Jump to content
Foinx

Τοποθέτηση Esp Μετά ?

Recommended Posts

Αφου υπαρχει σαν εξτρα μπορει να μπει και στο δικο σου.Απλα πραγματα.Το θεμα ειναι κατα ποσο ξερει απο ηλεκτρονικα αυτος που θα κανει την μετατροπη.Δεν ειναι και τιποτα τοσο σοβαρο.Μπορεις να διασταυρωσεις με το ΕΤΚΑ τα ανταλλακτικα που θες να αλλαξεις.Και με το ELSA την συνδεσμολογια στις φυσσες και την τοποθετηση.Θελει απλα να φας αρκετη ωρα για να συγκρινεις τι εχει το δικο σου,να βρεις κωδικους,να δεις τι μπορεις να κρατησεις και τελος να κανεις την λιστα με αυτα που θελει να αγορασεις.

Link to comment
Share on other sites

Αφου υπαρχει σαν εξτρα μπορει να μπει και στο δικο σου.Απλα πραγματα.Το θεμα ειναι κατα ποσο ξερει απο ηλεκτρονικα αυτος που θα κανει την μετατροπη.Δεν ειναι και τιποτα τοσο σοβαρο.Μπορεις να διασταυρωσεις με το ΕΤΚΑ τα ανταλλακτικα που θες να αλλαξεις.Και με το ELSA την συνδεσμολογια στις φυσσες και την τοποθετηση.Θελει απλα να φας αρκετη ωρα για να συγκρινεις τι εχει το δικο σου,να βρεις κωδικους,να δεις τι μπορεις να κρατησεις και τελος να κανεις την λιστα με αυτα που θελει να αγορασεις.

Πήγα και ρώτησα στην εδώ επίσημη αντιπροσωπεία (Καρέντα Ηρακλειου) και μου είπαν ότι δεν γίνετε και το εργοστασιο δεν επικροτει τέτοιου είδους μετατροπές. Τώρα πως γίνετε από τι μία να λέει ότι δεν γίνετε και ταυτόχρονα να μην εγκρίνει τέτοιες μετατροπές (δηλαδή για να μην τις εγκρίνει σημαίνει ότι γίνετε) δεν καταλαβαίνω. Επειδή τους έκοψα ότι βαριούνται να ψάξουν σε βάθος το θέμα, τους πίεσα και τους ζήτησα να μου πουν τι λέει το εργοστάσιο καταστευής (στη Γερμανία) μπας και το ψάξουν λίγο. Τώρα περιμένω την απάντηση τους. Αλλά και να γίνετε θα ξέρει ο ηλεκτρολόγος να κάνει τέτοιου είδους μετατροπή; Πίστεύω ότι το αυτοκίνητο θα έχει μια προεγκατάσταση για την τοποθέτηση του ESP και απλώς θα χρειαστεί να βάλουν κάποια εξτρα εξαρτήματα (αισθητήρες τιμονιού, καλωδιώσεις κτλ) Κάποιος που έχει βάλει ή προσπάθησε να βάλει ESP εξτρα έχει να μας πει τη γνώμη του;

Link to comment
Share on other sites

Πήγα και ρώτησα στην εδώ επίσημη αντιπροσωπεία (Καρέντα Ηρακλειου) και μου είπαν ότι δεν γίνετε και το εργοστασιο δεν επικροτει τέτοιου είδους μετατροπές. Τώρα πως γίνετε από τι μία να λέει ότι δεν γίνετε και ταυτόχρονα να μην εγκρίνει τέτοιες μετατροπές (δηλαδή για να μην τις εγκρίνει σημαίνει ότι γίνετε) δεν καταλαβαίνω. Επειδή τους έκοψα ότι βαριούνται να ψάξουν σε βάθος το θέμα, τους πίεσα και τους ζήτησα να μου πουν τι λέει το εργοστάσιο καταστευής (στη Γερμανία) μπας και το ψάξουν λίγο. Τώρα περιμένω την απάντηση τους. Αλλά και να γίνετε θα ξέρει ο ηλεκτρολόγος να κάνει τέτοιου είδους μετατροπή; Πίστεύω ότι το αυτοκίνητο θα έχει μια προεγκατάσταση για την τοποθέτηση του ESP και απλώς θα χρειαστεί να βάλουν κάποια εξτρα εξαρτήματα (αισθητήρες τιμονιού, καλωδιώσεις κτλ) Κάποιος που έχει βάλει ή προσπάθησε να βάλει ESP εξτρα έχει να μας πει τη γνώμη του;

