Jump to content
Nosma

Προβλήματα Με Golf 6

Recommended Posts

Υ.Γ. Σήμερα πήγα στην αντιπροσωπία και υπάρχει πράγματι ανάκληση σε κάτι πλαστικό κάτω στην αριστερή μερια του οδηγού που έχει να κάνει με τον κλιματισμό. Έχει δωθεί εντολή από την Γερμανία και το αλλάζουν σε όλα τα Golf 6. Δεν μου το άλλαξαν ακόμη γιατί δεν το είχαν. Θα πάω σε μερικές μέρες. Πάντως μου είπαν δεν είναι κάτι ανησυχητικό.

Στέλιο στο άλλαξαν τελικά αυτό το πλαστικό που σχετίζεται με τον κλιματισμό??

Ρωτάω γιατί στις επόμενες ημέρες θα πάω για σέρβις αν είναι να τους το αναφέρω.

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

Στέλιο στο άλλαξαν τελικά αυτό το πλαστικό που σχετίζεται με τον κλιματισμό??

Ρωτάω γιατί στις επόμενες ημέρες θα πάω για σέρβις αν είναι να τους το αναφέρω.

Την έκανα την ανάκληση. Δεν σου αλλάζουν κάτι. Απλά δένουν τον αεραγωγό στα πόδια του οδηγού.

Link to comment
Share on other sites

Εγω εκανα πριν μια εβδομαδα το πρωτο service και δεν που ειπαν τιποτα, παρα το οτι ρωτησα εαν εχει βγει καποια ανακληση για το golv vi 160!!!

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι δουλεύει το βεντιλατέρ υπερωρίες(τουλάχιστον 2 λεπτά) όταν το σβήνω κ μάλιστα σα να σφυρίζει όταν δουλεύει(δεν νομίζω ότι είναι η τουρμπίνα, ο ήχος είναι μεταλλικός παρατεταμένος, δεν το έχω όμως κ αρκετά από μηχανολογικά). Περιμένω εννοείται 2λεπτα κ όταν το ανάβω κ πριν το σβήσω ανεξάρτητα από το αν έχω πάει γρήγορη βόλτα ή όχι. Δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό, σας τυχαίνει κ εσάς; Θα το ρωτήσω σίγουρα τώρα που θα κάνω το πρώτο service.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έκανα το σέρβις δεν υπάρχει recall για το Golf VI (το δικό μου είναι 2ης γενιάς) παρά μόνο για την κλέμα που βάζουν στον αεραγωγό κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού (αυτό που ανέφερε ο Στέλιος).

Υπάρχει όμως recall για τα Tiguan & Scirocco. Προφανώς στα δικά μας (Golf VI) ίσως να μην έχουν καταγράψει τόσες περιπτώσεις όσες στα άλλα μοντέλα ώστε να δώσει recall η Γερμανία για τις αντλίες νερού.

Επομένως καλό θα ήταν σε όποιον εμφανίζεται ο ήχος της "σκουριασμένης κούνιας" να το αναφέρει στην αντιπροσωπεία ώστε να καταγράφεται στο αρχείο του μοντέλου και να ενημερώνεται η Γερμανία.

Προς το παρόν θα αλλάξω τις γνωστές - άγνωστες βαλβίδες (Ν75 & Ν249) και αν δεν λυθεί το πρόβλημα με τον ήχο θα αλλαχθεί η τρόμπα νερού.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έκανα το σέρβις δεν υπάρχει recall για το Golf VI (το δικό μου είναι 2ης γενιάς) παρά μόνο για την κλέμα που βάζουν στον αεραγωγό κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού (αυτό που ανέφερε ο Στέλιος).

Υπάρχει όμως recall για τα Tiguan & Scirocco. Προφανώς στα δικά μας (Golf VI) ίσως να μην έχουν καταγράψει τόσες περιπτώσεις όσες στα άλλα μοντέλα ώστε να δώσει recall η Γερμανία για τις αντλίες νερού.

Επομένως καλό θα ήταν σε όποιον εμφανίζεται ο ήχος της "σκουριασμένης κούνιας" να το αναφέρει στην αντιπροσωπεία ώστε να καταγράφεται στο αρχείο του μοντέλου και να ενημερώνεται η Γερμανία.

Προς το παρόν θα αλλάξω τις γνωστές - άγνωστες βαλβίδες (Ν75 & Ν249) και αν δεν λυθεί το πρόβλημα με τον ήχο θα αλλαχθεί η τρόμπα νερού.

