Jump to content
Nosma

Προβλήματα Με Golf 6

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους.

Εχω ενα Golf 6 εδω και 2 μηνες και εχω κανει περιπου 8500 κμ αρκετα προσεκτικης και συντηρητικης οδηγησης (στρωσιμο μεχρι τα 2500κμ και μετα σταδιακες επιταχυνσεις μονο σε ανοικτους δρομους, κτλ).

Θελω την γνωμη σας (ειδικοτερα απο ατομα που εχουν το 6αρι) για τα παρακατω προβληματα που εχω εντοπισει :

1) Απο τα 6.000κμ και μετα .. το κλασικο προβλημα "σκουριασμενης κουνιας" με την αντλια νερου.

2) Στα ιδια περιπου κμ. παρατηρησα μειωση αποδοσης στις χαμηλες στροφες 1000-3000στρ και πολλές φορες εντονο "lag" (δλδ παταω τερμα γκαζι και περνανε 3-4 δευτερολεπτα μεχρι να αρχισει να επιταχυνει)

3) Τριγμοι στο εσωτερικο αναλογα τις καιρικες συνθηκες (στην χειρολαβη του συνοδηγου συνηθως οταν κανει ζεστη, τριγμοι κοντα στην ασφαλειοθηκη οταν κανει κρυο.. και που και που τριγμοι απο το πισω μερος χωρις να μπορω να προσδιορισω απο που ακριβως)

4) Ο ήχος που κανει το DSG σαν κροταλισμα (μεταλικός ηχος) οταν αλλάζει ταχυτητα απο 1-2 , 2-3 κτλ.. και οταν έχει εντονες ανομαλιες ο δρομος.

Μετα απο επισκεψη σε ελληνικη αντιπροσωπια (pm οποιος θελει να μαθει ποια αντιπροσωπια..):

1) Για την αντλια νερού δεν ξερουν ποτε και αν θα βγει βελτιωμενη εκδοση της ωστε να μην κανει αυτο το προβλημα. Ουτε εχουν καποια ενημερωση απο γερμανια.

2) Για το πρόβλημα με το lag και την μειωση της αποδοσης μου λενε αρχικα "θελει αλλαγη η σκαστρα φερτο να την αλλαξουμε". Το παω εκει και το βαζουν στο διαγνωστικο και μου λενε "δεν δειχνει κατι.. αλλα το πηγαμε βολτα και φενετε οντως οτι εχει πτώση απόδοσης και θα το κρατησουμε 2-3 ωρες να δουμε τι προβλημα εχει". Μετα απο καποιες ωρες μου λενε "τελικα θα το κρατησουμε ολη την ημερα για να παρουμε ενα block τιμων που μας εχουν ζητήσει απο τα κεντρικα". Και την επομενη μέρα μου λενε "τελικα μια χαρα ειναι το αμαξι, δεν εχει κανενα προβλημα....". Φυσικα το αμαξι οταν το παρελαβα ηταν ακριβως οπως τους το παρέδωσα.

4) Για τον ηχο που κανει το dsg ειπαν απλα οτι δεν εχουν καμια ενημερωση για το αν ειναι προβλημα η οχι. Παρεπιπτωντος οταν πηρα το αμαξι εκανα ταξιδι γερμανια και το πηγα σε γερμανικη αντιπροσωπια. Εκει μου ειπαν οτι υπαρχει επισημη ενημερωση μεσα απο το προγραμμα που χρησιμοποιουν ολες οι αντιπροσωπιες (ΕΤΚΑ) για αυτο τον ηχο και οτι ειναι μονο ηχητικο το προβλημα και δεν υπαρχει λογος ανησυχιας.. και οταν τους ειπα οτι στην ελλαδα δεν ξερουν τιποτα, μου ειπαν οτι αν ειναι επισημοι αντιπροσωποι θα επρεπε να εχουν ενημερωση μεσο ΕΤΚΑ...

