Jump to content
Nosma

Προβλήματα Με Golf 6

Recommended Posts

Επειδη κατα τον ηχο αργει η συμπλεξη /αποσυμπλεξη κομπρεσσορα ....μολις τελειωσει ο ηχος αρχιζει και δινει.

Αλλα μου φενεται παλι μεγαλο ρεφιλε...

Απο την στιγμη που πατας γκαζι οι στροφες μενουν σταθερες?Και μετα απο 3 δευτερολεπτα αρχιζουν να ανεβαινουν ? Μου ακουγεται τρελο.......

Κατω απο τις 3 μην περιμενεις τιποτα απο εκει και πανω ..

Link to comment
Share on other sites

Επειδη κατα τον ηχο αργει η συμπλεξη /αποσυμπλεξη κομπρεσσορα ....μολις τελειωσει ο ηχος αρχιζει και δινει.

Αλλα μου φενεται παλι μεγαλο ρεφιλε...

Απο την στιγμη που πατας γκαζι οι στροφες μενουν σταθερες?Και μετα απο 3 δευτερολεπτα αρχιζουν να ανεβαινουν ? Μου ακουγεται τρελο.......

Κατω απο τις 3 μην περιμενεις τιποτα απο εκει και πανω ..

ειμαι κατοχος ενος vi τον ηχο απο τη χαλασμενη κουνια πως μπορω να το τσεκαρω?

Link to comment
Share on other sites

Eτσι απλα για να χαλασω την ορεξη μερικων κομπλεξικων, εχω g6 με 5000χλμ, κανενα ηχο σκουριασμενης κουνιας, κανενα lag, και απολυτωςε κανενα τριγμο. Α! ξεχασα απο το 6 λειπει το τραγικο εσωτερικο του 5.

Ελεος δηλαδη πλεον, ποσες αοκμα φορες πρεπει να συζητησουμε μεσα απο το παραμορφωτικο φακο της ιδιοκτησιας αν το 5 η το 6 ειναι καλυτερο? Πειτε τιποτα πιο χρηστικο .....

Το τραγικο εσωτερικο του 5???????? Ω θεε μου οτι να ναι ο καθενας εδω μεσα...Τραγικο εσωτερικο του 5...Ελα να δεις το δικο μου μεγαλε και μετα ελα να μιλησεις για τραγικοτητα...Ενα απο τα μειονεκτηματα του 6αριου ειναι οτι ο σχεδιασμος ειναι σχεδον ιδιος και μαλιστα χωρις τις δυο ομορφες χειρολαβες αλλα tt στην κεντρικη κονσολα..Επισης το climatronic ειναι πλεον το ιδιο με τις skoda octavia ισως και superb αν δεν κανω λαθος...Και τα οργανα στο ταμπλω ειναι πλεον ιδια ακομα και στου gti σε σχεση με του πενταριου που ηταν σε στυλ χρονογραφου και ξεχωριζαν. Τελος μη μιλησω για τα καθισματα μπακετ του πενταριου που ειδικα σε δερμα ηταν απιστευτα..Ακομα κι αυτα τα χαλασανε στο 6αρι στο σημειο που αγκαλιαζει η πλατη το προσκεφαλο..Τι σου τα λεω ομως εσενα ολα αυτα σιγα μην εχεις την ικανοτητα να παρατηρησεις τις λεπτομερειες σε ενα αυτοκινητο..

Link to comment
Share on other sites

ηρεμα.

Γι ατον ηχο σκουριασμενης κουνιας ενω εχεις 3η ...με 2.100 στροφες πατα τερμα γκαζι...αν ακουσεις εναν δυνατο σφυριγμα στιγμιαιο....το εχεις.,

Link to comment
Share on other sites

Xωρίς καμιά δόση ειρωνίας, αν κάποιος απο σας βαρεθηκε το Golf 6 του, το αγοραζω cash ...

Bαριεμαι να περιμένω το δικο μου 3 μηνες και το θέλω και στρωμένο...

Pm λοιπόν και τέλος τα προβλήματα σας...

Link to comment
Share on other sites

νομιζω υπερβαλεις.

