Foinx Posted November 27, 2009 Report Share Posted November 27, 2009 (edited) Γεια σας κοπέλια. Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση παρόλο που δεν ταιριάζει μάλλον σε αυτή τη κατηγορία, αλλά δεν ήξερα σε ποιά κατηγορία να την θέσω. Έχω κι εγώ σαν πολλούς άλλους ένα Golf V 140 PS GT SPORT 9ος/2007 το οποίο σαν πολλά άλλα ίδια GOLF δεν είχε στάνταρ το ESP. Ήθελα να ρωτήσω αν είναι δυνατόν να τοποθετήσω τώρα εξτρα το ESP. Είναι δυνατόν? Το ξέρω ενδεχομένος θα είναι δύσκολη επειχείρηση και μεγάλο το κόστος, αλλά αυτό που με ενδιαφέρει είναι το αυτοκινητο να παραμείνει ασφαλές, το ESP να είναι λειτουργικό με οποιδήποτε κόστος. Από την τοποκή KARENTA (Ηράκλειο Κρήτης) μου είπαν πως αυτό δε γίνετε, αλλά εγώ έχω τις επιφυλάξεις μου. Πολλά απλά πράγματα τους έχω ρωτήσει και από όλα αυτά κανένα δεν γίνετε. Τι διάολο, βαριούντε που ζούνε!!!!! Και λάδια να τους πεις να σου αλλάξουνε θα σου πούνε ότι δεν είναι εφικτό!!!! Έλεος!!! Τέσπα, θα ήθελα να μου δώσετε τα φώτα σας στο θέμα της τοποθέτησης του ESP. Ευχαριστώ κοπέλια!!!!! Edited November 28, 2009 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chp Posted November 27, 2009 Report Share Posted November 27, 2009 πρακτικά δεν γίνεται... τόσο από άποψη κόστους όσο και από άποψη τεχνογνωσίας και ασφάλειας.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 πρακτικά δεν γίνεται... τόσο από άποψη κόστους όσο και από άποψη τεχνογνωσίας και ασφάλειας.... http://www.opel-club.gr/vbulletin/showthread.php?p=113645 δες εδώ σε παρόμοιο ερώτημα κατόχου opel. Επίσης αν δε γίνεται μπορείς 100% να βάλεις traction control http://www.racelogic.co.uk/?show=Traction_Control Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chp Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 http://www.opel-club.gr/vbulletin/showthread.php?p=113645 δες εδώ σε παρόμοιο ερώτημα κατόχου opel. Επίσης αν δε γίνεται μπορείς 100% να βάλεις traction control http://www.racelogic.co.uk/?show=Traction_Control δες λίγο και ένα παλαιότερο θέμα.... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=25395 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted November 29, 2009 Author Report Share Posted November 29, 2009 Ευχαριστώ πολύ για τις πρώτες πληροφορίες που μου δώσατε. Αλλά πάλι δεν έχω ξεκάθαρη εικόνα αν γίνετε τελικά η όχι!!! Ο τύπος με το Opel Astra λέει ότι μπορεί να το τοποθετήσει (το ESP) αλλά σε παλιότερο θέμα στο δικό μας φόρουμ λέει ότι δεν γίνετε. Τελικά τι συμβαίνει??? Κάποιος άλλος μπορεί να μας δώσει περισσότερεσ πληροφορίες. Πάντως, όσο αφορά το traction control TCS ή ASR το αμάξι μου διαθέτει από τη μαμά του. Νομίζω ότι όλα τα Golf V διαθέτουν ASR από την βασική τους έκδοση. Εμένα πάντως ASR έχει, το θέμα μου είναι τι γίνετε με το ESP!