Τον Αφήσεις Επάνω,Εγώ Που Φοράω K&N Τον Πνίχτη Τον Έχω Βγάλει Και Δεν Έχω Κανένα Απολύτως Πρόβλημα. Το Αμάξι Πάντως Πηγαίνει Καλύτερα Σε Σχέση Με Το Εργοστασιακό Φίλτρο (Μπορείς Να Το Καταλάβεις Στις Ανηφόρες)Αν Κάνω Κάπου Λάθος Ας Με Διορθώσει Κάποιος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Δεν Υπάρχει Κανένας Κίνδυνος,Απλά Αν Δεν Φοράς Φίλτρο Panel Καλό Είναι Να Τον Αφήσεις Επάνω,Εγώ Που Φοράω K&N Τον Πνίχτη Τον Έχω Βγάλει Και Δεν Έχω Κανένα Απολύτως Πρόβλημα. Το Αμάξι Πάντως Πηγαίνει Καλύτερα Σε Σχέση Με Το Εργοστασιακό Φίλτρο (Μπορείς Να Το Καταλάβεις Στις Ανηφόρες)Αν Κάνω Κάπου Λάθος Ας Με Διορθώσει Κάποιος. συμφωνω απολυτα Σαββα. αλλωστε τι προβλημα να υπαρξει? η λειτουργια του ειναι απλα να κατανεμει ομοιομορφα τον αερα πανω στο φιλτρο, κατι που τα μαμα φιλτρα το εχουν αναγκη αντιθετα με τα ελευθερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 ναι εεε???τοσο αισιοδοξα ειναι τα πραγματα?? καλο αυτο.....μ αρεσει.... αν ειναι καιρος να παραγγειλω και εγω ενα απο ebay..τι λετε?pipercross ελευθερω ή cold air εισαγωγη αγνωστου πατρος??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAVVASGT Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 (edited) ναι εεε???τοσο αισιοδοξα ειναι τα πραγματα?? καλο αυτο.....μ αρεσει.... αν ειναι καιρος να παραγγειλω και εγω ενα απο ebay..τι λετε?pipercross ελευθερω ή cold air εισαγωγη αγνωστου πατρος??? Αναλόγως Την Τσέπη Σου,Εγώ Έβαλα Κ&Ν Και Είμαι Απόλυτα Ευχαριστημένος,Εισαγωγή Δεν Ήθελα Γιατί Θα Καίει Ποιο Πολύ Το Αμάξι Μου Και Δεν Το Χρειάζομαι Ακόμα Γιατί Δεν Έχω Πρόγραμμα Σε Λίγο Που Θα Αρχίσω Να Το Φτιάχνω Ίσος Χρειαστώ ¶λλη Εισαγωγή.Πάντως Είμαι Της ¶ποψης Panel. Edited December 1, 2009 by SAVVASGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted December 1, 2009 Author Report Share Posted December 1, 2009 παιδια εγω το πηρα απο το street & circuit 66¤ με τα εξοδα αποστολης. πολυ καλη τιμη αν δεν κανω λαθος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 (edited) Δεν Υπάρχει Κανένας Κίνδυνος,Απλά Αν Δεν Φοράς Φίλτρο Panel Καλό Είναι Να Τον Αφήσεις Επάνω,Εγώ Που Φοράω K&N Τον Πνίχτη Τον Έχω Βγάλει Και Δεν Έχω Κανένα Απολύτως Πρόβλημα. Το Αμάξι Πάντως Πηγαίνει Καλύτερα Σε Σχέση Με Το Εργοστασιακό Φίλτρο (Μπορείς Να Το Καταλάβεις Στις Ανηφόρες)Αν Κάνω Κάπου Λάθος Ας Με Διορθώσει Κάποιος. Και εγώ φιλτρο panel Κ&Ν εχω. Για αυτό σκεφτομαι να το βγαλω η να μην το βγαλω τον πνίχτη...? παιδια εγω το πηρα απο το street & circuit 66€ με τα εξοδα αποστολης. πολυ καλη τιμη αν δεν κανω λαθος Και εγω απο το street & circuit το πηρα 54 Ευρο με παραλλαβη απο το καταστημα. :thumbsup: :thumbsup: Edited December 1, 2009 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAVVASGT Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Και εγώ φιλτρο panel Κ&Ν εχω. Για αυτό σκεφτομαι να το βγαλω η να μην το βγαλω τον πνίχτη...? Και εγω απο το street & circuit το πηρα 54 Ευρο με παραλλαβη απο το καταστημα. :whistling: :whistling: Καλά Και Το Σκέφτεσαι Ακόμα;;;;Εννοείται Αύριο Πρωί Πρωί Κι Όλας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Καλά Και Το Σκέφτεσαι Ακόμα;;;;Εννοείται Αύριο Πρωί Πρωί Κι Όλας. + 1000000000000000000000000......... 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted December 7, 2009 Report Share Posted December 7, 2009 παιδια το ιδιο και χειροτερα πηγαινει ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...