Katana Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 Xμ, δλδ να μην τους το πω στο σέρβις?Γιατί και σε εμένα ψιλοακούγονται. Βασικά, αυτό που με ενοχλεί είναι τα πλαστικά έξω από τα τζάμια, τα οποία έχουν σκληρύνει και κάνουν αεροδυναμικούς θορύβους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 Σημερα που πηγα συνεργιο με εκαναν και μια εργασια recall 80B4 ΚΑΤΩ απο το τιμονι μεσα στο αμαξι ...ξερει κανεις τι εκαναν ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agnostos_xxx Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 Σημερα που πηγα συνεργιο με εκαναν και μια εργασια recall 80B4 ΚΑΤΩ απο το τιμονι μεσα στο αμαξι ...ξερει κανεις τι εκαναν ? Δεν μπορω να σου πω με ακριβεια..ενα μονο εχω να πω. Οταν πηγα το golf 6 tsi για λαδια(ειχα 9.500χλμ) εκαναν και το recall για τα παραθυρα...ολα οκ.παω να βαλω μπροστα και αναβε το λαμπακι του αεροσακου και εβγαζε fault!!! αθανατοι ελληνες μηχανικοι...αρα κατι ισως εκαναν κατω απο το τιμονι οπως αναφερεις...Εμενα δεν μου ειπαν τπτ δλδ δεν εκαναν τπτ στο τιμονι και οταν τους ρωτησα πως ετυχε να αναβει μονο το λαμπακι λενε : ε τυχαινουν αυτα.... Η μ@λ@κι@ παει συννεφο εκει μεσα...αν θελετε σας λεω και που το πηγα.Εμενα παντως δεν θα με ξαναδουν!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 (edited) Toυς το ζήτησες εσύ ή στο έκαναν μόνοι τους? Το θέμα είναι ότι το αμάξι είναι σχεδόν τέλειο και δεν θέλω να βάλουν χέρι σε τίποτα! Edited April 6, 2010 by Katana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 (edited) ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ στο κανουν ... Οσο για το λαμπακι ...μαλλον σε ξηλωσαν ολη τη πορτα οπως εμενα...και μετα εσβησαν το λαθος...αφου συνδεσαν τον αισθητηρα. Το recall αυτο στερεωσαν με κλιπακια καποιο καλωδιο τελικα ...δεν ξερω ακριβως τι.... Επισης το οτι με ετριζε στην πρωτη ολο το αμαξι το θεωρουσα φυσιολογικο ...το οτι η δευτερα και η τριτη ειχαν κατι στις αλλαγες....φυσιολογικο... οταν ομως το ελεγξε εξωνυχυστηκα ο τεχνικος... αλλαζεισ την εγγυηση Δισκος πλατο και σετ συμπλεκτη και ρολεμαν.... Προβληματικο κατι απο αυτα εξ αρχης..... ελπιζω ολα να γινουν οπως πρεπει΄. Edited April 6, 2010 by thanos katsas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 Έχει τύχει σε κανέναν στο πρωινό ζέσταμα του κινητήρα και ενώ δουλεύει στο ρελαντί, ανά 5-10 δευτερόλεπτα να νοιώθει κάτι σαν τρέμουλο από τον κινητήρα?? (το νοιώθεις στο πόδι από το δάπεδο και έρχεται από τον χώρο του κινητήρα). Όταν λέμε ότι τρέμει δεν κάνει και σαν ταξί Opel Record δεκαετίας 80, αλλά κάτι πιο ελαφρύ και στιγμιαίο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 Οχι σε εμένα... Αυτό που εγώ βλέπω είναι στα πρώτα 10-15'' που το έχω ανάψει, η εξάτμιση είναι σαν να είναι ''μπουκωμένο'' το μοτέρ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 εγω αυτο που λες το νοιωθω οταν κανει το cold start.κατι αλλες φορες το νοιωθω οτι κανει και σκασιματακια μαζι η εξατμιση και ψιλοτρεμει και το αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 (edited) εγω αυτο που λες το νοιωθω οταν κανει το cold start.κατι αλλες φορες το νοιωθω οτι κανει και σκασιματακια μαζι η εξατμιση και ψιλοτρεμει και το αμαξι. Αυτό συμβαίνει στο Cold Start. Υ.