Jump to content
Foinx

Τοποθέτηση Esp Μετά ?

Recommended Posts

Όλη τη δουλειά την έκανα μόνος μου δεν αναλαμβάνει κανείς δυστυχώς γιατί είναι κάτι που δεν γνωρίζουν ότι γίνεται τεχνικά γιατί πουθενά δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο επίσημα.

Λειτουργεί κανονικά το esp και όλες οι υπόλοιπες λειτουργίες της μονάδας (xds,hillhold,tpms,dsr) κι όσο για το κόστος παίζει αναλόγως πόσο θα βρεις τη μονάδα στο ebay. Μπορείς να ψάξεις και  1K0907379BE αλλά και BG ή και BJ.

Υπάρχουν αγγελίες με 60-90 ευρώ με αυτούς τους κωδικούς στο ebay. Για τα σωληνάκια των υγρών φρένων ναι θα χρειαστείς αντάπτορες κι όσο για την φύσα πρέπει να ανοίξεις με κάποιο τρόπο τη δική σου και να μετρήσεις πόσα καλώδια είναι συνδεδεμένα επάνω της ! Αν είναι 17 είσαι οκ διαφορετικά θα πρέπει να τραβήξεις έξτρα γραμμή από την ασφαλειοθήκη...

Link to comment
Share on other sites

Κοσμά ευχαριστώ για τις πρώτες πληροφορίες! Αν έκανες μόνος σου την όλη εργασία τότε πρακτικά για μένα σημαίνει ότι δεν γίνετε! Αν δεν αναλαμβάνει ούτε η αντιπροσωπεία (δεν περίμενα να αναλαμβάνει εδώ που τα λέμε), ούτε κάποιος έξω τότε δεν θα μπορώ να το κάνω κι εγώ αφού δεν έχω τόσο "βαθιά" γνώση. Παρόλα αυτά θα με ενδιέφερε μια πληροφόρηση περί του θέματος. Όσο αφορά την καλωδίωση εσύ που βρήκες τις πληροφορίες; Δηλαδή εγώ αν έχω 17 καλώδια στη φύσα τι έξτρα πρέπει να κουμπώσω πάνω της; Αντάπτορες και την μονάδα το ESP τα βρίσκω εύκολα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αλλά με την καλωδίωση τι γίνετε; Από που πρέπει να τραβηχτούν νέες γραμμές για να κουμπώσουν στην φύσα της μονάδας;  Υπάρχει κάποιος ιστότοπος για να πληροφορηθώ/πληροφορηθούμε περαιτέρω;

Ευχαριστώ!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάνω στη φύσα υπάρχουν αριθμημένα όλα τα πιν και με βάση τον πίνακα που θα βάλω στη φώτο κάνεις τις ενώσεις ! 

Αν θέλεις βγάλε τη φύσα από το abs σου και βγάλε μια φωτογραφία όπως φαίνεται η δική μου ή μέτρησε τα πιν που είναι  συνδεδεμένα να σου πω τι ακριβώς πρέπει να κάνεις ! 

20160415_003021.jpg

 

036c502d900df2bca216_PLfp9z_Nb_COUW.jpg

Edited by Κοσμάς
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο και συγχαρητήρια Κοσμά!!!! Είσαι άπαιχτος!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο και συγχαρητήρια Κοσμά!!!! Είσαι άπαιχτος!!!


πολλά χρόνια τώρα..))


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κοσμά θα προσπαθήσω να βγάλω φωτογραφία ή να μετρήσω τα καλώδια που είναι συνδεμένα. Βέβαια πρέπει να βρω λίγο χρόνο. Αν και απ' ότι έχω δει η μονάδα ABS είναι πάνω αριστερά όπως κοιτάμε από τη μούρη και είναι σχετικά σε δύσβατο σημείο. Παρόλα αυτά θα προσπαθήσω να τα τσεκάρω όπως είπες. Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες! και όπως είπαν και παραπάνω είσαι άπαιχτος!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, ας ξεροβηξω λίγο... *γκουχ γκουχ* *κάποιος χρωστά κέρασμα γκουχ* *κάποιος ΓΚΟΥΧ ΓΚΟΥΧ έχει ESP χάρη στην πολύτιμη βοήθεια του γκουρού*
Επιβεβαιώνω το ότι μπαίνει κ πάραμπαινει το ESP, αλλά επειδή κανένας μάστορας δε θέλει να βάλει χέρι σε τόσο βασικό σύστημα ασφαλείας, πρέπει να το κάνεις μόνος σου. Έχω όλα τα υλικά (ακροδεκτες μικρούς, κ τους άλλους που μπαίνουν τόσο στη φυσα όσο κ στην ασφαλειοθηκη του μοτέρ - 2η γραμμή ρεύματος -, καλώδιο 2,5mm, σπιράλ κανάλι) κ θέλω καλύτερη πρεσα ακροδεκτων. Κ χρόνο. Η φαμιλια έρχεται πρώτη!! Χαιρετώ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Άσχετο: κατά 99%, όποιος έχει asr, οι θέσεις 17 κ 22 δεν προσμετρωνται, γιατί απλά είναι ενωμένες μεταξύ τους, δλδ ένα μικρό καλώδιο ενώνει τους 2 ακροδεκτες. Ανοίξτε τη φυσα και δείτε.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κοπέλια,

