Jump to content
corradog60

G;Lader

Recommended Posts

paidia gia sas exo ena prowlima eimai mixanikos kai skeftome na kano episkeuei to g-lader mou 8a mporeso na to kano monos mou to exei kanei kaneis einai toso eykolo oso dixnei sto internet wewea den exo prowlima me 3h taxythta stis 5600 min exo o.65 bar alla den to exo kanei pote tpt edo kai 200000km

Link to comment
Share on other sites

Μια μικρή μετάφραση

Παιδιά για σας έχω ένα πρόβλημα, είμαι μηχανικός και σκέφτομαι να κάνω επισκευή το g-lader μου. Θα μπορέσω να το κάνω μόνος μου το έχει κάνει κανείς είναι τόσο εύκολο όσο δείχνει στο internet wewea δεν έχω πρόβλημα με 3η ταχύτητα στις 5600min, έχω 0.65 bar αλλά δεν το έχω κάνει πoτέ tpt εδώ και 200.000km

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως στο προηγουμενο που ειχα τον εστειλα Γερμανια,πληρωσα 1200 ευρω και εγινε καινουριος,δουλευει στο 1.0 bar και δεν εχει προβλημα.στην Ελλαδα υπαρχουν μηχανικοι που τα επισκευαζουν αλλα σπανε αμεσως,τωρα εαν εσυ τον επισκευασεις μονος σου κ δεν σου σπασει στον μηνα επανω το πολυ,στειλε μου το τηλεφωνο σου να επισκευασεις κ το δικο μου!

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΛΟΝ ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ THEIBACH.DE ΑΠΟ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΗΤΕΡΟΣ ΣΤΑ G-LADER ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ FORUM ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΕΣΥ ΜΕ ΠΙΟΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΙΚΕΣ?

Link to comment
Share on other sites

εκει τον εστειλα κ εγω αλλα δεν τον ανελαβε επειδη ειχε πολλα χιλιομετρα,ηταν φαγωμενα τα παντα.μεσολαβησε ενας φιλος υστερα και τον επισκευασε ενας Βουλγαρος,εκανε δουλεια ο τυπος!

Link to comment
Share on other sites

ΠΟ ΠΟ ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΗΛΑΔΗ. ΕΣΕΝΑ ΕΙΧΕ ΣΠΑΣΕΙ? Η ΑΠΛΑ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ? ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ 8ΕΛΕΙΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΤΗΛ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΠΟΥ ΣΤΟ ΕΚΑΝΕ Η ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΑΙΤ ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ THEIBACH ΚΑΙ ΕΧΟΘΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ

Link to comment
Share on other sites

ειχε πολλα χιλιομετρα και δεν ειχε κανει ποτε servise.θα μιλησω με το παιδι που με εξυπηρετησε και αν θελει θα σου δωσω το τηλ του να μιλησετε μαζι.

εχω μια ερωτηση,σημερα εβγαλα το μαμα φιλτροκουτι απο το G60 και εβαλα ενα BMC,κανει αρκετο θορυβο τωρα,θα εχω καποιο προβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΤΙΟ ΦΙΛΤΡΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΤΕΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΦΙΛΤΡΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΜΑΜΑ ΚΟΥΤΙ ΜΕ ΠΑΝΕΛ ΦΙΛΤΡΟ Κ&Ν ΓΙΑΤΙ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΑΝ ΓΥΑΛΟΧΑΡΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ G-LADER KAI ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΛΑΔΑΚΙ ΣΤΟ ΦΙΛΤΟ ΕΠΑΝΟ ΝΑ ΚΟΛΑΕΙ Η ΣΚΟΝΗ ΑΝ 8ΕΛΕΙΣ ΚΟΠΣΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΣΩΛΗΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΣΤΟ ΚΑΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΕΡΝΕΙ ΑΕΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΚΑΠΙΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ FORUM

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει αμεσα να αλαξεις τον ιμαντα χρονισμου του κομπρεσσορα ,και να αλλαξεις και τις τεφλον ταινιες του.

Δεν χρειαζεται να τον στειλεις εξωτερικο (1200 ευρω ?) διοτι και εδω με 400 ευρω γινεται αριστη δουλεια εγγυημενη.

Στο λεω διοτι εχω 2 Corrado και κανω το service του κομπρεσορα καθε 70000 χιλ. με γνησια ανταλακτικα απο Γερμανια.

Link to comment
Share on other sites

ΤΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΕΞΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ?ΤΟ ΙΜΑΝΤΑΚΙ ΤΟ ΑΛΛΑΖΟ ΚΑΘΕ 25000ΚΜ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΤΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΑΛΑΞΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝG LADER?ΕΣΥ ΤΑΣΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ?

