Jump to content
Nosma

Προβλήματα Με Golf 6

Recommended Posts

Mη δυναμιτίζουμε το κλίμα παιδιά.

Το εσωτερικό του 6 είναι η μοντέρνα εκδοχή του εσωτερικού του 5, το οποίο άλλωστε είναι 4-5 χρόνια στην αγορά!

Ας αφησουμε την μοντερνα ή οχι εκδοχη, ποιοτικα ειναι αλλου παντως και με ESP οχι με το αχρηστο ASR

Link to comment
Share on other sites

ότι ακριβώς γραφεις παραπάνω τα πέρασα και εγώ ακριβώς όμως! κανε υπομονή και δώσε λίγο χρόνο στο αμάξι σου κανε λίγα χιλιόμετρα. ο θόρυβος στο σασμάν είναι φυσιολογικός μην την ψάχνεις παραπάνω όλα τα σαρία και αν προσεχεις και τα 5aria gt το το ίδιο κάνουν.όσο για την σκουριασμένη κούνια εμενα έστρωσε στα 15000 χιλιόμετρα,βεβαια την ακούω στα πολύ σπανια αλλα πλέον η απόδοση δεν πέφτει όπως παλιά.πιθανό να είναι και η ιδέα μας ότι πέφτει η απόδοση γιατί στις αρχές θες να ανακαλύψεις το αμάξι σου το γαζάρης το δοκιμάζεις και ξανά γκάζι και ξανά και ξαναδώστου και στο τέλος σου φαίνεται πως δεν πηγαίνει.προσωπικά έχω δώσει ομηρικές μάχες με τα λαμόγια τους αντιπροσωπους αλλα άκρη δεν έβγαλα συμβουλή: υπομονή κανε λίγα χιλιόμετρα ακόμα και αν θες να πέριστις για το αν χάνεις απόδοση δώσε ένα 50αρίκο και κανε μια δυναμομέτρηση για να τελειώνει το παραμύθι .αν δεν σου βγάλει τουλάχιστον 165 "μουλαρακια" εδώ θα είμαστε θα βρεθεί η λύση.και μην μπαίνεις σε διαδικασίες ψυχοφθόρες.

Στα μηνύματα που αναρτώνται θα πρέπει να υπάρχει σαφήνεια, λιτότητα, ουσία και να είναι ευανάγνωστα. Να χρησιμοποιούνται Ελληνικά ΜΙΚΡΑ γράμματα (Ελληνικές γραμματοσειρές - χαρακτήρες) και όχι Greeklish.

Edited by Speedy
Greeklish
Link to comment
Share on other sites

Τι πρόβλημα ακριβώς σου έβγαλε ?

Αισθητήρα Λ μου είχε βγάλει τον Αύγουστο. Στο ταξίδι πριν το υποθαλλάσιο τούνελ στην Πρέβεζα άναψε το λαμπάκι και έμεινε μόνιμα αναμμένο. Την επόμενη ημέρα ήμουν στον Καψιώχα στην Πρέβεζα.

Είχε φύγει από το κλιπ το καλώδιο του αισθητήρα, ακουμπούσε στην γωνία - άκρη του βερντυρατέρ και όπως ήταν λογικό έλιωσε το μισό.

Έκανα άλλα 500χλμ μέχρι να φέρουν το ανταλλακτικό γιατί δεν υπήρχε και τελικά το άλλαξα στον Καψιώχα στα Γιάννενα.

Το κόστος αν θυμάμαι καλά ήταν 290 ευρώ αν και μου το πέρασαν στην εγγύηση.

Πριν πάω στον Καψιώχα βέβαια είχα πάρει επιτόπου τηλ. την total care.

Στο συνεργείο προσπαθούσαν να καταλάβουν αν ήταν από εξωτερικό παράγοντα π.χ. καμία γάτα που μπήκε εκεί όπως έλεγαν. Από εξωτερικό παράγοντα είναι η καραμέλα για να μην σου περάσουν κάτι στην εγγύηση. Τελικά όταν καταλήξαμε ότι χέρι μπαίνει μόνο με γάντι (λόγω θερμοκρασιών) και ήταν ψιλοαδύνατο να μπει γάτα για σάουνα και ταυτόχρονα ήταν εμφανές ότι ο αισθητήρας ακουμπούσε στο βερντυρατέρ το πέρασαν εγγύηση.

Καλό είναι να τσεκάρετε αν ο αισθητήρας είναι σωστά κουμπωμένος & συγκρατείται σωστά από το κλιπ για να μην υπάρξει πρόβλημα.