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Ευχαριστώ πολύ για τις πρώτες πληροφορίες που μου δώσατε. Αλλά πάλι δεν έχω ξεκάθαρη εικόνα αν γίνετε τελικά η όχι!!! Ο τύπος με το Opel Astra λέει ότι μπορεί να το τοποθετήσει (το ESP) αλλά σε παλιότερο θέμα στο δικό μας φόρουμ λέει ότι δεν γίνετε. Τελικά τι συμβαίνει??? Κάποιος άλλος μπορεί να μας δώσει περισσότερεσ πληροφορίες. Πάντως, όσο αφορά το traction control TCS ή ASR το αμάξι μου διαθέτει από τη μαμά του. Νομίζω ότι όλα τα Golf V διαθέτουν ASR από την βασική τους έκδοση. Εμένα πάντως ASR έχει, το θέμα μου είναι τι γίνετε με το ESP!!! Ποιο εύκολο, ποιο ασφαλές και λιγότερο δαπανηρό είναι να πουλήσεις το αμάξι σου και να πάρεις άλλο με ESP. Αλήθεια, αφού το θεωρούσες τόσο απαραίτητο γιατί δεν το πήρες από την αρχή με ESP; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted November 29, 2009 Author Report Share Posted November 29, 2009 Δικαίως αναρωτιέσαι γιατί δεν το πήρα από την αρχή με ESP!!! :-) Αν το έπερνα από την αρχή θα έπρεπε να περιμένω τουλάχιστον 3 μήνες γιατί δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο. Έτσι μπροστά στον ενθουσιασμό ότι θα έπερνα καινούριο αμάξι παρέβλεψα κάποια έξτρα που θα μπορούσα να βάλω αν περίμενα του 3 μήνες. Νομίζω κι άλλοι θα έχουν θυσιάσει κάποια έξτρα προκειμένου να πάρουν ετοιμοπαράδοτο αυτοκίνητο. Πάντως να πω την αλήθεια το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται υποδειγματικά στα δύσκολα και δεν έχω κανένα παράπονο μέχρι στιγμής. Αλλά μια φορά μπορεί να χρειαστείς το ESP και να σου βγάλει όλα τα λεφτά που ξόδεψες γι αυτό. Γι αυτό επιμένω σ' αυτό το θέμα. Επίσης δεν ξέρω αν το ASR καλύπτει κάποιες λειτουργίες του ESP στα "δύσκολα". Αν ξέρει κανένα πιο ιδικός ας πει τη γνώμη του, αλλά νομίζω ότι κάπως βοηθάει κι αυτό με τον τρόπο του στα "δύσκολα". Ευχαριστώ πάντως για οποιαδήποτε πληροφορία μου δίνετε :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Μάλλον δεν είμαι και πολύ ειδικός αλλά το ASR δεν σε βοηθάει στα δύσκολα (εξαρτάται το τι θεωρεί ο καθένας δύσκολα). Το ASR απλά ελέγχει την πρόσφυση σε δύσκολες συνθήκες (χιόνι,νερό,χάλια οδόστρωμα κλπ) αλλά μόνο σε περιπτώσεις σπινιαρίσματος. Το ESP χρησιμοποιεί το ASR ή αλλιώς TCS.Δεν υπάρχει ESP χωρίς ASR.Είναι αναγκαία προϋπόθεση.Ενώ το ASR απλά ελέγχει τους τροχούς ώστε να μην σπινιάρουν, σκέψου πως το ESP κάνει τα παρακάτω: με αισθητέρες που έχει για την γωνιακή επιτάγχυνση και την στροφή του τιμονιού και χρησιμοποιώντας το ABS και το ASR ελέγχει αν το αμάξι υπερστρέφει ή υποστρέφει και φρενάρει κάποιον τροχό. Όσο για την τοποθέτηση ESP απλά μου φαίνεται αδύνατο γιατί εκτός εγκεφάλου πρέπει να υπάρχει μηχάνημα που επηρεάζει τα φρένα σου τα οποία είναι υδραυλικά και όχι ηλεκτρονικά.Δηλαδή για να λειτουργήσει το ESP πρέπει ο εγκέφαλος να φρενάρει το αμάξι σου ενώ τα φρένα σου δεν ελέγχονται ηλεκτρονικά.