Φιλε δεν παιζει να εχουν κανει ποτε τετοιο εγχειρημα σε καμια αντιπροσωπεια στην Ελλαδα.Εγω προσωπικα δεν θα τους εμπιστευομουν τετοια δουλεια.Τα λεφτα ειναι πολλα, η δουλεια που θα γινει αμφιβολο αν θα εχει παρατραγουδα ή οχι και θα προτιμουσα να ειμαι απλα προσεχτικος στην οδηγηση και το επομενο αμαξι μου να εχει ESP.Εγω προσωπικα το εχω αγορασει με ESP.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει περιπτωση να σου βαλει αντιπροσωπεια ESP.Και οπως λεει και ο Νασος δεν ειναι και εμπιστοσυνης πολλοι απο αυτους.Σαν προεγκατασταση τι εννοεις?Βασεις για παραδειγμα για τους εξτρα σενσορες υπαρχουν.Το εργοστασιο βγαζει ενα σασι.Απο εκει και περα το φορτωνει με οτι εξτρα το παραγγειλεις.Εαν δεν εχεις τις γνωσεις (που απο οτι καταλαβα δεν εχεις.)καλυτερα να το αφησεις.Θα μπλεξεις με περιεργα μαστορια και δεν ξερω τελικα εαν σου κανουν δουλεια.Εκτος εαν βρεις κανεναν που θα εχει ορεξη να ψαξει αρκετα και να ειναι μερακλης.Σου ειπα και παραπανω,οτι δεν ειναι δυσκολο.Plug and play ειναι.Αλλα για να play πρεπει να βαλεις τα σωστα πραγματα στην σωστη θεση.εκειειναι η ολη μαγκια να βρεις τι ακριβως χρειαζεται να αλλαξεις

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχαχ...λιγο που μεχρι τις 12+ το βραδυ παλευα με την κ04 να κουμπωσει για να ειναι ετοιμο το αμαξι λιγο τα κρασακια και η ζαλουρα απο εναν φιλο διπλα μου...σας μπερδεψα..σορρυ!!χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτήματα ESP Bosch :

ABS control unit with EDL/TCS/ESP

Button for TCS/ESP

Combined Sensor

Brake light switch

Brake pedal switch

speed sensors rear right, front right, rear left, front left

Steering angle sender

Lateral acceleration sender

Brake pressure sender

Yaw rate sender

Return flow pump relay - ABS

Return flow pump for ABS

Solenoid valve relay - ABS

Hydraulic pump for driving dynamic control

Control unit for display unit in dash panel insert ABS warning lamp , Warning lamp for brake system , TCS/ESP warning lamp

ίσως να υπάρχουν κι άλλα πράγματα τα οποία θα χρειαστείτε και τα οποία ίσως να μπορούν σας τα πουν σε κάποια αντιπροσωπεία .

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Εξαρτήματα ESP Bosch :

ABS control unit with EDL/TCS/ESP

Button for TCS/ESP

Combined Sensor

Brake light switch

Brake pedal switch

speed sensors rear right, front right, rear left, front left

Steering angle sender

Lateral acceleration sender

Brake pressure sender

Yaw rate sender

Return flow pump relay - ABS

Return flow pump for ABS

Solenoid valve relay - ABS

Hydraulic pump for driving dynamic control

Control unit for display unit in dash panel insert ABS warning lamp , Warning lamp for brake system , TCS/ESP warning lamp

ίσως να υπάρχουν κι άλλα πράγματα τα οποία θα χρειαστείτε και τα οποία ίσως να μπορούν σας τα πουν σε κάποια αντιπροσωπεία .

Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ για τι λίστα που μας παρέθεσες!Είναι πού διαφωτιστική! Υποθέτω βέβαια ότι κάποια εξαρτήματα υπάρχουν ήδη πάνω στο αμάξι μια και έχει ήδη ASR, έτσι δεν είναι; Τώρα αυτό που είπες με την αντιπροσωπεία είναι μεγάλη κουβέντα. Απευθείνθηκα στην Kosmocar στην Αθήνα και μου είπαν ότι από το εργαστάσιο δεν γίνετε να κάνουν τέτοια μετατροπή, πράγμα που το ήξερα πριν ρωτήσω, αλλά το συμαντικότερο είναι ότι αρνιούνται να μου δώσουν παραπάνω πληροφορίες για υλικά και εξαρτήματα. Μου λένε αυτό δεν εγκρίνεται από το εργοστάσιο και σταματούν εκεί την κουβέντα. Κάποιος που μπορεί να μας βοηθήσει-διαφωτίσει περισσότερο και να συμπληρώσει πηροφορίες στη λίστα;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ για τι λίστα που μας παρέθεσες!Είναι πού διαφωτιστική! Υποθέτω βέβαια ότι κάποια εξαρτήματα υπάρχουν ήδη πάνω στο αμάξι μια και έχει ήδη ASR, έτσι δεν είναι; Τώρα αυτό που είπες με την αντιπροσωπεία είναι μεγάλη κουβέντα. Απευθείνθηκα στην Kosmocar στην Αθήνα και μου είπαν ότι από το εργαστάσιο δεν γίνετε να κάνουν τέτοια μετατροπή, πράγμα που το ήξερα πριν ρωτήσω, αλλά το συμαντικότερο είναι ότι αρνιούνται να μου δώσουν παραπάνω πληροφορίες για υλικά και εξαρτήματα. Μου λένε αυτό δεν εγκρίνεται από το εργοστάσιο και σταματούν εκεί την κουβέντα. Κάποιος που μπορεί να μας βοηθήσει-διαφωτίσει περισσότερο και να συμπληρώσει πηροφορίες στη λίστα;

Φιλε μου δεν ξερουν γιαυτο κανουν τον Κινεζο.Δεν ειναι απλη υποθεση και δεν το χουν ξανακανει.Δεν ανησυχεις καθολου μην κανουν καμια πατατα;Και δε μιλαμε για κατι απλο.Μιλαμε για το συστημα πεδησης.Μια πατατα μπορει να κοστισει το λιγοτερο υλικες ζημιες.Πως θα τους εμπιστευθεις;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ για τι λίστα που μας παρέθεσες!Είναι πού διαφωτιστική! Υποθέτω βέβαια ότι κάποια εξαρτήματα υπάρχουν ήδη πάνω στο αμάξι μια και έχει ήδη ASR, έτσι δεν είναι; Τώρα αυτό που είπες με την αντιπροσωπεία είναι μεγάλη κουβέντα. Απευθείνθηκα στην Kosmocar στην Αθήνα και μου είπαν ότι από το εργαστάσιο δεν γίνετε να κάνουν τέτοια μετατροπή, πράγμα που το ήξερα πριν ρωτήσω, αλλά το συμαντικότερο είναι ότι αρνιούνται να μου δώσουν παραπάνω πληροφορίες για υλικά και εξαρτήματα. Μου λένε αυτό δεν εγκρίνεται από το εργοστάσιο και σταματούν εκεί την κουβέντα. Κάποιος που μπορεί να μας βοηθήσει-διαφωτίσει περισσότερο και να συμπληρώσει πηροφορίες στη λίστα;

Δυστυχώς όμως δεν μπορω να σας δώσω μια απάντηση . Με έναν οπτικό έλεγχο όμως στα παρακάτω σημεία του αυτοκινήτου μπορείτε να δείτε τι έχετε και τι όχι από την παραπάνω λίστα. Στη φωτό απεικονίζονται τα εξαρτήματα των 2 συστημάτων esp που υπάρχουν , της Bosch και της ITT , εσείς κοιτάτε τα εξαρτήματα που γράφουν μέσα στο πλαίσιο τους τη λέξη Bosch. Σας λέω μόνο για Bosch διοτι το δικό μου mk5 golf που έχει abs,esp δεν έχει κάτι τοποθετημένο πάνω στο σεβρό κάτι το οποίο γινόταν στο σύστημα της ITT . Για τι μοντέλο μιλάμε ? Για να σας πω τι κωδικό πρέπει να έχετε εσείς τώρα που έχετε μόνο με abs . Έτσι θα σας δώσω τους κωδικούς εγκεφάλων εκείνης της χρονιάς που έβγαιναν με esp , ώστε μπορείτε να παραγγείλετε ή να βρείτε τον εγκέφαλο abs+esp αντίστοιχης χρονολογίας με τον δικό σας ... εαν βεβαια παίζει ρόλο η χρονολογία-κωδικός του εγκεφάλου abs+esp .... αυτο πρεπει να το ξερετε πριν προχωρήσετε παρακάτω ...