Δεν έχει βγει επίσημα κανένα recall που να λέει να αλλαχθούν οι αντλίες νερού. Η μόνη ανάκληση που υπάρχει είναι για τον σφίξιμο του αεραγωγού κάτω από τα πόδια του οδηγού.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι δουλεύει το βεντιλατέρ υπερωρίες(τουλάχιστον 2 λεπτά) όταν το σβήνω κ μάλιστα σα να σφυρίζει όταν δουλεύει(δεν νομίζω ότι είναι η τουρμπίνα, ο ήχος είναι μεταλλικός παρατεταμένος, δεν το έχω όμως κ αρκετά από μηχανολογικά). Περιμένω εννοείται 2λεπτα κ όταν το ανάβω κ πριν το σβήσω ανεξάρτητα από το αν έχω πάει γρήγορη βόλτα ή όχι. Δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό, σας τυχαίνει κ εσάς; Θα το ρωτήσω σίγουρα τώρα που θα κάνω το πρώτο service.

Δες μήπως το βεντιλατέρ βρίσκει κάπου, είναι σχεδόν κολλητό στην εισαγωγή.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει βγει επίσημα κανένα recall που να λέει να αλλαχθούν οι αντλίες νερού. Η μόνη ανάκληση που υπάρχει είναι για τον σφίξιμο του αεραγωγού κάτω από τα πόδια του οδηγού.

Το ξέρω, αυτό επιβεβαιώνω για την αντλία. Απλά πριν λίγο καιρό είχε γραφτεί κάπου ότι έχει πάει οδηγία να αλλάζονται και ότι έχει έρθει καινούρια αντλία που εξαλείφει το πρόβλημα.

Κανείς δεν γνώριζε τίποτα στην αντιπροσωπεία.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σε εμένα δεν κάνει το σφύριγμα, τελευταία...Αλλά θα γκρινιάξω, μπας και αλλάξουν τις 2 βαλβίδες.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σε εμένα δεν κάνει το σφύριγμα, τελευταία...Αλλά θα γκρινιάξω, μπας και αλλάξουν τις 2 βαλβίδες.

Δηλαδή στο έκανε παλαιότερα και σταμάτησε??

Link to comment
Share on other sites

Nαι, από τα 2500χλμ και μετά το έκανε συνέχεια, και τώρα σταμάτησε. Αντε να το κάνει 1 στα 10 πατήματα του γκαζιού...

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω, αυτό επιβεβαιώνω για την αντλία. Απλά πριν λίγο καιρό είχε γραφτεί κάπου ότι έχει πάει οδηγία να αλλάζονται και ότι έχει έρθει καινούρια αντλία που εξαλείφει το πρόβλημα.

Κανείς δεν γνώριζε τίποτα στην αντιπροσωπεία.

Ρε παιδια οδηγια εχει ερθει ...εμενα και αλους ποσους πως τις αλλαξαν ? Υπαρχει νεο ανταλακτικο ... και ειναι οδηγια .Απλα ειναι ασυντονιστο το δικτυο οπως εγινε και με τις σκαστρες στο5 και με το σασμαν στο 5 ... τα ιδια και τωρα σε λιγο καιρο ολοι θα ειναι ενημεροι .Ακομα και στο youtube το λενε ...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια οδηγια εχει ερθει ...εμενα και αλους ποσους πως τις αλλαξαν ? Υπαρχει νεο ανταλακτικο ... και ειναι οδηγια .Απλα ειναι ασυντονιστο το δικτυο οπως εγινε και με τις σκαστρες στο5 και με το σασμαν στο 5 ... τα ιδια και τωρα σε λιγο καιρο ολοι θα ειναι ενημεροι .Ακομα και στο youtube το λενε ...

Εαν μπορεις δωσε μας ενα link :whistling:

Link to comment
Share on other sites

παιδια επιβεβαιωνω για την αλλαγη της αντλιας εχει ερθει οδηγια κ οποια παρουσιαζουν την σκουριασμενη κουνια την αλλαζουν ημουν κ εγω ενας απο αυτουσ που μου την αλλαξαν στον μανδυλα θεσσαλονικης

Link to comment
Share on other sites

4ο μυνημα απο πανω προς τα κατω. οριστε το επιβεβαιωνει και αλλος...παιδια λιγο τσαμπουκα....αρκετα με τους ασχετους
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παιδιά εμένα το αμάξι με ξενέρωσε για τα καλά...

Σε αρκετά ξεκινήματα ή σταματήματα και σε παρκάρισμα

ακουγόταν από κάτω (μέση και πίσω θα έλεγα) ένας φρικιαστικός

θόρυβος εντελώς μεταλλικός ακριβώς σαν να είχε κοπεί η εξάτμιση

και ο σωλήνας να σέρνεται στην άσφαλτο, σαν να έχει σφηνώσει κάπου

ένα ξύλο και να κοπανάει στην εξάτμιση συνέχεια ή να έχει σφηνώσει

κάτι στους τροχούς και να κοπανάει ας πούμε στις "κιθάρες" ή ακόμη

ακόμη σαν να έχουν πέσει μέσα στην εξάτμιση ένα κιλό βίδες...