 

   Μιας και έχει περάσει αρκετός καιρός (περίπου χρόνος) θα ήθελα να ακούσω σχόλια από αυτούς που έχουν κάνει την μετατροπή. Όλα εξακολουθούν να δουλεύουν ρολόι; Υπάρχει καμιά παρατήρηση, ενημέρωση, σχόλιο μετά από τόσο καιρό χρήσης; Το θέμα εξακολουθεί να με καίει αλλά δεν έχω δυστυχώς κάποιον που να μπορεί να με βοηθήσει με τα τεχνικά.

 

Ευχαριστώ για οποιαδήποτε ενημέρωση.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους στην ομαδα.
Εχω ενα Golf 5 1.6FSI MY2004
H μοναδα ABS που εχω ειναι η 1K0614117F.Πλεον στο ΕΤΚΑ εχει αντικατασταθει απο την 1K0614117H. Και οι δυο ειναι ΜΚ70 7Κ0 δηλαδη μονο ΑΒS χωρις εμμεσο tpms.
Οπως καταλαβατε θέλω να βαλω ESP.


O συλλογισμος μου ειναι ο εξης.
Μπορω να αντικαταστησω την μοναδα ΑΒS μου με την 1K0614517H η οποια υποστηριζει ESP και tpms?

Επιπλεον ξερω οτι πρεπει να εγκατασταθει και ο yaw sensor καπου κατω απο το καθισμα του συνοδηγου ή του οδηγου (δεν εχω ακομα καταλαβει ακομα που).
Εδω αρχιζουν οι αποριες μου.

.Η μοναδαα ABS που θελω να βαλω ειναι συμβατη με το αμαξι και ''plug and play'' μετα απο κωδικοποιηση ή θελει και αλλαγη σε σωληνακια φρενων και γενικα οπουδηποτε?Ο yaw sensor πως συνδεεται και που, εχω φαει τον τοπο και ακρη δεν βρηκα...Γιατι οκ τον βρισκω τον καταλληλο αισθητηρα και τον βιδωνω στη θεση του.Υπαρχει ηδη ετοιμη καλωδιωση σε αναμονη ή θελει καινουρια? Και αν θελει καινουρια τι συνδεει αυτη? 
Επισης τι αλλο χρειαζεται εκτος απο τα παραπανω.
Παρακαλω οποιαδηποτε πληροφορια ευπροσδεκτη!!!!!

Edited by FSI
Link to comment
Share on other sites

Πού χάθηκες βρε Κοσμά, χρόνια και ζαμάνια!!!:lol: Δε θυμόμουν ότι υπάρχει κ αυτό το thread, έγραψα σ' αυτό που είχα ανοίξει παλαιώθεν (προς τους κατόχους 122 Gt Sport). Κάνω copy-paste:

On 3/1/2019 at 11:18 ΜΜ, firev12 said:

MAJOR UPDATE (κι ας έχει μείνει λίγο "ψόφιο" το φόρουμ)

3 Γενάρη του 2013 έγραφα ότι επιτέλους έσπασε. Δεν πέρασαν παρά μόνο ΕΞΙ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ αλλά τα κάταφερα. Τέλη Δεκέμβρη άλλαξα τη φίσα (κόψε ράψε, δλδ με κολλήσεις, εκτός από τις γραμμές ρεύματος κ τη γείωση όπου πρέσσαρα νέους ακροδέκτες), σήμερα μπόρεσε το συνεργείο να τοποθετήσει τη μονάδα στο κύκλωμα φρένων. Εξαέρωση κλπ, σετάρισμα αισθητήρων, σβήσιμο σφαλμάτων.

 

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΈΧΩ ESP MK60EC1. (δεν έβαλα καν την 1K0 907 379 AD, αλλά την BE, την οποία βρήκα στα 50κάτι €. Με hill hold και XDS).