μπες σε ενα focus και μετα τα λεμε.

χτες ειχα την ατυχια να μπω σε ενα και αφου πρωτα ο φιλςο μου ειπε πως ειναι ποιο καλο απο το golf V k και ποιο ασφαλες.... μετα ειδα πως ειναι χτυπημενο σε 3-4 σημεια (καλα σε αυτο φταιει ο ιδιος αλλα ενας που παινρει golf, δε το αφηνει ετσι... και αυτο γιατι οσοι παιρνουν golf ξερουν απο αμαξια και πονανε τα αμαξια) μετα ειδα πως εχει ξεκολησει το πλαστικο κατω απο τους υαλοκαθαριστηρεες και θελει να βγει το μπαμπριζ, η πισω αναρτηση χτυπαει σαν κατι να εχει βγει και παιζει, το ταμπλο πλαστικα χαλια, το ραδιο μικρη οθονη, τριζει πολυ ΠΟΛΥ, αλογα λιγα, γερνει στις στριοφες, το χρωμα σε ακποιο σημειο εχει ξεθωριασει και του ειπαν πως φταιει το υγρο για τα τζαμια, οι υαλοκαθαριστηρες εχουν φθαρει ηδη, το μοτερ κανει ενα περιεργο θορθβο κτλκτλ και υστερα σου λενε πως εχουν ποιοτητα! καμια σχεση με εμας με τα VW.

λοιπον οσο αναφορα τα προβληματα σου.

το lag ποου αναφερεις απ οτι καταλαβα δεν ειναι τιποτα αλλο παρα το γεγονος πως ενω πηγαινεις με σταθερη ταχυτητα 70 πχ και εχεις εκτη, πατας τερμα το γκαζι (εχεις το αυτοματο σρο νορμαλ) και φυσικα θελει 2-3 δευτ να κατεβασει απο εκτη σε 3η η 2α κ μετα τα δινει! απολυτως φυσιολογικο!!!!!!!

γιαυτο λεω πως δεν εχεις προβλημα απλα νομιζεις πως εχεις .

Link to comment
Share on other sites

Το τραγικο εσωτερικο του 5???????? Ω θεε μου οτι να ναι ο καθενας εδω μεσα...Τραγικο εσωτερικο του 5...Ελα να δεις το δικο μου μεγαλε και μετα ελα να μιλησεις για τραγικοτητα...Ενα απο τα μειονεκτηματα του 6αριου ειναι οτι ο σχεδιασμος ειναι σχεδον ιδιος και μαλιστα χωρις τις δυο ομορφες χειρολαβες αλλα tt στην κεντρικη κονσολα..Επισης το climatronic ειναι πλεον το ιδιο με τις skoda octavia ισως και superb αν δεν κανω λαθος...Και τα οργανα στο ταμπλω ειναι πλεον ιδια ακομα και στου gti σε σχεση με του πενταριου που ηταν σε στυλ χρονογραφου και ξεχωριζαν. Τελος μη μιλησω για τα καθισματα μπακετ του πενταριου που ειδικα σε δερμα ηταν απιστευτα..Ακομα κι αυτα τα χαλασανε στο 6αρι στο σημειο που αγκαλιαζει η πλατη το προσκεφαλο..Τι σου τα λεω ομως εσενα ολα αυτα σιγα μην εχεις την ικανοτητα να παρατηρησεις τις λεπτομερειες σε ενα αυτοκινητο..

συμφωνω απολυτως

Link to comment
Share on other sites

Για το συνδρομο της σκουριασμενης κουνιας δεν εχω ακουσει τιποτα για αντλια νερου.

Μια τροχαλια κανει την ζημια στον κομπρεσσορα επειδη σπινιαρει οταν δινουμε αποτομα και εχει να κανει σε μεγαλο ποσοστο και με την υγρασια της ατμπσφαιρας.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους.

Εχω ενα Golf 6 εδω και 2 μηνες και εχω κανει περιπου 8500 κμ αρκετα προσεκτικης και συντηρητικης οδηγησης (στρωσιμο μεχρι τα 2500κμ και μετα σταδιακες επιταχυνσεις μονο σε ανοικτους δρομους, κτλ).