esp0.jpg

Here is your plain and simple answer. To get esp you need the esp switch, custom harness, and an abs module with esp. ESP modules are larger than the ones w/o it. You then need this module to be coded correctly to your car. Then you need a Yaw rate sensor, steering angle sensor, new steering wheel control module, and have that wired in too. Once you install these items and code everything correctly, then you will have ESP.You can order the parts from the dealer. It will take a while to get the right numbers, but it can be done. You can order the parts from a junkyard, but be sure you know how to remove the parts (steering wheel module) because there are VERY specific instructions on how to do it wthout breaking it. Once you get all te wiring done, you need some extensive coding done in several modules and this is gonna cost a whole helluvalot unless it can be done with a vagcom and a person who knows the right coding.

ESP is not ABS. ESP uses ABS and it has saved me a couple times going too hot into a corner. Sometimes it is a bit intrusive and the best systems allow you to pick different settings. But the Passat is not a sports car so its electonic stability control programming is a bit on the conservative side.

In either case, ASR is built into the ESP controller. If you've got ASR, the ASR button gets replaced with an ESP button. In both cases it's just a kill switch.

It is much EASIER to find parts and install(IMO) ESP in a mk4 2002 or newer vehicle. All of the parts should be available in the J-yards. www.car-part.com Also, a few of the sensors were combined into one part.

Κάποιος που έχει ELSA μπορεί να μας δώσει το πλήρες κείμενο τοποθέτησης ESP για το 5άρι και οτι σχετικό υπάρχει , διότι το παρακάτω είναι για 4αρι : http://pics.tdiclub.com/data/500/1305ESP_Workshop-sensor_installation.pdf

Introduction, and Question (ESP Conversion Kit)

ESP - Golf/Jetta/Jetta Wagon/NB 2002-2004

Hopefully the last upgrade

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Για τι μοντέλο μιλάμε ? Για να σας πω τι κωδικό πρέπει να έχετε εσείς τώρα που έχετε μόνο με abs . Έτσι θα σας δώσω τους κωδικούς εγκεφάλων εκείνης της χρονιάς που έβγαιναν με esp , ώστε μπορείτε να παραγγείλετε ή να βρείτε τον εγκέφαλο abs+esp αντίστοιχης χρονολογίας με τον δικό σας ... εαν βεβαια παίζει ρόλο η χρονολογία-κωδικός του εγκεφάλου abs+esp .... αυτο πρεπει να το ξερετε πριν προχωρήσετε παρακάτω ...

Φίλε Speedy και όλοι οι υπόλοιποι, ευχαριστώ για τις πληροφορίες σας. Το μοντέλο μου είναι Golf V TSi 140 PS έκδοσης Gt Sport και χρονολογίας 9ος/2007.

Πάντως με λίγο ψαξιμο διαπιστώνω ότι έχουν γίνει τέτοιες μετατροπές σε άλλα μοντέλα. Το συμανικότερο, βέβαια, είναι η ασφάλεια που σου παρέχει μια τέτοια μετροπή. Δηλαδή αν όλα μετά θα λειτουργήσουν σωστά :unsure:

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ενδιαφέρομαι και εγω για μετατροπή asr -> esp. Ειναι αδιανόητο αυτοκίνητα σαν το golf με turbo και τοσο βάρος να μην εχουν esp.Εμένα με έχει τσαντίσει το ASR γιατι παλεύω να βρώ πρόσφυση οταν βγαίνω απο το γκαραζ (ανηφόρα με 90μοιρες γωνία και όπισθεν) καθότι μου κρεμά ο ένας τροχός. Τουλάχιστον μπορούμε να ενεργοποιήσουμε το EDL πιο ανώδυνα?

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτομαι να αγορασω golf 5 κ το θελω με esp. Τα τζιμανια οι μαντραδες οταν ρωτω τηλ/κως αν εχει μου λενε ολοι ναι - πολυ αμφιβαλλω. Αν εχει λαμπακι στο καντραν που να δειχνει ενα αυτ/το να γλυστραει, θελω κ κουμπακι ξεχωριστο που να γραφει esp για να ειμαι βεβαιος οτι εχει;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτομαι να αγορασω golf 5 κ το θελω με esp. Τα τζιμανια οι μαντραδες οταν ρωτω τηλ/κως αν εχει μου λενε ολοι ναι - πολυ αμφιβαλλω. Αν εχει λαμπακι στο καντραν που να δειχνει ενα αυτ/το να γλυστραει, θελω κ κουμπακι ξεχωριστο που να γραφει esp για να ειμαι βεβαιος οτι εχει;;;;;;

