Jump to content
Kostas kostopoulos

Εισαι μαμα? Πατα τους αλλους μαμα!

Recommended Posts

Λογικά, όσο πιο χαζός είσαι τόσο πιο γρήγορα πάς..λόγο λιγότερου όγκου ελκεφάλου... :whistling:

Thundercat το γεγονος οτι εχει λιγοτερο ογκο, δεν σημαινει πως ειναι και ελαφρυτερος.Πρεπει να εξετασουμε την πυκνοτητα του! <_<tongue.giftongue.giftongue.gif

Διαφωνία. Αλλαγές στην μέγιστη ΙΣΧΥ και (και ίσως λίγο πάνω με μικρές ταχύτητες), όχι στη μέγιστη ΡΟΠΗ, έτσι ωστε να κινούμαστε μέσα σε αυτήν την ωφέλιμη περιοχή μέγιστης ροπής/ισχύος. Αν δέ το μοτέρ δίνει τα μέγιστα "απότομα", σε μικρή δηλαδή περιοχή, μπορεί να θέλουμε να την ξεπεράσουμε αρκετά, ωστε στην επόμενη αλλαγή να μήν πέσουμε κάτω απο τη μέγιστη ροπή.

Ακριβως, για αυτο και στις πρωτες 2 σχεσεις (σχεδον παντα) οι περισσοτεροι "βαρανε" κοφτη ετσι ωστε στις επομενες αλλαγες να ειναι "μεσα"! ;)

Link to comment
Share on other sites

...οι καλύτερες αλλαγές είναι στις 4.800-5.000. Παραπάνω στροφές σου στερούν χρόνο ειδικά στο 1.4 και στο 1.6 γιατι αμα έχεις το 1.8Τ σκίστο στους κόφτες .... !

Αν στο BCB αλλάζουμε στις 5000... κλάφτα! Από 5000 και πάνω είναι που το μοτερ το πιάνει ΑΜΟΚ και new_killother.gif ξυρίζει!

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνία. Αλλαγές στην μέγιστη ΙΣΧΥ και (και ίσως λίγο πάνω με μικρές ταχύτητες), όχι στη μέγιστη ΡΟΠΗ, έτσι ωστε να κινούμαστε μέσα σε αυτήν την ωφέλιμη περιοχή μέγιστης ροπής/ισχύος. Αν δέ το μοτέρ δίνει τα μέγιστα "απότομα", σε μικρή δηλαδή περιοχή, μπορεί να θέλουμε να την ξεπεράσουμε αρκετά, ωστε στην επόμενη αλλαγή να μήν πέσουμε κάτω απο τη μέγιστη ροπή.

πολύ σωστός για άλλη μια φορά.Συμφωνώ απόλυτα

σκεφτείτε το πόλο μαμα που έχει μεγ. ροπή στις 4400....εκεί θα έπρεπε να αλλάζει ο αδηγός?όχι βέβαια.

Προσωπικά έχω μεγ ροπή στις 5800 και μεγ. ισχύ στις 6350 η οποία κρατάει μέχρι τις 6650 και μετά αρχίζει η πτώση....οπότε αλλάζω στις 6850 περίπου και νομίζω ότι δίνει τον καλύτερο χρόνο που θα μπορούσε

Link to comment
Share on other sites

Εαν αλλαζατε στην μεγιστη ροπη μεχρι να ξαναφορτωνε το μοτερ τις απαραιτητες Σ.Α.Λ θα ειχατε χασει και τα σωβρακα σας...λιγο πριν τον κοφτη με σφερατες αλλαγες για τις ατμοσφαιρες τουλαχιστον

Το πατιναρισμα δεν κανει καμια διαφορα.. Σε κοντρα εχει πρωτη μεσα το συμπλεκτη λιγο πριν το πατιναρισμα αρκετες στροφες στο μοτερ αναλογα και την υποδυνναμη βεβαια μην αφησουμε και τα λαστιχα κατω... και αστραπιαιο αφημα συμπλεκτη..τπτ αλλο.. αυτο πιστευω!

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα πιστευω πως ο χαρακτηρας του αυτοκινητου παιζει ρολο, αν το αυτοκινητο κρεμαει μετα τις 4,000-5,000 και εχει καλες ροπες χαμηλα τοτε πιστευω πως δεν υπαρχει λογος να ψαχνει κανεις τους κοφτες.