Σκέψου του σαν ανάποδο απο το ABS. Ελπίζω να βοήθησα όσο μπορούσα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cktsi Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 Δικαίως αναρωτιέσαι γιατί δεν το πήρα από την αρχή με ESP!!! :-) Αν το έπερνα από την αρχή θα έπρεπε να περιμένω τουλάχιστον 3 μήνες γιατί δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο. Έτσι μπροστά στον ενθουσιασμό ότι θα έπερνα καινούριο αμάξι παρέβλεψα κάποια έξτρα που θα μπορούσα να βάλω αν περίμενα του 3 μήνες. Νομίζω κι άλλοι θα έχουν θυσιάσει κάποια έξτρα προκειμένου να πάρουν ετοιμοπαράδοτο αυτοκίνητο. Πάντως να πω την αλήθεια το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται υποδειγματικά στα δύσκολα και δεν έχω κανένα παράπονο μέχρι στιγμής. Αλλά μια φορά μπορεί να χρειαστείς το ESP και να σου βγάλει όλα τα λεφτά που ξόδεψες γι αυτό. Γι αυτό επιμένω σ' αυτό το θέμα. Επίσης δεν ξέρω αν το ASR καλύπτει κάποιες λειτουργίες του ESP στα "δύσκολα". Αν ξέρει κανένα πιο ιδικός ας πει τη γνώμη του, αλλά νομίζω ότι κάπως βοηθάει κι αυτό με τον τρόπο του στα "δύσκολα". Ευχαριστώ πάντως για οποιαδήποτε πληροφορία μου δίνετε :-) φιλε μου το θεμα με το esp στα v tsi εχει παρεξηγηθει αυτο που θελω να πω ειναι οτι ολα τα golf v tsi τουλαχιστον τα 140 εχουν esp ας γραφει το κουμπι asr και αυτο γιατι το esp ειναι μονιμα on και μονο το asr μπορεις να απενεργοποιησεις,εγω εχω φυγει σε στροφη με 100 χλμ (πεταξε κωλο)και με μαζεψε χωρις να κουνησω καθολου τιμονι απλα πολλοι δε το ξερουν το esp ειναι μονιμα οn εγω εχω το tsi 140 sportline Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted November 7, 2010 Author Report Share Posted November 7, 2010 φιλε μου το θεμα με το esp στα v tsi εχει παρεξηγηθει αυτο που θελω να πω ειναι οτι ολα τα golf v tsi τουλαχιστον τα 140 εχουν esp ας γραφει το κουμπι asr και αυτο γιατι το esp ειναι μονιμα on και μονο το asr μπορεις να απενεργοποιησεις,εγω εχω φυγει σε στροφη με 100 χλμ (πεταξε κωλο)και με μαζεψε χωρις να κουνησω καθολου τιμονι απλα πολλοι δε το ξερουν το esp ειναι μονιμα οn εγω εχω το tsi 140 sportline Δεν νομίζω να ισχύει αυτό που λες, και το λέω από προσωπική πείρα!!! Τις προάλλες (δεν έχουν περάσει 3 βδομάδες) το αμάξι μου πέταξε κώλο μετά από στροφή και όχι μόνο δε μαζεύτηκε αλλά κατέληξα να πέσω μέσα σε μία βάγκα και επιτέλους σταμάτησε το αμάξι γιατί αλλιώς ακόμα θα στριφογύριζα! Να σημειώσω βέβαια ότι ο δρόμος ήταν σαπούνι από τα πρωτοβρόχια και τα λάστιχά μου ήταν σε άθλια κατάσταση. Οπότε πρόσφυση μηδέν!!! Δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το αμάξι άμα εκτραπεί της πορείας του με το ESP, αλλά εμένα δεν μου φάνηκε να έχει ESP. Να σημειώσω ότι πρόλαβα να δω ότι το λαμπάκι του ASR αναβόσβηνε συνέχεια. Μετά από αυτή την εμπειρία μου δεν νομίζω ότι το αμάξι να διαθέτει ESP. Και να σημειώσω ότι δεν έτρεχα με πολλά χλμ και η στροφή ήταν σχεδόν ανοιχτή, και