Δηλ ο ήχος ήταν άκρως μεταλικός και οξύς προερχόμενος από λαμαρίνα

ή σωλήνα μεταλικό ας πούμε...

Τι και αν έπεσα από κάτω τι και αν προσπάθησα να τσεκάρω όλους τους

τροχούς και αν κλώτσησα με δύναμη από πίσω την εξάτμιση αλλά άκρη

δεν έβγαλα..

Edited by stakyrTSI
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παιδιά εμένα το αμάξι με ξενέρωσε για τα καλά...

Σε αρκετά ξεκινήματα ή σταματήματα και σε παρκάρισμα

ακουγόταν από κάτω (μέση και πίσω θα έλεγα) ένας φρικιαστικός

θόρυβος εντελώς μεταλλικός ακριβώς σαν να είχε κοπεί η εξάτμιση

και ο σωλήνας να σέρνεται στην άσφαλτο, σαν να έχει σφηνώσει κάπου

ένα ξύλο και να κοπανάει στην εξάτμιση συνέχεια ή να έχει σφηνώσει

κάτι στους τροχούς και να κοπανάει ας πούμε στις "κιθάρες" ή ακόμη

ακόμη σαν να έχουν πέσει μέσα στην εξάτμιση ένα κιλό βίδες...

Δηλ ο ήχος ήταν άκρως μεταλικός και οξύς προερχόμενος από λαμαρίνα

ή σωλήνα μεταλικό ας πούμε...

Τι και αν έπεσα από κάτω τι και αν προσπάθησα να τσεκάρω όλους τους

τροχούς και αν κλώτσησα με δύναμη από πίσω την εξάτμιση αλλά άκρη

δεν έβγαλα..

Να πας να στο σηκωσουν και να βρειτε ακριβως απο που προερχεται.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παιδιά εμένα το αμάξι με ξενέρωσε για τα καλά...

Τι και αν έπεσα από κάτω τι και αν προσπάθησα να τσεκάρω όλους τους

τροχούς και αν κλώτσησα με δύναμη από πίσω την εξάτμιση αλλά άκρη

δεν έβγαλα..

Παλιοτερα θα ειχε αποτελεσμα.. Σημερα οχι!

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παιδιά εμένα το αμάξι με ξενέρωσε για τα καλά...

Σε αρκετά ξεκινήματα ή σταματήματα και σε παρκάρισμα

ακουγόταν από κάτω (μέση και πίσω θα έλεγα) ένας φρικιαστικός

θόρυβος εντελώς μεταλλικός ακριβώς σαν να είχε κοπεί η εξάτμιση

και ο σωλήνας να σέρνεται στην άσφαλτο, σαν να έχει σφηνώσει κάπου

ένα ξύλο και να κοπανάει στην εξάτμιση συνέχεια ή να έχει σφηνώσει

κάτι στους τροχούς και να κοπανάει ας πούμε στις "κιθάρες" ή ακόμη

ακόμη σαν να έχουν πέσει μέσα στην εξάτμιση ένα κιλό βίδες...

Δηλ ο ήχος ήταν άκρως μεταλικός και οξύς προερχόμενος από λαμαρίνα

ή σωλήνα μεταλικό ας πούμε...

Τι και αν έπεσα από κάτω τι και αν προσπάθησα να τσεκάρω όλους τους

τροχούς και αν κλώτσησα με δύναμη από πίσω την εξάτμιση αλλά άκρη

δεν έβγαλα..

εκανε του κολλητου μου(golf vi 160) ιδιο θρυβο οπως περιγραφεις ηταν πετραδακι στα φρενα και ακουγοταν σαν να βρισκει κατι σε λαμαρινα πηγαινε να στο σηκωσουν και τσεκαρε το..

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παιδιά εμένα το αμάξι με ξενέρωσε για τα καλά...

Σε αρκετά ξεκινήματα ή σταματήματα και σε παρκάρισμα

ακουγόταν από κάτω (μέση και πίσω θα έλεγα) ένας φρικιαστικός

θόρυβος εντελώς μεταλλικός ακριβώς σαν να είχε κοπεί η εξάτμιση

και ο σωλήνας να σέρνεται στην άσφαλτο, σαν να έχει σφηνώσει κάπου

ένα ξύλο και να κοπανάει στην εξάτμιση συνέχεια ή να έχει σφηνώσει

κάτι στους τροχούς και να κοπανάει ας πούμε στις "κιθάρες" ή ακόμη

ακόμη σαν να έχουν πέσει μέσα στην εξάτμιση ένα κιλό βίδες...

Δηλ ο ήχος ήταν άκρως μεταλικός και οξύς προερχόμενος από λαμαρίνα

ή σωλήνα μεταλικό ας πούμε...

