Jump to content
Nosma

Προβλήματα Με Golf 6

Recommended Posts

Xμ, δλδ να μην τους το πω στο σέρβις?Γιατί και σε εμένα ψιλοακούγονται.

Βασικά, αυτό που με ενοχλεί είναι τα πλαστικά έξω από τα τζάμια, τα οποία έχουν σκληρύνει και κάνουν αεροδυναμικούς θορύβους.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα που πηγα συνεργιο με εκαναν και μια εργασια recall 80B4 ΚΑΤΩ απο το τιμονι μεσα στο αμαξι ...ξερει κανεις τι εκαναν ?

Link to comment
Share on other sites

Σημερα που πηγα συνεργιο με εκαναν και μια εργασια recall 80B4 ΚΑΤΩ απο το τιμονι μεσα στο αμαξι ...ξερει κανεις τι εκαναν ?

Δεν μπορω να σου πω με ακριβεια..ενα μονο εχω να πω.

Οταν πηγα το golf 6 tsi για λαδια(ειχα 9.500χλμ) εκαναν και το recall για τα παραθυρα...ολα οκ.παω να βαλω μπροστα και αναβε το λαμπακι του αεροσακου και εβγαζε fault!!! αθανατοι ελληνες μηχανικοι...αρα κατι ισως εκαναν κατω απο το τιμονι οπως αναφερεις...Εμενα δεν μου ειπαν τπτ δλδ δεν εκαναν τπτ στο τιμονι και οταν τους ρωτησα πως ετυχε να αναβει μονο το λαμπακι λενε : ε τυχαινουν αυτα....

Η μ@λ@κι@ παει συννεφο εκει μεσα...αν θελετε σας λεω και που το πηγα.Εμενα παντως δεν θα με ξαναδουν!!!

Link to comment
Share on other sites

Toυς το ζήτησες εσύ ή στο έκαναν μόνοι τους?

Το θέμα είναι ότι το αμάξι είναι σχεδόν τέλειο και δεν θέλω να βάλουν χέρι σε τίποτα!

Edited by Katana
Link to comment
Share on other sites

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ στο κανουν ...

Οσο για το λαμπακι ...μαλλον σε ξηλωσαν ολη τη πορτα οπως εμενα...και μετα εσβησαν το λαθος...αφου συνδεσαν τον αισθητηρα.

Το recall αυτο στερεωσαν με κλιπακια καποιο καλωδιο τελικα ...δεν ξερω ακριβως τι....

Επισης το οτι με ετριζε στην πρωτη ολο το αμαξι το θεωρουσα φυσιολογικο ...το οτι η δευτερα και η τριτη ειχαν κατι στις αλλαγες....φυσιολογικο... οταν ομως το ελεγξε εξωνυχυστηκα ο τεχνικος... αλλαζεισ την εγγυηση Δισκος πλατο και σετ συμπλεκτη και ρολεμαν.... Προβληματικο κατι απο αυτα εξ αρχης..... ελπιζω ολα να γινουν οπως πρεπει΄.

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Έχει τύχει σε κανέναν στο πρωινό ζέσταμα του κινητήρα και ενώ δουλεύει στο ρελαντί, ανά 5-10 δευτερόλεπτα να νοιώθει κάτι σαν τρέμουλο από τον κινητήρα?? (το νοιώθεις στο πόδι από το δάπεδο και έρχεται από τον χώρο του κινητήρα).

Όταν λέμε ότι τρέμει δεν κάνει και σαν ταξί Opel Record δεκαετίας 80, αλλά κάτι πιο ελαφρύ και στιγμιαίο.

Link to comment
Share on other sites

Οχι σε εμένα...

Αυτό που εγώ βλέπω είναι στα πρώτα 10-15'' που το έχω ανάψει, η εξάτμιση είναι σαν να είναι ''μπουκωμένο'' το μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

εγω αυτο που λες το νοιωθω οταν κανει το cold start.κατι αλλες φορες το νοιωθω οτι κανει και σκασιματακια μαζι η εξατμιση και ψιλοτρεμει και το αμαξι.

Link to comment
Share on other sites

εγω αυτο που λες το νοιωθω οταν κανει το cold start.κατι αλλες φορες το νοιωθω οτι κανει και σκασιματακια μαζι η εξατμιση και ψιλοτρεμει και το αμαξι.

Αυτό συμβαίνει στο Cold Start.