Θελω την γνωμη σας (ειδικοτερα απο ατομα που εχουν το 6αρι) για τα παρακατω προβληματα που εχω εντοπισει :

1) Απο τα 6.000κμ και μετα .. το κλασικο προβλημα "σκουριασμενης κουνιας" με την αντλια νερου.

2) Στα ιδια περιπου κμ. παρατηρησα μειωση αποδοσης στις χαμηλες στροφες 1000-3000στρ και πολλές φορες εντονο "lag" (δλδ παταω τερμα γκαζι και περνανε 3-4 δευτερολεπτα μεχρι να αρχισει να επιταχυνει)

3) Τριγμοι στο εσωτερικο αναλογα τις καιρικες συνθηκες (στην χειρολαβη του συνοδηγου συνηθως οταν κανει ζεστη, τριγμοι κοντα στην ασφαλειοθηκη οταν κανει κρυο.. και που και που τριγμοι απο το πισω μερος χωρις να μπορω να προσδιορισω απο που ακριβως)

4) Ο ήχος που κανει το DSG σαν κροταλισμα (μεταλικός ηχος) οταν αλλάζει ταχυτητα απο 1-2 , 2-3 κτλ.. και οταν έχει εντονες ανομαλιες ο δρομος.

Μετα απο επισκεψη σε ελληνικη αντιπροσωπια (pm οποιος θελει να μαθει ποια αντιπροσωπια..):

1) Για την αντλια νερού δεν ξερουν ποτε και αν θα βγει βελτιωμενη εκδοση της ωστε να μην κανει αυτο το προβλημα. Ουτε εχουν καποια ενημερωση απο γερμανια.

2) Για το πρόβλημα με το lag και την μειωση της αποδοσης μου λενε αρχικα "θελει αλλαγη η σκαστρα φερτο να την αλλαξουμε". Το παω εκει και το βαζουν στο διαγνωστικο και μου λενε "δεν δειχνει κατι.. αλλα το πηγαμε βολτα και φενετε οντως οτι εχει πτώση απόδοσης και θα το κρατησουμε 2-3 ωρες να δουμε τι προβλημα εχει". Μετα απο καποιες ωρες μου λενε "τελικα θα το κρατησουμε ολη την ημερα για να παρουμε ενα block τιμων που μας εχουν ζητήσει απο τα κεντρικα". Και την επομενη μέρα μου λενε "τελικα μια χαρα ειναι το αμαξι, δεν εχει κανενα προβλημα....". Φυσικα το αμαξι οταν το παρελαβα ηταν ακριβως οπως τους το παρέδωσα.

4) Για τον ηχο που κανει το dsg ειπαν απλα οτι δεν εχουν καμια ενημερωση για το αν ειναι προβλημα η οχι. Παρεπιπτωντος οταν πηρα το αμαξι εκανα ταξιδι γερμανια και το πηγα σε γερμανικη αντιπροσωπια. Εκει μου ειπαν οτι υπαρχει επισημη ενημερωση μεσα απο το προγραμμα που χρησιμοποιουν ολες οι αντιπροσωπιες (ΕΤΚΑ) για αυτο τον ηχο και οτι ειναι μονο ηχητικο το προβλημα και δεν υπαρχει λογος ανησυχιας.. και οταν τους ειπα οτι στην ελλαδα δεν ξερουν τιποτα, μου ειπαν οτι αν ειναι επισημοι αντιπροσωποι θα επρεπε να εχουν ενημερωση μεσο ΕΤΚΑ...

Θα ηθελα την γνωμη σας ιδικα για το θεμα της πτωσης αποδοσης. Δεν μπορω να καταλαβω αν όντος εχει προβλημα ή αν απλα συνηθησα τα 160 αλογα και πλεον μου φενονται "λιγα".. επισης αυτο το lag απο την στιγμη που παταω το γκαζι μεχρι να ανεβασει στροφες είναι μηπως λογο του ηλεκτρογκαζου? και ειναι τοσο πολύ? δλδ 3-4 δευτερολεπτα??

Ευχαριστω προκαταβολικα για τις απαντήσεις σας!