Τι και αν έπεσα από κάτω τι και αν προσπάθησα να τσεκάρω όλους τους

τροχούς και αν κλώτσησα με δύναμη από πίσω την εξάτμιση αλλά άκρη

δεν έβγαλα..

Κάτι μου θυμίζει αυτή η περιγραφή ..... :whistling:http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=29315&st=0&p=337417entry337417 ;)

Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστώ πού παιδιά για την βοήθεια!Με μόλις 1500 km λέτε

να έχω πρόβλημα με τακάκια - δαγκάνες;

Πάντως η περιγραφή του Speedy είναι πραγματικά αυτό που

μου κάνει και εμένα το αμάξι.Αλλά τόσο καινούριο που είναι

απορώ ειλικρινά...

Link to comment
Share on other sites

Παίδες όσοι έχετε ηλιοροφή στο αμάξι , δώστε λίγο βάση σε αυτό εδώ :

Description of the Complaint:

2010 VW golf tdi 285 miles sunroof exploded. No other cars on the road at the time. In doing research on edmonds.Com I found two other 2010 VW jetta with same issue. VW says caused by external influences and does not want to cover it yet the dealer did under good will. The event was very traumatic and very easily could have caused injuries as well as a accident.

+

Description of the Complaint:

Conditions: 20 degrees, sunny, louisville, kentucky. Vehicle: 2010 VW gti 4-dr w/dsg transmission. Currently 263 miles on the odometer. Backed out of my garage, put the car in drive (d), and proceeded down my driveway. Began driving out my subdivision and noticed the engine rpms were getting louder and the car appeared to be stuck in 1st gear. I put the dsg transmission in both manual mode and sport mode, tried to manually shift the vehicle into another gear, but had no success. Stopped the car, turned it off, waited a few minutes, started the car, started driving again. Same behavior... The car would only run in 1st gear. Proceeded to turn around to get the vehicle back to my house only to learn that reverse was not working. Contacted VW roadside assistance and had them tow the car to the local VW dealership. Service is closed until monday, 1/4/2010, so will not know next steps until then. Confirmed manufacture date of this 2010 VW gti was 07/2009 (apparently within the time frame VW has indicated there were manufacturing issues with the dsg transmission). The symptom of the failure I experienced is far different than the current recall from VW (cars shifting into neutral). In this case, my car simply would not shift out of 1st gear and also would not work in reverse). Believe the VW dsg transmission issue is only going to expand. Would like to see the NHTSA further investigate this matter with VW to ensure all affected transmissions are replaced. Regards, brian pearson

+

Description of the Complaint:

I purchased a new 2010 voksawagen gti in the beginning of november 2009.Only a few days after I took delivery of it I started having issues with the braking system.I was driving home going the speed limit around a long turn that I have been driving for 7 years now and all of a sudden the car made a feeling like I had ran over something big or had a flat tire,I was not pressing on the brakes or hard on the gas,I was just driving normally.I pulled over and I could not find any damage to the car or a flat tire.I got back in the car and went back to the turn and there was nothing in the road and it was completely dry that night to.It felt like a grinding crunchy feeling and sounded like a flat tire grinding on the pavement or something crunchy,it also slowed the car down a little bit.I took it in to the dealership and they had it for a week and when I picked it up they said they could not find a problem.I drove the car home and a day later it did the same exact thing,a few days after that I was getting off the interstate I went to press on the brakes and my brake pedal was solid so I had to downshift to slow down,having no brakes is very scary,the next day it rained for the first time since I had the car and the sunroof started leaking and then a few days later the radio started turning down and muting by itself,I took the car in again and the dealer had it for 3 weeks and when I picked it up all they had fixed was the sunroof.I demanded someone come out to drive the car and he got it to do the crunch going around a turn and a few days later he said it was normal,if its normal why doesnt it do it everytime?it still does the chrunchy thing a few times a week and the radio is still acting up on a daily basis and wouldnt let me press on the brakes yesterday going around a turn.The dealer says its working like it should but I dont see how if I cant use my brakes when I need them, its very dangerous and scary.I have been keeping logs and miles when these problems occured.

+

Description of the Complaint:

The contact owns 2010 volkswagen gti. The contact stated he lost the ability to accelerate at highway speed. As he was driving there was a big clunky sound and the vehicle slows down but did not come to a complete stop. He had taken the vehicle to the dealer at least three times but they were unable to identify the failure. The volkswagen manufacturer was called and a claim was filed. The failure mileage was 4,500.

<_<dead.gifdead.gif

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

αντε τώρα να περνάς μπροστά απο κανένα υπουργείο και να γινει το μπαμ...θα μας πανε και μεσα... new_spam.gif

new_lol.gif

Χαχαχα... Έγραψες!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.