Edited by J.P.
Link to comment
Share on other sites

Αισθητήρα Λ μου είχε βγάλει τον Αύγουστο. Στο ταξίδι πριν το υποθαλλάσιο τούνελ στην Πρέβεζα άναψε το λαμπάκι και έμεινε μόνιμα αναμμένο. Την επόμενη ημέρα ήμουν στον Καψιώχα στην Πρέβεζα.

Είχε φύγει από το κλιπ το καλώδιο του αισθητήρα, ακουμπούσε στην γωνία - άκρη του βερντυρατέρ και όπως ήταν λογικό έλιωσε το μισό.

Έκανα άλλα 500χλμ μέχρι να φέρουν το ανταλλακτικό γιατί δεν υπήρχε και τελικά το άλλαξα στον Καψιώχα στα Γιάννενα.

Το κόστος αν θυμάμαι καλά ήταν 290 ευρώ αν και μου το πέρασαν στην εγγύηση.

Πριν πάω στον Καψιώχα βέβαια είχα πάρει επιτόπου τηλ. την total care.

Στο συνεργείο προσπαθούσαν να καταλάβουν αν ήταν από εξωτερικό παράγοντα π.χ. καμία γάτα που μπήκε εκεί όπως έλεγαν. Από εξωτερικό παράγοντα είναι η καραμέλα για να μην σου περάσουν κάτι στην εγγύηση. Τελικά όταν καταλήξαμε ότι χέρι μπαίνει μόνο με γάντι (λόγω θερμοκρασιών) και ήταν ψιλοαδύνατο να μπει γάτα για σάουνα και ταυτόχρονα ήταν εμφανές ότι ο αισθητήρας ακουμπούσε στο βερντυρατέρ το πέρασαν εγγύηση.

Καλό είναι να τσεκάρετε αν ο αισθητήρας είναι σωστά κουμπωμένος & συγκρατείται σωστά από το κλιπ για να μην υπάρξει πρόβλημα.

Πως το ελέγχουμε ??? Καμια photo παίζει ???

Link to comment
Share on other sites

Πως το ελέγχουμε ??? Καμια photo παίζει ???

Στέλιο καλημέρα,

Αν ανοίξεις το καπό θα το δεις εύκολα, είναι το καλώδιο που φαίνεται μπροστά από την μηχανή και είναι παράλληλα τοποθετημένο με την μετώπη, ψυγεία κλπ.

Επειδή το έχουν αλλάξει και είναι μεγάλο από 20cm π.χ. που ήταν παλιά είναι πλέον 30-40cm έχουν ένα ασημένιο μεταλλικό κλιπ στην μέση της διαδρομής του για να το συγκρατεί.

Link to comment
Share on other sites

Στέλιο καλημέρα,

Αν ανοίξεις το καπό θα το δεις εύκολα, είναι το καλώδιο που φαίνεται μπροστά από την μηχανή και είναι παράλληλα τοποθετημένο με την μετώπη, ψυγεία κλπ.

Επειδή το έχουν αλλάξει και είναι μεγάλο από 20cm π.χ. που ήταν παλιά είναι πλέον 30-40cm έχουν ένα ασημένιο μεταλλικό κλιπ στην μέση της διαδρομής του για να το συγκρατεί.

Θα το κοιτάξω.Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον δεν ξερω αν ειναι προβλημα αλλα ειναι κατι..

Στην αρχη παντα οταν το εβαζα μπροστα κρατουσε ρελαντι 1200..

Τωρα μου το κανει αραια και που..

Π.χ Σημερα το εβαλα μπρος με εξωτερικη θερμοκρασια στους 8 βαθμους και δεν κρατησε ψηλα ρελαντι αλλα κατεβηκε στις 800σαλ.

Γκολφ τσι 122 8000χλμ / προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον δεν ξερω αν ειναι προβλημα αλλα ειναι κατι..

Στην αρχη παντα οταν το εβαζα μπροστα κρατουσε ρελαντι 1200..

Τωρα μου το κανει αραια και που..

Π.χ Σημερα το εβαλα μπρος με εξωτερικη θερμοκρασια στους 8 βαθμους και δεν κρατησε ψηλα ρελαντι αλλα κατεβηκε στις 800σαλ.

Γκολφ τσι 122 8000χλμ / προγραμμα.

Και το δικο μου 122αρι τον πρωτο μηνα που το πηρα στο ξεκινημα κρατουσε ρελαντι 1200, μετα τον πρωτο μηνα το ξεχασε και το ρελαντι παει 800 απο την αρχη οσο κρυο και να εχει, αλλα δεν εχω καποιο αλλο προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

τα ιδια ακριβως και σε μενα,το εχω γραψει ξανα.πλεον τσοκαρει μονο οταν εχει ζεστη και οχι κρυο. sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα το ίδιο συμβαίνει αλλά δεν με ενδιαφέρει αφήνω να ζεσταθεί λίγο και να πέσει η κατανάλωση κάτω απο τα 1λτ/ώρα και μετα ξεκινώ.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως παρουσιασα και εγω στο vw golf vi 160 τον ηχο της σκουριασμενης κουνιας στα 8000 χλμς! Τι μου προτεινετε να κανω?