Link to comment
Share on other sites

geia xara paidia eimai kainourios sthn parea sas.eimai mixanikos kai exo kanei 2 fores episkeuh sto g-lader mou.antalaktika vrisko apo internet.exo 250000km.douleuei mia xara.to mono pou xreiazetai einai ena eidiko ergaleio (eksolkeas)gia na vgei ena rouleman apo mesa.alazeis apo mesa ola ta rouleman oles tis tsimouxes tis lorides teflon sta aulakia tou g kai to imantaki xronisou apo ekso,epishs alazeis kai tis asfaleies asfalishs ton rouleman oles tis vides pou kleinei to g apo ekso kai vazeis graso stis lourides teflon kai ston kentriko rotora apo mesa.ola ta antalaktika einai mesa sto set.ego paragkelno apo to bar-tek-tuning.de. prosopika kano apiskeuh sto g-lader mou kathe 50000km kai alazo to imantaki kathe xrono(alazetai kai epitopou xoris na vgaleis olokliro kompresora)prosoxh mono paidia an exete pola xiliometra kai h mixanh kai o kompresoras einai genika psofioi meta apo thn episkeuh tou g-lader iparxei periptosh epeidh tha anevei h simpiesh na xtipisei h mixanh kato sta kouzineta mpielon.einai genika leptepilepth douleia h episkeuh kai thelei prosoxh.ksexasa na sas po kai thn eidikh kola gia to kleisimo ton kapakion tou g-lader sto telos (episis mesa sto set episkeuhs)

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει αμεσα να αλαξεις τον ιμαντα χρονισμου του κομπρεσσορα ,και να αλλαξεις και τις τεφλον ταινιες του.

Δεν χρειαζεται να τον στειλεις εξωτερικο (1200 ευρω ?) διοτι και εδω με 400 ευρω γινεται αριστη δουλεια εγγυημενη.

Στο λεω διοτι εχω 2 Corrado και κανω το service του κομπρεσορα καθε 70000 χιλ. με γνησια ανταλακτικα απο Γερμανια.

Φίλε μπορείς να δώσεις περισσότερα στοιχεία για εξειδικευμένα συνεργεία που κάνουν εγγυημένα καλή ανακατασκευή-service GLader στην Ελλάδα? Το δικό μου το G-Lader το πήρα ολοκαίνουργιο από ebay στα 160.000χλμ, το πέρασα εδώ και τώρα συμπληρώνοντας πλησιάζοντας τα 220.000 χλμ. είναι πολύ πεσμένο και φτάνει η ώρα του service? Επίσης, έχει κανείς ιδέα πόσο κοστίζει μια μετατροπή από G σε eaton ή σε turbo και ποιοί είναι οι καλύτεροι σε αυτού του είδους τις εργασίες?

Καλώς σας βρήκα

Κίτσος-Λάρισα

Edited by slaytanic
Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ G-LADER ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΑ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ LS CARTEC ΤΣΙΜΟΥΧΕΣ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΤΕΦΛΟΝ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΣΦΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΣΣΟ ΤΟ ΕΠΙΣΗΣ ΑΛΑΞΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΛΙΝΑΚΙ ΠΑΡΟΧΗΣ ΛΑΔΙΟΥ ΤΟ ΕΧΟ ΚΑΝΕΙ ΕΙΔΙ 500ΚΜ ΜΑΛΑΚΑ ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΣ 3000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΠΙΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΣ ΜΕ ΡΟΤΙΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΜΕΧΡΗ ΤΩΡΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟ ΙΜΑΝΤΑΚΙ ΤΟ ΑΛΛΑΖΑ ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΧΩΡΗΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΤΟ G LADER

Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΠΛΙΡΟΣΑ 5000 ΚΜ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΤΟ G-LADER ΠΑΕΙ ΑΠΣΟΓΑ ΧΩΡΗΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΟΙΞΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΛΑΡΟ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ G-LADER ΓΙΑ ΑΠΟΛΕΙΕΣ ΛΑΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΣΙΜΟΥΧΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΟΚ ΚΑΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΥΣΚΟΜΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ MFA

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά γειά σας,

Να μπώ και εγώ στην παρέα με ερώτηση για ανακατασκευή του G-lader. Έχω κάνει 200000KM χωρίς ακόμη ανακατασκευή. Η πρώτη επαφή που είχα ήταν με τους Γερμανούς "G-Werks" με κόστος γύρω στα 600Ευρώ και την πάλι Γερμανική "SLS-tunning" με περίπου το ίδιο κόστος.