Αν το μοτερ στροφαρει και μετα τις 3000-4000 πεταει, δεν υπαρχει λογος να κανεις αλλαγη πριν φτασει πολυ ψηλα.

Προσοχη θελει να μην το παρακανει και πιασει κοφτες (ειτε επειδη χαζευεις στον καθρεφτη τον αλλο που βρισκεται ειτε κοιτας αν ο δρομος τελειωνει μπροστα.... ή απλα εκλεισες τα ματια και εφτασες ηδη στους κοφτες) χαχαχα B) Αυτο μπορει να σου κοστισει και μισο - ενα αμαξι διαφορα ( Κυριως στην 1η και στην 2α μπορει να το παθει κανεις αυτο)

Μετα παιζει και το βολαν, ποσο βαρυ ή ελαφρυ ειναι. Γιατι αν ειναι βαρυ, με την αλλαγη στα κοκκινα και με τη στροφορμη, μπορεις οντως να παρεις κατι παραπανω σε χρονο, αλλιως παιζει αν εισαι σε καμια ανηφορα με ελαφρυ βολαν, να "κρεμασει" (πρεπει να λαβουμε υποψην ολες τις ομαδες οδηγων και αυτων που παιζουν με 75 αλογα ετσι? Οι υπολοιποι με τους κινητους ιπποδρομους δεν εχουν αναγκη) :)

Αυτα,καλημερα

Εγινε μετατροπη των greeklish σε ελληνικα...

Edited by Peryrho
Link to comment
Share on other sites

Παίζουν πάρα πολλά ιδίως στα 75ps....Από προσωπικης εμπειρίας μπορείς να μαρσάρεις και να μένεις σταθερός στις 3500 rpm και τελικά να ξεκινήσεις τελευταίος!!!! Όπως και το αντίθετο. Ιδίως αν το αυτοκίνητο σου διαθέτει όλα αυτα τα ηλεκτρονικα (συμπλέκτες, γκαζι)... Έχω ξεκινήσει με 3200 και σωστά απέναντι σε Ibiza 100άρι, με σωστές αλλαγές και δε με πέρασε για 400 μέτρα. Δε λέω ότι αν ξεκινούσε και αυτός όπως έπρεπε δε θα με πέρναγε..(στα αυτιά θα μου έριχνε). Απλά μειώνεις τις πιθανότητες της ήττας αν τα κάνεις τέλεια. Γι' αυτο πριν στηθείς με κάποιον πρέπει να εξοικιωθείς με το αυτοκίνητο. Η εκκίνηση είναι το πάν. Οι πρώτες αλλαγές πρέπει να είναι πολύ γρήγορες και σε στροφές να φτάνουν πάνω από 1000 rpm από τη μέγιστη ροπή γιατί τα 75αρια με κάθε αλλαγή χάνουν από 800 μέχρι 1000 στροφές.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είναι ανάλογα και το αυτοκίνητο και το μοτέρ. Πχ στο δικό μου 75άρι επείδη στηριζεται στη ροπή αυτό το αμάξι, μετά τις 5200 ακριβώς αρχίζει και κρεμάει, δεν έχει νόημα να πας πιο πάνω, εκτός του ότι αν η επόμενη ταχύτητα δεν ειναι στην ροπή της κρεμάει καί στην αλλαγή. Αν σπινάρει θέλει σταθερό γκάζι (όχι παίξιμο) και να μην ακουμπήσει κόφτη γιατι ο ηλεκτρονικός κόφτης μας ρίχνει πάρα πολύ τις στροφές. Αν σπινάρει πολύ σε άσφαλτο γυαλί ας πούμε, μπορείς να κάνεις και το άλλο, να σπινάρεις μια την 1η, και κατευθείαν κάρφωμα δευτέρας η οποία θα σπινάρει αρκετά χωρίς να κρεμάσει αλλά όχι υπερβολικά για να μην απλώσει. Με τα παραπάνω όταν είχα μόνο τελικό και 16άρες, ξεκινούσα μπροστά απο Ibiza 100άρι με βαρελάκι και full εξάτμιση και ήμουν μαζί του μέχρι τα μισά της τρίτης σε χάλια άσφαλτο, ενώ έχω ξεκινήσει μπροστά η μαζί και έχω μείνει μαζι σε όλη την πρώτη με διάφορα Saxoralla πάλι σε χάλια άσφαλτο (και μην μου πείτε ότι δεν μπορούσαν να βάλουν την δύναμη κάτω, τα Saxoralla έχουν απίστευτη ελκτική πρόσφυση). Από την άλλη άλλα αμάξια πάνε εντελώς αλλιώς, πχ ενα Civic ενός φίλου μου, αν σπινάρει λίγο στην εκκίνηση και το αφησεις στον κόφτη, απλώνει την πρώτη και ξεκινάει μια χαρά, με τέρμα γκάζι κόφτη, γιατί ο κόφτης του το κόβει ελάχιστα (και έχει και τέλειο ήχο :D ).