Γ. Σήμερα πήγα στην αντιπροσωπία και υπάρχει πράγματι ανάκληση σε κάτι πλαστικό κάτω στην αριστερή μερια του οδηγού που έχει να κάνει με τον κλιματισμό. Έχει δωθεί εντολή από την Γερμανία και το αλλάζουν σε όλα τα Golf 6. Δεν μου το άλλαξαν ακόμη γιατί δεν το είχαν. Θα πάω σε μερικές μέρες. Πάντως μου είπαν δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Edited April 9, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 ναι οντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 Αυτό συμβαίνει στο Cold Start. Υ.Γ. Σήμερα πήγα στην αντιπροσωπία και υπάρχει πράγματι ανάκληση σε κάτι πλαστικό κάτω στην αριστερή μερια του οδηγού που έχει να κάνει με τον κλιματισμό. Έχει δωθεί εντολή από την Γερμανία και το αλλάζουν σε όλα τα Golf 6. Δεν μου το άλλαξαν ακόμη γιατί δεν το είχαν. Θα πάω σε μερικές μέρες. Πάντως μου είπαν δεν είναι κάτι ανησυχητικό. 'Οταν με το καλό ξεμπερδέψεις κάνε μας μία ενημέρωση με το τι αλλάξανε τελικά.. Έχω την εντύπωση πάντως πως ο κλιματισμός σε εμένα βγάζει λίγο περισσότερο αέρα στον συνοδηγό από οτι στον οδηγό και δεν ξέρω μήπως έχει να κάνει αυτό με την ανάκληση και αλλάζουν κανένα σωλήνα που οδηγεί τον αέρα στους αεραγωγούς της πλευράς του οδηγού.. Μεγάλη φαντασία έχω θα μου πείτε...και με το δίκιο σας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 Το θέμα είναι ότι έχουμε νομίζω 3 version του Golf VI μέχρι τώρα και πιθανόν να μην τις αφορά όλες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 (edited) 'Οταν με το καλό ξεμπερδέψεις κάνε μας μία ενημέρωση με το τι αλλάξανε τελικά.. Έχω την εντύπωση πάντως πως ο κλιματισμός σε εμένα βγάζει λίγο περισσότερο αέρα στον συνοδηγό από οτι στον οδηγό και δεν ξέρω μήπως έχει να κάνει αυτό με την ανάκληση και αλλάζουν κανένα σωλήνα που οδηγεί τον αέρα στους αεραγωγούς της πλευράς του οδηγού.. Μεγάλη φαντασία έχω θα μου πείτε...και με το δίκιο σας... Δεν μου το άλλαξαν ακόμη γιατί δεν είχαν το σωστό ανταλλακτικό. Σε 1-2 βδομάδες θα πάω να μου το αλλάξουν, όταν ξανα-ανέβω Κοζάνη. Edited April 10, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 Έχει τύχει σε κανέναν στο πρωινό ζέσταμα του κινητήρα και ενώ δουλεύει στο ρελαντί, ανά 5-10 δευτερόλεπτα να νοιώθει κάτι σαν τρέμουλο από τον κινητήρα?? (το νοιώθεις στο πόδι από το δάπεδο και έρχεται από τον χώρο του κινητήρα). Όταν λέμε ότι τρέμει δεν κάνει και σαν ταξί Opel Record δεκαετίας 80, αλλά κάτι πιο ελαφρύ και στιγμιαίο. Φυσιολογικο ειναι.Ετσι κανουν ολα στη διαδικασια cold start.Και τα 5αρια ομοιως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 Φυσιολογικο ειναι.Ετσι κανουν ολα στη διαδικασια cold start.Και τα 5αρια ομοιως. ok ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratis3098 Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 ok ευχαριστώ! Ρε παιδια το ιδιο κανει και το δικό μου και πανω που ελεγα να παω στην Αντιπροσωπια. Τωρα ησυχασα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechpanos Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 Καλημέρα. Τις τελευταίες 2 εβδομάδες, μετά τα 7.200 km, το αυτοκίνητο (vi 122ps) άρχισε να παρουσιάζει μείωση της απόδοσης, και υψηλότερη κατανάλωση κατά 1 λίτρο περίπου! Δεν έχω παρατηρήσει κάποιο ιδιαίτερο σύμπτωμα, ούτε θόρυβο, ούτε τίποτα! Απλά, στην 1η - 2α δεν έχει το "πέταγμα" που είχε, ενώ και στην 5η-6η δεν "τραβάει" όπως πριν... Στην αρχή το απέδωσα στην βενζίνη (Shell απλή), αλλά στο επόμενο γέμισμα με ΕΤΕΚΑ 100ρα τα ίδια! Μάλιστα, όταν κινούμαι "ρολάροντας" (σε