Θα ηθελα την γνωμη σας ιδικα για το θεμα της πτωσης αποδοσης. Δεν μπορω να καταλαβω αν όντος εχει προβλημα ή αν απλα συνηθησα τα 160 αλογα και πλεον μου φενονται "λιγα".. επισης αυτο το lag απο την στιγμη που παταω το γκαζι μεχρι να ανεβασει στροφες είναι μηπως λογο του ηλεκτρογκαζου? και ειναι τοσο πολύ? δλδ 3-4 δευτερολεπτα??

Ευχαριστω προκαταβολικα για τις απαντήσεις σας!

Link to comment
Share on other sites

Μάνο, αν μένεις Αθήνα μπορούμε να βρεθούμε να συγκρίνεις το αυτοκίνητό σου με το δικό μου (είναι 160 dsg με 7,000χλμ). Θορύβους από dsg και εσωτερικό έχω και εγώ, δεν έχω όμως παρατηρήσει πρόβλημα στην απόδοση. Αν θέλεις στείλε πμ.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από σκάστρα μήπως είναι και θέμα Ν75;Λίγα βέβαια τα διανυθέντα χιλιόμετρα σου...

Μου είπαν οτι δεν εχει κανένα προβλημα παρολο που τους είπα για την Ν75 και οτι εχω ακούσει οτι δεν φένετε αν έχει πρόβλημα στο διαγνωστικο..

Το θέμα είναι οτι οταν το πήγα ειπαν οτι ο μηχανικός τους βρήκε προβλημα απόδοσης παρολο που δεν δείχνει κατι το διαγνωστικο και την επομενη μερα οτι δεν εχει κανενα απολυτος πρόβλημα. Μας δουλευουν κανονικα...

Link to comment
Share on other sites

Aν δεν είσαι άνθρωπος των τσακωμών σε βλέπω να παίρνεις μόνος σου Ν249 + Ν75 και να κάνεις τις δοκιμές σου..

Αλήθεια πόσο κόστος να έχουν αυτές οι 2 άραγε;

Link to comment
Share on other sites

Aν δεν είσαι άνθρωπος των τσακωμών σε βλέπω να παίρνεις μόνος σου Ν249 + Ν75 και να κάνεις τις δοκιμές σου..

Αλήθεια πόσο κόστος να έχουν αυτές οι 2 άραγε;

Δυστυχως δεν ειμαι τοσο τον τσακωμων... αλλα ειναι κοροιδια να πληρωνω από την τσέπη μου για προβληματα σε 2 μηνων αμαξι...

Νομιζω καπου διαβασα οτι κοστιζουν γυρω στα 100 ευρω και οι 2 μαζι...Ισως να κανω αυτο τελικα.

Btw..κανεις δεν εχει κανενα νεο για την αντλια νερου? κατι ειχα διαβασει στο forum οτι αυτη την εποχη θα εβγαζε η VW βελτιωμενη αντλια που λυνει επιτέλους το προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Η Ν75 ειναι φθηνη.Καπου στο 20ευρω νομιζω παιζει.Φιλε μου κακως δεν εκανες φασαρια.Τι παει να πει οτι τη μια μερα ο τεχνικος βρισκει οτι οντως το αυτοκινητο εχειπροβλημα αποδοσης και την επομενη ολα καλα;Μας δουλευουν;Κανε φασαρια γιατι αλλιως δεν βγαζεις ακρη.Αν εχεις την ευχερεια πηγαινε σε αλλη αντιπροσωπεια.

Link to comment
Share on other sites

Guest ΤΟ_ΕΠΙΠΛΟ

Αυτο το ασχετο σχολιο που κολλαει τωρα? Δε χανεις ευκαιρια να δειξεις το κομπλεξ σου κι εσυ και μερικοι αλλοι εδω μεσα.Αει στον κορακα λοιπον,σας βαρεθηκα.Φτανει πια,κουρασε αυτη η εμμονη σας να βγαλετε το GOLF 5 καλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

που ειναι τα παλικαρια που ελεγαν οτι το vi ειναι ΠΟΛΥ πιο αξιοπιστο απο το 5αρι :drinks:

Μια απ'τα ιδια μου φαινεται οτι ειναι... αλλωστε σχεδον τα ιδια μηχανικά μερη εχουν.