Edited by Kosmo17
Link to comment
Share on other sites

Το καθε αμαξι εχει ιδιεταιροτητες θελει περιπου μιση ωρα να μαθεις εκκινηση ενταξει δεν ειναι κατι το τραγικο και βασικα ενα ακομα καλο ειναι τα τιπς που εχουμε προαναφερει καντε τα παιδια και θα δειτε τρελες διαφορες στο αμαξι σας!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Tarmac Reaper
Με ενα αυτοκινητο ενοικιασης που ειχα, εμαθα την τεχνικη να μην αφηνω το γκαζι κατα την αλλαγη, και τωρα πλεον, την εφαρμοζω αν χρειαστει...Κερδιζει πολυ περισσοτερο χρονο απο οσο περιμενα σε καθε αλλαγη... :D :D

Δηλαδη κρατας το γκαζι πατημενο βγαζοντας την μια ταχυτητα και βαζοντας την αλλη, με συμπλεκτη, ενω για μια στιγμη εχεις νεκρά στο κιβωτιο;

Edited by Tarmac Reaper
Link to comment
Share on other sites

Διαφωνία. Αλλαγές στην μέγιστη ΙΣΧΥ και (και ίσως λίγο πάνω με μικρές ταχύτητες), όχι στη μέγιστη ΡΟΠΗ, έτσι ωστε να κινούμαστε μέσα σε αυτήν την ωφέλιμη περιοχή μέγιστης ροπής/ισχύος. Αν δέ το μοτέρ δίνει τα μέγιστα "απότομα", σε μικρή δηλαδή περιοχή, μπορεί να θέλουμε να την ξεπεράσουμε αρκετά, ωστε στην επόμενη αλλαγή να μήν πέσουμε κάτω απο τη μέγιστη ροπή.

8) - συμφωνω αλλο κοντρα στο φαναρι και αλλο γρηγορη οδηγηση σε στροφες ,μην ξεχναμε τις 1000 rpm που θα χασουμε οταν υπολογιζουμε το σημειο που θα κανουμε την αλλαγη - το DRIVE ειχε δημοσιευσει καποτε μαθηματικους τυπους βαση της μεγιστης ισχυος/ροπης ωστε ο καθενας βαση του αμαξιου του να κανει το σχεδιαγραμμα του και τους υπολογισμους του (!)

Link to comment
Share on other sites

:angry2: - φιλε μου θα ψαξω να το βρω το πινακακι αφου θα βοηθησει ολο το club νομιζω - αληθεια γινεται να σε βαλω για μεσον να μου σβηστει εκεινο το 10% warning που αδικα εφαγα πριν απο ενα μηνα και ? new_lol.gif
Link to comment
Share on other sites

μετρήστε πόσες στροφές χάνονται σε κάθε αλλαγη γιατί δεν είναι ίδια η απόλεια σε όλλες τις σχέσεις αν πχ 2-3 =-1000 στροφές και 3-4=-700 στροφές πρέπει να γίνονται σε διαφορετικές για την κάθε σχέση σαλ αυτός είναι και ο λόγος που η 1 και 2 βαράνε συχνά κόφτες ενώ στις μεγαλύτερες σχεσεις δεν έχει νόημα κάτι τέτοιο

παράδειγμα μεγ δύναμη 6000

μεγ ροπή 5000

τότε 1 μέχρι 6500 1-2=-1100 σαλ

2 μέχρι 6600(κόφτης) 2-3=-1000 σαλ οι αριθμοί είναι

3 μέχρι 6400 3-4=-800 σαλ πλασματικοί χάρην

4 μέχρι 6300 4-5=-700 σαλ παραδείγματος

έτσι περίπου λειτουργούν και τα shift lights στα αγωνιστικά

Αν όλλες οι αλλαγές γίνονται πολύ ψιλά τότε είναι και πολυ πιθανό να αρχήσουν να σας κρεμάνε οι αλλαγές μετά την τρίτη

έτσι μπορείτε να κερδίσετε μέχρι 0,5 δλ στο 0-100 και μέχρι 3 δλ στο 0-160 έχει θεαματικά αποτελέσματα αρκεί να υπολογίσετε πόσες στροφές χάνονται σε κάθε αλλαγή και να το θυμάστε!!!!