φάση με κίνηση πχ), με 1η μέσα και το γκάζι ίσα που το πατάω, το αυτοκίνητο πριν πήγαινε κομπλέ και τώρα σε κάτι φάσεις ρετάρει, σα να ζητάει να το πατήσω περισσότερο! Έχω αναγκαστεί και πατινάρω πλέον περισσότερο τον συμπλέκτη, γιατί ακόμα και στο ξεκίνημα πχ σε ελαφρά ανηφόρα δεν φεύγει με την μία! Θα βάλω ένα γέμισμα ακόμα με καλή βενζίνη πχ ΕΚΟ 100ρα που έχει και καθαριστικά πρόσθετα, για να αποκλείσω την πιθανότητα κακής ποιότητας βενζίνης, και μετά έφυγα για αντιπροσωπία! Πριν παρατηρήσω το πρόβλημα, συνέβησαν τα εξής: Πλύσιμο (Μ. Σάββατο) Γέμισμα αφού το ρεζερβουάρ είχε φτάσει ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΤΟ (έδειχνε 5 χλμ να απομένουν!), με βενζίνη απλή Shell, 20 ευρώ όχι πολύ. Τότε είδα ότι δεν πήγαινε και πολύ καλά, και έκανα γέμισμα με 100ρα ΕΤΕΚΑ και τα ίδια... 1 εβδομάδα τώρα παρατηρώ μείωση απόδοσης και αύξηση κατανάλωσης. Υπάρχει περίπτωση, να είχε πιάσει "κατακάθια" το ρεζερβουάρ, και να μου βούλωσε τα μπεκ του άμεσου ψεκασμού επειδή το πήγα πάτο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 (edited) Καλημέρα. Τις τελευταίες 2 εβδομάδες, μετά τα 7.200 km, το αυτοκίνητο (vi 122ps) άρχισε να παρουσιάζει μείωση της απόδοσης, και υψηλότερη κατανάλωση κατά 1 λίτρο περίπου! Δεν έχω παρατηρήσει κάποιο ιδιαίτερο σύμπτωμα, ούτε θόρυβο, ούτε τίποτα! Απλά, στην 1η - 2α δεν έχει το "πέταγμα" που είχε, ενώ και στην 5η-6η δεν "τραβάει" όπως πριν... Στην αρχή το απέδωσα στην βενζίνη (Shell απλή), αλλά στο επόμενο γέμισμα με ΕΤΕΚΑ 100ρα τα ίδια! Μάλιστα, όταν κινούμαι "ρολάροντας" (σε φάση με κίνηση πχ), με 1η μέσα και το γκάζι ίσα που το πατάω, το αυτοκίνητο πριν πήγαινε κομπλέ και τώρα σε κάτι φάσεις ρετάρει, σα να ζητάει να το πατήσω περισσότερο! Έχω αναγκαστεί και πατινάρω πλέον περισσότερο τον συμπλέκτη, γιατί ακόμα και στο ξεκίνημα πχ σε ελαφρά ανηφόρα δεν φεύγει με την μία! Θα βάλω ένα γέμισμα ακόμα με καλή βενζίνη πχ ΕΚΟ 100ρα που έχει και καθαριστικά πρόσθετα, για να αποκλείσω την πιθανότητα κακής ποιότητας βενζίνης, και μετά έφυγα για αντιπροσωπία! Πριν παρατηρήσω το πρόβλημα, συνέβησαν τα εξής: Πλύσιμο (Μ. Σάββατο) Γέμισμα αφού το ρεζερβουάρ είχε φτάσει ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΤΟ (έδειχνε 5 χλμ να απομένουν!), με βενζίνη απλή Shell, 20 ευρώ όχι πολύ. Τότε είδα ότι δεν πήγαινε και πολύ καλά, και έκανα γέμισμα με 100ρα ΕΤΕΚΑ και τα ίδια... 1 εβδομάδα τώρα παρατηρώ μείωση απόδοσης και αύξηση κατανάλωσης. Υπάρχει περίπτωση, να είχε πιάσει "κατακάθια" το ρεζερβουάρ, και να μου βούλωσε τα μπεκ του άμεσου ψεκασμού επειδή το πήγα πάτο; φιλε μου μολλης μου φενετε ότι έκανες την τρόμπα βενζινης να τα πεξει...γτ νομιζεις οτι ολοι προτινουνε να μιν αφινεις το αμαξι με τερμα χαμηλο δικτη?? σιγουρα εχει να κανει με το συστημα τροφοδοσιας κατ εμε...ειτε ειναι τρομπα ειτε ειναι φιλτρο βενζινης!! Edited April 14, 2010 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechpanos Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 Παίζει να είναι και N75/σκάστρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 Υπάρχει περίπτωση, να είχε πιάσει "κατακάθια" το ρεζερβουάρ, και να μου βούλωσε τα μπεκ του άμεσου ψεκασμού επειδή το πήγα πάτο; Οχι δεν παιζει αυτο.Αν ειχε βουλωσει μπεκ πιθανοτατα θα λειτουργουσε με 3 κυλινδρους και φυσικα θα καταλαβαινες αμεσως οτι κατι δεν παει καλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 Εάν είναι αντλία βενζίνης .... 