Βασικα πολλοι λενε οτι ειναι ποιοτικοτερο (πλαστικα κτλ) απο το 5 οχι πιο αξιοπιστο... εχει διαφορα το ενα με το αλλο.

Edited by Manos77
Link to comment
Share on other sites

Η Ν75 ειναι φθηνη.Καπου στο 20ευρω νομιζω παιζει.Φιλε μου κακως δεν εκανες φασαρια.Τι παει να πει οτι τη μια μερα ο τεχνικος βρισκει οτι οντως το αυτοκινητο εχειπροβλημα αποδοσης και την επομενη ολα καλα;Μας δουλευουν;Κανε φασαρια γιατι αλλιως δεν βγαζεις ακρη.Αν εχεις την ευχερεια πηγαινε σε αλλη αντιπροσωπεια.

Εκανα φασαρια αλλα μου ελεγαν την μια δικαιολογια μετα την αλλη και δεν μπορουσα να τους πω τιποτα γιατι απλα μου εσπαγαν τα νευρα χωρις αποτελεσμα. Δεν τους πιανεις απο πουθενα τους τεχνικους συμβουλους, για ολα εχουν μια απαντηση (της πλακας) και μας περνανε για ηλιθιους.

Ειδα ενα how-to για αλλαγη Ν75 & Ν249 αλλα δεν ξερω αν θα επρεπε να τολμησω να την αλλαξω μονος μου.. αν και πιανουν τα χερια μου για τετοιες δουλειες φοβαμε μην γινει καμια μ@λ@κια.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το ασχετο σχολιο που κολλαει τωρα? Δε χανεις ευκαιρια να δειξεις το κομπλεξ σου κι εσυ και μερικοι αλλοι εδω μεσα.Αει στον κορακα λοιπον,σας βαρεθηκα.Φτανει πια,κουρασε αυτη η εμμονη σας να βγαλετε το GOLF 5 καλυτερο.

ρε την παλευεις? εγω ημουν αυτος που ελεγε οτι ειναι τα ιδια αυτοκινητα και σε σημεια καλυτερο το 6. απλα το ειπα γι'αυτους που ειναι ''κολλημενοι'' οτι το 6αρι ειναι πολυ καλυτερο απ'το 5. και αν βαρεθηκες μην διαβαζεις τα σχολια thumbsdown.gif

ΥΓ. manos77 sorry για τα off, με το καλο να ξεμπερδεψεις

Link to comment
Share on other sites

Εκανα φασαρια αλλα μου ελεγαν την μια δικαιολογια μετα την αλλη και δεν μπορουσα να τους πω τιποτα γιατι απλα μου εσπαγαν τα νευρα χωρις αποτελεσμα. Δεν τους πιανεις απο πουθενα τους τεχνικους συμβουλους, για ολα εχουν μια απαντηση (της πλακας) και μας περνανε για ηλιθιους.

Ειδα ενα how-to για αλλαγη Ν75 & Ν249 αλλα δεν ξερω αν θα επρεπε να τολμησω να την αλλαξω μονος μου.. αν και πιανουν τα χερια μου για τετοιες δουλειες φοβαμε μην γινει καμια μ@λ@κια.

Δεν θα σου συνιστουσα να κανεις κατι τετοιο οσο κι αν πιανουν τα χερια σου.