Φιλε Μανο,

ειμαι κ γω κατοχος του Golf VI 160ps απο τον Ιουνιο κ μολις εφτασα τα 15000χ.Μαλιστα τη Δευτερα θα παω για τη πρωτη αλλαγη λαδιων.

Αυτο το προβλημα με την αντλια που λες δε το καταλαβαινω.Απο τριγμους,εγω ειμαι ευχαριστημενος,δεν εχει παρουσιασει καποιους.Σχετικα με την μειωση της αποδοσης νομιζω ειναι το οτι συνηθισες πλεον το αμαξι.Το ιδιο προβλημα ειχα κ γω κ για να μου φυγει η απορια,το "εστηνα" κατα καποιο τροπο στα φαναρια.Οσο για το lag,εδω νομιζω πως εχεις ενα δικιο.Νομιζω ομως οτι θα μπορουσες να καταφυγεις σ'εναν επιταχυντη γκαζιου.Εγω βεβαια δεν εχω κανει κατι τετοιο,γιατι δε μ'αρεσει να βαζω χερι στο αμαξι.

Βεβαια κ το δικο μου αμαξι δεν ειναι αψεγαδιαστο,απο τη πρωτη στιγμη,αλλα οχι παντα τραβαει λιγο δεξια.Πηγα λοιπον στην αντιπροσωπεια,το πηγαν βολτα κ το διαπιστωσαν κ αυτοι.Ελεγξαν το αμαξι,του εκαναν κ ευθυγραμμιση αλλα τα ιδια.Λογω ομως περιορισμενου χρονου μου δε το ξαναπηγα κ θα το παω τη δευτερα που θα παω για λαδια.Τους εχω βεβαια ενημερωσει οτι δε λυθηκε το προβλημα κ τους ειπα οτι τη Δευτερα θα τους το αφησω ολη τη μερα,αλλα οταν το παρω να ειναι οκ!Οποτε ειδομεν...!!

Link to comment
Share on other sites

Ας είναι...Προσωπικά ποτέ μα ποτέ δεν πρόκειται να υπερβώ τα 7500 από αλλαγή σε αλλαγή παιδιά..

Προσέχουμε για να έχουμε...

Link to comment
Share on other sites

Ας είναι...Προσωπικά ποτέ μα ποτέ δεν πρόκειται να υπερβώ τα 7500 από αλλαγή σε αλλαγή παιδιά..

Προσέχουμε για να έχουμε...

+1000

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον με αυτα τα προβληματα που ακουω απο εσας εχω κανει τα πειραματα μου

και τιποτα απ΄ολα ..Αλλο παλι το "συνηθες" προβλημα της σκουριασμενης κουνιας?

Δηλαδη αντι να πω Το δικο μου ετυχε απο τα καλα δυνατα με κανετε να αγχονωμαι!

Και δεν ειμαι και κανας ηρεμος οδηγος..Το μονο προβλημα που δεν ξερω καν αν ειναι προβλημα

ειναι οτι οταν αλλαζω ταχυτητα σε ψηλες στροφες το αριστερο μου ποδι στο συμπλεκτη ξερει ποσες στροφες εχει

το μοτερ χωρις να κοιταξω στροφομετρο.

Τωρα ή θα μου τα βγαλει ΟΛΑ μαζι ή απλα ετυχε απο τα δυνατα το δικο μου.

7600χλμ σε 2 μηνες περιπου.

Μεσο ορο 4000σαλ :whistling:

προγραμμα απο τα 3500χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον με αυτα τα προβληματα που ακουω απο εσας εχω κανει τα πειραματα μου

και τιποτα απ΄ολα ..Αλλο παλι το "συνηθες" προβλημα της σκουριασμενης κουνιας?

Δηλαδη αντι να πω Το δικο μου ετυχε απο τα καλα δυνατα με κανετε να αγχονωμαι!

Και δεν ειμαι και κανας ηρεμος οδηγος..Το μονο προβλημα που δεν ξερω καν αν ειναι προβλημα

ειναι οτι οταν αλλαζω ταχυτητα σε ψηλες στροφες το αριστερο μου ποδι στο συμπλεκτη ξερει ποσες στροφες εχει

το μοτερ χωρις να κοιταξω στροφομετρο.