350,00 ¤ , εάν είναι σκάστρα ....44 ¤ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted April 16, 2010 Report Share Posted April 16, 2010 χε...παω και για αντικατασταση κρεμαγιερας! .. Ελπιζω τελευταια αλλαγη δεν αντεχεται αυτο το βασανο της αναξιοπιστιας... Κατα την γνωμη μου εγκειται θεμα ανακλησης την οποια και δεν κανουν .Δισκο πλατο στραβα και κρεμαγιερες με προβληματα στην πρωτη παρτιδα ειδικα golf 6 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted April 17, 2010 Report Share Posted April 17, 2010 χε...παω και για αντικατασταση κρεμαγιερας! .. Ελπιζω τελευταια αλλαγη δεν αντεχεται αυτο το βασανο της αναξιοπιστιας... Κατα την γνωμη μου εγκειται θεμα ανακλησης την οποια και δεν κανουν .Δισκο πλατο στραβα και κρεμαγιερες με προβληματα στην πρωτη παρτιδα ειδικα golf 6 . Tι συμπτώματα σου παρουσίασε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechpanos Posted April 17, 2010 Report Share Posted April 17, 2010 Καλημέρα. Τις τελευταίες 2 εβδομάδες, μετά τα 7.200 km, το αυτοκίνητο (vi 122ps) άρχισε να παρουσιάζει μείωση της απόδοσης, και υψηλότερη κατανάλωση κατά 1 λίτρο περίπου!Δεν έχω παρατηρήσει κάποιο ιδιαίτερο σύμπτωμα, ούτε θόρυβο, ούτε τίποτα! Απλά, στην 1η - 2α δεν έχει το "πέταγμα" που είχε, ενώ και στην 5η-6η δεν "τραβάει" όπως πριν...Στην αρχή το απέδωσα στην βενζίνη (Shell απλή), αλλά στο επόμενο γέμισμα με ΕΤΕΚΑ 100ρα τα ίδια! Μάλιστα, όταν κινούμαι "ρολάροντας" (σε φάση με κίνηση πχ), με 1η μέσα και το γκάζι ίσα που το πατάω, το αυτοκίνητο πριν πήγαινε κομπλέ και τώρα σε κάτι φάσεις ρετάρει, σα να ζητάει να το πατήσω περισσότερο! Έχω αναγκαστεί και πατινάρω πλέον περισσότερο τον συμπλέκτη, γιατί ακόμα και στο ξεκίνημα πχ σε ελαφρά ανηφόρα δεν φεύγει με την μία!Θα βάλω ένα γέμισμα ακόμα με καλή βενζίνη πχ ΕΚΟ 100ρα που έχει και καθαριστικά πρόσθετα, για να αποκλείσω την πιθανότητα κακής ποιότητας βενζίνης, και μετά έφυγα για αντιπροσωπία!Πριν παρατηρήσω το πρόβλημα, συνέβησαν τα εξής:Πλύσιμο (Μ. Σάββατο)Γέμισμα αφού το ρεζερβουάρ είχε φτάσει ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΤΟ (έδειχνε 5 χλμ να απομένουν!), με βενζίνη απλή Shell, 20 ευρώ όχι πολύ.Τότε είδα ότι δεν πήγαινε και πολύ καλά, και έκανα γέμισμα με 100ρα ΕΤΕΚΑ και τα ίδια...1 εβδομάδα τώρα παρατηρώ μείωση απόδοσης και αύξηση κατανάλωσης.Υπάρχει περίπτωση, να είχε πιάσει "κατακάθια" το ρεζερβουάρ, και να μου βούλωσε τα μπεκ του άμεσου ψεκασμού επειδή το πήγα πάτο; Έβαλα βενζίνη 100ρα ΕΚΟ ΚΙΝΙΤΡΟΝ...Είδα διαφορά, δεν μου κάνει στο ξεκίνημα και στο λίγο πάτημα γκαζιού το ρετάρισμα, αλλά φυσικά οφείλεται στην ποιότητα της βενζίνης και πάλι, δεν έχει το πέταγμα που θα είχε με τόσο καλή ποιότητα 100ρα πριν! Θα το πάω από Δευτέρα αντιπροσωπία για έλεγχο... Το θέμα είναι, άμα είναι Ν75 ή βλάβη αντλίας καυσίμου, φαίνεται στο διαγνωστικό; Ή πρέπει να κάτσουν και να λύσουνε το αμάξι; Επίσης άλλη μια ερώτηση, η αντλία καυσίμων σε ποιο σημείο ακριβώς βρίσκεται; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
titos80 Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 Εχω κανει τρεις ευθυγραμμισεις στο golf VI και ομως οταν οδηγω σε ευθεια κανω μικρα οχταρακια! Τελικα με δουλευουν με την ευθυγραμμιση ή θελω κρεμαγιερα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...