Link to comment
Share on other sites

ρε την παλευεις? εγω ημουν αυτος που ελεγε οτι ειναι τα ιδια αυτοκινητα και σε σημεια καλυτερο το 6. απλα το ειπα γι'αυτους που ειναι ''κολλημενοι'' οτι το 6αρι ειναι πολυ καλυτερο απ'το 5. και αν βαρεθηκες μην διαβαζεις τα σχολια thumbsdown.gif

ΥΓ. manos77 sorry για τα off, με το καλο να ξεμπερδεψεις

Παιδια ξεκοληστε.Καθε νεο μοντελο βγαζει προβληματα τα οποια διορθωνονται σε βαθος χρονου.Να θυμηθω τα προβληματα που ειχε το 5αρι στην αρχη;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως το έχω 6 μήνες (Golf VI TSI 160 manual), διαβάζω όσα γράφονται για την αντλία, τις Ν249 & Ν75, τους μεντεσέδες και με ξενίζουν λίγο.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό η ηχομόνωση είναι άριστη και δεν ακούγονται τριγμοί κλπ.

Τον κινητήρα δεν τον λυπάμαι από τα 2.000 χλμ και το μόνο που ακούω ακόμα και σήμερα είναι το (ευχάριστο) σφύριγμα του κομπρέσορα.

Ούτε κάποια μείωση στην απόδοση, lag κλπ. Το αυτοκίνητο επιταχύνει γραμμικότατα και τα γεμίσματα του είναι super ικανοποιητικά.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως πρέπει να είσαι από τους λίγους τυχερούς που δεν σε έχει ακόμη "συναντήσει"

η μελωδικότατη χροιά της σκουριασμένης κούνιας :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Eτσι απλα για να χαλασω την ορεξη μερικων κομπλεξικων, εχω g6 με 5000χλμ, κανενα ηχο σκουριασμενης κουνιας, κανενα lag, και απολυτωςε κανενα τριγμο. Α! ξεχασα απο το 6 λειπει το τραγικο εσωτερικο του 5.

Ελεος δηλαδη πλεον, ποσες αοκμα φορες πρεπει να συζητησουμε μεσα απο το παραμορφωτικο φακο της ιδιοκτησιας αν το 5 η το 6 ειναι καλυτερο? Πειτε τιποτα πιο χρηστικο .....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως το έχω 6 μήνες (Golf VI TSI 160 manual), διαβάζω όσα γράφονται για την αντλία, τις Ν249 & Ν75, τους μεντεσέδες και με ξενίζουν λίγο.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό η ηχομόνωση είναι άριστη και δεν ακούγονται τριγμοί κλπ.

Τον κινητήρα δεν τον λυπάμαι από τα 2.000 χλμ και το μόνο που ακούω ακόμα και σήμερα είναι το (ευχάριστο) σφύριγμα του κομπρέσορα.

Ούτε κάποια μείωση στην απόδοση, lag κλπ. Το αυτοκίνητο επιταχύνει γραμμικότατα και τα γεμίσματα του είναι super ικανοποιητικά.

Φιλε J.P. μηπως εχεις το manual κιβωτιο ταχυτητων? Ισως αυτο που μου φενεται σαν "lag" να εχει να κανει και με το κατεβασμα ταχυτητας οταν παταω τερμα γκαζι στο αυτοματο κιβωτιο, μιας και ειναι το πρωτο μου αμαξι με αυτοματο. Αλλα περα απο το lag.. γενικα δεν μου φενεται να ανεβαζει ταχυτητα οπως οταν πρωτοαρχισα να το ανοιγω (μετα τα 2.500χμ). Τριγμους δεν εχω παντα αλλα αρκετα συχνα και οχι απο τα ιδια σημεια (αναλογα το αν κανει κρυο ή ζεστη)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε J.P. μηπως εχεις το manual κιβωτιο ταχυτητων? Ισως αυτο που μου φενεται σαν "lag" να εχει να κανει και με το κατεβασμα ταχυτητας οταν παταω τερμα γκαζι στο αυτοματο κιβωτιο, μιας και ειναι το πρωτο μου αμαξι με αυτοματο. Αλλα περα απο το lag.. γενικα δεν μου φενεται να ανεβαζει ταχυτητα οπως οταν πρωτοαρχισα να το ανοιγω (μετα τα 2.500χμ). Τριγμους δεν εχω παντα αλλα αρκετα συχνα και οχι απο τα ιδια σημεια (αναλογα το αν κανει κρυο ή ζεστη)

Φίλε καλησπέρα,

Το manual σασμάν έχω. Όπως είπα είναι μια χαρά με 5.300χλμ. και όπως έχω ξαναγράψει σε άλλο ποστ είμαι super ευχαριστημένος ειδικά με την 5η που είναι σαν μία μεγάλη 3η.

Όπως επιταχύνει 70-110 με 3η, επιταχύνει και 120-160 με 5η το αυτοκίνητο.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Φιλε οταν ενοεις Lag 3 δευτερ... ειναι τρομερα μεγαλο ... Δηλαδη εχεις δευτερα στις 3000 και το πατας τερμα...ειναι αδυνατον να μην ακουσει μεσα στα επομενα 0.3-0.5 το πολυ δευτερολεπτα.

Εαν εισαι με δευτερα στος 1.500 φυσικα και θα καθυστερησει να δωσει επιταχυνση μεχρι να φτασει και να ξεπερασει τις 3000-3200 ...

Ο δεικτης των στροφων ανεβαινει ομαλα ? βλεπεις καπου να κολλαει και να αργει και μετα να συνεχιζει ? Νομιζα και εγω οτι ειχα προβλημα αλλα ηταν η ιδεα μου και η κακη βενζινη εκεινη τη βδομαδα .

Δοκιμασε να κανεις με 6η ενα 60-120 και με 4η ενα 50-150 και πες μας περιπου...ποσο εκανες.

Ο τριγμος της κουνιας να ξερεις δινει μια "εξτρα" καθυστρερηση στην επιταχυνση 0.1-0.2 δευτ.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε οταν ενοεις Lag 3 δευτερ... ειναι τρομερα μεγαλο ... Δηλαδη εχεις δευτερα στις 3000 και το πατας τερμα...ειναι αδυνατον να μην ακουσει μεσα στα επομενα 0.3-0.5 το πολυ δευτερολεπτα.

Εαν εισαι με δευτερα στος 1.500 φυσικα και θα καθυστερησει να δωσει επιταχυνση μεχρι να φτασει και να ξεπερασει τις 3000-3200 ...

Ο δεικτης των στροφων ανεβαινει ομαλα ? βλεπεις καπου να κολλαει και να αργει και μετα να συνεχιζει ? Νομιζα και εγω οτι ειχα προβλημα αλλα ηταν η ιδεα μου και η κακη βενζινη εκεινη τη βδομαδα .

Δοκιμασε να κανεις με 6η ενα 60-120 και με 4η ενα 50-150 και πες μας περιπου...ποσο εκανες.

Ο τριγμος της κουνιας να ξερεις δινει μια "εξτρα" καθυστρερηση στην επιταχυνση 0.1-0.2 δευτ.

Δεν ξερω αν είναι ακριβως 3 δευτερολεπτα αλλα σιγουρα δεν ειναι 0,3-0,5 δλδ ειναι εμφανες το delay απο την στιγμη που παταω το γκαζι μεχρι να επιταχυνει. Καμια φορα ανεβαζει και στροφες αποτομα και μετα απο λιγο επιταχυνει. Γενικα οταν αρχισει να επιταχυνει μετα ανεβαζει ομαλα. Θα δοκιμασω με την πρωτη ευκαιρια 60-120 και 50-150 και θα σας πω τιμες. Παρεπιπτωντος οντος αρχισα να παρατηρω την καθυστερηση στο γκαζι οταν αρχισε και ο ηχος της κουνιας.. αλλα για πιο λογο να επηρεαζει το ενα το αλλο??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.