καλη χρονια και χρονια πολλα πρωτον, και δευτερον αυτο που θα σου προτεινα ειναι να μην κανεις τιποτα γιατι και να πας να αλλξεις αντλια νερου σε 4000 χλμ θα στο ξανακανει στο 90% των περιπτωσεων.

Link to comment
Share on other sites

Από σήμερα εμφανίστηκε και στο δικό μου tsi 160 ο ήχος της "σκουριασμένης κούνιας" ή το "τιτίβισμα / κελάηδημα κελιού" όπως θα το έλεγα εγώ.

Κινούμενος σε μία κοντινή διαδρομή, με χαλαρούς ρυθμούς είχα αφήσει το γκάζι και πατώντας πάλι με 1950 στροφές περίπου και 3η ταχύτητα, άκουσα τον γνωστό θόρυβο.

Είχα ανοιχτά παράθυρα, ηλιοροφή και κλειστό ραδιόφωνο και δοκίμασα πάλι αρκετές φορές να δω να το κάνει. Αποτέλεσμα ίδιο, πάντα με 3η και πάντα ένα κλικ πριν τις 2000 στροφές.

Με 2α δεν κάνει τίποτα, μπορώ να πω όμως ότι δεν είναι και πολύ έντονος ο θόρυβος και έχει ελάχιστη διάρκεια (είναι στιγμιαίος). Πιθανόν αν είχα ανοιχτό ραδιόφωνο να μην τον άκουγα.

Το αυτοκίνητο έχει 7.500χλμ περίπου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μένει παρά μία ερώτηση στην αντιπροσωπεία αν ισχύει αυτό που

έχει γραφτεί εδώ μέσα για αναβαθμισμένες αντλίες πλέον και εντολή

για αλλαγές στους κινητήρες που παρουσιάζουν τον εν λόγω θόρυβο..

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τόσο μεγάλο το πρόβλημα για να σε κάνει να πας αμέσως στην αντιπροσωπεία. Αν έχω χρόνο θα πάω αλλιώς μια και καλή τον Μάιο που θα κάνω σέρβις θα ζητήσω να το δουν.

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια εγω εχω παλι θορυβο απο τις τσιμουχες.σημερα το επλυνα κ εβαλα σπρει σιλικονης στις τσιμουχες κ παρολα ατα παλι κανει θορυβο.οταν ειχα βαλει πρινπεριπου 5 μηνες πρωτη φορα εξαφανιστηναν οι θορυβοι σημερα παρολο που εβαλα επιμενουν,υπαρχει καμια λυση?ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια εγω εχω παλι θορυβο απο τις τσιμουχες.σημερα το επλυνα κ εβαλα σπρει σιλικονης στις τσιμουχες κ παρολα ατα παλι κανει θορυβο.οταν ειχα βαλει πρινπεριπου 5 μηνες πρωτη φορα εξαφανιστηναν οι θορυβοι σημερα παρολο που εβαλα επιμενουν,υπαρχει καμια λυση?ευχαριστω

Παντως , αν τυχον κινηθεις μεσω εγγυησης για αντικατασταση , αποψη μου ειναι να τις αφησεις ως εχουν . Μην τις ξηλωσεις , μπορει να γινουν χειροτερα τα πραγματα (στεγανοτητα , κλπ) . Σε 6αρια ακουγονται , απ οσο εχω δει .

Link to comment
Share on other sites

λες φιλε μου να υπαρχουν προβληματα?στο μανδυλα που ρωτησα ειπανε οτι ειναι ταλαιπωρια για το αμαξι πρεπει να ανοιχτουν πορτες κ ναξηλωθουν ενασωρο πραματα.ακουγονται κ σε αλλα γκολφ?σε 2 γκολφ που μπηκα κ ενα σιροκο τιποτα δεν ακουγοταν.

Link to comment
Share on other sites

λες φιλε μου να υπαρχουν προβληματα?στο μανδυλα που ρωτησα ειπανε οτι ειναι ταλαιπωρια για το αμαξι πρεπει να ανοιχτουν πορτες κ ναξηλωθουν ενασωρο πραματα.ακουγονται κ σε αλλα γκολφ?σε 2 γκολφ που μπηκα κ ενα σιροκο τιποτα δεν ακουγοταν.

Στο δικό μου golf vi 160 δίπορτο ακούγονται και μάλιστα αρκετά. Πάντως δε σκοπεύω να κάνω κάτι...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.