 

μόνα τα πρώτα τα GT 170hp είχαν στανταρ το esp όταν έγηναν gt-sport το είχαν όλα προερετικό για να κααβεις ότι έχει μπροστα από το σταχτοδοχειο έχει ένα κουμπι που λέει esp εάν δεν έχει αυτό λέει asr

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μετά από χρόνια έγινε κι αυτό ! Έβαλα esp κανονικά μόνο με αλλαγή της μονάδας abs!  Έχει ένα κόψε ράψε η διαδικασία γιατί πρέπει να αλλαχτεί η φύσα και η βάση της μονάδας abs αλλά λειτουργεί κανονικά! 

Αν κάποιος ενδιαφέρεται ας μου πει να του δώσω περισσότερες πληροφορίες! 

 

20160518_163824.jpg
 

20161014_121008.jpg
 

 

20161014_124240.jpg
 

 

20161014_141118.jpg
 

 

20161014_141235.jpg
 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν κάνεις ένα κόπο να τα γράψεις αναλυτικά ώστε να μείνει η πληροφορία για όλους.

:thumbsu:

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , DubbeR_ChRoniS said:

καλα λεει ο nikdev.

ενα how to!!!!

How to ο άνθρωπος μπορεί να μην έχει χρόνο, αλλά περισσότερο αναλυτικά θα βοηθούσε, όποιον το αποφασίσει.

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεί να γίνει how to γιατί διαφέρει αρκετά η διαδικασία από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο αναλόγως την χρονολογία του...

Η αλλαγή του abs έγινε με την τυπική-γνωστή διαδικασία που γίνεται σε περίπτωση βλάβης (αλλαγή μονάδας, εξαέρωση κλπ), απλά εγώ επέλεξα να βάλω καινούριας σειράς μονάδα abs με κωδικό 1K0907379BE η οποία υποστηρίζει esp, xds, hillhold, tpms και dsr και ευτυχώς ενσωματώνει το g-meter διαφορετικά θα έπρεπε να μπει ο αισθητήρας κάτω από το κάθισμα του οδηγού οπως παλαιότερα.

Αυτές οι καινούριες μονάδες έχουν διαφορετική φύσα και βάση μονάδας από αυτές που έχουν τα golf 5 (για αυτό και το κόψε-ράψε). Σε αυτοκίνητα του 2008 όπως το δικό μου χρειάστηκε να βάλω στα σωληνάκια των υγρών φρένων αντάπτορες γιατί είχαν διαφορετική διάμετρο στο καινούριο abs και νομίζω στα 2007 μοντέλα χρειάζεται και ξεχωριστή γραμμή ρεύματος από την ασφαλειοθήκη... Σε ακόμη παλαιότερα απαιτήται και αλλαγή στα σωληνάκια των υγρών φρένων που πηγαίνουν στους τροχούς.

Και φυσικά αφού γίνει όλη αυτή η μεγάλη δουλειά δεν μπορεί να λείπει κι η κωδικοποιήση/adaptation η οποία υπάρχει στη σελίδα της rosstech.

Τώρα το xds δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται σε άλλα αυτοκίνητα, πάντως φαίνεται να ψιλοκάνει δουλειά σε στροφές 2ας-3ης.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κοσμά τρέλανέ μας!!!! :) Σχεδόν το είχα διαγράψει το θέμα από το μυαλό μου και να που μετά από καιρό έχουμε νέα πάνω στο θέμα! Δηλαδή θες να μας πεις ότι το ESP σου είναι πλήρως λειτουργικό σαν εργοστασιακό; Επίσης αρχικά θα ήθελα να σε ρωτήσω για το κόστος. Το δικό μου Golf είναι 9ος/2007 έκδοση GT Sport (οπότε νομίζω ότι είναι MY2008). Άρα μια απλή αλλαγή στην μονάδα ABS με κωδικό 1K0907379BE όπως ανέφερες και μερικά κόψε-ράψε (αλλαγή καλωδίωσης, αντάπτορες στα σωληνάκια) θα είναι οκ και σε μένα; Επίσης ποιος έκανε σε σένα την όλη εργασία; Θα μπορούσε να το αναλάβει η αντιπροσωπεία;

Edited by Foinx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.