Υ.Γ. Σήμερα πήγα στην αντιπροσωπία και υπάρχει πράγματι ανάκληση σε κάτι πλαστικό κάτω στην αριστερή μερια του οδηγού που έχει να κάνει με τον κλιματισμό. Έχει δωθεί εντολή από την Γερμανία και το αλλάζουν σε όλα τα Golf 6. Δεν μου το άλλαξαν ακόμη γιατί δεν το είχαν. Θα πάω σε μερικές μέρες. Πάντως μου είπαν δεν είναι κάτι ανησυχητικό.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Αυτό συμβαίνει στο Cold Start.

Υ.Γ. Σήμερα πήγα στην αντιπροσωπία και υπάρχει πράγματι ανάκληση σε κάτι πλαστικό κάτω στην αριστερή μερια του οδηγού που έχει να κάνει με τον κλιματισμό. Έχει δωθεί εντολή από την Γερμανία και το αλλάζουν σε όλα τα Golf 6. Δεν μου το άλλαξαν ακόμη γιατί δεν το είχαν. Θα πάω σε μερικές μέρες. Πάντως μου είπαν δεν είναι κάτι ανησυχητικό.

'Οταν με το καλό ξεμπερδέψεις κάνε μας μία ενημέρωση με το τι αλλάξανε τελικά..

Έχω την εντύπωση πάντως πως ο κλιματισμός σε εμένα βγάζει λίγο περισσότερο αέρα

στον συνοδηγό από οτι στον οδηγό και δεν ξέρω μήπως έχει να κάνει αυτό με την ανάκληση

και αλλάζουν κανένα σωλήνα που οδηγεί τον αέρα στους αεραγωγούς της πλευράς του οδηγού..

Μεγάλη φαντασία έχω θα μου πείτε...και με το δίκιο σας... :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι έχουμε νομίζω 3 version του Golf VI μέχρι τώρα και πιθανόν να μην τις αφορά όλες.

Link to comment
Share on other sites

'Οταν με το καλό ξεμπερδέψεις κάνε μας μία ενημέρωση με το τι αλλάξανε τελικά..

Έχω την εντύπωση πάντως πως ο κλιματισμός σε εμένα βγάζει λίγο περισσότερο αέρα

στον συνοδηγό από οτι στον οδηγό και δεν ξέρω μήπως έχει να κάνει αυτό με την ανάκληση

και αλλάζουν κανένα σωλήνα που οδηγεί τον αέρα στους αεραγωγούς της πλευράς του οδηγού..

Μεγάλη φαντασία έχω θα μου πείτε...και με το δίκιο σας... :)

Δεν μου το άλλαξαν ακόμη γιατί δεν είχαν το σωστό ανταλλακτικό. Σε 1-2 βδομάδες θα πάω να μου το αλλάξουν, όταν ξανα-ανέβω Κοζάνη.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Έχει τύχει σε κανέναν στο πρωινό ζέσταμα του κινητήρα και ενώ δουλεύει στο ρελαντί, ανά 5-10 δευτερόλεπτα να νοιώθει κάτι σαν τρέμουλο από τον κινητήρα?? (το νοιώθεις στο πόδι από το δάπεδο και έρχεται από τον χώρο του κινητήρα).

Όταν λέμε ότι τρέμει δεν κάνει και σαν ταξί Opel Record δεκαετίας 80, αλλά κάτι πιο ελαφρύ και στιγμιαίο.

Φυσιολογικο ειναι.Ετσι κανουν ολα στη διαδικασια cold start.Και τα 5αρια ομοιως.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Τις τελευταίες 2 εβδομάδες, μετά τα 7.200 km, το αυτοκίνητο (vi 122ps) άρχισε να παρουσιάζει μείωση της απόδοσης, και υψηλότερη κατανάλωση κατά 1 λίτρο περίπου!

Δεν έχω παρατηρήσει κάποιο ιδιαίτερο σύμπτωμα, ούτε θόρυβο, ούτε τίποτα! Απλά, στην 1η - 2α δεν έχει το "πέταγμα" που είχε, ενώ και στην 5η-6η δεν "τραβάει" όπως πριν...

Στην αρχή το απέδωσα στην βενζίνη (Shell απλή), αλλά στο επόμενο γέμισμα με ΕΤΕΚΑ 100ρα τα ίδια! Μάλιστα, όταν κινούμαι "ρολάροντας" (σε φάση με κίνηση πχ), με 1η μέσα και το γκάζι ίσα που το πατάω, το αυτοκίνητο πριν πήγαινε κομπλέ και τώρα σε κάτι φάσεις ρετάρει, σα να ζητάει να το πατήσω περισσότερο! Έχω αναγκαστεί και πατινάρω πλέον περισσότερο τον συμπλέκτη, γιατί ακόμα και στο ξεκίνημα πχ σε ελαφρά ανηφόρα δεν φεύγει με την μία!