Απ' ότι κατάλαβα είστε μηχανικοί. Θα μπορούσα νε έρθω σε επαφή με κάποιον από εσάς (στο συνεργείο πιθανόν) ώστε να βγάλω συμπέρασμα? Παράλληλα σκέφτομαι και την περίπτωση μικροβελτίωσης αφού θα μπώ στον κόπο...

Χαιρετώ

mascor69

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Ξέρει κανείς πως καταλαβαίνουμε αν ο G-LADER θέλει επισκευή;

Επισκευάζει κάποιος υπεύθυνα στην Ελλάδα;

Ο δικός μου έχει 160.000 χλμ., (σύνολο κινητήρα 260.000), και δείχνει να δουλεύει τέλεια.

Μου είπαν ότι μπορεί να είναι η τελευταία, (βελτιωμένη), έκδοση με βάση τον κωδικό που έχει επάνω του. Υπάρχει βελτιωμένη, (εργοστασιακά), έκδοση για μεγαλύτερη διάκεια ζωής;

Ευχαριστώ όποιον φίλο μπει στον κόπο να απαντήσει.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

ΝΑΙ ΕΧΟΥΝΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ 10/88 ΜΕΧΡΙ 02/90 ΕΙΝΑΙ Ο 037145401Α ΑΠΟ 02/90 ΜΕΧΡΙ 03/91 ΕΙΝΑΙ Ο 037145401Β ΚΑΙ ΑΠΟ 03/91 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο037145401C ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ ΑΝ ΔΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΚΑΒΟΥΚΙΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΟ ΕΜΠΡΟΣ ΚΟΜΑΤΙ ΤΟΥ G LADER ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΑΞΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΑ ΤΟΝ ΤΟ ΙΜΑΝΤΑΚΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΦΛΟΝ ΛΟΡΙΔΕΣ.ΓΕΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΙΕΣΗ 0.6 ΜΕ 0.7 ΣΤΗΣ 5600-5800 ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜFA ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΠΑΡΟΜΕΤΡΟ

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

ΝΑΙ ΕΧΟΥΝΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ 10/88 ΜΕΧΡΙ 02/90 ΕΙΝΑΙ Ο 037145401Α ΑΠΟ 02/90 ΜΕΧΡΙ 03/91 ΕΙΝΑΙ Ο 037145401Β ΚΑΙ ΑΠΟ 03/91 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο037145401C ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ ΑΝ ΔΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΚΑΒΟΥΚΙΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΟ ΕΜΠΡΟΣ ΚΟΜΑΤΙ ΤΟΥ G LADER ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΑΞΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΑ ΤΟΝ ΤΟ ΙΜΑΝΤΑΚΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΦΛΟΝ ΛΟΡΙΔΕΣ.ΓΕΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΙΕΣΗ 0.6 ΜΕ 0.7 ΣΤΗΣ 5600-5800 ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜFA ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΠΑΡΟΜΕΤΡΟ

Σπουδαίες οι πληροφορίες σου φίλε μου!

Σε ευχαριστώ πολύ!

Πόσο σοβαρές είναι οι διαφορές σε απόδοση/αντοχή από έκδοση σε έκδοση;

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Ο Α ΚΑΙ Ο Β ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΩΣ ΤΟ Α ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΑΚΙ ΙΜ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟ G LADER O C EXEI ΠΙΟ ΕΝΥΣΧΗΜΕΝΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΣΤΟΝ ΠΛΑΙΝΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΞΕΡΟ ΤΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ Ο C ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΜΠΕΖ ΤΕΦΛΟΝ ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΩ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΕΧΟΥΝΕ ΓΚΡΙ Η ΜΠΕΖ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΥΚΩΝΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΛΙΓΗ ΦΘΟΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ G LADER ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΠΕΣ ΣΤΟ WWW.THEIBACH.DE ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ G60.ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 18000ΚΜ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Ο Α ΚΑΙ Ο Β ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΩΣ ΤΟ Α ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΑΚΙ ΙΜ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟ G LADER O C EXEI ΠΙΟ ΕΝΥΣΧΗΜΕΝΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΣΤΟΝ ΠΛΑΙΝΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΞΕΡΟ ΤΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ Ο C ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΜΠΕΖ ΤΕΦΛΟΝ ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΩ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΕΧΟΥΝΕ ΓΚΡΙ Η ΜΠΕΖ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΥΚΩΝΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΛΙΓΗ ΦΘΟΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ G LADER ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΠΕΣ ΣΤΟ WWW.THEIBACH.DE ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ G60.ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 18000ΚΜ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι!

Πολύτιμες οι πληροφορίες σου και μάλιστα εν΄' όψει αγοράς PASSAT SYNCRO G60.