Τωρα ή θα μου τα βγαλει ΟΛΑ μαζι ή απλα ετυχε απο τα δυνατα το δικο μου.

7600χλμ σε 2 μηνες περιπου.

Μεσο ορο 4000σαλ B)

προγραμμα απο τα 3500χλμ.

το προβλημα της σκουριασμενης κουνιας μαλλον δεν σε απασχολει γιατι εχεις το 122αρι, συμβαινει σε αυτους που εχουν και κομπρεσσορα μονο απ οτι εχω καταλαβει.

Link to comment
Share on other sites

tα εχουμε πει 500 φορες ..η τουρμπινα εχει χρονο ζωης .......... και διαφορα αλλα εξαρτηματα στο μοτερ . Με νορμαλ οδηγηση αυτα εοχυν 90-120.000 χιλ εαν του βγαζεις τη παναγια μετα τα 70-80 θα δεις σημεια κοπωσης στο μοτερ.ΜΕΤΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ...

Οσο για τα λαδια μπορει να δεις μοτερ Tsi με αλλαγες καθε 15 να ειναι στα 90.000 και να ειναι πεντακαθαρο μεσα. Εμενα αυτο μου αρκει.

Εγω κανω καθε 10.000 καθως ο κυκλος του λιπαντικου γινεται στα 8-9 χιλ χιλιομετρα .Μιλαω για κυκλο καθαρισμου .

Link to comment
Share on other sites

Eτσι απλα για να χαλασω την ορεξη μερικων κομπλεξικων, εχω g6 με 5000χλμ, κανενα ηχο σκουριασμενης κουνιας, κανενα lag, και απολυτωςε κανενα τριγμο. Α! ξεχασα απο το 6 λειπει το τραγικο εσωτερικο του 5.

Ελεος δηλαδη πλεον, ποσες αοκμα φορες πρεπει να συζητησουμε μεσα απο το παραμορφωτικο φακο της ιδιοκτησιας αν το 5 η το 6 ειναι καλυτερο? Πειτε τιποτα πιο χρηστικο .....

Ποιος είναι ο "κομπλεξικός" είπαμε????

Link to comment
Share on other sites

ηρεμα.

Γι ατον ηχο σκουριασμενης κουνιας ενω εχεις 3η ...με 2.100 στροφες πατα τερμα γκαζι...αν ακουσεις εναν δυνατο σφυριγμα στιγμιαιο....το εχεις.,

Το δοκίμασα χθες και δεν άκουσα τίποτα. Όλα μου ακούγονται νορμάλ.

Εκτός των άλλων τα "τσκ τσκ" που έκανε στην αρχή το αμάξι όταν κρύωνε μετά το σβήσιμο έχουν ελαχιστοποιηθεί και ακούγονται πολύ λιγότερο και πολύ πιο ήπια (όχι τόσο έντονα όσο στην αρχή).

Link to comment
Share on other sites

Το δοκίμασα χθες και δεν άκουσα τίποτα. Όλα μου ακούγονται νορμάλ.

Εκτός των άλλων τα "τσκ τσκ" που έκανε στην αρχή το αμάξι όταν κρύωνε μετά το σβήσιμο έχουν ελαχιστοποιηθεί και ακούγονται πολύ λιγότερο και πολύ πιο ήπια (όχι τόσο έντονα όσο στην αρχή).

ο ηχος της 'σκουριασμενης κουνιας' ειναι αυτος

ο τυπος που οδηγει παταει συνεχεια εντονα το γκαζι για να καταλαβεις, μακαρι να μην στο κανει ποτε (αλλα δεν νομιζω, μην με πεις γρουσουζη καποια στιγμη closedeyes.gif ) 4 γνωστοι μου που εχουν tsi οι 2 golf και οι αλλοι 2 tiguan το κανει..
Link to comment
Share on other sites

ο ηχος της 'σκουριασμενης κουνιας' ειναι αυτος

ο τυπος που οδηγει παταει συνεχεια εντονα το γκαζι για να καταλαβεις, μακαρι να μην στο κανει ποτε (αλλα δεν νομιζω, μην με πεις γρουσουζη καποια στιγμη closedeyes.gif ) 4 γνωστοι μου που εχουν tsi οι 2 golf και οι αλλοι 2 tiguan το κανει..