Θα βάλω ένα γέμισμα ακόμα με καλή βενζίνη πχ ΕΚΟ 100ρα που έχει και καθαριστικά πρόσθετα, για να αποκλείσω την πιθανότητα κακής ποιότητας βενζίνης, και μετά έφυγα για αντιπροσωπία!

Πριν παρατηρήσω το πρόβλημα, συνέβησαν τα εξής:

Πλύσιμο (Μ. Σάββατο)

Γέμισμα αφού το ρεζερβουάρ είχε φτάσει ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΤΟ (έδειχνε 5 χλμ να απομένουν!), με βενζίνη απλή Shell, 20 ευρώ όχι πολύ.

Τότε είδα ότι δεν πήγαινε και πολύ καλά, και έκανα γέμισμα με 100ρα ΕΤΕΚΑ και τα ίδια...

1 εβδομάδα τώρα παρατηρώ μείωση απόδοσης και αύξηση κατανάλωσης.

Υπάρχει περίπτωση, να είχε πιάσει "κατακάθια" το ρεζερβουάρ, και να μου βούλωσε τα μπεκ του άμεσου ψεκασμού επειδή το πήγα πάτο;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Τις τελευταίες 2 εβδομάδες, μετά τα 7.200 km, το αυτοκίνητο (vi 122ps) άρχισε να παρουσιάζει μείωση της απόδοσης, και υψηλότερη κατανάλωση κατά 1 λίτρο περίπου!

Δεν έχω παρατηρήσει κάποιο ιδιαίτερο σύμπτωμα, ούτε θόρυβο, ούτε τίποτα! Απλά, στην 1η - 2α δεν έχει το "πέταγμα" που είχε, ενώ και στην 5η-6η δεν "τραβάει" όπως πριν...

Στην αρχή το απέδωσα στην βενζίνη (Shell απλή), αλλά στο επόμενο γέμισμα με ΕΤΕΚΑ 100ρα τα ίδια! Μάλιστα, όταν κινούμαι "ρολάροντας" (σε φάση με κίνηση πχ), με 1η μέσα και το γκάζι ίσα που το πατάω, το αυτοκίνητο πριν πήγαινε κομπλέ και τώρα σε κάτι φάσεις ρετάρει, σα να ζητάει να το πατήσω περισσότερο! Έχω αναγκαστεί και πατινάρω πλέον περισσότερο τον συμπλέκτη, γιατί ακόμα και στο ξεκίνημα πχ σε ελαφρά ανηφόρα δεν φεύγει με την μία!

Θα βάλω ένα γέμισμα ακόμα με καλή βενζίνη πχ ΕΚΟ 100ρα που έχει και καθαριστικά πρόσθετα, για να αποκλείσω την πιθανότητα κακής ποιότητας βενζίνης, και μετά έφυγα για αντιπροσωπία!

Πριν παρατηρήσω το πρόβλημα, συνέβησαν τα εξής:

Πλύσιμο (Μ. Σάββατο)

Γέμισμα αφού το ρεζερβουάρ είχε φτάσει ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΤΟ (έδειχνε 5 χλμ να απομένουν!), με βενζίνη απλή Shell, 20 ευρώ όχι πολύ.

Τότε είδα ότι δεν πήγαινε και πολύ καλά, και έκανα γέμισμα με 100ρα ΕΤΕΚΑ και τα ίδια...

1 εβδομάδα τώρα παρατηρώ μείωση απόδοσης και αύξηση κατανάλωσης.

Υπάρχει περίπτωση, να είχε πιάσει "κατακάθια" το ρεζερβουάρ, και να μου βούλωσε τα μπεκ του άμεσου ψεκασμού επειδή το πήγα πάτο;

φιλε μου μολλης μου φενετε ότι έκανες την τρόμπα βενζινης να τα πεξει...γτ νομιζεις οτι ολοι προτινουνε να μιν αφινεις το αμαξι με τερμα χαμηλο δικτη?? σιγουρα εχει να κανει με το συστημα τροφοδοσιας κατ εμε...ειτε ειναι τρομπα ειτε ειναι φιλτρο βενζινης!!

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει περίπτωση, να είχε πιάσει "κατακάθια" το ρεζερβουάρ, και να μου βούλωσε τα μπεκ του άμεσου ψεκασμού επειδή το πήγα πάτο;

Οχι δεν παιζει αυτο.Αν ειχε βουλωσει μπεκ πιθανοτατα θα λειτουργουσε με 3 κυλινδρους και φυσικα θα καταλαβαινες αμεσως οτι κατι δεν παει καλα.