Ενημερωτικά: με 260.000 χλμ. και καινούργιο, (του κουτιού όχι ανακατασκευής), glader τι να περιμένω από τον κινητήρα αυτόν; Αυτή την στιγμή λειτουργεί άψογα με πολύ χαμηλά καυσαέρια αν και έχει kit abt 190 hp, με τσιπάκι και 60 mm τροχαλία glader. (Απογειώνεται!)

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

60ΜΜ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ Η ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ 68ΜΜ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΗΣ ΤΑ ΚΟΥΖΙΝΑ ΜΠΙΕΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΛΑΔΙΟΥ ΕΓΩ ΤΑ ΕΧΩ ΑΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ 270000ΚΜ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΟΧΙ ΚΡΥΑ ΠΛΑΚΟΜΑΤΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΑΔΙΟΥ 90 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ Η 60ΜΜ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΟΣ ΑΥΤΗ ΤΑΛΕΠΟΠΕΙΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ GLADER ΑΛΛΑ ΔΕΣ ΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 68ΜΜ

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

60ΜΜ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ Η ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ 68ΜΜ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΗΣ ΤΑ ΚΟΥΖΙΝΑ ΜΠΙΕΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΛΑΔΙΟΥ ΕΓΩ ΤΑ ΕΧΩ ΑΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ 270000ΚΜ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΟΧΙ ΚΡΥΑ ΠΛΑΚΟΜΑΤΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΑΔΙΟΥ 90 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ Η 60ΜΜ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΟΣ ΑΥΤΗ ΤΑΛΕΠΟΠΕΙΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ GLADER ΑΛΛΑ ΔΕΣ ΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 68ΜΜ

Πράγματι είναι 60 και όχι 68mm. Στην περιφέρεια μετράω 62, αλλά πρέπει να μετράμε μέσα στο λούκι απ΄ ότι ξέρω, οπότε είναι 60.

Το προηγούμενο, από καινούργιο, με την εξηντάρα την τροχαλία, έβγαλε 160.000. Και το πρώτο, το αρχικό, του '92, (ίσως ήταν το Α), 100.000 km., αλλά δεν ξέρω με τι τροχαλία.

Στο site που μου έδωσες, για τέτοιες διαμέτρους, λέει service κάθε 15.000 χλμ.. (Καήκαμε).

Ερωτήματα:

1)Τα κουζινέτα μπιελών και την αντλία λαδιού, όταν λες να τα προσέχω, τι εννοείς; Τι να κάνω για να τα προσέχω;

2)To δικό σου moteur δουλεύει καλά; Έχεις κάνει γενική επισκευή;

3)Το PG, το 8βάλβιδο, μπορεί να βγάζει 600.000 χλμ., χωρίς να ανοίγεις κινητήρα, όπως μου λένε;

4)Το ιδανικό λάδι ποιο είναι;

5)Σε κάποια site είδα ότι το glader αντέχει, (μέσα στα πλαίσια των προδιαγραφών του), καλά και δεν υπάρχει διαφορά στα χιλιόμετρα που θα βγάλει είτε δουλεύει με μικρή είτε με κανονική τροχαλία. Το βρίσκεις τρελό;

:)

Link to comment
Share on other sites

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΦΟΥ ΜΕ ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟ G LADER AΡΑ ΦΕΡΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΠΟΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΚΑΙ Η ΤΕΦΛΟΝ ΤΑΙΝΙΕΣ ME THN ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΦΕΡΝΕΙ 9100ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ 60ΜΜ 13200 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΝΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ 6000ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΣΟΥ.ΚΟΙΤΑ ΑΝΤΕΧΟΥΝΕ ΤΑ ΜΟΤΕΡΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΤΑ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ ΕΓΩ ΠΡΟΣΟΠΙΚΑ ΑΛΛΑΞΑ ΠΡΟΛΙΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΦΘΟΡΑ ΕΧΩ G60 ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 450000ΚΜ ΧΩΡΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΦΟΥ ΜΕ ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟ G LADER AΡΑ ΦΕΡΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΠΟΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΚΑΙ Η ΤΕΦΛΟΝ ΤΑΙΝΙΕΣ ME THN ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΦΕΡΝΕΙ 9100ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ 60ΜΜ 13200 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΝΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ 6000ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΣΟΥ.ΚΟΙΤΑ ΑΝΤΕΧΟΥΝΕ ΤΑ ΜΟΤΕΡΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΤΑ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ ΕΓΩ ΠΡΟΣΟΠΙΚΑ ΑΛΛΑΞΑ ΠΡΟΛΙΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΦΘΟΡΑ ΕΧΩ G60 ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 450000ΚΜ ΧΩΡΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

O.k., ευχαριστώ!

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.