(ευχαριστώ τον Κοσμά για την ώθηση να το βάλω, για την κοροϊδία που άκουσα, κάτι κωδικοποιήσεις και λοιπά ψιψιψίνια, τον εντοπισμό της νέας μονάδας στο ebay, την αφαίρεση νεροχύτη για το καλώδιο ρεύματος και πολλά άλλα...) 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κοπέλια και καλή χρονιά να έχουμε! Συγχαρητήρια για το όλο εγχείρημα που τελικά πέτυχε! Ο επιμένων νικά! Μπορείς να δώσεις κάποιες λεπτομέρειες για το όλο project; Τα βήματα που έκανες από την αρχή και όποια λεπτομέρεια μπορείς να δώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε! Κάποια στιγμή θα γράψω ένα How to, αλλά τα σημεία κλειδί είναι τα εξής:

- Δες αν η φύσα σου έχει 2 γραμμές ρεύματος (αν έχεις την 1K0 907 379 AF, όπως εγώ με μοντέλο 09, τότε ΔΕΝ έχεις), οπότε θα χρειαστεί να περάσεις 2η γραμμή από την ασφαλειοθήκη.

- Δες αν χρειάζεσαι αλλαγή στη σωλήνωση των φρένων (εγώ με την AF που προανέφερα, ΔΕΝ ήθελα αλλαγή), αμάξια του 08 και παλιότερα θέλουν αλλαγή το 1 σωληνάκι από την τρόμπα ως τη μονάδα κ απ'τη μονάδα στου συνοδηγού εμπρός. Ή αντάπτορα Μ10 σε Μ12 και Μ12 σε Μ10.

- Κόψιμο και κόλληση 13 καλωδιάκια (βρες κομμένη φύσα από καμιά μάντρα, να έχει τα καλώδια επάνω). Ευτυχώς είναι τα ίδια χρώματα κ υπάρχει η αντιστοίχιση στο ιντερνετ. Εγώ κατά τύχη είδα στο ebay από Κίνα μικρα θερμοσυστολικά διαφανή με δακτύλιο από καλάι. Απογυμώνεις 3-4mm από τα άκρα, βάζεις τα 2 καλώδια μες στο θερμοσυστολικό ώστε να μπλεχτούν οι αγωγοί και ζεσταίνεις με σεσουάρ ή θερμοπίστολο.

2 καλώδια x 4 τροχοί = 8, +2 το canbus =10, + 1 καλώδιο από ασφάλεια 5Α, + 1 από το κουμπί OFF στην κονσόλα +1 από brake light switch = 13. Αν κολλήσεις και τις γραμμές ρεύματος και τη γείωση (εγώ πρέσσαρα ακροδέκτες από ebay) πάμε στα 16.

- Οδήγηση σιγά σιγά στο πλησιέστερο συνεργείο για αλλαγή της μονάδας. Εγώ για να διαβάζει ταχύτητα το καντράν είχα στερεώσει/συνδέσει τη νέα μονάδα πάνω από την παλιά για τα 6 χλμ μέχρι το συνεργείο. Και χωρίς να βλέπει μονάδα ABS ο εγκέφαλος κινητήρα, το αμάξι δουλεύει, αλλά μην ξεχνάς δεν έχεις ABS και ASR έτσι κι αλλιώς.

- Αποστράγγιση τα παλιά υγρά, αλλαγή της μονάδας μαζί με τη βάση της (η μονάδα με την πάνω βάση είναι κουμπωτές κ με τράβηγμα βγαίνουν, η κάτω βάση πιάνει με 2 παξιμάδια), τοποθέτηση νέας κ βίδωμα/εξαέρωση φρένων (συνοδηγού-οδηγού-πίσω ΑΡ-πίσω ΔΕ), ενώ μετά εξαέρωση μονάδας με το διαγνωστικό (ανοιχτές και οι 2 εμπρός δαγκάνες ταυτόχρονα).

- Εισαγωγή coding (πρέπει να το έχεις έτοιμο από πριν για να μη χάνεις χρόνο) και basic setting G85 (γωνία τιμονιού), G200 (σένσορας πλευρικής επιτάχυνσης), G201 (πίεσης κυκλώματος φρένων), και, αν διαθέτει hill hold, και του G251 (διαμήκους επιτάχυνσης).

- Εφόσον ενεργοποιήσεις το DSR (Driver Steering Recommendation) στη μονάδα, πας με το διαγνωστικό και στο 44 - steering assist (κρεμαγιέρα) και δηλώνεις στο adaptation το DSR active.

Αυτά τα ολίγα.

Edited by firev12
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.