ακόμα αναρωτιέμαι πως έφυγε τόσο ευκολα. ¶μα όπως λες τα TSi 140 PS έχουν μόνιμα on το ESP γιατί δεν έβαλαν και το κουμπάκι να λέει ESP και όχι μόνο ASR όπως λέει το δικό μου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 Κατ' αρχάς όταν το κουμπάκι γράφει ASR δεν έχεις ESP, τέλος. Για επιβεβαίωση, με vag-com πας στη διεύθυνση 03-ABS brakes και ατην περιγραφή (πεδίο Component) γράφει ή MABS MK70M (μόνο αντισπίν) ή ESP front MK60 (οπότε έχει ESP). Γιατί εμένα έφυγε ο κώλος όταν πάτησα απότομα φρένο σε στροφή στην Κω και συνήλθε μετά από 3 ανάποδα. http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=95576 Το λινκ δείχνει την τοποθέτηση σε Golf 4. Μάλλον στο 5άρι θέλει ακόμα λιγότερα εξαρτήματα. Θέλει σίγουρα άλλη αντλία ABS και τον αισθητήρα επιταχύνσεων (duosensor λέγεται, στο ebay.de έχει αρκετούς) και την απαραίτητη αλλαγή/εγκατάσταση στην καλωδίωση. Στα καινούρια golf (μετά το 07; δεν ξέρω) που έχουν τον αισθητήρα γωνίας τιμονιού στο steering wheel και όχι στο steering assist, δε θέλουν αλλαγή (εγκατάσταση slip ring και εγκεφάλου τιμονιού). Το κουμπί απενεργοποίησης πρέπει να αλλάξει και ίσως η καλωδίωσή του. Το σερβό και η αντλία φρένων που αλλάζουν στο golf mk4 δεν ξέρω αν χρειάζεται στα 5άρια, αφού ο αισθητήρας πίεσης των φρένων (G201 νομίζω) είναι πλέον μέσα στην αντλία του ABS και όχι στο σερβό (χωρίς όμως να είμαι 100% σίγουρος). Μετά την εγκατάσταση θέλει κωδικοποίηση και καλιμπράρισμα (adaptation). Σίγουρα δε θέλει αλλαγή εγκεφάλου κινητήρα. Αυτά τα ξέρω μετά από πολύ ψάξιμο γιατί έχω την ίδια ιδέα. Έχω βρει αντλίες στο ebay.de με 500 ευρώ, αν κάνω εγκατάσταση με 800-1000 ευρώ δεν απέχει και τόσο από τα 650 που είχε σαν εργοστασιακή τοποθέτηση. Τώρα το αν και πότε θα τολμήσω, άγνωστο. (Α3 ενός φίλου, κατασκευής 08 μου έδειξε ποιος κωδικός μάλλον μου ταιριάζει από πλευράς αντλίας). (με αριθμό πλαισίου θα ψάξω αν τα αμάξια μας φοράνε ίδιο σερβό και αντλία φρένων, για επιβεβαίωση). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted November 7, 2010 Author Report Share Posted November 7, 2010 Δηλαδή υποστηρίζεις ότι η τοποθέτηση ESP σε Golf V είναι σχετικά "εύκολη" υπόθεση και δεν χρειάζοντε πολλά έξτρα εξαρτήματα; Βασικά αν μπαίνει "εύκολα" και χωρίς κόστος στην ασφάλεια του αυτοκινήτου (αφού πρόκειται για έξτρα αξεσουάρ, τοποθέτηση μετά την αγορά) ψήνομαι πολύ να το βάλω! Και 1.000€ κόστος να έχει δεν απέχει και πολύ όπως είπες από τα 750 € που είχε αν το έβαζες από την αρχή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 Δηλαδή υποστηρίζεις ότι η τοποθέτηση ESP σε Golf V είναι σχετικά "εύκολη" υπόθεση και δεν χρειάζοντε πολλά έξτρα εξαρτήματα; Βασικά αν μπαίνει "εύκολα" και χωρίς κόστος στην ασφάλεια του αυτοκινήτου (αφού πρόκειται για έξτρα αξεσουάρ, τοποθέτηση μετά την αγορά) ψήνομαι πολύ να το βάλω! Και 1.000¤ κόστος να έχει δεν