Πολύ καλό το ποστ! Ο θόρυβος αρκετά εκνευριστικός. :D

Δεν το κάνει πάντως στο δικό μου, αν το εμφανίσει το μέλλον θα δούμε.

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ, είμαι προφανές οτι αργά ή γρήγορα ο θόρυβος εμφανίζεται σε όλες τις εκδόσεις του twin-turbo. Το ερώτημα είναι αυτό συνοδεύεται και από μείωση απόδοσης; Υπάρχει ξεκάθαρη άποψη γι΄αυτό;

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ, είμαι προφανές οτι αργά ή γρήγορα ο θόρυβος εμφανίζεται σε όλες τις εκδόσεις του twin-turbo. Το ερώτημα είναι αυτό συνοδεύεται και από μείωση απόδοσης; Υπάρχει ξεκάθαρη άποψη γι΄αυτό;

Εγω προσωπικα δεν ειχα καταλαβει μειωση(αλλαξα αντλια στα 7000χλμ και τωρα που εχω 12000χλμ δεν το εχει ξανακανει) βεβαια υπαρχουν αρκετες φωνες στο forum που λενε οτι υπαρχει στην αντιπροσωπεια που ειχα ρωτησει μου ειπαν πως δεν υπαρχει περιπτωση μειωσης αποδοσης, αλλα εμπιστευεσαι ποτε την αντιπροσωπεια??? ειναι σαν να εμπιστευεσαι τον διαολο... :clapping::aggressive: . Παντως ο ηχος ειναι οντως πολυ εκνευριστικος ειδικα αν εχεις ανοικτα παραθυρα ακουγεται παρα πολυ. Σχετικα με το προβλημα της σκουριασμενης κουνιας σας μεταφερω αυτα που λεει ενα μελος απο το scirocco club και μελος του φορουμ μας και συγγνωμη που το μεταφερω ετσι.<<Εχτές που είχα πάει από την αντιπροσωπεία είχα μια συζήτηση με τον προϊστάμενο (αρχιμάστορα) του servis, και τον ρώτησα τι μέλη γενέσθαι με το θέμα των θορύβων μεταξύ της στιγμής εμπλοκής και απεμπλοκής του τούρμπο? Μου είπε τα εξής λόγια! Από τότε που κάποιος μέσα στο ίντερνετ είπε ότι έχει πρόβλημα με το συγκεκριμένο θέμα και ενώ δεν υπήρχε μέχρι τότε, ουδείς να παραπονεθεί! Και αυτό άρχισε και έγινε με το Golf V. Τότε άρχισαν όλοι να ακούνε παράξενους θορύβους! Στην συγκεκριμένη περιοχή! Και αυτό συμβαίνει και για πολλά άλλα θέματα! Τα οποία και μου εξιστόρησε, τα οποία όμως δεν είναι του παρόντος! Ο κομπρέσορας για να εμπλακεί και να αρχίσει να δουλεύει παίρνει μια εντολή από την λεγόμενη βαλβίδα Ν75 που δίνει ρεύμα μέσω της φύσας.Αυτή με την σειρά της ενεργοποιεί ένα πηνίο που βρίσκεται μέσα στην τροχαλία. Και δημιουργείται ένα μαγνητικό πεδίο το οποίο έλκει – τραβά την τροχαλία Έτσι γίνεται το λεγόμενο κομπλάρισμα του κομπρέσορα. Τώρα, τι είναι αυτό που κάνει το σφύριγμα? Το λεγόμενο σαν χαλασμένη κούνια που το έχουν ονομάσει κάποιοι! Το σφύριγμα το κάνει μετά από 5 – 7 – η 10000km γιατί ανάμεσα στις δύο μεταλλικές πλάκες εισχωρεί σκόνη και διάφορες ακαθαρσίες, με συνέπεια οι δίσκοι αυτοί να ψιλοπατινάρουν μέχρι να καθαρίσουν από την σκόνη. Αυτό μπορεί να διαρκεί για μερικά δευτερόλεπτα. Θα μου πείτε ωραία το κάνει την πρώτη φορά την επόμενη φορά δεν έχει καθαρίσει το διάκενο? Δυστυχώς όχι! Αυτό το κάνει περισσότερο, όταν είμαστε επάνω στο μεταίχμιο των αλλαγών από κομπρέσορα σε τουρμπίνα! Δηλαδή π.χ, όταν είμαστε στις 2700 στροφές ανά λεπτό και εκεί που πάει να απεμπλακεί ο κομπρέσορας και να εμπλακεί η τουρμπίνα αφήνουμε λίγο το γκάζι ανεπαίσθητα και ξανά εμπλέκεται ο κομπρέσορας κ.ο.κ. σε αυτό το σημείο μπορεί να ακουστεί ένας παράξενος θόρυβος χωρίς βέβαια να είναι κάτι το ανησυχητικό! Τώρα όταν ακούμε ένα θόρυβο σαν κλακ την ώρα που εμπλέκεται ο κομπρέσορας είναι ο θόρυβος που δημιουργείτε από την επαφή των δύο μεταλλικών πλακών την στιγμή της εμπλοκής! Αυτός ο θόρυβος μπορεί να μεταδοθεί σε διάφορα μέρη του αυτοκινήτου ανάλογα που βρισκόμαστε! Δηλαδή το τοπίο το οδόστρωμα την κλήση του αυτοκινήτου. Υπάρχουν όμως και πολλές φορές που δεν ακούγεται καθόλου! Με λίγα λόγια και μετά από πάρα πολλές ερωτήσεις που του έκανα, μου απάντησε το εξής! Εμείς έχουμε εντολή όταν το ζητάει ο πελάτης να του αλλάζουμε την τροχαλία και ότι άλλο χρειαστεί! Αλλά όταν πάλι κάνει μερικά χιλιόμετρα μα σε 5 μα σε 7 ή σε 10000km θα του κάνει πάλι το ίδιο! Αυτό είναι σίγουρο!!! Οι πλάκες δυστυχώς δεν καθαρίζονται, ούτε πρέπει με κάποιο τρόπο να προσπαθήσουμε να τις καθαρίσουμε! Το υλικό τους είναι τέτοιο (ατσάλι) που δεν φθείρεται εύκολα! Οπότε μην το φοβόσαστε!!! Τα συμπεράσματα δικά σας!>>