Σε μερικά αυτοκίνητα στο ταχύμετρο υπάρχουν σημάδια όπως 2,3,4 δίπλα απο συγκεκριμένα χλμ/ω αυτό βοηθάει στις πάρα πολύ καλές αλλαγές παράτην έλειψη στροφομέτρου μπορείτε να το κάνετε και στο δικό σας αμάξι βάζοντας σημάδια επάνω στο κοντέρ

Καλες κόντρες!!!

Με λίγα λόγια αυτη είναι η πρακτική εφαρμογή του παραπάνω τύπου

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes: - απο την στιγμη που για τις στροφες δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα γιατι ειναι κατασκευαστικο το θεμα μηπως με Short Shift μπορουμε να αλλαξουμε λιγο την αισθηση του λεβιε ? δεν μιλαω απλα να αλλαξουμε το μηκος του αλλα το μηκος απο τα λαμακια απο κατω
Link to comment
Share on other sites

Στο 9Ν δεν νομίζω οτι χρειάζεται κάτι τέτοιο αφου όλλες οι ταχύτητες κουμπόνουν ακόμα και σε πάρα πολύ γρήγορες αλλαγές χωρίς ιδιαίτερη απόλεια στροφών, στο 6Ν και 6Ν2 θα βοηθούσε πολύ κάτι τέτοιο στο να μη χάνοντε στροφές την ώρα της αλλαγής σχέσης

Link to comment
Share on other sites

Η καλυτερη εκκινηση και αλλαγες ειναι οι εξης μετα απο πολλα πειραματα:

4000 στροφες περιπου σταθερες για την εκκινηση, 1η 2α κοφτες οπως προειπατε και μετα οι υπολοιπες λιγο πριν τον κοφτη.

Link to comment
Share on other sites

Η καλυτερη εκκινηση και αλλαγες ειναι οι εξης μετα απο πολλα πειραματα:

4000 στροφες περιπου σταθερες για την εκκινηση, 1η 2α κοφτες οπως προειπατε και μετα οι υπολοιπες λιγο πριν τον κοφτη.

Διαφωνω (εν μερει) και θα καταλαβεις γιατι.

Αυτο που λες ειναι σχετικο.Τι θελω να πω.

Κατ' εμε υπαρχουν 2 θεωριες για τις γρηγορες εκκινησεις:

Εκκινηση με τοσες στροφες ωστε να γλυτωσεις το σπινιαρισμα (αλλα να ξεκινησεις γρηγορα) και με σχετικα αρκετο πατιναρισμα.

1)Κανεις αλλαγη στις στροφες που βγαινει η μεγιστη δυναμη του κινητηρα.

2)Κανεις αλλαγη λιγο πριν τον κοφτη ή στον κοφτη.Πραγμα αχρηστο για εμενα γιατι η δυναμη που εχει το μοτερ εχει ηδη τελειωσει.Αυτο που κερδιζεις ομως ειναι οτι στην επομενη ταχυτητα εισαι ακομα πιο ψηλα.

Το θεμα που τιθεται ειναι το εξης: με ποιο απο τα 2 βγαινεις κερδισμενος?

Προσωπικα εφαρμοζω το 1ο λογω 8βαλβιδου.

Link to comment
Share on other sites

το 2ο πανο ειτε 8ν ειτε 16ν

Βλεπω ενα ελεινο κρεμασμα μετα τισ 5500 rpm και το αποδιδω περισσοτερο λογω 8Valve για αυτο και εφαρμοζω το 1ο.

Πρεπει μεχρι τα 140 (να εχει μπει και η 3η) λ.χ. να το μετρησουμε και με τους 2 τροπους για να δουμε τι παιζει τελικα.

Εχεις τπτ μετρησεις με το GPS?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.