απέχει και πολύ όπως είπες από τα 750 ¤ που είχε αν το έβαζες από την αρχή. Εάν παίρνατε τα ανταλλακτικά που χρειάζεστε από κάποια τρακαρισμένα τροπέτα δεν θα μειωνόταν το κόστος ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis golf 5 122Ps Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 Εάν παίρνατε τα ανταλλακτικά που χρειάζεστε από κάποια τρακαρισμένα τροπέτα δεν θα μειωνόταν το κόστος ? Σωστη σκεψη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pants_ Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 Μπωρει καπιος που γνωριζει να μας κανει μια λιστα με το τι χρειαζετε να αγορασουμε και να αλλαξουμε με τιμες και κωδικος? Το εχει κανει κανενας? δουλευει η θα παρουμε τα εξαρτιματα αδικα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 Τα ανταλλακτικά εννοείται μεταχειρισμένα (δηλαδή από στουκαρισμένα...) γιατί βρίσκω αντλία στο ebay με 500-550 (στην Ελλάδα σε καμιά μάντρα μήπως τη βρω πιο φθηνά;; ) και duosensor με 80-200 ευρώ. Καινούρια όμως (αντιπροσωπεία) κάνουν αντλία 1500 ευρώ και σένσορας κανένα 500άρικο. Η αντλία όμως δεν υπάρχει περίπτωση κατά το ξήλωμά της να μπήκε κανα σκουπιδάκι στα κυκλώματα των υγρών φρένων; Και ο σένσορας δεν υπάρχει περίπτωση να μετράει λάθος λόγω πιθανής καταπόνησης στο τρακάρισμα που έζησε; Σίγουρα θέλει ξήλωμα παλιάς και εγκατάσταση νέας αντλίας (αφού μέσα της βρίσκεται το πρόγραμμα του ESP), άρα και αλλαγή υγρών και εξαέρωση κυκλώματος φρένων, τράβηγμα καλωδίωσης από την αντλία προς το σένσορα (ο οποίος νομίζω βιδώνει κάπου κάτω απτο κάθισμα του συνοδηγού) και κάποια αλλαγή στην καλωδίωση της φίσας της αντλίας (κάποια μετακίνηση pins σε άλλη θέση; ξήλωμα κάποιων και εγκατάσταση άλλων νέων;; Υπάρχει κάποιος με πρόσβαση σε ηλεκτρικά διαγράμματα;;;;; ) Η κωδικοποίηση γίνεται τζάμπα με κάποιον κάτοχο και γνώστη vag-com. Η εγκατάσταση σε αντ/πεία θα γίνει με δική σου καθοδήγηση και ευθύνη, τώρα αν υπάρχει εξουσιοδοτημένο με μάστορα με εμπειρία και γνώση δεν ξέρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cktsi Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 Δεν νομίζω να ισχύει αυτό που λες, και το λέω από προσωπική πείρα!!! Τις προάλλες (δεν έχουν περάσει 3 βδομάδες) το αμάξι μου πέταξε κώλο μετά από στροφή και όχι μόνο δε μαζεύτηκε αλλά κατέληξα να πέσω μέσα σε μία βάγκα και επιτέλους σταμάτησε το αμάξι γιατί αλλιώς ακόμα θα στριφογύριζα! Να σημειώσω βέβαια ότι ο δρόμος ήταν σαπούνι από τα πρωτοβρόχια και τα λάστιχά μου ήταν σε άθλια κατάσταση. Οπότε πρόσφυση μηδέν!!! Δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το αμάξι άμα εκτραπεί της πορείας του με το ESP, αλλά εμένα δεν μου φάνηκε να έχει ESP. Να σημειώσω ότι πρόλαβα να δω ότι το λαμπάκι του ASR αναβόσβηνε συνέχεια. Μετά από αυτή την εμπειρία μου δεν νομίζω ότι το αμάξι να διαθέτει ESP. Και να σημειώσω ότι δεν έτρεχα με πολλά χλμ και η στροφή ήταν σχεδόν ανοιχτή, και ακόμα αναρωτιέμαι πως έφυγε τόσο ευκολα. ¶μα όπως λες τα TSi 140 PS έχουν μόνιμα on το ESP γιατί δεν έβαλαν και το κουμπάκι να λέει ESP και όχι μόνο ASR όπως λέει το δικό μου? εγω παντως φιλε οπως σου ειπα εφυγα σε στροφη με 100+(κωλο) και εφερε το αμαξι στα ισια μονο του,εγω δεν εκανα καμια προσπαθεια να διορθωσω,σε ενα γερμανικο φορουμ που ειχα μπει για αυτο το θεμα δε θυμαμαι διευθυνση αυτο υποστηριζαν και οι γερμανοι οτι το esp ειναι μονιμα οn-παντως στη δικη μου περιπτωση αποκλειεται να με εσωσε το asr με τοσα χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 Το ESP σε golf vi σαν εξτρα το πληρωσα 130 ευρω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 (edited) εγω παντως φιλε οπως σου ειπα εφυγα σε στροφη με 100+(κωλο) και εφερε το αμαξι στα ισια μονο του,εγω δεν εκανα καμια προσπαθεια να διορθωσω,σε ενα γερμανικο φορουμ που ειχα μπει για αυτο το θεμα δε θυμαμαι διευθυνση αυτο υποστηριζαν και οι γερμανοι οτι το esp ειναι μονιμα οn-παντως στη δικη μου περιπτωση αποκλειεται να με εσωσε το asr με τοσα χλμ Μην επιμενεις.Εχω το Golf V tsi140 μοντελο 2007 και πληρωσα 660 ευρω παραπανω για ESP.Και το κουμπακι μου γραφει ESP οχι ASR.Αν το δικο σου γραφει ASR εχει μονο ASR.Τωρα τι εγινε στη στροφη που λες δεν ξερω μπορει κ να σουν τυχερος. Edited November 7, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cktsi Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 Μην επιμενεις.Εχω το V tsi με τα 140 και πληρωσα 660 ευρω παραπανω για ESP.Και το κουμπακι μου γραφει ESP οχι ASR. πατριωτη (απο πυργο ειμαι) απλα λεω τι ειδα σε γερμανικο forum και τη προσωπικη μου εμπειρια αποκλειεται σε κλειστη στροφη με 100+ να με γλυτωσε το asr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 (edited) πατριωτη (απο πυργο ειμαι) απλα λεω τι ειδα σε γερμανικο forum και τη προσωπικη μου εμπειρια αποκλειεται σε κλειστη στροφη με 100+ να με γλυτωσε το asr Δε γινεται βρε φιλαρακι.Δε γινεται να εχουν το ESP εξτρα στον τιμοκαταλογο, να πληρωσα λεφτα για να το βαλω,το κουμπι απενεργοποιησης να γραφει ESP κι οχι ASR και παρολα αυτα να εβγαινε με στανταρ το ESP και να γραφουν ASR στο κουμπι.Δεν ξερω τι γινεται στη Γερμανια αλλα αν θες να το διασταυρωσεις, πηγαινε με τον αριθμο πλαισιου σου στην αντιπροσωπεια και δες τι εξοπλισμο εχει το αμαξι σου.Μην αρχισεις να χωνεσαι σε στροφες πιστευοντας οτι εχεις ESP διοτι ειμαι 10000% βεβαιος οτι δεν εχεις. Edited November 7, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cktsi Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 Δε γινεται βρε φιλαρακι.Δε γινεται να εχουν το ESP εξτρα στον τιμοκαταλογο, να πληρωσα λεφτα για να το βαλω,το κουμπι απενεργοποιησης να γραφει ESP κι οχι ASR και παρολα αυτα να βγαινει με στανταρ το ESP ενω γραφει ASR στο κουμπι.