Link to comment
Share on other sites

χε...παω και για αντικατασταση κρεμαγιερας! .. Ελπιζω τελευταια αλλαγη δεν αντεχεται αυτο το βασανο της αναξιοπιστιας... Κατα την γνωμη μου εγκειται θεμα ανακλησης την οποια και δεν κανουν .Δισκο πλατο στραβα και κρεμαγιερες με προβληματα στην πρωτη παρτιδα ειδικα golf 6 .

Link to comment
Share on other sites

χε...παω και για αντικατασταση κρεμαγιερας! .. Ελπιζω τελευταια αλλαγη δεν αντεχεται αυτο το βασανο της αναξιοπιστιας... Κατα την γνωμη μου εγκειται θεμα ανακλησης την οποια και δεν κανουν .Δισκο πλατο στραβα και κρεμαγιερες με προβληματα στην πρωτη παρτιδα ειδικα golf 6 .

Tι συμπτώματα σου παρουσίασε?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Τις τελευταίες 2 εβδομάδες, μετά τα 7.200 km, το αυτοκίνητο (vi 122ps) άρχισε να παρουσιάζει μείωση της απόδοσης, και υψηλότερη κατανάλωση κατά 1 λίτρο περίπου!Δεν έχω παρατηρήσει κάποιο ιδιαίτερο σύμπτωμα, ούτε θόρυβο, ούτε τίποτα! Απλά, στην 1η - 2α δεν έχει το "πέταγμα" που είχε, ενώ και στην 5η-6η δεν "τραβάει" όπως πριν...Στην αρχή το απέδωσα στην βενζίνη (Shell απλή), αλλά στο επόμενο γέμισμα με ΕΤΕΚΑ 100ρα τα ίδια! Μάλιστα, όταν κινούμαι "ρολάροντας" (σε φάση με κίνηση πχ), με 1η μέσα και το γκάζι ίσα που το πατάω, το αυτοκίνητο πριν πήγαινε κομπλέ και τώρα σε κάτι φάσεις ρετάρει, σα να ζητάει να το πατήσω περισσότερο! Έχω αναγκαστεί και πατινάρω πλέον περισσότερο τον συμπλέκτη, γιατί ακόμα και στο ξεκίνημα πχ σε ελαφρά ανηφόρα δεν φεύγει με την μία!Θα βάλω ένα γέμισμα ακόμα με καλή βενζίνη πχ ΕΚΟ 100ρα που έχει και καθαριστικά πρόσθετα, για να αποκλείσω την πιθανότητα κακής ποιότητας βενζίνης, και μετά έφυγα για αντιπροσωπία!Πριν παρατηρήσω το πρόβλημα, συνέβησαν τα εξής:Πλύσιμο (Μ. Σάββατο)Γέμισμα αφού το ρεζερβουάρ είχε φτάσει ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΤΟ (έδειχνε 5 χλμ να απομένουν!), με βενζίνη απλή Shell, 20 ευρώ όχι πολύ.Τότε είδα ότι δεν πήγαινε και πολύ καλά, και έκανα γέμισμα με 100ρα ΕΤΕΚΑ και τα ίδια...1 εβδομάδα τώρα παρατηρώ μείωση απόδοσης και αύξηση κατανάλωσης.Υπάρχει περίπτωση, να είχε πιάσει "κατακάθια" το ρεζερβουάρ, και να μου βούλωσε τα μπεκ του άμεσου ψεκασμού επειδή το πήγα πάτο;

Έβαλα βενζίνη 100ρα ΕΚΟ ΚΙΝΙΤΡΟΝ...Είδα διαφορά, δεν μου κάνει στο ξεκίνημα και στο λίγο πάτημα γκαζιού το ρετάρισμα, αλλά φυσικά οφείλεται στην ποιότητα της βενζίνης και πάλι, δεν έχει το πέταγμα που θα είχε με τόσο καλή ποιότητα 100ρα πριν!

Θα το πάω από Δευτέρα αντιπροσωπία για έλεγχο... Το θέμα είναι, άμα είναι Ν75 ή βλάβη αντλίας καυσίμου, φαίνεται στο διαγνωστικό; Ή πρέπει να κάτσουν και να λύσουνε το αμάξι;

Επίσης άλλη μια ερώτηση, η αντλία καυσίμων σε ποιο σημείο ακριβώς βρίσκεται;

Link to comment
Share on other sites

Εχω κανει τρεις ευθυγραμμισεις στο golf VI και ομως οταν οδηγω σε ευθεια κανω μικρα οχταρακια! Τελικα με δουλευουν με την ευθυγραμμιση ή θελω κρεμαγιερα?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.