Edited by pit696
Link to comment
Share on other sites

Αν και λιγο off-topic απαντω στα 2-3 πρωτα ποστ που διαβασα

Σε Golf 6 δεν εχω μπει ουτε οδηγησει αλλα αν ειναι σαν το scirocco τοτε................ΝΑΙ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ειναι ΚΛΑΣΗΣ-ΧΕΣΗΣ ΑΝΩΤΕΡΟΤΕΡΟ απο το ρημαδι το 5!Τι να λεμε τωρα, μερα με την νυχτα!Παλι καλα που της εκοψε της μαμημενης της VW να μαζεψει το μπαχαλο το 5 :good: και να δωσει ενα προιον που αξιζει τα λεφτα του!

Καιρος ηταν!Μ@Λ@ΚΕΣ που μας κοροιδευουν στη μουρη μας! protest.gif

Καλοταξιδο σε ολους σας παιδες και απροβληματιστο!

ΥΓ:Σαν ομορφια επιτρεψτε μου να πω οτι μου αρεσει πολυ περισσοτερο το 5 closedeyes.gif

Edited by geocha
Link to comment
Share on other sites

ναι το 6 παιρνει αριστα στο εσωτερικο του τι να λεμε τωρα. Το 5αρι ειναι σαν fabia παλιο

Link to comment
Share on other sites

Mη δυναμιτίζουμε το κλίμα παιδιά.

Το εσωτερικό του 6 είναι η μοντέρνα εκδοχή του εσωτερικού του 5, το οποίο άλλωστε είναι 4-5 χρόνια στην αγορά!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.