Δεν ξερω τι γινεται στη Γερμανια αλλα αν θες να το διασταυρωσεις, πηγαινε με τον αριθμο πλαισιου σου στην αντιπροσωπεια και δες τι εξοπλισμο εχει το αμαξι σου.Μην αρχισεις να χωνεσαι σε στροφες πιστευοντας οτι εχεις ESP διοτι ειμαι 10000% βεβαιος οτι δεν εχεις. οκ εγω απλα ειπα τι μου ετυχε απο εκει και περα επειδη ξερω πολλα απο αυτοκινητα δε νομιζω οτι με εσωσε το asr με τοσα χλμ εχω ενα φιλο μηχανικο στη vw στο αγρινιο που εχει το ιδιο αυτοκινητο και υποστηριζει οτι το esp ειναι μονιμα οn αυτα δεν το παιζω ξερολας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 οκ εγω απλα ειπα τι μου ετυχε απο εκει και περα επειδη ξερω πολλα απο αυτοκινητα δε νομιζω οτι με εσωσε το asr με τοσα χλμ εχω ενα φιλο μηχανικο στη vw στο αγρινιο που εχει το ιδιο αυτοκινητο και υποστηριζει οτι το esp ειναι μονιμα οn αυτα δεν το παιζω ξερολας Ο μηχανικος σου σωστα τα λεει αλλα εφοσον προκειται για αυτοκινητο με ESP.Οντως και στο δικο μου αν πατησω το κουμπι του ESP βγαινει εκτος λειτουργια μονο το ASR αλλα αν το πιεσω σε στροφη, το ESP θα λειτουργησει κανονικα.Αν ο μηχανικος σου υποστηριζει οτι εχει ESP ενω δεν εχει πληρωσει ουτε ευρω παραπανω και το αμαξι του γραφει ASR στο κουμπι, πες του να κανει ενα ψαξιμο με τον αριθμο πλαισιου του στο συστημα τους.Δωσε του και τον δικο σου αριθμο πλαισιου.Ο firev12 στην πρωτη σελιδα εχει κανει μια επισημανση με κωδικους που θα λυσει καθε απορια.Κακως το συζηταμε ακομα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pants_ Posted November 8, 2010 Report Share Posted November 8, 2010 πατριωτη (απο πυργο ειμαι) απλα λεω τι ειδα σε γερμανικο forum και τη προσωπικη μου εμπειρια αποκλειεται σε κλειστη στροφη με 100+ να με γλυτωσε το asr Ναι εχεις δικιο... Σε γλιτοσε ομως η το λαστιχο που επιασε τελευται στιγμη η το οδοστρομα εγινε πιο κατο καλητερο απο πριν η αφισες το φρενο που πιθανον πατησες η πιο απλα εισουν κολοφαρδος. Οσο για το γερμανι κο φορουμ που λες ξερουμαι ολοι οτι τα αμαξια που κυκλοφορουν εκει με τα ιδια αμαξια που κηκλοφορουν εδω δεν εχουν απολητος καμια σχεση. παντος αν εισαι ο πρωτος κατοχος το αμαξιου και το κουμπι σου λεει asr δεν υπαρχει περιπτοσει να εχεις esp. εαν το πειρες μεταχειρισμενο, μπωρει ο προηγουμενος κατοχος να του εσπασε το κουμπι με το esp και να εβαλε asr(επιδι δεν βρηκε esp) και οντος το αμαξι να εχει esp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted November 8, 2010 Author Report Share Posted November 8, 2010 Παιδιά επειδή με ενδιαφέρει πολύ το θέμα, μπορεί κάποιος που να ξέρει κάτι παραπάνω να μου πει αν γίνετε όντως να μπει το ESP στο αυτοκίνητό μου; Τι ανταλλακτικα χρειάζονται και πόσο λειτουργικό θα είναι μετά στο αμάξι. Δηλαδή η λειτουργία του θα είναι ακριβώς η ίδια αν το είχα πάρει από την αρχή με το ESP; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε πληροφορία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...